» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
393 / 1133
»»

Unknown_001 ::

Če bi že v kaj vlagal...
https://arpa-e.energy.gov/?q=slick-shee...

Pozajebi ti elektrolizo za pridobivat vodik.

http://www.innovateus.net/science/can-m...

Kurc gleda jalovo početje da boš delal slabo pretvorbo odvečne energije v drugo obliko. Bolj koristno je uporabit energijo za kaj pametnega. Pridobivanje strateških materialov je zlata jama. Poglej cene in trende.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Emm, pa sej avtomobili, ki 'gredo na vodik' niso hibridi.

Razpucaj si osnove, mirai je čisti serijski hibrid. Direkt enako kot i3 z REX.


Mirai nima motorja, ki bi poganjal generator.

WarpedGone je izjavil:

IMO so hibridi tista vozila, ki imajo dva razlicna pogonska sklopa in ne dveh razlicnih energentov. Prius recimo.

Prius je paralelni hibrid.


Pri paralelnih hibridih imas dva motorja, ki zeneta kolesa, pri serijskih imas motor, ki zene generator, ki proizvaja elektriko za elektricni motor. Tako kot pri diesel-electric lokomotivah ze od pamtiveka.

Mirai nima nic od tega. Mirai ima 'generator', ki ga zene vodik.

WarpedGone ::

Oh, that changes everything....
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ja, kaj je hibridnega pri Mirai? Vse je na elektriko. Nima dveh motorjev. Nevem, no, tle ni nic hibridnega.

WarpedGone ::

Razpucaj si osnove
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Ja, kaj je hibridnega pri Mirai? Vse je na elektriko. Nima dveh motorjev. Nevem, no, tle ni nic hibridnega.
W1 se je zapičil v to, da ima poleg generatorja elektrike še akumulator elektrike, in se električni motor napaja iz dveh virov, direktno iz generatorja ali iz akumulatorja.

In ker je hibrid zanj psovka, s katero obmetava vse, ki ne sledijo natančno evangeliju po Musku, je mirai pač hibrid.>:D

J.McLane ::

Dizel-electric lokomotiva po definiciji ni hibrid, bi bila, če bi imela še dodatni buffer v bateriji, tako je pa električni del samo zamenjava za menjalnik.

Mirai ima gorivno celico in baterijo podobno kot Prius, ampak samo en vir zunanje energije - Vodik
Prius ima bencinski motor in baterijo, ampak samo en zunanji vir energije - Bencin

W1, moral se boš razjasnit, za navadnega Priusa si trdil, da ni hibrid, za Mirai trdiš, da je hibrid.

Razpucaj si osnove :D

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Dizel-electric lokomotiva po definiciji ni hibrid, bi bila, če bi imela še dodatni buffer v bateriji, tako je pa električni del samo zamenjava za menjalnik.

Mirai ima gorivno celico in baterijo podobno kot Prius, ampak samo en vir zunanje energije - Vodik
Prius ima bencinski motor in baterijo, ampak samo en zunanji vir energije - Bencin

W1, moral se boš razjasnit, za navadnega Priusa si trdil, da ni hibrid, za Mirai trdiš, da je hibrid.

Razpucaj si osnove :D


Shots fired
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Drži, Mirai je točno tolk hibrida kot je hibrid osnovni (ne plug-in) prius, kjer nimate težave me prepričevat, da je to hibrid.
Enako blebeta tut Toyota že 25 let. Pri Mirai ste obrnil plato in me učite, da ni hibrid, ker menda nima ICE generatorja, ki lahk direkt vrti kolesa al neki.
Iz i3 REX (kjer se menda strinjate da je to serijski hibrid) vržeš ven tist motorčič in vanj všraufaš gorivno celico. Bo še vedno hibrid al ne?

Izpostavljam dejstvo, da je Mirai v osnovi EV, kjer je velika baterija nadomeščena z malo baterijo + tank vodika, gorivna celica, kup dodatne režije.
Ja, pa še možnost direktnega filanja baterije so skenslal. Izpostavljam, da je Mirai samo dodatna komplikacija nad avtomobilom, ki je v osnovi EV.
Da se bo mogoče kdo vprašal kako točno bo ta dodatna komplikacija boljša/cenejša kot enostavno večja baterija v drugače enakem EV.

Toyotin edini pravi hibrid je PlugIn Prius (dva različna energenta). Prejšnji priusi so bencinarji z električnim menjalnikom (in šibkim EV sklopom).
Mirai ima v primerjavi z non-plugin priusi ornk EV pogonski sklop.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Da se bo mogoče kdo vprašal kako točno bo ta dodatna komplikacija boljša/cenejša kot enostavno večja baterija v drugače enakem EV.
Pri Toyoti očitno na osnovi nekih analiz in projekcij mislijo, da je boljša. Ali pa lažejo, da je po njihovem mnenju prihodnost v vodiku.

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Dizel-electric lokomotiva po definiciji ni hibrid, bi bila, če bi imela še dodatni buffer v bateriji, tako je pa električni del samo zamenjava za menjalnik.


Ma sej pri diesel electric lokomotivah je se en kup stvari, k jih vrzejo na cist drug nivo. Ampak so pa tipicen primer tega kar navajajo kot 'series hybrid'. Imas nek X pogon, ki zene generator in slednji zene elektro motor - prek baterij ali pa direktno.

Saj celotna zadeva hibridov je zlo siroko zastavljena in marsikaj spakirajo pod hibrid. Naceloma je pa zame hibrid nekaj kar uporablja vsaj dve razlicni vrsti pogona.

WarpedGone ::

Naceloma je pa zame hibrid nekaj kar uporablja vsaj dve razlicni vrsti pogona.

Torej je fičo hibrid. Good.
Kaj pa vztrajnik? Kako težek mora bit oz. kaj vse mora še met zraven, da mu boš priznal pogon vozila in ne le dušenje vibracij?

Včeraj so predstavili električne vodne skuterje, danes so na vrsti električni avijoni, takšni čisto pravi:

Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Kdo bi vedel, kaj bo prej - ljudje na Marsu, električno potniško letalo, avto, ki bo sam peljal otroke v šolo ali fuzijska elektrarna. Moja projekcija je standardnih 20 let, z možnostjo podaljšanja.>:D

vostok_1 ::

So še pretežke/premalo e. goste za kaj smiselnega. Bi pa delovalo glede na to, da avijon ima točno začrtano pot in postanek je tudi znan.



@Raptor

zakaj bi bila solarna energija brezveze za proizvajat recimo metan?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

So še pretežke/premalo e. goste za kaj smiselnega. Bi pa delovalo glede na to, da avijon ima točno začrtano pot in postanek je tudi znan.



@Raptor

zakaj bi bila solarna energija brezveze za proizvajat recimo metan?


Cows and biowaste do it better and with less enegry investment.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.
Solarna, če bi v pravem kraju pa veš, da dela zanesljivo in predvidljivo. In kot rečeno, se rešiš največje težave sončnih elektrarn, shranjevanje energije.
Sama elektroliza je >60% učinkovita, kar sploh ni slaba cifra. Treba malo cifre v kalkulator vržt.

Sicer pa sedaj ko so fosilna še zelo poceni, itak ne. Ampak v prihodnosti morda.

To z ekstrahiranjem mineralov iz morja pa ni napačno, sam ni govora o tem sedaj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Naceloma je pa zame hibrid nekaj kar uporablja vsaj dve razlicni vrsti pogona.

Torej je fičo hibrid. Good.
Kaj pa vztrajnik? Kako težek mora bit oz. kaj vse mora še met zraven, da mu boš priznal pogon vozila in ne le dušenje vibracij?

Včeraj so predstavili električne vodne skuterje, danes so na vrsti električni avijoni, takšni čisto pravi:



Komercialno letalo na elektriko je nateg.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

vostok_1> Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.

Če so "unmanaged".

pegasus ::

Komercialno letalo na elektriko je prihodnost, še v tej četrtini stoletja. Ne bo še takoj na baterije, bo še vedno na kerozin, ki bo poganjal turbine, ki bodo gnale generatorje in ti naprej elektromotorje, ki bodo gnali puhalnike. Koncept je jasen že več kot desetletje, manjka samo poslovni načrt, kako ga uresničit. Če so se tile Wright dečki spajdašili z EasyJetom, potem thumbs up.

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.
Solarna, če bi v pravem kraju pa veš, da dela zanesljivo in predvidljivo. In kot rečeno, se rešiš največje težave sončnih elektrarn, shranjevanje energije.
Sama elektroliza je >60% učinkovita, kar sploh ni slaba cifra. Treba malo cifre v kalkulator vržt.

Sicer pa sedaj ko so fosilna še zelo poceni, itak ne. Ampak v prihodnosti morda.

To z ekstrahiranjem mineralov iz morja pa ni napačno, sam ni govora o tem sedaj.


Pomnoži ta izkoristek z izkoristkom procesa pridobivanja elektrike. 0.6 × 0.x (solarna, termo, whatever) You see my point?

Četudi pridobivanje magnezija iz slane vode ni del teme, je vseeno vmesno za omenit, kot bolj primerna raba viška elektrike.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.
Solarna, če bi v pravem kraju pa veš, da dela zanesljivo in predvidljivo.

Zanesljivo in predvidljivo, do prvega oblaka, snega, peščenega viharja ali zimskega solsticija.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Naceloma je pa zame hibrid nekaj kar uporablja vsaj dve razlicni vrsti pogona.

Torej je fičo hibrid. Good.
Kaj pa vztrajnik? Kako težek mora bit oz. kaj vse mora še met zraven, da mu boš priznal pogon vozila in ne le dušenje vibracij?


Takrat, k se bom z njim lahko odpeljal kakih 50km. :) A bo?

vostok_1 ::

jype je izjavil:

vostok_1> Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.

Če so "unmanaged".


Spet neki centralnoplanski fetiši?

Unknown_001 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.
Solarna, če bi v pravem kraju pa veš, da dela zanesljivo in predvidljivo. In kot rečeno, se rešiš največje težave sončnih elektrarn, shranjevanje energije.
Sama elektroliza je >60% učinkovita, kar sploh ni slaba cifra. Treba malo cifre v kalkulator vržt.

Sicer pa sedaj ko so fosilna še zelo poceni, itak ne. Ampak v prihodnosti morda.

To z ekstrahiranjem mineralov iz morja pa ni napačno, sam ni govora o tem sedaj.


Pomnoži ta izkoristek z izkoristkom procesa pridobivanja elektrike. 0.6 × 0.x (solarna, termo, whatever) You see my point?

Četudi pridobivanje magnezija iz slane vode ni del teme, je vseeno vmesno za omenit, kot bolj primerna raba viška elektrike.


Se strinjam. Skupna učinkovitost je precej slaba. Tam do 15%. But then again, če nimaš nič drugega na voljo.

Kako si predstavljate še naslednje stoletje, praktično eksponentno kurit fosilna goriva?
Vsa večja naftna nahajališča so že peak-ala. Plin in premog še ne, ampak veste kako je z eksponentno funkcijo. You're really saved for just one more minute.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

jype je izjavil:

vostok_1> Ampak krave in biomasa so...tko...muhaste. En dan več, drugi manj.

Če so "unmanaged".


Spet neki centralnoplanski fetiši?


Emm? Hotel ti je povedat, da so krave muhaste, ce so free roaming. Ce jih imas na farmi v boksih in jih enakomerno futras, bodo precej enakomerno prdele. Ce ob zadostni kolicini kravi imas kontinuirano prdenje 24/7.

vostok_1 ::

Vse to si ti interpretiral iz njegovih treh besed? Ok, i guess.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

s1m0n ::

Nafte še je verjetno za tisočletja ne le stoletja!
In v tem času bo kaj drugega prevzelo vodilno vlogo energenta.

WarpedGone ::

BW:
Takrat, k se bom z njim lahko odpeljal kakih 50km. :) A bo?

Tega ne moreš z nobenim priusom, ne ta starim, ne z novim.
Torej po tvoje nista hibrida?
Al bo zadostovalo 5km? Kaj pa če je klanec?

Obstaja zelo enostavna vodotesna definicija hibrida:
- več kot en vir energije
- brez posebnih dodatkov

Da mirai po tej definiciji ni hibrid, sm že pojasnil. Hkrati tut zakaj je vseeno bolj hibriden kot prius.

Glede avijonov... že na linku lepo piše, da je čisti baterijski avijon plan za čez +10 let, do takrat bo avijon hibriden.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

s1m0n je izjavil:

Nafte še je verjetno za tisočletja ne le stoletja!
In v tem času bo kaj drugega prevzelo vodilno vlogo energenta.


Link?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

s1m0n ::

O količini fosilnih se vedno govori iz poznanih rezerv / najdišč / črpališč...
To ne pomeni, da jih bo npr. v 50 letih zmanjkalo!

Nekaj let nazaj je izračunana količina rezerv nafte bila višja kot predhodnega (ne glede na višji konzum nafte).

kow ::

Trenutno je nafte toliko, da so jo prakticno nehali iskati (oz. raziskovati ekonomsko upravicenost) na tezje dostopnih mestih. Teoreticno jo bo enkrat zmanjkalo, ker ne nastaja dovolj hitro - ampak zdi se, da jo cez 100 let ne bomo niti potrebovali.
Vecji problem kot draga nafta, je trenutno prepoceni nafta -> vecja potrosnja -> vec CO2.

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:


Da mirai po tej definiciji ni hibrid, sm že pojasnil. Hkrati tut zakaj je vseeno bolj hibriden kot prius.


Spet kozle streljaš.

Ampak povej kako je Mirai bolj hibriden od Priusa? A ima mogoče večjo baterijo?

Hibrid je ali ni, kako je lahko nekaj bolj hibridno nekaj manj? Zgleda da smo te čisto žmešali s tem ker po tvoji analogiji Mirai nebi smel biti hibriden, ker pač Prius tudi po tvoje ni hibriden.

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

čisti baterijski avijon plan za čez +10 let
Do takrat pa ga greš lahko preizkusit v Ajdovščino k Pipistrelu. Čisti baterijski avion namreč :)

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Naceloma je pa zame hibrid nekaj kar uporablja vsaj dve razlicni vrsti pogona.

Torej je fičo hibrid. Good.
Kaj pa vztrajnik? Kako težek mora bit oz. kaj vse mora še met zraven, da mu boš priznal pogon vozila in ne le dušenje vibracij?


Takrat, k se bom z njim lahko odpeljal kakih 50km. :) A bo?
No, tudi s precej manj bi se moral zadovoljiti. Gyrobusi so dejansko vozili, pred 60+ leti. Z vztrajnikom kot edinim virom energije so naredili okoli 5-6 km. Ampak so bili vseeno hibridi (po tej logiki), ker je vztrajnik poganjal električni generator.



Takrat enkrat so bili zelo priljubljeni tudi avtomobilčki (igrače) na vztrajnik. No, ti pa nisi bili hibridi.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

pegasus je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

čisti baterijski avijon plan za čez +10 let
Do takrat pa ga greš lahko preizkusit v Ajdovščino k Pipistrelu. Čisti baterijski avion namreč :)

A je ze kej novic od elektro pantere? Na sajtu je se vedno vec ali manj TBD povsod.

Magic1 ::

Se vidi da folk nima aviona/gliserja. Ko bi enkrat natankali zadevo po uporabi, bi vam blo hitro jasno, da to ne bo šlo na elektriko. (pa pustmo zdaj ultra lahke in počasne zadeve, ki bi še na vztrajnik delale).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Unknown_001 ::

Magic1 je izjavil:

Se vidi da folk nima aviona/gliserja. Ko bi enkrat natankali zadevo po uporabi, bi vam blo hitro jasno, da to ne bo šlo na elektriko. (pa pustmo zdaj ultra lahke in počasne zadeve, ki bi še na vztrajnik delale).


Papir vse prenese. Lahko je postavit teorijo in potem filozofirat okoli nje ter se delati finega. Druga pesem je, ko je potrebno stvar narest. Kmalu ugotoviš, da si se precenil ali pa če si ekstra utopičen, krivdo za neuspeh vališ na druge.

Pri letalih je zmanjševanje teže cela znanost že z obstoječimi pogonskimi rešitvami, ki so definitivno lažje kot elektro pogon. Zdaj bi pa genjalci računali na to da bi not nametali še kako tono balasta baterij. Prav tako ne vem kaj točno bi z elektriko tu kdo profitiral. Na koncu bi ugotovili da je končni izkoristek z elektriko še slabši (predvsem zaradi mase). Saj se lepo sliši da je na elektriko ampak to je čista bedarija za komercialne lete in še kaj drugega.

Zdaj samo še čakam predlog da naredimo raketo na elektriko potem pa lahko kokice v roke vzamem in da vidimo ...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Truga je izjavil:

A je ze kej novic od elektro pantere?
Ne vem, nisem več v rednem kontaktu z njimi. Gotovo pripravljajo kaj za AeroExpo čez nekaj tednov.

Okapi ::

Januarja je v garaži LPP zgorel avtobus, ki so ga predelovali v električnega, v sodelovanju s podjetjem Stoja, ki je dobavilo motor, akumulator in še kaj.
Včeraj je v garaži LPP, med nočnim polnjenjem akumulatorjev, zgorel turistični električni vlakec, ki so ga naredili v podjetju Stoja.
Naključje, malomarnost, neznanje, sabotaža ...?
http://www.delo.si/novice/kronika/zagor...

Truga ::

pegasus je izjavil:

Truga je izjavil:

A je ze kej novic od elektro pantere?
Ne vem, nisem več v rednem kontaktu z njimi. Gotovo pripravljajo kaj za AeroExpo čez nekaj tednov.

Aha, bom spremljal, hvala.

Unknown_001 je izjavil:

Zdaj samo še čakam predlog da naredimo raketo na elektriko potem pa lahko kokice v roke vzamem in da vidimo ...

Uhhhh... To obstaja ze od srede 60ih let.
Ion thruster @ Wikipedia
An ion thruster is a form of electric propulsion used for spacecraft propulsion. It creates thrust by accelerating ions with electricity

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Januarja je v garaži LPP zgorel avtobus, ki so ga predelovali v električnega, v sodelovanju s podjetjem Stoja, ki je dobavilo motor, akumulator in še kaj.
Včeraj je v garaži LPP, med nočnim polnjenjem akumulatorjev, zgorel turistični električni vlakec, ki so ga naredili v podjetju Stoja.
Naključje, malomarnost, neznanje, sabotaža ...?
http://www.delo.si/novice/kronika/zagor...


Zelo verjetno neprimerno polnjenje. Litij ionske baterije so hudičevo občutljive to. Ko sem bil modelar, sem na začetku kupil cenen kitajski polnilec... vsa sreča da sem baterijo polnil na keramičnih ploščicah. Baterija se čudežno napihne, potem pa bolje da ne priklapljaš nikamor. Mislim da ni potrebno razlagati kako je polnilec romal v smeti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

J.McLane ::

Le kdo jim je uredil homologacijo za tako doma spacano skropucalo? ;)

SimplyMiha ::

Zato se kupuje CE, ne kitajski šodr.

s1m0n ::

Tak so edini problem poceni baterije brez zaščit ter poceni polnilci brez pametne "glave".

mikhaair ::

Truga je izjavil:

pegasus je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

čisti baterijski avijon plan za čez +10 let
Do takrat pa ga greš lahko preizkusit v Ajdovščino k Pipistrelu. Čisti baterijski avion namreč :)

A je ze kej novic od elektro pantere? Na sajtu je se vedno vec ali manj TBD povsod.


Pantera je avion, kar imajo v Ajd. pa je ultralajt.
Pantera pa je ocitno se vsa v TBD, ker fabrika kar stoji prazna in se mece kamne v njo, zal.

johnnyyy ::

SimplyMiha je izjavil:

Zato se kupuje CE, ne kitajski šodr.

Tudi če imaš 100 naprav, ki imajo CE in jih povežeš skupaj, nova naprava nima CE in zato moraš ponovno delati CE. Pri nas načrtujemo in proizvajamo polizdelke in CEja sploh ne delamo. Ker je brez vezen, saj mora stranka celotno napravo certificirat in za celotno napravo pridobit CE. Mi po navadi naredimo pereliminaren test, da smo znotraj, s tem zagotovimo da je naša naprava v skladu z zakonodajo, ne dobimo pa žiga in certifikata.

WarpedGone ::

Grem stavit da so zgoraj omenjeni primeri bili povsem v skladu z zakonodajo. Komponente so bile polimane z CE nalepkami.
Pa boeing 737 je bil tut čist skladen z zakonodajo. Problemi so bili vseeno.
Pozab zakone in nalepke, poskbri da ne bo problemov.

Tesla attempts to patent new method for 'charging batteries safely'
"An apparatus and method for identifying a presence of a short circuit in a battery pack. A fault-detection apparatus for a charging system that rapidly charges a collection of interconnected lithium ion battery cells, the safety system includes a data-acquisition system for receiving a set of data parameters from the collection while the charging system is actively charging the collection; a monitoring system evaluating the set of data parameters to identify a set of anomalous conditions; and a controller comparing the set of anomalous conditions against a set of predetermined profiles indicative of an internal short in one or more cells of the collection, the controller establishing an internal-short state for the collection when the comparing has a predetermined relationship to the set of predetermined profiles."
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Vau, merijo notranjo upornost celic med polnjenjem :)
(To smo modelarji počeli že v času NiCd celic)

Kakorkoli, naivno bi pričakoval, da je taka funkcionalnost že del vsakega navadnega polnilca danes ... Očitno se motim oz. preveč pričakujem od te industrije.

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Vau, merijo notranjo upornost celic med polnjenjem :)
(To smo modelarji počeli že v času NiCd celic)

Kakorkoli, naivno bi pričakoval, da je taka funkcionalnost že del vsakega navadnega polnilca danes ... Očitno se motim oz. preveč pričakujem od te industrije.

Naivno je pričakovanje, da bo polnilec za 2 EUR s Kitajske to imel ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

(To smo modelarji počeli že v času NiCd celic)

Prior art?
Zbogom in hvala za vse ribe
««
393 / 1133
»»