» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
388 / 1216
»»

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

BW:
Najboljsi reply, EVER. Skoda, ker s tabo bi se vcasih se kar dal debatirat, ce se ne bi spuscal na nivo gas guzzling rednecka.


Debata z mano zahteva le osnovno bralno pismenost. Ti je ne izkazuješ. In to ni nov pojav ampak tvoj modus operandi. Izpostavim profit možnosti filanja na teh štekarjih, ti prideš ven kako je to isto kot če bi OMV ipd... Nepismen, glup al zloben? Točen vzrok ne spremeni ničesar, nisi sposoben debate, kaj šele da bi kej novega povedal. Znaš pa utrujat in se napihovat 100 na uro, to pa ja.

Wrapi cilja na ekstremni mraz. -30 in nižje.

Ne. Ne spuščam se v detajle zakaj in kako. Te detajle so obdelali švedi sami in se odločili da bodo na parkirplace zmonitiral 240 vtičnice v namen električnega ogrevanja ICE mašin.
Te vtičnice koristijo tudi EVjem z švoh baterijami, kar pomeni njihova večja uporabnost. Posledično se jih je glede na druge predele evrope tolk več proda.
3, 2, 1 ... da boste začel skakat s subvencijami ipd. Klasična ST-nepismenost, ki dlje od enega stavka ne seže. Razumevanje odstavka ali buhnedej spomin na kak drug prispevek istega avtorja... to ne obstaja.


Ti tumpec si se z mano pogovarjal zakaj je ICE zanič. Boli mene kurac za tvoje štekrje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Okapi:
Ti zdaj pišeš, kot da so na Švedskem vsa parkirišča opremljena z vtičnicami. Kar je čista laž.


O takšni nepismenosti govorim...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Začetna trditev, ki vsebuje citat Šveda:

Nekaj strani nazaj se je nekdo tule spraševal (morda vostok?) kako Švedom uspeva živet s takšno količino EVjev v njihovem mrazu, kje filajo ipd. Izkaže se da je Švedska ravno zaradi svojega mraza že bolje pripravljena na EVje kot druge toplejše države. Zakaj?
Zato:
>> We have 240V outlets at every parking space at work,
>> it's common here for pre-heating cabin/engine on ICE cars.
>> I'd be charging 200 hours/month from this outlet.


Bedak, nepismen ali zloben?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Nekateri tudi imajo vrtec, restavracijo,... in tisoč različnih ugodnosti v določenih firmah. Kar pa ne pomeni, da ima večina prebivalstva. Sam to itak ne zanima warpija. On se vrže v balonček in sanja.
Magic

jype ::

Eni pa pravijo, da se ne da, ker oni ne znajo.

Invictus ::

Matev je izjavil:

danes sem po radiu slišal
da so na norveškem prodali skupaj več električni in hibridnih vozil kot pa izključno na notranje
izgorevanje

sevda v enem določenem časovnem obdobju... mislimda v letu 2016

Seveda, ker so brez davka na "EKO" avte, ki je tam svinjsko visok...

Na Švedskem tega trenda ni opaziti, ker davka na vate sploh ni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Magic1:
On se vrže v balonček in sanja.

Da sm le citiral Šveda, ki stanje pozna iz prve roke, te ne moti, da pljuvaš in se delaš norca.
Bedak, nepismen ali zloben? Imho kar vse troje hkrati.

Mercedes se meče v roke korejcem:
SK Innovation is doubling its battery production for electric vehicles to 4GWh/year to support demand from Mercedes and others

SK Innovation's current annual capacity at its Seosan factory in South Korea is 1.9 GWh
The two new lines announced today will add 1 GWh each for a total of 3.9 GWh. The company provided the expected timeline to the Korea Herald:

by the end of 2018.


4 GWh / 80kWh = 50.000 spodobnih EV. Al pa 100k mizernih EV.

The timing makes it look like the capacity will be ready for Mercedes' big entry on the EV scene with its new 'EQ' brand. Last year, Daimler green-lighted 4 new long-range electric vehicles for production by the end of the decade.

The first of the series will be the Generation EQ, an all-electric SUV with ~250 miles range. The vehicle is expected to hit the market in 2018-2019. Daimler expects to deliver large volumes of electric


While 4 GWh is nowhere near the planned capacity of companies like Tesla with the Gigafactory (35 GWh in 2018) or CATL (50 GWh in 2020), it always a good sign for electric vehicles when battery suppliers are investing in more capacity.


Predno koga po božje vrže, Teslin zadnji javni plan je 150GWh v GF1, od tega polovica za EV, polovica za BES. In napoved GF3 in GF4 še letos.
Mercedes pa se misli leta 2020 tepst za delež 4GWh kapacitete, ker za isto kapaciteto se tepe tut Kia.
Mogoče bodo pa kitajce fehtal za nekaj kitajske kvalitete...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Za naše kraje bolj direkt relevantno ... Opel je prodan PSA. Nobene omembe kaj to pomeni za program Ampera-e.
Amprea-e je točno enak avto kot Chevy Bolt. Proizveden v ameriki, gor obešena značka Opel in prepeljana čez lužo. Dokler sta bila Chevy in Opel v lasti iste firme to ni nič posebnega, klasično izkoriščanje lokalnih blagovnih znam in nižanje stroškov. Sedaj je Opel francoski, zakaj bi GM tratil svoje vire za druge?

GM's press release did confirm that the supply agreement for other models, like "for Holden and certain Buick models", will continue, but they made no mention of the all-electric vehicle.


Komentar:
But there is a *big* IF now, since all in a sudden the Ampera-e is not an in-house car any more, it is a car produced by a competitor.
So, *if* GM is still OK with producing Ampera-e's for Opel, there is another big question:
- is it strategically good for PSA to promote an EV produced by a competitor?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

:))
A po novem se proizvodnji in prodaji avtov reče "tratenje virov"?

Bo počasi treba sestavit slovarček, da te bodo ljudje razumeli.:))

WarpedGone ::

Še vedno si nepismen.
Šus, nazaj v klop, in mama v šolo.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Znaš pa utrujat in se napihovat 100 na uro, to pa ja.


To rece un, k je na enem X forumu prebral od _enga_ sveda, da ima v sluzbi vticnice za strom na parkiriscu in potem povzel, da so svedi bolje pripravljeni na EVje, ker imajo te vticnice tudi doma. :))))

WarpedGone je izjavil:

Nekaj strani nazaj se je nekdo tule spraševal (morda vostok?) kako Švedom uspeva živet s takšno količino EVjev v njihovem mrazu, kje filajo ipd. Izkaže se da je Švedska ravno zaradi svojega mraza že bolje pripravljena na EVje kot druge toplejše države. Zakaj?
Zato:
We have 240V outlets at every parking space at work, it's common here for pre-heating cabin/engine on ICE cars. I'd be charging 200 hours/month from this outlet.


ICE mašine so tolk zanič v mrazu, da jih morajo reveži ogrevat s štromom, da se sploh lahko odpeljejo iz službe domov. Da imajo taiste osebe enako električno ogrevanje svojih ICE mašin tudi doma, na domačem parkirplacu je menda jasno?


PS: Jug svedske ima najnizjo povprecno letno temperaturo 5.5 stopinj, Ljubljana 6.6 stopinj. Zimske povprecne temperature so pa visje od tistih v Ljubljani. Ne rabijo vsi Svedi teh vticnic. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Ne rabijo vsi Svedi teh vticnic. :)

Trdiš ti v ljubljani, šved trdi:
We have 240V outlets at every parking space at work, it's common here for pre-heating cabin/engine on ICE cars. I'd be charging 200 hours/month from this outlet.


Hkrati je vsak drug nov avto pri njih (norveška, februrar '17) že EV, ljudje tle se pa praskajo kje hudiča naj polnijo. Tut švedi poznajo stanovanske bloke in te 'common' vtičnice pač pridejo prav. Ti utrujaš, kako je povprečna temperatura 5.5, en drug zgoraj utruja, kako je tam gor preveč mrzlo da bi na teh vtičnicah sploh lahko polnil EV.

Resno, dafuq je z vami? Beseda zblojenci vas niti pod razno ne opiše v celoti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Kako lahko sploh sodeluješ v tej temi, če so prisotni sami nadzblojenci ?

See the problem ?:\
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

Ne ne vsi smo prfunkjeni sam on je normalen. Čisto nič nenavadnega. Čist normalno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Par funkcionalno pismenih se najde.

See the problem ?

Jp, nepismenost. Vključno s tabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

We have 240V outlets at every parking space at work, it's common here for pre-heating cabin/engine on ICE cars. I'd be charging 200 hours/month from this outlet.

Resno, dafuq je z vami? Beseda zblojenci vas niti pod razno ne opiše v celoti.


FFs ... To pravi EN sved, EN. In ja, na severu Svedske je res mrzlo in imajo res prikljucke za elektricne block heaterje. Na jugu svedske pa jaz teh zadev nisem nikjer videl. Zakaj ne? Ker nisem dovolj podrobno gledal ali pa zato, ker jih ne potrebujejo, ker se temperature pozimi precej redko spustijo pod niclo?

WarpedGone ::

Zakaj notr vlačiš jug švedske? Je zgornji citat mogoče kej omejen na predel?

Fakt je, da te zadeve obstajajo, postavljene so bile z namenom odnašanja riti ICE vozilom, koristijo pa EVjem, ko rešujejo standardni pomislek, kje bodo filal prebivalci stanovanjskih blokov. Praktična demonstracija, da je možno javna parkirišča, doma in v službah opremiti z električnimi priključki. Zgleda da za nižjo ceno kot pa košta montaža webasta.

Kam prideš ko prestopiš S mejo švedske? Na norveško. 17% vseh novih avtomobilo prodanih na norveškem v preteklem mescu je bilo 'čistih' EV, ki nimajo bencinske bergle. Kje mislijo ti ljudje filat? Kjerkoli se bo pač dalo, vključno s temi priključki. Ko/če ne zadoščajo, pa majo cel kup namenskih polnilic z višjimi močmi.

Polnjenje EVjev se deli na 3 kategorije:
a) domače filanje (obsega tut filanje v službi) oz. kjerkoli kjer je avto parkiran mnogo ur, nato pa ga čaka relativno kratka pot
b) ciljno filanje: filanje na nekih končnih destinacijah, ki so zelo oddaljene od doma (aka, gremo smučat v kranjsko goro, do tja je 300km, tam bomo prespal)
c) filanje na poti: greš dlje, kot znese eno filanje, moraš se ustavit in nafilat

Med a in b ni hude razlike kar se tiče polnilne moči, razlika je kdo plača štrom, kdo sfinancira priključek in ali se priključek oglašuje kot del ponudbe. V teh scenarijih tipično zadošča filanje z nekaj kW - i.e. pod 10. Navadnih 240V, standardne varovalke, uporablja se v avtomobil vgrajen polnilec. Predvideva se, da bo avto stal 8h ali več.
Postavljeni naj bi bili tam, kjer avti stojijo 8h ali več - domači, službeni parkirplaci, hoteli, ...

b je pa čist druga pesem - hočeš met čimveč v čimmanj časa, postavljeno mora bit tam kjer obstaja realna šansa da boš zadevo nucal - ob večjih prometnih žilah oz. AC.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ti si omenjal Svede in kako so oni pripravljeni na EVje. Izjavo enega cloveka si apliciral kar na celo Svedsko in povzel, da teli prikljucki resujejo probleme filanja na parkiriscih.

Cena 'webasta' pa nima popolnoma nobene povezave z elektrifikacijo parkirisca. Svedi so prej imeli en kup elektricnih grelcev, ki so jih doma priklapljali na strom. Potem so se pa spomnili, da bi lahko stvar tudi kje drugje priklopili. Aja, pa Volvo ze od pamtiveka dela svoje 'webasto' grelce, ki jih priklopis na dizel/bencin...

To, da zadeve obstajajo ze vemo. Tudi noben ni trdil, da se parkirisca ne da elektrificirati. Se da, je pa rahlo neprakticno in ce na taksnem parkiriscu ne mores avtomobila napolniti cez noc, je stvar se precej neuporabna. Za domace parkirisce.

"Stari, kdaj gres na morje?"
"Pojutrsnem, k se mi avto nafila!"

:>

Doma moras cez noc priti na '100%', ce nimas te moznosti, potem EV morda ni najboljsa izbira.

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:


"Stari, kdaj gres na morje?"
"Pojutrsnem, k se mi avto nafila!"

:>


Glej s svetle plati. Javni prevoz bo spet postal THE THING . Ker bo za take primere bolj uporaben kot EV. Javni prevoz je hkrati najbolj učinkovita varianta transporta. Saj te težnje po eko in evro standardih danes sploh ne bi bilo, če bi bilo številčno stanje registriranih vozil enako kot 40 let nazaj. Električna vozila pa ekološkega problema žal ne rešujejo, kar pa mislim da ni treba več ponavljati.

Sicer tudi sam sodim med črne ovce ampak odkrito priznam da je avtomobilov preveč. En avto na familijo ajde. Da ma pa vsak svojega pred hišo... Čeprav za Slovenijo še razumem. Vse je razpršeno, konkretne urbanizacije sploh še videli nismo, javni prevoz je v pizdi če se smem izražati v stilu PR... (pa ko mi že krasi slikico naj bo vzdušje temu primerno).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Ideja, da so 2.5 tonski avtomobili s vprašljivo življenjsko dobo, polni eksotičnih materialov in v praksi 80% še vedno gnani s premogom, kakorkoli 'okolju prijazni', je itak navaden nateg. Ampak hipsterji so navdušeni, kako da varujejo okolje... brez truda in brez da bi se čemurkoli odpovedali.
Raje bi uživali manj mesa, ali pa se mu povsem odpovedali. Bi tako naredili neprimerno več za okolje, za zdravje in za splošno dobro, kot pa z vsem tem preseravanjem s kao okolju prijaznimi avtomobili.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

BigWhale ::

Meni so EVji vsec zato, ker je UX same voznje precej boljsi in avto sam po sebi v resnici je 'zero-emissions'. Ni ena ropotajoca in smrdljiva skatla in to je dobr. :) Drugace pa EVji lahko bistveno pripomorejo k cistejsemu okolju ali pa vsaj poskrbijo, da je svinjarija lokalizirana.

Zivljenska doba pa ni nevem kolk vprasljiva.

jernejl ::

Ne vem, kakšne ICE nekateri vozite, da je ropotanje, tresenje, smrdenje, nezmožnost uporabe v mrazu in ne vem kaj še vse problem pri vožnji.
Jaz pred semaforjem na križišču včasih iz radovednosti pogledam na armaturno ploščo, da vidim, če motor teče ali se je ustavil.
Ropot motorja se sliši pri pospeševanju oz. višjih obratih, sicer pa je kar na nivoju ostalih zvokov (zračni upor, grbine na cesti, okolica).
User experience pa je precej bolj odvisen od ostalih faktorjev (udobni sedeži, prostornost, podvozje, prezračevanje, zvočna izolacija, ozvočenje, asistenti za pomoč pri vožnji in ostala dodatna oprema) kot pa od tega, kaj točno se skriva pod motornim pokrovom. Tudi recimo od potrate časa, ko se je treba ustaviti zaradi polnjenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

frudi ::

BigWhale je izjavil:

Meni so EVji vsec zato, ker je UX same voznje precej boljsi in avto sam po sebi v resnici je 'zero-emissions'. Ni ena ropotajoca in smrdljiva skatla in to je dobr. :) Drugace pa EVji lahko bistveno pripomorejo k cistejsemu okolju ali pa vsaj poskrbijo, da je svinjarija lokalizirana.

Zivljenska doba pa ni nevem kolk vprasljiva.

Življenjska doba ni odvisna samo od zanesljivosti in dolgoživosti samega avta. Glede na to, kako DRM zaklenjene so Tesle in kako božjastno drago je pogosto servisiranje izven garancije (do te mere, da se jih ponekod zavarovalnice otepajo sploh zavarovati), je čisto realen strah, da bodo po poteku garancije preprosto predrage za vzdrževanje. Verjamem, da je za Teslo dobro, če 5 do 10 let stari avti končajo na odpadu in so kupci prisiljeni v nakup novega modela. Za okolje je pa precej slabše, če 2.5 tonski high-tech avti postanejo potrošna roba.

In dokler se večina energije za proizvodnjo in poganjanje EV-jev še vedno pridela iz fosilnih goriv, bodo okoljske prednosti minimalne. Si tudi jaz želim drugače, ampak takšna je žal realnost. Je pa korak v pravo smer, to se strinjamo. Pravim samo, da je ta korak za zdaj manjši, kot si večina verjetno predstavlja, ko jih propaganda bombardira z vsemi 'green', 'zero emission', 'clean', 'solar powered' in podobnimi pridevniki.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

No ja, v resnici je ogromna okoljska prednost, če imaš namesto tisočev avtov, ki izpuščajo svinjarijo po mestih, samo en dober filter na TEŠ6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

vostok_1 ::

Nisi ravno ti enkrat obratno zagovarjal?

Nekdo vem da je.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

energetik ::

Okapi je izjavil:

No ja, v resnici je ogromna okoljska prednost, če imaš namesto tisočev avtov, ki izpuščajo svinjarijo po mestih, samo en dober filter na TEŠ6.
Se povsem strinjam. Ogromna razlika je med N naključno ogretimi/vzdrževanimi ICE pri naključnem izkoristku glede na 1x optimalno izgorevanje v optimalno ogretem kotlu, kjer je navešenih nekaj dobrih filtrov. Enako je tudi pri individualnih kuriščih vs. TČ.
S tem da ni elektrika samo iz TEŠ, ampak najmanj 50% tudi iz HE in NEK.

Okapi ::

Enako je tudi pri individualnih kuriščih vs. TČ.
Ljubljana je klasičen primer. Pred 50 leti smo premog in drva kurili vsak v svojem stanovanju, megla, da nisi videl nič, je bila pa pozimi tako rekoč vsakdanji pojav. Zdaj premog kuri toplarna in mlajše generacije skoraj ne vedo, kaj je to res gosta megla, oziroma smog.

WarpedGone ::

Konkurenca se prebuja!!!!

Ne glih... Mazda:
"There is no real pressure coming from our customers for alternative fuel vehicles. Both in the US and Europe a minority of either wealthy customers, or companies willing to play the ecological image are buying EV,"


400.000 vplačil po jurja, leto vnaprej, za še-ne-prikazan avto, seveda ni odraz nikakršnega povpraševanja na trgu ampak samo peščica zblojencev.



Ja, resnica ni plenica, pa vseeno marsikomu smrdi...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

400.000 vplačil po jurja, leto vnaprej, za še-ne-prikazan avto, seveda ni odraz nikakršnega povpraševanja na trgu ampak samo peščica zblojencev.
Koliko od teh 400.000 je (vračljivega) jurja vplačalo izključno z namenom, da za jurja ali dva ali več dobička prodajo svoje mesto v čakalni vrsti?

thramos ::

Poizkuša prodat. ;)

WarpedGone ::

Kot prvo - tudi če je takih 3/4, ostane ~sto tisoč rezervacij, Še vedno mind-blowing odziv, ki praktično nima nič manjše teže.
Kot drugo - cifra 373k, je zadnja javno obljavljena cifra, maja '16, potem so jo nehal objavljat.
Kot tretje - svoje mesto v čakalni vrsti lahko s profitom prodaš samo, če je kdo pripravljen plačat premijo.
Če je, to pomeni samo, da je poleg teh ~400k še X ljudi ki si močno želi ta avto in noče čakat.
Če kupca ne najde, pričakujem, da obupa in rezervacijo prekliče, in tistega jurja vtakne kam drugam. To bi se poznalo v upadu kumulative vplačanih rezervacij, kar pa ni opazit:

on Sept 30 Tesla announced that they were holding $690 million in customer deposits. Some of this is Model S and Model X reservation money. Analysts suggest anywhere from a low of 400,000 to a high of 600,000 Model 3 reservations based on this figure.


Še po slovensko: tesla je konec septembra imel na računu 690 milijonov dolarjev denarja, ki so ga ljudje vplačali vnaprej, da dobijo svoj avto.

Zabavno bi bilo videt, kako se ta cifra giba po četrtetjih. Trenutno pri roki nimam virov, da sestavim tabelco, lahko kdo drug.

Nekaj branja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Še po slovensko: tesla je konec septembra imel na računu 690 milijonov dolarjev denarja, ki so ga ljudje vplačali vnaprej, da dobijo svoj avto.

Zabavno bi bilo videt, kako se ta cifra giba po četrtetjih. Trenutno pri roki nimam virov, da sestavim tabelco, lahko kdo drug.

Nekaj branja.

Zgleda kot Catch the Cash igra.

Samo da se tu temu reče Cath the Tesla ;).

pač firma rabi keš za poslovanje. Folk je dovolj naiven, da to sofinancira. če bo šla firma v stečaj, potem vemo kaj bodo dobili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

This makes sense... I alone have convinced about 50 people to reserve a model 3 or buy an s/x... even without advertising word of mouth is huge


Seriously ?!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

To so pač te sodobne potrošniške norosti, ko ljudje dva dni v vrsti bivakirajo pred trgovino, da prvi dobijo novi iPhone. In se lahko potem nekaj časa hvalijo, da ga imajo, ker ga večina drugih še nima, nekateri pa ga še isti dan dajo na ebay 10% dražje.

Rezervacija za teslo je v časih, ko skoraj ni inflacije, obresti na banki so pa 0%, precej ziheraška zadeva. Ali boš avto (oziroma čakalno vrsto) z dobičkom prodal, ali pa boš z novim avtom nekaj časa glavni na vasi. V najslabšem primeru pa rezervacijo prekličeš in dobiš denar nazaj. Nekaj je pa vmes tudi takih, ki nov avto dejansko potrebujejo.>:D

hojnikb ::

#brezpodpisa

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

Meanwhile in real world..
https://www.fool.com/investing/2017/03/...


To je pa predvsem problem premajhnih proizvodnih kapacitet. Ce bi imela Tesla vecje tovarne, bi imeli teh delov nastancanih na zalogo.

frudi ::

BigWhale je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Meanwhile in real world..
https://www.fool.com/investing/2017/03/...


To je pa predvsem problem premajhnih proizvodnih kapacitet. Ce bi imela Tesla vecje tovarne, bi imeli teh delov nastancanih na zalogo.

Smo par strani nazaj razčistili, da ustavljajo tovarno za po več tednov na četrtletje, ker nimajo dovolj naročil za nova vozila. Če ne bi bili nesposobni, bi v tem 'downtimu' štancali rezervne dele, ki jih očitno krvavo potrebujejo.
V resnici torej ne gre za premajhne proizvodne kapacitete, ampak za nesposobnost in slabo narčtovanje podpore obstoječim strankam.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

Smo par strani nazaj razčistili, da ustavljajo tovarno za po več tednov na četrtletje, ker nimajo dovolj naročil za nova vozila

Razčistili ste?
Zblojene blodnje zblojencev...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Na dan 31.12.2016 je firma Tesla v knjigovodskih evidencah pod postavko Customer deposits imela zabeleženo 663.859.000 USD. To je denar, ki je bil plačan, avtomobili pa še niso bili predani naročniku. Te so evidence so šle v pregled davkarije.

Seveda bo zblojenec protestiral, da so to prevare, ponzi shema, laži in podobne blodnje.
Žalostno stanje stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Pogost jamr inteligenzze je, kako bo polnjenje EVjev sesulo že tako preobremenjeno omrežje. Če bi svoja dva zz zamenjali s c bi videli, da se bo zgodilo ravno obratno - dovolj velika količina EV + moderna pamet bodo omrežju dale možnost da uravnava porabo.

Je ful začel pihat veter in veternice gonijo ko zmešane, kam z elektriko?
Nič lažjega, nekaj vozil čaka na polnjenje, naj začnejo. Je nehalo čist pihat, ni energije?
Nič lažjega, naj nekaj vozil, katerim se ne mudi, začasno zniža moč polnjenja.

Problem ne sploh.

Na nizozemskem že prehajajo iz testnega v GA fazo projekta pametnega polnjenja, kjer odjemniki dobijo nižjo ceno elektrike, če omrežju dopustijo da vpliva na moč polnjenja.

Malo branja
.

"According to Van Heesbeen the sustainability aspect appeals to many Tesla drivers. The more than 6,000 Teslas in the Netherlands account for nearly half of the total number of fully electric cars in our country. With a combined peak capacity of around 60 MW, these cars have the potential to accelerate the integration of solar and wind power. Consequently, they also contribute to emission-free mobility. In the future, our service can also be used to prevent congestion on the low-voltage grid, should this become relevant."
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Ti nas prepričuješ, da so sposobni izdelati 2400 vozil na teden, 31k na četrtletje. Pa niso prišli v Q4 niti blizu temu. Za Q1 in Q2 letos pa načrtujejo celo povprečno samo ene 23k na četrtletje (pa še to skoraj zagotovo ne bodo dosegli, nenazadnje še nikoli niso dosegli napovedi).
Raje ustavljajo fabriko za po več tednov hkrati, kot da bi štancali toliko vozil, kot lahko, in naredili $800 miljonov prometa več. Ali pa vsaj naredili nekaj krvavo potrebnih rezervnih delov, da na suho nategnjeni kupci ne bi čakali po pol leta na jebene matice in kose pleha.

Ampak sej je jasno, zakaj v resnici ustavljajo fabriko. Rast prodaje X in S se je ustavila, Q2 bo pomenilo zaključek celega koledarskega leta brez rasti prodaje.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

WarpedGone ::

Seveda... belive what you will.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Ne rabim se nič zanašat na vero, to so podatki direktno od Tesle:

Tesla delivered approximately 24,500 vehicles in Q3

Tesla delivered approximately 22,200 vehicles in Q4


Za tekoče in naslednje četrtletje so pa ob zadnjem finančne poročilu napovedali:
the company said it would "deliver 47,000 to 50,000 Model S and Model X vehicles combined in the first half of 2017"


Torej Q3'16 do Q2'17, letna rast... nula. V najboljšem primeru. Če začuda celo enkrat dosežejo napovedi (sam ne bi stavil, da jih bodo).

Naj ti bo pesek grob, ko rineš glavo vanj.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

vostok_1 ::

Clasa S modela počasi postaja depleted. Nujno potrebujejo it na folks-wagons.
Pol pa nujno še na model 4, ki bo bil za vse nas tlačane.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Road ahad je že orisan. Po trojki pride na njej baziran suv. Potem pride čisto pravi šlepar, potem pride minibus.
Še cenejši ev je bil nekaj časa v igri, v zadnjih planih ga pa ni več. Tesla nima interesa odvzemat biznis v nišah, kjer je že neki ev ponudbe in se že kdo trudi. Razred poceni evjev se že dolgo razvija, kolk uspešno je druga reč. Teslin pogled na nadaljno nižanje lastništva je car sharing. Like it or leave it.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Road ahad je že orisan. Po trojki pride na njej baziran suv. Potem pride čisto pravi šlepar, potem pride minibus.
Poraba le-teh je tko vsaj 4-5x večja kot za osebno vozilo, prav tako delajo ogromne dnevne kilometrine. Torej rabijo baterije ranga tam okoli 1000kWh. Litij in baterije bodo padli z neba? Ko bo 100 šleperjev prišlo zvečer počivališče in hotelo do jutra napolniti baterije na 100% bo štrom prišel od kje?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Yes, Impossible problems indeed.
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

WarpedGone je izjavil:

Yes, Impossible problems indeed.


Nekoc je bil trolejbus.

WarpedGone ::

Konjske vprege tut, your pouint?
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Yes, Impossible problems indeed.
Zaenkrat ja.

Lahki mestni trolejbus pri povprečni hitrosti ~30km/h vs. 40-ton šleper pri 90km/h in 1000km+ dnevno?
««
388 / 1216
»»