» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
389 / 1234
»»

Unknown_001 ::

Ena od idej je že bila da bi se polnile baterije na zalogo. Ampak... v tem primeru bi bila baterija tako kot jeklenka za plin. Ni v tvoji lasti ampak plačaš uporabo energenta. V tem primeru bi najemniško plačal tudi kompenzacijo za iztrošenje. Torej... to je ena od rešitev ki bi lahko norijo hitrega polnjenja eradirala. Ampak... Spet problem. Baterij bo moralo bit na zalogi OGROMNO. Poleg tega... naboja v bateriji ne moreš hraniti poljubno dolgo... no saj v bistvu tudi bencin čez par let postane voda ampak pri bateriji se izčrpanje elektrine godi hitreje. Navijam za splošno redukcijo števila registriranih vozil in izboljšati kakovost storitve javnega prometa. Seveda realistično gledano ne navijam za to da bi ukinili zasebni prevoz. Zgolj reducirali. To bi še največ pripomoglo. Hej, če bi v tem trenutku 30% avtomobilov ki so verjetno starejši od 15 let dali na prešo. Lej ga zlomka. Po naivni logiki smo emisije pri vozilih zmanjšali za 30% ampak to naj bo za vzorec. Dosežek veliko boljši kot pri raznih EKO finesah.

V bistvu električna vozila niso slaba ampak tudi ta imajo svoje slabosti. Predvsem se mi poraja vprašanje ekologije baterij. Še ločevanje odpada pri nas ne folga tako kot treba... Kako bi to bilo rešeno si lahko predstavljam nikakor pa si ne upam trdit da bo mogoče v praksi zaradi nepredvidljivega faktorja ki se mu reče človeška mentaliteta. Motorji na notranje izgorevanje tudi ne bodo še za odmet. Če ne drugega bo zagotovo prišlo do kombiniranja kot ga je imel na primer Fisker. Boljša varianta je v tem primeru Stirling, saj je neodvisen od goriva. Wrapi bo moral malo bolj kritično postopat pa se bomo vsi lepo razumeli. Trenutno njegov nivo komunikacije ne presega monologa v slogu, Tesla je bog, ostali ste kmetje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mufasa ::

energetik je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Road ahad je že orisan. Po trojki pride na njej baziran suv. Potem pride čisto pravi šlepar, potem pride minibus.
Poraba le-teh je tko vsaj 4-5x večja kot za osebno vozilo, prav tako delajo ogromne dnevne kilometrine. Torej rabijo baterije ranga tam okoli 1000kWh. Litij in baterije bodo padli z neba? Ko bo 100 šleperjev prišlo zvečer počivališče in hotelo do jutra napolniti baterije na 100% bo štrom prišel od kje?


Električne buse mamo že neki cajta na dratih. Vrjetno z baterijam pokrijejo še last mile in se potem poti zorganizirajo tako da se zraven čez center prklopleni filajo.

Kar se tiče truckov, tudi vprašanje kolko bo Tesla pohitela. PoCji laufajo že z polno paro brez Tesle.



1000kwh baterijski kompoziti bodo od cca 2030 and on cheap as fuck, minituarizacija pr šleperjih in busih ne špila velike vloge. placa dost.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

fikus_ ::

Kitajci imajo rešeno menjavo baterij pri mestnih avtobusih. Verjetno tudi kdo drug. Avtobus se po določenem št. km vrača v garažo, kjer sledi avtomatska menjava praznih baterij s polnimi, čas menjave nekja min.

WarpedGone ::

Jp, stvari, ki pri avtomobilih so problem, pri teh velikih vozilih niso.
Pri teh vozilih je prostora relativno precej več kot v avtomobilih, hkrati je nosilnost bistveno večja. Še hkrati ima isti lastnik v lasti tipično mnogo enakih vozil.
Vse skupaj naredi model menjavanja baterij bistveno manj problematičen oz. ne problem sploh.
In tesla ni nujno da bo švoje šleperje prodajal posameznim malim firmam. V njih bo vgrajen avtopilota, na SC postaje bo zraven zmontiral še par garaž za menjavo baterij. In raztural še logistični biznis. Poleg avtomobilskega, poleg hranjenja energije, poleg proizvajanja energije, poleg storitve prevoza oseb, poleg XYZ.

Ampak nič bat, itak bo zmanjkalo litija, elektrike in še česa. No worries...
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

WarpedGone je izjavil:

Konjske vprege tut, your pouint?


Point je, da je ena opcija filanje preko zic nad, ob, v avtocesti.

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Jp, stvari, ki pri avtomobilih so problem, pri teh velikih vozilih niso.
Pri teh vozilih je prostora relativno precej več kot v avtomobilih, hkrati je nosilnost bistveno večja. Še hkrati ima isti lastnik v lasti tipično mnogo enakih vozil.
Vse skupaj naredi model menjavanja baterij bistveno manj problematičen oz. ne problem sploh.
In tesla ni nujno da bo švoje šleperje prodajal posameznim malim firmam. V njih bo vgrajen avtopilota, na SC postaje bo zraven zmontiral še par garaž za menjavo baterij. In raztural še logistični biznis. Poleg avtomobilskega, poleg hranjenja energije, poleg proizvajanja energije, poleg storitve prevoza oseb, poleg XYZ.

Ampak nič bat, itak bo zmanjkalo litija, elektrike in še česa. No worries...


Če bo potreba se bo že uvedel univerzalni standard. Ne vidim problema. Tam kjer je bil prej motor naložiš baterijo. Problem solved. Notri narediš še univerzalni hitri priklop s konektorji in potem samo z dvigalko dvigneš ven in položiš novo notri.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Je opcija. Razlika je v $$$: kolk vložka v izgradnjo, kolk fleksibilnosti (ni žic, ne greš), kolk nevarnosti (zavarovanje), kolk odškodnin (nesreče), kolk škode zaradi nedelovanja (cvik kabla, konec heca), kolk vzdrževanja, ...
Firme brez lastnih virov in kontrole nad batertijami, se nagibajo v smer žic, firme z lastnim virom baterij se nagiba k baterijam.

Obstajajo vzroki, da so tramvaji in trolejbusi stvar preteklosti.

Če bo potreba se bo že uvedel univerzalni standard. Ne vidim problema. Tam kjer je bil prej motor naložiš baterijo. Problem solved. Narediš še univerzalni priklop na nosilcih s konektorji in potem samo z dvigalko zamenjaš.

Univerzalni standard koristi, ko je treba poenotit mnogo igralcev.
Če maš enga močnega igralca, standard že maš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:


Če bo potreba se bo že uvedel univerzalni standard. Ne vidim problema. Tam kjer je bil prej motor naložiš baterijo. Problem solved. Narediš še univerzalni priklop na nosilcih s konektorji in potem samo z dvigalko zamenjaš.

Univerzalni standard koristi, ko je treba poenotit mnogo igralcev.
Če maš enga močnega igralca, standard že maš.


Na koncu bo treba narest kompromis. Tesla kakor mi je znano nima še razvitega, delujočega hitrega sistema menjave baterij. Tu so opcije še odprte. Ampak to ne pomeni da ti prideš na servis in čakaš eno uro da ti avto razšraufajo. Ampak da v 5 minut potegneš prazno ven in namestiš polno not.

En problem ki ga vidim, če bi bile baterije dane spredaj je, ta, da je stvar strašno nevarna v primeru hujšega trka.

Btw, tramvaji niso preteklost. V Sloveniji da, ampak drugje po mestih pa ne. Dovolj je da greš v Zagreb pogledat kako lepo delujejo. Boljše kot avtobus zagotovo. Da ne omenjam kako tihi so in da se jim ni treba prilagajat gužvi prometa. Napram ljubljanskim trolam luksuz brez primerjave.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

WarpedGone je izjavil:

Je opcija. Razlika je v $$$: kolk vložka v izgradnjo, kolk fleksibilnosti (ni žic, ne greš), kolk nevarnosti (zavarovanje), kolk odškodnin (nesreče), kolk škode zaradi nedelovanja (cvik kabla, konec heca), kolk vzdrževanja, ...
Firme brez lastnih virov in kontrole nad batertijami, se nagibajo v smer žic, firme z lastnim virom baterij se nagiba k baterijam.

Obstajajo vzroki, da so tramvaji in trolejbusi stvar preteklosti.

Če bo potreba se bo že uvedel univerzalni standard. Ne vidim problema. Tam kjer je bil prej motor naložiš baterijo. Problem solved. Narediš še univerzalni priklop na nosilcih s konektorji in potem samo z dvigalko zamenjaš.

Univerzalni standard koristi, ko je treba poenotit mnogo igralcev.
Če maš enga močnega igralca, standard že maš.


Meni se zdijo žice dobra ideja za polnjenje tovornjakov. Določeni odseki bi imeli QC linije, kjer bi se tovornjak med vožnjo polnil za naslednjih xxx km. Zahtevnejsi AC vzponi/spusti pa bi morali imeti tudi odvzem el. energije, ki bi jo vzpenjajoči koristil.

WarpedGone ::

Meni se zdijo žice dobra ideja za polnjenje tovornjakov.


Dovolj dobra, da bi vanjo vrgel xxx milijonov lastnega denarja in iz ideje naredu profitabilen biznis v recimo roku 10 let?
Al sam dost dobra, da jo ob pivu vržeš na šank in se z okajeno druščino stepeš okrog premal litija?

Tesla kakor mi je znano nima še razvitega, delujočega hitrega sistema menjave baterij.

Kaj manjka?
Osnova, za hitro menjavo baterij je enostavna: baterija, katero je možno odmontirat iz vozila in zmontirat drugo nazaj notr v dovolj kratkem času, ter se odpeljat.
Ta osnova obstaja - avtomobili so nato (bili) pripravljeni. Trenuto je problematičen samo tista dodatna zaščita iz titana, katero je treba posebej odšraufat da gre baterija stran.
Baterija je 'logistično' samostojna enota, ko avto štarta, se mu baterija predstavi: serbus, js mam pa takšno serijsko cifro, pa tolkle kapacitete. Konektorji za štrom in hlajenje so plug&play. Česar ni so avtomati, ki bi te baterije menjal. To kar so postavl je bilo okušanje kolk je voda res mrzla - folk na polno gobca, kolk je menjavanje baterij super, ko so to šanso mel, je tipično vsak gobcaš baterijo zamenjal samo enkrat in nikol več. Tisto edino so že zaprl. Nobenega jokanja, kolk je sedaj svet slabši.

Pri šleparjih se stvari bistveno spremenijo - menjavanje baterij ni več le luksus ampak osnova na kateri stoji cel biznis. A je osnovno lažje/ceneje elektrificirat dobesedno tisoče kilometrov cest in nato to elektrifikacijo tut vzdrževat ter bit hkrati omejen na ceste, kjer že maš kable postavljene, al je lažje/ceneje postavit menjalno postajo baterij na vsakih recimo ~200km. Bi reku naj bodo elektrificirane linije posvečene vlakom, druga stopnja pa tovornjakom ki niso tako močno vezan na požegnane ceste.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Ok, če v budget varianti Tesla vidi samo car-sharing, ampak poceni car-sharing za eno osebo je enosed, ali se motim? Oziroma, učinkovito floto car-sharinga bi sestavil iz večine manjših vozil (ala Twizi, Smart, i-TRIL) in samo peščice klasičnih vozil.

Ali Tesla misli, da bo konkurenčna kar s car-sharingom Model 3? V to močno dvomim.

Okapi ::

Model 3 bo zastarel veliko prej, preden bodo smeli avti brez voznika na cesto.

J.McLane ::

Car-sharing se razvija že danes, avtonomno vozilo ni pogoj za to. Je pa res, da do takrat nekega razmaha ne bo.

fikus_ ::

Car sharing z avtonomnimi vozili zna biti pravi boom, če ne bo potrebno imeti vozniškega izpita.

WarpedGone ::

Ali Tesla misli, da bo konkurenčna kar s car-sharingom Model 3? V to močno dvomim.


Tesla si močno želi, da ji nebi bilo potrebno delat "modela 4", ker bo takrat trg že poln spodobnih EVjev za 15 jurjev.
Še lep čas bo mela polne roke dela z izdelavo željenega števila kosov modela 3, ocene grejo v 5M letno. Ob 50% letni rasti bodo tam okrog leta 2025.
Konkurečnost je funkcija zaželjenosti in ne (le) števila izdelanih kosov.
Firma, ki proizvede 5 milijon kosov vozil, ki jih trg ne mara, ni konkurenčna.
Firma, ki proizvede milijon želenih vozil, je konkurenčna.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Ja folk ne mara plačat 10k€+ za avto, a ker ga rabi, se keš nekako plača. Nekater folk sanja o EV-ju, a 99% bo še vsaj desetletje odbila cena.
"Milijon" proizvedenih športnih avtov je tudi zelo zaželjenih... konkurenčni so pa tolk, kot je folka s preveč denarja.
Itak je pa več kot 50% prometa 10 let starih jajc, katerim EV-ji ne bodo še desetletja konkurenčni.
Magic

marS ::

...no more heroes...
https://ilbis.com/

WarpedGone ::

Tesla Model S' success screwed VW's plans for the new electric Phaeton, CEO admits
"We were quite far advanced with the next Phaeton but it became clear it wasn't enough of a leap forwards. A modern large saloon has to be competitive and have an advantage over the Tesla, which is the benchmark and in many regions dominates the segment. Now, if we go back there, we have to take Tesla seriously, and of course that is what we are doing with our electric strategy."


Dejte mu hitr razložt, da se čist brezveze sekira...
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

fikus_ je izjavil:

Car sharing z avtonomnimi vozili zna biti pravi boom, če ne bo potrebno imeti vozniškega izpita.


Taxi Osebe na voznikovem sedežu (tudi če samo vrta po nosu) se imho kljub lvl5 Autonomy čez (optimistično gledano) 5 let ne bomo znebili tako kmalu. Preveč politike in sindikatov zadaj, vsaj v Nemčiji / EU.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Gregor P ::

... ne skrbi za politiko, ta se bo ene 100x zamenjala, preden bodo takšna vozila tehnično prišla redno na ceste (popolnoma avtonomna torej).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Tega trenutka ne bo - i.e. trenutka dosega popolne avtonomnosti brez vseh kvalifikatorjev v katerih pogojih to drži.
Za nekatere bo to dokaz, da popolne avtonomnosti še ni, ker skozi potopljen tunel avto ne zna peljat, niti se ne zna na letališču dost hitro umaknit pristajajočem avijonu.
Za druge bo pa zadedeva kljub takim pomanjkljivostim dovolj dobra za uporabo na poti v službo in domov 250x na leto.
Prvi bodo nabijali po forumih, drugi pa bodo izkoriščal sposobnosti zadeve v takšni meri, kot jih bo zadeva pač sposobna.

Glavno vprašanje je, kolk časa bo politika lahko tiščala glavo v pesek in zanikala statisične podatke iz prakse.
Forumski nabijači stvar razložijo "mogoče so pa zmanjšal občutljivost zračnih blazin, ne vemo", NHTSA pa se podpiše pod statistiko, ki kaže da je zadeva že danes precej manj rizična kot človek.



13 : 8 nesreč na 16 milijonov prevoženih km.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ah prosim te no ... politiki bodo tisto sekundo podprli ta projekt (v bistvu so ga že "včeraj") , ko bo javnost to želela oz. zahtevala (napredni, zeleni, okoljevarstveni pa to) ... in če bi takšno vozilo dejansko lahko imeli že danes, bi dokaj hitro bilo vse urejeno ... tako bo pač trajalo še dolga leta, ker je to pač tehnično gledano še prezahtevno ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Tega trenutka ne bo - i.e. trenutka dosega popolne avtonomnosti brez vseh kvalifikatorjev v katerih pogojih to drži.
...
Prvi bodo nabijali po forumih, drugi pa bodo izkoriščal sposobnosti zadeve v takšni meri, kot jih bo zadeva pač sposobna.

Edini, ki tu nabija, si na žalost ti. Nihče ne govori, da mora znati peljati "skozi potopljen tunel" ali se "na letališču dost hitro umaknit pristajajočem avijonu." To, kar počneš, je čisto navadno trolanje.;((

Avti bodo dosegli samostojnost takrat, ko bodo smeli brez voznika, sami, ali s pijanim lastnikom brez vozniškega izpita na zadnjem sedežu, na cesto. Z drugimi besedami povedano, ko bodo avti sami imeli vozniško dovoljenje. To je zelo preprost kriterij, ki ga slo-tech inteligenzza dobro razume, ti pa očitno niti ne.

Šele takrat ti bo avto lahko pomagal odplačevati svojo ceno, s prevažanjem potnikov, ko ga ti ne boš potreboval. S tem, da takrat, ko bo to mogoče, avta najverjetneje sploh ne boš več mogel kupiti, ampak ga boš lahko samo še najel.

WarpedGone ::

Avti bodo dosegli samostojnost takrat, ko bodo smeli brez voznika, sami, ali s pijanim lastnikom brez vozniškega izpita na zadnjem sedežu, na cesto.

To zmorejo in smejo že sedaj - s kvalifikatorjem, da mora bit cesta privatna.
Sedaj boš skakal, da je jasno da si mislil javno cesto jadajada.
To je točno to o čemer govorim - kup izrečen in neizrečenih pogojev. Česarkoli bo avto sposoben, boste nabijal kako da to še ni to, ker XYZ pa ne zmore.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

In še kar trola.;(( Ja, dokler te avto ne bo smel pijanega pripeljati iz oštarije domov, toliko časa bomo "nabijali", da avto še ni sposoben samostojne vožnje. Pa četudi se bo znal izogibati letalom na letališčih in iti skozi potopljene tunele.

WarpedGone ::

Ja, dokler te avto ne bo smel pijanega pripeljati iz oštarije domov

Ko bo to zmogle na lepo poletno noč, boš zahteval še da je tega sposoben v poljubni količini snega, dežja, podrtih dreves, pretrganih električnih vodih na cesti ipd.
Nekateri pač ne boste nikoli srečni.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

In še kar trola.;(( Ker sem precej prepričan, da ti je čisto jasno, da ko bo avto enkrat smel sam na javno cesto, bo to smel v vsakem vremenu. Vozniški izpit velja v vsakem vremenu in letnem času, podnevi in ponoči. Slotech inteligenzzi je to čisto jasno, samo ti se delaš neumnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Mufasa ::

No ja...če se pijan ne boš smel vsest za avtonomni avto in reku vozi miško...in ne boš za to kaznovan...whats the point in dat :)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

bo to smel v vsakem vremenu.

Smel in bil sposoben ni isto. Smel bo, ampak ker se bo ustavil pred podrtim drevesom na poti do gositlne, kjer ga čakaš mrtev pijan, bo tvoj zaključek "Avtombil očitno še ni povsem avtonomen, ker če bi notr sedel šofer bi lahko ...".

Problem tule ni "konkreten nabor okoliščin in avtomat, ki jih zadovljivo obvladuje" temveč egomanijaštvo tipa "popolnoma avtonomna vozila so še 20 let daleč".
Tudi ko se bodo po ljubljani vozili avtomatski taksiji bo taisti egomanijak nabijal, da je imel in še vedno ima prav, ker tisto niso popolnoma avtonomna vozila, ker ne zmorejo/smejo XYZ. To stališče egomanijakov je bilo že večkratno izkazano v tej temi.

Avtonomna vozila so klasičen primer neobstoječega pravega škota.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Eni, k smo doma mal blizji Pohorju, smo v resnici ze imeli probleme s podrtim drevesom cez cesto. Zgodilo se je pa pozimi in sredi noci. Popolnoma avtonomno vozilo bi v taksnem primeru verjetno obstalo. Mene so pa resile gozdarske poti za vleko dreves. :)

Avtonomno vozilo bo zame sprejemljivo takrat, ko bom lahko na zadnjem sedezu dremal in me bo peljalo v sluzbo. Stanujem dva lucaja kamna stran od avtoceste, smreke neb smele bit noben problem. Je pa res, da se jaz peljem v sluzbo tudi takrat, ko je 15cm nespluzenega snega na voziscu. Ne malokrat je to na avtocesti.

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

bo to smel v vsakem vremenu.

Smel in bil sposoben ni isto. Smel bo, ampak ker se bo ustavil pred podrtim drevesom na poti do gositlne, kjer ga čakaš mrtev pijan, bo tvoj zaključek "Avtombil očitno še ni povsem avtonomen, ker če bi notr sedel šofer bi lahko ...".
Ne, to ne bo moj zaključek. To je samo tvoje bedno podtikanje. Najbolj pomembno je, kaj bo smel, ne česa bo dejansko sposoben. Po tem, česa bo dejansko sposoben, se bodo pa ločili boljši od slabših samodejnih avtov.

V tej temi smo eni že večkrat napisali, da avto ne bo avtonomen takrat, ko bo serijski izdelovalec čudežev to rekel, ampak ko bo smel pijanega lastnika pripeljati domov, potem pa še njegove otroke v šolo. Ti pa lahko podtikaš, kolikor hočeš, s tem samo znova dokazuješ svojo nesposobnost normalne razprave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Unknown_001 ::

No da ne bo sam podjebavanje kdo ma manj pod streho.

Za razvedrilo:
http://www.mojvideo.com/video-pijani-iz...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

thramos ::

BigWhale je izjavil:

Eni, k smo doma mal blizji Pohorju, smo v resnici ze imeli probleme s podrtim drevesom cez cesto. Zgodilo se je pa pozimi in sredi noci. Popolnoma avtonomno vozilo bi v taksnem primeru verjetno obstalo. Mene so pa resile gozdarske poti za vleko dreves. :)

Avtonomno vozilo bo zame sprejemljivo takrat, ko bom lahko na zadnjem sedezu dremal in me bo peljalo v sluzbo. Stanujem dva lucaja kamna stran od avtoceste, smreke neb smele bit noben problem. Je pa res, da se jaz peljem v sluzbo tudi takrat, ko je 15cm nespluzenega snega na voziscu. Ne malokrat je to na avtocesti.


Zame pa bo sprejemljivo že takrat, ko bom na zadnjem sedežu dremal na poti v službo, takrat, ko mu bo pot zaprla podrta smreko, pa bo varno ustavil ob robu ceste in čakal name.

Okapi ::

Saj če še enkrat pozorno prebereš, kaj je BW napisal, boš videl, da zanj tudi.

thramos ::

Ok, mogoče res.

Je pa takšna funkcionalnost bistveno lažje dosegljiva, kot stopnja avtonomnosti, ki jo pričakuješ oz. zagovarjaš ti.

Okapi ::

Kaj pa zdaj še ti bluziš? Kakšno stopnjo jaz zagovarjam? Natanko tako. Ko boš lahko dremal med vožnjo v službo, te bo avto lahko tudi pijanega zvečer domov pripeljal.

Vse to bo mogoče, ko bo imel avto vozniški izpit in voznika ne bo več potreboval. Vse do takrat bo moral biti v avtu nekdo z vozniškim izpitom, buden in trezen.

hammock ::

Tesla to 'add 300 body shops to its network in the next few weeks', says Tesla President

In glede na to da imajo vsega skupaj tri razlicne avte...bodo deli verjetno na zalogi, in ne bo vec 8 mesecev cakalne dobe za popravilo.

Sem dokaj preprican, da ko bo trojka dve leti na cesti, da s servisno mrezo vec ne bo nikakrsnih tezav. Je pa jasno da vse rabi svoj cas, svet ni tako majhen.

Magic1 ::

Ravnokar videl en video s Teslo 3 na cesti. Zadeva ni nič privlačnejša od i3, prej nasprotno.
Magic

hojnikb ::

pics ?
#brezpodpisa

Magic1 ::

Magic

Gregor P ::

... sedaj lahko že potrdimo, da grdih dizajnov ne delajo zanalašč, da bi odganjali kupce :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Okapi je izjavil:

Kaj pa zdaj še ti bluziš? Kakšno stopnjo jaz zagovarjam? Natanko tako. Ko boš lahko dremal med vožnjo v službo, te bo avto lahko tudi pijanega zvečer domov pripeljal.

Vse to bo mogoče, ko bo imel avto vozniški izpit in voznika ne bo več potreboval. Vse do takrat bo moral biti v avtu nekdo z vozniškim izpitom, buden in trezen.


Razlika je v tem, da če človek z izpitom drema, lahko v primeru, ko avto varno ustavi pred oviro nadaljuje vožnjo ročno. Pijan pač ne. In težavnost v doseganju te stopnje avtonomije je bistveno drugačna, saj se v drugem primeru pričakuje od robota tudi vožnja v "snežnem metežu ob napadu vesoljcev", v prvem pa le zmožnost varne zaustavitve.

Okapi ::

saj se v drugem primeru pričakuje od robota tudi vožnja v "snežnem metežu ob napadu vesoljcev", v prvem pa le zmožnost varne zaustavitve.
Lepo prosim, vklopi malo razum.;((

Od kje ti neumna ideja, da se kaj takšnega pričakuje? Od avta z vozniškim izpitom se pričakuje samo in izključno zmožnost varne zaustavitve. In potem pač avto počaka, da se bodisi razmere izboljšajo in lahko varno nadaljuje vožnjo, ali da pride človeška pomoč (lahko tudi v obliki daljinskega vodenja, če to zaleže). Tako pač, kot če se avto med vožnjo pokvari.

BigWhale ::

Napad vesoljcev bomo se tolerirali. Snezni metez je pa nekaj 'vsakdanjega'. Odvisno pac od kolicine snezenja. :) Tudi nad zasnezenim cesticem mrscim obrvi. Se posebaj zato, ker se ti stvar lahko pripeti med voznjo.

Ce avtonomno vozilo sredi avtoceste ugotovi, da ne more vec nadaljevati voznje, bo ustavljanje precej nevarno. Pridemo do bizarne situacije v kateri bi imeli 20% avtomobilov avtonomnih in bo potem 20% avtomobilov stalo ob robu ceste, ker ne bodo mogli nadaljevati voznje zaradi neustreznih pogojev?

Okapi ::

A misliš tako, kot avti z vozniki?



Pravočasno varno ustavljanje je varnejše kot nadaljevanje vožnje, ker voznik misli, da bo že nekako zvozil.

Samodejno vozilo bo moralo biti sposobno voziti v razmerah, ki jim je kos recimo 90% človeških voznikov, to je čisto jasno. Drugače ne more dobiti vozniškega izpita.

Okapi ::

Policija v določenih vremenskih okoliščinah iz prometa izloča tovornjake. Potem bo pač še samodejna vozila brez voznikov izločala, če se ne bodo znala sama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

thramos ::

Okapi je izjavil:

Od kje ti neumna ideja, da se kaj takšnega pričakuje? Od avta z vozniškim izpitom se pričakuje samo in izključno zmožnost varne zaustavitve. In potem pač avto počaka, da se bodisi razmere izboljšajo in lahko varno nadaljuje vožnjo, ali da pride človeška pomoč (lahko tudi v obliki daljinskega vodenja, če to zaleže). Tako pač, kot če se avto med vožnjo pokvari.


Takšne neumne ideje pobiram iz argumentov ljudi iz tele teme, ki pravijo, da avtonomnega vozila ne bo še 20 let. Ne da pa se mi iskat citatov.

Glede na prikazane sposobnosti recimo Tesle (resnici na ljubo natančno stanje iz reklamnih videov sicer težko potegneš), je takšna avtonomnost, kjer bo na začetku "varnih ustavitev" sicer bistveno več, kot je trenutno okvar, precej bližje.

BigWhale je izjavil:

Napad vesoljcev bomo se tolerirali. Snezni metez je pa nekaj 'vsakdanjega'. Odvisno pac od kolicine snezenja. :) Tudi nad zasnezenim cesticem mrscim obrvi. Se posebaj zato, ker se ti stvar lahko pripeti med voznjo.

Ce avtonomno vozilo sredi avtoceste ugotovi, da ne more vec nadaljevati voznje, bo ustavljanje precej nevarno. Pridemo do bizarne situacije v kateri bi imeli 20% avtomobilov avtonomnih in bo potem 20% avtomobilov stalo ob robu ceste, ker ne bodo mogli nadaljevati voznje zaradi neustreznih pogojev?


Jaz pa z navdušenjem vzamem avto, ki mi ga bo treba ročno upravljati samo v snežnem metežu.

Takšna situacija pa sploh ni bizarna, bolj je bizarno trenutno stanje, ki ga slikajo zgornje fotografije, ker smo kot kaže ljudje precej slabi v ocenjevanju svojih sposobnosti in samoizločanju iz prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Ravnokar videl en video s Teslo 3 na cesti. Zadeva ni nič privlačnejša od i3, prej nasprotno.

Na spodnji sliki je videti čisto super.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Magic1 je izjavil:

Ravnokar videl en video s Teslo 3 na cesti. Zadeva ni nič privlačnejša od i3, prej nasprotno.


Resno...tebi se ti zdita ta dva avtomobila enakovrednega dizajna?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

kow ::

Saj je vseeno. Noben ne kupi Teslo zaradi izgleda. Pretirano grda ne sme biti, to je vse.
««
389 / 1234
»»