» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
38 / 1223
»»

Zheegec ::

Pa ne mi o 100% vožnji po mestu, za to greš na bus. Govorimo o AC in podobnim.

Se pravi za po mestu, kot drugi avto, je pa vseeno OK (če se ti recimo ne ljubi razvažat otrok po vrtcih z busom ali kolesom)?

O.

Samo kje je pa potem tukaj skrb za okolje? Potem pa pride vprašanje: V koliko letih prineseš notri celo energijo proizvodnje Priusa in goriva zanj, če ga imaš kot sekundarni avto, za razliko če bi imel samo enega z rahlo višjo mestno porabo, pa praktično isto porabo zunaj mesta. Glejmo globalno, kajne eko-mentalisti?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Malo nevmesna primerjava, lahko vzameš kakšnega sodobnega dizla. Ki ne pije nič več. Tudi enoprostorc.

No pa dajmo. Tule je smotano risat tabele zato bom dal seznam. Poraba je v l/100km zunaj / mestna, zraven dodan še pospešek do 100km/h v sekundah za ilustracijo moči motorja.

bencin: Toyota Prius : 4.2/5 - 10.9s do 100kmh

Najprej nekaj enoprostornih Citroenov:
nafta: XSARA PICASSO ELEGANCE 1.6 HDi : 4.4/6.4 - 11.9s do 100kmh
bencin: XSARA PICASSO SX 1.6i : 6.3/10.3 - 15.8s
nafta: XSARA PICASSO ELEGANCE 1.6 HDi : 4.4/6.4 - 11.9s
bencin: C4 Picasso 1.6 HDi FAP SX : 5.1/7.3 - 12.5s
nafta: C4 Picasso 1.8 Confort : 6.1/11.3 - 11.7s

Pa Renault:
nafta: GRAND SCENIC 1.5 dCi Sky : 4.9/6.4 - 12.9
bencin: GRAND SCENIC 1.6 Sky : 6.3/10.3 - 11.8

Pa še Nemec, Opel:
nafta: ZAFIRA 1.7 CDTi (110 KM) : 4.9/7.1 - 13.4s
bencin: ZAFIRA 1.8 : 6.7/9.9 - 11.5s

Lahko bi nadaljeval pa mislim, da je iskrenemu človeku jasno. Za detalje ste vljudno vabljeni na najdi.si/avtomobili, kjer si lahko primerjate cifre.

Še najbližje pridejo kaki podhranjeni dizli 1.5l al 1.6l s po 20% slabšimi pospeški. Pa še potem je recimo v mestu razlika 5l bencina Prius in po 6.4l in več nafte.

Razlika je 28% al pa 22% v korist Priusa, odvisno s katere smeri gledate. Če date zraven močnejšega dizla se poraba v mestu le poslabša in Prius še bolj vodi.

Manjša je razlika izven mesta, kjer dizli dejansko pridejo precej blizu. Zaostajajo le še kakih 5%. Kar pa ni nobeno posebno odkritje. Če se furaš relacije, si nabaviš dizla.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SmeskoSnezak ::

Kar se mene tiče je bio še večja bedarija. Elektro avtomobili FTW
@ Pusti soncu v srce... @

durrenmatt ::

elektro avtomobili bodo zanimivi, ko bo na voljo veliko poceni el. energije. To pa se bo zgodilo, ko bo ITER dal pozitivne rezultate. I'm the believer.

Matev ::

elektro avto bo aktualen ko bodo baterije zmogljivejše

jype ::

T0RN4D0> Po lublani ob 4ih mogoče ja, samo tisto jst nebi definiru kot vožnja ampak kot stanje mirovanja z občasnim premikom.

Večina avtomobilov večino goriva skuri ob točno taki vožnji.

WarpedGone ::

Večina avtomobilov večino goriva skuri ob točno taki vožnji.

Žal je res. Problem je, da se vsako izboljšavo hoče porinit v vse možne uporabe avtomobila. Itak da povsod ne paše in je pol to kao minus te izboljšave in je izboljašava kar zanič in neuporabna.

Kdor se fura po 100km in več na dan po AC in regionalkah se bo še dolgo dolgo lahko lepo fural na nafto al pa bencin, če mu ta bolj diši. Prius temu ni namenjen. Tudi elekrični avtomobili še precej časa ne bodo temu namenjeni.

Je pa hibridni pogon precej logičen in smiselen korak pri malih kanticah za premikanje po mestih. Ti avti majo tipično boljše pospeške kot podhranjeni bencinci sami po sebi, spijejo precej precej manj in posledično oddajo precej precej manj monoksidov, saj in podobnega sranja (CO2 smatram za koristen plin, podobno kot vodno paro). Pa še hrupa je bistveno manj.

Tudi kak električen Citroen C1, Toyota Aygo z dosegom ene 50km z enim polnjenjem bi bil povsem uporabna stvar. Žal zaenkrat baterije za teh 50km koštajo vsaj kakih 5000 EUR, bencinski motor pa niti 500 EUR ne. Električna verzija bi bila tako vsaj enkrat dražja kot bencinska.

Ko bi hotu it pa na morje bi se pa usedu v svoj drugi avto na nafto s 150 KM, ki je namenjen vožnji na dolge proge.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Toyota prius ne spada med enoprostorce in ga ne moreš primerjati z njimi (ne vem od kod ta idea). Spada med čisto normalne avtomobile srednjega razreda, primerljiv z npr meganom.

mere:

Toyota prius: dolžina:4450, širina: 1725, višina: 1490, teža:1300Kg
Citroen picaso: dolžina:4270, širina: 1750, višina: 1620, teža:1313Kg
Renault Scenic: dolžina:4493, širina: 1810, višina: 1636, teža:1530Kg

Renault megane: dolžina:4295, širina: 1808, višina: 1470, teža:1215Kg
Zmogljivosti megana (tovarna): največja hitrost 210 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,5 s – poraba goriva (ECE) 6,2/4,5/5,1 l/100 km.

Toyota prius
Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 170 km/h - pospešek 0-100 km/h 10,9 s - poraba goriva (ECE) 5,0/4,2/4,3 l/100 km.

Prius je od megane po tehničnih podatkih le minimalno varčnejši (cca 1L/100km), v primerjavi z meganom je pa tudi len in počasen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

jype ::

dzinks63> Prius je od megane po tehničnih podatkih le minimalno varčnejši (cca 1L/100km), v primerjavi z meganom je pa tudi len in počasen.

Pa bencinar je, megan pa dizel.

WarpedGone ::

@dzinks:
Ko naslednjič navajaš podatke o teži avtomobila, porabi, pospeških daj prosim zraven napiši še kakešn motor je v njih. Razlika med bencinskm in diesl motorjem je lahko tudi več kot 100 kg v teži avtomobila.

Kateri avti so pravzaprav primerljivi? Podobna dolžina, višina, širina, teža, podobno veliko prostora v notranjosti, podobno velik prtljažnik in podobna maks nosilnost.

Prius je od megane po tehničnih podatkih le minimalno varčnejši (cca 1L/100km),

Tale razlika pomeni ene 20%. To je recimo razlika med 2000 EUR in 1600 EUR na leto za gorivo oz 400 EUR letnega prihranka. Ena minimalna plača. Da prideš na te cifre morš prefurat letno 40.000km kar ni nič posebnega. Tolk o tem kolk je to minimalna razlika.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

OK če se že gremo , v ceni vozila je razlike za 10.000€.

Boeing ::

10.000€ lih ne no, ne pretiravat, tam ene 2-3 pa res.

Prius stane cca 25k, brez navigacije, usnja in parkiranja in z vso ostalo opremo, ki je btw sploh ni malo.
Vsak kolikor toliko resen avto na benz/dizel stane podobno oz. 2-3 jurje manj.
Če primerjate priusa z raznimi megani in podobnimi francoskimi dizlskimi jajcami, dont.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

tabla ::

Odlična debata!

Jaz že vsaj 5 let čakam na električne avte, vendar ne take, ki bodo imeli opcijo samo električno vtičnico. S tem se spet obremenjuje samo elektrarne, v določenih državah, kjer imajo največ termoelektrarn pa smo spet na istem. Če bodo mobilni telefoni kmalu solarni, in se bodo napajali sami, ne vem v čem je problem narediti avto in neuporabno streho končno solarno! Greš na morje, pustiš avto na soncu in prideš nazaj in se odpelješ s polnimi baterijami. Verjamem, da gre tehnologija postopoma, vendar smo itak pršli do točke segrevanja ozračja, ko ne bomo šli več nazaj. Glede na to, da se velik ljudi ne zaveda, kaj pomeni sprememba tokov in dvig gladine morja za 6m in več, bodo spoznali kasneje, ko bo morda nastopila prava globalna kriza in ne le finančna.

Zato se čudim, ali res ni povpraševanja po takih avtomobilih ali enostavno ni ponudbe.

energetik ::

Izračunaj si, koliko časa boš moral polniti baterije na morju za pot domov, s tistim kvadratnim metrom sončnih celic, 20% izkoristkom, max kotom sonca nad obzorjem poleti ~66° in ~ 16h dneva. Boš kar dolgo na morju..

Pa preberi si temo o globalnem segrevanju. O kakšni točki brez povratka govoriš? O tisti, o kateri trobijo mediji?

jype ::

Štrom, ki ga potegneš s strehe, je prešibak, da bi napolnil baterijo, ga je pa popolnoma dovolj, da lahko pod tako streho avto prijetno hladiš, ne da bi za to moral trošiti gorivo.

Prius 2010, ki so ga že predstavili in pride v prodajo letos poleti, tako funkcionalnost že ponuja (poleg kupa reči, ki so bile rezervirane za "višje" razrede - radarsko voden tempomat, avtomatično parkiranje, head-up display in še kup uporabne šare).

Matev ::

v čem je problem narediti avto in neuporabno streho končno solarno! Greš na morje, pustiš avto na soncu in prideš nazaj in se odpelješ s polnimi baterijami


svoboda
človek, svoboda

ti bi se pripeljal na morje in spoznal eno fajn fračo in bi ji rekel: ej bejba počakaj da se baterije napolnijo
potem pa greva na rajžo...

ja valda..

bi rekla

Boeing ::

Če bi bla prava bejba, bi te že zaposlila ta čas... ne delat problemov, kjer jih ni... ;)

Ma, povpraševanje je, trenutno je dejansko jeba s tehnologijo. Oz vse že mamo, samo teh kurčevih baterij ne. No, pa probleme z dobavo štroma, itak. Ampak v principu je pa stvar rešena in sposobna operative.

Prius ima pa dejansko za majhno dodatno premijo cca par 100$ nekaj čez 1.5m2 velik solarni panel na strehi in z njim polni baterije. Baje naj bi bla pri avtih v nulti seriji razlika v porabi 2-3 deci... kar pa ni kar tako za stran vrečt...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zheegec ::

Napolnile bi se pa v koliko? Enem letu mogoče? Razen če pripelješ s sabo 20m^2 solarni panel, pa upaš na sončno vreme :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

SmeskoSnezak ::

Kaki baterij nimate? Za domet 1000km? Za 300km? Baterije so zunaj in gredo do ~300km na eno polnjenje. Vas samo muči to, da nimate denarja. :P V bistvu ga večina še nima, pa kaj? Počakajmo še nekaj let, če smo "čakali" že dobro desetletje, kot eni pravijo.
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::

Ma, povpraševanje je, trenutno je dejansko jeba s tehnologijo. Oz vse že mamo, samo teh kurčevih baterij ne. No, pa probleme z dobavo štroma, itak. Ampak v principu je pa stvar rešena in sposobna operative.

Tudi baterije mamo. Dovolj dobre da so uporabne za določene situacije. Prava kislica je njihova cena. Tuki pa me zanima če je bla delana kakšna raziskava zakaj je cena takšna kot je.
- so problem redke in drage surovine?
- so problem izredno dragi tehnološki procesi (kot naprimer proces izdelave procesorjev)
- je problem premajhna proizvodna kapaciteta, ki ne dosega povpraševanja?

Kolikor je meni znano, so surovine tamal problem. Litija je dovolj povsod, tudi je precej enakomerno porazdeljen med države, tko da tle ni kazga posebnga problema z dostopnostjo.

Proizvodni procesi so menda dokaj problematični, ker vsaj v primeru viskozmogljivih akumulatorjev, proizvodnja poteka na pol na roke. Sej majo mašine ampak je to pravzaprav laboratorij poln ljudi v haljah in z dihalnimi maskami. Kar je tudi osnovni vzork za nizke proizvodne kapacitete. Laboratoriji ne bojo nikol proizvajal masovne stvari.

Torej bo en velik korak naprej strojen, ko se postavi par novih velkih fabrik za izdelavo močnih baterij in se zbije njihovo ceno s piljenjem masovnega proizvodnega procesa. 300km dosega za 30.000 USD je hudo, 300km dosega za 3.000 USD pa sploh ne več.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::

alien, z velikimi koraki se ni še nikoli nikamor prišlo, z malimi pa že marsikam... pa če avto stoji cel dan na soncu pa ima 10% izkoristek, je to pri 10 urah 1-1.5kwh... zakaj jih nebi izkoristil, če jih lahko ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::

Zakaj, ker porabiš tele 1.5kWh da solarni panel pospešuješ in pojemuješ :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::

Pejt raj scat predn se usedeš v avto, bo več koristi...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::

Nah, tistih 0.7kg proti 10kg panelov je bore malo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::

Zagovorniki solarnih panelov in ostale fantastike v tej temi (avtoček na baterije in z njim povezana šara), veste, da izkoristek, danes dosegljivih solarnih panelov, drastično pade (pa že tako je nikakav), ko se panelk segreje čez 25°C??
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::

veste, da izkoristek, danes dosegljivih solarnih panelov, drastično pade

In kolk točno je to relevantno? Nič sploh.

Dokler stvar deva od sebe dost, da trajba tist ventilator pa mogoče še kej zram, dela profit.
A ob tem ponuca 100%, 10% al pa samo 1% vpadle energije ni pomembno sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Ventilator za ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

Naj nekdo še na hitro izračuna energijo, ki jo porabiš za prevažanje panela naokrog (15Kg z vso potrebno elektroniko recimo?) VEDNO, pa potem to primerjamo z energijo, ki jo od panela dobiš v sončnih dnevih, ko polni baterijo (torej, ko že ni polna).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Boeing ::

Klimo. Da se sredi poletnega dne usedeš v prijetno hladen avto. Jp, avtočki na baterije majo poleg minusov tudi par prijetnih plusov ;)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::

Klimo da bo tist mali panelček lavfal, pa saj ne moreš biti resen.
Klima potrebuje za delovanje 2-3kW, na pržečem soncu, kjer so temperature zraka še višje pa še več.

Bolje in ceneje je avto parkirati v senco kot pa na sonce, da ti klima lavfa.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Pyr0Beast> Klimo da bo tist mali panelček lavfal, pa saj ne moreš biti resen.

Hja, 2010 Prius to že ima. Ne laufa klime, jasno, zgolj vleče not zrak, da ni not bolj vroče kot zunaj.

Kar pa tudi pomeni, da ko se vsedeš not nisi instant prešvican in kot drugi bonus ti klima shladi le za 5 stopinj namesto za 30, kar je konkreten prihranek pri gorivu.

Pyr0Beast ::

Kar pa tudi pomeni, da ko se vsedeš not nisi instant prešvican in kot drugi bonus ti klima shladi le za 5 stopinj namesto za 30, kar je konkreten prihranek pri gorivu.
Lahko pa tudi odpreš okna ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Pyr0Beast> Lahko pa tudi odpreš okna ...

Res je. Lahko tudi pustiš odklenjen avto.

Pyr0Beast ::

Res je. Lahko ga tudi nimaš.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

tabla ::

v čem je problem narediti avto in neuporabno streho končno solarno! Greš na morje, pustiš avto na soncu in prideš nazaj in se odpelješ s polnimi baterijami


svoboda
človek, svoboda

ti bi se pripeljal na morje in spoznal eno fajn fračo in bi ji rekel: ej bejba počakaj da se baterije napolnijo
potem pa greva na rajžo...

ja valda..

bi rekla


Tole si me pa nasmejal! :)

Azrael ::

Tale tema niti za ložo ni večl dobra, take kretenizme je težko najti celo na slovenceljskih ovca forumih.

Klimo na m2 panelčkov? Klimo ki jo bov idealnem slučaju imela na razpolago 100W, v realnosti pa niti polovico tega?

In zakaj rabiš sedaj par kW za avto klimo?

Ne rečem kak ventič iz top shopa. bi palenček že vrtel, klimo , ki bi ohladila mikro gajbo od priusa, ki ga eni fantasti tukaj imenujejo enoprostorec, pa ne.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

Eni so pa fouš tistim, k si lahko nifty avte prvoščjo :)

Meni se zdi napajanje prezračevanja s pomočjo sončnih celic izjemno uporabna reč, komu drugemu pa pač ne, ker verjetno uživajo, če je v avtu 60+ stopinj, ko se vsedejo vanj, pol pa še namesto da bi okna odprli pol ure gonijo klimo do konca, da se shladi na 18.

No, al pa majo daljinc, da jim vžge avto in jim kurbla klimo in požre liter goriva, da shladi avto, preden se sploh not vsedejo.

Pyr0Beast ::

... al ga pa parkirajo v senco in ne na sonce, tako kot to naredi vsak pameten človek.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Ki jo najdejo pod drevesom, ki so ga ravno v ta namen pripeljali s sabo na strehi? Nekater se delate resne, ste pa tako daleč od realnosti da glava boli.

Ja, lahko maš odprto šipo poleti, če je avto parkiran tako, da ni realne nevarnosti da dobi noge, pa če si ti zmeraj dost blizu, da v primeru morebitne nevihte prideš zraven pa zapreš okna, da nimaš potem bajerja notr. Well, senca ni vedno na razpolago - pri meni poleti nikoli, ker si pač ne morem zbirat drevesa, kjer bom parkiral. Okna redno odpiram, ker je parking pač privatni in ni nevarnosti, da stvar dobi noge, je pa nevarnosti da mi kakešn naliv pokvari notranjost, medtem ko bom js na drugi strani ljubljane na sestanku.

Stalna ventilacije na vročem soncu je pač hudo uporabna stvar. Če se da narest tako, da ni nevarnosti da ti sprazne akumulator, da ni dodatne nevarnosti da avto shodi, al pa da rata bajer, sem zelo zainteresiran. Kot ponavadi takoj pretiravate v smeri, da mora stvar ohladit avto na 18 stopinj in kurit po 3kW. Povsem dovolj je, da stvar drži notranjost avtomobila samo na 40stopinjah namesto običajnih 70 do 80 stopinjah.

V nekem članku neki časa nazaj sem prebral, da so na našem elektro faksu sestavli en tak dodatek, podolgovat kos plasitke, z nekaj malega sončnih celic in ventilatorjem, ki se zatakne nad delno odprto okno. Se še kdo spomne tega? Ma kdo kak link?
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Tud jst sem bral o tem dodatku, ampak mislim, da nima nič ventilatorjev. Je samo tako narejen del iz plastike, da gre vroč zrak lahko ven nad šipami, dež pa ne more noter. In vlomilci tudi ne. Že sam vroč zrak ima dost vzgona, da je zračenje zadostno.
Sicer pa odpreš prtljažnik in sprednja vrata, počakaš 5 minut in imaš lepo 40° namesto 80°...

Pyr0Beast ::

Že sama boljša izolacija strehe in zaščita pred direktnim soncem v kabino se močno pozna.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Spajky ::

... ja, bela rjuha dela čudeže ... :D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

T0RN4D0 ::

S tistimi paneli dvomim da se tolk shladiš, kokr bi se če bi mel belo streho. To da folk čaka pa avtomobile ki bi se dejansko napajal samo iz panelov na strehi bi pa pričakoval na kakšnem drugem forumu.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

jype ::

T0RN4D0> S tistimi paneli dvomim da se tolk shladiš, kokr bi se če bi mel belo streho.

Air flow je pomemben, ne pa barva strehe.

T0RN4D0 ::

Tudi barva avtomobila je pomembna če govorimo o nekih polovičnih rešitvah. Sploh pri teh zelenih priusih se res ne spodobi met temnih barv in laufat klime. :)

Za airflow pa lahko daš malo večji akumulator v avto in bo lih tako zmogu prezračit avto.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

jype ::

T0RN4D0> Za airflow pa lahko daš malo večji akumulator v avto in bo lih tako zmogu prezračit avto.

Ma nemoj. Sej za airflow (pa še s klimo!) lahko tut pustiš prižgan avto!

Zakaj te pa ravno solar panel roof tolk moti?

bond007 ::

Ker mogoče doda težo avtomobilu, to težo je treba VEDNO sabo prevažat .. ko je dež, ko je sneg, ko je noč. Močno dvomim, da si v plusu ... če pa slučajno si, morš pa še računat, da gre relativno veliko energije v izdelavo sončnih panelov. Tko da pomoje tu ni računice...

Okapi ::

Saj tudi s klimo v avtu ni računice, pa bi jo vsi radi imeli. Pri avtih še marsikaj nima računice. Stvar je v udobnosti, priročnosti, razkošju ... In če bi rad imel poleti prezračen avto, je verjetno vseeno bolje na strehi imeti sončne celice, kot v prtljažniku dodaten akumulator za ventilator. Sicer bi se pa verjetno dalo hitro izračunati;)

O.

jype ::

bond007> Ker mogoče doda težo avtomobilu, to težo je treba VEDNO sabo prevažat

Eni majo motor s 100 konji in več, kar je totalna potrata, hkrati pa VEDNO s sabo prevažajo predimenzioniran motor.

Ni računice!

T0RN4D0 ::

No, pa naj bo še tisti panel na strehi, saj me ne moti. Samo pravim, da mi deluje bolj kot ena marketinška fora kot pa uporabna rešitev za karkoli :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
««
38 / 1223
»»