Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
jype ::
T0RN4D0> Samo pravim, da mi deluje bolj kot ena marketinška fora kot pa uporabna rešitev za karkoli :)
Očitno še nisi na soncu parkiral avtomobila. Good for you.
Očitno še nisi na soncu parkiral avtomobila. Good for you.
A. Smith ::
Eni majo motor s 100 konji in več, kar je totalna potrata, hkrati pa VEDNO s sabo prevažajo predimenzioniran motor.
Ni računice!
Jabolka pa hruške. Eko-mentalisti vendar navajajo energetsko bilanco kot glavni razlog. In težko je pričakovati, da bo voznik Bugattija eden izmed njih.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
T0RN4D0 ::
Jype, sem. Je pa res da še nisem na soncu pustil samo ventilatorjev prižganih. Odprta okna ne pomagajo. (no, tolk pomagajo da ne butne vročina ven ko odpreš vrata, ampak če maš čas za minut odpret vsa vrata da se mal prezrači si pa na istem.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
jype ::
A. Smith> Eko-mentalisti vendar navajajo energetsko bilanco kot glavni razlog.
Ja, in? A avtomobila s sončnimi celicami v strehi ti ne prodajo, če ne pokažeš veljavne eko-mentalistične izkaznice?
T0RN4D0> Je pa res da še nisem na soncu pustil samo ventilatorjev prižganih.
Jaz tudi ne, moram enkrat probat, da vidim, če (in koliko) se pozna. Kar tako pa ideje ne bi odmislil kot brezvezne.
Ja, in? A avtomobila s sončnimi celicami v strehi ti ne prodajo, če ne pokažeš veljavne eko-mentalistične izkaznice?
T0RN4D0> Je pa res da še nisem na soncu pustil samo ventilatorjev prižganih.
Jaz tudi ne, moram enkrat probat, da vidim, če (in koliko) se pozna. Kar tako pa ideje ne bi odmislil kot brezvezne.
T0RN4D0 ::
Je pa ne bi kar tako tudi jemal kot suho zlato.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
jype ::
Kdo jo pa jemlje kot suho zlato?
Bicikla mi nikoli ni treba luftat, tako da je očitno superiorno prevozno sredstvo.
Bicikla mi nikoli ni treba luftat, tako da je očitno superiorno prevozno sredstvo.
T0RN4D0 ::
V določenih primerih sigurno.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
energetik ::
Moraš pa sedež luftat, da ti riti ne spraži, ko je parkiran na soncu... Vsaj jaz imam ta problem. Al pa Al folijo čez potegnit.
Sicer pa je bicikl itak superioren v mestih..
Sicer pa je bicikl itak superioren v mestih..
edge540 ::
>>Bicikla mi nikoli ni treba luftat, tako da je očitno superiorno prevozno sredstvo.
Sploh poleti ko se iz nič v pol ure pojavi kumulunimbus in te prijetno zalije.
Sploh poleti ko se iz nič v pol ure pojavi kumulunimbus in te prijetno zalije.
energetik ::
Pa vržeš nase kolesarsko pelerino za 10€ in se pelješ naprej...
No, logično pa je, da ne boš šel z biciklom po šteko mleko in gajbo piva.
No, logično pa je, da ne boš šel z biciklom po šteko mleko in gajbo piva.
jype ::
Raptor001> Sploh poleti ko se iz nič v pol ure pojavi kumulunimbus in te prijetno zalije.
Z biciklom se komot stisneš k kakšni bajti ali pa celo v veži vedriš, medtem ko avtomobilisti ob toči pogosto postanejo prav histerični, nekateri celo obvisijo na hupi.
Če seveda nimaš takšne pelerine, kot je moja - potem lahko kolesariš tudi v hudem nalivu s točo!
Z biciklom se komot stisneš k kakšni bajti ali pa celo v veži vedriš, medtem ko avtomobilisti ob toči pogosto postanejo prav histerični, nekateri celo obvisijo na hupi.
Če seveda nimaš takšne pelerine, kot je moja - potem lahko kolesariš tudi v hudem nalivu s točo!
T0RN4D0 ::
Me zanima kaj nastane s takšnim priusom ob toči :] Ugibam da nič dobrega.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Zheegec ::
pa močan motor ima funkcijo - hitrost, pospeški.
Tile paneli so pa sami sebi namen. Če naj bi zmanjšali porabo, pa zaradi tega povečajo porabo (neto porabo), potem je to pač slabo... Samo še izračun rabimo, da bomo lahko govorili o konkretnih številkah.
Tile paneli so pa sami sebi namen. Če naj bi zmanjšali porabo, pa zaradi tega povečajo porabo (neto porabo), potem je to pač slabo... Samo še izračun rabimo, da bomo lahko govorili o konkretnih številkah.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
jype ::
T0RN4D0> Me zanima kaj nastane s takšnim priusom ob toči :] Ugibam da nič dobrega.
Vključi se repulser shield. Potem plačaš škodo za celo parkirišče, ker je "tvoja" toča razbila vse ostale avtomobile!
ALIEn3001> pa močan motor ima funkcijo - hitrost, pospeški.
Aja, saj res, točno, le kako, da se tega nisem spomnil?
In od kdaj sta to pomembni lastnosti avtomobila? Edina, ampak popolnoma edina pomembna lastnost pri vsakem avtomobilu je število zvezdic na NCAP testu. Vse ostalo je popolnoma irelevantno!
ALIEn3001> Tile paneli so pa sami sebi namen. Če naj bi zmanjšali porabo, pa zaradi tega povečajo porabo (neto porabo), potem je to pač slabo... Samo še izračun rabimo, da bomo lahko govorili o konkretnih številkah.
Ne rabimo nič računat. Paneli hladijo avto, ko je na soncu. Če to poveča ali zmanjša porabo je popolnoma vseeno. Če se bolje prodajajo, če napišejo v brošuro, da zmanjša porabo, potem naj pač to napišejo. V vsakem primeru je poraba, dokler avto stoji pri miru, nižja. Če je višja med vožnjo pa - kaj to tebi mar? Imaš pač zato funkcijo močnejšega motorja, ane.
Vključi se repulser shield. Potem plačaš škodo za celo parkirišče, ker je "tvoja" toča razbila vse ostale avtomobile!
ALIEn3001> pa močan motor ima funkcijo - hitrost, pospeški.
Aja, saj res, točno, le kako, da se tega nisem spomnil?
In od kdaj sta to pomembni lastnosti avtomobila? Edina, ampak popolnoma edina pomembna lastnost pri vsakem avtomobilu je število zvezdic na NCAP testu. Vse ostalo je popolnoma irelevantno!
ALIEn3001> Tile paneli so pa sami sebi namen. Če naj bi zmanjšali porabo, pa zaradi tega povečajo porabo (neto porabo), potem je to pač slabo... Samo še izračun rabimo, da bomo lahko govorili o konkretnih številkah.
Ne rabimo nič računat. Paneli hladijo avto, ko je na soncu. Če to poveča ali zmanjša porabo je popolnoma vseeno. Če se bolje prodajajo, če napišejo v brošuro, da zmanjša porabo, potem naj pač to napišejo. V vsakem primeru je poraba, dokler avto stoji pri miru, nižja. Če je višja med vožnjo pa - kaj to tebi mar? Imaš pač zato funkcijo močnejšega motorja, ane.
Zheegec ::
Pri večjem motorju piše, da je hitrejši, prav tako piše, da ima višjo porabo. Če bojo pri panelih napisali, da hladijo avto, potem super. Glede tega nisem napisal, da je slabo. Če pa bojo propagirali, da zmanjša porabo, pa v to zelo dvomim. V tem primeru se bomo šli pa naprej debato o Prius+solar panels.
To je pač tebi. Nekomu drugemu je pa nekaj drugega. In vso pravico ima do tega. Če se želi po cesti voziti v F1 naj se kar, dokler s tem ne ogroža nobenega udeleženca v prometu in seveda ob cesti.
Drugače je pa edina pomemba lastnost računalnika to, da se lahko gor piše v textovne datoteke. Pa ne, da imaš več kot 64KB RAM in pa barvni monitor??
In od kdaj sta to pomembni lastnosti avtomobila? Edina, ampak popolnoma edina pomembna lastnost pri vsakem avtomobilu je število zvezdic na NCAP testu. Vse ostalo je popolnoma irelevantno!
To je pač tebi. Nekomu drugemu je pa nekaj drugega. In vso pravico ima do tega. Če se želi po cesti voziti v F1 naj se kar, dokler s tem ne ogroža nobenega udeleženca v prometu in seveda ob cesti.
Drugače je pa edina pomemba lastnost računalnika to, da se lahko gor piše v textovne datoteke. Pa ne, da imaš več kot 64KB RAM in pa barvni monitor??
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
jype ::
ALIEn3001> To je pač tebi. Nekomu drugemu je pa nekaj drugega. In vso pravico ima do tega. Če se želi po cesti voziti v F1 naj se kar, dokler s tem ne ogroža nobenega udeleženca v prometu in seveda ob cesti.
No, meni ni, ampak sem s tem očitno dopovedal, da se nekaterim zdi bedast močnejši motor, drugim pa sončne celice.
ALIEn3001> Če pa bojo propagirali, da zmanjša porabo, pa v to zelo dvomim.
Nemogoče je, da s tem ne bi zmanjšal porabe, dokler avto stoji (which is all that matters - avto lahko stoji na vročem parkingu cel dan in v tem času bi akumulator precej ali celo popolnoma spraznil, potem bi ga bilo pa treba še nafilat, ko bi se vsedel v avto). Ko se voziš pa pač voziš s seboj par kil več - ziher pa to porabo poviša manj kot kakšen spojler, katerega edina funkcija je "športen izgled".
ALIEn3001> Drugače je pa edina pomemba lastnost računalnika to, da se lahko gor piše v textovne datoteke. Pa ne, da imaš več kot 64KB RAM in pa barvni monitor??
Nimam, nimam - jaz vse delam na HP48G (če bi mel GX bi mi blo pa že nerodno!)
No, meni ni, ampak sem s tem očitno dopovedal, da se nekaterim zdi bedast močnejši motor, drugim pa sončne celice.
ALIEn3001> Če pa bojo propagirali, da zmanjša porabo, pa v to zelo dvomim.
Nemogoče je, da s tem ne bi zmanjšal porabe, dokler avto stoji (which is all that matters - avto lahko stoji na vročem parkingu cel dan in v tem času bi akumulator precej ali celo popolnoma spraznil, potem bi ga bilo pa treba še nafilat, ko bi se vsedel v avto). Ko se voziš pa pač voziš s seboj par kil več - ziher pa to porabo poviša manj kot kakšen spojler, katerega edina funkcija je "športen izgled".
ALIEn3001> Drugače je pa edina pomemba lastnost računalnika to, da se lahko gor piše v textovne datoteke. Pa ne, da imaš več kot 64KB RAM in pa barvni monitor??
Nimam, nimam - jaz vse delam na HP48G (če bi mel GX bi mi blo pa že nerodno!)
Okapi ::
edina pomembna lastnost ... je število zvezdic na NCAP testu.
Imaš v avtu montiran štiritočkovni varnostni pas, rollbar in nosiš med vožnjo čelado? Ker to je vredno vsaj eno dodatno varnostno zvezdico, če ne celo dve.
O.
jype ::
Okapi> Imaš v avtu montiran štiritočkovni varnostni pas, rollbar in nosiš med vožnjo čelado? Ker to je vredno vsaj eno dodatno varnostno zvezdico, če ne celo dve.
Bom drugič bolj jasno označil vključeni sarkastični način pisanja.
Bom drugič bolj jasno označil vključeni sarkastični način pisanja.
SmeskoSnezak ::
Dober "članek", ki ugotavlja to, kar sem sam predpostavljal in tudi že pisal tukaj. Hype okol tega se je polegel, avti pa se bodo počasi izdelovali in se izbolševali ter prišli na trg za vse potrošnike v kakih 5 do 10 letih.
@ Pusti soncu v srce... @
SmeskoSnezak ::
Da bo prihodnost čimprej električna, se trudi gigant avtomobilske proizvodnje Mitsubishi. Danes je uradno naznanil proizvodnjo električnega avtomobilčka za mesta s čudnim imenom iMiev.
@ Pusti soncu v srce... @
jype ::
Če bo prius z lifepo4 baterijo (meni dejansko ni vseeno za okolje - nočem nimh baterije) manj kot 5k ojro dražji od nimh verzije, ga kupim. Z vso opremo, vključno s prekleto solarno streho.
Pa me loh majo vsi po vrsti za norca - mi je vseeno.
SmeskoSnezak> Danes je uradno naznanil proizvodnjo električnega avtomobilčka za mesta s čudnim imenom iMiev.
"Jajček", ki se lahko cel dan vozi po Ljubljani, pa ima še za do Škofljice rezerve. Če ga daš filat ob petih, ko prideš domov, greš lahko ob enajstih z njim nazaj v Ljubljano še žurat.
Pa me loh majo vsi po vrsti za norca - mi je vseeno.
SmeskoSnezak> Danes je uradno naznanil proizvodnjo električnega avtomobilčka za mesta s čudnim imenom iMiev.
"Jajček", ki se lahko cel dan vozi po Ljubljani, pa ima še za do Škofljice rezerve. Če ga daš filat ob petih, ko prideš domov, greš lahko ob enajstih z njim nazaj v Ljubljano še žurat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Azrael ::
Ne priporočam, bo mularija še prehitro ugotovila, da je to gajbo lažje obrniti naokrog, kot smetnjak, pa še bol fino zacinglja pri tem.
Ampak to je nepomembna skrb, sedaj ko obljube za avtoček na baterije niso več standardnih 2 do 3 leta, ampak 5 do 10.
Za LJ je edini pravi avto SUV ali pravi terenc, čim bolj privzdignjen, jasno. Edino s takim avtom lahko brez hujše škode voziš čez robnike, saj imate take fine cestne zapore in razkopane ceste, obvoze pa speljane čez robnike.
Ampak to je nepomembna skrb, sedaj ko obljube za avtoček na baterije niso več standardnih 2 do 3 leta, ampak 5 do 10.
Za LJ je edini pravi avto SUV ali pravi terenc, čim bolj privzdignjen, jasno. Edino s takim avtom lahko brez hujše škode voziš čez robnike, saj imate take fine cestne zapore in razkopane ceste, obvoze pa speljane čez robnike.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> Za LJ je edini pravi avto SUV ali pravi terenc, čim bolj privzdignjen, jasno.
Komaj čakam, da bodo za take začeli pobirat 20 evrov vstopnine pri obvoznici. To bo zabava!
Komaj čakam, da bodo za take začeli pobirat 20 evrov vstopnine pri obvoznici. To bo zabava!
WarpedGone ::
Vam še ni jasno da je Azrael en čisto navadni trol?
Don't feed him.
Don't feed him.
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
Za LJ je edini pravi avto SUV ali pravi terenc, čim bolj privzdignjen, jasno.
s takimi se dandanes mularija vozi okoli
ni čudnega da je recesija
če nihče več ne dela
Azrael ::
He, he, da trollam? Jaz!?! Sem enemu al več pohodil njegov peskovnik?
Hmm, če pogledam tole temo na prvih straneh, množica lepo zvenečih obljub, katerih roki so do danes že vsi potekli. Uresničilo pa se je koliko? Nič, samo datumi so prestavljeni na 2012 in naprej.
Ampak eni temu še kar verjamejo. Lahko rečem samo LOL.
Ne morejo dojeti, da je tako z avtekom na štrom za masovno rabo, že odkar je povsem upravičeno propadel okoli leta 1925.
Zato pozabite na te avteke, ki so stranski proizvod oblikovalcev smetnjakov in glavni "produkt" hype firm ala Tesla motors in podobnih. So Duke Nukem For Never avto industrije.
Za razvoj elektro avta so relevantni el. avti, ki se resnično izdelujejo serijsko in pri njih je tudi zaznati napredek, kar ga že je.
Elektro viličarji.
V zadnjih desetletjih so dobili boljše motorje, boljše krmiljenje le tega, bolj sofisticiran polnilec. Kaj pa akumulator? Hja nič, še vedno je svinčev, praktično tak kot je že več kot 100 let, če se odšteje možnost lažjega servisiranja in dolivanja destilirane vode.
Novotarije na področju razvoja drugih tipov akumulatorjev, se v resnični uporabi ne obnese in tako je edini uporaben akumulator za pogon vozil še vedno svinčev. In dokler tako je, ne pričakujte uporabnega el, avta za masovno rabo. Do takrat bomo o elektro avtu za množice lahko samo listali lepo porisane prospekte in poslušali lepo zveneče zgodbice za lahko noč.
Žal, ampak tako je.
Hmm, če pogledam tole temo na prvih straneh, množica lepo zvenečih obljub, katerih roki so do danes že vsi potekli. Uresničilo pa se je koliko? Nič, samo datumi so prestavljeni na 2012 in naprej.
Ampak eni temu še kar verjamejo. Lahko rečem samo LOL.
Ne morejo dojeti, da je tako z avtekom na štrom za masovno rabo, že odkar je povsem upravičeno propadel okoli leta 1925.
Zato pozabite na te avteke, ki so stranski proizvod oblikovalcev smetnjakov in glavni "produkt" hype firm ala Tesla motors in podobnih. So Duke Nukem For Never avto industrije.
Za razvoj elektro avta so relevantni el. avti, ki se resnično izdelujejo serijsko in pri njih je tudi zaznati napredek, kar ga že je.
Elektro viličarji.
V zadnjih desetletjih so dobili boljše motorje, boljše krmiljenje le tega, bolj sofisticiran polnilec. Kaj pa akumulator? Hja nič, še vedno je svinčev, praktično tak kot je že več kot 100 let, če se odšteje možnost lažjega servisiranja in dolivanja destilirane vode.
Novotarije na področju razvoja drugih tipov akumulatorjev, se v resnični uporabi ne obnese in tako je edini uporaben akumulator za pogon vozil še vedno svinčev. In dokler tako je, ne pričakujte uporabnega el, avta za masovno rabo. Do takrat bomo o elektro avtu za množice lahko samo listali lepo porisane prospekte in poslušali lepo zveneče zgodbice za lahko noč.
Žal, ampak tako je.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> Žal, ampak tako je.
Hja, ni, ane.
V zadnjih 10 letih smo preskočili iz par uporabnih hibridov, kakršen je prius, pri katerih se je za izdelavo baterij posvinjalo več kot če bi zadeva imela celo življensko dobo not mašino od tovornjaka, do lifepo4 baterij (na katere bo šel tudi 2010 prius, da ga bom končno lahko tudi jaz kupil, ker NiMH nočem, ker so zame prepoceni), katerih proizvodnja je čista, so varne (bolj kot bencin) in temperaturno obstojnejše. Seveda bencinski motor, ki je v takem hibridu omogoča tudi izrabo obstoječe avtomobilsko-energetske infrastrukture, če je treba potovati kam daleč, za po domačem mestu bo pa itak šlo samo na poceni (odkar so prepovedali potratne žarnice, ane) štrom.
Hja, ni, ane.
V zadnjih 10 letih smo preskočili iz par uporabnih hibridov, kakršen je prius, pri katerih se je za izdelavo baterij posvinjalo več kot če bi zadeva imela celo življensko dobo not mašino od tovornjaka, do lifepo4 baterij (na katere bo šel tudi 2010 prius, da ga bom končno lahko tudi jaz kupil, ker NiMH nočem, ker so zame prepoceni), katerih proizvodnja je čista, so varne (bolj kot bencin) in temperaturno obstojnejše. Seveda bencinski motor, ki je v takem hibridu omogoča tudi izrabo obstoječe avtomobilsko-energetske infrastrukture, če je treba potovati kam daleč, za po domačem mestu bo pa itak šlo samo na poceni (odkar so prepovedali potratne žarnice, ane) štrom.
Azrael ::
Še vednoi tumbaš eno in isto. Spet govoriš o prihodnjiku in kaj so kravatarji rekli, da bo zmogle njihov izdelek, ki ga ni nikjer dobiti.
Ja in šparovne brlivke bodo res pomagale, sploh ko gre sedaj za rasvetljavo v gospodinjstvih manj kot 10% vse porabljene energije...
In pismo, čemu rabiš avto v mestu, če si doma v tem mestu? Rabiš funkcionalen javni pprevoz, ne pa avto.
Ja in šparovne brlivke bodo res pomagale, sploh ko gre sedaj za rasvetljavo v gospodinjstvih manj kot 10% vse porabljene energije...
In pismo, čemu rabiš avto v mestu, če si doma v tem mestu? Rabiš funkcionalen javni pprevoz, ne pa avto.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> Še vednoi tumbaš eno in isto. Spet govoriš o prihodnjiku in kaj so kravatarji rekli, da bo zmogle njihov izdelek, ki ga ni nikjer dobiti.
No, v tem primeru se izdelek da dobiti že prek 10 let, novega pa so že pripeljali v ZDA in bodo prve dostavili kupcem že v nekaj mesecih. V to ne dvomim, glede na to da so se s predserijskim lahko ljudje že vozili na par avtomobilskih razstavah in glede na to da sta obe prejšnji generaciji izjemno tržno uspešni.
Azrael> Ja in šparovne brlivke bodo res pomagale, sploh ko gre sedaj za rasvetljavo v gospodinjstvih manj kot 10% vse porabljene energije...
Tisti "ane" na koncu stavka je tam zato, da označim, da se norca delam iz žalostne evropske zakonodaje.
Azrael> In pismo, čemu rabiš avto v mestu, če si doma v tem mestu? Rabiš funkcionalen javni pprevoz, ne pa avto.
Saj prius je v resnici fashion statement. To kupiš zato, da si okolju prijazen, ker če nimaš avtomobila, tvoje prijaznosti okolju nihče ne more od daleč videt - če te vidijo na avtobusu si mislijo, da si revež!
No, v tem primeru se izdelek da dobiti že prek 10 let, novega pa so že pripeljali v ZDA in bodo prve dostavili kupcem že v nekaj mesecih. V to ne dvomim, glede na to da so se s predserijskim lahko ljudje že vozili na par avtomobilskih razstavah in glede na to da sta obe prejšnji generaciji izjemno tržno uspešni.
Azrael> Ja in šparovne brlivke bodo res pomagale, sploh ko gre sedaj za rasvetljavo v gospodinjstvih manj kot 10% vse porabljene energije...
Tisti "ane" na koncu stavka je tam zato, da označim, da se norca delam iz žalostne evropske zakonodaje.
Azrael> In pismo, čemu rabiš avto v mestu, če si doma v tem mestu? Rabiš funkcionalen javni pprevoz, ne pa avto.
Saj prius je v resnici fashion statement. To kupiš zato, da si okolju prijazen, ker če nimaš avtomobila, tvoje prijaznosti okolju nihče ne more od daleč videt - če te vidijo na avtobusu si mislijo, da si revež!
WarpedGone ::
Ja, Azrael, trolaš. Postaš eno in isto skeptično sranje. Stvari, ki so očitno drugačne kot bi si ti želel, imenuješ z zaničevalnimi pomanjševalicami. Realnost se pač ne strinja s tabo. Tough.
14. marca 2009 je bilo na cesti že 250 pure electric Tesla Roadsterjev. Trenutno dostavljajo po prbl. 20 novih avtomobilov na teden, tako da je danes cifra že nekje okrog 270. Predvčerajšnjim je šel v proizvodnjo številka 384. Oni vmes so pa nekje na poti od začetka proizvodnje do dostave kupcu.
Tvoje nočne more okrog nedelujočih baterij so se izkazale za to kar so bile: FUD.
Baterije delujejo as advertised.
Edit: Dostava #88
Edit2: BMW 330xi nima za burek
14. marca 2009 je bilo na cesti že 250 pure electric Tesla Roadsterjev. Trenutno dostavljajo po prbl. 20 novih avtomobilov na teden, tako da je danes cifra že nekje okrog 270. Predvčerajšnjim je šel v proizvodnjo številka 384. Oni vmes so pa nekje na poti od začetka proizvodnje do dostave kupcu.
Tvoje nočne more okrog nedelujočih baterij so se izkazale za to kar so bile: FUD.
Baterije delujejo as advertised.
Edit: Dostava #88
Edit2: BMW 330xi nima za burek
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Pyr0Beast ::
Baterije delujejo as advertised.
Daj mi en paket v roke pa multimeter
Daj mi en paket v roke pa multimeter
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zheegec ::
Edit2: BMW 330xi nima za burek
To pa sta res podobna avtomobila ja, 330xi in pa Tesla. Pa dajmo ta test še na 500Km razdalje ponoviti
Saj Tesla je OK avto, samo kar se tiče masovne proizvodnje Tesla nima za burek.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
SmeskoSnezak ::
Nehaj že bedaka is sebe delat! Dosti mam tvojega trollanja. Že n-tič ti moramo dopovedovat, da trenutno majo baterije max kilometrino 300km. Dal sem ti že nedavno tega javno dostopne cifre koliko elektro avtomobilov je že po ameriki in številka je vedno večja, ne manjša! Dal sem ti linke do nešteto avtomobilov, ki so že elektronski in se bodo pridno množili v prihodnosti. Dal sem ti novice o novih masovnih proizvodnjah! Linke o izbolšavah na tem področju, etc. Ampak ne, ti si zatiskaš oči, nočeš vedeti ama nič kaj se dogaja na tem področju... tak da te zdaj prosim, nehaj!! Za dobrobit te teme, nehaj spammat!
In to mislim čist resno, lahk se ta post tud zbriše, če kdo misli, da je žaljiv.
In to mislim čist resno, lahk se ta post tud zbriše, če kdo misli, da je žaljiv.
@ Pusti soncu v srce... @
WarpedGone ::
Oni vmes so pa nekje na poti od začetka proizvodnje do dostave kupcu.
Tesla Roadster #307 je našel svoj dom
Je pa še par avtomobilov iz manjšimi serijskimi ciframi, ki še niso dostavljeni - povečini, ker so si lastniki zaželeli kakšne posebne barve itd, kar traja dlje časa.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Tesla Motors je danes pred parimi urami prikazal svoj drugi model - Tesla Model S.
Tesla Model S Sedan Concept: First Live Driving Shots
Tesla Model S Sedan Concept: $49,900 Seven-Seater Electric To Hit Streets In 2011
First look at Tesla Model S giant touch screen console
Tesla Model S: $50,000 EV sedan seats seven, 300-mile range, 0-60 in 5.5s
Tesla Model S - LIVE REVEAL
Model S - Fast Facts
1. Manufacturer: Tesla Motors
2. Expected to enter production in 2011
3. Base Price: $50,000
4. Car has 3G connectivity1
5. Features a 17-inch touch-screen console1
6. Seats five adults
7. Truck features two backward-facing jump seats for kids
8. Aluminum body panel
9. Carbon option available
10. Uses high density lithium ion batteries
11. Three levels of removable battery packs available1
12. Batteries charge in as little as 45 minutes1
13. Tesla Model S was unveiled at SpaceX in Hawthorne, California
14. Digg founder Kevin Rose is said to have leaked photos of the Model S via Twitter
15. Profits from the Tesla Model S are expected to fund development of a third, more affordable, Tesla vehicle
16. Expected to be a top contender for the Progressive Automotive X Prize
17. Tesla chief executive Elon Musk says the company hopes to produce around 20,000 units per year at their factory in Southern California
- tri izvedbe glede na doseg (250km / 360km / 470km)
- osnova izvedba naj bi stala 57.000 USD.
- prostora za 7 ljudi (5 odraslih + dva otroška sedeža v prtljažniku)
- pospešek 0-100kmh v 5,5 sekundah
- polnjenje baterij možno v 45 minutah (preko trifazne 480V in 70A linije).
- možna hitra menjava baterij, ki so v dnu avtomobila
- možen lizing baterij
- življenska doba baterij od 7 do 10 let (odvisno od zlorabe, bliže 10im letom)
- od 4 do 5 let tovarniške garancije
Tesla Model S Sedan Concept: First Live Driving Shots
Tesla Model S Sedan Concept: $49,900 Seven-Seater Electric To Hit Streets In 2011
First look at Tesla Model S giant touch screen console
Tesla Model S: $50,000 EV sedan seats seven, 300-mile range, 0-60 in 5.5s
Tesla Model S - LIVE REVEAL
Model S - Fast Facts
1. Manufacturer: Tesla Motors
2. Expected to enter production in 2011
3. Base Price: $50,000
4. Car has 3G connectivity1
5. Features a 17-inch touch-screen console1
6. Seats five adults
7. Truck features two backward-facing jump seats for kids
8. Aluminum body panel
9. Carbon option available
10. Uses high density lithium ion batteries
11. Three levels of removable battery packs available1
12. Batteries charge in as little as 45 minutes1
13. Tesla Model S was unveiled at SpaceX in Hawthorne, California
14. Digg founder Kevin Rose is said to have leaked photos of the Model S via Twitter
15. Profits from the Tesla Model S are expected to fund development of a third, more affordable, Tesla vehicle
16. Expected to be a top contender for the Progressive Automotive X Prize
17. Tesla chief executive Elon Musk says the company hopes to produce around 20,000 units per year at their factory in Southern California
- tri izvedbe glede na doseg (250km / 360km / 470km)
- osnova izvedba naj bi stala 57.000 USD.
- prostora za 7 ljudi (5 odraslih + dva otroška sedeža v prtljažniku)
- pospešek 0-100kmh v 5,5 sekundah
- polnjenje baterij možno v 45 minutah (preko trifazne 480V in 70A linije).
- možna hitra menjava baterij, ki so v dnu avtomobila
- možen lizing baterij
- življenska doba baterij od 7 do 10 let (odvisno od zlorabe, bliže 10im letom)
- od 4 do 5 let tovarniške garancije
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Zheegec ::
To je pa že bolje - $50.000. Še vedno predrago za masovno proizvodnjo, je pa že bistveno bolje od Roadsterja.
Če drži točka 2, 6, 12, 15 in pa če modeli z večjim dometom niso preko $55.000 bo to že začetek...
Če drži točka 2, 6, 12, 15 in pa če modeli z večjim dometom niso preko $55.000 bo to že začetek...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
durrenmatt ::
Obstajajo tri variante električnega pogona:
- paralelni hibrid: elektromotor podpira motor z notranjim izgorevanjem, vendar lahko sam avto premika le na krajše razdalje (npr. Prius, Honda Civic)
- serijski hibrid: kolesa poganja le elektromotor, ko pa je elektromotor prazen, vskoči motor z notranjim izgorevanjem in čez generator ustvari el. tok (Chevrolet volt (2010), opel Ampera (2011))
- elektropogon: avto vozi izključno s tokom iz baterije; njegov edini vir energije je vtičnica (npr. mitsubishi iMiEV, tesla)
- zaradi tehničnih omejitev baterij 'elektropogon' v tem hipu ni zanimiv za avto-proizvajalce. Po cestah so tako samo igračke kot je tesla in razni show-cars, ki nimajo najmanjše možnosti za velikoserijsko proizvodnjo.
- Serijski hibrid je smiseln le tedaj, če se motor z notranjim izgorevanjem uporablja le redko, kajti tako uporabljan motor z notranjim izgorevanjem je veliko manj efektiven kot motor z notranjim izgorevanjem, ki prenaša energijo direktno na kolesa (kot v običajnem avtu). Da bi bil serijski hibrid bolj privlačen, bi morale bterije biti učinkovitejše in cenejše.
- Preostane torej paralelni hibrid, in ta je še najbolj zanimiv za velikoserijsko proizvodnjo, kar dokazujeta Toyota in Honda z že 10-letno tradicijo izdelave in torej najbogatejšimi izkušnjami pri uporabi elektrike za pogon avtomobila.
Na poti do elektropogona je preprosta ovira: premajhna energetska učinkovitost baterij. Zaenkrat ne kaže, da se bo na tem področju kaj pomembnega spremenilo.
- paralelni hibrid: elektromotor podpira motor z notranjim izgorevanjem, vendar lahko sam avto premika le na krajše razdalje (npr. Prius, Honda Civic)
- serijski hibrid: kolesa poganja le elektromotor, ko pa je elektromotor prazen, vskoči motor z notranjim izgorevanjem in čez generator ustvari el. tok (Chevrolet volt (2010), opel Ampera (2011))
- elektropogon: avto vozi izključno s tokom iz baterije; njegov edini vir energije je vtičnica (npr. mitsubishi iMiEV, tesla)
- zaradi tehničnih omejitev baterij 'elektropogon' v tem hipu ni zanimiv za avto-proizvajalce. Po cestah so tako samo igračke kot je tesla in razni show-cars, ki nimajo najmanjše možnosti za velikoserijsko proizvodnjo.
- Serijski hibrid je smiseln le tedaj, če se motor z notranjim izgorevanjem uporablja le redko, kajti tako uporabljan motor z notranjim izgorevanjem je veliko manj efektiven kot motor z notranjim izgorevanjem, ki prenaša energijo direktno na kolesa (kot v običajnem avtu). Da bi bil serijski hibrid bolj privlačen, bi morale bterije biti učinkovitejše in cenejše.
- Preostane torej paralelni hibrid, in ta je še najbolj zanimiv za velikoserijsko proizvodnjo, kar dokazujeta Toyota in Honda z že 10-letno tradicijo izdelave in torej najbogatejšimi izkušnjami pri uporabi elektrike za pogon avtomobila.
Na poti do elektropogona je preprosta ovira: premajhna energetska učinkovitost baterij. Zaenkrat ne kaže, da se bo na tem področju kaj pomembnega spremenilo.
jype ::
durrenmatt> Serijski hibrid je smiseln le tedaj, če se motor z notranjim izgorevanjem uporablja le redko, kajti tako uporabljan motor z notranjim izgorevanjem je veliko manj efektiven kot motor z notranjim izgorevanjem, ki prenaša energijo direktno na kolesa (kot v običajnem avtu).
To ni res. Bolje je, če motor žene generator, ta pa elektromotor(je), ki ženejo kolesa, kot da motor žene direktno kolesa.
To ni res. Bolje je, če motor žene generator, ta pa elektromotor(je), ki ženejo kolesa, kot da motor žene direktno kolesa.
energetik ::
Ja, če gre energija direktno z generatorja na EM, če gre preko baterij, so spet prisotne izgube. Je pa res, da tako dela ICE v optimalnem režimu. Pa sklopke in nekih hudih mehanskih prenosov ne rabiš. Saj tako že veliko let obratujejo elektro-dizel lokomotive, torej tehnologija je že zdavnaj na voljo, ne vem zakaj jo ne uporabijo še v avtih. + zraven manjši paket baterij, ki jih lahko polniš tudi iz omrežja, pokrivajo pa špice porabe (klanci, pospeševanja..)
SmeskoSnezak ::
- zaradi tehničnih omejitev baterij 'elektropogon' v tem hipu ni zanimiv za avto-proizvajalce. Po cestah so tako samo igračke kot je tesla in razni show-cars, ki nimajo najmanjše možnosti za velikoserijsko proizvodnjo.
Potem pa je Mitsubishi kiksno, ko je ravnokar začel masovno proizvodnjo iMievov in Tesla z več modeli, ki se mislijo prav tako masovno proizvajat in se en že!
Ah joj, še en pametn skeptik.
@ Pusti soncu v srce... @
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmeskoSnezak ()
WarpedGone ::
Ah joj, še en pametn skeptik.
Ne sekiraj se, takih je 99% ljudi. Ziherašev, ki vejo da je možno samo in točno to kar trenutno obstaja. Če nekaj trenutno še ne obstaja je to po njihovo kronski dokaz da to sploh ni mogoče.
Model S je boljši kot sm si upal predstavljat da bo. Le notranjost morjo še dodelat,zaenkrat je na nivoju garažnega koncepta.
Tesla Model S - uradna stran
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
durrenmatt ::
Potem pa je Mitsubishi kiksno, ko je ravnokar začel masovno proizvodnjo iMievov in Tesla z več modeli, ki se mislijo prav tako masovno proizvajat in se en že!
Ah joj, še en pametn skeptik.
Zanimivo je, da se s tehnologijami elektropogona ukvarjajo najtežji bolniki v avtomobilski industriji. Mitsubishi se komaj drži nad vodo, GM pa itak. (Dejanje obupa?) Elektropogon ni zanimiv za velikoserijsko proizvodnjo, ker so stroški za proizvodnjo baterije preveliki, radij pa premajhen. Tako ima mitsubishijev malček dejansko bistveno krajši radij od tega, ki ga navajajo proizvajalci. In res je, pri toyoti z navzgor zakrivljenimi konicami ust gledajo na mitsubishijevo potezo z elektropogonom.
Sicer pa kapacitete baterije enostavno ne smeš v polnosti koristit. Če jo ves čas polniš do konca in nato izprazniš do konca, se življenjska doba takšne baterije drastično skrajša.
WarpedGone ::
Zanimivo je, da se s tehnologijami elektropogona ukvarjajo najtežji bolniki v avtomobilski industriji.
Misliš, kar vsi?
Konec leta pride električni smart. Električni Miniji se že furajo okrog. Mitsubishi Miev pride v kratkem. Leta 2010 bo svoja vozila predstavil Reanult-Nissan, ki jih zaenkrat razvija pod krinko. Mercedes razvija svojo platformo, pa še svojo fabriko baterij. O avdiju, VW, Fiatu se zdele iz glave ne spomnem ničesar. Toyota stavi na hibride, Honda stavi na hibride pa neki šmira z vodikom. Ford je že napovedal električnega focusa, GM dela svojga Hibrida, ki ga bo dobil tudi Opel. Me res zanima koga pomembnega sm pozabu?
Menda bo svojga električarja naredu še Lotus. Jih je Tesla očitno dovolj zrajcal.
Sicer pa kapacitete baterije enostavno ne smeš v polnosti koristit. Če jo ves čas polniš do konca in nato izprazniš do konca, se življenjska doba takšne baterije drastično skrajša.
Iz katere luknje si pa ti splezal? Morm te razočarat da nisi povedal čisto nič novega.
Sicer pa, pokaži mi enga ki dan za dnem dela po 300km in več. Če nima dizla, ga je treba povprašat po zdravju.
Pa še koga, ki jamra da bencinskega motorja ne morš ornk izkoristit. Če ga nonstop na polno tiščiš ti namreč mašina zariba prej ko v enem letu. Stvari majo svoje realne omejitve. S takim zgovrajanjem kot ga zgoraj špilaš, delal samo bebca iz sebe.
Zbogom in hvala za vse ribe
AmokRun ::
polnjenje baterij možno v 45 minutah (preko trifazne 480V in 70A linije).
Kaj so pa to za ene čudne napetosti?
jype ::
AmokRun> Kaj so pa to za ene čudne napetosti?
Če živiš v stanovanjski hiši, so dobre možnosti, da to že imaš.
Če živiš v stanovanjski hiši, so dobre možnosti, da to že imaš.
TribesMan ::
jype... v stanovanjskih hišah v sloveniji je največ kar lahko dobiš tri faze z medfazno napetostjo 400V... kar se toka tiče je marsikaj možno... ampak za 70A rabiš svoj transformator.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
energetik ::
Po mojm se je zmotil in hotel napisati 380V medfazno, kot je bila v preteklosti. (Ustreza 220V fazno).
Ne rabiš svojega trafota, samo kakšne 100A pancerke in naprej napeljavo ustreznega preseka.
Ne rabiš svojega trafota, samo kakšne 100A pancerke in naprej napeljavo ustreznega preseka.
TribesMan ::
Nič se niso zmotil... trifazni 480V priključek je eden od standardov onkraj luže...
Glede amperov, v Sloveniji težko dobiš "gospodinjski" priključek nad 25A. Naš sosed, ki ima doma mizarstvo pa ima priključek 3*100A in ima svoj transformator. Dvomim da bi mu postavljali svoj trafo, če bi bilo možno brez.
Glede amperov, v Sloveniji težko dobiš "gospodinjski" priključek nad 25A. Naš sosed, ki ima doma mizarstvo pa ima priključek 3*100A in ima svoj transformator. Dvomim da bi mu postavljali svoj trafo, če bi bilo možno brez.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)