» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
361 / 1139
»»

RedDrake ::

Btw, vame se bo najverjetenje zaletel kak patron ala-W1, ko bom skozi meglo z vidljivostjo par metrov vozil s 50km/h, kolikor ukazujejo table, on pa bo šel 130 + 10%, ker pač je to kao itak najboljše in najbolj varno.

fpbs ::

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.

To je podobna zgodba, kot ta kake tri mesece nazaj, ko je vozniku Tesle postalo slabo in ni bil več sposoben upravljati vozila. Avtopilot ga je "kao" odpeljal do 30km oddaljene bolnišnice in ga rešil zagotove smrti.

SambaShare ::

RedDrake je izjavil:


Kje je torej prednost?


Več samovozečih avtomobilov, nižja možnost da se nekdo zaleti vate.

Utk ::

Utk, lahko proti-argumentiraš, ne pa da delaš fallacy za fallacy-em, samo zato, ker nekdo izpostavi, da nekaj ni ravno čudež, ampak je normalna reakcija, ki se tudi od povprečnega voznika pričakuje, le za nekaj desetink sekunde hitrejša (logično).
Povprečen voznik se ne bi zaletel, tudi če bi vozil tam kot tist avto pred teslo. Pa se je zaletel. S teslinim avtopilotom se ne bi. V tem je bistvu. Pa malo tudi v tem, da je tesla videla dlje naprej in bolje ocenila situacijo kot človek v avtu pred njo.

Če je tist voznik bil bedak, kreten ali karkoli, je nepomembno. Dejstvo je, da takšni obstajajo. Sej lepo, da navijaš za evolucijo, ampak tist človek še naprej, ki je stal na avtocesti, bi (in je) tudi nastradal, pa ni nič kriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

Morda Tesla tudi gleda nazaj? Ne vem, honest question.
Nazaj že gleda, vprašanje pa, če v takem primeru upošteva tisto, kar vidi. Močno dvomim, da preračuna, da se je bolje malce zabiti enemu v rit, kot zavirati na polno in tvegati, da dobiš ti enega z vso silo v rit.

Okapi ::

fpbs je izjavil:

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.

To je podobna zgodba, kot ta kake tri mesece nazaj, ko je vozniku Tesle postalo slabo in ni bil več sposoben upravljati vozila. Avtopilot ga je "kao" odpeljal do 30km oddaljene bolnišnice in ga rešil zagotove smrti.

Vmes ga je pa še spodbujal, "vzdrži še malo, ostani z nami, smo že skoraj prišli ...";)

fpbs ::

RedDrake je izjavil:

Morda Tesla tudi gleda nazaj? Ne vem, honest question.

To bi vedel povedat Warpi. Nissan gleda 360° naokoli:
http://www.nissan-global.com/EN/TECHNOL...

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

hammock ::

Utk je izjavil:

Utk, lahko proti-argumentiraš, ne pa da delaš fallacy za fallacy-em, samo zato, ker nekdo izpostavi, da nekaj ni ravno čudež, ampak je normalna reakcija, ki se tudi od povprečnega voznika pričakuje, le za nekaj desetink sekunde hitrejša (logično).
Povprečen voznik se ne bi zaletel, tudi če bi vozil tam kot tist avto pred teslo. Pa se je zaletel. S teslinim avtopilotom se ne bi. V tem je bistvu. Pa malo tudi v tem, da je tesla videla dlje naprej in bolje ocenila situacijo kot človek v avtu pred njo.

Če je tist voznik bil bedak, kreten ali karkoli, je nepomembno. Dejstvo je, da takšni obstajajo. Sej lepo, da navijaš za evolucijo, ampak tist človek še naprej, ki je stal na avtocesti, bi (in je) tudi nastradal, pa ni nič kriv.

Jup. Dejstvo je da je povprecen voznik v primerjavi z autopilotom slab, gauss pa trdi da je polovica voznikov se slabsa od povprecja. Potem pa se dogajajo neumnosti kot je ta na videu.

Brez zamere vsem "nadpovprecnim" voznikom tukaj, ampak proti racunalniku imate v voznji ene toliko moznosti kot pri partiji saha.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

jernejl ::

Dejstvo je, da mora praktično vsak voznik znati predvidevati, sicer bi bil lahko vsak mesec udeležen v prometni nesreči.
Predvidevanje ni odlika samo nadpovprečnih voznikov.

Potem pa se dogajajo neumnosti kot je ta na videu.

Ali pa tiste, ko se Tesla zaleti v tovornjak ali zid, vsej pameti navkljub.

Utk ::

To pa je pamet...jaz predlagam, da vsakemu avtu na začetek haube montiramo bombo. Ko se zaletiš, greš v luft. Dober šofer se itak ne zaleti, slabe je pa treba počistit. Tako zabito logiko imate.

nekikr ::

Saj vem, da nam je Warpi zagabil Teslo do konca, ampak, vseeno, če je nekaj pozitivnega, pa res ni treba iskati dlake v jajcu. Avtomobil je izračunal, da je/bo nekaj narobe in reagiral. Vsi mi tule gor smo nadpovprečni vozniki, na kvantno fiziko se spoznamo kot nihče drug, fuzbal selektorji smo vsi do zadnjega. Za ostale, ki trenutno niso anonimno na forumu in so le navadni, povprečni ljudje, je pa to pozitivna novica.

Magic1 ::

Mene samo malo skrbi, ker bodo vsi vozniki še dosti bolj nepozorni na vožnjo z vsemi asistencami in potem bo štala vsakič, ko bo radar v mrtvem kotu. Upam, da bodo kmalu pogruntali en poceni trotl ziher način za detekcijo.
Magic

vostok_1 ::

RedDrake je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

hammock je izjavil:

Izgleda da Tesla Autopilot dela tudi kaj drugega kot samo ubija ljudi.


That is some serious shit right there!

Poglejte neavtonomne avte ob njemu, kako zakasnijo z reakcijo in končajo izven ceste.


Zato vam pravim, bodo prej banali ljudi za volanom, kot pa naredit nek ultra delux autopilot, ki je idiot proof. Je ceneje, je bolj učinkovito in bolj varno varno.


Miracle!
Kvantna tehnologija predvideva prihodnost!
We are all saved!
Thank our Lord and Saviour, Elon Musk!

Pozoren, nepristranski, opazovalec pa opazi:
1) pred SUV-om je stoječa kolona
2) mali avto je ne vidi, Tesla je ne vidi (še)
3) SUV se malo premakne, in Tesla zazna kolono
4) ker obstaja nevarnost naleta izda "Forward Collision Warning"
5) SUV začne zavirati pred kolono
6) mali avto se je očitno spravil prehitevat po desni, in verjetno gleda v desno vzvratno ogledalo (ker se bremze sploh dotaknil ni), poleg tega itak ne bi videl skozi SUV, + varnostno ima nekje tam kot tipični slo-tech forumski nabijač.

Tale video, by the potka, je textbook primer, zakaj je potrebno imeti varnostno razdaljo, in zakaj se po desni ne prehiteva.


It's so satisfyingly funny to see someone lose on the interwebz.

Magic1 je izjavil:

Mene samo malo skrbi, ker bodo vsi vozniki še dosti bolj nepozorni na vožnjo z vsemi asistencami in potem bo štala vsakič, ko bo radar v mrtvem kotu. Upam, da bodo kmalu pogruntali en poceni trotl ziher način za detekcijo.


Zato pa pravim, da bodo ljudi kar čez noč banali pri vežnji, vsaj hitri vožnji. Kaže se, da upoštevat vse motnje posameznikov je bistveno težja naloga, kot enostavno "odstranit volan".

Dokler ima AP samo Tesla se ne bo zgodilo. Ko pa bo to praktično postal vgradljiv paket, bodo države kar začele banat. Najprej AC, pol regionalke, nazadnje pa mesta.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RedDrake ::

It's so satisfyingly funny to see someone lose on the interwebz.

A zdaj boš še ti začel priprisovati nove pomene besedam, v tem primeru "lose"?
Saj je W1 dovolj, no, ne rabimo še enega, ki nam bo pisal slovar na novo.

Kako lahko izgubim, če se sploh ne bojujem.
Btw, moj prvi odstavek je bil odziv na razne novice, ki sem jih zasledil v zvezi s tem dogodkom, med drugim je bilo omenjeno tudi, "Tesla miraculosly predicts the accident before it happens" in podobne budalaštine, ne specifično na tvoj sestavek.

Zdaj pa ajde, razloži tvoj pomen besede lose, in uporabi argumente, ne logične fallacy-e, kot to radi počnete kar vsi povprek.

Zato pa pravim, da bodo ljudi kar čez noč banali pri vežnji, vsaj hitri vožnji. Kaže se, da upoštevat vse motnje posameznikov je bistveno težja naloga, kot enostavno "odstranit volan".

A to jih bodo banali, tako kot so banali pijane voznike?
Sounds about right.
Al' bodo banali tako, kot so banali strelno orožje?
Even more right.
Al' mogoče tako, da bo samovozeč avto cenejši, hitrejši in boljši od alternative?
Nah, that can't be, it's not fascist enough for the ecofascist mafia!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

vostok_1 ::

RedDrake je izjavil:


A zdaj boš še ti začel priprisovati nove pomene besedam, v tem primeru "lose"?
Saj je W1 dovolj, no, ne rabimo še enega, ki nam bo pisal slovar na novo.

Kako lahko izgubim, če se sploh ne bojujem.
Btw, moj prvi odstavek je bil odziv na razne novice, ki sem jih zasledil v zvezi s tem dogodkom, med drugim je bilo omenjeno tudi, "Tesla miraculosly predicts the accident before it happens" in podobne budalaštine, ne specifično na tvoj sestavek.

Zdaj pa ajde, razloži tvoj pomen besede lose, in uporabi argumente, ne logične fallacy-e, kot to radi počnete kar vsi povprek.


Bom si kr tvoje besede izposodil: "Tvoj post, je textbook primer, armchair generala"

V resnici pa ljudje delajo napake, in lahko samo upaš, da te ne bo kdo razmazal po pločniku, ker je slučajno menjal komad na radiju.


A to jih bodo banali, tako kot so banali pijane voznike?
Sounds about right.
Al' bodo banali tako, kot so banali strelno orožje?
Even more right.
Al' mogoče tako, da bo samovozeč avto cenejši, hitrejši in boljši od alternative?
Nah, that can't be, it's not fascist enough for the ecofascist mafia!



Pijane voznike smo banali, sam zamižimo na oko, ker smo pač kultura pjancev. Predvsem na račun klenih vaških mož.

Strelno orožje ni banano, je pa močno regulirano. Zato je večja vrjetnost, da si boš z ribežnikom jajca poškodoval, kot da te bo nekdo počil. Don't get me wrong...there is a chance.
Je pa majhna dokler v družbi vlada red in mir. Zato di dam prav, da ob kolapsu civilizacije, ti bo avtopilot bolj malo pomagal, ko bo treba pred kanibalskimi psihopati bežat.

Samovozeči avto še ni poceni, ker je star kaki dve leti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

Povsem samovozečega avtomobila še ni ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Če banamo ljudi, pol skoraj ni potreben "povsem".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:


Bom si kr tvoje besede izposodil: "Tvoj post, je textbook primer, armchair generala"

V resnici pa ljudje delajo napake, in lahko samo upaš, da te ne bo kdo razmazal po pločniku, ker je slučajno menjal komad na radiju.

...

Pijane voznike smo banali, sam zamižimo na oko, ker smo pač kultura pjancev. Predvsem na račun klenih vaških mož.

Strelno orožje ni banano, je pa močno regulirano. Zato je večja vrjetnost, da si boš z ribežnikom jajca poškodoval, kot da te bo nekdo počil. Don't get me wrong...there is a chance.
Je pa majhna dokler v družbi vlada red in mir. Zato di dam prav, da ob kolapsu civilizacije, ti bo avtopilot bolj malo pomagal, ko bo treba pred kanibalskimi psihopati bežat.

Samovozeči avto še ni poceni, ker je star kaki dve leti.


Hvala za spodoben odgovor.
Res je, v tem primeru sem po definicij armchair general.
Ampak hkrati pa sem že bil v recimo temu podobnih situacijah (zgolj podobnih, ker imam med ušesi tudi nekaj malega sivih celic in v takšno katastrofalno situacijo nebi prišel) in vem, da se jim da z vsaj za silo doslednim spošotvanjem pravil izognit. Kaj drugi počno je žal neobvladljivo, tu se povsem strinjam, da bodo takšna varnostna pomagala naredila zelo veliko.

A iti še par korakov naprej, od varnostnih pomagal, ki so obvezna (kot recimo danes ABS in ESP v EU), in _prepovedati_ vozila z volanom (recimo) pa je absurd. Gre za odvzem uveljavljanja lastne volje in to ni tako preprosto, kot se ti morda zdi. Nekatere, napredne, države, so celo mnenja, da če želiš umreti, potem to lahko storiš, in zdravniki to upoštevajo. Tudi pri samovozečih vozilih, menim, da bo prvih nekaj desetletij bolj šlo za pomagala, ki bodo preprečevala nesreče (ki ne bodo izklopljiva), sama avtonomna vožnja pa bo opcijska. Saj je vozilo, ki ti prepreči, da narediš nesrečo praktično že dovolj, mar ne?
Zakaj bi ti morala biti povsem odvzeta možnost vožnje? Takšne ideje imajo predvsem tisti s totaliranimi tendencami, pa kakšni, če citiram, "uporabni idioti", ki sicer mislijo dobro.
Manj svobode skoraj _nikoli_ ni boljša opcija.
Podpiram vsako varnostno pomagalo, ki vožnjo izboljša, a mora biti _dovolj_ foolprof, drugače jo lahko poslabša. Pa saj o tem pišem že od kar pišem o avtonomni vožnji (še pred Teslo o Googlu in kompaniji). In leta minevajo in stvari se počasi premikajo.
Še vedno pa najdeš ljudi, ki so prepričani, da boš lahko pred 2020 naložil svoje otroke v avto in jih bo on sam dostavil na drugi konec Slovenije k starim staršem. Verjetnost > 0, ampak hkrati tudi manj od epsilon (STEM stroka bo vedla kaj je to). Če se zgodi kak res hud tehnološki preboj, ki bi računalniški AI naredil easy peasy, potem da, drugač bo pa voda iz Save še kar velikokrat zaokrožila po svetu.

Cena bo padla, vsekakor. Saj sama tehnologija za samovoznost, bi prišla verjetno par tisoč dolarjev, at best. Prav tako ni omejena na EV-je, ker so tudi ICE vozila danes praktično povsem drive-by-wire. Ampak krav molznic se ne zakolje za meso, ampak se par let počaka [;]. To je zaheb velikih, ki ga W1 celo pravilno izpostavlja.

WarpedGone ::

Saj vem, da nam je Warpi zagabil Teslo do konca,

It sucks when your team is loosing...
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

loosing?

SimplyMiha ::

Loosing seatbelts?

WarpedGone ::

Podnapise hočte spet?
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Pa izgubljamo no, že večina v ulici/vasi imajo EV, samo mi, ki kle trobimo da Ev-jev še dolgooo ne bo v večini, ne... Še kakšno leto in bomo res edini brez.
Magic

SimplyMiha ::

Za nas navadne smrtnike vsekakor ne.

Gregor P ::

EV-ji so pač še vedno zelo drage in potratne igrače.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Kar se trenutno izgublja, je stik s prihodnostjo.
Izgubljajo jo ICE mašine in človeški vozniki.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

RedDrake je izjavil:

vostok_1 je izjavil:


Bom si kr tvoje besede izposodil: "Tvoj post, je textbook primer, armchair generala"

V resnici pa ljudje delajo napake, in lahko samo upaš, da te ne bo kdo razmazal po pločniku, ker je slučajno menjal komad na radiju.

...

Pijane voznike smo banali, sam zamižimo na oko, ker smo pač kultura pjancev. Predvsem na račun klenih vaških mož.

Strelno orožje ni banano, je pa močno regulirano. Zato je večja vrjetnost, da si boš z ribežnikom jajca poškodoval, kot da te bo nekdo počil. Don't get me wrong...there is a chance.
Je pa majhna dokler v družbi vlada red in mir. Zato di dam prav, da ob kolapsu civilizacije, ti bo avtopilot bolj malo pomagal, ko bo treba pred kanibalskimi psihopati bežat.

Samovozeči avto še ni poceni, ker je star kaki dve leti.


Hvala za spodoben odgovor.
Res je, v tem primeru sem po definicij armchair general.
Ampak hkrati pa sem že bil v recimo temu podobnih situacijah (zgolj podobnih, ker imam med ušesi tudi nekaj malega sivih celic in v takšno katastrofalno situacijo nebi prišel) in vem, da se jim da z vsaj za silo doslednim spošotvanjem pravil izognit. Kaj drugi počno je žal neobvladljivo, tu se povsem strinjam, da bodo takšna varnostna pomagala naredila zelo veliko.

A iti še par korakov naprej, od varnostnih pomagal, ki so obvezna (kot recimo danes ABS in ESP v EU), in _prepovedati_ vozila z volanom (recimo) pa je absurd. Gre za odvzem uveljavljanja lastne volje in to ni tako preprosto, kot se ti morda zdi. Nekatere, napredne, države, so celo mnenja, da če želiš umreti, potem to lahko storiš, in zdravniki to upoštevajo. Tudi pri samovozečih vozilih, menim, da bo prvih nekaj desetletij bolj šlo za pomagala, ki bodo preprečevala nesreče (ki ne bodo izklopljiva), sama avtonomna vožnja pa bo opcijska. Saj je vozilo, ki ti prepreči, da narediš nesrečo praktično že dovolj, mar ne?
Zakaj bi ti morala biti povsem odvzeta možnost vožnje? Takšne ideje imajo predvsem tisti s totaliranimi tendencami, pa kakšni, če citiram, "uporabni idioti", ki sicer mislijo dobro.
Manj svobode skoraj _nikoli_ ni boljša opcija.
Podpiram vsako varnostno pomagalo, ki vožnjo izboljša, a mora biti _dovolj_ foolprof, drugače jo lahko poslabša. Pa saj o tem pišem že od kar pišem o avtonomni vožnji (še pred Teslo o Googlu in kompaniji). In leta minevajo in stvari se počasi premikajo.
Še vedno pa najdeš ljudi, ki so prepričani, da boš lahko pred 2020 naložil svoje otroke v avto in jih bo on sam dostavil na drugi konec Slovenije k starim staršem. Verjetnost > 0, ampak hkrati tudi manj od epsilon (STEM stroka bo vedla kaj je to). Če se zgodi kak res hud tehnološki preboj, ki bi računalniški AI naredil easy peasy, potem da, drugač bo pa voda iz Save še kar velikokrat zaokrožila po svetu.

Cena bo padla, vsekakor. Saj sama tehnologija za samovoznost, bi prišla verjetno par tisoč dolarjev, at best. Prav tako ni omejena na EV-je, ker so tudi ICE vozila danes praktično povsem drive-by-wire. Ampak krav molznic se ne zakolje za meso, ampak se par let počaka [;]. To je zaheb velikih, ki ga W1 celo pravilno izpostavlja.


Jaz vrjamem, da si dovolj sposoben voznik, da se ti to ne bi zgodilo. Nisi/ne boš pa boljši od AIja. Eventuelno te bo prehitel.
Po drugi strani pa te bo kdo drugi zbil, namreč njemu moraš pripisat ravno toliko svobode kot jo zahtevaš zase.
V modernem svetu imamo tudi v demokracija veliko totalitarističnih prijemov. Pač, žrtvujemo svobodo za varnost.

Zato pa jaz hočem nek kompromis. V kolikor želite imeti individualna, pretežno manualna vozila, uporabljajte počasnejša vozila z manjšo maso.
Večina težkih nesreč s kolesom se konča z zlomljeno roko ali nogo. Z avtomobili pa 5+ mrtvih in ogromno gmotne škode ter zastoji.

Divjega zahoda ni več in vrjetno še nekaj časa ne bo. Če ste libertarci pa potem boste se morali vojskovati kar pogosto z vsemi ostalimi. Če ste anarhist, pa se skupaj vsedimo za mizo in najdemo skupno točko.

Razumite...vse je povezano. Od vaše politične ideologije, do tega ali lahko postavimo froce v avto ter ga odpošljemo na drugi konec slovenije k starim staršem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

7982884e ::

Cena bo padla, vsekakor. Saj sama tehnologija za samovoznost, bi prišla verjetno par tisoč dolarjev, at best. Prav tako ni omejena na EV-je, ker so tudi ICE vozila danes praktično povsem drive-by-wire. Ampak krav molznic se ne zakolje za meso, ampak se par let počaka [;]. To je zaheb velikih, ki ga W1 celo pravilno izpostavlja.

predvsem je ta tehnologija vecinsko softver in dokler niso v igri bolj zajebane hardverske zadeve tipa lidar (pa tudi tem bo verjetno cena precej, precej padla) bo sla cena tega proti nicli, ker vemo da je danes softver, tudi cutting-edge, precej demokratiziran in prosto dostopen.
ce je danes umetnost zanesljivo zaznavat rob ceste in ovire na njej, bo cez 10 let to trivialnost ki jo bodo studentje na fakultetah programirali za domace naloge.

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Saj vem, da nam je Warpi zagabil Teslo do konca,

It sucks when your team is loosing...

Ne razumem najbolje. Da ti prevedem kaj sem napisal, morda si narobe prebral in zato ne moreš ostati tiho (pa bi s tem sicer naredil uslugo vsem, ker te imamo vsi že dovolj): "Nesporno najbolj napredno podjetje na področju EV po mnenju praktično vseh in posledično sam koncept EV, ki je nujno, da se realizira čim prej, da bomo vsi lažje dihali, s čimer se strinjamo praktično vsi, ker ne verjamem, da kdo res uživa v smogu, nam je zagabil warpi s svojim teženjem vedno in povsod, izkrivljanjem dejstev, ustvarjanjem lastnega slovarja, fanatičnosti in seveda brezpogojne vere v serijskega izdelovalca čudežev, ki je vedno brez napak.
Bo zdaj šlo, inteligenzza? Moja ekipa je ekipa, ki ima rada čist zrak. Upam, da zmaga. Če si proti njej, kar si napisal, potem si še večji bebec za kakršnega se izdajaš.

WarpedGone ::

pa bi s tem sicer naredil uslugo vsem, ker te imamo vsi že dovolj

Moje sožalje, nimaš krompirja.
Za začetek nehaj otresat BS in se bova povsem razumela.

Kako kej vreme v spodnjem dupleku?
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Tudi meni ni všeč WarpedOne, pa je Tesla vseeno super. Vsak dan mi je bolj žal, da ne potrebujem avtomobila.

Električni bicikli so pa itak že dolgo časa rešen problem.

Gregor P ::

Ne bi rekel, ker so kar zelo drag problem napram klasičnim biciklom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

vostok_1 je izjavil:

Po drugi strani pa te bo kdo drugi zbil, namreč njemu moraš pripisat ravno toliko svobode kot jo zahtevaš zase.
V modernem svetu imamo tudi v demokracija veliko totalitarističnih prijemov. Pač, žrtvujemo svobodo za varnost.


Na drugi strani Atlantika svojo pravico do nekega drugega zelo nevarnega orodja (zaenkrat uspešno) zagovarjajo z zelo podobnimi argumenti o osebni svobodi, totalitarnih težnjah ...

l0g1t3ch ::

Največji minus za EV je fanatizem W1.

Ko berem njegove poste si želim da Tesla jutri crkne, zgolj in samo zato, ker se mi je priskutil njegov način pisanja in obkladanja drugih z nekimi pokroviteljskimi/vzvišenimi "inteligenzzami".

VaeVictis ::

Kako ste hudobni do Warpyja...

Sam sem pa glih kolegu, ki kupuje avtomobil, predlagal, da naj naroči Teslo 3.

Naj poudarim, da sta bila prejšnja avtomobila Rover in Saab.

No ja morda bo v tretje tudi šlo rado! >:D

RedDrake ::

Saab je pa ja zelo zanesljiv avto :D
Imam dva, pa s primernim vzdrževanjem ni nikakršnih mehanskih težav.
Elektronika, ki baje crkuje manj kot mehanika, pa nudi obilo "zabave". Na srečo lahko z opremo in kolegom elektronikom v službi popravim praktično vse sam ...

WarpedGone ::

l0g1t3ch:
Največji minus za EV je fanatizem W1.

Mene obkladaš s fanatizmom, hkrati pa "si želiš da tesla crkne ker ..."
Ko bi vsaj znal povedat, kaj točno imam narobe ali zakaj točno je Tesla slaba. Potem bi imel point in dodano vrednost. Tko pa je stvar enostavno takšna, da sem uspel vsakemu bluzatorju od vas lepo pokazat da ste ali:
- nepismeni
- bedaki
- troli
ali poljubna kombinacija zgornjih treh postavk.
Posledično me seveda ne marate. Kdo pa rad gleda v ogledalo z grdo sliko?

Ampak na koncu imam še vedno jaz prav, vi pa narobe.
Da me ne marate me veseli. Če bi me nepismeni bedaki imeli radi, bi me moralo zelo skrbet.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Magic1 ()

Magic1 ::

Kaj pa sploh imaš prav? Da bo mogoče nekoč v prihodnosti celo večino prevoznih sredstev na elektriko? Te možnosti se verjetno zavedamo vsi. Tehnologija je še daleč od super za večino ljudi, preprosto zaradi predragih baterij. Če se bo to z kakšno novo tehnologijo drastično spremenilo, potem lahko pričakujemo spremembo voznega parka na EV v naslednjih desetletjih. V kolikor bomo obsedeli na trenutni Litijevi tehnologiji bo pač eletkrika bolj prevladovala v hibridih in bomo koristili prednosti od obeh svetov.
Magic

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Ampak na koncu imam še vedno jaz prav, vi pa narobe.


WarpedGone je izjavil:


...
Kdor zgornjega ne kapira, naj prosim ostane tiho. Kdor kapira... TSLA je trenutno še na $250, konec leta zna bit na štirimestni cifri.

Nova definicija besede vedno.

Magic1 ::

On definira besedo "prav" za vsak svoj stavek posamezno.
Verjetno tudi "drži", da bo Tesla letos naredila čez 100k vozil, kot je sveto zagotavljal še sredi leta.
Magic

WarpedGone ::

konec leta zna bit na štirimestni cifri.

Kje je problem?
Vse kar je blo odprto ob času te izjave, se je zaprlo pozitivno. Pogoji so bili izpolnjeni.
Zgodile so se še nekatere druge zadeve in se štirimestna cifra še ni uresničila.

Ko se bo uresničila, se vam bom opravičil za napačen datum, nato pa šel v penzijo.

magic1:
Verjetno tudi "drži", da bo Tesla letos naredila čez 100k vozil, kot je sveto zagotavljal še sredi leta.

Citat prosim.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Magic1 je izjavil:

Kaj pa sploh imaš prav? Da bo mogoče nekoč v prihodnosti celo večino prevoznih sredstev na elektriko? Te možnosti se verjetno zavedamo vsi. Tehnologija je še daleč od super za večino ljudi, preprosto zaradi predragih baterij. Če se bo to z kakšno novo tehnologijo drastično spremenilo, potem lahko pričakujemo spremembo voznega parka na EV v naslednjih desetletjih. V kolikor bomo obsedeli na trenutni Litijevi tehnologiji bo pač eletkrika bolj prevladovala v hibridih in bomo koristili prednosti od obeh svetov.

Litij bo postal dovolj poceni v roku maksimalno desetih let.
Drugo je doseg, za kar verjetno bo eventuelno potrebna "nova" tehnologija (morda samo drug tip Li celic).
Poleg tega bo masovna proizvodnja pocenila ostale aspekte EV-jev.
Jaz na to stavim, zato sem letos, namesto novega avtomobila, kupil 7 let starega, z nekaj duše (beri 300KM). Naslednji bo EV, čez 4-5 let, ampak skoraj zagotovo ne Tesla, razen, če bodo naredili kak lep karavanček. Trenutni lineup me ne zanima.
Veliko stavim na dobro prodajo Chevy Bolta (Amper-e al kaj že), ker če se bo to dobro prodajalo (aka bo razprodano), potem bodo 2020 vsi veliki imeli svoje EV modele, kar bo naredilo ceno razumno in izbiro veliko.

WarpedGone je izjavil:

konec leta zna bit na štirimestni cifri.

Kje je problem?
Vse kar je blo odprto ob času te izjave, se je zaprlo pozitivno. Pogoji so bili izpolnjeni.
Zgodile so se še nekatere druge zadeve in se štirimestna cifra še ni uresničila.

Ko se bo uresničila, se vam bom opravičil za napačen datum, nato pa šel v penzijo.


Fair enough. Samo ne potem trdit, da si to _pravilno_ napovedal, če si pri tem uporabil pogojnik.
Ja, EV-ji so prava stvar. Vsak, ki je vsaj za silo v znanstvenih vodah (ali inžinirskih), to ve in razume. Kdaj pa bo ta utopija postala realnost (in za kakšen delež ljudi), pa je drugo - večinoma se ne strinjamo v teh točkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Magic1 ::

Zakaj pa ni Litij že sedaj poceni? Poraba že dve desetletji skokovito narašča, pri takem biznisu smo že dolgo čez točko, kjer se splača zadevo optimizirat zaradi obsega. Prej bo cena narasla zaradi prevelikega povpraševanja. Dodatni problem je, da trg litijeve rude obvladuje le par firem na svetu. Njim pa je v interesu, da poraba prehiteva dobavo in s tem viša ceno. Tolk pametni pa verjetno so, da ne bodo pretiravali, kot naftarji in povzročili razcvet konkurence, zaradi pretirano visokih cen.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

RedDrake ::

Litijeva ruda predstavlja majhen del cene baterije. Pred kakim letom sem računal, koliko pride za Teslo in je to reda $1-2k za ta veliko baterijo. Cena končane baterije je pa zagotovo $10k+ (če ne kar 20k). Razvoj + postavljanje tovarn stane kar veliko.
Ja, poraba skokovito narašča, ampak tu ima W1 prav, Tesla porabi samo za teh par deset tisoč vozil letno več, kot je celotna proizvodnja litijevih celic za vse druge uporabe, na svetu. Torej sedaj govorimo o velikostnih razredih spremembe pri porabi.

Magic1 ::

Je res, samo tudi ostale potrebne stvari niso poceni. cca 500kg materijala je v 50kWh baterijskem sklopu in ni to železo. Seveda bodo šle cene dol, a težko tako nizko, da bo konkurenčno ICE, sploh če gledaš brez obdavčitev. Vsaj v naslednjem desetletju in pol. Bo potreba še marsikaj drugega urediti, vsaj v EU kjer se države konkretno financirajo iz bencinskih trošarin. .
Magic

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

pa bi s tem sicer naredil uslugo vsem, ker te imamo vsi že dovolj

Moje sožalje, nimaš krompirja.
Za začetek nehaj otresat BS in se bova povsem razumela.

Kako kej vreme v spodnjem dupleku?

Težko se bova razumela, ker s fanatiki nočem imeti kaj skupnega. Sem preveč zmeren, ti si pa bolj ekstremen kot ISIS.

Kako naj bi vedel kako je v Spodnjem Dupleku, google pravi, da tako. Greš tja na izlet? Prej preveri stanje baterij. Aja, saj res, za jurja ne dobiš EV, ti šment ;)

Magic1 ::

Še dobro da je obseden z Teslo, si predstavljaš če tak karakter zagrabi za kaj bolj nevarnega.
Magic

WarpedGone ::

Ja, EV-ji so prava stvar. Vsak, ki je vsaj za silo v znanstvenih vodah (ali inžinirskih), to ve in razume.


Zgleda, da si še bol nov tukaj.

Kdaj pa bo ta utopija postala realnost (in za kakšen delež ljudi), pa je drugo - večinoma se ne strinjamo v teh točkah.


Prva napaka je, da na ta 'kdaj' odgovarjate s sliko v ogledalu. Preštejete kliote pred blokom in odgovorite z "še ne". Na statistike odgovarjate s prodajo v spodnjem dupleku, na zelo uspešne prodajne cifre odgovarjate "to ni nič v primerjavi s kumulativo".

Hkrati imate pa tako slabe informacije o zadevah, da ne znate povedat niti zadnjo javno objavljeno številko za ceno tavelke baterije v teslah. Če ne veš niti tega, kaj pametnega o stvareh sploh veš? Da ima avto 4 kolesa? No shit.

Druga še večja napaka pa je, da živite v črnobelem svetu, kjer nekaj je al pa ni.
Realen svet sestavlja kup nonstop spremenljivih količin.
To kar se splača švabom, se ne splača avstrijcem. Kar se splača nam, se ne splača črnogorcem. kar se splača ljubljančanom se ne splača gorencem. kar je dosegljivo za povrečnega programerja, ni dosegljivo za povrečnega šlosarja.

Kakršno koli opletanje z enostavnim "se ne splača" je zato nujni BS. Vprašanje je, koliko je velik trg za izdelek z X lastnostmi in ceno Y. Drugo pa, kako se bo velikost tega trga spreminjala v prihodnosti. Ker vam je takšno razmišlanje žal nedoumljivo, vam ne preostane druzga kot jeza nad mano in frustracija.

"Na koncu" boste nad mano sfrustrirani kupili EV. S tem boste lepo potrdili, da so EVi prava stvar, vaše ljubezni pa itak ne potrebujem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Da ima avto 4 kolesa? No shit.
Ma če bi bilo po moje, bi imel 3 ;) Aptera press ...
Sicer pa ja, opažaš povprečen konzervativizem in nevoljo na spremembe v večini populacije. Razumem tvoje frustracije, ampak z njihovim izražanjem jih zgolj poglabljaš, ker jih dobiš nazaj kot bumerang. Dolgoročno ti bo lažje v življenju, ko se boš tega zavedel in sprejel "odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo" pristop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()
««
361 / 1139
»»