» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
339 / 1139
»»

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Po združitvi bo to firma z 30.000 zaposlenimi in ogromnim potencialom za prihodnjo rast.
Spomni nas - koliko milijard dolgov imajo?>:D

Musk je SolarCity kupil, ker mu je mama ukazala, da mora rešiti bratrančevo firmo pred stečajem. Vsi pametni analitiki so mnenja, da bi moral - če že hoče po vsej sili kupiti tovarno sončnih celic - počakati, da gre firma v stečaj in jo potem kupiti po polovični ceni, brez dolgov. Ampak je pač treba reševati družinsko čast, naj stane, kar hoče. In paziti na splošen vtis v javnosti, ker je od tega odvisna cena delnic.

WarpedGone ::

Vsi pametni analitiki so mnenja

Takšna žival ne obstaja. Če bi bili pametni, nebi bili analitiki.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Nehaj no, saj te razumemo. Daj raje povej, kdaj začnete z gradnjo?

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


Če kateremu omenim, da se v bližnji prihodnosti resno omenja baterije kot vir shranjevanja električne energije na večjih nivojih, sem že blizu temu, da me imajo za popolnega norca. Če malo karikiram seveda.

Boš povedal čez 20 let, kako se je izšlo. Taki, kot si ti, so pred 50 leti razlagali, da bomo danes že vsi imeli leteče avtomobile in hodili na počitnice na Luno.


@Okapi, sej zate tudi vem, da nisi ravno mlad. ;)
Jaz ne govorim sploh o novih tehnologijah. Govorim o obstoječih tehnologijah, ki zaradi ekonomije obsega, in jasno tudi razvoja tehnologije, postajajo vedno bolj dostopne. Shranjevanje v baterijah je že v vseh novih projekcijah za 10-15 let v prihodnosti.

In ne, čez 20 let še vedno ne mislim, da bomo imeli fuzijo in zagotovo ne bomo hodili na počitnice na Luno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Saj tisti, ki so napovedovali leteče avte, tudi niso govorili o novih tehnologijah. Samo v svojem navdušenju nad novo (obstoječo) tehnologijo so pozabili na različne "nepomembne" podrobnosti.

Ko boš dovolj star, da se boš spomnil vseh različnih "razočaranj" (kje so 3D televizorji, holografski projektorji, leteči avti, hoteli v krožnici, nadzvočna potniška letala, robotske hišne pomočnice ...?) , boš tudi bolj skeptično - oziroma realistično - gledal na napredek.

Nikec3 ::

Ko boš dovolj star, da se boš spomnil vseh različnih "razočaranj" (kje so 3D televizorji, holografski projektorji, leteči avti, hoteli v krožnici, nadzvočna potniška letala, robotske hišne pomočnice ...?) , boš tudi bolj skeptično - oziroma realistično - gledal na napredek.

Glej - večanje deleža v prodaji EV-jev, večanje proizvodnje iz obnovljivih virov energije in večanje možnosti za shranjevanje energije pač ne sodijo v isto kategorijo kot stvari, ki si jih naštel zgoraj. Edina od zgornjih stvari, ki sodi približno v to kategorijo, so nadzvočna letala. In glede tega se težko poistovetim z mladci iz začetka obdobja Concorda, ker takrat še sploh nisem bil živ.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Mufasa ::

Dobr okapi to so bli cajti ko CAD CAM izdelava in Supply Chain optimizacija ni bila N od nivoja danes, tako tudi ocene stroškov ter benifiti niso bili jasni.

Autonomus driving je imho ob trenutnih investicijah velikih Carmakerjev, PoCjih ter resnem interesu Politike USA in EU to make it happen (demografija pada - potreba po voznikih narašča, EUREUR v zdravstvu in sociali zaradi preprečitve mnogih smrti & nesreč, zavarovalnice se pogovarjajo z carmakerji da bi v primeru zanesljivosti nižale premije in izplačil škod bi bilo manj...), do 2030 popolnoma realističen, čeravno morda ravno brez volana / operaterja takrat karkoli nad 30kmh po cestah ne bo vozilo.

Autonomus driving je imho single biggest BDP generator v naslednjih 10+ letih in to je povsem nekaj drugega kot Consumer Electronic ala 4d tv, fancy EV 500km+ avto, holodeck ali misija na mars...benifiti/dobički so jasni, visoki in dosegljivi z obstoječo tehnologijo.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

Okapi ::

Autonomus driving je imho single biggest BDP generator v naslednjih 10+ letih
Kako točno bo manjše število izdelanih in prodanih avtov in milijoni brezposelnih poklicnih voznikov prispevalo k rasti BDP?

Okapi ::

Glej - večanje deleža v prodaji EV-jev, večanje proizvodnje iz obnovljivih virov energije in večanje možnosti za shranjevanje energije pač ne sodijo v isto kategorijo kot stvari, ki si jih naštel zgoraj.
Imaš seveda čisto prav, akumulatorji so meh (in nič novega).

Kolega od fotra je pred 40+ leti, ko so bile pogoste redukcije, na vojaškem odpadu kupil par ton svinčevih akumulatorjev, jih obnovil, postavil v klet in imel "ups" za cel večer prižganih luči in televizorja. Drugi smo pa kupovali tole:



Če bi pred 40 leti komu rekel, da je prihodnost svetla in da v Ameriko sicer res ne bo več mogoče leteti z nadzvočno hitrostjo, ampak bo pa zato vsak imel akumulatorje v kleti, bi te nekam poslal.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Mufasa ::

Okapi je izjavil:

Autonomus driving je imho single biggest BDP generator v naslednjih 10+ letih
Kako točno bo manjše število izdelanih in prodanih avtov in milijoni brezposelnih poklicnih voznikov prispevalo k rasti BDP?


Že na OTTO primer od včeraj vidiš da ne bodo kar tako brezposelni - bodo pa postali operaterji dokler ne bo zadeva 99,999%...kvečjem se bo moral poklic operaterja deregulirati ker jih bomo rabili več ker se bo logistika optimizirala / konsolidirala / pocenila na račun tekočega prometa in avtomatizacije optimalnih rout / uro / kwh / .... (tudi za tovor)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Okapi ::

Ja, dokler avti ne bodo res samostojni, boš seveda še vedno potreboval voznike, ali pa operaterje, če se ti to zdi bolj imeniten izraz.

Ampak res samostojni avti pomenijo 10x manj narejenih/prodanih avtov (pod predpostavko, da so sedaj lastniški avti 10% izkoriščeni), in izumrtje poklicev voznik in taksist.

Nikec3 ::

Če bi pred 40 leti komu rekel, da je prihodnost svetla in da v Ameriko sicer res ne bo več mogoče leteti z nadzvočno hitrostjo, ampak bo pa zato vsak imel akumulatorje v kleti, bi te nekam poslal.;)

Glede na to, da neka prihodnost vsekakor bo obstajala, me zanima če ti sploh imaš kakšno mnenje o tem, kako bo videti transport in oskrba z energijo v prihodnosti?

Itak bomo vsi bolj ali manj zgrešili.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Odvisno o kakšni prihodnosti se pogovarjamo. Do 2030 bo vse v glavnem tako, kot je zdaj. Električnih avtov bo seveda precej več, ampak še vedno bo moral biti v vsakem voznik z izpitom. In nadzvočnega potniškega letala še vedno ne bo. Večino energije bo še vedno prispeval premog, nafta in plin.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Odvisno o kakšni prihodnosti se pogovarjamo. Do 2030 bo vse v glavnem tako, kot je zdaj. Električnih avtov bo seveda precej več, ampak še vedno bo moral biti v vsakem voznik z izpitom. In nadzvočnega potniškega letala še vedno ne bo. Večino energije bo še vedno prispeval premog, nafta in plin.

No dobro, potem se strinjava.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nevone ::

Okapi je izjavil:

Odvisno o kakšni prihodnosti se pogovarjamo. Do 2030 bo vse v glavnem tako, kot je zdaj. Električnih avtov bo seveda precej več, ampak še vedno bo moral biti v vsakem voznik z izpitom. In nadzvočnega potniškega letala še vedno ne bo. Večino energije bo še vedno prispeval premog, nafta in plin.


Napovedat nič novega je zelo lahka naloga. Tudi za napovedovanje vremena se obnese, če napoveš za jutri enako vreme kot je danes. Na kratko, nič dodane vrednosti.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Mufasa ::

Seveda XY miljard ur ki jih ljudje lahko bolje produktivno preživijo namesto vsak dan za volanom v STAU, ne šteje nič. Niti podjetja ki bi samo z 50% zmanjšanjem izostankov delavcev zaradi preobremenjenosti prometa / logističnih poti / manjka voznikov lahko delala nx večji dobiček nimajo veze. Ali zavarovalnice z 10x manjšimi škodnimi izplačili in ljudje ki bi jim denar ostajal v denarnicah zaradi nižjih cen dobrin napram drastičnega zmanjšanja stroškov transporta le-teh. To nič ne šteje...šteje tiste par taužent ljudi ki bi radi sedeli za volanom in razvažal pakete / tovor...ker drugih deficitarnih težko avtomatiziranih (lahko priučljivih) poklicev s področja varstva otrok, nege bolnih in starih ni...da ne govorimo o vseh možnih storitvah ki bi jih lahko ljudje prodajali v avtonomnih vozilih...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

nekikr ::

Zgrešil si, ker predpostavljaš, da sedaj ljudje delajo maximum kar lahko in bi potem delali dodatni dve uri svoj maximum. Kar velja za promil promila ljudi. Ostali že sedaj delajo samo 30%. Razen nas, Slovencev, seveda. Mi smo najbolj priden narod pod soncem in 23,5 ure dnevno dajemo od sebe največ, kar je sploh fizikalno možno in nam tak scenarij potem ne spremeni bistveno produktivnosti, ker smo že sedaj vsi družno nadpovprečni.

-valvoline- ::

Mufasa je izjavil:

Seveda XY miljard ur ki jih ljudje lahko bolje produktivno preživijo namesto vsak dan za volanom v STAU, ne šteje nič. Niti podjetja ki bi samo z 50% zmanjšanjem izostankov delavcev zaradi preobremenjenosti prometa / logističnih poti / manjka voznikov lahko delala nx večji dobiček nimajo veze. Ali zavarovalnice z 10x manjšimi škodnimi izplačili in ljudje ki bi jim denar ostajal v denarnicah zaradi nižjih cen dobrin napram drastičnega zmanjšanja stroškov transporta le-teh. To nič ne šteje...šteje tiste par taužent ljudi ki bi radi sedeli za volanom in razvažal pakete / tovor...ker drugih deficitarnih težko avtomatiziranih (lahko priučljivih) poklicev s področja varstva otrok, nege bolnih in starih ni...da ne govorimo o vseh možnih storitvah ki bi jih lahko ljudje prodajali v avtonomnih vozilih...

Marksizem. Voznik je relativno dobro placan poklic, ceprav nobenemu ne disi, pac folk se vedno bol in bol parazitsko obnasa. Ne vem kako bo novodobna ekonomija delovala, vsi bi si cohal genitalije v javnem sektorju oz mel bi sluzbe kjer se ne dejansko ne dela nic, denar se bo tiskal 200 na uro (= dobesedno pobiral z dreves) itn.... Bomo vidl kam nas bo vse skupaj prpeljalo. Enkrat bo konc vsega in bo zagotovo FIAT ekonomija spravila svet nazaj v stoneage kljub tehnoloskim napredkom.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Mufasa je izjavil:

Aj dons TSLA Q3 Earnings call?

Finančni rezultati za q3 2016 so objavljeni.

Profit.

? GAAP net income of $22 million and positive free cash flow of $176 million
? Record vehicle production, deliveries, and revenue
? GAAP gross profit per car increased significantly from Q2 to Q3
? Long-term debt reduced and liquidity increased to support future growth
? Every new Tesla produced now comes with hardware for self-driving
? Dramatic improvement in Model X reliability
? Model 3 on plan for volume deliveries in second half of 2017
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Lepi rezultati za Teslo, ampak dejstvo je da je bil ta profit narejen na plečih prihodnjih vlaganj in izgub.

"We are on the razor's edge of achieving a good Q3, but it requires building and delivering every car we possibly can, while simultaneously trimming any cost that isn't critical, at least for the next 4.5 weeks," he wrote at the time.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Dejstvo je, da ponavljaš zgodovino.

Napoved za Q4 je GAAP profit, brez prodaje ZEV.
Dejstvo je, da se linija m3 že postavlja.
Dejstvo je, da komplet proizvodnjo M3 lahko postavijo brez dodatnega denarja.
Dejstvo je, da že v q3 lahko SolarCity prinese dodaten denar na račun.

In blejaš blejanje okrog izgub...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Oh ne, ti si tisti ki piše, da izguba ni izguba. Meni je povsem jasno, da so to četrtletje naredili dobiček in jim tega ne oporekam. O Solar Cityju pa ne vem dovolj, da bi lahko komentiral.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

thramos ::

nevone je izjavil:

Napovedat nič novega je zelo lahka naloga. Tudi za napovedovanje vremena se obnese, če napoveš za jutri enako vreme kot je danes. Na kratko, nič dodane vrednosti.


Res je. A zato, ker dejansko tako je - stvari se ne spreminjajo oziroma se spreminjajo počasi. Do hitrih sprememb prihaja le zelo redko.

WarpedGone ::

Oh ne, ti si tisti ki piše, da izguba ni izguba.

Js sm tisti, ki trdi da investicija (še) ni izguba.
Ti si tisti, ki trdi, da so vse tesline investicije brez vrednosti in so zato izguba.

Kolk vas, ki ste tako zavzeto blejali negativnosti boste mal prilagodili svoj pogled z novimi dejstvi?
Jernejl, kaj je s tvojim pridiganjem, da tesla avte ponuja s popustom, da jih sploh lahko proda?
Da ostalih inteligenz sploh ne omenjam.

Nekaj je ne imeti pojma in biti tiho al pa nevtralno vprašat.
Nekaj drugega je pogumbo blejati bedarije.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Bob Lutz: 'Tesla supporters are like members of a religious cult':

http://www.autoblog.com/2016/10/26/bob-...

hojnikb ::

The members are angry. I think the Church of Scientology should merge with Tesla. Think of the crossover clientele. I'm sure John Travolta has a Tesla

:))
#brezpodpisa

nekikr ::

Teslini rezultati imajo dve strani v bistvu. Super, da so končno prikazali nekaj plusa, s skrajnimi napori. Če jih ne bi, je vprašanje koliko časa bi verniki še verjeli v vso zgodbo in kam bi se premaknil tečaj - kar bi bilo slabo za njih in za EV trg na splošno, tako da super, da so spraskali vse kar so lahko in prikazali simboličen plus. Kar privede do druge točke: nisem prepričan, da si ga investitorji in banke tudi tako zavzeto šibajo kot verniki ob tem nepomembnem plusu (nepomembnem glede absolutnega zneska). Konec koncev je 20mio plusa bore malo v primerjavi s 300mio minusa prejšnji kvartal. Me prav zanima, kako hudo bodo res rabili denar in koliko njega ter kako bodo reagirale banke.
Ne warpi, ne zanima me tvoje pljuvanje. Lahko pa poveš, kdaj začnete z gradnjo, če boš že imel željo pisati.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Jernejl, kaj je s tvojim pridiganjem, da tesla avte ponuja s popustom, da jih sploh lahko proda?

Sem preveril, še vedno jih imajo na stotine na zalogi v ZDA, pa jih očitno nihče ne kupi: https://www.tesla.com/new
Če bi bilo tako povpraševanje, kot se tebi zdi, bi ljudje kampirali pred skladišči, da bi jih lahko odpeljali.
Če nič drugega zato, da bi jih potem "na bolhi" dražje prodali.

BT52 ::

Kakorkoli obrnemo Model S je za večino predrag. Enostavno. Potem infrastruktura oz. poceni gorivo v ZDA tudi jim ne naredi usluge. Vsekakor je tole še vedno butični izdelek.

Sem skoraj prepričan, da je še samo cena edina ovira, da preidemo butične okvire.

Model X pa je kar nekaj. Samo toliko, da je. Po mojem je preveč podoben S modelu pa zgleda čudno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Spock83 ::

Če ne, je vsaj fajn da je Tesla brcnil ostale proizvajalce, da začnejo razvijat in proizvajat EV.

BigWhale ::

nekikr je izjavil:

Konec koncev je 20mio plusa bore malo v primerjavi s 300mio minusa prejšnji kvartal.


To je v resnici kar velik skok. :)

WarpedGone ::

Don't you worry ... bo tut 300M plusa na kvartal.
TE se šele zbuja.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

... bo tut 300M plusa na kvartal.

Warpi, močno dvomim, konkurenca je vse močnejša:
http://insideevs.com/bucharest-auto-sho...

hojnikb ::

The prices are: 14.999 euro ($16.325) for the 11 kWh model, 17.999 euro ($19.590) for the 22kWh and 25.999 euro ($28.298) for the 45kWh version, without any incentives. This year in Romania the incentives for EV have been as high as 6000 euro (more than $6.500). So, the cheapest version is effectively less then 9.000 euro or $10.000. Top speed is 160 km/h (100 mph) and 0-100km/h (0-62mph) is reached in 9 seconds (for the 45kWh version).


z subvencijo je to 7500€ za švoh model. Not bad.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Jernejl, kaj je s tvojim pridiganjem, da tesla avte ponuja s popustom, da jih sploh lahko proda?

Sem preveril, še vedno jih imajo na stotine na zalogi v ZDA, pa jih očitno nihče ne kupi: https://www.tesla.com/new
Če bi bilo tako povpraševanje, kot se tebi zdi, bi ljudje kampirali pred skladišči, da bi jih lahko odpeljali.
Če nič drugega zato, da bi jih potem "na bolhi" dražje prodali.


Očitno jih nihče ne kupi? ST-inteligenzza at its finest:

Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Opa!

Dobrih 10k EUR za EV z 22kWh baterijo in posledično verjetno nekje okoli 150km dosega.
To je že proper city car territory.
Na konc' bo Dacia povozila tako jenkse kot švabe, to bi bilo smeha :)

hojnikb ::

dacia more hitro odkupit tole firmo in dodat evjev v ponudbo za takšno ceno. Da bo proper tovarniško predelan ev
#brezpodpisa

fpbs ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Jernejl, kaj je s tvojim pridiganjem, da tesla avte ponuja s popustom, da jih sploh lahko proda?


Če bi bilo tako povpraševanje, kot se tebi zdi, bi ljudje kampirali pred skladišči, da bi jih lahko odpeljali.
Če nič drugega zato, da bi jih potem "na bolhi" dražje prodali.

Kaj takega se pri Daciji gotovo nebo dogajalo. Prodajali se bodo kot sveže žemljice.

Nikec3 ::

Ti si tisti, ki trdi, da so vse tesline investicije brez vrednosti in so zato izguba.

Citat prosim.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

ampak dejstvo je da je bil ta profit narejen na plečih prihodnjih vlaganj in izgub.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

ampak dejstvo je da je bil ta profit narejen na plečih prihodnjih vlaganj in izgub.

Preberi zdaj še enkrat kaj si mi podtaknil.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

BigWhale je izjavil:

nekikr je izjavil:

Konec koncev je 20mio plusa bore malo v primerjavi s 300mio minusa prejšnji kvartal.


To je v resnici kar velik skok. :)

Ja in ne, ker ne poznamo dovolj dobro njihovih financ (razen warpija, on jih pozna do potankosti, četudi je treba na novo spisati slovar). Vemo samo, da je bil tale miniaturen plus planiran in glavni cilj, pa če crknejo, ker krvavo rabijo denar. In kot rečeno, vprašanje kako bodo banke gledale na ta drobiž, ko bo njgova serijska čudodelnost spet prosjačila za denar banke, državo, kogarkoli, samo da da nekaj fičnikov (milijone in milijarde njih pa še raje). Upam seveda, da mu uspe, zaradi ostalih EVjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

ampak dejstvo je da je bil ta profit narejen na plečih prihodnjih vlaganj in izgub.

Preberi zdaj še enkrat kaj si mi podtaknil.


"Podtakni" sem ti tvoje besede.
Če za jurja kupim zlato, nism naredu izgube ampak investicijo. Izgubo bom naredu ko bom to zlato prodal po nižji ceni. Možno je, da ti veš več kot jaz in že veš da nikakor ne bom mogu tega zlata prodat po višji ceni in že veš da bom nujno naredu izgubo. Potem upravično razlagaš da delam izgubo. Če ne veš zagotovo al mi bo uspelo al ne, blebetaš nekaj česar ne veš zagotvo = širiš laži.

Vsi ki blejate "izguba" dejansko trdite, da Tesla slabo investira, da denar porablja za stvari, ki ne bodo prinesle vsaj enako denarja nazaj. Veste, da delajo slabo in da nimajo prihodnosti.

Pravi izraz za to kar je tesla počel v preteklih četrtletjih je Negative Cash Flow. Predno me spet spljuvate da si zmišjujem pojme, redefiniram besede ipd si naprej preberte definicijo. Potem pa še neki na to temo.

Če se boste zgovarjal da samo ponavljate besede 'pametnih analitikov' ste še na slabšem. Noben 'pameten' ali butast analitik ni uspel napovedat rezultata, ki ga je včeraj tesla prikazal. Kje je njihova pamet in analitična moč? Kdor je sposoben, ta dela biznis, kdor ni analizire in blebeta o drugih.

Prekletsvo interneta je, da ničesar ne pozabi. Vaša blebetanja bodo tule ostala dokaz in izkaz vaše inteligence in razumevanja stvari še mnogo let. Ni problem, če človek naredi napako, se nauči in gre naprej. Če pa isto zadevo ponavlja znova in znova ko pokvarjena plošča, je pač dosegel strop svojih sposobnosti. Učenje ni več možno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Ok, tle spet mal mesas zadeve. Nakup zlata je prilicno varna investicija. Razen v primeru, da najdejo rudnik zlata kjer je zlata na milijone ton na kupu.

Investicija v tovarno je pa nekaj cisto drugega. Tesla je investirala v osnovna sredstva, ce se bo ta investicija splacala bomo pa se videli. Ti knjigovodsko gledano se vedno delas izgubo in osnovna sredstva ti pri tem pomagajo samo toliko kot je amortizacije.

jernejl ::

Vsi ki blejate "izguba" dejansko trdite, da Tesla slabo investira, da denar porablja za stvari, ki ne bodo prinesle vsaj enako denarja nazaj.

Pravi izraz za to kar je tesla počel v preteklih četrtletjih je Negative Cash Flow.

Ti imaš očitno precej pomešane računovodske pojme. Denarni tok je nekaj drugega kot prihodki in odhodki.

Vaša blebetanja bodo tule ostala dokaz in izkaz vaše inteligence in razumevanja stvari še mnogo let. Ni problem, če človek naredi napako, se nauči in gre naprej. Če pa isto zadevo ponavlja znova in znova ko pokvarjena plošča, je pač dosegel strop svojih sposobnosti. Učenje ni več možno.

Preberi kakšen srednješolski učbenik ekonomije in računovodstva, pa bo šlo lažje čez strop.

WarpedGone ::

BW:
Nakup zlata je prilicno varna investicija.

Js mešam, ti pa notr vlečeš varnost?
Kolk je zlato varna reč razloži tistim, ki so kupovali zlato okrog leta 1980 in ga okrog leta 2000 moral prodat. So naredil ful varnih 85% izgube. Take čist realne, izmerjene v denarju.



Na mizi je debata ali tesla danes dela izgubo. Če bi šlo za firmo, ki stoji na mestu, ničesar ne povečuje, ničesar ne gradi, bi to držalo. Tko pa pa je blejanje o izgubi žalosten izraz intelektualnega nivoja folka tle okol. Črkobralstvo prez trohice razumevanja prebranega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ko je na koncu leta treba plačati davke, tudi Musk govori o izgubi, in ne o "negative cash flow" ali "investicijah v svetlo prihodnost". Tako da se ti ni treba preveč repenčit.

WarpedGone ::

Kaj pa naj mu obdavičjo? profit leta 2020?
Bodo, leta 2020.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

jernejl je izjavil:

Če bi bilo tako povpraševanje, kot se tebi zdi, bi ljudje kampirali pred skladišči, da bi jih lahko odpeljali.Če nič drugega zato, da bi jih potem "na bolhi" dražje prodali.


Ni bolha ... a bo mobile.de dost dober?

Tesla Model X P90D Ludicrous 239.800 EUR
Tesla Model X Signature Limitiertes Model 229.000 EUR
Tesla Model X P90D - sofort abholbereit 199.000 EUR
Tesla Model X - 199.000 EUR
...
Trenutno 17 oglasov po višji ceni kot je nov z vso možno opremo v Nemčiji (151.000 EUR). Je pa treba čakat do marca 2017. Še dobro da neumnost (vsaj občasno) ne boli.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Vsi ki blejate "izguba" dejansko trdite, da Tesla slabo investira, da denar porablja za stvari, ki ne bodo prinesle vsaj enako denarja nazaj. Veste, da delajo slabo in da nimajo prihodnosti.

Problem je, da ti že zadnjih 100 strani te teme pišeš, kot da mi ni jasno, da Tesla investira. Zelo dobro mi je jasno. Druga stvar, ki te vedno zmoti pa je zgolj to, da izguba v računovodskem smislu in @warpi slovarju ne pomeni enake stvari. In to je edini problem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
339 / 1139
»»