» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
338 / 1180
»»

fpbs ::

Airbus unveils its self flying 'Uber air' taxi: Vahana set to take to the skies by 2020 and can be summoned by smartphone:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

:)
Kako 'lep' izkaz ST-inteligence... Ko bi ji le bil v čast, in ne v sramoto.
Kaj si, če si Not even wrong? Zblojen.

Projeciraš
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

fpbs ::

lukass je izjavil:

Pa čakte mal, a je VW propadu? Ni ane? po vsej verjetnosti tudi ne bo, drugače pa je še dovolj drugih visokotehnoloških podjetij v Nemčiji... In @Nikec3, jaz ti nisem rekel da se ocenjuje potenicalno prihodnost države in njene industrije po tem, če imaš kolega Nemca, spet bluziš v tri dni (tako kot že tvojih nekaj predhodnih postov)...
Dej se mal zamislite, zaradi avtopilota v Tesli sta umrla že najmanj dva človeka, če bi so to zgodilo Audiju, MB ali BMW bi bila že cela štala..... Dej ne me zezat... korupcija na višku.... Vi se kar vozite s Teslinim avtopilotom, samo pazite da ne postanete potem "človek v avtomobilu Tesla je ...". Ko se bo velikim v Nemčiji po domače povedano "zdelo" da je praiv čas, bodo že ponudili nekaj konkretnega...

Točno tako.

WarpedGone ::

Kličete hudiča?
Volkswagen AG:







Year20152014201320122011
Revenue$233,021.51$246,087.699$271,199.836$254,621.334$206,325.481
Gross Profit$37,046.675$44,394.922$49,006.96$46,461.297$36,213.173
Operating Income$-5,002.558$15,433.204$16,064.922$15,211.786$14,594.818
Net Income$-1,728.335$13,184.528$12,480.256$28,699.016$19,953.114
Diluted EPS$-3.5$26.55$25.65$61.34$42.86
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

lukass ::

WarpedGone je izjavil:

Kličete hudiča?
Volkswagen AG:







Year20152014201320122011
Revenue$233,021.51$246,087.699$271,199.836$254,621.334$206,325.481
Gross Profit$37,046.675$44,394.922$49,006.96$46,461.297$36,213.173
Operating Income$-5,002.558$15,433.204$16,064.922$15,211.786$14,594.818
Net Income$-1,728.335$13,184.528$12,480.256$28,699.016$19,953.114
Diluted EPS$-3.5$26.55$25.65$61.34$42.86


Sumasumarum seštej tako dobiček kot tudi izgubo, z enostavnim seštevanjem odštevanjem prideš do enostavnega odgovora koliko v resnici se jim bo to poznalo... Ja je užgala kriza v VW ampak ne aplelirajte samo na VW, ker so tu še druge firme...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukass ()

BigWhale ::

nekikr je izjavil:


Sicer se lahko zgodi to, kar se je pokazalo pri tesli. Spredaj vozeči avtomobil je namreč izgubil vlečno kljuko, ki je padla pod teslo, predrla ohišje baterije, poškodovala celice, avtomobil pa je zagorel. Tega si mi kot Audi ne moremo privoščiti. To so posledice cenejših rešitev, ki za nas ne pridejo v poštev.


Tole je IMO load of crap. Takrat, ko je prislo do predrtja baterije je bilo lepo povedano, da je prav vseeno iz cesa bi bil spodnji del avtomobila, ker bi tista kljuka prebila prakticno vse. Je bila sila s katero se je tisto zelezo zapicilo v baterijo prevelika.

Ampak ja, ce bi imel Katro, bi bila samo luknja v plehu, das gumijast tepih cez in si zmagal, a ne? :)

jernejl ::

frudi je izjavil:

Heh, ne samo, da so Tesle manj varne, kot kak Hyundai ali Kia, očitno se tudi bistveno pogosteje kvarijo. In če je že govora o Audiju, njihovo mesto na lestvici kar potrjuje njihov pristop.

Tesla X se je znašel na lestvici 10 least reliable cars.
Na drugi strani se je Tesla S popravil iz "worse than average" v "average".

Okapi ::

Ne dvomim, da bo W1 takoj razložil, zakaj so te lestvice BS in za teslo ne veljajo.>:D

nekikr ::

Veljale so (in bile tu opevane), ko je bila Tesla višje. Zdaj ne veljajo. Naslednje leto bodo morda spet, odvisno kje bo takrat. Saj je logično, samo svet ne razume tega.

WarpedGone ::

, ko je bila Tesla višje.

How could that be?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

BigWhale je izjavil:

nekikr je izjavil:


Sicer se lahko zgodi to, kar se je pokazalo pri tesli. Spredaj vozeči avtomobil je namreč izgubil vlečno kljuko, ki je padla pod teslo, predrla ohišje baterije, poškodovala celice, avtomobil pa je zagorel. Tega si mi kot Audi ne moremo privoščiti. To so posledice cenejših rešitev, ki za nas ne pridejo v poštev.

Tole je IMO load of crap. Takrat, ko je prislo do predrtja baterije je bilo lepo povedano, da je prav vseeno iz cesa bi bil spodnji del avtomobila, ker bi tista kljuka prebila prakticno vse. Je bila sila s katero se je tisto zelezo zapicilo v baterijo prevelika.

Kaj se nič ne spomniš koliko pisanja, hvalisanja in razglabljanja, je bilo o titanovi plošči, ki naj bi šččitila baterijo.

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

, ko je bila Tesla višje.

How could that be?

Ugibam, da je Model S slučajno bil malo manj krš, kot Model X.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

Dej se potrudi razumet vsaj 3 besede hkrati... kako je mogoče da je v drugem časovnem obdobju bila lestvica drugačna?

Za pismene: Zgornja analiza je zajela X v obdobju, ko je proizvodnja X ravno prešla v neki podobnega serijski proizvodnji. Šele poleti se je prvič zgodilo, da je avto na koncu traku bil brez napak. Statistika ki je zajela spomladanske avtomobile pač nima nič skupnega s stanjem trenutno.
Želite napoved? Naslednje leto bo X bistveno višje.
Želite še eno? Prodajne cifre X bodo podobne kot pri S.

Audi pa v jok in na drevo.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Dej se potrudi razumet vsaj 3 besede hkrati... kako je mogoče da je v drugem časovnem obdobju bila lestvica drugačna?

Za pismene: Zgornja analiza je zajela X v obdobju, ko je proizvodnja X ravno prešla v neki podobnega serijski proizvodnji. Šele poleti se je prvič zgodilo, da je avto na koncu traku bil brez napak. Statistika ki je zajela spomladanske avtomobile pač nima nič skupnega s stanjem trenutno.
Želite napoved? Naslednje leto bo X bistveno višje.
Želite še eno? Prodajne cifre X bodo podobne kot pri S.

Audi pa v jok in na drevo.

A ti si res tako zaslepljen, da se ti "šele poleti so bili sposobni tu in tam naredili Model X brez napak" zdi kot argument v prid Tesle?

Vsi proizvajalci redno predstavljajo nove modele in peglajo porodne težave. Tesla ni nič posebnega pri tem. No, je nekaj posebnega, pač v tem pogledu, da so med manj sposobnimi pri tem.

Želiš še eno napoved? Večina kupcev $3k vredne nadgradnje za polno avtonomno vožnjo, bo avto prodala, preden se bodo dočakali omenjene nadgradnje. Elon Gobezdalo prodaja meglo in prazne obljube.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Avti bodo smeli sami, brez voznika v avtu, na ceste nekako takrat, ko bo Muskova raketa dostavila prvega človeka na Mars. In to zanesljivo ne bo leta 2024, kot napoveduje "serijski izdelovalec čudežev">:D

fpbs ::

Uber Does Something Useful, Gets Into The Autonomous Beer Delivery Business
http://truckyeah.jalopnik.com/uber-does...

Nikec3 ::

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Tesla je v družbi Fiata, Dodgea in Cryslerja. Jaz tej lestvici povsem verjamem. Pri Tesli gre za novo firmo, ki je po vrhu vsega še ameriška. Me čudi da niso še slabši.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

We saw many complaints with the falcon-wing doors, with people not being able to get in or out of the vehicle.
:))

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

We saw many complaints with the falcon-wing doors, with people not being able to get in or out of the vehicle.
:))


To niti ni tako zelo presenetljivo. Ce nardis jako komplicirana vrata s precej kompliciranim mehanizmom odpiranja in zapiranja, potem je potrebno pricakovati visji failure rate.

nekikr ::

Kako to misliš, failure rate? Warpi, daj mu razloži pomen te besede prosim, ker nevernik živi v zmoti.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

We saw many complaints with the falcon-wing doors, with people not being able to get in or out of the vehicle.
:))


To niti ni tako zelo presenetljivo. Ce nardis jako komplicirana vrata s precej kompliciranim mehanizmom odpiranja in zapiranja, potem je potrebno pricakovati visji failure rate.

Samo če šparaš z materiali in nadzorom kakovosti. Sicer lahko zapleteno stvar narediš enako ali bolj zanesljivo od preproste.

nekikr ::

Če bi bilo to res, potem ne bi nobena raketa eksplodirala.

BigWhale ::

Primerjava vrat z raketami? *thumbs up*

Okapi ::

nekikr je izjavil:

Če bi bilo to res, potem ne bi nobena raketa eksplodirala.

Tudi pri raketah šparajo (do določene mere). Potniška letala so 100x bolj zapletena od modelarskih, in kljub temu se manj kvarijo.

nekikr ::

BigWhale je izjavil:

Primerjava vrat z raketami? *thumbs up*

Kakšna primerjava? On je rekel, lahko zapleteno stvar narediš enako ali bolj zanesljivo od preproste. Najbrž velja trditev za vse, ne samo za specifična vrata. Torej, zakaj rakete eksplodirajo? Ker šparajo na materialu? Ne. Ker nimajo testov kakovosti? Ne. Bolj ko je stvar komplicirana, več je možnosti, da se pokvari. Ali se ali ne je odvisno od milijona faktorjev, ampak ena jebena avtomobilska vrata bi pač morala delovati.

Okapi ::

Ni res. Res je samo to, da bolj kot je stvar zapletena, bolj se moraš potrudit, da je enako zanesljiva kot preprostejša stvar. Poklicni rabi namenjena oprema (orodje, merilni instrumenti ...) je bolj zapletena in bolj zanesljiva od opreme, namenjene ljubiteljski rabi. Vrata pri tesli bi lahko naredili zanesljivejša od najpreprostejših vrat pri najcenejšem avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

fpbs ::

NVIDIA AI Car Demonstration:

Mufasa ::

Aj dons TSLA Q3 Earnings call?
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

Da.


PALO ALTO, CA, October 7, 2016 - Tesla will post its financial results for the third quarter ended September 30, 2016, after market close on Wednesday, October 26, 2016. At that time, Tesla will issue a brief advisory release containing a link to the Q3 2016 Update Letter, available on the Tesla IR website. Tesla management will hold a live question and answer webcast that day at 2:30pmPacific Time (5:30pm Eastern Time) to discuss the Company's financial and business results and outlook.

What: Date of Tesla Q3 2016 Financial Results and Q&A Webcast
When: Wednesday, October 26, 2016
Time: 2:30pm Pacific Time / 5:30pm Eastern Time
Shareholder Letter: http://ir.tesla.com
Webcast: http://ir.tesla.com (live and replay)

Approximately two hours after the Q&A session, an archived version of the webcast will be available on the Company's website.
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Tudi pravila varčne vožnje bom uporabil, to znam, plin po pameti, zavore ne uporabljaj, ne vozi prepočasi.


Če nimaš pojma, pač nimaš pojma.
Zbogom in hvala za vse ribe

hmm ::

Ja, precej butast zapis. "Beremo prihodnost."
Nov dizel proizvaja po tovarniških podatkih 10,2 kg CO2/100 km (prištejmo še nekaj zraven, ker smo vajeni, da pri VW lažejo), moj električar je pa na 100 km, ob predpostavki, da sem slučajno naletel na elektriko iz TEŠ 6, proizvedel 18,2 kg CO2. Svinja električna!
Ta neumnost se bo zgleda še dolgo ponavljala. Dizel seveda črpamo direktno iz zemlje na Petrol.

Ob priključitvi elektrike sem pozabil pritisniti gumb ob pokrovčku rezervoarja, še vedno kaže 68 km.

nekikr ::

Ob priključitvi elektrike sem pozabil pritisniti gumb ob pokrovčku rezervoarja, še vedno kaže 68 km.

Neumnost, seveda. AMPAK....kolikokrat se ti je pa zgodilo, da si recimo dal ročko na pumpi v avto, jo pozabil stisniti in se odpeljal s praznim vozilom?

WarpedGone ::

Očitku se reče long tailpipe argument. Stara reč, in že n-krat razložena in ovržena.
En random članek na to temo

kolikokrat se ti je pa zgodilo, da si recimo dal ročko na pumpi v avto, jo pozabil stisniti in se odpeljal s praznim vozilom?

Hja ...



Neumnost je močnejša od vesolja.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

In seveda je teh primerov vsaj toliko, kot jih bo sedaj, ko bo kdo pozabil pritisniti gumb doma? Vsak dan? Kdaj začnete z gradnjo?

WarpedGone ::

Ne.
Neumnost ni omejena na uporabnike/voznike, lastijo si jo tudi dizajnerji avtomobilov.
VW se je pač odločil da je to 'dobra rešitev'. Ne mene grdo gledat, da so tko nardil ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zgoraj je blo nekaj navdušenja na zanič oceno kvalitete Model X. Random komentar:
The Model S for 2016 is ranked Excellent, but the Model X is one of the poorest. I believe they combine data from multiple years in their ratings and the track record for the Model S before 2016 was not as great, so the overall rank of the brand is poor. The Model S should get points for going from Poor to Excellent in two years. That's a pretty big improvement.


Izkoristite super priložnost za pljuvanje čez X (in v svoji površnosti, kr čez komplet teslo). Drugo leto te priložnosti ne več. Model X se bo pridružil Model S kot "exelent".
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Full retard mode, the best always... Warpi ima popolnoma isti odnos kot Ret***d feministke. Tako ekstremen, da uniči komplet point.
Magic

Invictus ::

hmm je izjavil:

Ja, precej butast zapis. "Beremo prihodnost."
Nov dizel proizvaja po tovarniških podatkih 10,2 kg CO2/100 km (prištejmo še nekaj zraven, ker smo vajeni, da pri VW lažejo), moj električar je pa na 100 km, ob predpostavki, da sem slučajno naletel na elektriko iz TEŠ 6, proizvedel 18,2 kg CO2. Svinja električna!
Ta neumnost se bo zgleda še dolgo ponavljala. Dizel seveda črpamo direktno iz zemlje na Petrol.

Premog se pa v TEŠ prenese preko telepatije...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Invictus> Premog se pa v TEŠ prenese preko telepatije...

Komot kupiš štrom iz nuklearke ali savskih elektrarn, če te skrbi za CO2.

Invictus ::

Saj me ne.

Rastline ob več CO2 bistveno bolje uspevajo.

Dokazano v Padski nižini, ki je ena bolj onesnaženih pokrajin v Italiji. Letni prirast gozda je bil več kot 3%.

Mene bolj od CO2 skrbijo ostali, bolj strupeni plini...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Izkoristite super priložnost za pljuvanje čez X (in v svoji površnosti, kr čez komplet teslo). Drugo leto te priložnosti ne več. Model X se bo pridružil Model S kot "exelent".
Nič bat, naslednje leto se bomo začeli smejati zamudi s trojko.:))

Nikec3 ::

Machete je izjavil:

http://bb.si/blog/elektricni-nateg

Totalni bullshit. Kaj sploh je to? Ne da bi zagovarjal Golfa, samo za vožnjo gor in dol po Ljubljani, z vnaprej znanimi potmi in postanki se bo super obnesel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Invictus je izjavil:

Saj me ne.

Rastline ob več CO2 bistveno bolje uspevajo.

Dokazano v Padski nižini, ki je ena bolj onesnaženih pokrajin v Italiji. Letni prirast gozda je bil več kot 3%.

Mene bolj od CO2 skrbijo ostali, bolj strupeni plini...

To je pa itak najboljši argument za EV-je. TEŠ6 ima najmodernejše filtre, to kar pa svinja pa svinja po Velenjčanih in ne po mestnih jedrih.

WarpedGone je izjavil:

Zgoraj je blo nekaj navdušenja na zanič oceno kvalitete Model X. Random komentar:
The Model S for 2016 is ranked Excellent, but the Model X is one of the poorest. I believe they combine data from multiple years in their ratings and the track record for the Model S before 2016 was not as great, so the overall rank of the brand is poor. The Model S should get points for going from Poor to Excellent in two years. That's a pretty big improvement.


Izkoristite super priložnost za pljuvanje čez X (in v svoji površnosti, kr čez komplet teslo). Drugo leto te priložnosti ne več. Model X se bo pridružil Model S kot "exelent".

X je fail. Model S je ob prihodu na trg pobiral vse nagrade, kritike so bile odlične. Kasneje jih je malo skazila zanesljivost, ki pa se zdaj popravlja. Model X pa nima nič od tega. Je grd, njegov razvoj je bil zelo drag in z rekordno zamudo, imajo komplicirane elemente, ki sploh ne delujejo dobro (Falcon wing doors). Tesla je predvidevala, da se bo X prodajal bolje od S-a, kar se pa nekako še ne dogaja. Model S je še vedno zvezda pri Tesli.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

Machete je izjavil:

http://bb.si/blog/elektricni-nateg

Totalni bullshit. Kaj sploh je to? Ne da bi zagovarjal Golfa, samo za vožnjo gor in dol po Ljubljani, z vnaprej znanimi potmi in postanki se bo super obnesel.


Saj človek bi še preživel, pač en bloger ki nima treh čistih, ampak model ima pred imenom mag., pa ne samo to vodi šolo kjer to očitno tudi poučuje:

"Ja, take in podobne raziskave tudi popolnoma resno delamo na Visoki šoli za trajnostni razvoj. Beremo prihodnost."

KATASTROFA

Nikec3 ::

J.McLane je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Machete je izjavil:

http://bb.si/blog/elektricni-nateg

Totalni bullshit. Kaj sploh je to? Ne da bi zagovarjal Golfa, samo za vožnjo gor in dol po Ljubljani, z vnaprej znanimi potmi in postanki se bo super obnesel.


Saj človek bi še preživel, pač en bloger ki nima treh čistih, ampak model ima pred imenom mag., pa ne samo to vodi šolo kjer to očitno tudi poučuje:

"Ja, take in podobne raziskave tudi popolnoma resno delamo na Visoki šoli za trajnostni razvoj. Beremo prihodnost."

KATASTROFA

Ti bom zdaj povedal kaj je še večja katastrofa. Koliko vidim, ta šola sicer ni ravno neka resna ustanova, ampak svoj čas sem na eni izmed slovenskih fakultet, ki je v javnosti sicer priznana kot precej dobra in pokriva področje energetike, slišal še več neumnosti in ignorance.

Moje izkušnje z "doktorji" na faksih so še hujše. Večina starih prof. ima tako konservativen pristop, da je že dobesedno škodljiv. Pojma nimajo koliko se vlaga v električne avtomobile, pojma nimajo da vlade resno razmišljajo o tem, da bi ICE vozila prepovedala, pojma nimajo o tem koliko energije se proizvede iz obnovljivih virov in da se največje investicije dogajajo na Kitajskem. Nek profesor ni vedel niti tega, da imamo v Sloveniji več kot 300 MW instaliranih kapacitet fotovoltaike (pa poučuje to snov). V glavnem ne razumejo koncepta, da če je neka stvar danes dovolj dobra za 1% ljudi in drugo leto za 1,5% ljudi, to že pomeni, da smo zelo blizu preboju tehnologije v širšo uporabo. Če že nekateri razumejo, da je v tem prihodnost pa imajo pomisleke čisto pri napačnih stvareh, o tem kako so problem višji harmoniki, pa kako je danes nemogoče, da bi vso energijo proizvedli iz obnovljivih virov (spet ne razumejo koncepta, da stvar ne rabi takoj bit boljša od vseh alternativ).

Če kateremu omenim, da se v bližnji prihodnosti resno omenja baterije kot vir shranjevanja električne energije na večjih nivojih, sem že blizu temu, da me imajo za popolnega norca. Če malo karikiram seveda.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Jaz bi mu čestital, ker je dosegel namen. Z "ljudskim" in provokativnim zapisom je dosegel, da se dela reklama za njegovo šolo.

WarpedGone ::

Kasneje jih je malo skazila zanesljivost, ki pa se zdaj popravlja

You have that backwards.
Model S izdelani 2012 so imeli ~ tolk problemov z izdelavo kot jih imajo sedaj X. U bistvu še mel več in še bol 'osnovne' (neujemajoči se kosi karoserije ipd). Skozi čas se je izdelava S stabilizirala, enako bo z X. Na njem ni nobene take čarovnije, katere v principu ni možno izdelat OK. Je pa treba nekaj časa, energije, poskušanja in tweakanja parametrov da se doseže stabilno stanje. Problem te trenutne ocene kvalitete je, da je zajela avtomobile izdleane spomladi. Od takrat je minilo že pol leta tweakanja proizvodnega procesa in o trenutno izdelanih avtomobilih ne pove nič.

Kakšen GM (oz. praktično vsi veliki) si recimo privoščijo da prvih nekaj tisoč izdelanih primerkov novega modela avtomobila pošlje direkt v prešo/smeti/reciklažo. Tesla si zaenkrat tega ne privošči, kupci prvih izdelanih primerkov se morajo zavedat da bodo dobili novo reč.
Bo pri trojki podobno? Če prvih nekaj tisoč primerkov ne bo šlo v smeti, bo podobno. Fact of life.

Tole spada v tri različne teme ampak naj bo tule: Tesla to acquire SolarCity
Future in the making ... firma ki pokriva cel 'življenski cikel energije' - pridobivanje, hranjenje in raba
Po združitvi bo to firma z 30.000 zaposlenimi in ogromnim potencialom za prihodnjo rast.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:


Če kateremu omenim, da se v bližnji prihodnosti resno omenja baterije kot vir shranjevanja električne energije na večjih nivojih, sem že blizu temu, da me imajo za popolnega norca. Če malo karikiram seveda.

Boš povedal čez 20 let, kako se je izšlo. Taki, kot si ti, so pred 50 leti razlagali, da bomo danes že vsi imeli leteče avtomobile in hodili na počitnice na Luno.

««
338 / 1180
»»