Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Lonsarg ::
To je tisti tupi RTV članek, ko je razlagal kako bo bogo električno omrežje, ker bo treba v eni noči 150kWh napolnit in kake močnejše varovalke bi blo treba zaradi tega itd...
Ciklamen ::
Mogli bi tak naret, da, ko bi se vozil okoli, bi bil spodaj nek generator, ki bi ustvarjal enako količino elektrike, kot bi je vozilo porabilo. Potem bi ga res bore malo krat trebalo polniti
gruntfürmich ::
>> in seveda se pogovarjamo o sedanjosti!
V kateri hočeš kar vse avtomobile zamenjat z električnimi. Jezus.
hmmmm
ali se pogovarjamo o tem kako bi bilo če bi se vozili z električnimi avtomobili (vsi),
ali se pogovarjamo o tem če so el. avtomobili primerni za peščico (premožnih) ljudi?
jst sem mislil da delamo plane in analize za prvo!?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
gruntfürmich ::
To je tisti tupi RTV članek, ko je razlagal kako bo bogo električno omrežje, ker bo treba v eni noči 150kWh napolnit in kake močnejše varovalke bi blo treba zaradi tega itd...
si ti sposoben kaj pametnejšega zapisat in tisto ovreči?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Azrael ::
Še nekaj je zanimivo pri teh avtočkih na elektriko. Če se malo pogleda opise, se redno naleti na frazo: "da bo čez 2 ali 3 leta xyz projekt realnost".
Trenutno so letnice tempirane na 2011, na začetku teme pa na 2008
V drugih publikacijah nič drugače in to že več kot 80 let, vse od propada avta na elektriko v 20. letih 20 stoletja.
Trenutno so letnice tempirane na 2011, na začetku teme pa na 2008
V drugih publikacijah nič drugače in to že več kot 80 let, vse od propada avta na elektriko v 20. letih 20 stoletja.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Lonsarg ::
To je tisti tupi RTV članek, ko je razlagal kako bo bogo električno omrežje, ker bo treba v eni noči 150kWh napolnit in kake močnejše varovalke bi blo treba zaradi tega itd...
si ti sposoben kaj pametnejšega zapisat in tisto ovreči?
Ne govorim o celem članku, pač pa o tem ko razlaga kako je težko napolnit avto doma, no to mu pa lahko enostavno ovržem. On je vzel kot da vsak avto se od nule do konca napolne v enem dnevu, jaz pravim da se to razporedi vsaj na en teden, tako da je s tem njegove trditve o tem kako bi rabil močnejše varovalke brezpredmetne, če pa bi samo del tanka moral napolniti v eni noči.
Ne maram da ljudje komplicirajo pše bolj in iščejo še dodatne razloge zakaj električni evto ni dober, ko pa je jasno da je edini razlog slab akumulator in nič drugega, samo pač ta ena omejitev je zadosti zaenkrat...
Okapi ::
edini razlog slab akumulator
Hočeš reči drag. Vsi recimo pozabljate, da bi, če bi po nekem čudežu elektroavte res polnil kar vsak doma, veliko teh težav, ki jih tule omenjate (doseg, čas polnjenja ...), lahko elegantno rešili z enim ali dvema dodatnima akumulatorjema. Eden bi se polnil, eden bi poln čakal na večerno menjavo, s tretjim bi se pa vozil.
Ampak, kot rečeno, na domače polnjenje lahko mirno pozabimo. Še en dodaten argument proti domačemu polnjenju je, da bi moral vsak imeti garažo, pa je niti slučajno nima. Enkrat se zvečer ozrite po polnih parkiriščih okoli blokov. Ali pa mogoče mislite, da boš akumulator na koleščkih odpeljal domov polnit.
O.
WarpedGone ::
Enkrat se zvečer ozrite po polnih parkiriščih okoli blokov. Ali pa mogoče mislite, da boš akumulator na koleščkih odpeljal domov polnit.
Ja, za revne komuniste bojo električni avtomobili še dolgo kislo grozdje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Dokler bodo samo za bogate kapitaliste, bodo takšni, kot so sedaj. Kupi si Teslo in uživaj:-))
O.
O.
T0RN4D0 ::
Okapi, ti bi poltonski aku potegnu iz avta in ga dal filat na poličko al kaj? Pa tud če je samo 200 kilski. Ali 100. Iz kej takšnega, da bo lahko ven potegnila tud kakšna voznica (to je, 40 kil recimo) dobiš ti štroma lih do taprve štacune pa nazaj.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Okapi ::
A za kakšne dvigalke, vozičke, rudlne in take zadeve še nisi slišal? Menjavo akumulatorjev bi mirno lahko avtomatizirali - pritisneš na gumb, akumulator se spusti na tla, zapelje na polnjenje, na njegovo mesto se pripelje poln in dvigne v avto.
Da ne bo kakšne pomote - jaz razmišljam, kako bodo stvari videti, ko bodo elektroavti nekaj vsakdanjega, ne redka zanimivost za navdušence.
In kot sem že parkrat zapisal - po mojem akumulatorjev v domači garaži ne bomo ne polnili, ne menjali.
O.
Da ne bo kakšne pomote - jaz razmišljam, kako bodo stvari videti, ko bodo elektroavti nekaj vsakdanjega, ne redka zanimivost za navdušence.
In kot sem že parkrat zapisal - po mojem akumulatorjev v domači garaži ne bomo ne polnili, ne menjali.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
T0RN4D0 ::
No jst pa razvijam mnenje da je to domače polnjenje lih dobra stvar, In pri tej varjanti ven jemanje akumulatorjev ne pride ravno v poštev.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Pyr0Beast ::
Ampak možnost z menjavo akumulatorjev je še cenejša. Polnilna postaja, ki polni nekaj tisoč akumulatorjev, lahko to vsekakor počne ceneje kot posameznik doma.
Zadaj pa lavfa 500kW dizelski agregat ?
Poleg tega lahko tako bolje izkoristiš te možnosti za izravnavo omrežja, ki jih omenjaš.
Izravnava omrezja, kaksna izravnava omrezja ce ze skozi cel dan kupujemo elektriko ?
Agregat je kurac od ovce. Za električen avto peljat udobno rabiš vsaj 10kW agregat. Tak agregat+generator+elektromotr+baterije kombo nima kej iskat v avtu, ker bo samo težji in na koncu en mišji drek čistejši.
Zakaj ze ?
Ti rabis samo agregat nekaj prenosov in sklopko. Ko imas visek moci stvar gre na agregat in polni baterije, ko nimas, pa pomaga se elektromotor malo ..
Hočeš reči drag. Vsi recimo pozabljate, da bi, če bi po nekem čudežu elektroavte res polnil kar vsak doma, veliko teh težav, ki jih tule omenjate (doseg, čas polnjenja ...), lahko elegantno rešili z enim ali dvema dodatnima akumulatorjema. Eden bi se polnil, eden bi poln čakal na večerno menjavo, s tretjim bi se pa vozil.
In akkuji so drobiz danes a ne ?
Ze enega bos tezko dobil, kaj sele 3 ..
Okapi, ti bi poltonski aku potegnu iz avta in ga dal filat na poličko al kaj?
Ce je modularen potegnes samo par 5kg briketov ven pa jih (prazne) pustis cez dan, da se napolnijo. Za v trgovino je preostalih 50kg vec kot dovolj.
Zadaj pa lavfa 500kW dizelski agregat ?
Poleg tega lahko tako bolje izkoristiš te možnosti za izravnavo omrežja, ki jih omenjaš.
Izravnava omrezja, kaksna izravnava omrezja ce ze skozi cel dan kupujemo elektriko ?
Agregat je kurac od ovce. Za električen avto peljat udobno rabiš vsaj 10kW agregat. Tak agregat+generator+elektromotr+baterije kombo nima kej iskat v avtu, ker bo samo težji in na koncu en mišji drek čistejši.
Zakaj ze ?
Ti rabis samo agregat nekaj prenosov in sklopko. Ko imas visek moci stvar gre na agregat in polni baterije, ko nimas, pa pomaga se elektromotor malo ..
Hočeš reči drag. Vsi recimo pozabljate, da bi, če bi po nekem čudežu elektroavte res polnil kar vsak doma, veliko teh težav, ki jih tule omenjate (doseg, čas polnjenja ...), lahko elegantno rešili z enim ali dvema dodatnima akumulatorjema. Eden bi se polnil, eden bi poln čakal na večerno menjavo, s tretjim bi se pa vozil.
In akkuji so drobiz danes a ne ?
Ze enega bos tezko dobil, kaj sele 3 ..
Okapi, ti bi poltonski aku potegnu iz avta in ga dal filat na poličko al kaj?
Ce je modularen potegnes samo par 5kg briketov ven pa jih (prazne) pustis cez dan, da se napolnijo. Za v trgovino je preostalih 50kg vec kot dovolj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Okapi ::
Ze enega bos tezko dobil, kaj sele 3 ..
Saj pravim, da je glavni problem v ceni, ne v zmogljivosti ali teži. Če bi bili cenejši, bi imel lahko dva ali tri in bi odpadlo 3/4 tehničnih problemov, ki se sedaj pojavljajo.
Po drugi strani pa ni tak problem imeti 2 ali 3 akumulatorje, če računaš, da jih boš moral tako ali tako toliko zamenjati v življenjski dobi avtomobila, oziroma če bi bili univerzalni in bi jih lahko uporabljal tudi z naslednjim avtomobilom. Le začetni enkratni visoki strošek bi moral kompenzirati s posojilom ali najemom.
Možnost z modularnostjo je pa še bolj elegantna.
O.
Zheegec ::
Ampak kje je potem vsa poanta "zelenosti" pri avtomobilih? Za en avto porabiš cel kup bad-ass baterij, pa še imajo določeno življensko dobo in bi pri veliki količini avtomobilov to bil kar precejšen vpliv na okolje in pa na proizvodne kapacitete.
Elektro avtomobili (sploh takšni na baterije) so dobri samo zato, ker bodo sčasoma znižali povpraševanje po nafti in jo tako pocenili. Kaj več jim sedaj ne bo uspelo, sploh ko še ni pravih električnih avtomobilov na cesti. Vse so ali mali gee-weezi, na drugi strani pa draga in redka Tesla. Fuel-cell je pa druga zadeva, tisto pa zna biti sčasoma zanimivo. Vse te alternative so super, ker bodo vzpostavile malo bolj demokratično stanje na trgu, z malo sreče se država ne bo blazno vmešavala in se bo vzpostavil sistem glede na povpraševanje in ponudbo.
Elektro avtomobili (sploh takšni na baterije) so dobri samo zato, ker bodo sčasoma znižali povpraševanje po nafti in jo tako pocenili. Kaj več jim sedaj ne bo uspelo, sploh ko še ni pravih električnih avtomobilov na cesti. Vse so ali mali gee-weezi, na drugi strani pa draga in redka Tesla. Fuel-cell je pa druga zadeva, tisto pa zna biti sčasoma zanimivo. Vse te alternative so super, ker bodo vzpostavile malo bolj demokratično stanje na trgu, z malo sreče se država ne bo blazno vmešavala in se bo vzpostavil sistem glede na povpraševanje in ponudbo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
Po drugi strani pa ni tak problem imeti 2 ali 3 akumulatorje, če računaš, da jih boš moral tako ali tako toliko zamenjati v življenjski dobi avtomobila, oziroma če bi bili univerzalni in bi jih lahko uporabljal tudi z naslednjim avtomobilom.
Problem je ker to niso kadmijevi akumulatorji. Litijevi z vsakim! dnem zgublajo svojo kapaciteto, pa ce jih uporabljas ali ne. Eden, ki prakticno stoji cel cas v kotu garaze bo na koncu imel skorajda isto kapaciteto, kot tisti ki je bil stalno v uporabi.
3, 4 leta pa je konec z njimi, da tezav z nebalansiranostjo celic sploh ne omenjamo.
Ampak kje je potem vsa poanta "zelenosti" pri avtomobilih? Za en avto porabiš cel kup bad-ass baterij, pa še imajo določeno življensko dobo in bi pri veliki količini avtomobilov to bil kar precejšen vpliv na okolje in pa na proizvodne kapacitete.
Ne recem, kar dober odstotek njih se da reciklirati, vendar pa so baterije se vedno veliko sr-, ce ne ze odlaganje pa sama proizvodnja.
Sicer pa tudi nafta ni nedolzna ..
Stvari se z gorivnimi celicami packajo ze dobrih 20let. Da, resda so prisli do zanimivih (optimisticnih) rezultatov, vendar pa za ucinkovitost rabis prav nesramno veliko postrojenje, to, kar z avtom ne gre.
Poleg tega imas ucinkovitost pri kurjenju na vodik le malenkost vecjo od te, da bi le tega takoj zakuril.
Problem je ker to niso kadmijevi akumulatorji. Litijevi z vsakim! dnem zgublajo svojo kapaciteto, pa ce jih uporabljas ali ne. Eden, ki prakticno stoji cel cas v kotu garaze bo na koncu imel skorajda isto kapaciteto, kot tisti ki je bil stalno v uporabi.
3, 4 leta pa je konec z njimi, da tezav z nebalansiranostjo celic sploh ne omenjamo.
Ampak kje je potem vsa poanta "zelenosti" pri avtomobilih? Za en avto porabiš cel kup bad-ass baterij, pa še imajo določeno življensko dobo in bi pri veliki količini avtomobilov to bil kar precejšen vpliv na okolje in pa na proizvodne kapacitete.
Ne recem, kar dober odstotek njih se da reciklirati, vendar pa so baterije se vedno veliko sr-, ce ne ze odlaganje pa sama proizvodnja.
Sicer pa tudi nafta ni nedolzna ..
Stvari se z gorivnimi celicami packajo ze dobrih 20let. Da, resda so prisli do zanimivih (optimisticnih) rezultatov, vendar pa za ucinkovitost rabis prav nesramno veliko postrojenje, to, kar z avtom ne gre.
Poleg tega imas ucinkovitost pri kurjenju na vodik le malenkost vecjo od te, da bi le tega takoj zakuril.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Okapi ::
Ampak kje je potem vsa poanta "zelenosti" pri avtomobilih?
Nikjer. Električni avti se bodo uveljavili takrat, ko bo začelo resno zmanjkovati nafte in bo zato postala predraga. Ne zaradi zelenosti, ampak zaradi ekonomičnosti oziroma nuje.
O.
Zheegec ::
Sicer pa tudi nafta ni nedolzna ..
Ampak nafta je že tukaj, že obstaja in jo samo črpamo izpod Zemlje na površje Zemlje, kjer je tudi nekoč nastala.
Za sam transport nafte pa uporabljemo le-to, tako da sploh ne vidim, kje je problem. Je še vseeno daleč najbolj učinkoviti način poganjanja avtov. So pa za kratke razdalje res električni avtomobili teoretično boljši.
Ko smo bili pa še v jamah in so bili gozdni požari blazno večji, kot danes, je bilo pa OK, ali kako? Saj pri gorenju nastajajo v glavnem ne-nevarne snovi, kot so CO2, H2O. nekaj malega NOx in SOx je edino, kar ni OK. Ampak še vedno nič bistvenega.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
Nikjer. Električni avti se bodo uveljavili takrat, ko bo začelo resno zmanjkovati nafte in bo zato postala predraga. Ne zaradi zelenosti, ampak zaradi ekonomičnosti oziroma nuje.
Ce bi bili tako ekonomicni bi se ze sedaj peljali z njimi ..
Ampak nafta je že tukaj, že obstaja in jo samo črpamo izpod Zemlje na površje Zemlje, kjer je tudi nekoč nastala.
Seveda da, tudi infrastruktura je postavljena.
Ko smo bili pa še v jamah in so bili gozdni požari blazno večji, kot danes, je bilo pa OK, ali kako? Saj pri gorenju nastajajo v glavnem ne-nevarne snovi, kot so CO2, H2O. nekaj malega NOx in SOx je edino, kar ni OK. Ampak še vedno nič bistvenega.
Ni receno da so bili. Vcasih se je vsake kvatre kaj vzgalo in zgorelo, tako da ni nikoli samo cakalo in potem gorelo huje ko v peklu. Sicer je pa res da je bilo tudi virov vziga manj ..
Pri (atmosferskem) gorenju prakticno ne nastaja nic NOx, tistega malega SOx pri gorjenju naravnih organskih spojin je prakticno zanemarljivo ..
So pa saje, ki povzrocajo rakava obolenja ..
Neizgoreli OH (se posebej aromati) kateri povzrocajo isto ..
SOx in NxOy kateri spet povzrocajo raka ..
Nekaj malega monoksida ki ni ravno dober za dihanje ..
Vse skupaj pa tvori ne ravno prijazni smog ...
Tudi rafinerije niso najbolj prijazne planetu, okolju, ljudem, tako kot tudi sama uporaba naftnih derivatov ..
Dalo bi se seveda narediti veliko veliko vec, pa ni velikega interesa.
V mestih, za do trgovine bi prakticno ne rabil velike kolicine baterij, zraven bi stalno lavfal majhen, ucinkovit agregat, kateri bi zadostil cca. 80% potreb po energiji.
Vse skupaj bi s tezavo preseglo tezo 500kg ce ravno nebi potreboval kaksne horuonske moci ..
/.. sam kaj ko je kolo se vedno bolj ekolosko :>
Ce bi bili tako ekonomicni bi se ze sedaj peljali z njimi ..
Ampak nafta je že tukaj, že obstaja in jo samo črpamo izpod Zemlje na površje Zemlje, kjer je tudi nekoč nastala.
Seveda da, tudi infrastruktura je postavljena.
Ko smo bili pa še v jamah in so bili gozdni požari blazno večji, kot danes, je bilo pa OK, ali kako? Saj pri gorenju nastajajo v glavnem ne-nevarne snovi, kot so CO2, H2O. nekaj malega NOx in SOx je edino, kar ni OK. Ampak še vedno nič bistvenega.
Ni receno da so bili. Vcasih se je vsake kvatre kaj vzgalo in zgorelo, tako da ni nikoli samo cakalo in potem gorelo huje ko v peklu. Sicer je pa res da je bilo tudi virov vziga manj ..
Pri (atmosferskem) gorenju prakticno ne nastaja nic NOx, tistega malega SOx pri gorjenju naravnih organskih spojin je prakticno zanemarljivo ..
So pa saje, ki povzrocajo rakava obolenja ..
Neizgoreli OH (se posebej aromati) kateri povzrocajo isto ..
SOx in NxOy kateri spet povzrocajo raka ..
Nekaj malega monoksida ki ni ravno dober za dihanje ..
Vse skupaj pa tvori ne ravno prijazni smog ...
Tudi rafinerije niso najbolj prijazne planetu, okolju, ljudem, tako kot tudi sama uporaba naftnih derivatov ..
Dalo bi se seveda narediti veliko veliko vec, pa ni velikega interesa.
V mestih, za do trgovine bi prakticno ne rabil velike kolicine baterij, zraven bi stalno lavfal majhen, ucinkovit agregat, kateri bi zadostil cca. 80% potreb po energiji.
Vse skupaj bi s tezavo preseglo tezo 500kg ce ravno nebi potreboval kaksne horuonske moci ..
/.. sam kaj ko je kolo se vedno bolj ekolosko :>
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Okapi ::
Ce bi bili tako ekonomicni bi se ze sedaj peljali z njimi ..
Česa ne štekaš? Zdaj niso ekonomični v primerjavi z bencinskimi. Če bi bila nafta 10x dražja, bi pa bili že sedaj.
O.
Zheegec ::
Če bi bila nafta 30x dražja pa res, trenutno je v maloprodaji liter nafte nekje 0,40€ (ki jo davki nabijejo na preko 0,90€ na liter), električni avtomobili so pa ali zanič ali pa dragi.
To pomeni, da je en vir energije boljši od drugega... Bi bilo pa fino, da se država ne bi preveč vmešavala v prosti trg.
To pomeni, da je en vir energije boljši od drugega... Bi bilo pa fino, da se država ne bi preveč vmešavala v prosti trg.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
Po eni strani bi bilo fajn, po drugi pa sploh ne. :)
Ce bo nafta se vedno tako poceni, te igracke nimajo fajn prihodnosti.
Ce bo nafta se vedno tako poceni, te igracke nimajo fajn prihodnosti.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Okapi ::
To pomeni, da je en vir energije boljši od drugega...
Dokler traja. Zaloge nafte so omejene in slej ko prej se bo začela dražiti zato, ker bo povpraševanje preseglo ponudbo. In potem bo samo vedno dražja, dokler ne bo kot avtomobilsko gorivo postala predraga.
Seveda pa se vedno lahko zgodi, da bo medtem kakšen drug vir energije postal še ugodnejši od elektrike. Mogoče izdelava tekočega goriva iz lesa, vodik ali karkoli pač.
O.
Pyr0Beast ::
Dokler traja. Zaloge nafte so omejene in slej ko prej se bo začela dražiti zato, ker bo povpraševanje preseglo ponudbo. In potem bo samo vedno dražja, dokler ne bo kot avtomobilsko gorivo postala predraga.
Isto z litijem ... :)
Saj so pravili da bo nafta sla sedaj prakticno v neskoncnost, pa poglej trenutne cene.
Vsekakor se jo da nadomestiti. Jedrska energija je vec kot dovolj sposobna nadomestiti 95% danasnjih energentov za ogrevanje in splosno potrosnjo.
Pomisli, da nehamo kuriti na naftne -derivate-.
Torej, nic plina, nic kurilca, nic mazuta za ogrevanje, samo elektrika iz JE.
Tako lahko plin in ostale derivate preprosto uporabimo za prevoz, s tem da nam ni treba izumljati tople vode.
Vodik je pa se zdalec najvecja packarija dalec naokoli ..
Isto z litijem ... :)
Saj so pravili da bo nafta sla sedaj prakticno v neskoncnost, pa poglej trenutne cene.
Vsekakor se jo da nadomestiti. Jedrska energija je vec kot dovolj sposobna nadomestiti 95% danasnjih energentov za ogrevanje in splosno potrosnjo.
Pomisli, da nehamo kuriti na naftne -derivate-.
Torej, nic plina, nic kurilca, nic mazuta za ogrevanje, samo elektrika iz JE.
Tako lahko plin in ostale derivate preprosto uporabimo za prevoz, s tem da nam ni treba izumljati tople vode.
Vodik je pa se zdalec najvecja packarija dalec naokoli ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
snow ::
Snow, uradno sm razočaran nad tvojim intelektualnim dosegom.
Najprej sm ti spisal en dolg odgovor, pa sm pol obupal. Brezveze, naj bo le komentar k:
Dosti bolje - večji doseg, hitreje polnenje.
Od 10x dražjega avtomobila pač pričakujem da je vsaj v nečem boljši.
Žal pa je v tej oddaji bila povedana le cena za Teslo. Ceno tega FCXa so lepo po đentelmensko zamolčali. Čista proizvodna cena za FCX Clarity se vrti okrog 3/4 milijona USD. Cena ENE črpalke z vodikom, ki bi bila sposobna nafilat vsaj par avtomobilov na dan se vrti okrog 30 MILIJONOV USD.
In potem jamrate da so električni avtomobili predragi? Žal niste niti spodoben sogovornik.
In zakaj je to tak problem napisat brez žaljenja?
Res nisem vedel cene FCX-a in se zato posipam s pepelom, sem hotel le povzeti oddajo in sprožit nekaj nadaljne debate.
Se strinjam da je potrebno gledat performance/price.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Azrael ::
Po sedaj znanih zalogah, ki jih je moč rentabilno izkoriščati (se pravi imamo tehnologijo, ki dela s profitom) je nafte vsaj še za 10000 (deset tisoč) let, sedanje porabe, verjerno pa še več.
Toliko o puhlem upanju, da bo elektro avtoček imel neke kvazi šanse, ko bo nafte zmanjkalo.
Primerjati Ferrari in Tesla je zgrešeno. Prvi je resnični super športnik, drugi je spimpan gokart. Ima kar dober pospešek, to pa je tudi vse, kar lahko impozantnega ponudi. Ostalo, od podvozja, mehanike do izdelave je pa žalost.
Toliko o puhlem upanju, da bo elektro avtoček imel neke kvazi šanse, ko bo nafte zmanjkalo.
Primerjati Ferrari in Tesla je zgrešeno. Prvi je resnični super športnik, drugi je spimpan gokart. Ima kar dober pospešek, to pa je tudi vse, kar lahko impozantnega ponudi. Ostalo, od podvozja, mehanike do izdelave je pa žalost.
Nekoč je bil Slo-tech.
AmokRun ::
Po sedaj znanih zalogah, ki jih je moč rentabilno izkoriščati (se pravi imamo tehnologijo, ki dela s profitom) je nafte vsaj še za 10000 (deset tisoč) let, sedanje porabe, verjerno pa še več.
A maš kakšen link do teh 10000 let?
Okapi ::
je nafte vsaj še za 10000 (
Nedvomno. Na delu je pa že spet zarota illuminatov, ki pred javnostjo skrivajo prave številke.
O.
Azrael ::
Mau zguglajte za zalogami bitumenskih peskov. Za tiste, ki se jim ne ljubi iskati, en klik.
Izkoriščanje je možno in seveda poceni, klik. Ampak MSM in zeleni imajo radi glupe ovčke, ki jih lahko futrajo s pravljicami, da je nafte samo še za en fajercajh.
Brez skrbi, up, da bo z avtom na štrom kaj, ko zmanjka nafte je out. Čas avta na štrom je minil, tako kot lokomotivam na paro. Oboje je zanimivo pogledati, je nekaj posebnega, za vsakodnevo uporabo pa preživeto.
Izkoriščanje je možno in seveda poceni, klik. Ampak MSM in zeleni imajo radi glupe ovčke, ki jih lahko futrajo s pravljicami, da je nafte samo še za en fajercajh.
Brez skrbi, up, da bo z avtom na štrom kaj, ko zmanjka nafte je out. Čas avta na štrom je minil, tako kot lokomotivam na paro. Oboje je zanimivo pogledati, je nekaj posebnega, za vsakodnevo uporabo pa preživeto.
Nekoč je bil Slo-tech.
Ciklamen ::
Zatorej, kaj nam bi vsa ta nafta pomagala, ko bo pa morje naraslo zaradi topljenja ledu na polih, ker je globalno segrevanje premočno in ste morda gledali nek dokumentarec o teh dvigovanjih povprečnih temperatur (letnih) kakšne posledice prinašajo?In glavni vzrok za vse skupaj so kdo drug kot FOSILNA GORIVA. Nočem izpasti nek "Green Peacovec" vendar sami sebe vodimo v prepad. In če želimo popraviti to, bo treba začeti že zdaj, ne takrat ko bo prepozno.
Glede električnih avtomobilov, tudi ena varianta bi bila, da bi nad pločevino bile solarne celice. S tem bi še dodatno zvišali polnjenje akumolatorjev. Ampak to stane, vendar, kaj pa danes ne stane?
Glede električnih avtomobilov, tudi ena varianta bi bila, da bi nad pločevino bile solarne celice. S tem bi še dodatno zvišali polnjenje akumolatorjev. Ampak to stane, vendar, kaj pa danes ne stane?
Lonsarg ::
Zanimivo da ljudje toliko govorijo o Električnih avtomobilih, korporacije se nam pa smejijo, ker so povzročile da se sploh mamo za pogovarjat o avtomobilih, ki jih na veliko delajo. Če vsak zemljan/gospodinjstvo da zdajle denarja za en avto, se iz tega denarja nardi futurističen električni javni prevoz, ki poskrbi za večino potreb po transportu.
WarpedGone ::
Azrael:
Aha, Lotus Elise je torej ena sama žalost. Right from The Expert...
Kar se zalog nafte tiče, zalog premoga je blo pred 100imi leti še več kot ogromno, pa to ni ustavilo zatona parnega stroja.
Js enostavno nočem vohat smoga v mestih, plus trpet konstantne tresljaje, ropot in kurit živce izza štorov na semaforjih, ko jim avti crkujejo. To je enostavno PODN od tehnologije. Da ne omenjam svinjarije pod motornim pokrovom, ko je treba zamenjat kako žarnico.
Še ena misel. Električni avtomobil z dosegom 1000km je enostavno overkil vsaj dokler njegova baterija tehta več kot 200kg. Matematična nuja je, da bi baterija s polovičnim dosegom tehtala pol manj. 100kg manjša masa pa se že precej pozna pri voznih lastnostih. Kakih 500km dosega z enim filanjem je že povsem dovolj. Za občasne daljše ture pa enostavno prkuplaš prikolico z vgrajenim generatorjem (kakih 10kW bi blo že dost).
Ostalo, od podvozja, mehanike do izdelave je pa žalost.
Aha, Lotus Elise je torej ena sama žalost. Right from The Expert...
Kar se zalog nafte tiče, zalog premoga je blo pred 100imi leti še več kot ogromno, pa to ni ustavilo zatona parnega stroja.
Js enostavno nočem vohat smoga v mestih, plus trpet konstantne tresljaje, ropot in kurit živce izza štorov na semaforjih, ko jim avti crkujejo. To je enostavno PODN od tehnologije. Da ne omenjam svinjarije pod motornim pokrovom, ko je treba zamenjat kako žarnico.
Še ena misel. Električni avtomobil z dosegom 1000km je enostavno overkil vsaj dokler njegova baterija tehta več kot 200kg. Matematična nuja je, da bi baterija s polovičnim dosegom tehtala pol manj. 100kg manjša masa pa se že precej pozna pri voznih lastnostih. Kakih 500km dosega z enim filanjem je že povsem dovolj. Za občasne daljše ture pa enostavno prkuplaš prikolico z vgrajenim generatorjem (kakih 10kW bi blo že dost).
Zbogom in hvala za vse ribe
TESKAn ::
Aha, Lotus Elise je torej ena sama žalost. Right from The Expert...
Elise ni bil narejen za guranje pol tone baterij okrog. Se lepo vidi, ko tesla poplesuje skozi ovinke - tako nagibanje pričakuješ, ko gre mimo reasonably priced car, ne pa avto, ki hoče bit superšportnik.
Kar se zalog nafte tiče, zalog premoga je blo pred 100imi leti še več kot ogromno, pa to ni ustavilo zatona parnega stroja.
No, predstavljaj si, da bi zjutraj vstal eno uro prej, da bi "zakurblal" svoj parni avto. Če nam nekaj olajša življenje za sprejemljivo ceno, bomo to pograbili z obema rokama. Ko bo to dosegel električni avto - izboljšava bstoječega stanja za sprejemljivo ceno - ga bomo razgrabili.
[edit - brisan offtopic del]
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Ciklamen ::
[edit - brisan offtopic del]
*Ontopic*
Nisem natančno seznanjen z delovanjem Hibridov, vem edino da so mešanica med el. motorji in gorivom. Torej, če imamo hibrida, bi bila nekakšna smiselna poteza, da bi do 50-60 km/h bil vklopljen elektro motor, od 60 km/h naprej pa motor z notranjim izgorevanjem. Torej bi, več ali manj, bilo zelo koristno, saj se v mestu redko pelješ čez 60 km/h, bi deloval elektro motor, na dolge ture, kjer se pa redko pelješ manj kot 60, pa motor z notranjim izgorevanjem?
Note: nisem najbolj seznanjen s delovanjem hibridov, povdarjam.
*Ontopic*
Nisem natančno seznanjen z delovanjem Hibridov, vem edino da so mešanica med el. motorji in gorivom. Torej, če imamo hibrida, bi bila nekakšna smiselna poteza, da bi do 50-60 km/h bil vklopljen elektro motor, od 60 km/h naprej pa motor z notranjim izgorevanjem. Torej bi, več ali manj, bilo zelo koristno, saj se v mestu redko pelješ čez 60 km/h, bi deloval elektro motor, na dolge ture, kjer se pa redko pelješ manj kot 60, pa motor z notranjim izgorevanjem?
Note: nisem najbolj seznanjen s delovanjem hibridov, povdarjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Azrael ::
W1
Ja seveda je klump tudi izvirnik na katerem bazira Tesla. Nekaj takega, kot Opel Sportster, še en v paleti vanbee športnikov. Športnike znajo delati pri Ferrarijo in Dodge Viper, potem pa je seznam že bolj pri koncu.
Vibracij, ki te motijo, V6, V8, V10 bencinarji tečejo zelo lepo, mirno, brez vibracij. Ni to nek cigu migu neudobni traktor za katerega ne veš ali se je že podrl ali bo še nekaj časa klopotal.
Smrad, ni problema, samo smrdljive in neudobne traktorje spokati s cest.
Kot vidiš je traktor problem. Namesto, da bi jih odpikali, jih v EU glupo forsirajo, ker baje pokurijo kak deci (dražje) župe manj od bencinarja pod istimi pogoji in namesto CO2, ven leti ogromno saj, filtri pa nimajo haska.
O svinjari pod havbo, veš ja občasno je treba očistiti motorni prostor in ni problema, sploh če malo paziš, kaj počneš ko menjaš olje.
Sicer pa je elekto tudi treba čistiti, sploh take zadeve, ki so postavljene na špico, kot je Tesla, kjer se kripa pregreje preden rečes keks in to nov. To, da se je pregrel na dirkališču, ni olajševalna okoliščina.
Po nekaj letih uporabe, če seveda ne boš prej obupal nad to koreto in njenim akujem, boš v safe mode zaradi pregrevanja takoj, ko boš speljal, če ne boš redno temeljito spucal smeti iz hladilnega sistema.
Folk, ki išče prvo, ko že nekaj časa sveti zelena, tudi na štrom ne bo speljal nič prej, bo vedel, da lahko še bolj mečka ,"saj štrom takoj potegne".
Avto na štrom ne rešuje starih problemov, ustvarja pa nove.
Ja seveda je klump tudi izvirnik na katerem bazira Tesla. Nekaj takega, kot Opel Sportster, še en v paleti vanbee športnikov. Športnike znajo delati pri Ferrarijo in Dodge Viper, potem pa je seznam že bolj pri koncu.
Vibracij, ki te motijo, V6, V8, V10 bencinarji tečejo zelo lepo, mirno, brez vibracij. Ni to nek cigu migu neudobni traktor za katerega ne veš ali se je že podrl ali bo še nekaj časa klopotal.
Smrad, ni problema, samo smrdljive in neudobne traktorje spokati s cest.
Kot vidiš je traktor problem. Namesto, da bi jih odpikali, jih v EU glupo forsirajo, ker baje pokurijo kak deci (dražje) župe manj od bencinarja pod istimi pogoji in namesto CO2, ven leti ogromno saj, filtri pa nimajo haska.
O svinjari pod havbo, veš ja občasno je treba očistiti motorni prostor in ni problema, sploh če malo paziš, kaj počneš ko menjaš olje.
Sicer pa je elekto tudi treba čistiti, sploh take zadeve, ki so postavljene na špico, kot je Tesla, kjer se kripa pregreje preden rečes keks in to nov. To, da se je pregrel na dirkališču, ni olajševalna okoliščina.
Po nekaj letih uporabe, če seveda ne boš prej obupal nad to koreto in njenim akujem, boš v safe mode zaradi pregrevanja takoj, ko boš speljal, če ne boš redno temeljito spucal smeti iz hladilnega sistema.
Folk, ki išče prvo, ko že nekaj časa sveti zelena, tudi na štrom ne bo speljal nič prej, bo vedel, da lahko še bolj mečka ,"saj štrom takoj potegne".
Avto na štrom ne rešuje starih problemov, ustvarja pa nove.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
gruntfürmich ::
Ne govorim o celem članku, pač pa o tem ko razlaga kako je težko napolnit avto doma, no to mu pa lahko enostavno ovržem. On je vzel kot da vsak avto se od nule do konca napolne v enem dnevu, jaz pravim da se to razporedi vsaj na en teden, tako da je s tem njegove trditve o tem kako bi rabil močnejše varovalke brezpredmetne, če pa bi samo del tanka moral napolniti v eni noči.
Ne maram da ljudje komplicirajo pše bolj in iščejo še dodatne razloge zakaj električni evto ni dober, ko pa je jasno da je edini razlog slab akumulator in nič drugega, samo pač ta ena omejitev je zadosti zaenkrat...
mislim da ni to EDINI razlog. premalo el. energije je enako velik kot problem z akkuji. in naše el. omrežje je prav tako enako velik problem kot prejšnja dva.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Pyr0Beast ::
Js enostavno nočem vohat smoga v mestih, plus trpet konstantne tresljaje, ropot in kurit živce izza štorov na semaforjih, ko jim avti crkujejo. To je enostavno PODN od tehnologije. Da ne omenjam svinjarije pod motornim pokrovom, ko je treba zamenjat kako žarnico.
A stromarja bos pa skus v garazi imel ?
Kot vidiš je traktor problem. Namesto, da bi jih odpikali, jih v EU glupo forsirajo, ker baje pokurijo kak deci (dražje) župe manj od bencinarja pod istimi pogoji in namesto CO2, ven leti ogromno saj, filtri pa nimajo haska.
Oh pa ja da ne, particle filtri dosegajo kar impresirajoce rezultate ..
Edino nekaj cirkonijevega cistila rabijo vsake kvatre ..
Sicer pa je elekto tudi treba čistiti, sploh take zadeve, ki so postavljene na špico, kot je Tesla, kjer se kripa pregreje preden rečes keks in to nov. To, da se je pregrel na dirkališču, ni olajševalna okoliščina.
Me prav zanima, kaj bo s kontakti :grin:
A stromarja bos pa skus v garazi imel ?
Kot vidiš je traktor problem. Namesto, da bi jih odpikali, jih v EU glupo forsirajo, ker baje pokurijo kak deci (dražje) župe manj od bencinarja pod istimi pogoji in namesto CO2, ven leti ogromno saj, filtri pa nimajo haska.
Oh pa ja da ne, particle filtri dosegajo kar impresirajoce rezultate ..
Edino nekaj cirkonijevega cistila rabijo vsake kvatre ..
Sicer pa je elekto tudi treba čistiti, sploh take zadeve, ki so postavljene na špico, kot je Tesla, kjer se kripa pregreje preden rečes keks in to nov. To, da se je pregrel na dirkališču, ni olajševalna okoliščina.
Me prav zanima, kaj bo s kontakti :grin:
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Daedalus ::
Športnike znajo delati pri Ferrarijo in Dodge Viper, potem pa je seznam že bolj pri koncu.
Overdose Top Gear-a? Most likely.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
gzibret ::
To je tema o električnih avtomobilih. Ne o global warmingu, ne o naraščanju morja in ne o vplivih izpustov CO2 v atmosfero (se nanaša na zadnje izbrisane poste).
Hvala, da se držite teme.
Za debate "izbrisanega" tipa imamo drugo temo: Global warming
Hvala, da se držite teme.
Za debate "izbrisanega" tipa imamo drugo temo: Global warming
Vse je za neki dobr!
energetik ::
Še vedno zagovarjam serijskega hibrida, ki ima nekaj akumulatorjev samo za vmesno shranjevanje energije. Zraven pa litrski turbodizel ali turbobencinar, ki se vrti pri optimalnih obratih, ali pa sploh ne. Za višje hitrosti in klance gre v el. motor energija iz AKU+ICE. Tako bi še najbolje izkoristili nafto, po mojem, nazaj bi dobili vsaj del kinetične energije pri bremzanju in del potencialne pri spustih.
Sam akumulatorski avtek je po mojem mnenju večja oz. enaka svinjarija kot naftaš. Oz. problem imamo zagotoviti nek trajen vir primarne energije, aku, vodik itd so samo prenašalci.
Sam akumulatorski avtek je po mojem mnenju večja oz. enaka svinjarija kot naftaš. Oz. problem imamo zagotoviti nek trajen vir primarne energije, aku, vodik itd so samo prenašalci.
WarpedGone ::
Če greš v smeri, da te zanima samo rekuperacija energije pri zaviranju, se splača premislit tudi mal drugačne principe shranjevanja energije, ki majo boljšo energetsko gostoto in višjo vzdržljivost kot obstoječe baterije. Kondenzatorji so v pogledu gostote in cene žal še daleč od praktične uporabnosti, zna pa kaj nastat iz KERSov, ki bojo naslednje leto obvezni v F1. Ena firma je razvila mehanske KERSe (vztrajnik), ki tehta vsega kakih 10kg, sposobn pa je akumulirat precej energije. Potencialno uporabno predvsem v mestni stop'n'go vožnji. Do kakšne resne vzdžljivosti bo še seveda še potrajalo, ampak dejmo času čas.
Problem pravega serijskega hibrida je hrup. Ob konstantnih obratih vsak najprej pomisli na prosti tek, ko je ta motor res skor neslišen ampak ob teh obratih ni nobene uporabne moči. Če maš en majhen bencinski motor in morš iz njega potegnit veliko moč, ga morš tiščat vsaj do obratov z max navorom, kar pomeni precej hrupa. Predstavljaj si rajdo avtomobilov, ki stojijo na rdeči luči in vsi tiščijo obrate tik pod rdečo. No go.
Rešitev je seveda, prilagajanje obratov hitrosti vožnje in potrebi po energiji, kar pa ni ravno ideja konstantnih obratov, mar ne?
Delež časa, ko ICE motor deluje pa je obratno sorazmeren z količino in težo baterij. Če jih maš malo, morš ICE laufat skoraj nonstop, če tega nočeš, nucaš veliko kapaciteto baterij. S tem pa si vse bliže "pure electric".
Js vidm "rešitev" v takem "raztegnjenem serijskem hibridu", ki ima precej baterij, toliko da njegova avtonomija zadostuje za veliko večino potreb, ICE pa sploh nima vgrajenga. Lahko ga pa dokupiš v lični in večnamenski prikolici, kjer je tudi nekaj prostora za dodaten tovor in ima nekaj pameti pri vzvratni vožnji (avtomatsko pravilno zavijanje). Pa seveda vgrajen okol 20kW generator. Neki tazga Rav Long Ranger Hybridizing Trailer. Tole je bil žal le prototip, bi se pa dalo idejo še dodatno izpilit.
Me veseli, da se vsaj v tem strinjamo.
Ko zbiramo prenašalca, se gleda njegov izkoristek, ne pa svinjarija ob proizvodnji energije.
Svinjarija pri proizvodnji vodika žal ni niti malo manjša kot pri proizvodnji akumulatorjev. Izpuh avtomobila na vodik pa je IZREDNO TOPLOGREDNA vodna para :D
Problem pravega serijskega hibrida je hrup. Ob konstantnih obratih vsak najprej pomisli na prosti tek, ko je ta motor res skor neslišen ampak ob teh obratih ni nobene uporabne moči. Če maš en majhen bencinski motor in morš iz njega potegnit veliko moč, ga morš tiščat vsaj do obratov z max navorom, kar pomeni precej hrupa. Predstavljaj si rajdo avtomobilov, ki stojijo na rdeči luči in vsi tiščijo obrate tik pod rdečo. No go.
Rešitev je seveda, prilagajanje obratov hitrosti vožnje in potrebi po energiji, kar pa ni ravno ideja konstantnih obratov, mar ne?
Delež časa, ko ICE motor deluje pa je obratno sorazmeren z količino in težo baterij. Če jih maš malo, morš ICE laufat skoraj nonstop, če tega nočeš, nucaš veliko kapaciteto baterij. S tem pa si vse bliže "pure electric".
Js vidm "rešitev" v takem "raztegnjenem serijskem hibridu", ki ima precej baterij, toliko da njegova avtonomija zadostuje za veliko večino potreb, ICE pa sploh nima vgrajenga. Lahko ga pa dokupiš v lični in večnamenski prikolici, kjer je tudi nekaj prostora za dodaten tovor in ima nekaj pameti pri vzvratni vožnji (avtomatsko pravilno zavijanje). Pa seveda vgrajen okol 20kW generator. Neki tazga Rav Long Ranger Hybridizing Trailer. Tole je bil žal le prototip, bi se pa dalo idejo še dodatno izpilit.
Oz. problem imamo zagotoviti nek trajen vir primarne energije, aku, vodik itd so samo prenašalci.
Me veseli, da se vsaj v tem strinjamo.
Ko zbiramo prenašalca, se gleda njegov izkoristek, ne pa svinjarija ob proizvodnji energije.
Svinjarija pri proizvodnji vodika žal ni niti malo manjša kot pri proizvodnji akumulatorjev. Izpuh avtomobila na vodik pa je IZREDNO TOPLOGREDNA vodna para :D
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
No, hrup pri max navoru (cca 3500rpm) se da po mojm lepo rešiti z ustrezno zvočno izolacijo motornega prostora. Poleg tega bi ICE v mestu bolj malo delal, saj bi šla energija samo za gretje+naprave; veliko kinetične bi se pa rekuperiralo. Sej nekaj regulacije bi lahko bilo, recimo 2000-4000rpm pri bencinarju, če bi bila nuja, pa bi šel na max (visoke hitrosti, hudi klanci).
Pri tem bi rpm regulirali z navorom generatorja in ne z dušilno loputo, ki povzroča sesalne izgube pri bencinarjih.
Pač AKU samo kot optimizator delovanja ICE, da bi prišli blizu tistim teoretičnim izkoristkom.
Pri tem bi rpm regulirali z navorom generatorja in ne z dušilno loputo, ki povzroča sesalne izgube pri bencinarjih.
Pač AKU samo kot optimizator delovanja ICE, da bi prišli blizu tistim teoretičnim izkoristkom.
Brane2 ::
Mogoče bo koga zanimalo - praktične izkušnje Johna Carmacka s Tesla roadsterjem:
Valve movement, Methane flights, Super module, Tesla
Valve movement, Methane flights, Super module, Tesla
On the journey of life, I chose the psycho path.
gruntfürmich ::
zaekrat se akuji v hibridu res zdijo kot nujno zlo; nuja zaradi varčevanja z energijo, zlo pa zaradi cene in teže
Izpuh avtomobila na vodik pa je IZREDNO TOPLOGREDNA vodna paravse lepo in prav si povedal, ampak tale stavek...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Pyr0Beast ::
Majhen 10kW dizelski agregat pa res ni problem utisat.
Z ne tako dobro oblikovano karoserijo imas po ravnem samo ze samo s tem solidnih 70km/h ali se vec
Dizelasa nebi bil noben problem krmilit zaradi njegovega navora. Po potrebi lahko BP spreminjas obrate (ko mirujes, deluje na nizjih obratih ter lepo polni baterijo (8kW), ko speljes doda +200rpm (10kW), svoje ponudi se baterija (8kW) in imas na izhodu lepih 18kW), pa se moc ne spreminja veliko.
Ce lavfas semi-hibridni nacin tako potrebujes samo povprecno moc navadnega motorja na nekem predelu ceste.
Za kaksne res ubijajoce klance pa zalavfas generator na polno moc, koliko je takrat glasen res ni fajn pomembno.
Preracunano iz 1kW bencinskih agregatov imas za 10kW tezo okoli 160kg, to z vsemi dodatki, usmernikom, inverterjem, rezervoarjem ipd, cena okoli 5kEUR, izkoristek 22%.
Lahko bi imel celo 5kW, 3kW in 2kW agregate, vsak optimiran za najvecji izkoristek, z njihovim vklapljanjem/izklapljanjem bi brez kakrsnegakoli problema reguliral moc (in glasnost).
Tako dobis tudi modularnost, ce take moci ne rabis, enega preprosto vrnes nazaj v trgovino in ti vrnejo denar.
Z ne tako dobro oblikovano karoserijo imas po ravnem samo ze samo s tem solidnih 70km/h ali se vec
Dizelasa nebi bil noben problem krmilit zaradi njegovega navora. Po potrebi lahko BP spreminjas obrate (ko mirujes, deluje na nizjih obratih ter lepo polni baterijo (8kW), ko speljes doda +200rpm (10kW), svoje ponudi se baterija (8kW) in imas na izhodu lepih 18kW), pa se moc ne spreminja veliko.
Ce lavfas semi-hibridni nacin tako potrebujes samo povprecno moc navadnega motorja na nekem predelu ceste.
Za kaksne res ubijajoce klance pa zalavfas generator na polno moc, koliko je takrat glasen res ni fajn pomembno.
Preracunano iz 1kW bencinskih agregatov imas za 10kW tezo okoli 160kg, to z vsemi dodatki, usmernikom, inverterjem, rezervoarjem ipd, cena okoli 5kEUR, izkoristek 22%.
Lahko bi imel celo 5kW, 3kW in 2kW agregate, vsak optimiran za najvecji izkoristek, z njihovim vklapljanjem/izklapljanjem bi brez kakrsnegakoli problema reguliral moc (in glasnost).
Tako dobis tudi modularnost, ce take moci ne rabis, enega preprosto vrnes nazaj v trgovino in ti vrnejo denar.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
WarpedGone ::
Majhen 10kW dizelski agregat pa res ni problem utisat.
Zakaj potem čisto vsi dizelaši pod štandgasom prou veselo ropotajo?
Da ne omenjam generatorjev, ki se kot po pravilu derejo ko jesiharji?
Neki je teorija, neki pa praksa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Lonsarg ::
Delež časa, ko ICE motor deluje pa je obratno sorazmeren z količino in težo baterij. Če jih maš malo, morš ICE laufat skoraj nonstop, če tega nočeš, nucaš veliko kapaciteto baterij. S tem pa si vse bliže "pure electric".
Ni nujno da je razmerja tako obratno sorazmerno, lahko se bqaterijo proizvede tudi tako, da ima veliko moč, ampak ne tako veliko kapaciteto, da tako dosežeš teh 18kW dosežeš že z zelo malo a močnimi baterijami. Tako da potem uporabljaš agregat izključno za polnjenje baterij, ker edino tako dobiš pure electric za prvih 50km, ne pa da pri vsakem večjem pospešku se vklopi agregat, moraš računati na to, da ljudje ne bodo pazili in bodo gas vedno na fuljo tičali. ICE kot pomagalo pride v upoštev mogoče samo v tem primeru, da ga moraš na gumb vklopiti, torej res samo kadar ga nujno potrebuješ.
T0RN4D0 ::
Um, dizelaši pod štantgasom pa danes res niso več ne vem kako glasni no. To, da bi mel not 3 agregate je spet ena world class neumnost. Tretja stvar pa da maš "lepih 18 kw", ja hudiča, to pa res obljublja ene hude performanse. Nekje na ravni tistih 400ccm jajc ki se valijo okoli po naših cestah.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Azrael ::
Pri diesel elektro postrojenu se je treba vprašati, kolikšna je najmanjša enota, ki je še smiselna. Namreč kar je sedaj v uporabi pri tovornjakih ( Liebherr TI 247 npr.), lokomotivah in ladjah ( OE2), govorimo o strojih z minimalno nekaj 1000KM ali kW.
Ima sploh smisel majhna enota, tudi, če je podprta z akumulatorji?
Ima sploh smisel majhna enota, tudi, če je podprta z akumulatorji?
Nekoč je bil Slo-tech.
gensi ::
Mnenja sem, da bi bila elektro postrojenja smiselna za tiste, ki potrebujejo večji doseg.
Dokler ne pade cena akumulatorjev in dokler se še ne poveča njihova kapaciteta, potem bi takšna postrojenja precej znižala ceno vozil (generator bi bil zagotovo sorazmerno poceni).
Zares smiselno bi bilo tudi, da se kupcu že ob nakupu ponudi različne moči generatorjev. Vozila (generatorji, akku) bi bila lahko sestavljena modularno - to bi pocenilo izdelavo in povečalo konkurenco med proizvajalci.
V primeru električnega pogona gre za manjšo revolucijo - gre (skorajda) za novo zvrst vozila.
Zato se moramo vsi zavedati, da bo prehod iz sedanje gnanih vrst vozil na elektro gnana vozila postopen in počasen.
Dokler ne pade cena akumulatorjev in dokler se še ne poveča njihova kapaciteta, potem bi takšna postrojenja precej znižala ceno vozil (generator bi bil zagotovo sorazmerno poceni).
Zares smiselno bi bilo tudi, da se kupcu že ob nakupu ponudi različne moči generatorjev. Vozila (generatorji, akku) bi bila lahko sestavljena modularno - to bi pocenilo izdelavo in povečalo konkurenco med proizvajalci.
V primeru električnega pogona gre za manjšo revolucijo - gre (skorajda) za novo zvrst vozila.
Zato se moramo vsi zavedati, da bo prehod iz sedanje gnanih vrst vozil na elektro gnana vozila postopen in počasen.