» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
305 / 1216
»»

Gregor P ::

... pa še vsako vozilo s svojim dronom, ki opazuje cesto pred vozilom od zgoraj:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Lidarji, radarji in sonarji so v bistvu izhod v sili, ker računalniki tistega, kar vidijo kamere, ne prepoznajo vedno kot oviro. Ampak za zares samostojno vožnjo še zdaleč ni dovolj samo zaznavanje ovir. Avto bo moral prepoznati luči na semaforju, prometne znake, policista, ki maha z liziko ...

Gregor P ::

... vse do takrat pa roke na volanu, ne glede na to kar Musk reče;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

DarkSite je izjavil:

Torej, čez komaj 1 leto naj bi imeli 10m(mogoče). Kaj če voziš avto 100km/h in vidiš le 10m pred sabo? To je to ane? Nope, še dolgo ne bo nič iz tega.

V tem gornjem primeru gre za razvoj integriranega vezja. LIDAR s klasično elektroniko pa že sedaj zmore mnogo več od radarja in kamere. Najboljša je pa kombinacija vseh treh.
http://on-demand.gputechconf.com/gtc/20...

TESKAn ::

fpbs je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jz bi vseeno neko obliko lidarja imel na avtu.

Tako cena, kot tudi velikost današnjih LIDARjev ovirata uporabo za avtonomna vozila. Sem prepričan, da se ga bo v času parih let, dobilo za ceno cca 10$ in v obliki integriranega vezja - čipa.

vostok_1 je izjavil:

Trenutni lidar vsekakor ne, dost pre-bulky zadeva. Bi pa imel neko laser array zadevco, da recimo pokriva enih 20 točk pred avtomobilov, in par na straneh. Z enim običnim razdaljemerom se tista nesreča recimo ne bi morala zgodit.

No ja, niti ni ne bulky ne pretirano drag.
Avo se v prihodnosti ne bo opiral na en sam senzor. Na koncu bo fuzija informacij iz različnih senzorjev + deljenje informacij med vozili, tako da bo samo en avto imel "šit šit cesta je zmrznjena" moment, vsi naslednji pa bodo to informacijo že imeli. Kot bi danes pred potjo imel breafing, na katerem bi izvedel za vsak meter ceste pred tabo, kakšno je stanje gor. Za vsak kamen posebej. Nič več presenečenj za ovinkom.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Kakrsna koli aktivna zaznava na daljse razdalje, 100m in vec, bo v mnozici vozil hitro postala problematicna. Menjave frekvenc, fazni zamiki, fazni preskoki, razni filtri lahko podaljsajo cas uporabe a na koncu bo frekvencni spekter zasicen in bo tezko lociti signal od suma.

TBH so ostala vozila najmanjsi problem, ker se avti komot pogovarjajo med sabo, tako kot vsak drug racunalnik. Problem je vse ostalo, kar ni racunalnik. Naprimer pesci

Okapi ::

Truga je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kakrsna koli aktivna zaznava na daljse razdalje, 100m in vec, bo v mnozici vozil hitro postala problematicna. Menjave frekvenc, fazni zamiki, fazni preskoki, razni filtri lahko podaljsajo cas uporabe a na koncu bo frekvencni spekter zasicen in bo tezko lociti signal od suma.

TBH so ostala vozila najmanjsi problem, ker se avti komot pogovarjajo med sabo, tako kot vsak drug racunalnik.
Ja, čez 50 let, ko bodo vsa ustrezno opremljena.

Problem je, ker bi eni radi prehitevali čas in tehnologijo. 99%* samostojen avto ne more iti sam brez voznika na cesto. Oziroma ne bo smel iti. Samostojnost bo morala biti nekje ranga 99,99%, da bodo smeli avti brez voznikov na cesto. Problem, ki se ga Musk in njegovi verniki ne zavedajo (OK, Musk se mogoče ga, pa tega noče priznati), je v čedalje večji zahtevnosti. Od 0 do 90% samostojnosti smo dosegli v recimo 10-15 letih. Kar pa na žalost ne pomeni, da bomo do 99,99% prišli že v par letih, ker je vsak napredek čedalje težji. Do 99% bodo mogoče avti prišli v naslednjih 10 letih. Potem se bodo začeli prepiri o tem, ali je to že dovolj za povsem samostojno vožnjo. Do 99,99% in avtov brez voznikov na cesti bo IMHO trajalo še 50 let.

In Muskova interpretacija statistika o nesrečah ne bo zadostovala. Od samostojnega avta se bo zahtevala bistveno večja zanesljivost kot od voznika. Najmanj za en velikostni razred višja, bi rekel. Če se natakar pri seštevanju zmoti, ga grdo pogledamo. Računalnika, ki bi se pri seštevanju motil samo 100x manj kot človek, ne bi nihče kupil. Za robotske avtomobile verjetno ne bo dovolj, če bodo povozili samo 10x manj otrok kot vozniki.

* % so hipotetični, da se ne bo kdo začel obešati nanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

Tud ce se zna samo en avto na 10 v prometu pogovarjat je to dovolj, da si izmenjavajo podatke s senzorjev in si ustvarijo popolno sliko situacije.

Also, 20 let nazaj ni imel noben avto tretje zavorne luci. Danes jo imajo na cesti ze skoraj vsi. Prehod na pametne avte bi znal bit se hitrejsi, ko se enkrat zacne dogajat.

Martin Krpan ::

Okapi je izjavil:

Lidarji, radarji in sonarji so v bistvu izhod v sili, ker računalniki tistega, kar vidijo kamere, ne prepoznajo vedno kot oviro. Ampak za zares samostojno vožnjo še zdaleč ni dovolj samo zaznavanje ovir. Avto bo moral prepoznati luči na semaforju, prometne znake, policista, ki maha z liziko ...


Đizas....
A prometni znaki in semaforji in policaji pa ne morejo radijsko oddajati svojega signala ?
Povrh vsega pa imaš že danes v vsakem zabačenem GPS važnejše prometne znake.
Že z samim GPS in povezanosti med vozili bi avti lahko samostojno vozili , z ceste je potrebno spraviti le kolesarje in pešce na dveh in štirih nogah.
Še bolj enostavno pa bi bilo spraviti avte na šine , elektriko pa zanje v šine.
Nobenega jebanja z pol tone težkimi in 20.000 € vrednimi akumulatorji spljoh.:P

vostok_1 ::

Jz osebno bi raje spravil s cest avte, ker so precej neučinkovit prevoz za dnevne zadeve, ampak ok.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Tralala999 ::

vostok_1 je izjavil:

Jz osebno bi raje spravil s cest avte, ker so precej neučinkovit prevoz za dnevne zadeve, ampak ok.

a res...razloži

pegasus ::

Magic1 je izjavil:

Musk hodi po zelo nevarni liniji.
Pri nas temu rečemo "kdor ne reskira, ne profitira".

Gregor P ::

... le da "riskira" (tudi) s tvojim življenjem ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

DarkSite ::

fpbs je izjavil:



Sploh ni vprašanje: "wait"

Konkurence trenutno nimajo.

fpbs ::

DarkSite je izjavil:

Sploh ni vprašanje: "wait"

Ja, pri bolnikih zagotovo ne.

DarkSite ::

fpbs je izjavil:

DarkSite je izjavil:

Sploh ni vprašanje: "wait"

Ja, pri bolnikih zagotovo ne.


Upam, da veš, da gre za hibrida(pa še base price full dražji od M3). Torej, zakaj bi bolniki podpirali še naprej ICE-je? Nope. Nope. Nope. Naslednji avto bo samo EV in nič drugega. ICE so gotofi.

BigWhale ::

Truga je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kakrsna koli aktivna zaznava na daljse razdalje, 100m in vec, bo v mnozici vozil hitro postala problematicna. Menjave frekvenc, fazni zamiki, fazni preskoki, razni filtri lahko podaljsajo cas uporabe a na koncu bo frekvencni spekter zasicen in bo tezko lociti signal od suma.

TBH so ostala vozila najmanjsi problem, ker se avti komot pogovarjajo med sabo, tako kot vsak drug racunalnik. Problem je vse ostalo, kar ni racunalnik. Naprimer pesci


Jah, so in niso. Takoj, ko imas 'swarm' je potrebno uskladiti komunikacijo med clani. Kdo je komu nadrejen in kdaj kdo koga poslusa in uboga. Motnje so pa se vedno issue ker jih bo polno. Ce imas poleg senzorskih motenj se komunikacijske motnje je pa stvar se mal bolj komplicirana.

Ze dandanes so problemi, ko imas deset WiFi access pointov na kupu. Zdej pa poglej eno malo bolj polno krizisce, pa imas takoj 50+ reci, ki se hoce pogovarjati med seboj. Pripeljes v krizisce in kar naenkrat dobis 'ping' od 50 avtomobilov. Enim moras odgovorit nujno, enim ne rabis, enim lahko odgovoris kasneje.

fpbs ::

DarkSite je izjavil:

Upam, da veš, da gre za hibrida(pa še base price full dražji od M3). Torej, zakaj bi bolniki podpirali še naprej ICE-je? Nope. Nope. Nope. Naslednji avto bo samo EV in nič drugega. ICE so gotofi.

Ja, dobro vem, da gre za hibrida. Tudi moj naslednji avto bo EV, samo ne Tesla. Bolniki pa čakajo in čakajo za m3, ki ga v Tesli še narisali niso do konca.

DarkSite ::

fpbs je izjavil:

DarkSite je izjavil:

Upam, da veš, da gre za hibrida(pa še base price full dražji od M3). Torej, zakaj bi bolniki podpirali še naprej ICE-je? Nope. Nope. Nope. Naslednji avto bo samo EV in nič drugega. ICE so gotofi.

Ja, dobro vem, da gre za hibrida. Tudi moj naslednji avto bo EV, samo ne Tesla. Bolniki pa čakajo in čakajo za m3, ki ga v Tesli še narisali niso do konca.



It's official: The pencils are down. Torej so ga le narisali do konca.

Magic1 ::

Nasljedni avto bo EV... nasljednih 10 let boste vozili isto ICE kripo:)) Upam da že ni preveč zjahana.
Magic

WarpedGone ::

The M3 terrifies BMW

This about as close to pissing down your leg as you can get with an ad campaign. Sorry BMW, but Elon might as well be your boogey man.


talk about admitting that an unknown car that 370 thousand people have paid money to reserve is more exciting than a slightly electric ICE powered standard car.
Even worse, it proves that even BMW don't see the i3 as competition for the Tesla Model ? so they had to resort to using a hybrid instead.


What a fail! Makes me happy to see them so scared!


Saying why wait for a Model 3 when you can buy an EV with 15 mile range is ridiculous. Especially when that car starts at $45k. Its no surprise they are lucky to sell 30 a month. You would think when 300,000 reservations are made for a long range EV they might realize what people actually want.

Showing someone walking by a supercharger they can't use, to plug in to a 110v outlet just shows how clueless they are. My i3 didn't even come with DC fast charging, and while they have since made it standard they have made little to no progress in a DC fast charging network. Instead they advertised dealers giving loaner cars for long trips, except it took many months until dealers even thought about doing it, and when some did they added restrictions that defeat the whole purpose. Getting a loaner car with a 100 mile per day limit doesn't help with long distance travel.


Lepo vam je BMW oddemnostriral kako razume prihodnost. Navali narod na BMW delnice!

Uspeli so prodat mal čez 200 hibridnih stvorov.
Očitno folk hoče hibride...

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

I am enjoying the irony of complaining about "waiting" while walking past two 120kW Superchargers to unplug your car from a 110V outlet.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Po mojem je pa to samo tipična ameriška reklama, tam se gredo radi takšne stvari (že cela njihova kultura je takšna); v EU imajo/bodo imeli najbrž drugačne reklame (ker mi pač takšnega "zbadanja" ne maramo in je bolj kot ne kontraproduktivno).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Tralala999 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jz osebno bi raje spravil s cest avte, ker so precej neučinkovit prevoz za dnevne zadeve, ampak ok.

a res...razloži




Pa sploh se ne upošteva še vsa druga manjša in bolj učinkovita transportna sredstva, kot pa silit z 2.5l dizlom sredi ljubljane.

V prihodnosti bi morali prepovedat avtom vstop v mesto, od P&R lokacij naprej. Dovoljeno bo le poslovnim vozilom, hendikepiranim, intervencijskim, vip in za občasne plačljive vstope ko moraš kaj prevažat.
BicikLJ je uspeh, to bi morali še razširit na elektro skuterje in podobna low profile električna vozila. Vsi body able petrolheadi pa parkirat ali močno plačat. V mestu je avto neučinkovit, nevaren, umazan in nasploh odveč. Od kadar so zaprli slovensko cesto dol v centru ima tisti del, čist drugi vibe. Kakšnega divjega kolesarja se je sicer potrebno mal pazit, but all in all, rabimo več tega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

V mestu je avto neučinkovit

V mestu že, na splošno pa ne. Pri nas tričetrt ljudi živi izven mest.

nekikr ::

V mestu ja, ampak kaj pa je mesto? BTC spada pod Ljubljano? Torej prepoved vsem avbtomobilom? Ali zgolj prepoved vožnje po tistih petih ulicah, ki jih Ljubljana premore kot mestno jedro in so tako ali tako zaprte za promet?

vostok_1 ::

Vsaj to bi bil napredek. Drugače pa vse kar je v radiju Center-dolgi most. Ter povsot kjer so zgoščena naselja. Industrijski deli so manj problematični.
Avti nevrjetno veliko blokirajo pretočnost znotraj ljubljane.

Predvsem pa rabimo nova električna vozila z low profilom, za vse ki se pač vozijo na šiht v obmestne kraje.
Ne zanikam....slovenija bo trd oreh. Pri nas še vsaka dobra ideja umre v mukah.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nekikr ::

Avti nevrjetno veliko blokirajo pretočnost znotraj ljubljane.

To ni zaradi avtomobilov samih ampak zaradi ureditve slovenskih vasi (in malo večjih vasi, kot je Ljubljana recimo). Pri nas (beri: kjerkoli v Sloveniji) je stala hiška in nasproti nje še ena. Med njima je potekala makadam pot za en voz. Nato je zraven zrasla še ena hiška in še ena in še ena in še ena, med njimi pa je še vedno vijugala majcena makadam pot za en voz. Ko se je nabralo 200 hiš, so makadam asfaltirali, ga razširili do fasad obeh hišk, tako da se mimo lahko peljeta dva avtomobila. Nato se je zgradilo še 500 hiš in 1000, standard se je povečal, tako da ima zdaj čisto vsak vsaj en avtomobil, ampak tista majcena potka je pa še vedno enaka.
Ko se vozim po Ameriki tega problema recimo ne vidim. Po Miamiju se vozim precej enostavneje kot po vasici Ljubljana, problemov s parkiranjem tudi ni. Ja, težko za nazaj popravimo to zmedo, ampak tudi novi načrti so enako primitivni (recimo najnovejša basen o popravljanju LJ obvoznice - basen, ker so očitno udeleženi sami osli).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

vostok_1 ::

Torej še posebej velja, da moramo mi nekaj spremenit. Ker delat še tro nivojske cestne viadukte mimo kakega sela ne pride v poštev.
Še posebej folk iz vasi se rad vozi sam, tko da so avti res prazni na cesti.
Modi, ne me brisat, ampak žal slovenija je res redneck država. Prej ko to spoznamo, prej bomo morda kaj spremenili.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

celada ::

Problem je ker nimaš gostote prebivalstva da vpelješ nek spodoben javni prevoz izven Ljubljane. Že v Lj je trola precej boga.

Nikec3 ::

http://www.goodcarbadcar.net/2011/01/bm...

Kolegi, kaj jaz to prav vidim, da je bmw-ju prodaja trojk iz 2015 na 2016 v zda padla za 50%? Eno leto preden bo na ceste zapeljal prvi model 3. Očitno je čas, da si nabavim zaloge kokic in čakam na izjave iz štaba bmw.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Kje si ti dobil -50%? Je morda leta 2016 že konec? Tule imaš malo bolje prikazane številke z odstotki:
http://www.cleanmpg.com/community/index...

- trojka YTD change: -21.3%
- BMW total sales YTS: -9,5%

nekikr ::

Očitno je čas, da si nabavim zaloge kokic in čakam na izjave iz štaba bmw.

Kakšne kokice nekaj. Shortaj BMW, VW, Audi, Mercedes in ostale dinozavre in na vzvod kupi Teslo. Sposodi si od kolegov, familije in znancev, pa bank in vseh kjer lahko dobiš kakšen evro. Počakaj na "zdaj zdaj" in.....profit! Kokice bi kupil, pri vsem tem veleznanju.....najbolje, da skupaj z warpijem data skupaj za ene ta velike iun jih skupaj pojesta.

J.McLane ::

Nizke cene bencina pač dviguejjo porabo SUV-jem in pickupom (prodaja v US):
- CR-V +13%
- Nissan Rogue: +33%
- RAV4 +19%
- BMW X3 +44%
- MB GLC/GLK +65%
- MB GLE/M +10%

WarpedGone ::

Na zgornjem seznamu so 'le' modeli iz sredine ponudbe, kjer so marže in zaslužki nižji. Kaj se dogaja z dražjimi zadevami ala X4, X5, X6?
Tole:
BMW X4: lani 3146, letos 2.615, -17%
BMW X5: lani 29.151, letos 22.204, -24%
BMW X6: lani 3.958, letos 3.535, -11%
BMW vidi rast pri cenejših modelih, i.e. rine se med franzoce in italijane in ostala plebejska vozila.

Tony Seba: Clean Disruption of Energy & Transportation - Market Creation, Transformation and Destruction:
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

... in tisti, ki pa ne morejo imeti BMW-je X6 etc., pa kupujejo cenejše SUV-je ala KIA Sportage, Hyundai Tuscon, Santa Fe ipd. ... definitivno pa ne kakršnokoli izjemno drago EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Očitno je čas, da si nabavim zaloge kokic in čakam na izjave iz štaba bmw.

Kakšne kokice nekaj. Shortaj BMW, VW, Audi, Mercedes in ostale dinozavre in na vzvod kupi Teslo. Sposodi si od kolegov, familije in znancev, pa bank in vseh kjer lahko dobiš kakšen evro. Počakaj na "zdaj zdaj" in.....profit! Kokice bi kupil, pri vsem tem veleznanju.....najbolje, da skupaj z warpijem data skupaj za ene ta velike iun jih skupaj pojesta.

Meh, Teslinih delnic pri trenutni ceni ne bi upal kupit, od vsega naštetega se mi še najbolj ziher zdi ravno shortanje BMW-ja. Morem malo preučiti opcije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Big_Al ::

http://www.goodcarbadcar.net/2011/01/bm...

Kolegi, kaj jaz to prav vidim, da je bmw-ju prodaja trojk iz 2015 na 2016 v zda padla za 50%? Eno leto preden bo na ceste zapeljal prvi model 3. Očitno je čas, da si nabavim zaloge kokic in čakam na izjave iz štaba bmw.



ne. prej je bila samo 3ka - kot karavan, limo, kabrio in kupe izvedba. zdaj je pa kupe in kabrio po novem 4ka. in ker sta ta zelo priljubljena izvedenka v US so številke pač take.

nekikr ::

Meh, Teslinih delnic pri trenutni ceni ne bi upal kupit,

Zakaj ne? Trenutno razen sanj ne prodajajo ničesar omembe vrednega. Ko začnejo, zdaj zdaj, izdelovati 10,20,30 milijonov vozil letno, bo delnica poletela v nebo? Saj nam to prodajata z warpijem? Shortaš vse ICE, maksimalen vzvod na TSLA in voila! Profit! Saj veš, denar kjer imaš usta pa to. Jaz sem nazadnje stavil na VW pri 108€, 110€ in 112€. Sem imel občutek, da še ne bodo propadli, kot govorite tule ;)

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Meh, Teslinih delnic pri trenutni ceni ne bi upal kupit,

Zakaj ne? Trenutno razen sanj ne prodajajo ničesar omembe vrednega. Ko začnejo, zdaj zdaj, izdelovati 10,20,30 milijonov vozil letno, bo delnica poletela v nebo? Saj nam to prodajata z warpijem? Shortaš vse ICE, maksimalen vzvod na TSLA in voila! Profit! Saj veš, denar kjer imaš usta pa to. Jaz sem nazadnje stavil na VW pri 108€, 110€ in 112€. Sem imel občutek, da še ne bodo propadli, kot govorite tule ;)

A res? Lahko prosim dobim svoj citat, kako je Tesla oh in sploh, in brez svojih problemov in kako bodo vsi propadli? In kdaj točno sem sploh rekel, da je Tesla pri 230 $ dober nakup? Ravno nasprotno, Warpiju sem kazal, da je Teslina delnica zadnji 2 leti padala.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Uf, ja, zamenjal sem te, se opravičujem.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Uf, ja, zamenjal sem te, se opravičujem.

Verjamem pa, da se ni težko zmotit, ker vsi pričakujete od ST forumašev, da bodo zavzeli pozicijo črno-belo, čeprav sta v tej temi samo dva takšna ekstrema (W1 in fpbs).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Julija je bilo v Sloveniji prvič registriranih 5794 vozil, od tega 46 električnih ali hibridov. Kar je 0,8% delež. Niti ni tako slabo.

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Verjamem pa, da se ni težko zmotit, ker vsi pričakujete od ST forumašev, da bodo zavzeli pozicijo črno-belo, čeprav sta v tej temi samo dva takšna ekstrema (W1 in fpbs).


Kdor v mojih prispevkih vidi črno/belo ima na nosu črno/bel filter.
Kdor v mojih prispevkih vidi "ekstrem" ima problem s prepoznavanjem faktov takšni kot so.

A res? Lahko prosim dobim svoj citat, kako je Tesla oh in sploh, in brez svojih problemov in kako bodo vsi propadli? In kdaj točno sem sploh rekel, da je Tesla pri 230 $ dober nakup? Ravno nasprotno, Warpiju sem kazal, da je Teslina delnica zadnji 2 leti padala.


Tesla je danes pri trenutno znanih dejstvih še vedno super nakup. Ko bo cena 10x višja, bo še vedno dober nakup, ker še vedno ne bo trčila ob strop možnega obsega poslovanja.

In kaj potem če je trenutno cena nižje kot 2 leti nazaj?
Kaj je magičnega v razdobju 2let da je to omembe vreden fakt?
Tretnutno je tudi 534% (ja, 5.3x) višja kot je bila še aprila 2013 in 53% (ja, +50%) kot je bila pred 6 meseci. Ja, v pol leta je zrasla za 50%. Zakaj je omenjanje dveh let in primerjava s špico takšen benchmark?
Hec je, da se mehanimi ki so stvar pognali do 280 pred dvema letoma zopet nabirajo. Le da se stvar tokrat ne bo ustavila na 280, ker bo na 250 šele dobro štartala. 280 je bi rezultat štarta iz 40. Moj sell-order je na jurju.

Stvar je, da je TSLA hitrorastoča delnica z velikim nihanjem, kjer je kakršnakoli stava na kratko obdobje čisto ugibanje. Trenutna vrednost delnice je vedno rezultat pričakovanj bol ali manj obveščenih kupcev/prodajalcev. Nekateri hočjo špekulirat čez noč, drugi si zidajo penzion.
Stvar ima temelj in nadgradnjo. Temelji TSLA danes so bistveno bolj čvrsti, kot so bili dve leti nazaj ko je bila cena že 280. Prejšnji mesec se je dogajal čisti šitfest napadov in metanja dreka a se cena delnice ni in ni hotla spustit. Skozi ta čas je še mal dobivala. Kaj to pove o stanju temeljev?
Verniki v "ni profita, dela izgubo", kakšna bo vaša reakcija ko bodo praktično čez noč nardil milijardo profita? Kaj mislite, kakšna bo reakcija trga na takšno zadevo? Kdor misli, da se to ne bo zgodilo, naj prosim svoja predvidevanja osnuje na javno-znanih podatkih. Edini razlog zakaj tesla danes nima prikazanea profita je, da bo ta čez par let lahko Nx večji kot bi bil že danes.

Tole pišem le zato, da sam pri sebi mal razjasnim misli. Da bi ST inteligenzza lahko zapopadla o čem govorim, sem že zdavanaj obupal.

Za vas tale članek, da boste lažje spali: Dieser Mann prophezeit Teslas Untergang

Japonci so menda tradicionalno konservativni in ne marajo rizika. Panasonic je kljub temu izdal za švoh 3.9 milijard USD obveznic da bo lahko hitreje opremil GF. A vsaj razumete kaj je to obveznica, al se že tle konča?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

O ja, shortanje velikih je danes kar varna stava...

Still, it runs shiny for the automotive industry – especially for German. With diesel and petrol. And not only domestically, but also on the major world markets. The three largest, China, the US and Western Europe run particularly well. Therefore the VDA a global record for sales expected again. For the first time, the industry will probably exceed the 80 million mark this year, selling to expectations of VDA 80.6 million cars in one year.

No wonder that carmakers see little reason to see the exhaust affair as an opportunity for a fundamental reorientation. That had been made clear at an internal meeting of the VDA few weeks ago, representatives of the major carmakers and their suppliers.

“We have to do something. The exhaust affair collecting the entire industry, which is to a large diesel crisis”, a Union official warned. But that saw many delegates the industry differently. “This is a VW problem,” said one. “Why should we change course, we have no software manipulated” another asked. “Just look at the glossy sales figures to” suggested a third. “Where is the problem?”

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

No wonder that carmakers see little reason to see the exhaust affair as an opportunity for a fundamental reorientation. That had been made clear at an internal meeting of the VDA few weeks ago, representatives of the major carmakers and their suppliers.

Sem prepričan da BMW vidi težavo v padanju prodaje na ameriškem trgu in, da jih je vsaj rahlo strah prihoda Modela 3. Ker bodo ravno oni od vseh znamk najbolj na udaru. Spremembe se vedno začnejo dogajati v ZDA in se potem preselijo še na druge dele sveta. Prišli bomo do stopnje ko bo vseeno kaj bodo ta-veliki naredili, tako kot je bilo vseeno kaj je Nokia naredila par let nazaj. Ko je imidž enkrat uničen, se težko rešiš.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Zabavno branje o samovozeči tehnologiji, tesla vs MB.

Nikec3 ::

pegasus je izjavil:

Zabavno branje o samovozeči tehnologiji, tesla vs MB.

Lol, Mercedes me spominja na tole:



:))8-)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

http://www.finance.si/8847968/Ali-zupan...

Ljubljanska občina je nabavila 20 električnih Golfov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
305 / 1216
»»