» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
304 / 1215
»»

Gregor P ::

Zaradi mene ima lahko level 5, še vedno boš moral imeti roke na volanu in sam voziti avto; je pa vsaka izboljšana asistenca pri vožnji dobrodošla.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

za pričakovat je le eno- hw bo zadostoval. sw se itak nonstop nadgrajuje, birokracija bo pa mlela v svojem tempu ledenih dob.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

DarkSite ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.cbc.ca/news/business/tesla-a...


Star članek in že obdelan. Opozorila so in lepo piše kaj sistem zmore. AP ne bodo umaknili. 99,9% voznikov Tesle podpira AP. Kaj si ostali mislijo pa who cares...

Gregor P ::

Upam, da se razume, da to, kaj vozniki Tesle mislijo oz. podpirajo, ne igra prav nobene vloge pri postavljanju (splošnih) varnostnih standardov za vozila:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Truga ::

Ce bi blo to res ze 20 let ne bi pustili ljudem vozit.

WarpedGone ::

Še manj to velja za novinarske prostitutke.
Hard data kaže, da je AP dvakrat boljši od človeka. Danes tukaj.
Zagovarjanje prepovedi oz. ukinitve AP je enako ubijanju - povečalo bo število smrtnih žrtev.

Ampak novinarske prostitutke in forumski drekači ste enako irrelevantni.
Napredek gre naprej, brez vas.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Dejstvo je, da so se ti skisali možgani, kot pravzaprav vsakemu zagrizenemu verniku v karkoli. Avtopilot, ki ne vidi čez cesto postavljenega tovornjaka, preprosto ni boljši od človeka.

WarpedGone ::

Biolog bi po profesiji moral razumet kaj je to statistika.
No, biolog vreden svojega naziva vsaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

#brezpodpisa

WarpedGone ::

Torej biologi kot eno osnovnih orodij uporabljajo laži al kaj želiš povedat?
Spadaš med "forumske drekače".
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Očitno ne razumeš, kaj ta slika pomeni. Sj uredu, od tesla investitorja človek res ne pričakuje več.
#brezpodpisa

fpbs ::

Tesla Lost $293 Million In Q2 2016 After 'Production Hell':

http://jalopnik.com/tesla-lost-293-mill...

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Biolog bi po profesiji moral razumet kaj je to statistika.
No, biolog vreden svojega naziva vsaj.

Statistika (in ne samo statistika) pravi, da je avtopilot brez voznika slabši od voznika brez avtopilota. Ti lažeš, da je avtopilot boljši, Musk pa zavaja s statistiko (v slogu one sličice zgoraj).

J.McLane ::

Statistika na 1 (ENEM) samem vzorcu. :))

Okapi ::

Kaj misliš, kdo popravi več napak pri vožnji - voznik avtopilotovih, ali avtopilot voznikovih?

frudi ::

Ja jeba, Tesla se sami sklicujejo na to statistiko, kljub temu da:
1. je iz enega samega vzorca
2. dokazuje kvečjemu to, da je autopilot vsaj za cel red velikosti nevarnejši od človeškega voznika v primerljivo dragem novem avtomobilu

Si čisto zaslužijo, da jih skurcamo zaradi takšnega zavajanja.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

nekikr ::

V bistvu pravijo, da je njihov sistem na avtocesti, pri super duper novem avtomobilu najvišjega cenovnega razreda in specifičnih voznikih 2x varnejši kot random človek v mix okolju in v vseh novih ali starih kripah. Ker se na avtocesti naredi precej malo nesreč v primerjavi z urbanim okoljem je to eno veliko zavajanje. Warpi in podobni najbrž tudi na roke pomijejo 500 krožnikov s samo eno kapljico detergenta in so pri tem blazno navdušeni (kot en standard zavajanja pri reklamah).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WarpedGone ::

da je avtopilot brez voznika slabši od voznika brez avtopilota


Avto brez voznika je manj varen od avta z voznikom.
You heard it here first, folks! Biser SloTech inteligence je zgruntal da je avto brez voznika manj varen od avta z voznikom.

Statistika na 1 (ENEM) samem vzorcu.

Pred to nesrečo, je bila statisika še manj uporabna, čez sto milijonov prevoženih km in nobene smrtne žrtve. Povsem neuporabna zadeva, ta avtopilot, nobene smrtne žrtve... vzorec velik 0.

Ja, statistika je kurba, ko jo v roke vzame taka inteligenzza..
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Truga ::

WarpedGone je izjavil:

Avto brez voznika je manj varen od avta z voznikom.
You heard it here first, folks! Biser SloTech inteligence je zgruntal da je avto brez voznika manj varen od avta z voznikom.


Pa saj to je res? Googlov avto je v nevemkok miljonih km zakrivil *eno* nesreco, pa se to ker je vozil "prevec previdno", karkoli naj bi to pomenilo. Verjetno zadnji krci umirajoce kulture.

lizika88 ::

Truga je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Avto brez voznika je manj varen od avta z voznikom.
You heard it here first, folks! Biser SloTech inteligence je zgruntal da je avto brez voznika manj varen od avta z voznikom.


Pa saj to je res? Googlov avto je v nevemkok miljonih km zakrivil *eno* nesreco, pa se to ker je vozil "prevec previdno", karkoli naj bi to pomenilo. Verjetno zadnji krci umirajoce kulture.


Pa se to imajo voznika izšolanega za vožnjo google avta in ne nekoga ki ima B tip licence in 100.000USD

Zanemarljivo total.

Kaj google definira kot "nesrečo" je tudi vprašljivo.

Nikec3 ::

Ja, statistika je kurba, ko jo v roke vzame taka inteligenzza..

Če s to "inteligenzzo" misliš Muska...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Priceless... ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence. Sej bi bil presenečen, pa že neki časa nism več. Niti razočaran.

Vzmam kokice in čakam, kako mi bo ST inteligenzza razložila, da Musk ni naredu nič, kar je pa je pa čist simpl in bi lahko vsak. Ampak ni, ker nihče drug ni tolk neumen da bi šel to delat. Al neki karkoli.

Resno, "kako vas nije sramota"?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Kako da tebe ni sram? Musk je naredil eno težko delo, nihče mu tega ne jemlje. Ampak, da pa serijsko niza čudeže? Ojoj, no, si že večkrat pokazal kako zacementiran si, ampak tole je pa čisto nov nivo fanatizma. Če te zanima muslimanska vera lahko postaneš največji fanatik od vseh čez noč, pa je konkurenca huda. Serijsko niza čudeže je rekel :)

pegasus ::

V primerjavi z "normalnimi" ljudmi je Muskov CV precej enostavno brati kot "serijsko nizanje čudežev". Predvidevam, da ga bo zgodovina beležila kot vidnega predstavnika naše dobe, ki bo pomembno vplival na prihodnost.

vostok_1 ::

Vsekakor bo to Musk eno glavnih imen tega desetletja. Družbo mu bo delal Snowden in morda še kdo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

@Warpi, nihče Musku ne jemlje zaslug, je pa on tisti, ki se je prvi začel hvaliti, da je Tesla v načinu Autopilota (ki je večino časa vklopljen na avtocesti) 2x bolj varna od povprečnega avtomobila v vseh voznih pogojih. To je dejstvo in ni plod slo-tech "inteligenzze".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Edini razpoložljivi podatki njegove navedbe potrjujejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Tesla & Google Disagree About LIDAR -- Which Is Right? Tesla zagotovo ne!

https://cleantechnica.com/2016/07/29/te...

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Edini razpoložljivi podatki njegove navedbe potrjujejo.

Ja, zdaj pa še enkrat pomisli kaj ti podatki pomenijo. Pomenijo namreč, da je Tesla najmanj varen luksuzni avto na ameriških cestah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

S kakšno resolucijo deluje radar v Tesli, LIDAR vemo približno kako dobro riše 3D okolico, je na YouTube mnogo filmčkov. Zakaj se mi zdi da radar nima niti približno tako dobre resolucije kot je navedeno v zgornjem članku? Se samo meni zdi, da deluje bolj v ravnini, se pravi levo desno, za gor-dol pa praktično nima razločanja?

Okapi ::

fpbs je izjavil:

Tesla & Google Disagree About LIDAR -- Which Is Right? Tesla zagotovo ne!

https://cleantechnica.com/2016/07/29/te...

Sicer zanimiv članek, ampak lahko bi vsaj omenili tudi IR-kamere.

Sploh pa IMHO ni problem v tipalih, temveč izključno v pameti računalnika, ki obdeluje podatke tipal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

fpbs ::

Okapi je izjavil:

Sploh pa IMHO ni problem v tipalih, temveč izključno v pameti računalnika, ki obdeluje podatke tipal.

Kaj ti nuca pamet računalnika, če ti senzor ne zazna dogajanja v okolici.

Okapi ::

Večina (da ne rečem vsi) problemov izhaja iz dejstva, da računalnik ne razume podatkov, ki mu jih pošiljajo tipala. Že samo nekaj kamer, ki snemajo v vidni in IR-svetlobi, vidi veliko več, kot vidi voznik, in kot je potrebno za povsem varno vožnjo.

vostok_1 ::

Jz bi vseeno neko obliko lidarja imel na avtu.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Magic1 ::

Manj kot mesec nazaj je W1 konstantno lajal, kako je letos proizvodnja Tesel poletela. Zdaj pa prihajajo ven novice o hudičevem drugem četrtletju glede proizvodnje... :)) 100000 bullshits, as susual. Verniki vedno vse verjamejo, ko je pa resnica jasna pa je že kak priročen izgovor.
Magic

fpbs ::

vostok_1 je izjavil:

Jz bi vseeno neko obliko lidarja imel na avtu.

Tako cena, kot tudi velikost današnjih LIDARjev ovirata uporabo za avtonomna vozila. Sem prepričan, da se ga bo v času parih let, dobilo za ceno cca 10$ in v obliki integriranega vezja - čipa.

vostok_1 ::

Trenutni lidar vsekakor ne, dost pre-bulky zadeva. Bi pa imel neko laser array zadevco, da recimo pokriva enih 20 točk pred avtomobilov, in par na straneh. Z enim običnim razdaljemerom se tista nesreča recimo ne bi morala zgodit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

SambaShare ::

J.McLane je izjavil:

S kakšno resolucijo deluje radar v Tesli, LIDAR vemo približno kako dobro riše 3D okolico, je na YouTube mnogo filmčkov. Zakaj se mi zdi da radar nima niti približno tako dobre resolucije kot je navedeno v zgornjem članku? Se samo meni zdi, da deluje bolj v ravnini, se pravi levo desno, za gor-dol pa praktično nima razločanja?



Mene pa bolj zanima kako bi LIDAR deloval če bi ga imeli vsi avti na cesti. Zna biti zoprno, ko ti še vsi ostali "špricajo" in imaš kup motenj.

Malajlo ::

A motnje kot so na polno z GSM aparati na množičnih prireditvah?

vostok_1 ::

SambaShare je izjavil:

J.McLane je izjavil:

S kakšno resolucijo deluje radar v Tesli, LIDAR vemo približno kako dobro riše 3D okolico, je na YouTube mnogo filmčkov. Zakaj se mi zdi da radar nima niti približno tako dobre resolucije kot je navedeno v zgornjem članku? Se samo meni zdi, da deluje bolj v ravnini, se pravi levo desno, za gor-dol pa praktično nima razločanja?



Mene pa bolj zanima kako bi LIDAR deloval če bi ga imeli vsi avti na cesti. Zna biti zoprno, ko ti še vsi ostali "špricajo" in imaš kup motenj.


Isto je pri radarjih itd.
To ni problem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

DarkSite ::

Povej mi kako bo LIDAR deloval, ko bo dež, megla, prah oz sneg? Ne bo ane. Celotna flota s tem sistemom bo parkirana v garaži zaradi omenjenih razmer.

Kombinacija večih kamer in radarjev specialnih ala Bosch, če spremljas veš o čem govorim, je prihodnost.

Magic1 ::

Avto bo težil in ne bo omogočal asitence/delovanja v primeru neočiščenih senzorjev.
Magic

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

Avto bo težil in ne bo omogočal asitence/delovanja v primeru neočiščenih senzorjev.
Kdo bo pa skrbel za vse tiste tisoče samovozečih avtov, ki jih boš poklical po telefonu?

SambaShare ::

Malajlo je izjavil:

A motnje kot so na polno z GSM aparati na množičnih prireditvah?


Primerjava ni na mestu. Pri GSM imaš vsaj nedvoumno indikacijo kdaj je prišlo do collisiona in okrog tega lahko gradiš rešitve, tu je jaz me vidim. Edina sigurna rešitev bi bila da ima vsak vir svoj frekvenčni pas, ampak jih bo hitro zmanjkalo. Mogoče bi si lahko deloma pomagal s polarizacijskim filtrom, ampak res deloma.

Zna biti da je pasivni način kar prava stvar. Če ne drugega slika vsebuje daleč največ informacije, samo procesiranje je zoprno.

vostok_1 ::

SambaShare je izjavil:

Malajlo je izjavil:

A motnje kot so na polno z GSM aparati na množičnih prireditvah?


Primerjava ni na mestu. Pri GSM imaš vsaj nedvoumno indikacijo kdaj je prišlo do collisiona in okrog tega lahko gradiš rešitve, tu je jaz me vidim. Edina sigurna rešitev bi bila da ima vsak vir svoj frekvenčni pas, ampak jih bo hitro zmanjkalo. Mogoče bi si lahko deloma pomagal s polarizacijskim filtrom, ampak res deloma.

Zna biti da je pasivni način kar prava stvar. Če ne drugega slika vsebuje daleč največ informacije, samo procesiranje je zoprno.


Modulirat bi morali signal. Ne vem sicer kako bi bilo z hitrostjo detekcije, mogoče ne bi smel biti interferenčni/časovni lidar.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fpbs ::

MIT researchers developing LiDAR on a chip:

http://www.greencarcongress.com/2016/08...

Magic1 ::

Musk hodi po zelo nevarni liniji. Gembler na 1000%, en večji fail in hišica iz kart se bo sesula instantno.
https://www.thestreet.com/story/1366711...
Magic

DarkSite ::

fpbs je izjavil:

MIT researchers developing LiDAR on a chip:

http://www.greencarcongress.com/2016/08...


The current on-chip LiDAR system can detect objects at ranges of up to 2 meters; the researchers are hoping to achieve a 10-meter range within a year. They said there is a clear development path towards technology that can reach 100 meters, with the possibility of going even farther.


Torej, čez komaj 1 leto naj bi imeli 10m(mogoče). Kaj če voziš avto 100km/h in vidiš le 10m pred sabo? To je to ane? Nope, še dolgo ne bo nič iz tega.
Trenutno so kamere in radarji v prednosti in tudi že dostopni na policah medtem ko je tech v članku dostopen le v sanjah. Samovozeči avti pa rabijo vgrajen hardware že danes in ne čez par let. Bistven je le software, ki se bo nadgrajeval sproti.

BigWhale ::

Kakrsna koli aktivna zaznava na daljse razdalje, 100m in vec, bo v mnozici vozil hitro postala problematicna. Menjave frekvenc, fazni zamiki, fazni preskoki, razni filtri lahko podaljsajo cas uporabe a na koncu bo frekvencni spekter zasicen in bo tezko lociti signal od suma.

Verjetno je kljuc v pasivni zaznavi, kamere razlicnih spektrov in zaznava na podlagi kontrastov. Na kratkih razdaljah (in pri nizjih hitrostoih) pa lahko brez tezav ostanemo na ultrazvoku.
««
304 / 1215
»»