» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
294 / 1139
»»

WarpedGone ::

Ne znam trdi kdo?

Wrong question.
Trditev mora dokazat tisti ki jo postavi. Tvoja osnovna trditev je , da avto znaš popravit.
Po defaultu avto zna popravit njegov proizvajalec. Vsi ostali so moral morebitno poznavanje nekje pridobit. To svoje poznavanje dokazujejo s pofočkanimi dokazili.

Ko imaš na steni Teslin žegen, da si ustrezno usposobljen avto popravit, boš to lahko počel.
Kolk je treba plačat tisti žegen, pa ni več problem "znam/ne znam" ampak "js tega nočm plačat".
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

ga popravil

Ne znaš ga popravit, ti si sam ful prepričan sam vase, da ga znaš.
Če bi ga znal pravilno popravit, bi vedu tudi kaj je treba v kompjuterju spremenit, da bo stvar delala.


Tole je simply bollocks.

Mehansko zakrpat avto in potem ustrezno povedati SWju, da je stvar popravljena sta dve razlicni stvari. Trditi, da ce znas eno, bi moral znat tudi drugo je traparija. Druga stvar je tam tudi zato, da lahko stvar popravijo samo posebaj posveceni mehaniki, ki so morali placati ustrezni davek cerkvi. :)

RedDrake ::

80% uporabe avtomobilov je neracionalne.

Imam dva avtomobila, kvečjemu bom imel čez par let tri.
Z višanjem standarda postaja ekonomičnost lastnine vozila čedalje manj pomembna.

@BigWhale: Pusti TSLA delničarja pri miru. On ima agendo, da postane miljonar, TeslaVision je pač pot do tega cilja.

Okapi ::

Druga stvar je tam tudi zato, da lahko stvar popravijo samo posebaj posveceni mehaniki, ki so morali placati ustrezni davek cerkvi.
Med drugim tudi zato, ker bi imel proizvajalec težave, če bi ne hotel prodajati rezervnih delov vsem serviserjem in zasebnikom (vsaj v urejenih državah).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

vostok_1 ::

RedDrake je izjavil:

80% uporabe avtomobilov je neracionalne.

Imam dva avtomobila, kvečjemu bom imel čez par let tri.
Z višanjem standarda postaja ekonomičnost lastnine vozila čedalje manj pomembna.

@BigWhale: Pusti TSLA delničarja pri miru. On ima agendo, da postane miljonar, TeslaVision je pač pot do tega cilja.


Rabiš pa jih za?

Sicer višanje standarda ne pomeni, da boš tudi imel več denarja. Ali drugače povedano, kakšno višanje standarda...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



Mehansko zakrpat avto in potem ustrezno povedati SWju, da je stvar popravljena sta dve razlicni stvari. Trditi, da ce znas eno, bi moral znat tudi drugo je traparija. Druga stvar je tam tudi zato, da lahko stvar popravijo samo posebaj posveceni mehaniki, ki so morali placati ustrezni davek cerkvi. :)

Avto sem kupil in je moj. Kaj delam z njim, kako ga zakrpam... je povsem moja stvar. Podobno so avtomobilske firme pogojevale garancijo z nakupi originalnih delov in vgradnjo v pooblaščenih servisih, pa jim je EU komisija lepo povedala, da ni treba vgrajevati originalnih delov ampak zgolj tehnično ustrezne.
Če bi Teslina filozofija bila sprejeta potem lahko daljinske ključe pričakujemo v računalnikih, mobilnih telefonih, pralnih strojih, hladilnikih...Pol boš pa prišel ves izmučen domov in bo v hladilniku toplo pivo, ker bo proizvajalec smatral, da niso nastavil prave temperature za pivo. Ali pa ti bo sredi pogovora mrknil telefon, ker se potiš in obstaja nevarnost, da se zmoči. Vklopili ti ga bodo šele na servisu oz. ko ga pošlješ na v tovarno na Kitajsko.

PS- če bi bila daljinska ključavnica čisto legit potem bi jo imeli tudi v klasičnih avtomobilih. Nenazadnje že imamo elektronske blokade motorja, avtomatski klic v sili... Enostavno bi zbrisali daljinsko izbrisali kodo ključa, pa ne bi mogel več pognati motorja brez obiska pooblaščenega servisa.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

Avto sem kupil in je moj. Kaj delam z njim, kako ga zakrpam... je povsem moja stvar.

Ne ni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:


Rabiš pa jih za?

Sicer višanje standarda ne pomeni, da boš tudi imel več denarja. Ali drugače povedano, kakšno višanje standarda...

Enega za prevažanje familije, izlete po EU (Skandinavija, vzhodna Evropa, Francija, Nemčija, morje južnih bratov) in občasno kak prevoz gradbenega materiala do katerega izmed vikendov.
Drugega za užitek v panoramski vožnji v toplejšem delu sezone - kabrio.
Tretji bo kak EV kinderjajček (a-la zoe) za (pri)mestno vožnjo v roku dveh treh let.

Ja, več denarja niti nimam (premoženje sicer raste zaradi nepremičnin), ampak strošek drugega avta, ki se ga ne uporablja veliko je zanemarljiv, mogoče pol povprečne SLO plače. Ostali stroški (obraba vozil, gorivo, whatnot, ...) so odvisni od tega koliko človek letno prevozi, ne od tega koliko vozil uporablja.
V bistvu je največji problem prostor. Če mora človek garažo najeti, potem je to še vsaj dodatnih 600 EUR letno, minimalno. Za tretjega bo to morda potrebno, ampak to je še down-the-road, bomo videli ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Avto sem kupil in je moj. Kaj delam z njim, kako ga zakrpam... je povsem moja stvar.

Ne ni.


Dokler nimamo od drzave pozegnanih servisov, ki lahko popravljajo avtomobile, ga lahko popravlja vsak sam doma. Ce ga slabo popravi potem tudi odgovarja za posledicami slabo popravljenega avtomobila. Dokler pa tega nimamo, je pa vse skupaj predvsem preserancija proizvajalcev avtomobilov v stilu "Mi znamo, ti pa ne, placat moras." In je namenjena predvsem vendor lock-inu.

Vendor lock-in je bad.

Nikec3 ::

RedDrake je izjavil:

vostok_1 je izjavil:


Rabiš pa jih za?

Sicer višanje standarda ne pomeni, da boš tudi imel več denarja. Ali drugače povedano, kakšno višanje standarda...

Enega za prevažanje familije, izlete po EU (Skandinavija, vzhodna Evropa, Francija, Nemčija, morje južnih bratov) in občasno kak prevoz gradbenega materiala do katerega izmed vikendov.
Drugega za užitek v panoramski vožnji v toplejšem delu sezone - kabrio.
Tretji bo kak EV kinderjajček (a-la zoe) za (pri)mestno vožnjo v roku dveh treh let.

Ja, več denarja niti nimam (premoženje sicer raste zaradi nepremičnin), ampak strošek drugega avta, ki se ga ne uporablja veliko je zanemarljiv, mogoče pol povprečne SLO plače. Ostali stroški (obraba vozil, gorivo, whatnot, ...) so odvisni od tega koliko človek letno prevozi, ne od tega koliko vozil uporablja.
V bistvu je največji problem prostor. Če mora človek garažo najeti, potem je to še vsaj dodatnih 600 EUR letno, minimalno. Za tretjega bo to morda potrebno, ampak to je še down-the-road, bomo videli ...

Sej ni važno koliko avtomobilov boš imel ti, trendi za večino so pa jasni. Mladi danes (v vedno večjem deležu) ne vidijo več smisla v lastništvu pa naj gre za avto, stanovanje, ali kaj drugega. Začenja se obdobje avtomobilizma kot storitve, in zadeve se že poznajo. Pravi boom pa bo, ko bo avtonomna vožnja malo bolj razširjena in dodelana. Prodaja avtomobilov v razvitem svetu bo padala, bo pa rast še trajala na "emerging markets".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

What he said.

Preseravanje z avti in podobnim je ostalina USA 1955.
Sicer nisem proti individualni lastnini, sploh ne. Ampak potrebno bo reorganizirat promet. Tlačenje sredi mesta z praznim avtomobilom je samo še v balkanskih državah.
Prav zaradi zakasnitve mentalitete, ne moremo preidt na nova transportna sredstva.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

thramos ::

Malo je kriva tudi majhnost saj avtomobil postane neuporaben in neudoben šele ob ustrezni gostoti naseljenosti. Čeprav je že Ljubljana za živečega znotraj obvoznice skoraj čez to mejo.

Znak visokega standarda izletov pa so itak drugačni načini potovanja ne pa 20+ urno cijazenje za volanom do Skandinavije.

Invictus ::

Nikec3 je izjavil:


Sej ni važno koliko avtomobilov boš imel ti, trendi za večino so pa jasni. Mladi danes (v vedno večjem deležu) ne vidijo več smisla v lastništvu pa naj gre za avto, stanovanje, ali kaj drugega. Začenja se obdobje avtomobilizma kot storitve, in zadeve se že poznajo. Pravi boom pa bo, ko bo avtonomna vožnja malo bolj razširjena in dodelana. Prodaja avtomobilov v razvitem svetu bo padala, bo pa rast še trajala na "emerging markets".

Mladina danes ni za avto, oz. se jim zdi nepomemben, ker nima denarja zanj. Preprosto zato ne, ker vse zagonijo za pametne telefone. In jim je všečkanje na facebooku bolj pomembno od druženja. In seveda ker ne morejo doseči standarda svojih staršev, se pač pacajo pri njih do 40 leta, kjer študirajo družboslovne zadeve.

Sam tudi nisem mahnjen na avte, ampak če bi imel plac (nekoč ga bom), bi imel en kabrio za poletne dni, en družinski avto in en kombi za dopuste/vikende.

A je to potrošništvo? Seveda je. Ampak meni omogoča fleksibilnost pri mojih aktivnostih, da se nekaj lotim, kad svane kurcu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

thramos ::

Trend globalen in v Sloveniji zaradi majhnosti še najmanj viden. Zate, ki si starajoč se zahojenc in mu vrhunski dopust kot kaže predstavlja fijakanje in cijazenje v avtomobilu pa itak nedoumljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Nikec3 ::

Sam tudi nisem mahnjen na avte, ampak če bi imel plac (nekoč ga bom), bi imel en kabrio za poletne dni, en družinski avto in en kombi za dopuste/vikende.

Ja, to bi imel ti, ne pa večina mladih. In ja, res je da je treba za vsaj približno opazovanje trendov nujno ven iz Slovenije. Ker pri nas nismo ravno znani kot "early adopterji", še več, pri nas so trendi kakih 10-20 let za trendi razvitih držav.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

Ja, če potuješ od A do B, avto res ni smiseln, in je kvečjemu breme (parking, skrbi za vlom, ipd ...). Ampak jaz se rad zapeljem tudi do bolj obskurnih destinacij, do kamor je včasih javni prevoz fail od faila. In za dopust si vzamem 3 tedne ali več, plus pot nastavim tako, da je na dan maksimalno kakih 5-6 ur voznje, ostalo je ogled stvari po poti. Ze ce bi hotel Slovenijo recimo raziskati 100%, imas en mesec premalo, kamoli da se cez Nemcijo peljem dvakrat na dve leti ...

Vsakemu svoje.
Poskusi recimo z javnim prevozom raziskati jug Portugalske (bil tam in počel točno to) in javi koliko neskončnih ur boš prebil na avtobusih in vlakih, ki so še pooooočasnejši od naših želvlakov. Če bi bil z avtom, bi lahko v vsaj treh primerih užival v lokaciji, ne pa da sem zabil pol dneva za pot tja in potem imel zadnjo povezavo za nazaj v roku 30 min ...
Mogoče je res jug Evrope bolj nagnjen k temu kot sever, a tudi raziskovanja Norveških fjordov brez avtomobila si ne predstavljam ravno najbolje (javni prevoz je preveč neprilagodljiv).

Mladina pa verjetno želi samo v velika mesta, na velike žure, kjer se ga zapije in jih taksi dostavi v hotel. Potem pa vozim štoparje po Sloveniji v obskurne destinacije, do kamor javni prevoz pač ne seže ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

bMozart ::

offtopic:
Invictus:
Preprosto zato ne, ker vse zagonijo za pametne telefone.

------->

RedDrake:
premoženje sicer raste zaradi nepremičnin

Prepresto zato ne, ker vse zagonijo za najemnine. Link link(preber si tud komentarje) link

Lih opazil en post za drugim, drugače nebi komentiral. Anyways ----> offtopic.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bMozart ()

thramos ::

RedDrake je izjavil:

Mladina pa verjetno želi samo v velika mesta, na velike žure, kjer se ga zapije in jih taksi dostavi v hotel. Potem pa vozim štoparje po Sloveniji v obskurne destinacije, do kamor javni prevoz pač ne seže ...


Sej ne gre zgolj za javni promet, ampak ne-lastništvo avtomobila. Vsak pri zdravi pameti, ne le mlad, se do fjordov ne pelje čez celo Evropo z lastnim avtomobilom, ampak se do tja pripelje z letalom, tam pa avtomobil najame.

Sploh pa je Evropa za stare fotre, verjetno rečejo mladi. ;)

vostok_1 ::

Pravzaprav moj plan sploh ne bi terjal kompletne revolucije prometa. Najem itd. naj vse še naprej nadaljuje. Ampak za fjakanje po južni portugalski ne rabiš nujno 1,5 tonskega štirikolesnika.
Prav tako ga ne rabiš za se sam fjakat do 20km oddaljene službe.
Žal je inercija okrog avtomobilov tako velika, da druge rešitve še niso na trgu ali so slabo zamišljene.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RedDrake ::

@bMozart:
Jah, če pa vsi silijo v strogi center.
Imam del hiše, na obrobju LJ, vrt, garaža, ločen vhod, dobrih 50m2, pa ne najdem najemnika za 300 EUR. Avtobus do centra LJ je 5 minut peš stran ... Prostora dovolj za par ali družino z enim otrokom.

@thramos:
Z najemom imam slabe izkušnje ... Zato sem začel potovati s svojim vozilom. Poleg tega je jasno ceneje s svojo kripo kot najeti kripo.

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

Ja, če potuješ od A do B, avto res ni smiseln, in je kvečjemu breme (parking, skrbi za vlom, ipd ...). Ampak jaz se rad zapeljem tudi do bolj obskurnih destinacij, do kamor je včasih javni prevoz fail od faila.
Za najem avta si že slišal>:D

Nikec3 ::

Ja, če potuješ od A do B, avto res ni smiseln, in je kvečjemu breme (parking, skrbi za vlom, ipd ...). Ampak jaz se rad zapeljem tudi do bolj obskurnih destinacij, do kamor je včasih javni prevoz fail od faila. In za dopust si vzamem 3 tedne ali več, plus pot nastavim tako, da je na dan maksimalno kakih 5-6 ur voznje, ostalo je ogled stvari po poti. Ze ce bi hotel Slovenijo recimo raziskati 100%, imas en mesec premalo, kamoli da se cez Nemcijo peljem dvakrat na dve leti ...

Vsakemu svoje.
Poskusi recimo z javnim prevozom raziskati jug Portugalske (bil tam in počel točno to) in javi koliko neskončnih ur boš prebil na avtobusih in vlakih, ki so še pooooočasnejši od naših želvlakov. Če bi bil z avtom, bi lahko v vsaj treh primerih užival v lokaciji, ne pa da sem zabil pol dneva za pot tja in potem imel zadnjo povezavo za nazaj v roku 30 min ...
Mogoče je res jug Evrope bolj nagnjen k temu kot sever, a tudi raziskovanja Norveških fjordov brez avtomobila si ne predstavljam ravno najbolje (javni prevoz je preveč neprilagodljiv).

Mladina pa verjetno želi samo v velika mesta, na velike žure, kjer se ga zapije in jih taksi dostavi v hotel. Potem pa vozim štoparje po Sloveniji v obskurne destinacije, do kamor javni prevoz pač ne seže ...

Kako ste eni zacementirani v lastništvo. Klasičn "just Slovenian things zadeva"

1. Nikjer nisem napisal, da so avtomobili nepotrebni, oziroma da je nujno treba na avtobus ali na vlak namesto z avtom. Govoril sem zgolj o tem, da je lastništvo vedno manj zanimivo.
2. Dopust je obupen argument za lastništvo avtomobila, ker si lahko na dopustu največ en mesec na leto, in se za dopust lastništvo avta v vsakem primeru ne splača. Najem ti nudi enako svobode in je cenejši.
3. V svetu kjer obstaja Uber, pa če pogledamo malo lokalne rešitve (prevozi.org, pa Blabla car v Italiji itd.), pa če samo pomislimo koliko možnosti ponuja vedno bolj avtomatizirana vožnja, če dodamo še k vsemu skupaj trende, kjer se mesta zapirajo, mladi pa denar raje porabljajo za potovanja in nasploh za "storitve" in ne za "izdelke"... potem je čisto jasno kam gredo trendi.

In samo to sem želel povedati. Če kdo ne verjame naj naslednjih 10 let spremlja prodajo avtomobilov na zahodu, pa bomo videli. Ne pa mi prosim z "jaz pa rad potujem, jaz pa imam rad 3 avte,...".

Enaka finta ko mi profesor reče, da so EV-ji bedarija, ker on ne more z njim na Brač. In to govori med drugim tudi študentom v prvem letniku faksa. To so ljudje, ki bodo leta 2021 magistrirali, leta 2025 pa bodo na Norveškem in na Nizozemskem PREPOVEDALI prodajo ICE avtomobilov...

Slovenija pač. Ne bom rekel 10 let za časom, bom pa rekel 10 let za trendi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

bMozart ::

Prepresto zato ne, ker vse "zagonijo" za najemnine.

Tako. Sem popravil stavek za vse, ki so slabi pri zaznavanju/razumevanju sarkazma.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Utk ::

Prodaja avtov na zahodu pada ze 25 let, in ne more zacet padat zdaj ali cez par let.

thramos ::

RedDrake je izjavil:

@bMozart:
Jah, če pa vsi silijo v strogi center.
Imam del hiše, na obrobju LJ, vrt, garaža, ločen vhod, dobrih 50m2, pa ne najdem najemnika za 300 EUR. Avtobus do centra LJ je 5 minut peš stran ... Prostora dovolj za par ali družino z enim otrokom.

@thramos:
Z najemom imam slabe izkušnje ... Zato sem začel potovati s svojim vozilom. Poleg tega je jasno ceneje s svojo kripo kot najeti kripo.


Jaz pa odlične. Pol ure po pristanku letala sem se že ubadal z lepotami vožnje po levi strani. Ti bi se takrat s svojim avtomobilom verjetno šele prebijal čez prometni zamašek na Muenchenski obvoznici. Enako že omenjena Portugalska - let tja je trajal 3 ure, najem je bil urejen v pol ure. Ti pa si se tja dejansko prebijal koliko, 20 ur, čez pol Sredozemlja? A je to visok standard (dopusta)?

"Mladina" pa drugače določa tudi standarde bivanja - hiša na obrobju mesta, kjer si odmaknjen od večine socialnega in kulturnega življenja ni več to. Visok standard danes pomeni, da se lahko vsak dan s kolesom zapelješ v službo/koncert/šport/veliko izbiro kulinarike/pijače. Saj ravno zato je lastništvo avtomobila polpretekla zgodovina.

Magic1 ::

"Mladina" pa drugače določa tudi standarde bivanja - hiša na obrobju mesta, kjer si odmaknjen od večine socialnega in kulturnega življenja ni več to. Visok standard danes pomeni, da se lahko vsak dan s kolesom zapelješ v službo/koncert/šport/veliko izbiro kulinarike/pijače. Saj ravno zato je lastništvo avtomobila polpretekla zgodovina.

Seveda obvezno bit brez otrok do enega 40. leta, potem pa se vse postavi na realna tla(seveda pod pogojem, da je partnerica še vedno plodna pri teh letih).
Magic

WarpedGone ::

Mal bol OnTopic:
Mercedes To Unveil Long-Range Electric Car In October, Smart To Launch A New Electric ForTwo By Year's End
Naslov zgleda spodbudno, dokler ne greš brat in poskusiš videt kaj manjka v povedanem.

The concept is to be unveiled at the upcoming Paris Motor Show in October, while the production version could be introduced on the market sometime this decade.

Torej, pokazal bojo koncept (kolk smo jih že vidl?), prodajna verzija pa bo morda predstavlena v naslednjih 4ih letih.
Tolk o tem kolk so dinozavri resni, in kolk se bojo čez noč zbudil in 'ubil teslo'.

VW vsaj sanja o svoji lastni proizvodnji baterij. Mercedes je to v malem obsegu že mel, pa ukinu "ker se ne splača, so kitajci cenejši". Sure ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

A je tu nekdo prilepil slikico prodaje razreda okoli 40 jurjev letos v ZDA ali sem kje drugje videl? V glavnem, prodaja je padla za cca. 15 procentov, čeprav je skupna prodaja vseh narasla.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Tolk o tem kolk so dinozavri resni, in kolk se bojo čez noč zbudil in 'ubil teslo'.

... ubili Teslo?!? Dejansko nisem vedel, da naj bi to sploh bil njihov načrt? Mislim, če se jaz odločim kupiti Mercedesa, niti ne pomislim na Teslo kot neko alternativo oz. če pa bi res hotel imeti nek e-Mercedes, potem se najbrž pogovarjamo o vsotah od 300.000 evrov dalje ipd. (ali celo kaj po dogovoru od 1 mio dalje) ... skratka čisto drugi planeti.

Tudi če grem v drugo skrajnost, da hočem imeti neko poceni vozilo, ne pomislim na Teslo (izredno predrag za ponujeno).

Če pa bi resnično hotel imeti le EV in nič drugega, potem pa bi morda vsaj razmislil tudi o Tesli; a se mi vse skupaj še vedno zdi predrago za resen, preudaren nakup; tudi ostala EV. To bi danes kupil le kot "igračo" za osebno zabavo. Enkrat v prihodnosti, bom najbrž lahko razmišljal drugače, ko bo tudi ponudba bolj pestra in realna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

To bi danes kupil le kot "igračo" za osebno zabavo.

A se avto za 80-100 jurjev kupuje kot kaj drugega kot igračo? A kdo to "rabi"?

Gregor P ::

Saj zato ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

No in pridemo spet do tega, čemu je sploh Tesla namenjena... podobno kot vsi športni avtomobili. Za igračo. Seveda imajo tudi igrače svoj market place. Nima pa to kakšne veze s pravo stvarjo za mase. Vsaj danes ne in čez kakšno desetletje še tudi ne. Jaz še vedno ostajam na mnenju, da sploh ne bomo videli masovne proizvodnje EV-jev na osnovi litijskih baterij.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

15% ljudi, ki bi letos kupili avto za 40 jurjev, pa ga niso, se ne strinja s tabo. In tisti, ki to res nameravajo so pomembni. Ne tisti, ki bi ali pa ne bi, če bi, ali pa ne bi.

WarpedGone ::

... ubili Teslo?!? Dejansko nisem vedel, da naj bi to sploh bil njihov načrt?

To je normalni refleks 'znalcev' tle okrog, ki hitijo razlagat da se letno proda 100 milijonov avtomobilov, da je uspeh tesle mišji prdec, in da takoj ko bo BMW tako hotel, bo tesla propadel.

Sam opozarjam, da so fakti mal drugačni.

No in pridemo spet do tega, čemu je sploh Tesla namenjena...

Kdor zna brat, je to lahko prebral že leta 2007.

Tesla mission is to accelerate the advent of sustainable transport


Kako se uvaja nova (draga) tehnologija? Tam kjer je višja cena 'normalna' stvar.
kako se povečuje proizvodnja? Tako da se gradijo proizvodne kapacitete in tekom časa lahko tudi niža ceno.

ST znalci seveda blebetajo o izgubi in igračkah za bogate.
Medtem ko "writting" visi na steni že 10 let.

Isti znalci bodo iz leta v leto redefinirali pomen masovne proizvodnje, da bo ta vedno nad trenutno proizvodnjo EVJev.

Čist trenutno tesla štanca 2000 Sov in X-ov na teden. In jih tudi proda. 2000 kosovo vsak teden, kljub povprečni ceni okrog 100 jurjev.
Seveda mi boste razložil, da je to daleč od masovne proizvodnje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

2000 si zdej direkt iz riti potegnil. Lani so jih naredili 55000, to je malo več kot 1000 na teden. Letos računajo na okoli 75000, če po šlo vse po maslu. Kar znese 1400 na teden.
Sevdeda je to masovna proizvodnja, še Ferarije masovno prozvajajo, niso pa to avti za mase. Še vedno so to igrače.
Magic

WarpedGone ::

2000 si zdej direkt iz riti potegnil.


Cifra 2000 je iz Tesla Sunday Social:
From Tesla Sunday Social (This weeks topic was the Fremont Factory):
-Factory is running at 2000/week combined S and X.
-Percent of cars requiring no extra work/repairs after exiting assembly is >90%. This is average for S and X, with S being slightly better.
-60 was reintroduced to expand addressable market as large as possible before introduction of the 3. Model 3 unveiling greatly increased Tesla's visibility, and increased demand for lower price Teslas. Initial customer response to the new 60 has been very good.


Was talking about historical output as NUMMI and how current facility compared. Presenter asked if anyone knew current weekly production, I guessed 1500/week and was corrected that it was now 2000/week.


Ko govorim o konkretnih cifrah imam zadaj konkreten vir.
Kadar ga nimam, to označim z "IMHO", "po moje" ali čim podobnim. Pričakujem opravičilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Tudi večina ugodnih avtov za mase so samo igrače.

Za premikanje potrebuješ samo motor in kolesa, vse ostalo je luksuz ali z drugimi besedami igrača.

Magic1 ::

Zame 75000 avtov na leto ni 2000 na teden. Tako da ne vidim razloga za opravičilo. Statistiko si lahko vsak po svoje prireja, če jo hočeš.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Aga, še en drekač ki drugim podtika laganje.
Ko dobi nazaj vir za trditev, se pa izvija, da ga stvar ne zanima.

Lanski plani za letos so lanski plani.
Trenutna proizvodnja je pa trenutna proizvodnja. In ja, kaže da bo plan presežen, krepko.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

To je normalni refleks 'znalcev' tle okrog, ki hitijo razlagat da se letno proda 100 milijonov avtomobilov, da je uspeh tesle mišji prdec, in da takoj ko bo BMW tako hotel, bo tesla propadel.
Doma te očitno niso naučili, da ni lepo lagati, pa ti moramo tu povedati.

Nihče ne razlaga, da bo Tesla propadla. Tu si edini ti, ki na ves glas razlaga, da bodo zaradi Tesle drugi propadli (prvi BMW, potem VW, Mercedez ... ali kakor si pač že nafantaziral vrstni red propada avtomobilskih velikanov).

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Aga, še en drekač ki drugim podtika laganje.
Ko dobi nazaj vir za trditev, se pa izvija, da ga stvar ne zanima.

Lanski plani za letos so lanski plani.
Trenutna proizvodnja je pa trenutna proizvodnja. In ja, kaže da bo plan presežen, krepko.

Pa od kje tebi te pravlice? 14,820 jih je bilo prodanih prvo četrtletje, s takim tempom bodo malo prekoračili lansko količino. Daleč od 100000. Jebena matematika...
Magic

WarpedGone ::

s takim tempom

Nepismen in butast.
Al sam bedak?

Okapi:
Nihče ne razlaga, da bo Tesla propadla.

Kolk citatov iz te teme v stilu "ko bojo hotl, bojo zlahka" in "tesla killer" želiš?
Bom tut tebe prosil za opravičilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

Magic1 ::

Bedak je tisti, ki jemlje Tesline napovedi, kot sveto resnico.
Magic

hojnikb ::

Mah, če si invested...
#brezpodpisa

telexdell ::

Nikec3 je izjavil:

Avto sem kupil in je moj. Kaj delam z njim, kako ga zakrpam... je povsem moja stvar.

Ne ni.

Sicer se mi zdi otročje pa vendar- zakaj ni avto moj ali zakaj ni povsem moja stvar, kako ga zakrpam???

PS- če se želim voziti po javnih cestah mora vozilo biti tehnično brezhibno in v skladu s homologacijo. Kako pa se pride do tehnične brezhibnosti in skladnosti s homologacijo pač no nikjer uzakonjeno. Mogoče v kakšnem zakonu piše, da lahko avto zakrpa le uradni serviser in sem to spregledal?

PSs- če pa se ne želim voziti po javnih cestah pa še zgornje ni potrebno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

magic1:
Bedak je tisti, ki jemlje Tesline napovedi, kot sveto resnico.

Po slovensko: Tesla LAŽE!

Zakaj nisi kr takoj povedal?


PS- če se želim voziti po javnih cestah mora vozilo biti tehnično brezhibno in v skladu s homologacijo.

Kdo definira vsebino homologacije? Proizvajalec.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Magic1 je izjavil:

Pa od kje tebi te pravlice?

Pa jaz že vseskozi govorim, da Warpi živi v pravljični deželi.

WarpedGone ::

Se smejim celo pot do banke.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

A ko greš po še enega jurja za še eno Teslo? :)

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

PS- če se želim voziti po javnih cestah mora vozilo biti tehnično brezhibno in v skladu s homologacijo.

Kdo definira vsebino homologacije? Proizvajalec.

Odločanje o tem, ali je vozilo skladno z zakonodajo in tehnično izpravno, ni v pristojnosti proizvajalcev.
««
294 / 1139
»»