» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
295 / 1189
»»

WarpedGone ::

Domačih "serviserjev" "ki znajo sami pošraufat" tudi ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Domačih "serviserjev" "ki znajo sami pošraufat" tudi ne.

Točno.
Zato pa tako Tesla kot sosedov Jože pač ne moreta biti pristojna in odločati o tem, ali se telexdell sme peljati s svojim avtom ali ne.

WarpedGone ::

1. avto gre čez crash
2. kompjuter to zazna in "skuri SW varolvalko"
3. sosedov joža te "SW varovalke" ne zna sam "zamenjat"
4. tesla za zamenjavo "SW varovalke" zaračuna

Tesla o ničemer ne odloča ampak prodaja storitev.
Sosedov joža bi imel storitev zastonj.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

3. sosedov joža te "SW varovalke" ne zna sam "zamenjat"

O tem, ali sosed zna popravit avto, ne odločaš ne ti in tudi ne Tesla.
Če ga ne more, ker je proizvajalec avto namerno zaklenil, pa je to sporno, ker si je Tesla vzela pravico sama odločati o stvareh, za katere nima pristojnosti.

Nikec3 ::

Mal bol OnTopic:
Mercedes To Unveil Long-Range Electric Car In October, Smart To Launch A New Electric ForTwo By Year's End
Naslov zgleda spodbudno, dokler ne greš brat in poskusiš videt kaj manjka v povedanem.

The concept is to be unveiled at the upcoming Paris Motor Show in October, while the production version could be introduced on the market sometime this decade.

Torej, pokazal bojo koncept (kolk smo jih že vidl?), prodajna verzija pa bo morda predstavlena v naslednjih 4ih letih.
Tolk o tem kolk so dinozavri resni, in kolk se bojo čez noč zbudil in 'ubil teslo'.

Nemci itak še samo koncepte delajo. Tesla vsaj tega ne počne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Aston_11 ::

jernejl je izjavil:

ker si je Tesla vzela pravico sama odločati o stvareh, za katere nima pristojnosti.
Kako veš, da tega nima v pogojih uporabe (pogodba o nakupu), s katerimi se je kupec strinjal, ko je avto kupil?

jernejl ::

Aston_11 je izjavil:

jernejl je izjavil:

ker si je Tesla vzela pravico sama odločati o stvareh, za katere nima pristojnosti.
Kako veš, da tega nima v pogojih uporabe (pogodba o nakupu), s katerimi se je kupec strinjal, ko je avto kupil?

A da bi v pogojih uporabe pisalo, da je lastnik dolžan avto popravljati samo na "požegnanih" servisih?
Recimo da to piše v pogojih uporabe; bolj je vprašanje, kako daleč lahko grejo in koliko je/bo tak pogoj, kjer gre za namerno onemogočanje konkurence, legalen.

WarpedGone ::

O tem, ali sosed zna popravit avto, ne odločaš ne ti in tudi ne Tesla.

Kdo pa odloča o tem ali sosed zna popravit?

Kdaj slišal izraz "pooblaščen servis"?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Kdo pa odloča o tem ali sosed zna popravit?

Kdaj slišal izraz "pooblaščen servis"?

Dobro veš kaj pomeni pooblaščeni in vsekakor ne to, kar hočeš povedati (nov pomen še ene besede, kdaj izdaš svoj slovar?). Svoj avtomobil lahko popravim na pooblaščenem servisu ali pri sosedu in če pridem čez tehničnega je to povsem ok. Kdo je bolj pooblaščen od drugega nima prav nobene veze.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Menda jaz vlečem cifre iz riti.
Pol jih drugi tut: Tesla confirms achieving a production rate of 2,000 cars/week and releases new details about its production

SloTech intelektualci ...

Še nekaj let, pa bodo imeli take kapacitete kot Revoz.

vostok_1 ::

thramos je izjavil:

RedDrake je izjavil:

@bMozart:
Jah, če pa vsi silijo v strogi center.
Imam del hiše, na obrobju LJ, vrt, garaža, ločen vhod, dobrih 50m2, pa ne najdem najemnika za 300 EUR. Avtobus do centra LJ je 5 minut peš stran ... Prostora dovolj za par ali družino z enim otrokom.

@thramos:
Z najemom imam slabe izkušnje ... Zato sem začel potovati s svojim vozilom. Poleg tega je jasno ceneje s svojo kripo kot najeti kripo.


Jaz pa odlične. Pol ure po pristanku letala sem se že ubadal z lepotami vožnje po levi strani. Ti bi se takrat s svojim avtomobilom verjetno šele prebijal čez prometni zamašek na Muenchenski obvoznici. Enako že omenjena Portugalska - let tja je trajal 3 ure, najem je bil urejen v pol ure. Ti pa si se tja dejansko prebijal koliko, 20 ur, čez pol Sredozemlja? A je to visok standard (dopusta)?

"Mladina" pa drugače določa tudi standarde bivanja - hiša na obrobju mesta, kjer si odmaknjen od večine socialnega in kulturnega življenja ni več to. Visok standard danes pomeni, da se lahko vsak dan s kolesom zapelješ v službo/koncert/šport/veliko izbiro kulinarike/pijače. Saj ravno zato je lastništvo avtomobila polpretekla zgodovina.


Well said.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Svoj avtomobil lahko popravim na pooblaščenem servisu ali pri sosedu in če pridem čez tehničnega je to povsem ok.

Teslo lahko sam popraviš in prideš čez tehničnega.
Če znaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Upam stavit, da če bi sam popravil SW killswitch, bi te _lahko_ tožili za vdor v informacijski sistem, kršitve avtorskih pravic in še marsikaj ne-nedolžnega.
Ne delaj se neumnega, SW killswitch pač ni dobra stvar za potrošnika/kupca, praktično ni primera, ko bi bila ta funkcija dobra, jih je pa N kjer je slaba (sploh če začnemo govoriti o masovnem nadzoru, zlorabi ipd ...)
Poleg tega, bi to lahko imel vsak avto od začetka 90ih naprej (odkar se uporablja elektronski vbrizg goriva), pa začuda noben razen Tesle tega nima ...

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Menda jaz vlečem cifre iz riti.
Pol jih drugi tut: Tesla confirms achieving a production rate of 2,000 cars/week and releases new details about its production

SloTech intelektualci ...


Tipična Teslina napihnjena cifra, koliko so zmožni na max delat, kar pa ni njihova normalna proizvodnja cifra. Razen če so res izdelali 25000 avtov v prvi četrtini leta in so imeli aprila 9000 avtov viška, saj so jih prodali le 16000 do takrat. Bomo videli koliko so te zasanjali ob pol letnem poročilu. Po tvoje bi morali prodati čez 50000 Tesel S.
Magic

Utk ::

Dej zdej pa res že nabijaš. Za prvo četrtletje se ve, da je blo 15,000 narejenih, v drugem, če bi stalno delali 2000 na teden, jih bi naredili recimo 25,000, ne moreš zdej rečt, da jih v polletju rabijo 50,000, če jih po tej računici ne more bit več kot 40,000. Konec leta jih je pa lahko 90,000, ali pa še kaj več, če še dvignejo proizvodnjo. Pa nihče ni niti rekel, da že od začetka Q2 tolčejo 2000 na teden.
V vsakem primeru pa najbrž postaja počasi bolj problem prodat toliko tako dragih avtov kot pa proizvodnja. Slej ko prej pri avtih za 100 jurjev prideš do te točke, nič hudega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Dej zdej pa res že nabijaš. Za prvo četrtletje se ve, da je blo 15,000 narejenih, v drugem, če bi stalno delali 2000 na teden, jih bi naredili recimo 25,000, ne moreš zdej rečt, da jih v polletju rabijo 50,000, če jih po tej računici ne more bit več kot 40,000. Konec leta jih je pa lahko 90,000, ali pa še kaj več, če še dvignejo proizvodnjo. Pa nihče ni niti rekel, da že od začetka Q2 tolčejo 2000 na teden.
V vsakem primeru pa najbrž postaja počasi bolj problem prodat toliko tako dragih avtov kot pa proizvodnja. Slej ko prej pri avtih za 100 jurjev prideš do te točke, nič hudega.

Tega slej-kot-prej-a še Tesla ni dosegla. Niti približno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Panasonic, BAIC ride China's green car boom:

http://asia.nikkei.com/Business/Compani...

Fairplay ::

Če bi kdo rad preizkusil kakšnega izmed električnih avtomobilov ali hibridov: https://www.facebook.com/events/1426565...
Predstavljen bo tudi BMW i8.

xxxul ::

zna bit da so nemski prizvajalci dal napovedi ven ker so vedl da se pripravljajo spremembe:
all German cars electric after 2030

WarpedGone ::

Mal nazaj je nekdo jamral da s teslo ne more do dubrovnika.
2 tedna nazaj so v splitu vklopili SuperCharger, 6 postaj, kar njegovo pot skrajša za mnogo ur.
Zbogom in hvala za vse ribe

msjr ::

WarpedGone je izjavil:

2 tedna nazaj so v splitu vklopili SuperCharger, 6 postaj, kar njegovo pot skrajša za mnogo ur.


Natančno 4 postaje, odlično za pot v Dubrovnik je, ker so v Dugopolju in se ni treba spuščat v Split.

Ampak, ne vem kako bi šlo do tja... postaja je 520 Km od Ljubljane. Manjka postaja okoli Sv. Roka (tista v Senju je odločno preveč s poti). Pa v Du polnit avto (razen če nisi v Hiltonu) je tudi velik podvig.

WarpedGone ::

Natančno 4 postaje

Hvala za popravek, na supercharge.info majo zgleda preveč optimistično cifro.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Volkswagen kaže iskrice, da želijo preživet. Izkoriščajo svojo zagato, da jim je dizl padu v črno luknjo.
The future of the Volkswagen group

Leta 2025 za cca 150 GWh letne proizvodne kapacitete baterij.
That's how you do it. A bojo uspel finančno splezat do tega cilja, bodo pa še pokazal.
Alternative itak nimajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

BTW, ker se vse vrti okrog celic, izvohal sem NCR18650GA 3.500mAh za €3+/kos.

Ma kdo kako cenejšo varianto na količino ?

hojnikb ::

pa so to original ?
#brezpodpisa

Brane22 ::

Original, nove. Folk jih je pomeril in dobil v realu 3.350 mAh.

Je pa minimalna količina, ki je ponavadi reda 50 ali 100 celic.

WarpedGone ::

Ma kdo kako cenejšo varianto na količino ?

Za eno celico? Plačaj in upaj da si dobil original.
Kitajci povsod.
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane22 ::

Ne, gre za tipa na nekem forumu, ki ima dostop do EU distribucijske točke za Sanyo in dobavlja od tam.
(Feedbacka prezadovoljnih članov je kar nekaj.)


Kar pomeni BTW minimalne stroške poštnine in nič jebad z DDVjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

hojnikb ::

drgač tole je at best 3300mAH celica
#brezpodpisa

Brane22 ::

Kaj ? Misliš NCR18650GA ? Fajn. Za €3+ pa čisti orgazem.

hojnikb ::

Yup, datasheet pravi 3300mAh.
Če so res original, potem je 3€ res dobra cena. Maš za 18€ rebuildano baterijo za prenosnika :)
#brezpodpisa

Brane22 ::

Folk ki kupuje pri njem, to vdeluje v bicikle, predelane motorje itd.

Tipično naročilo članov pri njem je 500 celic, 1000 ni nobena redkost.

In tip dobavlja svašta, ne samo teh celic. Ta folk ma rad visoke tokove, zato imajo par različnih zlatih izbir.

Tale celica je njim zanimiva, ker ima ob veliki kapaciteti tudi možnost dela pri velikih tokovih ( folk pravi 10A).

hojnikb ::

#brezpodpisa

Brane22 ::

V bistvu me zanima glede na podano kolk je realna cena take celice na solidno količino.

Recimo da hočem opremit elektroavto z recimo 15.000 celicami.

Če recimo tako celico filam/praznim z neko kozervativno rezervo, mi ostane čez palec 2200mAh *3,4 V povprečno, torej 7.5Wh.

Krat 15000 je 112kWh. Celica ima 48g, torej netto 720kg, skupaj z režijo recimo 900kg.

Sedaj pridemo do cene. Kako poceni se da dobiti tako celico pri taki količini ? Je €2 daleč od realnosti ?

Brane22 ::

hojnikb je izjavil:

Yup, datasheet pravi 3300mAh.
Če so res original, potem je 3€ res dobra cena. Maš za 18€ rebuildano baterijo za prenosnika :)


Ja, tudi to je res. Sploh pa, za te stare zadeve, ki so tudi kot nove imele bistveno šibkejše celice.


Problem je rekalibracija elektronike itd. Te baterije imajo pametne kontrolerje, ki spremljajo porabo, število ciklov itd. Sem pa naročil en rabljeni ThinkPad W500, s katerim se bom igral. Ena od idej je vreči gor kak mega pack, recimo 36 celic. Samo kako prepričati, elektroniko, da se bo šla tega, to je drugo vprašanje.

hojnikb ::

kalibracija niti ni tolk problem, bolj je problem, da ko vzameš dol stare celice, se veje enostavno zlocka in ne pusti filat _sploh_. Vsaj take izkušnje sn mel z HP zadevami (although vezje od fake baterije ni nič jamralo, ko sn menjal celice :))) )
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Porsche Really Wants the Mission E to Stomp Tesla

"It'll be something entirely different than any of its competitors, across the board" a Porsche product manager told AUTOMOBILE. "The thing about [Tesla's] Ludicrous mode is that it's a façade. Two launches saps the whole battery. That won't be the case with the Mission E. You'll be able to run it hard, over and over; the battery will not overheat, the power control module will not overheat, and the seats will not suck."


I say bring it on! The car, not the words.

There's still no word on when exactly the Porsche Mission E will reach production



Folk ma počas poln K****c njihovega gobcanja:

Tell this anonymous Porsche middle management Mission E is worse than a facade, it's vaporware. Make it available today to the public or go home. Hubris and 'sour grapes' understates his comparing a 2020 4-seater Porsche that's over twice the price of a 2015 7-seater Tesla. Does anyone believe Tesla will stand still between last year and 2020? They're already reserving the word "Plaid" for the next level of performance, and by then Porsche's will be drowning in a flood of Model 3's.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Jaz upam da bo kaj iz tega Porscheja, ker dizajn je res lep. Ampak govorimo o Nemcih, ki zadnje čase prednjačijo samo še pri konceptih...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Dizajner "komandnega pulta" Mission-E je sedaj pri tesli, dela na avtih ki prihajajo (M3, itd).

VW govori o 30% EVjev v letu 2025. Tiho predvideva da bo takrat še vedno prodal po 7 milijonov ICE avtomobilov letno, račun brez krčmarja.
Ampak VW hkrati govori tudi o 150GWh fabriki. No, pri 3M EV letno to pomeni samo 50kWh baterije v avtu. Ehja...
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

A ne kroži zdej pri Nemcih, da naj bi do 2030 prepovedal avte na oil? Norveška bo to storila do leta 2025. Danci, Nizozemci razmišljajo do leta 2025. Če to drži potem se bodo morali VSI malo zmigat in začet štancat normalne uporabne modele ven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

Nikec3 ::

OK, če razmečem malo podatkov iz članka. Porsche govori o maksimalni moči motorjev 400, 500 in 600 HP. Tesla ima najmočnejšo varianto v seštevkih moči motorjev 760 konjev. Največja moč, ki dejansko pride iz baterije pa je 532 konjev (Ludicrous mode).

Če malo preračunamo: To je torej 396 kW pri 90 kWh bateriji. Najhujše praznjenje je torej pri 4,4 C. To je kar kritično praznjenje, zaradi katerega gre avtomobil slej kot prej v način omejitve moči. 396 kW torej zadošča za pospešek do 100 km/h v 2,8 sekundah, pri avtomobilu, ki je težak dobrih 2200 kg.

In sedaj poglejmo kako Porsche laže.

1. Moč motorja bo mogoče res 600 HP, a največja moč, ki jo bo potegnil iz baterije vsekakor ne bo toliko. Glede na to, da ciljajo na pospešek do 100 km/h, bi rekel da bo največja moč kar tam okrog 300 kW, ali pa še manj, glede na to, da bo avtomobil zelo verjetno tudi precej lažji od Tesle. Ker bo avtomobil po dimenzijah manjši in ker gre za Nemce tudi dvomim, da bo baterija res velika. Tako od oka bi rekel, da bo 70 kWh.

Torej največje praznjenje pri taki bateriji in predpostavljeni moči 300 kW bo 4,3 C. To je skoraj isto kot pri Tesli, tako da me res zanima kako bodo rešili problem pregrevanja, oziroma kakšne baterije bodo uporabili, da pregrevanje ne bo problem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

... mislim da je logično , da države ne bodo delale škodo lastnim tovarnam avtomobilov ... se pa lepo politično sliši, tako za kakšen glas več pa to8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Torej največje praznjenje pri taki bateriji in predpostavljeni moči 300 kW bo 4,3 C. To je skoraj isto kot pri Tesli, tako da me res zanima kako bodo rešili problem pregrevanja, oziroma kakšne baterije bodo uporabili, da pregrevanje ne bo problem.

Največja moč ki jo lahko potegneš iz neke baterije je odvisna od detajlov konstrukcije baterije in celic.
Ni neka umetnost narest EV z 1MW in sposobnostjo dirkanja. Ampak pri dani teži bo tak avto mel manj dosega kot EV, ki bo zmogel manjšo povprečno moč.

Tesla ni dirkalnik ampak družinska limuzina. Osnovna konstrukcija je stjunana v to smer, nato pa so znotraj teh okviro iz motorja, kontrolerja in baterije potegnil max kar so zaenkrat lahko. Tesla, ki se na dirkališču ne pregreje, danes nima čez 300milj EPA dosega, kvečjemu pol manj ali še manj. Enostavni kompromisi.

Kaj bo porsche uspel narest čez N let bomo vidl. Vidl bomo tut, kolk bojo tehniko do takrat spoliral pri tesli. Če kaj, ne stojijo na mestu.

Pod črto je spodbudno to, da je VW povohal kavo. Sicer še vedno sanja o ICE prihodnosti ampak ne mormo vsega dobit naenkrat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Recimo ANR26650 celice od A123 majo naslednje lastnosti:

Cell Dimensions (mm) O26 x 65
Cell Weight (g) 76
Cell Capacity (nominal/minimum, Ah) 2.5/2.4
Voltage (nominal, V) 3.3
Internal Impedance (1kHz AC typical, m) 6
1C to 3.6V CCCV, 45 min
4C to 3.6V CC, 12 min
Maximum Continuous Discharge (A) 70
Maximum Pulse Discharge (10 seconds, A) 120


Nikjer direkt ne govorijo o kapaciteti ampak nominalnih 3.3V in 2.5Ah se zmnoži v nominalnih 8,25Wh. Pri 76g na celico je to skromnih 108Wh/kg.
Panasonicove celice v tesli so nekje 2,5x višje (kar pomeni 2,5x več dosega kot enako težek avto s temi A123) celicami.

Imajo pa ma tele celica deklariran continous discharge pri 70A, kar je pri 2.5Ah kar 35C. Panasonicove so v Model S našponane do dobrih 4C.

Skratka Model S bi z zgornjimi A123 celicami imel manj dosega kot Renaultov Zoe, bi pa na cesto lahko spravu konstantnih 3.150kW, ja 3 mega vate moči kar je blizu absurda.

Možno je narest celico ki ima manjši max contionus discharge, pa nekaj višjo energetsko gostoto, razmerje ne gre čist linearno ampak se da. Tko da v osnovi porschejeve obljube niso nemogoče. Samo ne pričakovat da bo kr po vseh metrikah boljši. Lahko da bo sposobn dirkanja, ne bo pa sposoben pridit 500km daleč z enim filanjem.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

VW govori o 30% EVjev v letu 2025. Tiho predvideva da bo takrat še vedno prodal po 7 milijonov ICE avtomobilov letno, račun brez krčmarja.
Ampak VW hkrati govori tudi o 150GWh fabriki. No, pri 3M EV letno to pomeni samo 50kWh baterije v avtu. Ehja...

Najboljši dogodek lanskega leta v napredku EV, je bila dizelska afera.

Nikec3 ::

VČeraj sem imel priložnost enega za drugim testirati Renault Zoe-ja, Volkswagen E-Golfa in pa BMW-ja i3. Sicer je bila vožnja bolj kratka, ampak ima svoj čar da lahko pelješ enega za drugim in direktno delaš primerjave. Bil sem pripravljen, da bom po vožnji najbolj pljuval po Golfu pa se to nekako ni zgodilo. Če grem po vrsti:

Renault Zoe je kar zabaven avto, sicer ima od trojice najslabše pospeške, ampak se lepo pelje in je kar stabilen. Velik plus mu je predvsem to, da ima resnično takojšen odziv na stik s pedalom. Tudi notranjost je enostavna in funkcionalna.
Pri Golfu sem bil zelo zadovoljen s tem kako se pelje. Zagotovo je od trojice na cesti najbolj stabilen, pa tudi pospeške ima solidne. Notranjost čisto ok, po všečnosti nekje na nivoju Renaulta. Sem pa imel cel čas občutek, da odziv rahlo zaostaja za tem ko stisnem na pedal. Sploh na začetku ko se pri pritisku na pedal nekaj časa nič ne zgodi. V bistvu sem bil najbolj razočaran ravno nad BMW-jem. Pa sem pričakoval, da bo najbolj dodelan. Prvi vtis je slab že ko se usedeš not. Zadnja vrata so naravnost smešna, spredaj pa izjemno grda armaturka in ogromno prostora od volana do vetrobranskega stekla, ki je povsem neuporaben. Pa tudi izgleda kot da so za armaturko not zabili kos iverice in je to to :))


Ko se pelješ ima sicer najboljše pospeške od trojice, ampak sem imel cel čas rahlo čuden občutek, mogoče je to zaradi izjemno ozkih koles. Glede notranjosti pa ne bi izgubljal besed. HUD povsem nepregleden in grd, na ročici za prestavljanje imaš vse enako kot pri ostalih, a potem komplicirajo s posebej gumbom za način parkiranja. Gumb za start je skrit za volanom, tako da sem ga nekaj časa iskal.

Sicer je zadeva seveda odvisna od osebnega okusa, ampak sem prepričan, da pri BMW-ju dobiš najmanj za svoj denar, pri Zoe-ju pa največ. Golfa je res super peljat, ampak je drag.

Sem si pa pogledal še BMW-ja i8 in mi ni jasno, kako se ljudje pritožujejo nad tem kako cheap izgleda Tesla, ker ne vem če je (dražja) i8-ka kaj boljša. Tista modra barva in celotna plastična zunanjost mi ne delujeta nič kaj premium. Modri pasovi pa že malo mejijo na kako parodijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

A je pri elektricnih avtomobilih sploh se potreben gumb start? Prestavis menjalnik v 'drive' in bi avto moral it naprej.

Al sam kej narobe razumem? :)

Gregor P ::

Najbrž je dobro tudi za EV, da je na "OFF", ko se ga (dlje) časa ne uporablja; vem pa zares ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

A je pri elektricnih avtomobilih sploh se potreben gumb start? Prestavis menjalnik v 'drive' in bi avto moral it naprej.

Je kakšna razlika med električnimi in običajnimi avtomobili (ki se tudi znajo sami prižigati in ugašati, ko se avto na križišču npr. ustavi)?

Na nek način je avtu treba povedati, ali naj samo stoji in ne počne ničesar, ali pa naj igra radio, hladi klima, gorijo luči, je prižgan računalnik in armaturna plošča, navigacija itd.
Verjetno pa tudi računalnik in vsi sistemi za vožnjo (npr. zavorni sistem) niso na voljo v delčku sekunde in rabijo nekaj časa, da se "zaženejo".
««
295 / 1189
»»