» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
284 / 1139
»»

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Ampak zakaj so te kante tako drage? Tudi če je cena baterij 300 €/kWh, več kot 30 jih ima malo kater, je to 9-10 jurjev. Strošek razvoja sicer je, ampak zarad mene ga lahko porazdelijo tudi na 30 let, ker nek zoe takšen kot je, je v redu, in boljši za svoj namen kot katerikoli ICE, niti ga ne more noben ICE prehitet. Stroškov razvoja za motor ni, niti jih nikoli ne bo, pa še za kup drugih delov tudi ne. Ta avto se bi komot prodajal za 20 jurjev z baterijo.


Clio IV z osnovnim motorjem in primerljivo opremo z ZOE stane cca 13.500 EUR. ZOE je 20.500 EUR.
Nadomestni motor in menjalnik se dobi za cca 3.000 EUR - s tem da so to nadomestni deli, kar pomeni da je recimo v novem avtu to "vredno" 2.000 EUR. Se pravi, ti praviš, da imajo sledeče komponente:
- ~60kW sinhron motor
- inverter
- polnilec
Očitno efektivno ceno 0 (glede na to da je baterija 10k EUR, Clio IV brez ICE pogonskega sklopa pa je več kot 10k EUR).
S tem da imajo konkretno ceno. Malo poglej koliko pridejo primerno močni inverterji, fast chargerji in motor. Pa boš spet nazaj na 3.000 ali več EUR.
Se pravi ostanek denarja gre verjetno v "baterijo", ker z najemom (dobrih 900 EUR letno) bi bila baterija poplačana šele po 11-ih letih, s tem da je notri vključena asistenca, menjava za boljše baterije brez doplačila ipd ...
Cena je verjetno presneto realna.
S tem, da se trenutno da ZOE, s subvencijo dobiti za 13.000 EUR (+ mesečni najem baterije).
Pri 1000km/mesec, kolikor jih recimo zajema osnovi 80EUR / mesec najem, je to efektivno strošek goriva - za bencinarje seveda, dizel Clio je itak že v štartu dražji, pa se spet zgliha strošek na dolgi rok. Cena elektrike je sicer trenutno še bakšiš, ampak se zna v roku par leti obdavčit.
Dejansko je tu edina omejitev doseg (reklama pravi od 115 do 170km, kar je še za vikend izlete uporabno, če ne greš ravno na morje iz Lendave.
Za pot v službo, po mestu, pobiranje otrok, in kar je še takšnih krajših poti, je pa tole idealno.
Ko bo tudi Renault čez leto, dve, tri nadgradil baterijo podobno kot BMW (se pravi +50%, doseg na 160-240), potem bo pa doseg za tak avto (ki je premajhen za potovanje čez pol Evrope) že več kot dovolj.

Zdaj ko sem tole gledal in videl ceno, sem ugotovil, da bi morda tole priporočal sestri od žene, ki kupuje nekaj v tem "razredu".

bambam20 ::

Magic1 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zakaj ni mogu bmw spravit i3 v en body 2ke al pa 3ke is beyond me.

Po pomoti pritisnil na izbris.
Zato ker so 2ke in 3ke resni avti, oni pa še ne mislijo izdajat resni EV, ker se jim ne izplača.


Vlak že drvi. Ne, da se jim ne izplača. Niso bili pripravljeni na Teslin uspeh. Nemški giganti posmehljivo gledajo na teslo, češ kaj s egredo. Do 2020 jim bo smeh izginil iz ust. Tesla je danes to, kar je bil leta 2007 iphone. MOčno zaželjena roba in prvi lastniki Tesle 3 bodo lahko te prodali z lepim dobičkom naprej .

WarpedGone ::

Zato ker so 2ke in 3ke resni avti, oni pa še ne mislijo izdajat resni EV, ker se jim ne izplača.

Tole v osnovi drži ampak zahteva podnapise. EV se jim ne izplača, ker niso sposobni preživet, če bi začel delat resne EV.

Imajo še dodaten problem, kdo jim bo prodajal resne EVje?
Pooblaščenci, ki so najbol vesel ko prideš na menjavo olja? Resno?
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Ne izplača se jim še (kot se tudi Tesli ne izplača - beri malo novice, vsak avto je izguba - zaenkrat še).
Hkrati pa so vsi te elektro modeli uveljavljenih znamk testni zajčki za EV tehnologijo. Dejansko nihče ne želi biti ujet s hlačami okrog gležnjev, trust me.
W1 se sicer posmehuje novicam tipa "firma XYZ napovedala fabrko za 200.000+ EV baterij letno", ampak čist možno je, da so to 30+kWh baterije, z možnostjo upgrade-a na 50kWh čez leto/dve. Potem pa tudi BMW/VW/Toyota/whoever lahko konkurira Tesli. V poslovnem svetu ponavadi tisti, ki ne potrebujejo slepega zaupanja vlagateljev, svojo strategijo skrivajo. Tesla pa mora iz ravno teh razlogov dajati konkretne številke, drugače bi jih vlagatelji že zdavnaj odpikali, in bi se vse skupaj sesulo kot kakšna stara dobra ponzi shema.

Pro_moted ::

bambam20 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zakaj ni mogu bmw spravit i3 v en body 2ke al pa 3ke is beyond me.

Po pomoti pritisnil na izbris.
Zato ker so 2ke in 3ke resni avti, oni pa še ne mislijo izdajat resni EV, ker se jim ne izplača.


Vlak že drvi. Ne, da se jim ne izplača. Niso bili pripravljeni na Teslin uspeh. Nemški giganti posmehljivo gledajo na teslo, češ kaj s egredo. Do 2020 jim bo smeh izginil iz ust. Tesla je danes to, kar je bil leta 2007 iphone. MOčno zaželjena roba in prvi lastniki Tesle 3 bodo lahko te prodali z lepim dobičkom naprej .



2020 bo Tesla MOGOČE proizvedla polovico teh predplačil, ki so bile letos za Teslo 3. To bo torej 250. 000 avtov v 3 letih.. To si lahko privošči Tesla, BMW pač ne, ker z vsakim modelom mora biti dobiček in ne topel zrak in napihnjena delnica.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Clio IV brez ICE pogonskega sklopa pa je več kot 10k EUR

Ja glej, če je v teh 10 jurjih že marža, je pač ne bo še pri baterijah, polnilcu itd. Nobene potrebe ni, da ima avto za 20 jurjev dvojno maržo proti 10, pri trgovcu, uvozniku in proizvajalcu. Niti zdaj ni tako.
Btw., renaultov polnilec lahko kupiš, 400 funtov MPC. Se mi ne zdi strašno drago. Reno ga najbrž dobi za 200 ali pa še manj.
Poleg tega ima zoe v resnici 22 kwh baterijo, ta sigurno ni vredna več kot 6 jurjev. Mislim da jo za tolk tudi prodava Norvežanom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bambam20 ::

Pro_moted je izjavil:


2020 bo Tesla MOGOČE proizvedla polovico teh predplačil, ki so bile letos za Teslo 3. To bo torej 250. 000 avtov v 3 letih.. To si lahko privošči Tesla, BMW pač ne, ker z vsakim modelom mora biti dobiček in ne topel zrak in napihnjena delnica.



Do 2020 bodo v Evropi postavili nekaj tovarn. Na Nizozemskem je že, pričakuje se tudi v Franciji :). verjatno tudi v skandinavskih državah, pa Češki :).

Utk ::

No, primerljiv clio stane 11 jurjev, ali pa še manj, ne 13500. "Avtomatski menjalnik" je pač feature, ki ga v EV dobiš zastonj. Oz. bi moral doplačat neavtomatskega, če ga bi hotel imet. Tudi če na tega cliota naložimo za 6 jurjev baterij, smo na 17, imamo še 3 jurje za električne stvari, pa še ICE motor in menjalnik lahko prodamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Tisti Clio za 11k EUR nima niti ročne klimatske naprave, kaj šele avtomatske, ki je v ZOE standardna oprema, potem tisti njihov navi sistem (ki sam išče polnilne postaje v ZOE, ergo je obvezna oprema), in se še najde takšnih "malenkosti".
Zato sem pa rekel, primerljiv nivo opreme (in menjalnika sploh nisem gledal), pojdi čez njihove cenike, če ne verjameš ...
Kar pa se marž tiče, praviš, da če celotna proizvodno prodajna veriga Renault-a recimo potegne 3k EUR od prodanega Cliota za 11k EUR, potem bo super shajala če bo istih 3k EUR potegnila od vozila za 18k EUR. Pri vozilu za 30k EUR jim pa mogoče že pustimo da dobijo 4k EUR. Tam pri 100k EUR so pa že dobir za 5k. Ne deluje tako. Predvsem zato, ker se bo vozil za 18k EUR prodalo manj, ker pač kupna moč ni vsemogočna.

Pa še nekaj je.
Trenutno so v razvitem svetu popularne subvencije, kar je preprost izgovor da fabrka dvigne ceno. Poglej, pri nas dobiš ZOE za 13k EUR, plus najem baterije, ki te stane približno enako kot stroški ICE vozila. Se pravi je cena in TCO de-facto enak za kupca, Renault in dealerji pa potegnejo malce več. Na račun "eko" nebuloz.
Ko subvencij enkrat ne bo več, bodo cene hitro padle. Socializem je pač spet na delu, kot že ničkolikokrat ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Utk ::

Poglej si realne cene ne pa tiste iz cenika, ki jih nihce ne placa. Ne rabi bit ravno istih 3 jurje marze, ampak ne rabi bit pa niti 6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Jah, realne cene so pa potem nekaj drugega.
ZOE potem namreč stane samo še 13.000 EUR. Tista 2k EUR pa že ni več neka huda razlika ...
klikni me nežno.

Utk ::

Ne, 13 jurjev stane pol avta. Ostale polovice pa sploh ne mores kupit.
11 jurjev pa stane cel clio, s podobno opremo.

WarpedGone ::

September 22, 2015:
Renault starts selling Zoe's battery for 7.000 €
The Nissan Leaf with battery included only costs 5.900 € more than the one with the battery lease


Take stvari se moraš it, če nočeš da ti avto, ki ga lahko izdelaš samo v xy.000 izvodih ne ustavlja prodaje avtomobila, ki ga lahko izdelaš v xyz.000 izvodih.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Osnovno vozilo brez baterije ni zgolj prazna školjka, poleg motorja inverterja, polnilca je potrebnih še cel kup drobnarij: električna klimo, električna vodna pumpa (invereter, motor in posebej še baterija če je), električni brake booster ...

Poleg tega izdelava katerokoli vozila v tako majhni seriji zahteva kar zajeten kupček denarja samo za razvoj in samo linijo.

Iz tega vidika resnično ne razumem Toyote, imajo praktično vso drobovje razen baterije, ki ga štancajo v 1,3 milijonih primerkih letno. Npr. Auris Hybrid ima vse potrebno (če združimo oba MG ima ~90 kW) za ceno 20k €, če vržeš ven še motor in hibridno baterijo prihraniš še nekaj tisočakov, dodaš en normalen paket beterij za 7k € in imaš EV za manj kot 25k € pred subvencijo. Ali po domače z lahkoto bi naredili za 5k € manj od konkurence (Leaf), pa kar nekaj čakajo in mutijo z vodikom. Še plug-in Prius pride s preveliko zamudo in samo 4 sedeži.

WarpedGone ::

Is This Why Toyota Is Really So Anti-BEV?

Someone intelligently informed me within the past year that it's typical for leaders of one tech generation to be laggards in the next. Basically, the point is that they are fond of their existing leadership and market status, so they deny the relevance and superiority of the coming wave of technology.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Sem siguren, da bo nazadnje električni avto bistveno cenejši od ICE, razen samih baterij. Kako bi lahko bil elektro motor dražji od ICE, če je trikrat bolj enostaven, tudi razni polnilci, inverterji, itd., danes sicer niso poceni, ker jih nihče ne rabi, ampak koliko bi pa stal TDI, če jih ne bi delali v 10 mio kosih letno. Ampak zato bi pa lahko proizvajalci te svoje stroške razvoja malo porazdelili. Zakaj bi strošek razvoja motorja obesili na zoe-ja, če bojo pa ta isti motor lahko vgrajevali še 30 let.

avani ::

Madona je Toyota Mirai grd...

WarpedGone ::

Meni se to zdi boljša rešitev od čistega EV.

Verjamem da se ti zdi.
Ko bi se mal poglobil v reč, bi vidu da ni sploh.

Avto na vodik je najprej EV, s tem da ma mal manjšo baterijo in poleg nje tank za vodik in gorivno celico.
Zakaj točno je to bolje kot mal večja baterija?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Mirai je v bistvu zgrajen na osnovi Priusa, saj zato pa pravim, da ima Toyota na tej osnovi vse možnosti narediti spodoben in poceni EV, pa še kar sanjajo da baterije niso dovolj dobre. Sicer pa če pogledamo Nissan imajo po svoje prav, da baterije še niso dovolj dobre :))

Sicer pa je Toyota lani dala ven takle pogled na prihodnost:


Vsaj na PHEV področju nekaj migajo, pa čeprav kot kaže bolj na kitajskem trgu.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Sej, toyota obvlada hibride in hočjo delat hibride.
Če ne na bencin pa vsaj na vodik.

Hibridi!!!!!!1111enaenaena
Zbogom in hvala za vse ribe

bMozart ::

I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

TribesMan ::

Invictus je izjavil:

http://www.toyota-global.com/innovation...
http://recode.net/2016/03/23/fueling-th...
http://arstechnica.com/cars/2015/11/toy...

Meni se to zdi boljša rešitev od čistega EV.


Brezvezno kompliciranje. Edina "dobra" stvar tega sistema je da je vodik zelo enostaven za obdavčit.
Zato mislim da ima vodik precej veliko podporo v raznih vladah, ki študirajo kako bodo nadomestile izpad dohodka iz bencina.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Jup, žebljica na glavica.
Zbogom in hvala za vse ribe

Golaz ::

Utk je izjavil:

Sem siguren, da bo nazadnje električni avto bistveno cenejši od ICE, razen samih baterij. Kako bi lahko bil elektro motor dražji od ICE, če je trikrat bolj enostaven, tudi razni polnilci, inverterji, itd., danes sicer niso poceni, ker jih nihče ne rabi, ampak koliko bi pa stal TDI, če jih ne bi delali v 10 mio kosih letno. Ampak zato bi pa lahko proizvajalci te svoje stroške razvoja malo porazdelili. Zakaj bi strošek razvoja motorja obesili na zoe-ja, če bojo pa ta isti motor lahko vgrajevali še 30 let.


Ti verjetno misliš, da je vse kar je elektromotor zgolj stator in rotor z navitji? V osnovi - na nivoju srednje šole imaš prav, če se pa malo bolj poglobiš v samo izdelavo in delovanje pa je zadeva veliko bolj zakomplicirana, verjemi... Motor ima veliko več parametrov, kot pa število navitij in ovojev. Imaš pa prav, da se je razvoj elektromotorjev zelo upočasnil, morda tudi ustavil, ampak moraš vedeti, da imajo dobro izdelani sinhronski motorji učinkovitost tudi na 90%

Utk ::

Naredi jih 10,000,000 kosov pa bojo poceni, relativno. Recimo neke stvari za avtoplin so tudi drage, dražje kot pri bencinskih motorjih, čeprav so v osnovi podobne, so pa drage enostavno zato, ker jih delajo v veliko manjših serijah.
No, pa tudi manj konkurence je itd. Če sešteješ koliko denarja danes zmečejo firme za razvoj ICE motorjev letno, vse skupaj, je nemogoče, da bi enako dale za elektro motorje. Ker bi moral bit izkoristek kmalu 150%, da se bi splačalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Naredi jih 10,000,000 kosov pa bojo poceni, relativno.

Kaj pa če naštancaš 10M kosov z design defektom? Recimo zadeva žre ležaj? Al pa se rotor bol deformira kot predvideno? Al pa izolacija navitja ne preživi dobro štarta pri -20?
Razvoj novih zadev je mnogo več ko le število navojev navitja. Vedno šele praksa pokaže ali si ujel primeren kompromis med ceno in sposobnostmi, al si kjer stvari zaJ in je treba fixat design.

Glavni problem obstoječih velikih firm je to da so velike. Živijo od letne produkcije x00.000 ICE avtomobilov.
Da bi lahko preživele prehod na EV, bi morale čez noč začet proizvajat primerljivo št. EVjev in dela primerljiv profit.
Postopen prehod enostavno ni mogoč, brez da lastnoročno fentajo kuro, od katerih jajc živijo.

Za ornk prehod na x000.000 pa je treba najprej skurit nekaj milijard in let da dvigneš produkcijo baterij.
Korejci pač ne morjo narest dovolj baterij za vse. Niti jih nimajo resnega namena.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Če bi resno želeli narediti prehod, bi pač morali en čas delat električne avte z izgubo, da pridobijo na masi. Če jim delničarji tega ne dovolijo, pa jebiga, naj propadejo.

Okapi ::

Ali pa počakaš, da bo tehnologija dovolj razvita oziroma povpraševanje dovolj veliko, da ti ne bo treba delati z izgubo. Zakaj bi se trudil delati izgubo, če veš, da povpraševanje še 10 let ne bo dovolj veliko, ali da še 10 let ne bo dovolj akumulatorjev, da bi lahko avte delal v dovolj veliki količini in brez izgube.

Medtem pa pač delaš maloserijske modele, razvijaš tehnologijo in se pripravljaš, da poženeš velikoserijske linije, ko bo čas za to.

Po svetu letno prodajo 80+ milijonov avtov. Kdor misli, da bo ta številka v prihodnjih letih kaj manjša, ker ljudje čakajo na poceni tesle, je velik naivec.

RedDrake ::

Ne opletaj zdaj s to realno cifro 80M+, boš pokvaril circlejerk!

Utk ::

Številka ne bo manjša, ker je že manjša. V ZDA so največ avtov prodali leta 89, ali tam nekje. V Evropi tudi prodaja pada. Raste samo Azija, ki se bo pa tudi ustavila. Malo zaradi krize, malo zaradi gužve in zakonov, ker drugače se bojo zadušili. V Evropi in ZDA avti več nikogar ne zanimajo, stari delajo, vozni park je vse starejši, ne ker ni denarja, ampak ker novi niso bistveno boljši. Daj ven dober in poceni električni avto, pa bo šla cifra na 100 mio, če jih bo kdo sposoben naredit.

jernejl ::

Če jim delničarji tega ne dovolijo

Če bi to bilo tako, potem razvoja sploh ne bi bilo.
Vsak novi model avta (tudi, če je na bencin) za sabo potegne visoke stroške razvoja. Ko prodajo prve tri primerke takih avtomobilov, so še vedno v velikem minusu.
Pa vendar to vseskozi počnejo. Investicije so čisto normalna stvar vsakega normalnega podjetja.

Je pa treba paziti, da na trg prideš pravočasno. To pomeni tudi - ne prehitro. Saj se je tudi že v praksi pokazalo, da so stvari, ki so bile pred časom, klavrno propadle.

ne ker ni denarja, ampak ker novi niso bistveno boljši. Daj ven dober in poceni električni avto

Kaj pa je sploh tako revolucionarno boljšega (za povprečnega Janeza) na električnih avtih, da bi jih ljudje zaradi tega na veliko začeli kupovati?
Ko se bo število teh avtov dovolj povečalo, bodo tudi države poskrbele za to, da vožnja z njimi ne bo nič kaj ugodnejša od tega, kar imamo danes.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Številka ne bo manjša, ker je že manjša. V ZDA so največ avtov prodali leta 89, ali tam nekje. V Evropi tudi prodaja pada. Raste samo Azija, ki se bo pa tudi ustavila.


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Utk ::

No, poglej spodnjih 7 razvitih držav, leta 89-90 je bilo več kot danes. Čeprav, to je produkcija, ne prodaja, ampak je tu nekje.

Ja kdo je prišel pravočasno bomo videli na koncu. Čisto možno, da na koncu vojne Tesla bankrotira, pa se EV vseeno prime. Pomembno je samo, da Tesla porine stvar toliko naprej, da ne bo več povratka.

EV je pač boljši. Zakaj je pa audi boljši kot megane. In z električnimi se ne bomo vozili cenejše, ampak z ICE dražje, pa marsikam spljoh ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Utk je izjavil:

No, poglej spodnjih 7 razvitih držav, leta 89-90 je bila prodaja večja kot danes.
Velike zanima svetovni trg, ne trg posamezne države. Verjetno si povsod želijo imeti vsaj toliko avtov na prebivalca, kot jih imamo v Sloveniji (500 avtov na 1000 prebivalcev). Na Kitajskem imajo 125 avtov na 1000 prebivalcev. V Indiji 20 avtov na 1000 prebivalcev ...

Na svetu je 7 milijard ljudi, se pravi je prostora za 3,5 milijarde avtov. Če avto v povprečju zdrži 20 let, je to 175 milijonov avtov na leto. Prostora za rast proizvodnje je torej še veliko, seveda pa je to povezano z gospodarsko rastjo.

Pri električnih avtih se pa pogovarjajo o številkah 1 milijon na leto (čez nekaj let).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Pri električnih avtih se pa pogovarjajo o številkah 1 milijon na leto (čez nekaj let).

Teh 1 M električnih bo sočasno pomenilo kakih 10M manj prodanih ICE.
Ker bo folk pripravljen čakat.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Utk je izjavil:

EV je pač boljši. Zakaj je pa audi boljši kot megane. In z električnimi se ne bomo vozili cenejše, ampak z ICE dražje, pa marsikam spljoh ne.
No, povej zakaj je EV za povprečnega kupca toliko boljši, da bi ga bil pripravljen nabaviti namesto ICE in to za 2x višjo ceno? Govorim o povprečnem kupcu, ki kupuje ICE za ~15kEUR.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Od tega da se EV "prime" pa do tega da bo EV ubiquitous bodo minila desetletja. Za 100M EV vozil, ki niso mizerija, boš moral povečati izkop Litijeve rude za od 200x do 300x.
Tega se ne da narediti iz danes na jutri. Mogoče od 2020 do 2050, kot recimo špekulira Toyota ...
EV trg je izjemno dušen sistem, hitre spremembe (v razmerju na celotno število vozil) zaradi povsem zemeljskih omejitev niso možne.
Ampak nič bat, saj boste tut to dočakal (če ne bo do 2050 že kak povsem nov tech, ki bo baterije poslal na smetišče zgodovine, kamor de-facto spadajo).

Teh 1 M električnih bo sočasno pomenilo kakih 10M manj prodanih ICE.
Ker bo folk pripravljen čakat.

Ajoj. Se pravi vsako leto bo več ljudi čakalo na nov EV, kot pa ga bo dobilo. Vrsta bo rasla v neskončnost, dokler se leta 2030 ne bodo vsi vozili z 20 let starimi razpadajočimi ICE kripami, right?
Realnost te ne dohaja ...

J.McLane ::

Nekaj bo res takih ki bo čakalo ampak s cifro močno pretiravaš. Moraš vedetei da cilni kupci niso ravno reveži in si bodo brez pomisleka kupili vmes še ene naveden avto, če bo na vidiku čakalna doba ca. 3 leta. Sploh če bo ta avto ponudil še kakšen bonbonček več na področju asistenčnih sistemov, pa čeprav to še ne bo avtonomno vozilo.

RedDrake ::

Samo v EU je letno v nesrečah uničenih 1M vozil. Ti reveži bodo potem brez avtov, dokler EV odrešitev čez 10*n-let (10M čakalna vrsta, 1M produkcija, letno) ne pride? Ne kvasit neumnosti, prosim. Ja, je zaželjena roba, ampak če ti bodo 1. aprila 2018 rekli: "Pridite 17. Avgusta 2021 ob 13.45, po vaš novi avto," jih boš nekam poslal in šel v trgovino po nov ICE in ga čez tri leta prodal.
Aja, sam sem pozabil, v tem paralelnem vesolju tud rabljenih EV-jev potem ne bo več nihče hotel kupiti. Najboljš da moje že kar zdaj na odpad zapeljem, bom odrešil in sebe in Zemljo.

Utk ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

EV je pač boljši. Zakaj je pa audi boljši kot megane. In z električnimi se ne bomo vozili cenejše, ampak z ICE dražje, pa marsikam spljoh ne.
No, povej zakaj je EV za povprečnega kupca toliko boljši, da bi ga bil pripravljen nabaviti namesto ICE in to za 2x višjo ceno? Govorim o povprečnem kupcu, ki kupuje ICE za ~15kEUR.

Dokler bo toliko dražji, se boš toliko cenejše vozil. In to v tišini, polnjenje doma, dobri pospeški, več prostora, manj vzdrževanja. Se pa strinjam, da se skupni strošek ne sme povečat, ne v tem razredu.

Na Kitajskem je ta problem, da so količine nenormalno rastle, in cene so tam visoke, avti dražji kot pri nas. Ko se bo ta rast umirila, bojo tudi cene padle. To bi znalo bit kruto za bilance...potem pa še električni avti za po vrhu. Sej ne da bi zaradi tega firme propadale takoj, ampak težko bo delničarjem razložit, da letos je pa samo še 5 milijard profita.

J.McLane ::

Problem je ker "povprečen" kupec še vedno prisega na ročni menjalnik, takega prepričat da je EV boljši avto bo kar velik zalogaj, oz. bo prepričan ene 10 let po tem ko bo sosed nabavil EV.

Utk ::

Ne, povprečen kupec bi raje imel avtomatika, samo se ga boji.

Nikec3 ::

Za ornk prehod na x000.000 pa je treba najprej skurit nekaj milijard in let da dvigneš produkcijo baterij.
Korejci pač ne morjo narest dovolj baterij za vse. Niti jih nimajo resnega namena.

Jaz vseeno ne razumem najbolj, kako je lahko na svetu premalo baterij, hkrati pa cena baterij pada hitreje od pričakovanj. Baterij ni, ker ni interesa za več baterij. Vsaj ne pri trenutni ceni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Battery upgrades in 2016:

Nissan Leaf: 24 => 30 kWh, ~170 km
BMW i3: 22 => 34 kWh, ~200km
VW eGolf: 25 => 37 kWh, ~200km
Renault Zoe: 26 => 40 kWh, ~240km

Tesla Model S:
70 => 75 kWh, ~410 km
90 => 100 kWh, ~520 km

Tesla Model X:
75 kWh, ~390 km
90 => 100 kWh, ~460 km

Doseg v km je približna ocena po EPA.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

in kolk pride reicmo zoe z 40kWh, če nočeš najemov in podobnih bedarij ?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Zaenkrat še ne sploh. Predstavljen naj bi bil oktobra 2016 na pariškem avtosejmu.
Beri linke vsaj ...
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Zanimiv je predvsem upgrade na Zoe... glavno vprašanje pa je ali gre tukaj za upgrade tehnologije celic, ali za večjo (težjo) baterijo? Ker Zoe je že zdaj precej "porky" (1500kg) in sploh ob relativno podhranjenih 90HP ni glih nekaj kar bi si človek želel vozit.

Na splošno pa fajn da se premikamo v pravo smer.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Model S ima ponavadi en update na leto. Letos so že predstavili facelift in dodan filter. Upam, da se ta špekulacija o 100 kWh uresniči še letos.

Je pa zelo vzpodbudno kako so kapacitete zvišali tudi konkurenti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

glavno vprašanje pa je ali gre tukaj za upgrade tehnologije celic, ali za večjo (težjo) baterijo?

Špekulacija je enako število enako velikih celic z višjo energetsko gostoto.
To je najcenejši upgrade path ker ne zahteva redesigna pakiranja, podpore, polnilcev, itd.
Nekaj malega se spremeni samo teža.

Na zgornjem linku pravi da bodo celice iste kot pri boltu, le da jih bo bolt imel pol več 288, Zoe pa 192.

Drugač pa ja, zoe je v celi beri prvi kandidat, če le porihtaj bedarijo z najemom.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
284 / 1139
»»