» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
285 / 1137
»»

Utk ::

Ja. Zoe bi tezko z baterijo prisel na ceno egolfa, pa je vseeno nekako boljsi.

hojnikb ::

v čem je fora, da tlačijo tko švoh elektromotor v 1.5T težak avto ?
#brezpodpisa

Utk ::

Ce imas stalno 90 konjev, je to cisto dovolj. Vec kot 130 pa itak ne gre.

WarpedGone ::

v čem je fora, da tlačijo tko švoh elektromotor v 1.5T težak avto ?


Osnovna fora je nerazumevanje, kaj je sploh "švoh elektromotor" oz. kakšno vlogo ima max. moč motorja v performansah avtomobila. Premika te navor, ki pa ga ima "švoh elektromotor" lahko bistveno več kot močan ICE. Prvi zagrabi takoj pri speljevanju, tadrug pa od sebe da kej uporabnega šele ko ga poženeš proti rdečemu polju. Močan ICE pri 2000 obratih je praktično neuporaben, "švoh elektromotor" pa pri štartu takoj brcne v rit. Tako zelo, da morajo imeti vsi EVji omejitev max navora pri štartu, da ne cefrajo gum.

Druga fora je količina razpoložljive energije. "Tako švoh motor" (65kW) je sposobn sedanjo 22kWh baterijo povsem izpraznit v 20 minutah, bodočo pol večjo pa v pol ure.
Kdaj bo elektromotor sploh oddajal največjo deklarirano moč? Nekje proti maximalnim obratom. Ker je v avtu samo reduktor je to nekje blizu maksimalne hitrosti.

Tako prideš do tega, da močnejši elektromtor omogoča le višjo maksimalno hitrost, kjer pa bo poraba energije tako visoka, da stvar postane neuporabna.

Pod črto tudi ta "švoh elektromotor" omogoča zelo poskočno vožnjo dokler ne greš na AC.
Stvar zgubi sapo (neha butat v rit) šele tam nad 80 kmh, ko se pospeševanje umiri. Na AC se pa parkiraš na vozni pas in kruzaš, prehitevanja na AC niso priporočljiva.

Ce imas stalno 90 konjev, je to cisto dovolj. Vec kot 130 pa itak ne gre.

Nimaš jih stalno. Zoe doseže max moč med 3000 in 11300 rpm motorja oz. nad 30 kmh.
Max navor pa med 250 in 2500 (nekje 3kmh in 32kmh). Pod 3kmh je navor omejen da se zaščiti gume in stabilnost, nad 2500 pa začne upadat.
Max hitrost je omena na cca 140kmh, recmo da ima takrat motor 11300 rpm, torej je reduktor
9,45:1.
Max navor je 220 Nm, torej je na kolesih navor pod 30kmh čez 2000 Nm, pol pa upade po ~kvadratni krivulji.

Zoe



Pospešek do 50kmh na rdeči luči je 4 sekunde, do 80 pa 8,6 s. Do 100 traja že 13,5.
Skratka, Zoe je namenje skakanju po mestu in primestni umirjeni vožnji. Ni to avtocestni razbijač.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Pozabu sm še eno specifiko EVjev... Motor EV je v bistvu baterija. Tle ni direktne analogije z bencinskim motorjem, ker vbrizgalni sistem ni problem dimenzionirat poljubno 'močno'.
Baterija pa je kmpromis med kapaciteto in max močjo. Možno je narest baterijo sposobno višjih tokov a bo v njej tolk manj energije. V avtu mora najprej bit dovolj energije, šele nato pride zahtevana max moč.

Inverter in sam elektromotor lahko na kolesa spravita kvečjemu tolko moči, kot jo lahko iz sebe da baterija brez nezaželjenih stranskih efektov. 65kW pri 22kWh je praznenje s 3C, kar za nehlajeno baterijo že lahko pomeni problem, sigurno bi bil pa problem praznenje z še višjmi tokovi. Majhne moči vseh ne-tesel so nujna posledica majhnih baterij in obratno. Tesla si lahko privošči takšne moči, ker ima precej večjo baterijo, ki pa je hkrati tudi aktivno hlajena. To drugo dopušča praznenje s 4,5C, skupaj s prvim pa moči proti 400 kW.

To je tudi glavna prednost ornk EVja. Ko je baterija enkrat dovolj velka, je visoka moč skorajda zastonj. Tako finančno kot z vidika učinkovitosti. Nekaj več bakra v inverter in motor in gre max moč na nivo več litrskh turbo motorjev. Problem ostane hlajenje sistema zato civilni evji ne bodo serijski dirkalniki.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Težko je direktno primerjat ICE in EV. Pospeševanje na EV je drugačno... bolj effortless. Z elektro avtom lahko pospešuješ na polno brez vsakega posebnega truda ali drame. Pospeševanje na polno z ICE... če ne drugega te bo kdo označil za razgrajača. 65kW in 220Nm ni malo za avto ranga clio. Samo problem je ker je Zoe po teži bolj ranga Laguna. Do 50km/h gre super, naprej je pa kot bi v brezno padel.

Druga fora je količina razpoložljive energije. "Tako švoh motor" (65kW) je sposobn sedanjo 22kWh baterijo povsem izpraznit v 20 minutah, bodočo pol večjo pa v pol ure.


Tesla po tej logiki lahko sprazni največjo baterijo vmanj kot 15 minutah, drama!?! To je mal butast argument.
Moči se ne uprablja zato da boš tiščal 20 minut na polno, ampak za par sekundna pospeševanja, ne gre se zato kolk hitro se pelješ, ampak kako hitro prideš do hitro.
Zato da 50-100 ne traja 8 sekund ampak samo 4.
Tudi če bi hotel tiščat ZOE 20 minut na polno, boš sigurno prej naletel na termično zaščito, kot da bi spraznil baterijo.

Zaradi 65kW imaš na koncu samo zelo "peaky" krivuljo navora. Pa tukaj ne gre za kake hude dodatne stroške, ker inverter in motor, ki sta sposobna spumpat 220Nm, bosta brez težav sposobna tudi 100+kW (pri višjih obratih). Edino krivulja bo dlje časa "flat".

Inverter in sam elektromotor lahko na kolesa spravita kvečjemu tolko moči, kot jo lahko iz sebe da baterija brez nezaželjenih stranskih efektov. 65kW pri 22kWh je praznenje s 3C, kar za nehlajeno baterijo že lahko pomeni problem, sigurno bi bil pa problem praznenje z še višjmi tokovi.


BMW ima enako baterijo (ali celo malo manjšo?) in fura 120KW. Torej bi rekel da to ni problem.
7.5 do 100 pa je vsekakor veliko boljše kot 13.5s.
Na koncu v realni aplikaciji to moč uporabljaš zelo kratek čas, namesto da pospešuješ s 3c 13 sekund, pospešuješ s 5c 8 sekund... Potem pa se voziš naprej s konstantno hitrostjo.
Večina pogonskega sklopa, tudi baterije, zlahka zdržijo take kratke peak obremenitve.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Nikec3 ::

Večina pogonskega sklopa, tudi baterije, zlahka zdržijo take kratke peak obremenitve.

Da, ampak vseeno največja obremenitev nekaj pove. Ne vsega, nekaj pa. Tesla ima ravno tukaj omejitev, zaradi katere niso pospeški še večji. Pa imajo kar 90 kWh baterijo. Nad praznjenjem nad 5C so tudi kratkotrajne obremenitve že problem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

BMW ima enako baterijo (ali celo malo manjšo?) in fura 120KW. Torej bi rekel da to ni problem.

BMW ima aktivno hlajeno (in ogrevano) baterijo, Zoe ne.
Zato si BWM lahko privošči višje max praznilne (in polnilne) tokove kot Zoe.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Tesla:
The automaker announced that it is advancing its 500,000 units per year guidance by two years to 2018.


Cifra vključuje S, X in 3.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla:
The automaker announced that it is advancing its 500,000 units per year guidance by two years to 2018.


Cifra vključuje S, X in 3.

Predvidevam, da je to razlog za odstop šefa za proizvodnjo. Musk se je odločil, da morajo leta 2018 narediti 500 000 avtov, šef produkcije je rekel, da to ni možno...

Vsekakor upam, da se motim, bo pa zanimivo v naslednjih dveh letih spremljati izgubo. Bi znala biti kar velika. Takšno povečanje proizvodnje ne bo poceni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Če bodo res dosegli ta cilj bo definitvno še bolj trpela kvaliteta izdelave.

WarpedGone ::

Po tej teoriji bi bili Model S izdelani v 2012 blazno bol kvalitetni od S izdelani v 2013, ti pa bistveno bol kvalitetni od S izdelanih v 2014 itd.
Dejte se mal v roke vzet, sebe in svojo logiko.
Kvaliteta in letna proizvodnja po defaultu nimata nič skupnega, razen če se na silo pumpa proizvodnjo preko predvidenih cifer.
Najprej dvigneš proizvodnjo, ob tem nujno trpi kvaliteta, nato kvaliteto porihtaš in si dober.
Ko postavlaš novo linijo novega modela, kvaliteta ne more bit enaka kot potem, ko zadeva štancaš že neki časa in si vse minorne težave že pofiksal.
Tavtologija.

Kapaciteta obstoječe fabrike v Fremontu je okrog 900.000 vozil letno, tko da v max roku treh let vsaj ena nova fabrika nekje v aziji, najverjetneje na kitajskem.

Interni neizrečen cilj je, da vsi ki so vplačali Model 3 v ameriki, avto dobijo še pred potekom subvencije. Ta se izteče v roku 9ih mesecev po prodaji 200.000-ega primerka v ZDA.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Če celoten razvoj in linijo za izdelavo avta narediš prehitro in šlampasto, potem bo kvaliteta trpela še veliko let po izdelavi. Dejstvo pa je, da se z leti določene napake na avtu odpravlja in je sigurno res da je 2014 Model S bil deležen kakšenaga popravka glede na letnik 2013, ampak to je odvisno od volje proizvajalca oz. resnosti odkritih napak.

To je sicer "wild guess", ampak se ne zdi tako zelo neverjeten glede na to, da sta odstopila vice president of production in vice president of manufacturing.

WarpedGone ::

Lol...
EM sets goals, you don't hit the goals or come up with reasons why it's impossible, EM does your job for you until the goal Elon set is reached. Then you and Elon train your replacement, then you leave.
Like some meritocracy reign of terror. Perform or you get to be the one forcing the CEO to waste his time doing your job for you - the one you said could not be done. Kinda cool.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Glede tesline "izgube" ... nism edini, ki uporablja besedo idiot: If you value Tesla per car sold, you're an idiot

Kakšno vreme mate v idiotselu?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Shit kako je ta Elon, večna mu bodi slava, zakon!ena!dva! Nadčlovek, Elon bin Suparman, Odrešenik in še večji izumitelj kot Birko. Brez njega bi produkti zamujali, kvaliteta bi bila slaba, z njim je pa...no...isto? Hm...

.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Cry me a river.


Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

BigWhale ::

Tele stevilke trenutno niso nevem kako reprezentativne. Tesle se drzi nek hype, a je upravicen ali ne, se ne vemo. Padec prodaje pri 'velikih' ni zgolj zaradi Tesle.

WarpedGone ::

Itak da ne. Je pa treba vsaj poskusit razložt zakaj majo ostali -10%, tesla pa +50%.
Hype gor pa dol, kdaj je pa marketing bil kej druzga kot hype?

Gre se enostavno za zaželjenost produkta. Tesle so zaželjena zadeva, vse ostalo pa vse manj.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Blo je neki šloganja, kako bo sedaj Model 3 'ubil' Model S, ker bojo ljudje čakal na cenješo stvar. In kaj se je zgodilo? Pritok naročil za Model S se je še povečal za tretjino.

Če je tesla v čem slab, je v ocenjevanju velikosti ciljnega trga. Vsakič znova *podcenijo* povpraševanje. Glavni razlog za zamudo X je, da so velikost trga za Model S ocenil na 20k kosov letno. Ker je bilo naročil bistveno več, so se posvetil najprej povečevanju te proizvodnje, X pa je nastajal dejansko "uzput", ko je kdo slučajno mel čas.

Model 3 so ocenjeval na 500k leta 2020, sedaj ocenjujejo vsaj dvakrat več. Čez dve leti bodo pa stvar še enkrat podvojili. Kdor hoče stavit da bodo zopet zamudili... please do, your money.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Glede tesline "izgube" ... nism edini, ki uporablja besedo idiot: If you value Tesla per car sold, you're an idiot

Kakšno vreme mate v idiotselu?

Daj nehaj, ker dobro veš da nam je bolj kot ne jasno, kaj Teslina izguba pomeni. Edina razlika je, da ti zadevo še malo zaviješ v Teslafanboy celofan.

Btw, a kdo ve zakaj Tesla enostavno ne podraži svojih produktov, tako da bi povpraševanje uskladila s ponudbo in s tem pridelala boljši finančni izid?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

LeQuack ::

Nikec3 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Glede tesline "izgube" ... nism edini, ki uporablja besedo idiot: If you value Tesla per car sold, you're an idiot

Kakšno vreme mate v idiotselu?

Daj nehaj, ker dobro veš da nam je bolj kot ne jasno, kaj Teslina izguba pomeni. Edina razlika je, da ti zadevo še malo zaviješ v Teslafanboy celofan.

Btw, a kdo ve zakaj Tesla enostavno ne podraži svojih produktov, tako da bi povpraševanje uskladila s ponudbo in s tem pridelala boljši finančni izid?


Ni to VW, ki enkrat na dve leti podraži vse modele in jim reče novi model.
Quack !

WarpedGone ::

Daj nehaj, ker dobro veš da nam je bolj kot ne jasno, kaj Teslina izguba pomeni.

Točnjo vem, da vam ni jasno niti pod razno. Spljoh. Kamnom je že, vam še ne.

Btw, a kdo ve zakaj Tesla enostavno ne podraži svojih produktov,

Ne veš, da to že počnejo? Poznavalec pa tak...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če pogledamo ta motor, plus 8 stopenjski avtomatik:
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...

A je mogoče, da je teslin motor dražji v proizvodnji kot to? Pa še zmeraj je teslin bolj zmogljiv, oz. vsaj cel komplet, če že sam motor ne.

WarpedGone ::

Ni ravno bistvo kaj je danes, bistveno je kakšen je trend.
Trend vseh ICE motorjev je dvig stroškov razvoja, izdelave in vzdrževanja iz enostavnega razloga: vse nižje dopustne emisije.
Trend elektromotorjev je tut jasen: ker se šele začenja resna masovna proizovodnja bo njihova proizvodna cena padala. Enako velja za baterije in podporono elektroniko.

Vsi mi bomo doživeli čas, ko bo nov EV cenejši od novega dizla/bencinarja. In hkrati bolj zmogljiv in bil lažji in bolj prijeten za peljat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Je pa treba vsaj poskusit razložt zakaj majo ostali -10%, tesla pa +50%.

Številke. Tiste, od 10 prstov naprej. Medtem, ko bi imel ti raje plačo 500€ + 100% bi jaz imel raje milijon evrov - 10%. Ampak koga briga realnost, ko je pa hype toliko slajši.

telexdell ::

nekikr je izjavil:

Je pa treba vsaj poskusit razložt zakaj majo ostali -10%, tesla pa +50%.

Številke. Tiste, od 10 prstov naprej. Medtem, ko bi imel ti raje plačo 500€ + 100% bi jaz imel raje milijon evrov - 10%. Ampak koga briga realnost, ko je pa hype toliko slajši.

Še posebej, če bi fiksni stroški presegali plačo za 20% oz. bi eden imel 600 € drugi pa 1.200.000 fiksnih stroškov.

PS- Številke lahko obračaš kako ti v določeni situacijo najbolj ustreza. Če pa gledamo neko daljše obdobje, so pa EV vedno bolj in in IC vedno bolj out.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Številke. Tiste, od 10 prstov naprej.

Številke bi rad?

So na sliki:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

jernejl ::

Meanwhile in Germany



Lahko bi torej rekli, da je Mercedes pred prihodom Tesle prodal manj primerkov razreda S kot po Tesli. Le zakaj.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Na vprašanje ti bom odgovoril čez eno leto, ko bodo notr tudi podatki za 2016.
Ampak sumim, da te takrat tale tabelca ne bo več zanimala ker bodo notr "neprijetne" cifre.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Številke. Tiste, od 10 prstov naprej.

Številke bi rad?

So na sliki:


Saj to ti govorim(o). Da so te številke manjše od zaokrožitvene napake. Lahko jih sešteješ za vsa leta do zdaj skupaj, pa še vedno niso pomembne. Kaj bo, če bo, ko bo, čez 20 let, veš pa toliko kot kamen.

WarpedGone ::

:)
Kaj bo čez 5 let je že jasno vsem, ki so pripravljeni priznat da vidijo očitno.
Ignorance is bliss.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Če bi bil res tako pameten in ne samo poln dreka, potem bi zdajle imel doma na parkirišču Tesle S v vseh barvah. In zlat kip Elona, večna mu bodi slava, na dvorišču vile. Če pa ugibaš, kot vsi ostali, ki nimajo pojma, potem si pa najbolj vesel, ker vplačaš jurja za avto, ki ga morda dobiš nekoč. Tako simpl je to.

jernejl ::

Na vprašanje ti bom odgovoril čez eno leto, ko bodo notr tudi podatki za 2016.

Ni treba čakati eno leto. Prodaja BMW 7 in Tesle S se bo povečala, ostalih pa pričakovano zmanjšala.

Ampak sumim, da te takrat tale tabelca ne bo več zanimala ker bodo notr "neprijetne" cifre.

Dejstvo, da se na trgu pojavi novi konkurent, sigurno ne vpliva pozitivno na prodajo ostalih znamk, ampak kaj posebej problematično pa vendarle ne zgleda.

Kaj bo čez 5 let je že jasno vsem, ki so pripravljeni priznat da vidijo očitno.

Kupcev iz skupine "inovatorjev" za Teslo bo tačas zmanjkalo.
Na trgu bo še Apple s svojim avtom in hipsterji, ki zdaj kupujejo Tesle, se bodo usmerili tja.
Ostale uveljavljene znamke bodo v tem času predstavile še nekaj električnih modelov.

WarpedGone ::

Takšna je 'splošna modrost', ki pa je faljena v par ključnih točkah.
Že večkrat razloženo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

https://www.teslamotors.com/models/desi...

Od zdaj naprej obstaja tudi opcija Model S 75D. Doplačilo za dodatnih 5kWh stane 3000 $. Torej 600 $/kWh. Lepa marža.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

http://www.businessinsider.com/musk-epi...

Še malo bolj kritičen pogled na Muskovo planirano povečanje proizvodnje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

BigWhale ::

In o tej zadevi je pisal samo nek obskuren blog? Kul.

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Kaj, če je vse to res?
http://blog.evandmore.com/production-of...

Ja itak, pa z 100 C jo lahko polniš. Ne z 95C, ne z 105C, z 100! Lepa numerična številka je seveda samo naključje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

fpbs je izjavil:

Kaj, če je vse to res?
http://blog.evandmore.com/production-of...

Haha, nekdo je na kup vrgel mokre sanje baterij. Taka baterija pa bi naredila EVje uporabne pa še marsikaj drugega. A kaj ko je verjetno le pozna verzija novic o "super duper" novih baterijah, ki smo jih bili vajeni prejšnje desetletje brat vsak teden.
Magic

fpbs ::

BigWhale je izjavil:

In o tej zadevi je pisal samo nek obskuren blog? Kul.

http://www.abc.es/motor/reportajes/abci...

nekikr ::

A to deluje s pomočjo angelske vode ali svetlobnih kvantov?

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

BigWhale je izjavil:

In o tej zadevi je pisal samo nek obskuren blog? Kul.

http://www.abc.es/motor/reportajes/abci...

Tesla že sedaj gre skoraj 800 km po NEDC ciklu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla že sedaj gre skoraj 800 km po NEDC ciklu.

Potem bi šla pa skoraj 4000km.

Utk ::

Nikec3 je izjavil:

http://www.businessinsider.com/musk-epi...

Še malo bolj kritičen pogled na Muskovo planirano povečanje proizvodnje.

Sej nihče ne pričakuje, da mu bo to uspelo, niti on sam ne. Dovolj je, da bo poskusil. Če bo prišel na 50% pa bo že zelo dobro.

WarpedGone ::

Nič ne razumeš... če bo samo 80% to pomeni da je fejlal, da mu ni ratalo, da nima pojma in da je nesposoben.

oO ni sarkazem ampak ST inteligenzza.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Nikec3 je izjavil:

...
Tesla že sedaj gre skoraj 800 km po NEDC ciklu.

In moj avto ima tudi doseg skoraj 1300km in gre skoraj 370km/h.



Če komentiram še tisto novico o baterijah. Ja, to EV-ji nujno potrebujejo, da bodo povsem povozili ICE.
Bi pa takšna tovarna skoraj zagotovo potopila Teslo. Pa ne zaradi avtomobilov, ampak ker bi leta in leta researcha na LiIonkah in celoten GF1 šel v tri pisane marjetice. Kar za firmo, ki ustvarja nek profit pač ne bi bil velik problem - adapt and continue - za nekoga, ki je investitorjem dolžan miljarde, pa stvar ni tako preprosta.
Se pa sploh nebi čudil, če bi kak iCar bil prvi s takšno tehnologijo. In potem bi lahko rekli, "Our batteries are the thinnest ever produced, and the iCar comes with an unmatched range in the world. Yours for only $nekitu".
Realnost je pa, da kakšne hude masovne produkcije prej kot v desetletju verjetno ne bo.
Ker realno tudi grafita še ne kopljejo v neskončnih količinah (enako kot Litija ne).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

Meni je bolj zanimiv odziv na tako novico, ki bi lahko pomenila revolucijo v razvoju baterij, na katero ste se odzvali trije, štirje, s posmehom, nevoščljivostjo in željo, da to nebi bilo res. Warpi previdno ni hotel komentirati, ki pa bi v primeru, da bi taka novica prišla s strani Tesle takoj postal največji poznavalec in tolmač nastale situacije. Takoj bi se oglasilo na stotine ostalih razpravljalcev, ki bi fantazirali, histerirali in proglašali Elona za boga nad bogovi.
Sicer pa ta novica "Grapheno" ni čisto nova, spremljam jo že 3,4 leta, in jim želim, da bi uspeli.
««
285 / 1137
»»