» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
283 / 1139
»»

noraguta ::

Sej avtopilot je kul sam to ni stvar tesle. Ev pa ja za po mestu umirjeno še gre sicer pa odpove. Kak šport le?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

7982884e ::

EV v taki obliki kot je danes, ne bo obstal. Razen v kakih nišnih trgih, kot so prevozi po mestu.

Preprosto zahteva preveč dodatne infrastrukture ter baterije ravno niso najboljše za mrzle kraje.

v kakšni obliki pa?

preveč kakšne infrastrukture?
že superchargerjev je ogromno, kaj šele vseh ostalih. če se naredi, da se superchargerji uporabljajo samo za roadtripe (torej jih ne moreš uporabljat, če je tvoj naslov blizu enega), bi jih bilo dosti še za model 3. pa se gradi še en kup novih.

Sej avtopilot je kul sam to ni stvar tesle.

je bolj stvar tesle kot kogarkoli drugega z avtom za prodajo.
s tem, da je tesla situirana v silicijevi dolini, na njenem autopilotu delajo vodilni na tem področju in majo v radiju 200km še 95% preostale smetane na tem področju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

vostok_1 ::

hojnikb je izjavil:

Če bi vsaj obstajal kak boljši koncept ICEja, kot pa neki batni motorji. Wanklerjev, ali turbina...

In kaj je recimo boljšega pri wankel motorju ?


Razmeroma preprost, manj premičnih delov, cenejši, manjši, zanesljivejši...
Že sam koncept mi je všeč, ker je rotacijsko osnovan in ne linearno. Spreminjat linearno gibanje v krožno it's like fucking with a condom...not natural.

Sam ja...jebe ga ekonomija.

Nikec3 ::

TESKAn je izjavil:

Your point being? Al samo malo šlogaš, ker veš, da ko bo Tesla naredil 500k avtov/letno, se noben ne bo več spomnil tega tvojega posta?

GM je šel v stečaj, ko mu je prodaja padla za 7%. Kaj misliš, da se bo zgodilo z BMW-jem, ko ne bo več profita? Delničarji bodo pobegnili, medtem ko so pri Tesli povsem navajeni na neobstoj dividend in te sploh niso relevantne pri trenutnih nakupih. Enako kot Amazon. 20 let so v glavnem delali izgubo pa je danes največji. Walmart ne more konkurirat, ker ima delničarje, ki zahtevajo dividende, pri Amazonu tega delničarji ne zahtevajo. Amazon je zato veliko bolj konkurenčen.

Tesla si skorajda lahko privošči kakršnokoli izgubo želi. Če pri BMW-ju padejo prihodki za nekaj % in se profiti občutno zmanjšajo, v kombinaciji s slabimi obeti za prihodnost, bodo delničarji pobegnili. In točno to se bo zgodilo.

EV v taki obliki kot je danes, ne bo obstal. Razen v kakih nišnih trgih, kot so prevozi po mestu.

A 400 000 rezervacij z 14 dnevih je nišni trg? Največja prodaja/rezervacija v zgodovini obstoja kakršnegakoli izdelka je nišna prodaja?

Ne padajao vsi na velike touch ekrane in avtopilote,

Tega nihče ne pravi. Dovolj je že, da BMW-ju padejo prihodki za nekaj %.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

vostok_1 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Če bi vsaj obstajal kak boljši koncept ICEja, kot pa neki batni motorji. Wanklerjev, ali turbina...

In kaj je recimo boljšega pri wankel motorju ?


Razmeroma preprost, manj premičnih delov, cenejši, manjši, zanesljivejši...
Že sam koncept mi je všeč, ker je rotacijsko osnovan in ne linearno. Spreminjat linearno gibanje v krožno it's like fucking with a condom...not natural.

Sam ja...jebe ga ekonomija.

wankel ? zaneslivejši ?

Pustimo to zanesljivost. Najbolj ga jebe poraba (in posledično emisije). To pač nemoreš furat v 2016, ko vsi rinejo na 1.0 turbake.
#brezpodpisa

vostok_1 ::

True. Zato pa sem slabe volje.

In ja...za kritične aplikacije je wankel bolj zanesljiv...ker redko zablokira.

7982884e ::

Ne padajao vsi na velike touch ekrane in avtopilote

pa bi v bistvu rekel, da kar padajo. oz. bodo. infotainment bo v naslednjih par letih ratal glavni faktor notranjosti avta; itak se v to smer premikajo vsi. velik ekran lahko zamenja vse une fancy knofe v leseni oblogi in dopusti, da je preostala notranjost minimalistična.

glede avtopilotov je pa še bolj očitno, da vsi padajo na to. če da volvo toliko na to, da je varen, zakaj ne bi potem kdorkoli drug dal toliko na to, da je še varnejši, ker sistem nesrečo prepreči, ne samo omili? da ne govorimo o avtocestni vožnji in vožnji v kolonah. summon je mogoče še malo gimmick, ampak sicer je stvar precej uporabna.

pa če gledaš to v letu 2018, ko bo stvar imel model 3, dvomim, da jo bo imel še katerikoli drug avto v istem cenovnem razredu, vsaj karkoli autopilotu podobnih sposobnosti. pri čemer bo do takrat autopilot že orenk prefinjen, bi si upal trditi tudi da daleč, daleč spredaj od tistega na takratnih mečkah s-klase.

WarpedGone ::

Mislim, ta temo se je sprevrgla v orgazmiranje o bodočem propadu BMW in ostalih "naciwagnov". Čudno da nihče tega ne reče za Azijce ...

Mogoče tega samo nisi ujel oz. uspel prebrat.

To kar velja za BMW velja praktično za vse stare uveljavljene proizvajalce ICE avtomobilov. Razlikovali se bodo le v hitrosti propada in končnem razpletu. Proizvajalci, ki so bol odvisni od €40k trga in brez močne zastopanosti v cenejših razredih bodo fasali najmočneje in najprej.

BMW je le simbol zaenkrat še uspešne in ugledne znamke.

Kaj si bo folk mislil o avdijevem "napredek je v tehniki" ko se njihova smrdljiva ropotula postavi poleg tihega in mirnega M3? Samo kisel nasmeh in GTFO.

Kaj bo ostalo od BMWjevega Driver's Car ko ga bo M3 posekal v handlingu in odzivnosti? Kisel nasmeh in GTFO.

Kaj bo ostalo od VW Das Auto?
Kr mejte ta svoj avto, js bom počakal na teslo (mind the lowercase!)

Glede velikega ekrana - pri katerem avtomobilu ste že doživeli, da ste čez 2 leti dobili brezplačen nov fičr v avtu? Update press.

Glede avtopilota (kjer je blo ogromno jokcanja o beta softveru): Tesla's Autopilot reduces chance of having an accident by 50%.
V prvi verziji -50% verjetnost nesreče na prevožen km. In stvar se le še uči in izboljšuje. Preko OTA updatov se izboljšuje tudi v že prodanih avtomobilih.

V bistvu me veseli, da je tako ogromno število ljudi še vedno totalno v temi, kaj se dogaja. Moje delnice bodo zaradi tega le še močneje poletele v nebo, ko jim bo končno postalo jasno in bodo prihodnost lahko videli v svojem ogledalu.
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

7982884e je izjavil:

pa če gledaš to v letu 2018, ko bo stvar imel model 3, dvomim, da jo bo imel še katerikoli drug avto v istem cenovnem razredu, vsaj karkoli autopilotu podobnih sposobnosti. pri čemer bo do takrat autopilot že orenk prefinjen, bi si upal trditi tudi da daleč, daleč spredaj od tistega na takratnih mečkah s-klase.

Are you sure?.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Glede velikega ekrana - pri katerem avtomobilu ste že doživeli, da ste čez 2 leti dobili brezplačen nov fičr v avtu? Update press.

A se zaradi tega avto bolje pelje? Manj pokuri? Bolje drži v ovinkih? Hitreje zavira (no, to bi se še dalo) ?

Mislim, eni ste pa res bolni na te fičerje v avtih. Zraven pa jamrate kako so dragi. Saj so lahko, ko se vedno najdejo budale, ki jih hočejo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Tesla se ne bo prijela, ker ljudje ne padajo na touchscreene? Sej touchscreeni so ves napredek nemskih premium znamk zadnjih 5 let in se naslednjih 5. Sej drugega novega nimajo nic. Samo da ohranjajo anticno obliko armature, ki je v ev cisto nepotrebna. Kdo pa rabi 8 stevcev? Rabis hitrost in kako dolgo bos se lahko vozil. Vse drugo je nepotrebno. Oz je lahko tam nekje na ekranu v sredini. Ampak ice to rabi.

WarpedGone ::

A se zaradi tega avto bolje pelje?

Ne boš verjel - ja. Avto ma elektronski servovolan ki je skozi čas doživel update FW in izboljšave obnašanja.
Dopolnjevan je bil algoritem odzivanja na spremembe v pritisku 'pospeševalke' itd.

Avtomobili so čez noč dobili nov fičr: launch control.

Manj pokuri?

Zopet ne boš verjel ampak - ja.
Skozi update FW so uspeli zmanjšat porabo energije raznoraznih podstistemov.

Bolje drži v ovinkih?

Zopet ja, ker je tekom let večkrat bil upgradan algoritem nadzora stabilnosti, regeneracije, doziranja navora itd.

Hitreje zavira (no, to bi se še dalo) ?

Od 2014 naprej so v avtu boscheve električne servo zavora katere so zopet pod kontrolo kompjuterja kjer je možno z updatom FW izboljšat tudi obnašanje zaviranja.

Čisto nobena točka zgoraj ni izmišljena, vse tesla se nonstop izboljšujejo in dograjujejo, čez noč medtem ko spiš.

Međik? Ne, avto ki je dostojen 21. stoletja. Žal trenutno edini.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

TESKAn je izjavil:

7982884e je izjavil:

pa če gledaš to v letu 2018, ko bo stvar imel model 3, dvomim, da jo bo imel še katerikoli drug avto v istem cenovnem razredu, vsaj karkoli autopilotu podobnih sposobnosti. pri čemer bo do takrat autopilot že orenk prefinjen, bi si upal trditi tudi da daleč, daleč spredaj od tistega na takratnih mečkah s-klase.

Are you sure?.

Avtopilotu ki ne ve niti ce kdo sedi za volanom jaz ne bi prevec zaupal.

black ice ::

hojnikb ::

pa sn mislu da je M3 bmwjev avto :)
#brezpodpisa

Gregor P ::

Sam vedno, ko slišim M3, najprej pomislim na BMW-ja (ali sploh ko slišim M) in se šele potem opomnim, da sem v temi o EV in je najbrž mišljen Tesla Model 3. Morda bi začeli uporabljati kratico TM3 ali TMM3?:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...

Nemški medij Frankfurter Allgeimene Zeitung (FAZ) je objavil, da bo prihajajoči avtomobil podjetja Apple proizvajala avstrijska podružnica podjetja Magna.

Pri mediju navajajo, da so podatke prejeli od zaupanja vrednih neimenovanih virov. Avstrijska podružnica Magna Steyer naj bi bila tako izbrana kot proizvajalec avtomobila, ki ga že nekaj časa načrtujejo pri podjetju Apple.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Najbogatejše podjetje na svetu...in vse kar zna je pridelat en bogi avto pa dva telefona.

If that's the best capitalism can do...i'm pretty disappointed.

fpbs ::

Germany Subsidizes Electrified Cars - Except Teslas:

http://www.hybridcars.com/germany-subsi...

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

vostok_1 ::

Anybody surprised?

vostok_1 ::



The Dutch oil giant has invested heavily in Brazilian ethanol and Crooks stressed that biofuels would play a key role into the future, albeit one requiring policy incentives.

"New fuels will require financial support from governments to support technology development and reduce investment risk," he said.


Za moje pojme ti taka politika bi morala zagotovit enosmerno kart pred strelski vod.

Se očitno vidi, da za okolje se jim jebe...važno je kdo in koliko se pokasira. Jebeni birokrati&monopolisti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

TribesMan ::

Če bodo EVji spodobni in konkurenčni, je popolnoma vseeno kaj si Shell misli...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vostok_1 ::

Še vedno lahko v zakonodajo vpeljejo pravilo, da mora avto serijsko imet vibracije in vonj po zažganem, drugače ne sme na cesto.
Ne podcenjuj birokratske golazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Germany Subsidizes Electrified Cars - Except Teslas:

http://www.hybridcars.com/germany-subsi...

Nemci so itak mojsti naci ukrepov, ki veljajo samo za njihove firme/državljane. Kot primer z vinjetami za tujce. Čudno, da niso meje postavili pri 69.000 €, razlike tako ne bi bilo.

There’s a couple reasons for that. The first is that under European Union rules, all EVs produced by European automakers will qualify. Tesla, of course, is American.

LOL, kak bulshit. V Sloveniji velja subvencija za vse avtomobile.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Z biogorivi smo že enkrat poskusili. In se je izkazalo, da je bila zadeva moderna kakšno leto, preden so vsi skupaj ugotovili, da nima smisla. Sedaj, en mesec po tem, ko je Tesla prejela 400 000 rezervacij za električni avtomobil, so glasni z biodizlom. BIODIZLOM! To je tako, kot da bi danes poskušal pridati internet na klic. Jaz enostavno ne razumem, ali so vodilni pri Nemških firmah povsem neummi, ali pa resnično ne znajo narediti električnega avtomobila. VW je pri meni vsekakor na prvem mestu po antipatičnosti med avto firmami. In potem poslušamo te izgovore:

Yet the industry study assumes a lack of public appetite for electric cars over the next decade continuing until 5m urban recharging centres have been installed and renewable electricity prices fall from current rates.


Če bodo EVji spodobni in konkurenčni, je popolnoma vseeno kaj si Shell misli...

Brez skrbi, če ukinemo vse subvencije, so biodizli veliko manj konkurenčni od EV-jev:
The Dutch oil giant has invested heavily in Brazilian ethanol and Crooks stressed that biofuels would play a key role into the future, albeit one requiring policy incentives. "New fuels will require financial support from governments to support technology development and reduce investment risk," he said.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

gensi ::

Nikec3 je izjavil:

....To je tako, kot da bi danes poskušal pridati internet na klic. Jaz enostavno ne razumem, ali so vodilni pri Nemških firmah povsem neummi, ali pa resnično ne znajo narediti električnega avtomobila.


Znajo, ampak ne želijo. Na obstoječo bencin/nafta tehnologijo imajo vezanih preveč virov, sesul bi se jim sistem vzdrževanja, prodaje.

Sicer s takšnim načinom na dolgi rok pljuvajo v lastno skledo. Obstajata še Amerika in Kitajska.

WarpedGone ::

See? Told you so...

Ampak zgodba še ni končana, tut njihov life še ne čist.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

gensi je izjavil:

Znajo, ampak ne želijo. Na obstoječo bencin/nafta tehnologijo imajo vezanih preveč virov, sesul bi se jim sistem vzdrževanja, prodaje.
Sicer s takšnim načinom na dolgi rok pljuvajo v lastno skledo. Obstajata še Amerika in Kitajska.


http://eandt.theiet.org/news/2016/apr/v...

WarpedGone ::

How many?
10.000 letno?
Zbogom in hvala za vse ribe

SambaShare ::

Ah spet neka slika konceptnega avtomobila, ki ga že zaradi videza nihče ne bi hotel, in gre karavana dalje. Tista z biodizlom pa je sploh obup. Kako beden moraš biti da tišiš tako sranje naprej?

lukass ::

Za moje pojme imajo ala BMW in ostali proizvjalci dovolj velike deleze lastnistva v taksnih in drugacnih podjetjih, da jih elektrifikacija ne bo udarila po zepu.
Pa se to, kdor misli da je el. Avto prava stvar naj se pozanima iz katerega vira energije prihaja el. Energija za polnenje avtomobila, ce pa ze ugotovi, da iz obnovljivega pa naj se vprasa kako skodljive so baterije...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukass ()

Utk ::

Sej pri lehman brothers so tudi ze vedeli kaj delajo.

Za ostalo si pa itak zasluzis rumeni karton, ker to je bilo vse obdelano, ti pa nisi dodal nic novega.

SmeskoSnezak ::

@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::

Update:

90D ideal range, 100%

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Magic1 ::

Moj telefon ima tudi za 300h standbya...vsaj tako piše. Pa bencinci tudi pijejo 2.5l na sto. 50l tank = 2000km, majke mi.
Magic

WarpedGone ::

Spet si narobe pogledal.
To delaš zanalašč al si naravn talent?
Zbogom in hvala za vse ribe

Pro_moted ::

i3 je dobil povečan domet.( fizično je ostala enaka velikost), tako da lahko lastniki stare verzije baterij, pridejo in zamenjajo baterijo z novo, zmogljivejšo. Po NEDC ciklu znaša sedaj 300 km. Cena v Nemčiji je 36.000 evrov ali 41.000 evrov z range extenderjem. Z vsemi subvencijami in popusti lahko verjetno prideš kar na neko spodobno cifro. Za mestni in primestni avto dobra zadeva.

https://www.press.bmwgroup.com/global/a...
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

TribesMan ::

Več kot dobrodošel upgrade... ne razumem pa zakaj vztrajajo pri prodaji modela z manjšo baterijo?
Kdo bo kupil 30% manjšo kapaciteto baterije, ko pa je razlika v ceni samo dobrih 1000€?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Več kot dobrodošel upgrade... ne razumem pa zakaj vztrajajo pri prodaji modela z manjšo baterijo?

Neprodana zaloga že izdelanih vozil in baterij, ki čakajo kupce.

Kdo bo kupil 30% manjšo kapaciteto baterije, ko pa je razlika v ceni samo dobrih 1000EUR?

Kdo bo za takšen jajc plunil 36 jurjev?

i3 bi moral koštat ene 20 jurjev da bi imel smisel. Po tem kako zgleda in čemu naj bi bil namenjen. In bi tut lahk koštal samo tolk, če BWM nebi imel ICE problema: Serija 1 se začne pri 22 jurjih.

Incrementalna cena za večjo baterijo v i3 je samo EUR100/kWh. To komplet tavelko baterijo postavi na 3300 EUR, tastaro pa na 2100 EUR.

Zakaj že ta kripa košta 35 jurjev?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Kdo bo za takšen jajc plunil 36 jurjev?

Nekdo, ki ne misli čakat 2 leti na teslo in hoče bit eko hipster.
#brezpodpisa

jernejl ::

Zakaj že ta kripa košta 35 jurjev?

Če se ti zdi prepoceni, lahko za trikratnik tega zneska kupiš Teslo.

pegasus ::

V teh debatah mi je zanimivo, kako je Renault Zoe popolnoma spregledan. Pa jih je še nekako največ videti po cestah ...

Utk ::

Dokler mi ne dovolijo kupit baterij - zasluženo.

Pri renaultu se vidi tragedija velikih, in da cena baterij sploh ni (več) glavni problem. Za kanto brez baterij hočejo 20 jurjev. Tista školjka od avta je vredna največ 8. Pa naj mi dajo not še za 8 jurjev baterij in kupim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

Incrementalna cena za večjo baterijo v i3 je samo EUR100/kWh. To komplet tavelko baterijo postavi na 3300 EUR, tastaro pa na 2100 EUR.

Zakaj že ta kripa košta 35 jurjev?

Sej si zgoraj napisal, da morajo prodati zaloge. Očitno imajo pri modelu z večjo baterijo manjšo maržo. Ampak ne bom preveč hejtal tega avtomobila. BMW je s tem postal proizvajalec, ki ima za Teslo največjo baterijo. Nissan Leaf ima 30 kWh.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Saj je logično, če je novejša baterija enakih fizičnih dimenzij kot prejšnja, potem sama proizvodnja verjetno stane popolnoma isto kot staro.

Tisti ki je mislil da se bodo EV cenili se je zmotil, cene bodo še dolgo visoke, boljšala se bo sama uporabnost avta.

Saj Tesla tudi danes ne more še izpolnit obljub za Model 3, vedo pa da bodo te obljube tehnično mogoče čez nekaj let. Ja za nalašč sem napisal nekaj let.

WarpedGone ::

V teh debatah mi je zanimivo, kako je Renault Zoe popolnoma spregledan. Pa jih je še nekako največ videti po cestah ...

Renault Zoe je edini 'poceni' EV, ki ima nekaj smisla. Je mizerija kar se tiče avtomobilskih dimenzij ampak cena je vsaj le samo smešna, ni pa absurdna. Če si dovolj želiš vse kar dobiš v Zoe je stvar le še par jurjev dražja od dizl kliota. Z upgradano baterijo, ki naj bi prišla konec 2016, bo stvar postala priporočljiva.

Glede kolk jih je na naših cestah, iz uradne statistike do vključno Marec 2016:
- Renault Zoe: 40
- Tesla Model S: 35
- Nissan Leaf: 32
- BMW i3: 26
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Ampak zakaj so te kante tako drage? Tudi če je cena baterij 300 €/kWh, več kot 30 jih ima malo kater, je to 9-10 jurjev. Strošek razvoja sicer je, ampak zarad mene ga lahko porazdelijo tudi na 30 let, ker nek zoe takšen kot je, je v redu, in boljši za svoj namen kot katerikoli ICE, niti ga ne more noben ICE prehitet. Stroškov razvoja za motor ni, niti jih nikoli ne bo, pa še za kup drugih delov tudi ne. Ta avto se bi komot prodajal za 20 jurjev z baterijo.

hojnikb ::

zakaj ni mogu bmw spravit i3 v en body 2ke al pa 3ke is beyond me.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Magic1 ()

Magic1 ::

hojnikb je izjavil:

zakaj ni mogu bmw spravit i3 v en body 2ke al pa 3ke is beyond me.

Po pomoti pritisnil na izbris.
Zato ker so 2ke in 3ke resni avti, oni pa še ne mislijo izdajat resni EV, ker se jim ne izplača.
Magic
««
283 / 1139
»»