» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
282 / 1139
»»

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Udobje je neizmerljiva dimenzija, stvar osebnega občutka.
Statistika osebnega občutka pravi, da je Tesla *najbolj* udoben avtomobil v podobnem cenovnem razredu, bolj udoben od mercedesov, BMW, Audi itd.
Tako so glasovali kupci z lastnim denarjem:



Na grafu je ocena, točna cifra je 50.580 vozil (skupaj z nekaj sto Xi).

Lahko se spakujete, da je Model S kot katrca s polmetrskim LCDjem ampak ne pričakovat da ste kaj merodajnega prispevali.

Tut prašič v svinjaku ogromno prispeva vsak dan. Ampak čisto vse smrdi.

Recimo če ameriški trg primerjamo z nemškim:

Mercedes-Benz S-Klasse 7.312
Mercedes-Benz CLS 5.122
Audi A7, S7, RS7 4.129
Audi A8, S8 3.593
BMW 7er 2.595
BMW 6er 2.164
Porsche Panamera 1.751
Tesla Model S 1.582

Verjetno Tesla med transportom v nemčijo postane precej manj udoben.

Jasno? Če ni, pol je škoda mojga časa zate.

Seveda ni. Za nakup BMW i3 (in tudi ostalih EV) recimo naša država daje 7500€ popusta glede na ostala vozila. Pa polnjenje je zastonj.
Tudi v drugih državah so EV bolj ugodno obravnavana kot ostali. Ko bodo pri Tesli začeli manj investirati, se bodo na drugi strani tudi ugodnosti zmanjševale.

Na linku, ki sem ga zgoraj pripel in ga zagotovo nisi prebral, piše:
On January 1, Denmark will make the first move by phasing in sky-high registration taxes on zero-emissions vehicles. Once the tax hikes are complete in five years, the cost of a Tesla Model S will jump to about $280,000 from around $100,000 today.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Tudi v drugih državah so EV bolj ugodno obravnavana kot ostali. Ko bodo pri Tesli začeli manj investirati, se bodo na drugi strani tudi ugodnosti zmanjševale.


A tu naj bi bila kakšna vzročno-posledična povezava, pričakovano časovno sosledje (brez jasnega časovnega okvira) or what?

EVjev se ne kupuje ker bi bili cenejši (še niso) ampak ker so (vsaj nekateri) boljši od ICE. Na koncu je stvar enostavna: si lahk privoščim to kar si želim?

Folk si tako zelo močno želi električni pogon, da v pomanjkanju ponudbe dobrih EV plačajo tut za mizerijo. Ko pa majo možnost plačat za dober EV v njihovem plačilnem dosegu se ti pa zgodi 325.000 vplačil v treh dneh.

In to so še vedno ljudje ki spadajo med 'early adopter'. Ljudje, ki so vedl kaj se dogaja in teslo od blizu spremljali. Kaj se bo zgodilo ko bo teh 500k vozil na cesti in bodo avto v živo videli ljudje, ki o tesli nimajo treh čistih?

Ornk avto, ki je cenejši od ICE alternative in boljši v vseh pogledih.

Prodajte pokojninske sklade, ki imajo delnice avtoindustrije. 100% resno.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Ponosno sporočam, da me je včeraj na autobahnu prehitel Zoe :D

vostok_1 ::

Jaz vem, da si ga močno želim, čeprav si v splošnem ne želim avtov.

Vsakič ko pred rdečo lučjo sedim v avtu si mislim...this is fucking stupid. In ne govorim o semaforju.


ICE ima svojo mesto...ljubiteljstvo, šport, tovorni promet ...
Vsekakor pa njegovo mesto ni za vpalit in se zapeljat sam v avtu, v 10 minut oddaljeno trgovino.
I'm sorry to say, ampak tisti ki tega ne vidijo, so ljudje kateri so že v splošnem totalni težaki.

Jz čakam korenite spremembe v prometu, ker to kar imamo sedaj je krneki. Neučinkovito, zamudno, nevarno, umazano.

pegasus ::

Zakaj samo čakaš? Boš prepustil da nekdo drug zajaha vse te poslovne priložnosti, ki jih omogoča tehnologija? Transport as a Service? Kdo bo združil prevoz.org z avtopiloti? Uber? Kitajci?

Gregor P ::

vostok_1 je izjavil:

Jz čakam korenite spremembe v prometu, ker to kar imamo sedaj je krneki. Neučinkovito, zamudno, nevarno, umazano.

Na tem mestu si jaz želim predvsem dober javni prevoz, ne glede na to kakšen avto imam doma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Dobil boš CallACar storitev, ki bo povsem drug nivo kvalitete kot je kakršenkoli javni prevoz lahko. Če boš dovolj hitro dovolj pameten boš z njim lahko še zaslužu.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

pegasus je izjavil:

Zakaj samo čakaš? Boš prepustil da nekdo drug zajaha vse te poslovne priložnosti, ki jih omogoča tehnologija? Transport as a Service? Kdo bo združil prevoz.org z avtopiloti? Uber? Kitajci?


Imam par idej ja. Sam ne vem kako bi se jih lotil.

energetik ::

vostok_1 je izjavil:

Vsakič ko pred rdečo lučjo sedim v avtu si mislim...this is fucking stupid. In ne govorim o semaforju.
Ja poznam ta občutek.
Po drugi strani če pomisliš malce bolj razumsko - ICE porabi za tako stanje slab liter/uro, torej 1€/h. Zato da imaš takrat prijetno hladno/toplo, da poslušaš radio in polniš telefon. Še po drugi strani - takrat je izkoristek ICE v totalnem podnu, in bi EV te taske naredil precej bolj ekonomično.

vostok_1 ::

It's still stupid.
Ko pomislim, koliko strojnih elementov se mora premikat, zgolj da mi malo zrak segreje, pa radjo vrti. No, just no.

Če bi vsaj obstajal kak boljši koncept ICEja, kot pa neki batni motorji. Wanklerjev, ali turbina...

Pain man...i'm telling you.

much prettier. Škoda sam da ne deluje tko dobro.

vir: Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Dobil boš CallACar storitev, ki bo povsem drug nivo kvalitete kot je kakršenkoli javni prevoz lahko. Če boš dovolj hitro dovolj pameten boš z njim lahko še zaslužu.

Jaz bom že čisto zadovoljen, če preprosto uredijo le javen prevoz (na mestni, medmestni, medržavni itd. ravni), ne potrebujem "CallACar" storitev ipd. je treba tudi malo gledati na to, da se nas čim več pelje v enem vozilu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Jz kljub vsemu ne ciljam na javni prevoz.

OGROMNO bi že naredili, če bi se zmanjšalo težo in volumen vozil, za krajše razdalje in eno ali dve osebi.
Motorji so recimo bolj učinkoviti od avtomobilov, sam niso narejeni za izven sezone.

Dodaj k temu še pametno tehnologijo in voila. Poceni, učinkovit in individualen prevoz.

WarpedGone ::

Tudi v BMW svetu mnogi že vidijo ledeno goro: Can BMW Fend Off The Charge of the Tesla Model 3? - PART 1

BMWju je dal 2 let časa da skuha dostojnega konkurenta predstavljeni trojki. Spregledal je, da vsi aduti še niso znani (predvsem tisti, za katerega je elon pričakoval 300k naročil) in zaenkrat še nobene besede o viru zadostne količine baterij - klasična slepa pega navdušencev nad bencinom.

Ampak tip vsaj približno razume stvari, kar je huda redkost.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Če bi vsaj obstajal kak boljši koncept ICEja, kot pa neki batni motorji. Wanklerjev, ali turbina...

In kaj je recimo boljšega pri wankel motorju ?
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Jaz sploh ne vem, če je kakšna stvar, ki jo lahko "taveliki nemci" storijo, da bodo lahko zadržali prodajo električnih Tesel. Ta vlak je že odpeljal. To je tako, kot da bi leta 2010 debatirali o tem, kaj lahko stori Kodak, ali pa leta 2016 o tem, kaj lahko stori HTC.

Vem, da je prodaja pri Nemških firmah zaenkrat še zadovoljiva, ampak tudi če dajo čez 2 leti ven avtomobil, ki bo boljši o Modela 3 (kar ga ne bodo, kar ne bo), še vedno ne bo nihče stal v vrsti za električnega BMW-ja. Enostavno nimajo imidža in niso dovolj kul, da bi kdorkoli to naredil.

Pa tudi kulta osebnosti nimajo, kar ga Tesla z Muskom definitivno ima.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

A sem že omenil, da je Tesla doslej od prvega roadsterja dalje prodal manj avtov, kot jih VW proda v enem tednu?

Trg električnih avtov bo še naslednjih deset let povsem marginalen, ko bo predstavljal vsaj 10% trga vseh avtov, pa bodo tudi ta stari imeli zanimive in konkurenčne modele. Do takrat se jim pa čisto nič ne mudi. Razvojniki pri njih ne spijo, Tesli pa prepuščajo, da na svoje stroške preizkuša tržišče in razvija tehnologijo.

Utk ::

Si, sedemkrat, najmanj.
Kočijaši so se tudi najbrž še dolgo tolažili s tem. Ali pa Kodak. Ali pa myspace. Ali pa nokia, blackbarry in še kdo.

Anonymuz ::

Mene pa zanima, zakaj paše Tesla Model S med "Large luxury cars" in ne med "Large cars"?
Ker recimo med Large cars (ki so po velikosti in udobju enaki kot "luxury", samo znamke so ene čungalunga - korejci, jenksi in japsi), se še nek random Hyundai prodaja bolje kot Tesla S.
Nisem se še peljal z nobenim od omenjenih, ampak kar berem je da Tesla ni na nivoju izdelave nemških premium znamk.
A je edini kriterij cena?

noraguta ::

Utk je izjavil:

Si, sedemkrat, najmanj.
Kočijaši so se tudi najbrž še dolgo tolažili s tem. Ali pa Kodak. Ali pa myspace. Ali pa nokia, blackbarry in še kdo.

Bolj trapaste primerjave nisem slišal. Tesla v svetovne. Merilu ne pomeni nič. In ne more niti ne zna naredit avtomobila konkurebčnega niti na stezi niti na cesti. Bolj je podobna premazom za oči v 19stem soletju(kateri so vsebovali radij). Sam da sem lep in kao eko.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Anonymuz ::

Točno to.
Eno je scaling potrošne elektronike, kjer lahko greš od produkcije 0 kos na n*10k/dan v enem letu, drugo pa izjemno kompleksni produkti kot so recimo avtomobili, ki terjajo leta in leta razvoja in vsebujejo toliko poddobaviteljev, da scaling od 0 do 10k/dan traja verjetno desetletje, minimalno. Gre za izjemno dušen sistem, ki ni podvržen sudden death sindromu kot recimo potrošna elektronika. Poglejte par znamk, ki so efektivno crknile v zadnjem desetletju. Vse so bile na life supportu že vsaj kakih deset let pred smrtjo, če ne več.
Avtomoto gre pač počasi.
Ne bo pa čisto nič čudnega, če se bomo 2026 pogovarjali o drugih velikih igralcih na trgu kot danes. Tudi 1995 je bil Hyundai nikome ništa, leta 2005 že resen player, danes pa eden večjih.

WarpedGone ::

Vem, da je prodaja pri Nemških firmah zaenkrat še zadovoljiva, ampak tudi če dajo čez 2 leti ven avtomobil, ki bo boljši o Modela 3 (kar ga ne bodo, kar ne bo), še vedno ne bo nihče stal v vrsti za električnega BMW-ja. Enostavno nimajo imidža in niso dovolj kul, da bi kdorkoli to naredil.
Pa tudi kulta osebnosti nimajo, kar ga Tesla z Muskom definitivno ima.


Imiđ in kul faktor, pa osebnost itd vsekakor pomagajo in nadomeščajo recimo klasični marekting, ki ga BWM fura sto na uro.
Praktično vsak cajtng, ki smrdi po avtomobilizmu vsebuje BMWjeve plačane oglase, Formula E ma i8 kot safety-car in kup i3 za skakanje naokrog.
To se vse plača in služi 'obveščanju javnosti'.
BMWjev problem ni manjko "kul faktorja". BMWjeva problema sta dva:
- ena ogromna gora finančno nepokritih projektov, ki morajo laufat še N let da ne bodo čista izguba
- neobstoj potrebne količine baterij, da bi si lahko privoščili da je njihov EV boljši od njihovega ICE

Kaj ti nuca boljši in cenejši EV, če nimaš baterij da bi ga proizvedel v potrebnih količinah? Tle je obstoj tesle le iskrca, ki zakuri suho slamo.
Suha slama je neobstoj proizvodnje kapacitete, ki je nujna da bi si BMW lahko privoščil izdelavo boljšega EV kot je njihov ICE avto.

Pod črto je BMWjev glavni problem, hkrati tudi nerešljiv, delničarska zahteva po profitu čisto vsako četrtletje posebej.

CEO, ki bi si drznil pregriznit z ICE in narest to kar je nujno, da bi BMW nekoč lahko bil velik EV proizvajalec, bi bil v roku parih dni na sodišču obtožen zaradi oškodovanja delničarjev. Ni isto ali je za izgubo direkt odgovoren CEO ker je neki naredu, al je zguba prišla pač ker nečesa ni naredu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

noraguta je izjavil:

Utk je izjavil:

Si, sedemkrat, najmanj.
Kočijaši so se tudi najbrž še dolgo tolažili s tem. Ali pa Kodak. Ali pa myspace. Ali pa nokia, blackbarry in še kdo.

Bolj trapaste primerjave nisem slišal. Tesla v svetovne. Merilu ne pomeni nič. In ne more niti ne zna naredit avtomobila konkurebčnega niti na stezi niti na cesti. Bolj je podobna premazom za oči v 19stem soletju(kateri so vsebovali radij). Sam da sem lep in kao eko.

Pol milijona rezervacij se ne strinja s tabo.

noraguta ::

Rezervacija je glih kaj? Posojilo. Pa prov nč druzga. Trenutno se butični proizvajalc vozil.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Utk ::

Anonymuz je izjavil:

Točno to.
Eno je scaling potrošne elektronike, kjer lahko greš od produkcije 0 kos na n*10k/dan v enem letu, drugo pa izjemno kompleksni produkti kot so recimo avtomobili, ki terjajo leta in leta razvoja in vsebujejo toliko poddobaviteljev, da scaling od 0 do 10k/dan traja verjetno desetletje, minimalno. Gre za izjemno dušen sistem, ki ni podvržen sudden death sindromu kot recimo potrošna elektronika. Poglejte par znamk, ki so efektivno crknile v zadnjem desetletju. Vse so bile na life supportu že vsaj kakih deset let pred smrtjo, če ne več.
Avtomoto gre pač počasi.
Ne bo pa čisto nič čudnega, če se bomo 2026 pogovarjali o drugih velikih igralcih na trgu kot danes. Tudi 1995 je bil Hyundai nikome ništa, leta 2005 že resen player, danes pa eden večjih.

Ampak hyundai ni delal nic novega, samo staro malo ceneje. Ce ni se nihce tega naredu, ne pomeni da ne bo. Tesla je ze danes najvecji novi proizvajalec v zda po letu 1926. Praznih tovarn je ogromno. Zadnjic se je sef fiata nekaj oglasal glede tesle, sicer dvomi v stvar, ampal sem preprican da fiat lahko nastanca milijon tesel na letu, ce mu kdo dostavi baterije. Sej ne da imajo njihove tovarne kaj drugega za delat. Ce dobi 100 evrov na avto, je to sedemkrat vec kot sluzi zdaj.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Kočijaši so se tudi najbrž še dolgo tolažili s tem. Ali pa Kodak. Ali pa myspace. Ali pa nokia, blackbarry in še kdo.
Kaj bi s tem pravzaprav rad povedal? Dokazal si samo, da ti čisto nič ne pomaga, če si na določenem področju prvi in na začetku najboljši in tehnološko najnaprednejši (Nokia, Blackbarry, Myspace ...). Vsak lahko zaspi na lovorikah in ga drugi, ki pridejo kasneje, prehitijo, čeprav tehnološko morda niso dosti naprednejši.

Poleg tega je med industrijami velika razlika. Na področjih, kjer je izdelke mogoče na razmeroma preprost način štancati po milijon kosov na dan, ima lahko eno podjetje večinski tržni delež. Na področjih, kjer to ni mogoče, pa se to praktično ne dogaja. Če Musk misli, da je proizvodnja avtomobilov podobna proizvodnji telefonov, ga čaka še par velikih presenečenj. Pri avtomobilih (ko se pogovarjamo o tistih, ki jih prodajo nekaj milijonov, ne nekaj tisoč), je zelo pomembno servisno in prodajno omrežje - da se ljudje lahko usedejo v avto in naredijo nekaj kilometrov, in da vedo, da imajo najbližji servis za vogalom.

Utk ::

To kar je pomembno ce imas nemski dizel, ni enako pomembno ce imas kak dober avto.

TESKAn ::

Lani je svet naredil čez 68 milijonov novih avtomobilov. GF bo 2020 letno naredila dovolj baterij za 500.000 ornk EVjev. To ni niti 1% trga. In tudi kočije niso izginile čez noč, ampak čez desetletja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Okapi ::

V proizvodnji klasičnih avtov se obrača 100x več denarja, kot v proizvodnji električnih. In konkurenca je 10x hujša. Veliki proizvajalci avtov ne morejo, niti nočejo, zanemariti trga, od katerega živijo (ker bi jih v hipu lahko bencinska konkurenca povozila).

Če se proizvodnje avtov lotevaš iz nič, je pa pametno začeti z elektriko, ker kot novinec seveda ne moreš konkurirati velikim na bencinskem področju.

Ampak samo naivci, ki pojma nimajo, kako deluje industrija, mislijo, da bi morali sedaj veliki na vrat na nos opustiti razvoj bencinskih avtov in vsa sredstva vložiti v razvoj električnih avtov in gradnjo tovarn za akumulatorje. Oziroma da bodo v roku 5-10 let propadli, če tega ne storijo.

noraguta ::

Utk je izjavil:

To kar je pomembno ce imas nemski dizel, ni enako pomembno ce imas kak dober avto.

Za nemški dizel dobim jutri blatnik, za teslo pa po nekaj mescih. Marskej teb ni jasno o traktorjih...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Anonymuz ::

ce mu kdo dostavi baterije

Odgovoril si si sam.
za 1M avtov na leto, bo potrebno narediti vsaj ~70kWh*1.000.000 = 70GWh (ok, bojda je cca tam tam plan za GF1).
Zatakne se, ker rabiš cca 0,3 do 0,5 kg litija za vsako kWh, se pravi rabiš med 22.000 in 30.000 ton Litija letno. Trenutno je toliko celotna svetovna proizvodnja (malce nad 30.000 ton), od česar Tesla očitno porabi zelo malo - 50.000 vozil po ~80kWh je skupaj okrog 1.600 ton (se pravi nekje 5-7%). Torej se mora proizvodnja litija efektivno podvojiti, če želimo 1M EV vozil letno (pustimo znamko, ker tu ne igra več vloge). Takšne stvari pač trajajo nezanemarljivo malo časa.
In če je assessment da trajajo veliko časa napačen, potem tudi veliki igralci lahko kadarkoli zelo hitro pridejo nazaj v igro, right?

Nikec3 ::

Kaj ti nuca boljši in cenejši EV, če nimaš baterij da bi ga proizvedel v potrebnih količinah?

Jaz še vedno mislim, da je problem obraten. Proizvodnih kapacitet za baterije ni, ker BMW ne nakazuje, da bi v prihodnosti imel željo po odkupovanju velike količine baterij.

Zadnjic se je sef fiata nekaj oglasal glede tesle, sicer dvomi v stvar, ampal sem preprican da fiat lahko nastanca milijon tesel na letu, ce mu kdo dostavi baterije.

Ja komu jih bo pa prodal? Nihče ne bo iz Tesle prešaltal na Fita, ki bi bil slabši za približno isto ceno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

ce mu kdo dostavi baterije.


Dedek mraz mu jih bo prinesel, itak.

Teslin plan ni bil proizvodnja baterij. V to so bili prisiljeni it, ko so videli da obstoječi proizvajalci baterij niso sposobni presečt Catch22 - brez velike proizvodnje ni velikih odjemalcev in brez velikih odjemalcev ni velike proizvodnje.

Zbudite me, ko BMW zasadi prvo lopato za svojo fabriko baterij z letno kapaciteto +100GWh. Manj od tega ni nikakršna resnost sploh.

Kot stvari stojijo, je BWM že propadel, sam tega vsi ki prihodnost gledajo v ogledalu, še ne vidijo.

Naslednji velik uspešen EV bo nosil ime LG oziroma Samsung.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Lani je svet naredil čez 68 milijonov novih avtomobilov. GF bo 2020 letno naredila dovolj baterij za 500.000 ornk EVjev. To ni niti 1% trga. In tudi kočije niso izginile čez noč, ampak čez desetletja

Not even wrong, just utterly stupid.

Od česa živi BMW? Serija 3.
Letna prodaja v USA v 2015? 140.000 kosov
Resno verjamete da bo v 2018 prodanih 140.000 BMW serije 3?
Vseh 400k ki so vplačali za M3 so BMWju že pokazali sredinca.
Do leta 2018 se bo tem 400k pridružil še kak milijon drugih.

Kako točno prodaja škod in cliotov pomaga prodaji A4?

Vseeno je bolj prihodnost šlogat iz kristalne krogle kot pa iz ogledala.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

TESKAn je izjavil:

Lani je svet naredil čez 68 milijonov novih avtomobilov. GF bo 2020 letno naredila dovolj baterij za 500.000 ornk EVjev. To ni niti 1% trga. In tudi kočije niso izginile čez noč, ampak čez desetletja.

Kočije še zdaleč niso izginile. V Pakistanu je voz z oslom isto kot pri nas avto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Kot stvari stojijo, je BWM že propadel, sam tega vsi ki prihodnost gledajo v ogledalu, še ne vidijo.

Naslednji velik uspešen EV bo nosil ime LG oziroma Samsung.

A to govorijo isti preroki, ki so napovedovali propad Microsofta, Appla?

Res dobre napovedi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

noraguta ::

7982884e je izjavil:

mene pa zanima, ker je toliko govora o tem, da se kao model s po udobju ne more kosat z s-klaso in serijo 7, kaj točno so tukaj metrike za to?
a ma avto slabše vzmetenje, boljše sedeže, boljše greje hrbet in rit?

ker če folk z denarnico izglasuje, da mu ni mar dat dat isto denarja za "krš na ravni jugota" kot za najbolj luksuzno mečko, pol bo treba počas kak drug razlog za hejtanje tesle najt.

Z denarnico so izglasovali tud catch the cash. Pa niso miljonarji.
Bmw so pakazal sredinec , bodo pa peš hodil al pa v ameriški kripi.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Kako točno prodaja škod in cliotov pomaga prodaji A4?
Zakaj bi morala kaj pomagati? Vprašati se moraš, koliko je neto dobička od ene prodane škode ali cliota, in koliko od ene prodane tesle. Potem pa pač malo množiš in hitro vidiš, pri čem si.

O.

Utk ::

TESKAn je izjavil:

Lani je svet naredil čez 68 milijonov novih avtomobilov. GF bo 2020 letno naredila dovolj baterij za 500.000 ornk EVjev. To ni niti 1% trga. In tudi kočije niso izginile čez noč, ampak čez desetletja.

To je lahko tudi 20% trga, odvisno kater trg gledas. V cliotih je masa, ni pa denarja. V golfih tudi ni dost bolje. Sploh ce se cel trg skrci, ker ljudje z denarjem cakajo v vrsti z rezervacijo.

Okapi ::

In kakšne so torej cifre? Koliko ima Renault dobička od enega cliota?

noraguta ::

Utk je izjavil:

TESKAn je izjavil:

Lani je svet naredil čez 68 milijonov novih avtomobilov. GF bo 2020 letno naredila dovolj baterij za 500.000 ornk EVjev. To ni niti 1% trga. In tudi kočije niso izginile čez noč, ampak čez desetletja.

To je lahko tudi 20% trga, odvisno kater trg gledas. V cliotih je masa, ni pa denarja. V golfih tudi ni dost bolje. Sploh ce se cel trg skrci, ker ljudje z denarjem cakajo v vrsti z rezervacijo.

Trg ninpsihotičen.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

WarpedGone ::

A to govorijo isti preroki, ki so napovedovali propad Microsofta, Appla?

Tle ni nikakršne prerokbe ampak stroga matematika.
Prerokovalci so glasni na kontra strani, kako bo tesla propadel in kako bodo veliki z levo roko na hitr jih "uničli", ko se jim tako zahoče.

Zakaj bi morala kaj pomagati?

Zakaj bi morala pomagat ti naj razloži inteligenca ki opleta z 68 milijoni prodanih vozil in kako 400k rezervacij zato ne pomeni ničesar.

Vprašati se moraš, koliko je neto dobička od ene prodane škode ali cliota, in koliko od ene prodane tesle.

Ne.
Vprašat se je treba koliko BO dobička od ene izdelane in neprodane škode ali neprodanega cliota, ki bo v salonih čakal da se ga kdo usmili.
Ker imata ta dva modela še nekaj cenovne prednosti se bodo še našli reveži ki jih bodo kupili. Reno in Škoda točno zato še nista povsem fucked. tudi zato ne, ker renault ima tudi dokaj resno linijo tovornih in dostavnih vozil, ki bodo še nekaj let 'varna'.

Resno fuck je BMW, ki nima nobene 'bekap' linije ampak v jedru 40k serijo 3 ki bo (deloma jo je že) fasala sušo, katere bi se še sahara ustrašla.

Zanimivo da to kapirajo tudi tako močni podporniki BMWjev kot so pisci na BWMBlog.
SloTech inteligenzza pa še vedno stavi "varni so sej so v 2015 prodali xyz".

Kaj pomeni cena delince? Profit v PRIHODNOSTi.
Kakšna je bila preteklost je povsem nepomembno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Donadaljnega vsaka tesla nosi izgubo pa je butična proizvodnja.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Nikec3 ::

Zakaj bi morala kaj pomagati? Vprašati se moraš, koliko je neto dobička od ene prodane škode ali cliota, in koliko od ene prodane tesle. Potem pa pač malo množiš in hitro vidiš, pri čem si.

O.

To ne pomeni nič. Glej Amazon.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TESKAn ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj bi morala pomagat ti naj razloži inteligenca ki opleta z 68 milijoni prodanih vozil in kako 400k rezervacij zato ne pomeni ničesar.

400k rezervacij pomeni, da trg hoče EVje. Kako 1M EVjev povzroči propad proizvajalcev, ki letno naredijo 68M osebnih avtov, boš pa ti razložil.
V EU se letno proda 10M+ novih avtomobilov. Tesla s celotno proizvodnjo GF lahko pokrije 1/10 tega trga. Ko bodo imeli 10 GF samo v EU, takrat boš lahko rekel, da so proizvajalci ICEjev fucked.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Nikec3 ::

In še to. Tesla, ki naredi 50 000 avtov na leto in nekaj izgube, je vredna X. BMW, ki naredi milijon avtov letno in nekaj profita, je vreden 3X. Koliko bo vredna Tesla, ko bo na leto naredila pol milijona avtomobilov in koliko bo vreden BMW, ko mu prodaja pade za 10%?

BMW ne bo vreden nič.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

TESKAn ::

Your point being? Al samo malo šlogaš, ker veš, da ko bo Tesla naredil 500k avtov/letno, se noben ne bo več spomnil tega tvojega posta?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Invictus ::

Mislim, ta temo se je sprevrgla v orgazmiranje o bodočem propadu BMW in ostalih "naciwagnov". Čudno da nihče tega ne reče za Azijce ...

Sam sem mnenja da imajo vsi evropski proizvajalci že narejene načrte. Dovolj imajo skritih, dobro varovanih poligonov in urejeno varovanje v službah da informacije ne pridejo ven.

Tesla je nišni proizvajalec. Nekak poceni ameriški Ferrari. Suma sumarum nepomemben. Pa še izgubo dela. Musk je tudi že videl da je gradnja konkretne mehanike malo drugačna od tipkanja kode ... Inovativni so bili ob prvi tesli, danes je to že nekaj normalnega. Mogoče bo prej Tesla crknil, ker bo zmanjkalo novih investitorjev, ki bodo noter metali denar, in bo postal samo del EV borznega balončka.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Anonymuz ::

@Invictus: V bistvu imata MB in BMW dejansko največje možnosti za propad oz. bolje rečeno konkreten downsizing.
Zakaj?
BMW je zelo športno naravnan, in kar se športnosti tiče lahko vsak na pol resen EV poje poljubnega bemfla za zajtrk.
MB je sicer ogrožen manj - gradi na prestižu in udobju - a tudi tu je EV lahko precej udoben, prestižen za podoben denar pa še ne.
VAG ima pokritih dovolj segmentov da mu izpad enega ali dveh ne pomeni veliko.
Opel, francozi, korejci, japonci, italijani in američani pa so itak v drugih cenovnih vodah in niso direkten tekmec (morda kak Lexus je, ampak oni so s hibridi itak že na pol poti)
Kot rečeno, povsem možno da bo 2026 Tesla to kar je BMW danes.
Ampak še vedno bodo tu Renault, Ford, Opel, PSA, korejci, japonci, ipd ...
ICE bo ostal okoli še kar precej desetletij ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anonymuz ()

noraguta ::

Zaenkrat v ev v rangu bemfla petke pogrne povsod razen v dragu. To niso avti za tišat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Invictus ::

EV v taki obliki kot je danes, ne bo obstal. Razen v kakih nišnih trgih, kot so prevozi po mestu.

Preprosto zahteva preveč dodatne infrastrukture ter baterije ravno niso najboljše za mrzle kraje.

Bo treba najti drug način zagotavljanja elektrike.

BMW propadel? Dokler je cel kup folka, ki bi ga imel, ne bo. Pa Tesla lahko naredi še ne vem kaj. Ne padajao vsi na velike touch ekrane in avtopilote,
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
282 / 1139
»»