» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
281 / 1229
»»

WarpedGone ::

:)

The facilities, to be located in the southwestern Polish city of Wroclaw, will ultimately have a production capacity of 229,000 EV batteries a year

Kaj je to "EV battery"?
LG Chem ima pogodbe za dobavo baterij za hibride, ki imajo tipično recimo 10kWh baterijo, to se fino sešteje v kake 2 GWh .
Komot pa zgornje pomeni tut eno samo celico in se vse skup sešteje v še precej manjšo zadevo.

Neuporabno za ornk EVje, ki bi se prodajali v pomembnih cifrah (ne 3000 kosov letno).

Prvotna ciljna kapaciteta GF je bila 35 GWh celic in 50 GWh sestavljenih baterij. Od takrat so se plani že vsaj enkrat povečali za cca 1/3.

Lanska letna proizvodnja Model se jebila ~52.000 avtomobilov, povprečna baterija pa recimo 88kWh. To znese 4,5 WHh celic.
Letošnja ciljna proizvodnja Tesle je 80k avtomobilov s cca 90kWh povprečno velikostjo baterije. 7,2GWh.

To kar dela LG ni niti 1/10 tega kar počne Tesla/Panasonic.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Tesla and panasonic are leading the almost 100 GWh of new LiIon battery cell production to come online in 2020

Takšne cifre te naredijo resnega kandidata.
"229.000 EV batterij" pomeni le, da nisi resen sploh. Če bi bil, bi govoril v resnih enotah in večjih cifrah.
Zbogom in hvala za vse ribe

ZaphodBB ::

J.McLane je izjavil:

Mene pa zanima koliko časa rabiš za podoben gigafactory, pa ne mislim celoten razvoj in proizvodnja avta, za kar vemo da Teslo tudi kar stane ogromno časa.

Zanima me zato da vidim koliko bi bil reakcijski čas konkurence, če se pokaže da je Tesla res iznašla pravi stvar.

Graditi so začeli jeseni 2014. Jeseni 2015 so začeli s proizvodnjo. Polno kapaciteto naj bi dosegli do 2020 - tukaj je pomembno še, da je potrebno pred polno kapaciteto zagotoviti še povpraševanje in dobavo surovin.

Glede na to, da v te časovne okvire ni vključeno iskanje lokacije in razna pogajanja...

Jaz bi rekel, da bi konkurenčni "gigafactory"-ji rabili od tri do pet let.

Skratka, obstoječim proizvajalcem ICE vozil bolj slabo kaže na dolgi rok.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

ZaphodBB ::

Ej a je to kar je vidno na desnem robu kvadrata - GF1 ali samo prvi modul GF1?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Prvi modul, cca 1/5 prvotnega plana.
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

BigWhale je izjavil:

kot pa 10.000 EUR za nov avto.
Par jajčku imaš tudi za ta denar.

WarpedGone ::

Skratka, obstoječim proizvajalcem ICE vozil bolj slabo kaže na dolgi rok.

Slabo jim kaže že na srednji rok, ranga 10 let.

13,6M square feet

To je 1.263.481 kvadratnih metrov oz 126 hektarov oz 252 fuzbal placov.

Stvar bo v dveh štukih kar pomeni cca 500 fuzbal placov proizvodne površine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

DarkSite ::

Rabili bodo še GigaMine 1 za litij.

ZaphodBB ::

"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Dogaja se več kot le finančne špekulacije, konkretne pogodbe: Tesla plans to buy lithium for Gigafactory from nearby Nevada mine

The deal calls for Pure Energy Minerals to supply Tesla with an undisclosed amount and quality of lithium within an established time frame. In exchange, Tesla will pay a "predetermined price that is below current market rates." according to the release.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zgodovinski simbolični dogodek: Official EPA Ratings For Refreshed Tesla Model S - 90D Range Is 303.2 Miles Highway

Da ne bo prehudega jokcanja kako se je treba cijazit za tak doseg ... teh 484 km je pri 105kmh.
well, at 45 mph it does 443 miles on a single charge so 303 miles is about 65 mph.


Pri 70 kmh je doseg čez 700 km.

Evropskih 500 km je 312 milj, za kar bo potrebno na avto zmontirat bol aerodinamične felge. Ljudje poročajo o ~5% povečanju dosega, če na kolesih nimaš ventilatorjev ampak lepo zaprto ravno ploskev.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

not bad za električni avto.Za tako kilometrino se morn z svojo benz kanto že mal potrudit
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

energetik ::

hojnikb je izjavil:

not bad za električni avto. Tako kilometrino dosežem kvečjemu na lep dan z mojo bencinsko kanto.
Potem imaš ogromno potratno kanto ali pa zelo potratno vožnjo ali pa zelo majhen tank.
Z mojo enoprostorsko navadno bencinsko kanto (55L tank) naredim pri vožnji s 105 km/h po AC tam do 800km za zihr. Pa še par litrov ostane za do pumpe.

hojnikb ::

tank je cirka 40L (s tem da nardim ponavadi za 36-37L, predn tankam) vožnje je pa 90% mestne po par km sem in tja
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

fpbs ::

BigWhale je izjavil:

Benz Motorwagen je bil brez strehe in volana! Pa skoz je crkval.

Mislim,da si malo preteral, in da Tesle vseeno ne moreš primerjat s 130 let starim Motorwagnom. Dalo bi se jo pa morda primerjat s kakšnim jugo vozilom izpred 30 let.



Če ne bodo nič naredili na kvaliteti jim ne bo pomagala nobena Gigafabrika.

ZaphodBB ::

Če ne bodo nič naredili na kvaliteti jim ne bo pomagala nobena Gigafabrika.

To je v resnici zelo hudo tveganje.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Nikakršno tveganje ampak totalni bulšit.
Še kdo resno jemlje tega ***?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Nikakršno tveganje ampak totalni bulšit.
Še kdo resno jemlje tega ***?


Problem vseh teh pomanjkljivosti je, da imajo očitno zelo slab QC in da je taka Tesla 100k+ USD.

Morda za kako Dacio, bi človek še pričakoval, za avto ranga 100k se take zadeve ne pričakjujejo...

Verjamem pa, da se vse te zadeve expresno popravljajo....

Bojim se pa, da se bodo vsi ti problemi ponovili pri Model 3.

ZaphodBB ::

Bojim se pa, da se bodo vsi ti problemi ponovili pri Model 3.

Dobra stvar pri Modelu 3 je, da ne bo imel toliko fensy featurjev in da so se veliko naučili na prejšnjih dveh. Je pa res, da bodo kupci Modela 3 manj milostni.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Nikakršno tveganje ampak totalni bulšit.
Še kdo resno jemlje tega ***?

Ja res totalni bulšit, rja na novem avtu za 100kEvrov, glasno zapiranje okna,+ čakanje dve leti na avto,.... tega nismo bili navajeni niti pri Yugotu.

BlaY0 ::

Nič se ni spremenilo v 50 letih... folk še vedno na isti način nategujejo.

WarpedGone ::

Problem vseh teh pomanjkljivosti je, da imajo očitno zelo slab QC in da je taka Tesla 100k+ USD.

Predvsem je problem nerazumevanje kaj pomeni vzpostavitev nove firme, nove proizvodne linije in novega modela.

Morda za kako Dacio, bi človek še pričakoval, za avto ranga 100k se take zadeve ne pričakjujejo..

Tega ne pričakuje folk ki kupuje rabljene avtomobile za 5 jurjev.
Ljudje, ki so vajeni metat desetine jurjev za avto, vedo da cena ni zaradi foolproof nepokvarljivosti ampak zarad fičerjev. Več kot je fičerjev, več stvari bo šlo narobe.

Verjamem pa, da se vse te zadeve expresno popravljajo....
Bojim se pa, da se bodo vsi ti problemi ponovili pri Model 3.

Tle ni kej za verjet, stvari se popravlajo ampak šele potem ko se odkrijejo.
M3 bo imel svoje porodne težave ampak so stvari že naštimane v pravo smer - kdo bodo prvi lastniki? Tisti, ki te avte dejasnko izdelujejo, imeli bodo hkrati dober motiv stvar narest ornk in hkrati razumevanje, ko se bodo pojavile težave.

Ko stvar končno pride v evropo, bo na cesti že kakih 100k vozil.

Ja res totalni bulšit, rja na novem avtu za 100kEvro

Ja, še aluminija ne znajo narest da nebi rjavel...

Zakaj ta forum nima ignore fičerja, a bi lahk vsaj narhujše debile avtomatsko filtriral?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:


Predvsem je problem nerazumevanje kaj pomeni vzpostavitev nove firme, nove proizvodne linije in novega modela.

A, pol pa uredu. Če je kaj narobe enostavno rečeš: "Ah h3biga, je pač iz nove tovarne.", in greš dalje peš...

WarpedGone je izjavil:


Zakaj ta forum nima ignore fičerja, a bi lahk vsaj narhujše debile avtomatsko filtriral?

Daj dihaj. Globoko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

noraguta ::


Tega ne pričakuje folk ki kupuje rabljene avtomobile za 5 jurjev.
Ljudje, ki so vajeni metat desetine jurjev za avto, vedo da cena ni zaradi foolproof nepokvarljivosti ampak zarad fičerjev. Več kot je fičerjev, več stvari bo šlo narobe.

Fučr je it iz toče a v točko b. Ne xbox. A tesla slučajn ptodaja kak gamr paket?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

jan_g ::

WarpedGone je izjavil:

Skratka, obstoječim proizvajalcem ICE vozil bolj slabo kaže na dolgi rok.

Slabo jim kaže že na srednji rok, ranga 10 let.



Nekje sem bral, da je CEO Daimlerja izjavil (potem, ko so ga na nekem sestanku vprašali, zakaj spijo, medtem ko Tesla inovira), da Tesla ni profitabilna že 10+ let in da delničarji ne bi sprejeli tako obsežnega programa, ki bi zgubljal denar. Hkrati je tudi dal izjavo v smislu, da v zgodovini pogosto niso bili inovatorji ali prvi pri uporabi določene tehnologije, so pa znali hitro nadoknaditi zaostanek in narediti boljši avto kot konkurenca. Precej medla izjava, ki žal kaže, da še niso resno vzeli Tesle ali električnih avtov. Jaz si želim, da čimveč proizvajalcev začne resno migati na področju EV-jev, da vsaj za osebni promet čimprej naredimo prehod z bencina/dizla.

Magic1 ::

jan_g je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Skratka, obstoječim proizvajalcem ICE vozil bolj slabo kaže na dolgi rok.

Slabo jim kaže že na srednji rok, ranga 10 let.



Nekje sem bral, da je CEO Daimlerja izjavil (potem, ko so ga na nekem sestanku vprašali, zakaj spijo, medtem ko Tesla inovira), da Tesla ni profitabilna že 10+ let in da delničarji ne bi sprejeli tako obsežnega programa, ki bi zgubljal denar. Hkrati je tudi dal izjavo v smislu, da v zgodovini pogosto niso bili inovatorji ali prvi pri uporabi določene tehnologije, so pa znali hitro nadoknaditi zaostanek in narediti boljši avto kot konkurenca. Precej medla izjava, ki žal kaže, da še niso resno vzeli Tesle ali električnih avtov. Jaz si želim, da čimveč proizvajalcev začne resno migati na področju EV-jev, da vsaj za osebni promet čimprej naredimo prehod z bencina/dizla.

Lej o Tesli se govori že deset let in na cesti jih ni niti za odtenek, le kam se mudi? Čez deset let jih bo ravno ene par procentov. Itak pa bodo EV-ji poceni le, če bo firma kot Tesla imela čez komplet proces izdelave, od rudarjenja litija, do končnega izdelka in vse to za minimalno maržo. Vse seveda minimalno obdavčeno, brez trošarin. Ko pa se bo kje zalomilo, bo pa šlo vse v maloro. Ker se ostali nočejo it vsega tega rizika, pač spijo.
Magic

Nikec3 ::

http://avto.finance.si/8840798/Lani-v-E...

BMW-jev i projekt je čisti flop.

Kako so se v Evropi uvrstile druge znamke, še ni znano. V posameznih državah pa je priljubljenost električnih avtov zelo različna, denimo v Nemčiji je lani trdno prvo mesto osvojila kia soul s 3.839 prodanimi avtomobili, drugouvrščeni BMW i3 jih je našel nekaj čez 2.200, pa še to delno z bencinskim podaljševalnikom dosega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

ZaphodBB ::

A, pol pa uredu. Če je kaj narobe enostavno rečeš: "Ah h3biga, je pač iz nove tovarne.", in greš dalje peš...

Jaz zaradi tega ne bom (no vem, da ga ne bom niti mogel :D :D) kupil M3 prvih dveh letnikov. Ker sem se naučil, da ne kupujem avtomobila iz prvih dveh let proizvodnje.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

Dejansko ne moreš vedeti na kaj si naletel pri prvih različicah (na splošno pri vozilih). Lahko le upaš, da je vozilo eden tistih dobrih letnikov. Tako da se morda res splača počakati na revizijo modela.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Ja res totalni bulšit, rja na novem avtu za 100kEvro

Ja, še aluminija ne znajo narest da nebi rjavel...

Zakaj ta forum nima ignore fičerja, a bi lahk vsaj narhujše debile avtomatsko filtriral?

Oglej si še enkrat video od 0,49 - 1,12 kjer se lepo vidi rja pod sedeži in drugod v notranjosti vozila. Če tega ne vidiš, potem si resnično zrel za "filtriranje".

BlaY0 ::

Gregor P je izjavil:

Dejansko ne moreš vedeti na kaj si naletel pri prvih različicah (na splošno pri vozilih). Lahko le upaš, da je vozilo eden tistih dobrih letnikov. Tako da se morda res splača počakati na revizijo modela.

V bistvu res nikoli ne veš... dogajalo se je tudi obratno, da so bili prvi letniki nekega modela še v redu potem pa razni novi face-lifti in različice z novejšimi mašinami prava polomija.

Gregor P ::

Drži:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

V bistvu res nikoli ne veš... dogajalo se je tudi obratno, da so bili prvi letniki nekega modela še v redu potem pa razni novi face-lifti in različice z novejšimi mašinami prava polomija.

Prvič, danes praktično vsi (Tesla pa še toliko bolj) delajo na "rolling release" bazi - revizije se dogajajo stalno - pač odvisno od komponent.

Drugič - različice so dveh tipov - "service packi" - kjer po parih letih naredijo določene večje spremembe in s tem odpravijo določene sistemske defekte - h katerim ponavadi sodijo tudi manjše ali večje spremembe karoserije (tipični primer je Fiat punto) in pa menjave generacij - kjer gre dejansko za povsem novo vozilo pod isto blagovno znamko (tipični primer je VW Golf).

Torej s stališča kvalitete so nevarni predvsem primeri, ko gre za povsem nova vozila.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

BigWhale ::

fpbs je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Benz Motorwagen je bil brez strehe in volana! Pa skoz je crkval.

Mislim,da si malo preteral, in da Tesle vseeno ne moreš primerjat s 130 let starim Motorwagnom. Dalo bi se jo pa morda primerjat s kakšnim jugo vozilom izpred 30 let.


Ce si debil, in se delas neumnega zato, da bi izpadel pameten v debati, potem lahko teslo komot primerjas z Jugotom.

Model S je tehnolosko boljsi od vecine vozil na trgu danes. Feature packed, z avtopilotom in konkretnim LCDjem, medtem k 'uber bavarci' tlacijo v avtomobile LCDje, ki so bili ze leta 1995 sranje. Prodajo ti ga pa za 1500 EUR. Ce hoces kot dodatno opremo aktivni tempomat, ti recejo, da moras vzet avto z najmocnejsim motorjem. Because fuck logic. Aja pardon, s prodajno nategunsko logiko je to cist skladno. Ker tocno to pocnejo prakticno vsi. Folk pa ne odreagira in se pusti na suho jebat.

(Zdej se bo najdu en k bo reku, da je to zarad varnosti in da testi kostajo in tko naprej)

Model S lahko postavis ob bok prav vsem avtom iz drazjega razreda od BMW 7 naprej, pa do kaj vem kam. Je avto flawless? Ne. Se dogajo recalli? Seveda, tko kot pri _vseh ostalih znamkah_.

Edina stvar, ampak res edina stvar, pri kateri Model S popusi je: 'ne morm se peljat 1800km brez, da neb rabu baterije polnit!!11oneoenleventeen'. Zato ker vsi po vrsti to delate dvakrat na dan. Aja, pa nebivedu jamra k mu kanta bencina v prtlazniku Modela S nic ne pomaga, k so vozi po Afriki, al pa ce Ural, al kaj vem kje ze.

"Stari ej! Ful ma velik prtlaznika, sedem kant bencina spravim not! Sam nevem kwa nej z njimi!"

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ljudje, ki so vajeni metat desetine jurjev za avto, vedo da cena ni zaradi foolproof nepokvarljivosti ampak zarad fičerjev. Več kot je fičerjev, več stvari bo šlo narobe.


Ne, ne vedo. In ne, cena ni zarad featurejev. Cena je zato taka, ker je lahko. Razvoj enga LCDja, k ga ven sprav VW in ga potem stlaci v prakticno vse svoje mid in high end avtomobile nikakor ne stane 3 milijonkrat 1500 EUR. Stane tolk zato, ker lahko, ker folk prodajalcu rece "ah sej to sta sam dva obroka kredita vec", namest, da bi mu reku: "povej sefu, da raj na LPP hodim kot pa ta overpriced crap kupim."

WarpedGone ::

Nekdo se je neki nazaj spakoval, kako bi cela industrija morala bit ful prestrasena.
Nekak zgleda da kr je.
Al zakaj nissan v reklami krši prvo pravilo oglaševanja - ignoriraj konkurenco:



A so morda začutl padec prodaje?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

BigWhale ::

Meanwhile in Model S

http://www.su-tesla.space/2016/04/gento...

PS: Gentoo Linux na Tesli. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Model S lahko postavis ob bok prav vsem avtom iz drazjega razreda od BMW 7 naprej, pa do kaj vem kam.
že samo udobje v teh je neprimerljivo boljše od tega kar ponuja Tesla in to za nekaj razredov; v Tesli je kot v kakšnem vozilu za 15.000 z vso dodatno opremo in je potem vozilo 19.990. V zameno dobiš pa velik LCD ekran. Sedaj dokler še sam vozim tako velikega zaslona ne potrebujem med vožnjo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Udobje je neizmerljiva dimenzija, stvar osebnega občutka.
Statistika osebnega občutka pravi, da je Tesla *najbolj* udoben avtomobil v podobnem cenovnem razredu, bolj udoben od mercedesov, BMW, Audi itd.
Tako so glasovali kupci z lastnim denarjem:



Na grafu je ocena, točna cifra je 50.580 vozil (skupaj z nekaj sto Xi).

Lahko se spakujete, da je Model S kot katrca s polmetrskim LCDjem ampak ne pričakovat da ste kaj merodajnega prispevali.

Tut prašič v svinjaku ogromno prispeva vsak dan. Ampak čisto vse smrdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Na grafu je ocena, točna cifra je 50.580 vozil (skupaj z nekaj sto Xi).

Popravek - cifra 50.580 je skupna proizvodnja, na grafu je prodaja v ZDA.

Prodaja v Evropi v 2015 je podobna, prvi MS, drugi MB S.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Model S lahko postavis ob bok prav vsem avtom iz drazjega razreda od BMW 7 naprej, pa do kaj vem kam.
že samo udobje v teh je neprimerljivo boljše od tega kar ponuja Tesla in to za nekaj razredov; v Tesli je kot v kakšnem vozilu za 15.000 z vso dodatno opremo in je potem vozilo 19.990. V zameno dobiš pa velik LCD ekran. Sedaj dokler še sam vozim tako velikega zaslona ne potrebujem med vožnjo.


Hoces povedat, da so vsi uni k so kupili ne-teslo rekli, da jim je avto, ki ga imajo bolj udoben kot Tesla? :) Al si na internetu prebral tri clanke, kjer avtor kritizira udobje Tesel?

WarpedGone ::

Vir za Evropo
Last year, Tesla Models S sales in Western Europe edged up to 15,787 units, according to AID's exclusively compiled data, while Mercedes sold 14,990 of its top-notch S-Class model.


Tko da nabijanje kako ni udobn, ni luksuzen, ni XYZ prodajajte svojim starim mamam.
Kdor zna brat, že ve, da nabijate BS.

Kako vas nije sramota
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

mene pa zanima, ker je toliko govora o tem, da se kao model s po udobju ne more kosat z s-klaso in serijo 7, kaj točno so tukaj metrike za to?
a ma avto slabše vzmetenje, boljše sedeže, boljše greje hrbet in rit?

ker če folk z denarnico izglasuje, da mu ni mar dat dat isto denarja za "krš na ravni jugota" kot za najbolj luksuzno mečko, pol bo treba počas kak drug razlog za hejtanje tesle najt.

Gregor P ::

Preprosto se enkrat vsedi v Teslo, potem pa še v ostale in boš sam občutil to kar znatno razliko. Pač se niso fokusirali preveč na udobje. So pa zato drugje dobri oz. boljši. Ni potrebe po "hejtanju" ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jan_g ::

No, potrebno je pogledati vse vidike, ne samo udobje. Kupec glasuje z denarnico, ja, ampak na to lahko vpliva več stvari. Jaz menim, da je državna politika kot npr. brezplačno parkiranje, uporaba avtobusnih voznih pasov, etc. in seveda davki, tisti pravi motivator prodaje Tesle, ne udobje (ali pomanjkanje udobja). Na Norveškem in Danskem (no, Danska je oprostitev davka za EV pred kratkim ukinila, Norveška menda z letom 2018) se kar pozna pri končni ceni, če ti ni potrebno plačati davka.

Medtem, ko je v Nemčiji drugače in tam se je prodalo 5x manj Modelov S kot MB S klase. Celo BMW i3, ki ga forumski strokovnjaki označujejo za kanto, je šel bolje v prodajo kot Teslin Model S.

WarpedGone ::

Celo BMW i3, ki ga forumski strokovnjaki označujejo za kanto, je šel bolje v prodajo kot Teslin Model S.

Najprej daješ težo ceni, potem pa ceno totalno ignoriraš.

Šizofrenija, neumnost al zloba?
Zbogom in hvala za vse ribe

jan_g ::

ne, navajam dejstva ;)

hojnikb ::

#brezpodpisa

WarpedGone ::

i3 je najprej konceptualna kanta. Ko si zajebal koncept, morebitna tehnična odličnost sploh ni več relevantna. Prodajne cifre so ti morda všeč, dokler jih ne primerjaš s 'konceptualno podobnimi' kantami.

Nikakršen uspeh ni, da se jih je v nemčiji prodalo nekaj več kot trikrat dražjih tesel. A se jih je prodalo več kot recimo Cliotov? Ki je enak koncept malega mestnega avtomobila? Al pa vsaj več kot Golfov ki s ceno pride blizu?

Prva konceptualna zabloda, katere se morate čimprej znebit je, da so vsi EV v svojem svetu in konkurenca en drugemu in nikomur drugemu. Tesla ne odžira trga i3 ampak jih odžira luksuznim limuzinam.

Primerjava prodaje Leaf, i3 itd s prodajo tesle lahko kvečjemu pokaže, da se Leafi in i3 prodajajo katastrofalno slabo. Glede na svojo nižjo ceno bi se morali prodati v večkratniku prodaje tesle. Takšno bi bilo normalno razmerje glede na njihovo ceno.

A sta BMW 5 in 7 slaba, ker se jih proda nekaj manj kot trojk? KVečjemu je zanič trojka, če se prodaja samo v primerljivih cifrah kot sedmica in ne v večkratniku.

BWM bo postal relevanten igralec na področju EV, ko bo začel gradit svojo lastno fabriko celic. Brez tega niso pomemben faktor sploh, železniška nesreča v počasnem posnetku.

Trg i3 je izginil čez noč z prikazom M3. Glejte upad prodaje i3 v 2016 se čudite. Nissan jo že občuti in dela reklamo, da njihov Leaf lahko dobite takoj, da ni treba čakat nanj. Kaj to pove o izdelku? Da si ga folk ne želi v taki meri kot je razpoložljiv. Bad bad bad
Zbogom in hvala za vse ribe
««
281 / 1229
»»