» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
263 / 1137
»»

nekikr ::

Ni vse v številu. Tesla jih ima premalo, CCS ima pa prepočasne.

WarpedGone ::

Tesla jih ima za severno in centralno evropo povsem dovolj - i.e. polna pokritost kjer so SC ponekod na 20 km. Zaenkrat je šibka še španija, italija in vzhod. Francija se počasi popravlja.

Naslednje leto se prične z montažo 150kW CCS polnilnic.

Fud, Pure BullShit
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla jih ima za severno in centralno evropo povsem dovolj - i.e. polna pokritost kjer so SC ponekod na 20 km. Zaenkrat je šibka še španija, italija in vzhod. Francija se počasi popravlja.
Naslednje leto se prične z montažo 150kW CCS polnilnic.

Fud, Pure BullShit


Ne smeši se. Če hočeš pokriti Evropo na 20 km rabiš nekaj 100 000 polnilnic. Samo za Nemčijo je predvidenih preko 80 000 CCS postaj, za Slovenijo cca 1000.

http://www.charinev.org/navigation-head...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fpbs ()

Lonsarg ::

Zadeva je preprosta, Tesla bi veliko raje delal samo avtomobile, ampak je prisiljen postaviti še polnilne postaje, dokler CCS ne napreduje dovolj da je Tesli všeč. Z svojimi polnilnimi postajami Tesla prisiljuje CCS v napredek. Seveda bomo dobili tudi 200kW CCS, ampak brez tesle jih ne bi(oziroma 20 let počasneje)!

Ko taki CCSji pridejo ven bo Tesla počasi začel prehod na CCS sistem, tako v avtomobilih kot na polnilnih postajah.

Pač Tesla ima velik finančni interes v tem da celotna elektro-avto-industirja gre naprej, če s svojimi polnilnimi postajami naredi ničlo ali celo malo minusa se mu to vseeno splača.

nekikr ::

Tesla jih ima za severno in centralno evropo povsem dovolj - i.e. polna pokritost kjer so SC ponekod na 20 km.

Da ti kar s tvojimi besedami odgovorim: Pure Bullshit. Ampak ne tak kot od fpbs-ja, tvoj je vsaj 1000x bolj smrdljiv.

WarpedGone ::

En trol ploska drugemu bedastemu trolu...

Kogar zanima, si lahko pogleda recimo supercharge.info in vidi trenutno stanje.
Nemčija + S evrope je povsem pokrit s SCji. Poleg tega se tesle znajo filat tut na Chademo postajah (vsaj tistih, ki ob takem filanju ne crknjejo, kvaliteta Chademo polnilnic je namreč podn od podna) in počasnejših 20kW AC polnilnicah.
Na karti je trenutno označenih 213 lokacij, kjer je povprečno 6 polnilnic. Ergo je št. SC polnilnic v Evropi kakih 1400. Če se že gremo mert, kdo ma daljšega. CCS so še vedno en sam kisel smeh.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

To sva že obdelala 20 strani nazaj, ampak, ker imaš kratek spomin: če drugo leto odprem 3 bencinske črpalke in trdim, da sem pokril 80% Evrope, se boš tudi strinjal? Resnično bo namreč točno toliko kot tole tvoje sanjarjenje o "pokritosti".

WarpedGone ::

A da sva? Prijelo se te ni nič.
Pokritost enostavno pomeni, da če štartam s polno baterijo, lahko pridem kamorkoli v srednji ali severni evropi brez dolgotrajnega filanja na 3kW.
Francija je še škrbasta, španija in južna italija pa mizerija. Nemčija pa totalni luksus. Širitev na vzhod bo še trajala ampak je neizbežna. Drkanje neki cifr samoposebi ne pomeni nič, šteje uporabnost omreżja v kmbnaciji s sposobnostmi avtomobila. 20.000 polnilnic je juzles če avto ne pride od ene do druge.

Kdor je mel namen skapirat, je že zdavnaj skapiral, posebni kalibri boste pa ostali posebni.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

No super. Lepo je videti, da Petrol pokriva nekje 100 milijonov prebivalcev Evrope.

WarpedGone ::

Voda je mokra!
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

nekikr je izjavil:

No super. Lepo je videti, da Petrol pokriva nekje 100 milijonov prebivalcev Evrope.

glede na to da petrol bolj težko najdeš zunaj slovenije, za razliko od superchargerjev, je ne pokriva prav dosti.
superchargerji so namenjeni relacijskim vožnjam, ne za to, da bo vsak mel 1 km pred blokom enega. bi človek mislil, da je to samoumevno.

nekikr ::

Pokriva vse v radiju 400-500km od črpalke (800-1000km, če greš samo v eno smer). Tako warpi računa "polno pokritost".

vostok_1 ::

Kaj pa je polna pokritost...črpalka na vsakih 50m?

SambaShare ::

Meni tudi ni jasno kaj te sploh moti. Namen SC-jev je jasen, postavitev ob glavnih poteh, da se lahko z EV udobno zapelješ kamorkoli z minimalno deviacijo. In zato jih rabiš najmanj na ene 2/3 dosega EV narazen. Tako tudi jaz razumem pokritost.

Kako boš pa ti polnil doma (pred blokom, ali kaj je sploh problem?) pa ni problem SC omrežja.

Martin Krpan ::

vostok_1 je izjavil:

Kaj pa je polna pokritost...črpalka na vsakih 50m?


Pokritost je to da se pripelješ na črpalko (ne samo ti , ampak ti , jaz in vsi ostali) in VSI takoj začnemo z polnjenjem , tako kot danes bencin /dizel.

To da v mestu z 100.000 vozili 1 enom polnilnim mestom 14 dni čakaš , da prideš na vrsto NI pokritost.

Ker tisto bogo 1 polnilno mesto ne bo čakalo samo tebe kdaj se boš spomnil pripeljati mimo.

TribesMan ::

Še zmeraj ne razumete da se bodo električni avti 99% časa polnili doma v garaži in ne na Superchargerju?

Kdor nima garaže in električnega priključka v njej, naj raje ne sanja o električnem avtu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Še eno praktično vprašanje - službena kilometrina ni odvisna od vrste osebnega vozila? Torej če imaš električnega, dobiš isto soldov za prevoz na delo?

WarpedGone ::

Da. Službena kilometrina je opredeljena v predpisih, katerih se morajo delodajalci držat. v njih ni razlikovanja med energenti.

P.s. Ne it računat, kolk boš zaslužu z evjem na račun povračila potnih stroškov. Amortizacija ubije profit.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Martin Krpan je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kaj pa je polna pokritost...črpalka na vsakih 50m?


Pokritost je to da se pripelješ na črpalko (ne samo ti , ampak ti , jaz in vsi ostali) in VSI takoj začnemo z polnjenjem , tako kot danes bencin /dizel...

In kje na svetu je kakšna črpalka, kjer lahko takoj začno polniti rezervoarje vsi vozniki, kateri zapeljejo nanjo????

PS- si že bil kdaj na kakšni črpalki na avtocesti ( npr. v poletni sezoni ko imaš več kilometrske kolone turistov) ali bolj frekventni v kakšnem večjem mestu in zato nikoli nisi čaka pol ure ali več, da dobiš prosto mesto.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Avtoceste so ločen problem, ker je število črpalk omejeno. Če bi vprašal firme, ki prodajajo bencin, bi jih ob avtocestah zgradili še veliko, pa ne smejo. Drugje takšnih omejitev ni, število črpalk je omejeno z njihovo ekonomsko upravičenostjo in se ne čaka praktično nič.

O.

WarpedGone ::

Ko maš EV v lastni garaži, ne čakaš nič. Zaenkrat je le še nadloga tist kabl, a tudi to bo slej ko prej preteklost.
Doma parkiraš in se kasneje zopet odpelješ, vsakič znova s polno baterijo.

To je prihodnost, ne pa 1m konjsega dreka po cestah... mal zgodovinskega okvira: Great Horse Manure Crisis of 1894
Stvari se spreminjajo.

This problem came to a head when in 1894, The Times newspaper predicted... "In 50 years, every street in London will be buried under nine feet of manure."
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Ko maš EV v lastni garaži, ne čakaš nič

Kolikšen odstotek ljudi, misliš da ima lastno garažo?
Na podeželju verjetno blizu 100%.
Kaj pa v blokovskih naseljih, kjer je večina vozil parkirana po zelenicah?
Dejstvo je, da bo:
A) delež ICE ostal velik
B) SC polnilnilnic vsaj toliko kot je danes bencinskih črpalk

Doma polnit ne morejo vsi. V povprečju je veliko vprašanje če lahko to počne 50% ljudi.
Jasno, infrastrukturo se da dopolnit, ampak, kaj, boš gradil podzemne garaže pod blokovskimi naselji?
To ni ravno poceni, kar mi da mislit da bo stvar financirana z javnim denarjem - kar pomeni da je bolje da se že sedaj primem za tošl, right?

WarpedGone ::

Kolikšen odstotek ljudi, misliš da ima lastno garažo?

Leta 1950 je bilo takih morda stotinka promila, danes je takih kakih 10%. A se bo % še višal al nižal... vpraš vremenoslovce, kakšno bo vreme 21.12.2021...

Kaj pa v blokovskih naseljih, kjer je večina vozil parkirana po zelenicah?

V blokovskih naseljih bodo ljudje množično prešli na solastništvo oz. call-a-car storitev, ki se bo zgodila z avtomatski avtomobili.
Osebno lastništvo avtomobila v takšnem obsegu, kot smo ga trenutno še vajeni, je v odhajanju.

Dejstvo je, da bo:
A) delež ICE ostal velik

Ja, čez 100 let bodo k žegnu vozili avtomobile, tako kot danes furajo konje.

ampak, kaj, boš gradil podzemne garaže pod blokovskimi naselji?

Ummm, nobenga novega bloka ni več dovoljeno zgradit brez dedicated parkirnih mest, 2 na enoto.
Obstoječi čebeljnjaki pa... tough luck. Če ga nimaš kje parkirat,... tut ICEja ne boš mel kje parkirat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spajky ::

WarpedGone je izjavil:

... čez 100 let bodo k žegnu vozili avtomobile, tako kot danes furajo konje...
Da danes blagoslavljajo mesene, pol bodo pa haubo dvignil in blagoslavljali one v motorju. Električne pa ne bodo smeli (voda makar blagoslovljena ne paše štromu) ... :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

WarpedGone ::

Italija je postala mal lažje dosegljiva:
in PALMANOVA (Italy, near Udine - Trieste) OPEN today 8 stalls Supercharger !


Date Opened	2015-12-29
Elevation	20 m
GPS	45.884672, 13.342871
Hours	24/7
Stalls	8
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

SPIN8 AND HUBJECT JOIN FORCES FOR SEAMLESS EV CHARGING IN ITALY:
http://www.hubject.com/spin8-and-hubjec...

Lonsarg ::

TribesMan je izjavil:


Kdor nima garaže in električnega priključka v njej, naj raje ne sanja o električnem avtu.

Z takim razmišljanjem bo vsaj 50% prebivalsta za vse veke veke obsojeno na bencin. VSAJ 50% prebivalcev pač doma NE BO imelo polnilcev. Ko bo šla elektrika mainstream in ne več samo luksuz bo potrebno počasi na VSE obstoječe bencinske črpalke namontirat še električne polnilce.

7982884e ::

đizs no, saj obstajajo tudi parkirna mesta, ker večini ljudem avto večino časa nekje stoji, ane. prebivalci mest bodo pač filali na parkplacu pred službo ali pa doma. če bo večji problem zrihtat električne priključke ob parkplacih kot bo nafilat parkplace z električnimi avti, bo pa država imela zelo čudne prioritete.

TribesMan ::

Interes države ni postavljat priključke. :)

Interes države je pobrat čimveč davkov/trošarin.
Pobirat trošarino od električnih avtov je zaenkrat težje/manj donosno, kot pri naftaših.
Ergo... državi se jebe za tvoj priključek. Razen če bo opcija da bodo dodatno obdavčili elektriko ki teče iz teh priključkov.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

pegasus ::

Sej bo to vse userfriendly preko "app"ov in "v cloudu", tko da bo država točno vedla kolk kdo elektrike za kolk km porabi in bo ustrezno obračnunan ... niti ne bo potrebno na samih polnilnicah merit. Samo poglejte kaj se s "smart" električnimi števci dogaja ...

fpbs ::

Chinese electric vehicle start-ups are looking to disrupt the market, and fast. Carmakers are surprisingly slow when it comes to electric cars.

http://www.greenoptimistic.com/chinese-...

7982884e ::

jaz napovedujem, da bo v 2-3 letih na kitajskem tak boom električnih avtomobilov kot je trenutno s telefoni

fpbs ::

Avto zgorel med polnenjem:
http://www.vgtv.no/#!/video/118135/her-er-tesla-model-x-med-vingedoerer

M-XXXX ::

http://www.theverge.com/2016/1/3/107046...
Tesla lani dostavila neverjetnih 208 modelov X.

WarpedGone ::

A to je zdej tekma kdo bo "našel" bol brezvezen fakt?

Glede ogenja:
- pojasnil razen slik/filma nimamo
- iz filma je razvidno da:
-- se avto ni polnil, ko se je začel požar (oba kabla sta obešena na SC postajo)
-- požar se ni začel v bateriji (če bi se, bi zagorelo pod prednjo havbo, kjer ima baterija 'varnostni izpuh'
- Čestitam, našli ste 4. primer ko je tesla zgorela. Po statistikah sodeč, jih je le 100x premalo v primerjavi z bencinsko gnanimi vozili
- požar se je zgodil za novo leto, ko je glavna obsesija 90% folka pirotehnika. Just sayin'

Glede dostav X:
- metrika sama je tolk brezvezna kot magični datumi, ki bodo povzročili konec sveta ker vsebujejo lepe cifre. i.e. konec sveta ko se obrne tistočletje itd.
- X zamuja zaradi težav dobaviteljev brezveznih komponent, brez katerih pa ni avta
- dobavitelji so poln gas dosegli šele proti koncu leta, tko da je proizvodnja ornk stekla šele v 2. polovici decembra.
- 208 dostav na četrtletje se slišipodn, resnica pa je da je cca 200 komadov v zadnjem tednu
- trenutna proivodnja je cca 1:1 glede na S, naročil je pa še vedno cca 30.000
- v 2016q1 bo ~10.000 dostav. A se bo kdo takrat ugriznu v jezik?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

A ni zanimivo/žalostno, kako majo nekateri potrebo po poudarjanju negativnih faktov oz. faktov, ki so slišat negativno, hkrati pa nimajo problema zamolčat kakšne druge bol pomembne fakte, ki niso negativni? Kako se tem reče? FUD?

Skupna rast št. dostav po četrtletjih:


q42015 je videl 48% rast.
Trenutno se po svetu vozi že več kot 100.000 tesel. Od 2. svetovne vojne naprej, tak dosežek še ni uspel nobenemu drugem novemu proizvajalcu avtomobilov. Sploh pa ne izključno z avtomobili s povprečno ceno ~100k USD.

GF1 bo letos začel štancat prve celice. Hala je že tolk daleč, da ima že urejeno sprejemnico:


A kdo opazi da se zadevi reče Gigafactory 1? Sledijo 2,3,4, ...
Hkrati je teslin človek potrdil, da bo GF1 cca 40% večja kot je bilo sprva predstavljeno.

Seveda bomo sedaj slišal, kako še vedno delajo zgubo, kako gorijo, kako 'kradejo' subvencije, itd. Knede?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

hojnikb ::

To je sam faušija na delu, k ni $$$ za nakup :)
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Seveda bomo sedaj slišal, kako še vedno delajo zgubo, kako gorijo, kako 'kradejo' subvencije, itd. Knede?

Jaz ne vem zakaj bi se moralo citirano in zgoraj omenjeno izključevati.

Rešimo prosim enkrat za vselej (dokler Tesla ne začne delati dobička).

Da, Tesla je zakon,
da, po cestah se vozi 100 000 Tesel,
da, do sedaj so zgorele samo 4 Tesle,
da, prodaja poteka po načrtih,
da, Gigafactory se imenuje Gigafactory 1, ker sledijo še ostale in
DA, Tesla še vedno dela izgubo.

Še enkrat, Tesla dela izgubo! Ob tem poudarim še, da me to sploh ne moti. Še več, dokler delničarji podpirajo tak model rasti je edino pravilno, da Tesla dela izgubo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Nope, investicija postane izguba šele, ko zmanjka upov, da se bo kdajkoli povrnila.
Dokler možnost povrnitve obstaja, je investicija samo investicija.

Dokler delnic, katerim je padla vrednost pod prodajno ceno, ne prodaš (pa bi jih lahko), nimaš izgube.
Osnove.
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::

Če neko podjetje eksponentno raste jeneumno imeti dobiček. Denar se ves porabi + najema kredite zaradi pričakovane rasti, da se to rast še dodatno poveča. Recimo Apple je neumen. S svojo znamko, ki jo ima bi moral investirati denar v nekam, kjer lahko to znamko najbolje trži.

Tesla ima znamko, ki se jo drži še bolši sloves kot Apple. Z svojo znamko lahko totalno preobrazi sredni sloj avtomobilske industrije kamor bo z gigafactory prišel.

WarpedGone ::

Včeraj oz. danes zjutraj po našem času, je svoj napredek pokazal Faraday Future.

Kar so prikazali ni niti konceptni avto ampak avto konceptov. Model je imel spredaj še zanko za šlepanje.
Enosed, 2cm divgnjen od tal, zračni tuneli ki so mogoče prirni za dirkališče in konec.
Če kaj, je tole lep izkaz kako je kup denarja in ogromna ekipa lahko tudi ovira in ne nujno prednost.

Skratka, še vedno ne vemo kaj in če sploh, bo FF ponudil trgu.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

@Nikec3
Simfas tudi cez Amazon, ker dela izgubo?

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Glede ogenja:
- pojasnil razen slik/filma nimamo
- iz filma je razvidno da:
-- se avto ni polnil, ko se je začel požar (oba kabla sta obešena na SC postajo)

Tesla Model S Burns While Plugged Into Supercharger
http://www.hybridcars.com/tesla-model-s...

WarpedGone ::

Razen napačnega naslova, čisto nič novega.

FPBS še vedno širi fud in čisti bulšit.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

TribesMan je izjavil:

Interes države ni postavljat priključke. :)

Interes države je pobrat čimveč davkov/trošarin.
Pobirat trošarino od električnih avtov je zaenkrat težje/manj donosno, kot pri naftaših.
Ergo... državi se jebe za tvoj priključek. Razen če bo opcija da bodo dodatno obdavčili elektriko ki teče iz teh priključkov.

Si že kdaj pogledal račun za elektriko? Koliko je na njem delež za trošarine in davke ter koliko za porabljeno energijo. Tisti delež za električno energijo nekdo prodaja. To običajno dela z dobičkom. Koliko plača davkov takšno podjetje. Prodajalec elektrike jo kupuje od proizvajalca. Proizvajalci običajno delajo z dobičkom...

Pa pri elektriki je celotna veriga v državi in s tem vse trošarine in davke dobi država. Nafto in bencine pa kupujemo na svetovnih trgih in so trošarine in davki le v razliki med nabavno in prodajno ceno.

Če pogledamo zadnji cenik vidimo, da je pri dizlu 65% dajatev v prodajni ceni, pri elektriki pa 52%. Ob upoštevanju še ostalih dejavnikov (takse CO2, okolje, davki pri domačem proizvajalcu...) država že sedaj dobi več od elektrike, kot pa od ogljikovodikov.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

SambaShare ::

Tale Faraday pa je joke. Razumem da gre za konceptni avto, ampak kje naj bi se tole vozilo? Mogoče po sveže preplastenih dirkališčih?
Dopuščam možnost da je stvar preveč hypana, pa hočejo dejansko narediti le neko igračo za petičneže.

Nikec3 ::

kow je izjavil:

@Nikec3
Simfas tudi cez Amazon, ker dela izgubo?

Kje sem pa jaz kaj šimfal čez Teslo? In ne vem zakaj bi se v temi o električnih avtomobilih pogovarjali o Amazonovi izgubi.

Recimo Apple je neumen.

Ni Apple nič neumen. Apple dela izključno v sektorjih, ki mu lahko prinašajo velikanske marže, ker je takšna pač njihova strategija. To kar delata Amazon in Tesla je pa za tak tip podjetji še najbolj pametno. Dobiček je droga za delničarje. Če jih ne navadiš na njo, se nekako sprijaznijo s tem, da bo podjetje dobiček delalo "enkrat v prihodnosti". Dokler podjetje raste se ne sekiraš kaj preveč, kdaj bo to. V tem smislu je Amazon tudi nelojalna konkurenca Walmartu. Walmartovi delničarji zahtevajo dobiček, Amazonovi ga ne. Velikanska konkurenčna prednost Amazona.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

kow ::

@Nikec3

Nisi ti, pardon. Sem hotel samo poudariti, da gre za isto rec kot pri Tesli. Nagla rast prihodkov, brez profita.

Okapi ::

SambaShare je izjavil:

Tale Faraday pa je joke. Razumem da gre za konceptni avto, ampak kje naj bi se tole vozilo? Mogoče po sveže preplastenih dirkališčih?
Dopuščam možnost da je stvar preveč hypana, pa hočejo dejansko narediti le neko igračo za petičneže.
Če bi prebral članek (oziroma razumel napisano), bi videl, da se to ne bo nikjer vozilo. Naredili so nek fantazijski avto, za razkazovanje na sejmih, na njem pa demonstrirajo par konceptov, ki jih nameravajo uporabiti pri avtih, ki jih bodo, če jih bodo, res delali.

Saj je dovolj preprosta angleščina.
... the FFZERO1 car shown is not intended to be produced, Sampson added.

'It's more an illustration of what is possible' with its underlying tech currently being tested in other cars, he said.


O.

SambaShare ::

Saj to je bisto konceptnega avtomobila. Ampak kaj bolj praktičnega/oprijemljivega bi po letu in pol vseeno lahko pokazali. Pa naj verjame kdor hoče, da bojo sproducirali kaj serijskega v naslednjih dveh letih.

Zgodovina sprememb…

««
263 / 1137
»»