Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
gzibret ::
Z boljšimi baterijami nebi glede novih nukleark bil tako velik problem. Presežke elektrike imamo ponoči. Takrat bi lahko polnili baterije za avtomobile, namesto, da gradimo črpalno-akomulacijske HE in da energijo mečemo v zrak z intenzivno cestno razsvetljavo.
Vse je za neki dobr!
gruntfürmich ::
Z boljšimi baterijami nebi glede novih nukleark bil tako velik problem. Presežke elektrike imamo ponoči. Takrat bi lahko polnili baterije za avtomobile, namesto, da gradimo črpalno-akomulacijske HE in da energijo mečemo v zrak z intenzivno cestno razsvetljavo.
ja, hehe, sem se glih spomnil: cestne razsvetljave je vedno več, na elektru nimajo oz. sploh niso imeli varčnih žarnic več kot eno! za gospodinjstvo itd. itd., država pa pričakuje da se bo poraba elektrike zmanjšala^^
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
energetik ::
Iz prve roke lohk povem, koliko presežkov je ponoči v SLO elektrarnah (junij 2008) - cca 500 MW max. In to recimo 6h na noč. To je 3000MWh energije.
Iz statističnih podatkov sm pa zračunu na hitro, da porabimo v prometu za 15000MWh energije na dan.
Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
Iz statističnih podatkov sm pa zračunu na hitro, da porabimo v prometu za 15000MWh energije na dan.
Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
Valvoline ::
Prihodnost je vožnja na metan. Izračunal strokovnjaki da ga je za naslednjih 1000let vožnje najmanj. Vsak bencinc se da predelat na metan. Tako kot na avtoplin. Le da je pritisk v jeklenkah do 10x višji.
Utk ::
S šparanjem ne moreš nič dosečt. Lahko zbiješ za pet procentov, ampak za tolk itak zraste vsako leto. Edino če zapiraš tovarne. Še eno jedrsko pa bo.
Matev ::
>Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
manj denarja za šejke
in več za delavce v slovenskih elektrarnah
pa bi se zadeva uredila
manj denarja za šejke
in več za delavce v slovenskih elektrarnah
pa bi se zadeva uredila
gzibret ::
energetik - ok, ti verjamem. Jaz nisem šel računat. Samo 500MW je vseeno ena švoh nuklearka, a ne?
Glede porabe energije v prometu - pri tovornjakih in avtobusih dvomim, da se bo kdaj sploh uporabljala elektrika (v bližnji prihodnosti seveda). Je dizel predobro gorivo. Je treba gledat le avtomobilski osebni promet.
Glede porabe energije v prometu - pri tovornjakih in avtobusih dvomim, da se bo kdaj sploh uporabljala elektrika (v bližnji prihodnosti seveda). Je dizel predobro gorivo. Je treba gledat le avtomobilski osebni promet.
Vse je za neki dobr!
A. Smith ::
Iz prve roke lohk povem, koliko presežkov je ponoči v SLO elektrarnah (junij 2008) - cca 500 MW max. In to recimo 6h na noč. To je 3000MWh energije.
Iz statističnih podatkov sm pa zračunu na hitro, da porabimo v prometu za 15000MWh energije na dan.
Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
Prvi problem je vsekakor izgradnja elektrarn na novih energetskih lokacijah. Zdaj se pa vprašajte, kdaj je bila zadnjič kakšna večja elektrarna zgrajena na NOVI energetski lokaciji? Od juge naprej, se to ni zgodilo.
Še večji problem so pa omrežne povezave, ki bi se morale ob opustitvi nafte krepko, ampak res krepko ojačati. In koliko omrežnih povezav nad 110kV je bilo pri nas od osamosvojitve naprej zgrajenih? Nič. Ena uboga zanka okrog Ljubljane. Povezava KK-Beričevo se gradi že koliko časa, 25 let? Voda nam teče v grlo, pa je še ne postavijo. Da ne omenjam, da bi se morale vse distribucijske povezave po moči vsaj podvojiti.
Infrastruktura se razvija počasi in drago, zato je jalovo pričakovati hitre spremembe. Tudi, če bodo spremembe na avtomobilskem trgu res hitre (pa ne bodo), bo nadaljni prehod oviral počasen razvoj infrastrukture.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Matev ::
>kdaj je bila zadnjič kakšna večja elektrarna zgrajena na NOVI energetski lokaciji? Od juge naprej, se to ni zgodilo.
blanka?
blanka?
A. Smith ::
To drži, ampak kolikor sem uspel TUKAJ razbrati, je bila lokacija odrejena že v 80tih, se pravi v prejšnjem režimu.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
jest10 ::
Iz prve roke lohk povem, koliko presežkov je ponoči v SLO elektrarnah (junij 2008) - cca 500 MW max. In to recimo 6h na noč. To je 3000MWh energije.
Iz statističnih podatkov sm pa zračunu na hitro, da porabimo v prometu za 15000MWh energije na dan.
Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
Upoštevati je pa tudi potrebno, da se veliko našim proizvodnim enotam bliža konec predvidene življenjske dobe. Z novimi gradnjami bomo komaj pokrili te enote, kje je potem šele odvečna energija, s katero bi filali avtomobile
WarpedGone ::
Bomo pač namesto 600MW jedrskih, zgradili par 2GW pa bo na dolgi rok profit.
>Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
Ti bi čez noč prepovedal in ukinil celoten obstoječ vozni park in ga zamenjal z novim električnim? Kratkovidnost na kvadrat. Prehod se bo dogajal vsaj 20 - 30 let. Vrh glave dovolj časa da se sproti gradi nove elektrarne. Ampak ne takšne kot so predvidene srednji Savi (10 krat po 20MW) ampak elektrarne, ki so vredne svojega naziva.
>Od kje bi vi dobili še ostalih 12000MWh na dan?
Ti bi čez noč prepovedal in ukinil celoten obstoječ vozni park in ga zamenjal z novim električnim? Kratkovidnost na kvadrat. Prehod se bo dogajal vsaj 20 - 30 let. Vrh glave dovolj časa da se sproti gradi nove elektrarne. Ampak ne takšne kot so predvidene srednji Savi (10 krat po 20MW) ampak elektrarne, ki so vredne svojega naziva.
Zbogom in hvala za vse ribe
jest10 ::
Tukajle je na str 26 dober članek o tem, kakšno je stanje pri nas glede proizvodnje elektrike in koliko novih proizvodnih zmogljivosti potrebujemo.
Pyr0Beast ::
IMHO se mi zdi najbolje, da vse TE zamenjamo z JE, premog pa rafiniramo v sintetični dizel in bencin.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
energetik ::
Eh to pa spet ni najboljše, ker boš pri rafineraciji premoga spet izgubil energijo. Potem je že boljš premog skurit v TE in filat baterije.
Azrael ::
Izbira je stvar izkoristkov.
TE ga imajo okoli 33%, nekaj vzame še distribucija in potem še izgube pri polnjenju akumulatorjev, kakršni že bodo.
Pri sintezi bencinov pa spet ni 100% izkoristkov.
Vprašanje je kaj je bolje.
TE ga imajo okoli 33%, nekaj vzame še distribucija in potem še izgube pri polnjenju akumulatorjev, kakršni že bodo.
Pri sintezi bencinov pa spet ni 100% izkoristkov.
Vprašanje je kaj je bolje.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
Pri filanju baterij pa imaš spet izgube. :S
Ok, vzamemo 33% izkoristek TE, distribucija odvzame tiste 3%, nato pa še pretvornik za polnjenje 3%, smo na 27%, upoštevaš še izgube pri polnjenju in praznenju pa si kajhitro na 25%. Tolikšen izkoristek pa ima najpreprostejši bencinar, za dizle se začne pri nekje 35%.
Ok, vzamemo 33% izkoristek TE, distribucija odvzame tiste 3%, nato pa še pretvornik za polnjenje 3%, smo na 27%, upoštevaš še izgube pri polnjenju in praznenju pa si kajhitro na 25%. Tolikšen izkoristek pa ima najpreprostejši bencinar, za dizle se začne pri nekje 35%.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Utk ::
Jah, ko ne boš imel več bencina, ti njegov izkoristek ne bo pol ku*ca pomagal. Boš moral it na elektriko.
Pyr0Beast ::
Čak, a se elektrika kar sama ustvari ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
bond007 ::
Seveda se ne - ampak a laufa avto na premog, vodo, uran,... Lepota elektrike je, da jo lahko na tisoč in en način dobiš . Nekateri so boljši kot drugi, ampak nima veze. Pomebno je, da je izbire dovolj. Tako cene težko pobegnejo v višave, ker imamo vsaj nekaj direktnega vpliva na ceno surovin. Na ceno nafte (razn dodatne obdavčive) imamo bolj malo vpliva in smo bolj odvisni od dobre volje šejkov.
WarpedGone ::
>> Lepota elektrike je, da jo lahko na tisoč in en način dobiš
Dejte si tole 10 krat prebrat. NAGLAS!
Ne kapiram kako imajo lahko ljudje tako velike težave s kapiranjem tega. Elektrika je univerzalna valuta energije. Ne da se je barvat, ne da se je monopolizirat, ne da se je več patentirat. Če drugače ne, lahko tudi sobno kolo prkuplaš na dinamo in se nato furaš na tako skuhano elektriko. Ko se ti tega ne da več lahko elektriko kupuješ od soseda, etc. Pri tem pa ti NI treba menjat avtomobila.
Ljudje zgleda enostavno nucajo dilerje, da jim prodajajo drogo in od katere so odvisni. Pol so pa čist navdušeni ko slišjo za vodik. Toooo jaaaaa, spet nova droga, isti dilerji. Ko đankiji. Jih je strah svobode?
Dejte si tole 10 krat prebrat. NAGLAS!
Ne kapiram kako imajo lahko ljudje tako velike težave s kapiranjem tega. Elektrika je univerzalna valuta energije. Ne da se je barvat, ne da se je monopolizirat, ne da se je več patentirat. Če drugače ne, lahko tudi sobno kolo prkuplaš na dinamo in se nato furaš na tako skuhano elektriko. Ko se ti tega ne da več lahko elektriko kupuješ od soseda, etc. Pri tem pa ti NI treba menjat avtomobila.
Ljudje zgleda enostavno nucajo dilerje, da jim prodajajo drogo in od katere so odvisni. Pol so pa čist navdušeni ko slišjo za vodik. Toooo jaaaaa, spet nova droga, isti dilerji. Ko đankiji. Jih je strah svobode?
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Čak, a se elektrika kar sama ustvari ?
Proti ustvarjanju bencina, v bistvu da. Praktično sama. Samo reko rabiš, kakšen jedrski reaktor in to je to. Pa še prenaša se naokoli dost enostavno po kablih, samo še rezevoare za njo je treba izboljšat.
jype ::
Stremeti je treba k decentralizaciji proizvodnje elektrike.
Ker svoboda v sodobnem svetu, kjer ti lahko odklopijo elektriko, ni vredna piškavega oreha.
Ker svoboda v sodobnem svetu, kjer ti lahko odklopijo elektriko, ni vredna piškavega oreha.
A. Smith ::
Stremeti je treba k decentralizaciji proizvodnje elektrike.
V kapitalizmu pomeni decentralizacija nekonkurenčnost.
Velike enote proizvajajo elektriko po bistveno nižji ceni.
Če primerjamo čevljarja, ki naredi serijo 50 parov čevljev, ga prideš vprašat, koliko je cena, da še tebi naredi en par.
Potem greš postavit isto vprašanje tipu, ki dela serije po 50000 parov. Čigava cena bo nižja, si lahko predstavljaš.
Seveda pomeni nekonkurenčna cena elektrike nekonkurenčno industrijo, ta pa nekonkurenčno državo.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
jype ::
A. Smith> V kapitalizmu pomeni decentralizacija nekonkurenčnost.
Torej se moramo vsi voziti z istim avtobusom. Deal.
Torej se moramo vsi voziti z istim avtobusom. Deal.
Brane2 ::
Pri filanju baterij pa imaš spet izgube. :S
Ok, vzamemo 33% izkoristek TE, distribucija odvzame tiste 3%, nato pa še pretvornik za polnjenje 3%, smo na 27%, upoštevaš še izgube pri polnjenju in praznenju pa si kajhitro na 25%. Tolikšen izkoristek pa ima najpreprostejši bencinar, za dizle se začne pri nekje 35%.
Distribucija odvzame veliko več kot tiste 3% poglej si, kaj ti piše na položnici za štrom. Distrbucijo plačaš ene toliko kot samo elektriko.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
A. Smith ::
Torej se moramo vsi voziti z istim avtobusom. Deal.
Dej, ne mi tle primerjat jabolk pa hrušk, prosim.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Pyr0Beast ::
Distribucija odvzame veliko več kot tiste 3% poglej si, kaj ti piše na položnici za štrom. Distrbucijo plačaš ene toliko kot samo elektriko.
Vem da, samo na od oka sem računal, pa prideš čez s še vedno dosti nižjim izkoristkom, kokr da bi direktno pokuril gorivo v avtu.
Vem da, samo na od oka sem računal, pa prideš čez s še vedno dosti nižjim izkoristkom, kokr da bi direktno pokuril gorivo v avtu.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Brane2 ::
Distribucija odvzame veliko več kot tiste 3% poglej si, kaj ti piše na položnici za štrom. Distrbucijo plačaš ene toliko kot samo elektriko.
Vem da, samo na od oka sem računal, pa prideš čez s še vedno dosti nižjim izkoristkom, kokr da bi direktno pokuril gorivo v avtu.
+1
On the journey of life, I chose the psycho path.
A. Smith ::
Potem so pa tukaj še ekološki razlogi.
Vsaka energetska lokacija obremenjuje okolje z lastnim prispevkom onesnaženja. Zato je tudi iz ekološkega vidika najbolj smiselno čim manjše število energetskih lokacij, ki so v smislu proizvodnje bolj skoncentrirane.
(tole naj si propelerje-zagovarjajoči preberejo enih 100x)
Vsaka energetska lokacija obremenjuje okolje z lastnim prispevkom onesnaženja. Zato je tudi iz ekološkega vidika najbolj smiselno čim manjše število energetskih lokacij, ki so v smislu proizvodnje bolj skoncentrirane.
(tole naj si propelerje-zagovarjajoči preberejo enih 100x)
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
jype ::
A. Smith> Dej, ne mi tle primerjat jabolk pa hrušk, prosim.
Učinkovitost nima nobene povezave z osebnimi avtomobili.
So pa za večino zelo udobni, to drži.
Infrastrukturo za avtomobile smo pa plačali vsi, če smo želeli, ali pa ne.
Decentralizirana proizvodnja električne energije pač pomeni avtonomijo posameznika, ki je primerljiva z avtonomijo, ki jo ponuja lastništvo avtomobila.
Učinkovitost nima nobene povezave z osebnimi avtomobili.
So pa za večino zelo udobni, to drži.
Infrastrukturo za avtomobile smo pa plačali vsi, če smo želeli, ali pa ne.
Decentralizirana proizvodnja električne energije pač pomeni avtonomijo posameznika, ki je primerljiva z avtonomijo, ki jo ponuja lastništvo avtomobila.
A. Smith ::
Jabolka pa hruške.
V industriji smo zaposleni. Pridobivamo denar. Zase in za državo.
Da ga lahko zapravljamo. Kako ga bom jaz zapravil, tebe ne briga.
Je pa res, da bom pomislil na avtobus, če si ne bi mogel privoščiti avta. Je tudi res, da se je stanujočim v LJ brezzveze voziti z avtobusi, če lahko sedejo na kolo. Stvar računice in osebnih preferenc pač.
Če bi pa rad električno avtonomijo, si pa kupi bencinski/dizelski agregat. Fotovoltaike so prešvoh, vetra je premalo, HE nimaš, mini jedrskega reaktorja ti ne bo pa nihče dal
V industriji smo zaposleni. Pridobivamo denar. Zase in za državo.
Da ga lahko zapravljamo. Kako ga bom jaz zapravil, tebe ne briga.
Je pa res, da bom pomislil na avtobus, če si ne bi mogel privoščiti avta. Je tudi res, da se je stanujočim v LJ brezzveze voziti z avtobusi, če lahko sedejo na kolo. Stvar računice in osebnih preferenc pač.
Če bi pa rad električno avtonomijo, si pa kupi bencinski/dizelski agregat. Fotovoltaike so prešvoh, vetra je premalo, HE nimaš, mini jedrskega reaktorja ti ne bo pa nihče dal
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
A. Smith ::
Infrastrukturo za avtomobile smo pa plačali vsi, če smo želeli, ali pa ne.
Avtomobilsko infrastrukturo uporabljajo (poleg nas sebičnih razvajenih budal, ki se vozimo z avti, tudi) javni prevoz, špedicija, javne službe (gasilci, policija...), VIP transport...
Skratka, omogočajo državi, da funkcionira.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
jype ::
A. Smith> Če bi pa rad električno avtonomijo, si pa kupi bencinski/dizelski agregat. Fotovoltaike so prešvoh, vetra je premalo, HE nimaš, mini jedrskega reaktorja ti ne bo pa nihče dal
Aja, zdaj razumem, zakaj se ne razumeva :)
Jaz sem hotel rečt, da je treba najt tehnološko rešitev, ki bo omogočala decentralizacijo proizvodnje električne energije. Nekaj takega.
Aja, zdaj razumem, zakaj se ne razumeva :)
Jaz sem hotel rečt, da je treba najt tehnološko rešitev, ki bo omogočala decentralizacijo proizvodnje električne energije. Nekaj takega.
A. Smith ::
Zanimivo, ampak malo verjetno.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Azrael ::
Se strinjam, zelo malo verjetno.
Aja pa in v primeru uresničitve Mr Fusion, bi avto na elektriko dokončno propadel. Imeli bi avte na paro. Ena pretvorba energije manj.
Aja pa in v primeru uresničitve Mr Fusion, bi avto na elektriko dokončno propadel. Imeli bi avte na paro. Ena pretvorba energije manj.
Nekoč je bil Slo-tech.
Pyr0Beast ::
Pa sej luči delajo že lep cajt na paro ! .. natrijevo, živosrebrovo, you name it ! [:D]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
jest10 ::
Azrael> Imeli bi avte na paro. Ena pretvorba energije manj.
Pa luči na paro tut, ane? :)
En mini generatorček s parno turbinico za tiste 4 luči se pa že vtakne zraven
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Azrael ::
Enkrat smo že (na S-T) z avtov na elektriko, prešli na avte na paro.
Da ne bodo moderatorji hudi, tukaj je ta tema, kjer bi bilo mogoče smiselno premlevati dalje kako, zakaj itd, bi bili avti na paro prava stvar.
Da ne bodo moderatorji hudi, tukaj je ta tema, kjer bi bilo mogoče smiselno premlevati dalje kako, zakaj itd, bi bili avti na paro prava stvar.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
Lonsarg ::
jao kera tema.... Torej namesto da bi se govorilo o električnih avtih, se govori o problemih z elektriko.
Pa saj ej povezano samo lejte to. Bencinski motor ima 20-30% izkoristek. Nafta, ki jo zakurijo v elektrarni, da se ti potem EL. avto napaja ma 60-70% izkoriste, motor v avtu pa potem še malenkost izgubi, ker ima 90% izkoristek, torej že če maš električni avto na elektriko iz nafte jo porabiš pol manj!
Tukaj potem ni več dilem kako pridobiti elektriko, če so vsi avti naenkrat elektirčni, preprosto kuriš nafto v elektrarnah, namesto v avtomobilih, pa jo porabiš pol manj....
Pa morate vedit da ta nafta ni tako draga, drag je bencin, ki ga posebaj predelajo, porabijo bohved koliko energije pri tem, dodajajo stvari pa tko, da le nardijo gorivo, ki se ga da zažgati v tako majhnem okolišu kot je avto.
Kot drugo pa mi je všeč še ena stvar, namreč Naftni Generator, preprosto ga daš v havbo in ti porizvaja elektriko. Seveda maš za ene 50km tudi baterije, tistih 5% časa, kose se peješ dlje, maš pa še 30 litrski generator, ki by the way ima bolši izkoristek od motorja, ker je skozi na tapravih obratih in dela vedno optimalno...
Pa saj ej povezano samo lejte to. Bencinski motor ima 20-30% izkoristek. Nafta, ki jo zakurijo v elektrarni, da se ti potem EL. avto napaja ma 60-70% izkoriste, motor v avtu pa potem še malenkost izgubi, ker ima 90% izkoristek, torej že če maš električni avto na elektriko iz nafte jo porabiš pol manj!
Tukaj potem ni več dilem kako pridobiti elektriko, če so vsi avti naenkrat elektirčni, preprosto kuriš nafto v elektrarnah, namesto v avtomobilih, pa jo porabiš pol manj....
Pa morate vedit da ta nafta ni tako draga, drag je bencin, ki ga posebaj predelajo, porabijo bohved koliko energije pri tem, dodajajo stvari pa tko, da le nardijo gorivo, ki se ga da zažgati v tako majhnem okolišu kot je avto.
Kot drugo pa mi je všeč še ena stvar, namreč Naftni Generator, preprosto ga daš v havbo in ti porizvaja elektriko. Seveda maš za ene 50km tudi baterije, tistih 5% časa, kose se peješ dlje, maš pa še 30 litrski generator, ki by the way ima bolši izkoristek od motorja, ker je skozi na tapravih obratih in dela vedno optimalno...
TESKAn ::
Si 70% izkoristek kurjenja nafte iz riti potegnil ali imaš kak kredibilen vir?
Da ne omenjamo neupoštevanja izgub pri prenosu energije.
Drugače sem pa za generator pod havbo, le da bi jaz ven vrgel težke baterije in jih nadomestil z lahkimi superkondenzatorji za pospeške, generator naj pa sam po sebi zadošča za udobno križarjenje pri 130 - 140 kmh. Vsako kolo pa poganja neodvisen BLDC prek kratke kardanske gredi.
Da ne omenjamo neupoštevanja izgub pri prenosu energije.
Drugače sem pa za generator pod havbo, le da bi jaz ven vrgel težke baterije in jih nadomestil z lahkimi superkondenzatorji za pospeške, generator naj pa sam po sebi zadošča za udobno križarjenje pri 130 - 140 kmh. Vsako kolo pa poganja neodvisen BLDC prek kratke kardanske gredi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Pyr0Beast ::
+1
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Lonsarg ::
Ja no vsaj glede generatorjev v avtu se vsi strinjamo, take avtomobile pa se da ta trenutek začet delat in maš avto, ki gre večinoma na elektriko generator pa pomaga, če je le te premalo, ali pa premalo močna.
Kar se tiče % izkoristka. Na premog je 30%, ampak na Olje je 70-90% povprečen leten izkoristek pa 75%, torej v domačih kurilnikih olja. In ne vem zakaj bi nafta imela slabši izkoristek od Olja...
Vi pa vsi navajete točno teh 30%, torej izkoriste kao v TE, ampak velja to samo za premog.
Kar se tiče % izkoristka. Na premog je 30%, ampak na Olje je 70-90% povprečen leten izkoristek pa 75%, torej v domačih kurilnikih olja. In ne vem zakaj bi nafta imela slabši izkoristek od Olja...
Vi pa vsi navajete točno teh 30%, torej izkoriste kao v TE, ampak velja to samo za premog.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Pyr0Beast ::
Kar se tiče % izkoristka. Na premog je 30%, ampak na Olje je 70-90% povprečen leten izkoristek pa 75%, torej v domačih kurilnikih olja. In ne vem zakaj bi nafta imela slabši izkoristek od Olja...
Jah, nas kurilnik olja ima izkoristek 93%, pa nisem videl niti trohice elektrike, da bi ven pritekla, se vec, treba jo je dovajati.
Jah, nas kurilnik olja ima izkoristek 93%, pa nisem videl niti trohice elektrike, da bi ven pritekla, se vec, treba jo je dovajati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
Pyr0Beast> Jah, nas kurilnik olja ima izkoristek 93%, pa nisem videl niti trohice elektrike, da bi ven pritekla, se vec, treba jo je dovajati.
Ker si narobe gledal. Elektrika se siplje ven (ne teče in ne kaplja) in jo je pri takem izkoristku vsaj štiri prgišča na vsake kvatre.
Ker si narobe gledal. Elektrika se siplje ven (ne teče in ne kaplja) in jo je pri takem izkoristku vsaj štiri prgišča na vsake kvatre.