» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
216 / 1197
»»

bluefish ::

Heh, v Bruslju so pa na razpisu za električne taksije izbrali avtomobile kitajske znamke BYD: http://www.siol.net/avtomoto/novice/kra...

Oldi ::

WarpedGone je izjavil:


Ob tem da bi dvakrat večja baterija koštala dodatnih 7 jurjev in teh 12 ur zreducirala na normalen čas.

Ob predpostavki, da osnovn baterija omogoča 50km, sklepni račun pokaže, da je 100km baterija 14k€

WarpedGone ::

Preklata se o odtenkih sivine. 50 km je 'zanesljivega dosega, ob mal slabših razmerah, mal višji hitrosti, z ne čist polno baterijo - average case.
EPA doseg frišne nove napolno nafilane baterije je 120 km.
Z dvakrat večjo baterijo (48kWh) bi šel EPA max doseg tja na 230km, kar bi počasi lahko omogočalo tudi neprekinjeno pot v eno smer vsaj in nato polnjenje na cilju, ko itak počeš druge reči in ne čakaš da bo v bateriji zopet dovolj đusa.
Trdim enostavno, da je avto v slepem klestenju cene preveč kastriran, da bi sploh bil vreden naziva avto.
7 dodatnih jurjev bi iz njega naredilo precej splošneje uporabno reč.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Bruselj je izbral 34 kitajskih Bydov, Amsterdamsko letališče Schiphol pa 167 ameriških Model S, ki so v službo nastopili par dni nazaj:

Zbogom in hvala za vse ribe

Oldi ::

Izgleda, da je upanje, najprej za sončne elektrarne, nato pa še za EV:
@ZaresGregor: "grid-scale storage cheap enough to displace most fossil use" MT@ramez: Battery price trends are incredible. http://bit.ly/18pW1zu

trololo2 ::

vostok_1 ::

Za EV, seveda da je upanje! ICEji so bodo postali zgodovina.

Moderni ICEji so ekvivalent konju, na katerega so montirali pomožni eksoskeleton. Dela sicer bolje, je pa bistveno zapletenejši in še vedno je konj. EV je iz inženirskega vidika top. Ja pač, baterije. Se bo rešilo, i'm sure of it.

Oldi ::

vostok_1 je izjavil:

Ja pač, baterije. Se bo rešilo, i'm sure of it.

Jest pa ne, po moje bomo čakali na rešitev ala modre LED, za katere so mnogi trdili, da se jih ne da narest, potem so pa imele še neverjeten izkoristek. Je litija sploh dovolj za splošen prehod na EV.

bluefish ::

Oldi je izjavil:

Je litija sploh dovolj za splošen prehod na EV.
Je, samo šibamo iz ene odvisnosti na drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Malajlo ::

Ampak Li v starih baterijah ne izgine. Lahko, da je predelava še draga, ampak čez 20 let to ne bo bavbav.
Nafta pa izginja. Bo prej prehod na metan.

Okapi ::

Na drugi strani pa nafto znamo narediti iz vode in zraka (OK, rastline in glive nam pri tem za zdaj pomagajo), izdelava litija je pa malo težja.

O.

vostok_1 ::

Litij pač moraš predelati. Če imaš dovolj energije (aka. omenjeni fuzijski reaktor), potem to ni problem.

Malajlo ::

Z dovolj poceni energije lahko tudi nafto delaš. Ampak litij iz baterije spet uporabit pa ne bi smel bit problem, za katerega rabiš fuzijo. Za nafto delat pa že pride prav.

fpbs ::

Nissan Sold Record 1,986 LEAFs In Europe In September:

http://insideevs.com/nissan-sold-record...

vostok_1 ::

Meni, če ta avto šenkajo, ga prodam isti dan.

fpbs ::

Germany Electric Car Sales Sept 2014:

http://evobsession.com/germany-electric...

WarpedGone ::

Dunajski Okotaxi je zamenjal Priuse z 20 Tesla Model S:
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Dunajski Okotaxi je zamenjal Priuse z 20 Tesla Model S:

Ko sem pred kakimi tremi tedni videl ta video, sem samo čakal, kdaj boš tu prilepil to nadvse pomembno novico.

bluefish ::

Nemci menda vse bolj razmišljajo o konkurenci Tesli: http://arstechnica.com/cars/2014/10/por...

WarpedGone ::

Although details about the car are slim, Manager says that the car won't be released until 2018 at the earliest.


Mercedes sources also told the publication that the company had a Tesla competitor in the works, but the projected timeline for such a car is further out; an all-electric sedan won't be ready until 2021


Ergo, danes obljubljajo da bodo mogoče ponudili konkurenčno vozilo čez 4 oz. 7 let. Konkurenčno temu, kar tesla prodaja danes. To je EV z dosegom tja do 500km (in ne manj) za ceno okrog 80k EUR (in ne več).
Tesla ma v planu čez 4 leta na cesto dat EV z dosegom 500km za ceno 50k EUR oz. 330 km za 35k EUR.
In ta avtomobil proizvajat v 200.000 primerkih letno okrog leta 2020.

Tolk o konkurenčnosti in resnosti konkurence.

BMW se je odloču da bo svojga i8 mal 'ojačal' i.e. izbolšal sposobnosti. To bo naredu tako, da bo vrgu ven zadnjo klop in vgradil većji/močnejši bencinski motor. Tolk o namenih in razumevanju EVjev in hibridov pri 'konkurenci'.

Medtem pa danes Tesla prodaja EV s pospeškom 3,2s od 0 do 100, 253kmh končne hitrosti in s štirikolesnim pogonom, ki izboljša doseg vozila.

Nemška avtoindustrija ima glede EV glavo komplet v riti. Dokler ne predstavijo jasnih načrtov o fabriki baterij s kapaciteto par 10 GWh letno, je njihov govorit o EVjih čisti hot-air. LG Chem pač ne more in ne bo za vse njih skupaj naredu dovolj celic, da bi vsak od njih lahko proizvedu vsaj 20k vozil letno.

Nissan se trudi pretvarjat da je resen, pa mu vseeno uspeva precej švoh. In še vedno svetlobna leta bolje kot ostalim 'starcem'
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Splača se prebrat tut komentarje k zgornjemu članku o "razmišljanjih konkurence".
Folk pretežno kapira da so cesarji precej nagi.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Jaz potihem tudi upam da mastodonti dobijo po p****. (pardon the expression)

fpbs ::

Tolk o konkurenčnosti in resnosti konkurence.

Konkurenca Tesli ja vsak EV. To se lepo vidi tu: http://evobsession.com/germany-electric... , kako Tesla drsi iz meseca v mesec navzdol. V Nemčiji je dosegla že deseto mesto.

Medtem pa danes Tesla prodaja EV s pospeškom 3,2s od 0 do 100, 253kmh končne hitrosti in s štirikolesnim pogonom, ki izboljša doseg vozila
.
Ja pozabil si povedat, da se že po 3 minutah maximalne obremenitve preklopi v "reduced power mode"

The lap itself was around 10 minutes Bridge to Gantry (in heavy traffic) but unfortunately the car went into a reduced power mode about 3 minutes in due to excess battery heat (at least, that's my guess).


Nemška avtoindustrija ima glede EV glavo komplet v riti. Dokler ne predstavijo jasnih načrtov o fabriki baterij s kapaciteto par 10 GWh letno, je njihov govorit o EVjih čisti hot-air. LG Chem pač ne more in ne bo za vse njih skupaj naredu dovolj celic, da bi vsak od njih lahko proizvedu vsaj 20k vozil letno.


Ja pri Daimlerju so tako na psu, da so morali prodati Tesline delnice: http://www.forbes.com/sites/neilwinton/...
Čez nekaj dni je to storila še Toyota: http://online.wsj.com/articles/toyota-c...

Nissan se trudi pretvarjat da je resen, pa mu vseeno uspeva precej švoh.

In mu je uspelo prodat največ EV do sedaj.

Brane22 ::

fpbs je izjavil:


Medtem pa danes Tesla prodaja EV s pospeškom 3,2s od 0 do 100, 253kmh končne hitrosti in s štirikolesnim pogonom, ki izboljša doseg vozila
.
Ja pozabil si povedat, da se že po 3 minutah maximalne obremenitve preklopi v "reduced power mode"


Kar je, tudi če je res, prej omejitev razpoložljive tehnologije kot napaka proizvajalca.

Aston_11 ::

fpbs je izjavil:

Ja pozabil si povedat, da se že po 3 minutah maximalne obremenitve preklopi v "reduced power mode"
3 min je več kot dovolj. Naši iceti praktično nikoli, kot tudi Tesla ne, niso na 100% obremenjenosti, ko pa so, je to kratek čas, ki se meri v sekundah, če pa traja kaj dlje, pa so tako ali tako na robu, da se jim kaj zakuri, pregreje, odpove, stopi kakšen bat itd.

fpbs ::

Aston_11 je izjavil:

fpbs je izjavil:

Ja pozabil si povedat, da se že po 3 minutah maximalne obremenitve preklopi v "reduced power mode"
3 min je več kot dovolj. Naši iceti praktično nikoli, kot tudi Tesla ne, niso na 100% obremenjenosti, ko pa so, je to kratek čas, ki se meri v sekundah, če pa traja kaj dlje, pa so tako ali tako na robu, da se jim kaj zakuri, pregreje, odpove, stopi kakšen bat itd.

Malo zoprno je, zelo tvegano in nevarno, če se preklopi v "reduced power mode" sredi prehitevanja kolone, ali nekega daljšega tovornjaka.

-valvoline- ::

http://www.topgear.com/uk/car-news/rena...
Veliko bolj smiselno kot katerakoli Tesla. Se na CNG naj ga naredijo pa itak popolna zmaga.
Kapo dol renaultovim inginercem.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

fpbs je izjavil:


Malo zoprno je, zelo tvegano in nevarno, če se preklopi v "reduced power mode" sredi prehitevanja kolone, ali nekega daljšega tovornjaka.

daj mi podatek, kjer se je nekomu ta "zelo tvegana" situacija zgodila
glede na "problematiko" tega in 45000 avtih ne bi smelo bit problem

trololo2 ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.topgear.com/uk/car-news/rena...
Veliko bolj smiselno kot katerakoli Tesla. Se na CNG naj ga naredijo pa itak popolna zmaga.
Kapo dol renaultovim inginercem.


Saj ti pise spodaj da tega na cesti ne bos nikoli videl. Kvecjemu posamezne sklope tja do 2020. Slab poskus Renaulta dti vtis da se ukvarjajo z elektricnimi avtomobili. Move along nothing to see here.

WarpedGone ::

Glede "reduced power", ta je namesto 320kW 'le' 160kW. Še vedno 2x več kot vsi drugi EV.
Do tega pride zaradi pregretja rotorja motorja, ko se čez par minut mal shladi, je navoljo zopet 'polna' moč. Da pride do pregretja morš it na dirkališče, na javnih cesta nimaš dovolj AC v klanec, da bi do tega prišlo.
Tiščanje 200 po autobahnu, ne povzroči pregretja.

Glede prodajih uspehov, pa tole:
If you look at 3 price points: A 22K, B 34K and C 65K
A is in a category where models sell 200,000 - 400,000 units per year ( Corollas, Civics, Altimas, Escapes, Camrys, Fusions ) B is around 70000 - 150000 units per year ( BMW 3 series, Toyota Avalon, Nissan Maxima, etc ) and C is 20000 - 30000 units per year. ( BMW 5 and 7 series, Lexus, Audi, Cadillac variations )

A should be about 5x of B which should be about 5x of C.

The fact that the Leaf doesn't outsell the Model S by 10 or 20 to 1 is abnormal. If the i3 doesn't outsell the Model S by 4 or 5 to 1, that is also abnormal.


Ergo, Leaf bo bolj uspešen kot tesla Model S, ko se bo letno prodalo nekje pol milijona kosov. In le 35.000 Model S.
BMW i3 bo bol uspešen ko bodo letno prodali vsaj 100.000 kosov, in še vedno le 35.000 kosov Model S.

Komot je prodat 2x več avtomobilov s ceno 30k, kot pa tistih s ceno 80k.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zanimiva govorica:
I have heard that during a long distance run from north to south west coast US, the Leafs had to pull over and cool off on the long grades in California.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

No Warpi, če ti trdiš, da je večji uspeh 2000 prodanih Tesel od 7000 Leafov, potem bo pa to že držalo. Samo, ni mi jasno, zakaj potem Tesla planira avto za 30k$, ki bo imel, kot ti to imenuješ "mizerne" lastnosti.

http://insideevs.com/nissan-leaf-sales-...

WarpedGone ::

Tebi ni jasno nič od nič.

Cel point Model 3 je, da bo doseg nad 200 milj po EPA testu za ~35k USD.
Mizerija je pod 100 milj dosega po EPA testu - Leaf le 83 milj.

7000 prodanih kosov po ceni 30k USD je neuspeh.
Takšne prodajne cifre so normalne pri avtomobilih s 3x višjo ceno.
V rangu 30k so običajne prodajne cifre 20x kratnik tega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spajky ::

Jest ne vem, zakaj ne vgradijo solid state elektrogeneratorja za dopolnjebvanje aku-jev med vožnjo ("free Energy" stuff) hint-NeoDimium magnet generator ... aha zdej sem se spomnil: prejšnji izraz je "hudičevo seme" + patetne pravice jih utegnejo zezat >:D ... lahko pa si ga vsak sam napravi, pa doda v avto ...>:D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

vostok_1 ::

Spajky je izjavil:

Jest ne vem, zakaj ne vgradijo solid state elektrogeneratorja za dopolnjebvanje aku-jev med vožnjo ("free Energy" stuff) hint-NeoDimium magnet generator ... aha zdej sem se spomnil: prejšnji izraz je "hudičevo seme" + patetne pravice jih utegnejo zezat >:D ... lahko pa si ga vsak sam napravi, pa doda v avto ...>:D


Nope, you're just talking BS.

WarpedGone ::

Je poln BSa ampak osnovna ideja ni čist faljena.
Teoretično obstaja tut kak drugačen način generiranja štroma kot pa navadn štirtakten ICE propan na generator.
Na papirjih in kakšnem laboratoriju so sestavl že marskej ampak do serijske proizvodnje druzga kot batnega motorja na atkinskonov cikl še niso uspel prirint.
Kej tazga kot je spodaj, bi hibridom povečalo smisel in uporabnost za velik faktor:
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Kej tazga kot je spodaj, bi hibridom povečalo smisel in uporabnost za velik faktor:


Tebi pa res ni jasno nič od nič.
Ta range extender je namenjen za EV in ne za hibride.

vostok_1 ::

Dumest thing ever. Plinska vzmet je uporabna za odpiranje prtljažnikov ne pa 150kKM pri 3000 obratih.

WarpedGone ::

Ta range extender je namenjen za EV in ne za hibride.

EV z 'range extenderjem' ni nikakršen EV ampak čisti hibrid po osnovni definiciji.
Če mu vzameš možnost filanja z električno energijo, pa še hibrid ni več.

Osnove.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Torej po tvoje, če bi Tesli dodal en takle generator za filanje baterije, kot si ga prilimal zgoraj, Tesla nebi bil več EV, ampak hibrid?

WarpedGone ::

Da.

Za zmedo je kriva Toyota, ki je 2 generaciji priusov imenovala hibrid. Pa so točno tolk hibrida kot fičalnik al pa stoenka. Vsak od njih lahko par metrov prefura na štrom iz akumulatorja. Prvi toyotin hibrid je šele PlugIn Prius.

Skratka: hibrid brez možnosti polnjena baterij ni hibrid sploh. Je kvečjemu ICE z "naprednimi tehnikami za varčevanje z energijo" al pa kakšna podobna klobasa.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Seveda je hibrid. Če nebi bil, potem niti cm nebi mogu prefurat brez ICE, kar pa jasno ni res :)
#brezpodpisa

nekikr ::

Pa so točno tolk hibrida kot fičalnik al pa stoenka. Vsak od njih lahko par metrov prefura na štrom iz akumulatorja.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Da. Za zmedo je kriva Toyota, ki je 2 generaciji priusov imenovala hibrid. Pa so točno tolk hibrida kot fičalnik al pa stoenka. Vsak od njih lahko par metrov prefura na štrom iz akumulatorja. Prvi toyotin hibrid je šele PlugIn Prius.
Skratka: hibrid brez možnosti polnjena baterij ni hibrid sploh. Je kvečjemu ICE z "naprednimi tehnikami za varčevanje z energijo" al pa kakšna podobna klobasa.

In zakaj potem BMW i3Rex ni hibrid, ampak je EV z range extenderjem?

WarpedGone ::

Ker slepo verjameš marketinšekmu BS, brez drobtinice razumevanja kaj se dogaja in zakaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

hojnikb je izjavil:

Seveda je hibrid. Če nebi bil, potem niti cm nebi mogu prefurat brez ICE, kar pa jasno ni res :)

Je res, prius ne more niti centimetra prefurat brez ICE.

In zakaj potem BMW i3Rex ni hibrid, ampak je EV z range extenderjem?

Ker tudi Calvo tuna ni navadna tuna. Sem vidu v reklami.

hojnikb ::

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Seveda je hibrid. Če nebi bil, potem niti cm nebi mogu prefurat brez ICE, kar pa jasno ni res :)

Je res, prius ne more niti centimetra prefurat brez ICE.

In zakaj potem BMW i3Rex ni hibrid, ampak je EV z range extenderjem?

Ker tudi Calvo tuna ni navadna tuna. Sem vidu v reklami.

Nope.
#brezpodpisa

Utk ::

Jap. Od kod pa pride elektrika v baterijo? Če mojo kanto odvlečeš na vrh Vršiča, se lahko 20 km furam brez kapljice goriva. Pa zato nimam hibrida, niti perpetum mobila.

J.McLane ::

Nekje se kregajo zakaj AWD ni 4WD? To so vse čisto marketinške oznake in dokler ni nič standardizirano se v marketingu lahko uporablja kakor hoče.

Hibrid lahko razumemo kot mešanica dveh ali več pogonov ali pa tako kot Warp šele ko zmešamo več zunanjih virov energije.

7982884e ::

vostok_1 je izjavil:

Dumest thing ever. Plinska vzmet je uporabna za odpiranje prtljažnikov ne pa 150kKM pri 3000 obratih.

zakaj bi to uporabljal za direktno poganjanje?
fora tega je, da ti v povprečju čez daljše obdobje zagotovi tolk moči, da se baterija ne izprazni. za lahek avto je lahko zelo švoh - še za težek model s bi recimo bilo zadost, če non-stop laufa z 20kW
««
216 / 1197
»»