» »

Sledenje žarkom v realnem času

Sledenje žarkom v realnem času

Scientific American - Grafične procesne enote (GPU) so v zadnjem času sposobne izrisovati dih jemajočo grafiko, ki pa je, roko na srce, še daleč od lepot resničnega sveta in tudi od natančnosti predizrisanih prizorov. Težava je v samem, t.i. rastrskem načinu izrisovanja, sej se ta bistveno razlikuje od načina nastanka slike v resničnem svetu. Zdravilo je že dolgo poznano pod imenom sledenje žarku, vendar do danes zaradi računske prezahtevnosti ni bilo uporabno v realnem času. Philipp Slusallek iz Univerze v Saarlandu pravi, da se utegne to prav kmalu spremeniti, zahvaljujoč sledečim napredkom v pristopu:
1. ne računamo vsakega žarka posebej, pač pa več skupin podobnih žarkov naenkrat,
2. s tehniko, imenovano Razor, izdelamo "kazalo" 3D prizora, ki zmanjša količino potrebnega računanja,
3. uporabimo prilagojene procesorje, imenovane "Ray Processing Unit" ali RPU.
Na tehnologiji že deluje podjetje inTrace in tudi sam Intel. Članek.

Morda se v prihodnosti ne bomo več bahali, koliko GHz, GB in cevovodov ima naš strojček, pač pa katere PU-je vsebuje: CPU, FPU, GPU in SPU (zvočna kartica ;) so že stari člani, v prihodnosti pa se nam očitno obetata vsaj še PPU (Physics Processing Unit) in RPU. Do "gamerskih" nebes manjka samo še AIPU (Artificial Intelligence Processing Unit)...

16 komentarjev

G-man ::

In? Še vedno potrebujemo horde umetnikov, da nam ustvarijo realistične teksture, modele in okolja. In ravno tu je največji strošek, ki nas oddaljuje od kakršne koli prave navidezne resničnosti.

Senitel ::

Clovek mora met rad mite...

Jaka83 ::

A ni posnemanje realnosti nekaj najbolj neizvirnega? Zakaj se rajš ne vržejo v kaj bolj umetnega. Realizem je so last Tuesday.

ripmork ::

lepo slišat da se raytracing izpopolnjuje, samo realno gledano pravega realizma se ne bo doseglo, pa če so še tako realistični efekti pa lepe teksture...dokler se igre igrajo na 2d ploskvah kot so monitorji ni treh dimenzij, in to je pač omejitev ki jo bodo morali prebrodit...kljub tistim očalom bo treba še lep čas počakat na pravo virtualno mašino ki bo poganjala jajcatrgajoče igre, v treh dimenzijah kot treba jasno.

Nejc Pintar ::

Tudi v 2D še manjka. Hočemo pač fotografsko sliko.

Senitel ::

Cool, damo zraven se mal misticizma. >:D

Z-lot ::

Komentar na koncu novice je napačen, do gamerskih nebes manjka samo še HPU (Holographic Process Unit). :D

Senitel ::

Kaj pa WDUMPU (What Did User Mean Predictor Unit)? >:D

sidd ::

Senitel, opasni komentarji ;)


sicer pa prvič za to čujem, svašta...mislim da bol rabimo computing power, marsikaj se še mora zračunati :8)

MrM ::

lepo slišat da se raytracing izpopolnjuje, samo realno gledano pravega realizma se ne bo doseglo, pa če so še tako realistični efekti pa lepe teksture...dokler se igre igrajo na 2d ploskvah kot so monitorji ni treh dimenzij, in to je pač omejitev ki jo bodo morali prebrodit

Mislim, da bi bil marsikdo zadovoljen že s kvaliteto ekvivalentno filmskemu posnetku, ki je prav tako 2D.
I have always wished for a computer that would be as easy to use as my
telephone. My wish came true. I no longer know how to use my telephone.
--Bjarne Stroustrup

MrStein ::

A ni raytracing že desetletja out in ga je izpodrinil radiosity ???

No ja, radiosity najbrž ne morejo v realnem času rendat, pa pač gredo na raytracing ...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Vesoljc ::

radiosity ni glih popolna zamenjava za rt...

wiki:
As radiosity only deals with the global radiance transfer between objects, position-dependent effects such as reflection (including specular lighting) and refraction cannot be simulated directly with this method.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

MrStein ::

No ja, zamenjal ga ni. Sem se narobe izrazil. Je pa za ambient "svetlobna leta" pred RT. Kombinacija bi bila rešitev.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

HyperGL ::

to bi blo kul za 3d aplikacije... kak bi to renderje pohitrilo :)

Vesoljc ::

:\

to je tko kot bi rekel ob izumu avtomobila, vau, kako bi bilo kul, ce bi se s tem lahko peljal... kak bi to transport pohitrilo...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

HyperGL ::

ja sej vem... to je utopija kar jaz govorim... sam bi blo pa zanimivo videt 3d sceno ki uporablja raytrace v realnem času... mislim... popoln raytrace... :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Računalniške igre

Oddelek: Igre
224801 (4127) atasmrk
»

Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod

Oddelek: Novice / Nova vsebina
123386 (2636) muzičar
»

Intel 80 code "Mega dtc processor"

Oddelek: Strojna oprema
282153 (1781) Pyr0Beast
»

PhysX - 1. fizikalno procesna enota (PPU)

Oddelek: Novice / Grafične kartice
395399 (3167) kobilica
»

HD-DVD pridobiva?

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
436208 (4440) Stepni Volk

Več podobnih tem