Forum » Pomoč in nasveti » Grafična kartica crknjot
Grafična kartica crknjot
Grey ::
Zgodilo se je nekaj neljubega...crknila mi je grafična kartica(najbrž RAM na grafični, ker še vedno vidim sliko le da ne morem igrati iger in vidim po monitorju čudne barvaste pike), ki je bila kupljena v Avstriji. Kakšne so možnosti za uveljavitev garancije?
- spremenilo: Grey ()
Grey ::
Ne najdem računa.
P**da očitno bom res moral zmetat 70k za prazen nič!!
Kaj pa RMA? Da pošljem direkt Gigabyteu nazaj? Bodo zamenjali?
P**da očitno bom res moral zmetat 70k za prazen nič!!
Kaj pa RMA? Da pošljem direkt Gigabyteu nazaj? Bodo zamenjali?
OldSkul ::
Firma mora hranit račune na računalniku in pol ti ga samo spet sprinta. Sem mel iste probleme v E-Misiji. Vse se da zment, sm treba rečt, ane.
Tine AGT ::
Gigabyte-ovi produkti imajo tovarniško 3 leta garancije, čeprav veliko prodajalcev ta odlok krši in garancije zbijajo na 2 oz. tudi 1 leto. Enako velja tudi za ASUS. Garancijo lahko uveljavljaš tudi pri proizvajalcu samem. Predlagam ti, da stopiš v kontakt neposredno z Gigabyte-om (http://www.giga-byte.com/Support/Servic... in jih povprašaš o rešljivosti problema. Načeloma bi ti mogli grafiko popraviti ali zamenjati, vendar boš po vsej verjetnosti stroške pošiljanja nosil sam. Preden pošlješ grafiko nazaj v tovarno se pozanimaj o stroških dostave!
Lp
Lp
frosch ::
Tine, upam da se ne motiš, kajti imam zelo gaden primer z gigabajtko in JAEtom.
Skratka, imam (sem mel :S) R9800pro 256 mb, bla bla, in se je zgodilo isto, verjetno so sli rami, namrec tudi sama grafa je včasih mela kr na lepem artefakte kot so zelene pike in podobno, potem sem problem delno rešil z arcitc coolingom in je blo precej bolje. Nima to zdej veze tukaj. Vredu, ko je šla pa-pa sem jo nesel na jae na servis ampak glej ga zlomka:
1. prinesel sem 4 dni po preteku garacijskega roka
2. oni so mi rekli da je rok 2 leti
3. poslali so jo na gigabyte
4. postopek traja že 78 dni
5. na računu ne piše za garancijski rok gigabajtovih grafik... medtem ko za druge piše. Čudno ha?
Kaj mi zdej preostane, namreč, če gigabyte garantira 3 leta garancije za njihove grafike, potemtakem pokličem kje in se skregam, in mi morajo zatorej dati v tem roku ko nimam grafike nadomestno.. lepo. Seveda če je res 3 leta, poleg tega jih lahko še prijavim, kar pa pomeni da bojo prekleto prijazni ratali če jim omenim kaj se njim utegne zgodit. 80 dni je preveč.
se splača še naprej čakat za brezveze? ali enostavno grem kje pa zamorim na veliko? al nej zadevo pozabim pa kupim drugo? se pravi 98 kosov je šlo v luft? sweet
Skratka, imam (sem mel :S) R9800pro 256 mb, bla bla, in se je zgodilo isto, verjetno so sli rami, namrec tudi sama grafa je včasih mela kr na lepem artefakte kot so zelene pike in podobno, potem sem problem delno rešil z arcitc coolingom in je blo precej bolje. Nima to zdej veze tukaj. Vredu, ko je šla pa-pa sem jo nesel na jae na servis ampak glej ga zlomka:
1. prinesel sem 4 dni po preteku garacijskega roka
2. oni so mi rekli da je rok 2 leti
3. poslali so jo na gigabyte
4. postopek traja že 78 dni
5. na računu ne piše za garancijski rok gigabajtovih grafik... medtem ko za druge piše. Čudno ha?
Kaj mi zdej preostane, namreč, če gigabyte garantira 3 leta garancije za njihove grafike, potemtakem pokličem kje in se skregam, in mi morajo zatorej dati v tem roku ko nimam grafike nadomestno.. lepo. Seveda če je res 3 leta, poleg tega jih lahko še prijavim, kar pa pomeni da bojo prekleto prijazni ratali če jim omenim kaj se njim utegne zgodit. 80 dni je preveč.
se splača še naprej čakat za brezveze? ali enostavno grem kje pa zamorim na veliko? al nej zadevo pozabim pa kupim drugo? se pravi 98 kosov je šlo v luft? sweet
LP [FroscH]
frosch ::
težim jim pa z dvema klicoma na teden najmanj, ampak dokler ne zvem kolikšna je tovarniška garancija se nebom na smrt skregal..
Drugace sem pa to opazil ja. V ljubljanskem so mi rekli da je garacijski rok 1 leto, kličem za štos JAE NM mi reče dve leti, pogledam tukaj na forum, pa 3 leta
Drugace sem pa to opazil ja. V ljubljanskem so mi rekli da je garacijski rok 1 leto, kličem za štos JAE NM mi reče dve leti, pogledam tukaj na forum, pa 3 leta
LP [FroscH]
Grey ::
Potem bi lahko jaz to nesel nazaj v Pelugo, rekel, da mi sprintajo nov račun in dam nazaj pod garancijo?
ZLOky ::
Dobro bi bilo, če bi prebrali zakon, ki pokriva to področje glede garancij, in če se ne motim je to "zakon o varstvu potrošnikov". Enkrat sem nekaj podobnega že bral in če se prav spomnim glede garancije oz. popravila ima tudi to nek določen rok in če je ta daljši od dovoljenega, ti mora prodajalec povrniti stroške oz. dolžan ti je izstaviti nov enak izdelek (če to ne more, ti mora vrniti denar, ki si ga odštel za nakup).
Še enkrat ponavljam: tako se mi samo svita. Za boljšo prepričanost vzami zakon v roke (tu mislim tekst in preberi).
edit: aja pri tebi gre za Avstrijo, verjetno je podobno, drgač pa beseda ni konj, in lepa beseda lepo mesto najde.
Še enkrat ponavljam: tako se mi samo svita. Za boljšo prepričanost vzami zakon v roke (tu mislim tekst in preberi).
edit: aja pri tebi gre za Avstrijo, verjetno je podobno, drgač pa beseda ni konj, in lepa beseda lepo mesto najde.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZLOky ()
ZLOky ::
Vir: Uradni list RS 98/2004 Povezava
".................................20. člen.......................................
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve."
Za splošno razgledanost.
edit: OK, še zakon v PDFju
".................................20. člen.......................................
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve."
Za splošno razgledanost.
edit: OK, še zakon v PDFju
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZLOky ()
5er--> ::
v skupnem roku 45 dni
-delavni dnevi?
-dnevi kot dnevi?
-kaj, če tipi pravijo, da so dobili pošilko bolj pozno (čeprav je bila poslana s hitro dostavno pošto -> naslednji delavni dan)
Pa pri JAE:
1. Ti rečejo, da čakajo uvoznika za novo pošilko z novo matično. (ker matična očitno NE dela)
2. Pol pravijo, da ti bodo vrnili denar.
3. Ma kasneje pa ne več... oni ti vrnejo kar staro matično. (ki so jo čudežno popravili -> beri: dobili nekje eno drugo in prelepili nalepke.)
Pol se mi ni dalo več zafrkavat (matura).
-delavni dnevi?
-dnevi kot dnevi?
-kaj, če tipi pravijo, da so dobili pošilko bolj pozno (čeprav je bila poslana s hitro dostavno pošto -> naslednji delavni dan)
Pa pri JAE:
1. Ti rečejo, da čakajo uvoznika za novo pošilko z novo matično. (ker matična očitno NE dela)
2. Pol pravijo, da ti bodo vrnili denar.
3. Ma kasneje pa ne več... oni ti vrnejo kar staro matično. (ki so jo čudežno popravili -> beri: dobili nekje eno drugo in prelepili nalepke.)
Pol se mi ni dalo več zafrkavat (matura).
frosch ::
sm to ze vse gledal, samo meni so napisali na prevzemnico "stranka se strinja da se pošlje na izvengarancijsko popravilo"
Ja šur, o garancijskem roku pa nikjer napisano sploh. Samo zagotovite mi da je garancijski rok ki ga daje gigabyte res tri leta, ker potem jim v momentu naredim štalo če nebojo pokorni. Dosti je blo!
Ja šur, o garancijskem roku pa nikjer napisano sploh. Samo zagotovite mi da je garancijski rok ki ga daje gigabyte res tri leta, ker potem jim v momentu naredim štalo če nebojo pokorni. Dosti je blo!
LP [FroscH]
DominusSLO ::
Ja pa sej oni niso dolžni dat toliko garancije na komponento, kot jo daje proizvajalec
Zakon določa samo kolikšen je minimalen rok, ki ga mora trgovina priznat(mislim, da je 1 leto-ne me vzet za besedo).
Ponavadi je postopek reklamiranja pri proizvajalcu tak:
1.)greš na njihovo spletno stran in najdeš kontakt za rma
2.)pošlješ jim mail in dobiš nadaljne napotke
3.)ponavadi je treba poslat skeniran račun in mogoče kako sliko komponente
4.)pošlješ komponento na svoje stroške, ki ponavadi niso tolko grozno veliki-odvisno ali ima rma oddelek tudi v evropi
5.)čakaš
6.)ti pošljejo novo komponento na njihove stroške
Zakon določa samo kolikšen je minimalen rok, ki ga mora trgovina priznat(mislim, da je 1 leto-ne me vzet za besedo).
Ponavadi je postopek reklamiranja pri proizvajalcu tak:
1.)greš na njihovo spletno stran in najdeš kontakt za rma
2.)pošlješ jim mail in dobiš nadaljne napotke
3.)ponavadi je treba poslat skeniran račun in mogoče kako sliko komponente
4.)pošlješ komponento na svoje stroške, ki ponavadi niso tolko grozno veliki-odvisno ali ima rma oddelek tudi v evropi
5.)čakaš
6.)ti pošljejo novo komponento na njihove stroške
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
frosch ::
dans so me klicali da dobim nekje 25-30 jurjev od grafe.. se pravi da si lahko nakupim nekaj novih komponent. Nism ravno zadovoljen samo jebat ga. Kaj nej. Nevem pa a bi kupu novo plato pa vse, al bi raje neko sodobnejšo grafo ki je še na agp... tko da, zgleda da je moj primer rešen. Mah, saj nekej.
LP [FroscH]
TheOne21 ::
Ponavadi je za večino računalniških produktov garancija 2 leti, ter nikoli še nism videl za 3leta.Razn ekranov!
Tine AGT ::
Kratki seznam tovarniških garancij za proizvajalce:
-Crucial (Micron) 5 let
-BFG 5 let
-Seagate 5 let
-WD (3,5 diski) 3 leta
-Gigabyte 3 leta
-ASUS 3 leta
-Intel (BOX in Desktop) 3 leta
-AMD (BOX) 3 leta
-Gainward 3 leta
-Matrox 3 leta
-PNY 3 leta
-Viking 3 leta
-GEIL 3 leta
-Sapphire 2 leti
-ABIT 2 leti
-Asrock 2 leti
-Logitech (retail 3 leta, OEM 1 leto)
če koga še kaj zamina o garancijah naj pove. Je pa res da ne berem postov vsak dan, tako da včasih kar traja da se odzovem...
Je pa tako, da prodajalcu ni treba upoštevati garancije dane s strani tovarne. Po slovenski zakonodaji morajo imeti vse elektronske naprave najmanj 1 leto. Ostalo je odvisno od prodajalca. Če se prodajalec odloči da bo dal manj garancije kot jo tovarniško komponenta ima potem mu načeloma nihče nič ne more. Lahko se še uvoznika pri katerem je bila komponenta kupljena (v primeru JAE je to eno in isto, ker sami uvažajo) in poizkusi še tam.
lp
-Crucial (Micron) 5 let
-BFG 5 let
-Seagate 5 let
-WD (3,5 diski) 3 leta
-Gigabyte 3 leta
-ASUS 3 leta
-Intel (BOX in Desktop) 3 leta
-AMD (BOX) 3 leta
-Gainward 3 leta
-Matrox 3 leta
-PNY 3 leta
-Viking 3 leta
-GEIL 3 leta
-Sapphire 2 leti
-ABIT 2 leti
-Asrock 2 leti
-Logitech (retail 3 leta, OEM 1 leto)
če koga še kaj zamina o garancijah naj pove. Je pa res da ne berem postov vsak dan, tako da včasih kar traja da se odzovem...
Je pa tako, da prodajalcu ni treba upoštevati garancije dane s strani tovarne. Po slovenski zakonodaji morajo imeti vse elektronske naprave najmanj 1 leto. Ostalo je odvisno od prodajalca. Če se prodajalec odloči da bo dal manj garancije kot jo tovarniško komponenta ima potem mu načeloma nihče nič ne more. Lahko se še uvoznika pri katerem je bila komponenta kupljena (v primeru JAE je to eno in isto, ker sami uvažajo) in poizkusi še tam.
lp
frosch ::
evo, s popustom sem dobil 7900gt od leadteka za 50 kosov s popustom, tako da sm se nekako še rešil (če odštejemo novo plato pa procesor..) bomo videli kaj moj obnovljeni kofetni mlin zmore :D
LP [FroscH]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dnevni rok ter podjetjaOddelek: Pomoč in nasveti | 4163 (3349) | LeQuack |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5205 (4364) | andromedar |
» | Apple zaradi zavajanja oglobljen v ItalijiOddelek: Novice / Ostale najave | 15107 (12793) | MrStein |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11869 (9751) | jan01 |
» | Ali je disk nov? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 5978 (4388) | Pyr0Beast |