» »

[C++]BGI grafika za DEV-Cpp

[C++]BGI grafika za DEV-Cpp

weewex ::

Dokumentacijo in razlage za to grafiko najdete na tej strani.
Je zelo zanimiva in prakticna ... vendar z majhnimi bug-i.

Imam pa eno vprasanje glede tega ...
settextstyle( font , lega , velikost );

V graphics.h / winbgim.h je (prednastavljenih) 10 fontov. V razlagi pise da bi lahko dodali svoj font, vendar ne pise kako. Ce je ze kdo delal s tem in se poglobil v to naj prosim pise.

PS: naredil sem matrix code ... z navadnimi fonti . Zgleda dokaj dobro vendar ni pristno. Ce kdo hoce source / program, naj poslje PM.

LP, ViVanco
  • spremenil: weewex ()

weewex ::

Am ja pa se to ... ce kdo ve kko dat okn cez vse d bo "kao" screensaver , k mi je tok hud :D

weewex ::

eh pa ta forum... mogoce vs bo pa slika kej premaknila
slika

Gundolf ::

Hehe, kaj moreš, po moje si edini ki uporablja BGI ;)

Jaz bi recimo za screensaver vzel kakšen GLut, pa je nahitro spacano skupaj fullscreen OpenGL + nekaj malega vmesnika (samo reakcije na input iz miši in tipkovnice, da ne bo pomote). Morda ti je to priložnost, da se naučiš kakšne malo bolj uporabne in razširjene grafične knjižnice. Potem se pa lako igraš z efekti, kjer se skozi te fonte, ki padajo čez ekran, vidi slika ipd.

weewex ::

ja am sm gledu tale GLut pa mi ni cist nc jasn ... :(
a mogoce kdo pozna ksno dobro stran k je vse razlozen kokr naprimer tule o BGI

ja pa hvala vnaprej

Gundolf ::

Jah recimo tole. Je pa tako enostavna zadeva da skoraj ne moreš da ne bi dojel.

GLut sem sicer dal le kot primer. Je pa res najenostavnejši za poigrat se, ko delaš z OpenGLom. Tako da ne bo pomote. GLut ti bo le pomagal, da boš naredil OpenGL kontekst (se pravi okno/fullscreen, kamor lahko rišeš z OpenGLom). Ampak samo risanje je pa potem stvar OpenGL ( klasični GL tutoriali). Tudi ta pa ima zelo prijazno krivuljo učenja.

OpenGL je v redu, če se želiš nekaj naučiti za v naprej, če bi pa rad le tale programčič dodelal, se ti morda ne izplača. Ti pa že v naprej povem, da teksta ne boš mogel kar tako izpisati kot si ga do sedaj. Boš moral nekje vse znake shraniti v nek image format, jih v programu uvozit, razrezat in nato risat kot bitmape. Samo po drugi strani je pa to najboljši način, če želiš neko hudo eksotiko (mešanico kitajskih pismenk, cirilice, okoli obrnjene latinice itd) spravit na ekran.

buba švabe ::

Če hočeš nekaj vmes, si poglej Allegro. Lahko rišeš grafiko, pišeš s fonti, uporabljaš tudi OpenGL, če hočeš, handlaš miško, tipkovnico, itd + še dosti več, vse to neodvisno od platforme...
če hočeš razumet rekurzijo, moraš najprej razumet rekurzijo

weewex ::

ej buba švabe... tale Allegro je pa kr zakon... sam mal mi ni vsec k se vid risanje objektov... npr navadnih crt


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prey bo dobil nadaljevanje

Oddelek: Novice / Igre
253301 (2386) Alpheus
»

OpenGL problem

Oddelek: Programiranje
212373 (1939) Gundolf
»

[C++] Krivulje - fillanje

Oddelek: Programiranje
101566 (1370) Jebiveter
»

win api (c++)

Oddelek: Programiranje
462421 (1701) Gundolf
»

[c++] & Win32 API?

Oddelek: Programiranje
131684 (1489) 64202

Več podobnih tem