» »

kater moped ni treba registrirat?

kater moped ni treba registrirat?

slovencl ::

Katere mopede ni treba registrirat? Sam imam enega starega pucha, ki ima zraven še pedala, da ga lahko poganjaš kot kolo, a ga moram registrirat? Kako je pa s kolesi, ki imajo nad prvo gumo en majhen motorček? Baje da je tudi ena fora, da za oldtajmerja plačaš samo 1000 sit za registracijo, mogoče kdo pozna?

pleyah ::

Kolikor vem v zakonodaji ni omenjena registracija takega vozila. Tvoj Puch je torej (zaradi pedal in motorja nad sprednjim kolesom) kolo s pomožnim motorjem. Tako vozilo lahko vozi vsak, ki je dopolnil starost 12-tih let in ima kolesarsko dovoljenje:D . To vozilo ne sme (čeprav je to bolj teorija, kot praksa) presegati hitrosti 25 km/h in imeti več kot 50 ccm.

Da te ne bom zavajal pa ti predlagam, da se o registraciji pozanimaš na AMZS oz. na območni upravni enoti.
LP

slovencl ::

U bistvu moj puch nima motorja nad kolesom, ampak tako kot običajen moped, ima pa pedala kot običajen kolo, zato me zanima kakšna je meja med mopedom in motorjem s pomožnim motorjem.

Vikking ::

IMO homologacija določa, kam se tvoj motor razvrsti. Zato moraš pa poklicat na LPP kjer se ukvarjajo s homologacijami. Brez paprijev itak ne moreš na cesto.

;-) ::

takile ne rabijo registracije, z njim ne rabiš čelade in ne izpita. V teoriji gre od 25 do30km/h, v praksi pa ohoho:D .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

slovencl ::

To bi lahko potem naredil z vsakim mopedom, malo ga zadušiš pa je?
A moraš potem vseeno na tehničnega, da dobiš potrdilo, da res ne gre več kot 25?

wtf?! ::

IMO oz. skor 100% puha da puha ni treba registrirat, spada med kolesa, se pravi, da se lahko z njim furaš tudi po kolesarski...:\

;-) ::

"To bi lahko potem naredil z vsakim mopedom, malo ga zadušiš pa je?"

tale je tak narejen...za take stvari! ni zaj to da boš 125ko zadušil na 25 pa neboš rabo registracije LooL.

Ne to se ne registrira!

Vikking ::

"To bi lahko potem naredil z vsakim mopedom, malo ga zadušiš pa je?"

Ja lahko narediš. Moraš narediti homologacijo motorja. Da ti pade v nižjo kategorijo kjer ga lahko voziš brez izpita.

Raje naredi izpit za motor, cena in čas ki ga boš porabil da boš zadevo homologiral te stane več kot pa izpit. Poleg tega boš spoznal predpise, tako boš "manj" nevaren za ostale udeležence v prometu.

Aja pa ne glede kaj pravi zakon, čelado vedno na glavo, ne bit budala, ker ne boš nič bolj "COOL" če se boš vozu brez čelade.

slovencl ::

Izpit za moped imam, samo nočem da me bo policaj zaj... ker nimam registracije in čelade, če se bom dvakrat na mesec mal po vasi peljal...

tomaz 06 ::

Sm mel tud sam enega podobnega, pa mi niso nic tezil ker ni bil registriran. Brez panike, ni ti treba registrirat.

steev ::

Teli flexerji ne grejo več kot 25. Če hočeš, da gre več, mu morš menjat cilinder (nisem zih), kapo (sem ziher, ker je čist čudna, čeprav je na pogled ista kot A5), ferg (pomoje da je sam 8 mm), pa izpuh. Pol pa piči več kot 60. |O
:|

;-) ::

bat,cilinder,"avspuh",uplinjač- no ja cel motor morš menjat;)

strictom ::

Bat daš od Meteroja notr pa uplinjač malo predelaš in daš tanjšo gas iglo notri. Če pa maš čebelico (una precizna pormašinca) pa lahko še malo kanale pobrusiš pa bo šel kot en običn moped.

Sicer ti priporočam da kupiš enga APN 6 rabljenega za borih 30k pa ga registriraš pa se voziš. Boš mel veliko več od tega.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

steev ::

no ja cel motor morš menjat;)


Niti ne, ker teli flexerji so zelo dragi, tko da uložiš samo za:

Dellorto frgazar 16 al pa 14 - dobiš za kšne 5k (14/12 za 2k)
MF Power 3 izpuh - rablen kšne 6 - 8k
Bat pa cilinder pa tko: kupeš rablen, že spiljen na 42 mm - to pa nebi glih vedu, verjetn tm nek 10 - 15k

Lahk si pa kupte kšn kit ...
:|

Vikking ::

Nevem zakaj kompliciraš z registracijo. Registracija kolesa z motorjem za 1 leto brez AO+ te pride 20.000 SIT. Namesto AO+ vzameš nezgodno zavarovanje 3-6k SIT/leto. Se pravi te pride 25-30k SIT na leto vse skupi.

Kje ti je zdaj problem? Registracija predraga? ma dej no!

slovencl ::

Potem pa imaš pa še tehničnega, moraš met pa luči, stranska ogledala itd., pa čelado moreš skoz nosit sabo...

Vikking ::

Ja sej potem ne bou men usran zarjavel pecikl. Si bo nabavu kakšen skuter, kar bo itak sam ugotovil v par tednih da mu tist motor ki gre do 25km/h ne nudi nobenega užitka, in da se hitreje pelje s kolesom.

Drugače pa za po vasi (do soseda in nazaj) res ne potrebuješ ne izpita ne registriranega motorja. Čelada pa, noben izgovor za ne nošenje čelade ni dovolj dober, se navadi čelade sedaj, da ti kasneje, če boš začeu resno mototrirat ne bo teško si jo gor dal. Mogoče si pa le želiš biti "BRAZILEC".

gfighter ::

Me zanima, ko že teče debata o frčkih. So LaVinci avspuhi še popularni? Predelani lavinci je bil v mojih časih top izpuh za avtomatika. 30km+...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam

steev ::

Ok, pretiravat ni treba (30kmh+). Ne pridobiš tok na konči, več dobiš na pospeških, pa drgač je LeoVince. Se da predelat kšnga ZX, pa nekateri to delajo. Jest si bom nasledn mesec postimu Giannelli (podobn kot LeoVince ZX).
:|

pikachu004 ::

V teoriji gre od 25 do30km/h, v praksi pa ohoho

hehe ja za ta motor je 50 al 60 dosti, drugace pa ni glih ohoho ;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

moped (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8016563 (4322) woroh4
»

Vožnja motornega vozila do 50ccm(kubikov).

Oddelek: Loža
2512741 (4140) Gapi
»

Za katera kolesa z pomožnim motorjem je potreben izpit?

Oddelek: Na cesti
3932731 (2833) St235
»

Registracija in izpit

Oddelek: Loža
206323 (5746) amigo_no1
»

50 ccm

Oddelek: Loža
458810 (6463) Formula 1

Več podobnih tem