» »

Radeon x1600 porablja preveč RAMA?

Radeon x1600 porablja preveč RAMA?

mitjasen ::

Zanima me če zna kdo pomagat. Prej pri starih grafičnih je bilo tako da si v biosu nastavil kolko rama dodaš za grafiko... Ali je blo to 64,128,256 ali pa 512.
No zanima pa me,kako pa je s tem pri grafičnih ki delujejo na PCI-E vodilu?
Zdi se mi da med igranjem iger porablja okorg 256 mojega rama( ne od grafične) , v bistvu pa ga ima tudi toliko sama na kartici? Se da to mogoče kako zmanjšat,saj ne rabim 512 mega za grafiko?

BluPhenix ::

Si malo zamešal dejanski RAM z AGP aperture size. Tisto ne pomeni, da ti rabi toliko-in-toliko tvojega rama.

Najboljse, da pustis nastavitve kot so. Bo najmanj skode. Ce te pa kaj resno zanima, pa google is your friend.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

para! ::

And SLO-TECH is NOT ! :\
Death before dishonor!

BluPhenix ::

No ok, mogoce zveni malo nesramno moj prejsni post, se opravicujem avtorju. Tega je bilo že precej napisanega na forumu, priporocam iskanje.

Kljucna beseda: agp aperture size: klikni tukaj za rezultate
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Tilen ::

Cakaj malo, ti se pritozujes ker ti igrica porablja 256 sistemskega pomnilnika?

Ne pozabi, free RAM = wasted RAM.

Pri D3 recimo, ko preklopis is high na very high dobis opozorilo da za to opcijo rabis dodatnega 512 MB pomnilnika. Get it? :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

mitjasen ::

Sej to mi je vse jasno...
Zanima me samo,rajš imam več prostega rama za kakšno opravilo,kot pa da si ga grafična rezervira za sebe.Piše da je 248 Mb mapped Rama.In potem task ,ki rabi 1 giga rama,lahko dobi sam 700 pa nekaj.

kixs ::

Ne mesat RAM-a od graficne in glavnega RAM-a sistema!

Graficna ima RAM vec ali manj samo za texture (to so razne lepe slikice, da vse izgleda bolj realisticno). Bolj kot je igra "lepa" in ima veliko detailov, veliko teh textur potrebuje. Za to potrebuje cimvec RAM-a na grafiki, saj se vse texture nalozijo samo 1X, nato graficna obdeluje vse v svojem spominu - ce ga je premalo, se texture nalagajo, ko se potrebujejo na doloceni sceni. To seveda upocasni igro! In to se doloci z AGP Aperture size.

Glede zasedenosti sistemskega RAM-a, pa je cisto logicno, da najprej gredo vse texture skozi glavni RAM na graficno, poleg tega marsikaj tudi sama igra porabi zase.

Pa se to, graficna si nic ne rezervira zase. RAM je zaseden tocno toliko, kot se tudi rabi!

LP

mitjasen ::

In je zdaj kje opcija v biosu ker jaz je ne najdem,ali pa obstaja kakšen program pa zmanjšanje?
Se to še sploh uporablja pri Pci-e karticah?

PrimozR ::

Čaki, ti še zmer mislš, da ti grafa porablja sistemski RAM? Ga ne! Grafa porablja sistemski RAM SAMO IN LE v primeru, da ji zmanjka on-board. Pri 256 (imaš toliko, nisem podrobno bral na začetku) ni kake panike, itak ti bo prej grafični procesor zabasalo kot pa RAM. Kot so rekli, ne skrbi, vse je OK :)

Senitel ::

Čisto tehnično gledano grafična kuri tudi sistemski ram tako ali drugače.
AGP aperture je kos sistemskega spomina, ki ga CPU ne poskuša spravljat v svoj predpomnilnik in je nekako namenjen napravam na drugi strani AGP-ja. PCI Express te nastavitve nima, kar pa ne pomeni, da se sistemski ram ne uporablja za grafiko.

Obstajajo tri možnosti kje bodo grafične stvari pristale: video pomnilnik, "agp" pomnilnik ali sistemski pomnilnik. Direkt in samo v video memory se dajo stvari, brez katerih grafična pač ne more: front buffer, back buffer in zbuffer (kar pri visokih FSAA nastavitvah zna požret lep del pomnilnika). Druga stvar, ki pristane direktno v video pomnilniku je lahko dinamično generirana geometrija. Vse ostalo pristane v t.i. "managed poolu". To pomeni, da se bo najprej v sistemskem ramu kreirala tekstura in se potem prekopirala na grafično kartico, ko bo to potrebno. Samo ob tem se teksture iz sistemskega rama ne pobriše! Če driver ugotovi, da nima več prostora na grafični, potem bo novo teksturo ki jo rabi enostavno prekopiral preko ene stare (in je ne bo šel prej shranjevat nazaj v sistemski pomnilnik). Če ne bi imeli kopije, potem bi enostavno ostali brez teksture.

Temu se ne moreš izognit, ne z agp aperture size, ne z kakršnim koli programom. Tako stvar pač zgleda, nimaš kaj. Grafične kartice večinoma na agp aperture gledajo kot podaljšek svojega rama. Če imaš torej ti 128MB rama in 128MB agp aperture in nek špil po vsej sili hoče kreirat 200MB tekstur v video ramu, potem mu bo to v tem primeru uspelo. Če boš dal agp aperture na 64MB se špil ne bo pognal in bo javil da mu je zmanjkal rama. Večina iger pa itak ne tlači vse povprek direkt v video ram, ampak v "managed pool".


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Še letos standard za dvakrat hitrejši PCIe 4.0

Oddelek: Novice / Matične plošče
174378 (3371) MrStein
»

Trident blade 3D in wide screen

Oddelek: Strojna oprema
121477 (1254) CitroX
»

radeon shared memory

Oddelek: Strojna oprema
7972 (848) Carmack
»

AGP aperture size ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
81068 (997) Dr_M
»

AGP aperture size?

Oddelek: Pomoč in nasveti
5935 (782) DixieFlatline

Več podobnih tem