» »

akumulator in varjenje

akumulator in varjenje

LordTado ::

bok,zanima me če lahko akumulator uničiš če variš pri priklopljenem akumulatorju.(recimo traktor ali bilo kaki stroj).
ali ga samo sprazniš??

lp

radiator ::

Dvomim da boš akumulator uničil ali spraznil. Samo ga vseeno odklopi.

Če pa ima naprava kakšne elektronske komponente pa jih odklopi in odnesi vstran. Meni se je zgodilo da sma na kolegovi Primeri varila vijak za olje spustit iz menjalnika in sva imela odklopjen Akumulator in ECU. Ko sma zadevo nazaj sestavla je imel avto 0 km. Na srečo je še vse delovalo samo se ni za igrat.
Kaj je jutri že bilo?

Azrael ::

Raje odklopi akumulator, pri varjenju (sploh pri avtogenem) lahko z malo nepazljivosti stopiš kakšen kabel in če je ta kabel pod napetostjo in po možnosti brez varovalke, potem lahko uničiš celotno inštalacijo, akumulator in kot bonus še zakuriš vozilo.

Načeloma je zelo priporočjivo pri vsakem večjem posegu v vozilo odklopiti minuis pol z akumulatorja (pri vozilih, ki imajo minus pol na masi, večina) ali kar odstraniti akumuulator.
Nekoč je bil Slo-tech.

_pobesneli_ ::

Moj oče ki se ukvarja z varjenjem vedno odklopi baterijo,pravi da jo moraš nism ga pa nikoli vprasal zakaj :)
Gregor

radiator ::

akumulator odklopiš zato da prekineš morebitne + na maso, po katerih bi se lahko zaključil tok. Ko variš nastajajo huda magnetna polja in med masa priključkom varilnega aparata in elektrodo teče dokaj velik tok.
Kaj je jutri že bilo?

iztok04 ::

0 km?!?8-O Bom še sam poizkusil povarit vijak olja... upam, da se bo tudi meni resetiral števec :D

Vikking ::

Nevem no, jst še pri nobenem serviserju izpušnih loncev nisem vidu da bi šel odklopit akumulator ter potem varit, je pa res, da blizu kakšnih kablov niti ni. Nasplošno rečeno ni nobene nevarnosti, je pa res da v bližini kakšne električne napeljave hitro kej spražiš in takrat ni dobro da je zadeva pod napetostjo.

krop ::

Jaz sem že velikokrat varil z priklopljenim akumulatorjem pa se ni nč zgodilo.
Drgač pa pravjo da ga je treba odklopit8-O

damijani ::

Za kakšno varjenje pa gre?
Če npr.: variš z avtogeno(vodik) ni nobene panike, saj plamen segreva in ni nobene naperosti. če variš pa s pomočjo elekrike oz. varilnim aparatom (mig, tig, ...) z veliko amperažo pa bi se lahko zgodila kaka štorija.

LordTado ::

pa je verjetn pomembno tudi kje priklopiš maso ali?
če jo recimo priklopiš čim bliže mestu ki ga švasaš teče tok direct v maso in ne gre niti do akuja.
če pa na eni strani karoserije maso na drugi pa švasaš pa gre tok po celem stroju preko.

ajd

Azrael ::

Na vsak način moraš maso priklopiti, čimbliže točki varjenja. Seveda je treba paziti tudi, da ne teče varilni tok preko ležajev ali zglobov, na to "malenkost" nekateri mojstri radi pozabijo, potem pa so iz neznanega?!? razloga kar naenkrat fuč ležaji in polosi...
Nekoč je bil Slo-tech.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri varilni aparat - začetnik (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13944499 (6969) Motion
»

Varilni aparat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9114672 (8126) recmajkemi
»

varilni aparat - kaj kupit? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7925874 (19184) gruntfürmich
»

Pištola za varjenje + nastavki

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
398519 (7743) a13misko
»

švasanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
518575 (7640) Keyser Soze

Več podobnih tem