» »

Age of Empires II: The Age of Kings (The Conquerors Expansion)

Age of Empires II: The Age of Kings (The Conquerors Expansion)

bajsibajsi ::

Ze kar nekaj casa je minilo odkar sem igral Age of... Zdaj bi "tu pa tam" spet igral (on)lan AOE2, vendar se dolocenih stvari ne spomnim vec, ki pa so mi kljucne pri odlocitvi za ponovicno igranje. Zato sprasujem tistega, ki je igral AOE2 (ali pa jo mogoce se vedno igra)... se farme (njive) pri AOE2 izrabljajo in nato posledicno izginejo, tako kot pri prvotni AOE ali jih lahko, ko si na doloceni stopnji razvoja, naredis le enkrat in se nato same ohranjajo ves cas, tako kot so to naredili v Age of mythology? Saj se mi kljub temu, da imam dokaj visok razvit micromanagement resnicno ne da npr. vsakih par minut postavljati ducat novih farm.

zile ::

Če maš dost lesa lahko granary naklikaš (queue). Se pravi, ko se farma iztroši, se avtomatsko zaseje nova iz granaryja. "Queue" v kašči (granary) je pa IIRC za 30 farm.:D
PS: Legendarna igrca 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zile ()

bajsibajsi ::

Zile hvala za odgovor. Ampak ni mi najbolj jasno kaj tocno mislis. Saj ti nic ne pomaga ce naklikas granary, ce pa IIRC v AOE2 farme naredijo villagersi. Tko da mi ni jasno, kako naj bi se avtomatsko zasejala nova iz granary (btw: v AOE2 mas mline). Dej mi to mal bolj pojasni... :) Mogoce ves, a se v AOE2 botki se vedno zgubijo, ce jih posljes na drug konec sveta (tako kot pri prvotni AOE), ali sam isce pot dokler ne pride na mesto kamor si ga poslal?
Pri AOE2 me je vedno motilo najbolj to, da si ne glede na resolucijo videl premajno ozemlje okoli sebe. Npr. le par hisk oz. ce je bila to vecja zgradba le malo okoli nje; medtem ko si v AOE in AOM videl veliko ozemlja okoli sebe. Skratka v AOE2 zgradis en vecji castle in ti zasede pol monitorja...


p.s. si mogoce glede farm mislis, da s farmarjem naklikas npr. 10 farm, ki jih ne dokonca do konca in ga nato usmeris na eno. Ko obdela in izrabi prvo, se premakne na naslednjo, jo naredi in spet izrabi, gre na drugo...itd itd... Kar se teoreticno da, samo tako bo pri recimo deseti farmi lahko od granary oddaljen prevec (saj v AOE2 se vedno nosi hrano v ganary?) in bo cas pajacka, ki nosi hrano predolg in tako ne bo izkoriscen 100%.

zile ::

Ja pri meni na 19" in 1280 resoluciji zgleda špil O.K the best.
Če okrog town centra s tipko shift zaseješ naenkrat 10 farm, in označiš 10 delavcev gre vsak na svojo farmo obdelavat. Če v granariju naklikaš dodatnhe farme (max je 30 se mi zdi), to pomeni, da se iztrošena farma avtomatsko obnovi na istem mestu, na račun naklikanih v granaryju.
Jest nism mel kakih večjih problemov s premikanjem vojakov prek cele mape, edino če je bila vmes voda al pa ogromno nasprotnikovih obzidij.
Samo za take se tud zdravilo najde :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zile ()

bajsibajsi ::

Sam imam 14", 15", 17" in 19" in na nobenem ne zgleda ok. S tem sem mislil na to, da ko recimo postavis kaksen vecji Castle enostavno na ekranu nimas nic drugega, nobene okolice; saj zasede vecja zgradba povrzino vsaj pol monitorja. In to ne glede na resolucijo in velikost monitorja. Samo poglej kako je blo s tem v AOE ali AOM, kjer si videl na zaslonu velik del svojega ozemlja. Recimo vec blokov his, barak, town center... in to brez da si prestavljal sliko oz. tako da je slika mirovala. Ce se prav spomnim si lahko pri AOM celo zumiral +/-. V vseh letih se nisem igral nobene strategije, kjer bi imel tako malo pogleda na "fiksno" ozemlje.
Se vedno mi ni jasno... pa saj v granary ne mores klikat farm, ali pac? Ce se prav spomnim, jih edino farmer zaseje in ne kaksna zgradba.
Glede premikanja sem mislil na samo AI botkov oz. kako se ti pajacki obnasajo, takrat ko mu das ukaz priti na drug konec mape (ce seveda ne kliknes slucajno v minimapi temo, kjer je recimo planota, ki nima poti). V prvotni AOE pajacek skoraj nikoli ni prisel na zeljeni cilj in je vedno nekje obtical na kaksnem vogalu; po moznosti pod drevjem da si izgubljal cas se z iskanjem. Recimo v AOM je AI tako razvita, da ce pajacek nima "fizicnih" ovir, vedno pride na cilj. Pa tudi ce mora cik cak mimo vseh gozdov, planot, zidov...

zile ::

Ok model.
Sem prov šu en špil. Granary je v AOE, maš prov. V AOE2 je pa Mill. In kakor sem že reku, v mill-u lahko daš v queue farme, ki se po potrebi zasejejo na istem mestu, kjer kmet eno obdela do konca. A kapiraš zdej. :D

bajsibajsi ::

Stekam. ;) Sem se pa odlocil, da AOE2 odpade in da jo ne bomo igrali. Enostavno mi "velikost" prikazanega na monitorju ne odgovarja. Danes sem poskusil se AOE3 in razocaran odkril, da je princip prikazanega ozemlja enak kot v AOE2. Vse prevec se priblizuje pogledu drugih RTS iger; npr. Warcraftu3 (da ne bo pomote, super igra) in izgublja pogled, ki je bil v prvotni AOE in pa tudi v AOM. Dolocena formacija vecjega stevila pajackov(vojakov) ti zasede cel monitor, vecja zgradba ti zasede pol monitorja,...itd... skratka zame prevec "povecan centralen" pogled. Ne glede na velikost monitorja in nastavitve le-tega in resolucije, zumiranja na zaslon ne dobis vec kot le zgolj par hisic; pa se to ce so le-te postavljene zelo skupaj..bla bla... Btw: tukaj ne govorim o lepoti graficnega pogona 2D/3D.

Primer:
AOE
AOE2
AOE3



edit: ce uporabljas IE, klikni na mesto kjer naj bi bla slika.

Zgodovina sprememb…

zile ::

Jah stvar okusa. Mene je pa v AOE motilo to, da je bil vojak po velikosti, malenkost manjši od bajte :D Ampak je bila pa 10 let nazaj to legendarna igrca in noben ni posvečal temu ne vem kakšne pozornosti. Pa tud AOE2 je stara 8 let, tako da...Mogoče ti bo všeč Rise of Nation, tudi zelo dobra strategija..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zile ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Strategy games (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5611069 (563) mtosev
»

Age of empires 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
558158 (1238) Twixz
»

Age of empires 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
677816 (1622) oo7
»

Age of Empires 2 preko xfire

Oddelek: Igre
151197 (820) ZilexFTW
»

age of empires prek neta

Oddelek: Igre
72426 (2296) misso

Več podobnih tem