Forum » Loža » Stresna kritina
Stresna kritina
Aston_11 ::
KOndenz se ti že pojavlja, vendar ga posuši zračni most.
Primorski korec pa mora biti prav vgrajen, kot vsaka druga kritina. V Vipavski dolini ga obtežijo s kamni ali pritrdijo z nekimi sponkami, če ga ne že zapurpenajo. Tudi betonsko kritino so morali prav pritrditi, da je še gor.
Primorski korec pa mora biti prav vgrajen, kot vsaka druga kritina. V Vipavski dolini ga obtežijo s kamni ali pritrdijo z nekimi sponkami, če ga ne že zapurpenajo. Tudi betonsko kritino so morali prav pritrditi, da je še gor.
neo ::
Glede cen za Tondach je zanimivo, da je cena na Hrvatiji za 3€ po m2 nižja od cene pri nas. Zdaj pa razumi če moreš....
Neo's
Bostjan_321 ::
Torej imam isti problem kot OP, zamenjati strešno kritino, ki je dala svoje skozi.
Zaradi vse bolj divje toče in zaenkrat dobrih izkušenj sosedov/znancev z pločevinastimi kritinami o taki razmišljam tudi sam. Sta me pa sedaj že oba krovca, ki sta prišla na ogled stršila z kondenzacijo in pregrevanjem ostrešne konstrukcije v primeru pločevine.
Naj bi bila pločevina sicer obstojna, brez problema 30+ let ampak naj bi pa rušt zgil v 20ih letih.
Torej, je kaj na tem ali je samo strašenje, ker bi raje prodali Creaton,Bramac,...
Zaradi vse bolj divje toče in zaenkrat dobrih izkušenj sosedov/znancev z pločevinastimi kritinami o taki razmišljam tudi sam. Sta me pa sedaj že oba krovca, ki sta prišla na ogled stršila z kondenzacijo in pregrevanjem ostrešne konstrukcije v primeru pločevine.
Naj bi bila pločevina sicer obstojna, brez problema 30+ let ampak naj bi pa rušt zgil v 20ih letih.
Torej, je kaj na tem ali je samo strašenje, ker bi raje prodali Creaton,Bramac,...
Bostjan_321 ::
Pod svojo streho je pa tako ali tako popolnoma brez veze. Tam en uporabnik terorizira vsakega, ki upa pomislit na pločevino.
Invictus ::
Če drugega ne "plehnata" zarjavi.
LP!
Kar seveda ni res, spet nabijanje "profesionalca"...
Bostjan_321 je izjavil:
Naj bi bila pločevina sicer obstojna, brez problema 30+ let ampak naj bi pa rušt zgil v 20ih letih.
To so nabijanja folka, da bi prodali čim dražji projekt.
Pločevina ne rjavi, Trimo ima tudi 3 cm izolacije, grušt pa ne more gniti, če ni vlage. Zdrži 100+ let na suhem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Utk ::
Itak daš tisto z izolacijo, madona. Če ne zgnije pod betonskimi strešniki, ki se pa res navlažijo od znotraj, ne vem zakaj bi pri pločevini z izolacijo.
dela ::
Mi imamo 12 let na bajti pleh, pa 9 let na vikendu. Kritina ima pod plehom izolacijo, PU, se mi zdi, kar je zelo dobrodošlo tudi za energetsko varčnost stavbe proti drugim tipom kritine. Sicer nič ne preverjam stanja lesa spodaj, ampak podrlo ali povesilo se še nič ni. Prepiha sicer ni, da bi se kaj posušilo, ampak po drugi strani je pa kritina vsaj tam, kjer je v stiku z lesom, veliko bolj izolativna od drugih tipov kritin, tako da bi po vsej logiki tudi morala veliko manj vleči kondenz nase od drugih kritin. Skratka, ko zunaj stisne mraz, verjetno pri nas kondenz dosti bolj potegne v stene kot v kritino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
floyd1 ::
Pri neki "običajni" pločevinasti kritini ne bi smelo biti težav. Kondenz sigurno je, ampak ob pametni izbiri in izvedbi (izolacija spodaj, zračni most + sekundarna kritina) mora biti vse OK z ruštom. Foter ima "pravo" pleh streho brez izolacije (Decra) že 20 let, a razen lišajev na strehi nima težav. Nobenega pokanja, kondenz pa seveda prestreže sekundarna kritina.
Mi imamo nek poceni pleh s filcem samo na nadstrešku. To pa res celo poletje "poka", ko se krči in razteza. Za nadstrešek ajde, drugam pa tega ne bi dal.
Vprašanje zakaj. Jaz sem pred leti vse naše "potencialne" krovce zasliševal o tem, kaj pa imajo oni doma na strehi. Očitno pri ljudeh iz "faha" res prevladujejo glinene kritine. In ja, tudi meni so praktično vsi odsvetovali pleh, čeprav je marsikdo delal tudi s tem.
Verjetno pa (sploh starejši) krovci glinakom bolj zaupajo, nenazadnje imaš tudi 60 in več let stare strehe s cigli, ki še vedno solidno opravljajo svoje delo.
Mi imamo nek poceni pleh s filcem samo na nadstrešku. To pa res celo poletje "poka", ko se krči in razteza. Za nadstrešek ajde, drugam pa tega ne bi dal.
Torej, je kaj na tem ali je samo strašenje, ker bi raje prodali Creaton,Bramac,...
Vprašanje zakaj. Jaz sem pred leti vse naše "potencialne" krovce zasliševal o tem, kaj pa imajo oni doma na strehi. Očitno pri ljudeh iz "faha" res prevladujejo glinene kritine. In ja, tudi meni so praktično vsi odsvetovali pleh, čeprav je marsikdo delal tudi s tem.
Verjetno pa (sploh starejši) krovci glinakom bolj zaupajo, nenazadnje imaš tudi 60 in več let stare strehe s cigli, ki še vedno solidno opravljajo svoje delo.
Bostjan_321 ::
Itak daš tisto z izolacijo, madona. Če ne zgnije pod betonskimi strešniki, ki se pa res navlažijo od znotraj, ne vem zakaj bi pri pločevini z izolacijo.
Gledal sem Gerard in Tilcor, tidve nimata nobene izolacije spodaj. Zračni kanal naj bi preprečil pojav kondenza.
Po drugi strani pa imaš Metrapan kjer je opcija od 30 do 200mm izolacije.
Bostjan_321 ::
Bostjan_321 je izjavil:
Naj bi bila pločevina sicer obstojna, brez problema 30+ let ampak naj bi pa rušt zgil v 20ih letih.
To so nabijanja folka, da bi prodali čim dražji projekt.
Pločevina ne rjavi, Trimo ima tudi 3 cm izolacije, grušt pa ne more gniti, če ni vlage. Zdrži 100+ let na suhem...
Kar sta meni razlagala ta dva krovca da je problem v visoki temperaturi na katero se pleh segreje kar slabo vpliva na les. Drugo pa je kondenzacija ob ohlajanju kar potem namaka prej segret les.
Posledično to vodi do propada ostrešja.
Ampak kot rečeno se mi zdi to precej za lase privlečeno.
Dvomim, da sta glina ali beton kaj bolj izolativna. Če sonce segreje pleh na 60C bo tudi beton ali glino. Samo malo kasneje zaradi večje toplotne kapacitete.
Utk ::
Bostjan_321 je izjavil:
Itak daš tisto z izolacijo, madona. Če ne zgnije pod betonskimi strešniki, ki se pa res navlažijo od znotraj, ne vem zakaj bi pri pločevini z izolacijo.
Gledal sem Gerard in Tilcor, tidve nimata nobene izolacije spodaj. Zračni kanal naj bi preprečil pojav kondenza.
Po drugi strani pa imaš Metrapan kjer je opcija od 30 do 200mm izolacije.
No, pri teh daš pa zračno streho in je spet nekaj vmes. Čez 30, 40 let zamenjaš samo nad deskami, če še to.
Bostjan_321 ::
Sej jaz enako razmišljam.
Sam ko poslušaš tisto, kako bo kondenz prodiral notr v les okoli žebljev pa kako bo vročina uničevala les in bodo po 20ih letih late gnile nakar ti bo veter dvignil ves pleh in odnesel...
Potem te malo skrbi, čeprav se ti po drugi strani zdi da te malo farbajo, ker pač ne poznajo druzga kot cigel.
Oba krovca sta starejša z 30+ let izkušnjami.
Ampak verjetno že celo življenje polagata samo cigle in vihata nos nad drugim.
Sej imaš že v tejle temi par postov kako je pleh drek in kondenzira.
Sam ko poslušaš tisto, kako bo kondenz prodiral notr v les okoli žebljev pa kako bo vročina uničevala les in bodo po 20ih letih late gnile nakar ti bo veter dvignil ves pleh in odnesel...
Potem te malo skrbi, čeprav se ti po drugi strani zdi da te malo farbajo, ker pač ne poznajo druzga kot cigel.
Oba krovca sta starejša z 30+ let izkušnjami.
Ampak verjetno že celo življenje polagata samo cigle in vihata nos nad drugim.
Sej imaš že v tejle temi par postov kako je pleh drek in kondenzira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bostjan_321 ()
l0g1t3ch ::
Jaz metrapan in podobnih panelov ne bi vzel.
Če pogledaš tule: https://metrapan.si/si/akcije/isodomus/ stvar je pritrjena od vrha, sicer imaš neko zasčito okoli žeblja ampak realno na dolgi rok 10, 20 let bi rekel da bo slej ko prej kaj spuščalo.
Ne glede na to da je na vrhu vala.
Gerard in podobne se pa zabija s konca, ne od vrha. Torej sila vetra, ki naj bi dvignila "strešnik" deluje prečno na žebelj, pa še žeblji so pokriti z drugo vrsto strešnikov.
Če pogledaš tule: https://metrapan.si/si/akcije/isodomus/ stvar je pritrjena od vrha, sicer imaš neko zasčito okoli žeblja ampak realno na dolgi rok 10, 20 let bi rekel da bo slej ko prej kaj spuščalo.
Ne glede na to da je na vrhu vala.
Gerard in podobne se pa zabija s konca, ne od vrha. Torej sila vetra, ki naj bi dvignila "strešnik" deluje prečno na žebelj, pa še žeblji so pokriti z drugo vrsto strešnikov.
fikus_ ::
Če imaš strmo streho, potem pozabi na pločevinasto kritino brez posipa, snegobrani ne držijo. Imam Smetal na enem objektu okrog 20 let, ob segrevanju poka, prav tako hrupno ob močnejšem dežju, sneg drsi z strehe, posledično kupi spodaj, drugače kaže, da je še ok. Pravijo, da se tesnila vijakov deformirajo in začne puščati.
Na drugem objektu Gerard, ne rabiš snegobranov, proti kondenzu imajo oblikovan zgornji rob spodnje plošče, ki ga prekriva spodnji rob zgornje plošče. Obvezno je potrebno deskanje, sekundarna kritina, zračni kanal.
Na drugem objektu Gerard, ne rabiš snegobranov, proti kondenzu imajo oblikovan zgornji rob spodnje plošče, ki ga prekriva spodnji rob zgornje plošče. Obvezno je potrebno deskanje, sekundarna kritina, zračni kanal.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mr_chai ::
Vzameš neki od Goloba in si vesel, ker spodbujaš slovenske proizvajalce. En modern lahki strešnik temne barve lepo paše na vsako bajto, tud na tvojo hobbit hiško bo pasu.
BigWhale ::
Jest dam lahko sam update, da smo na koncu vzel Creaton opeko. Ne morem rect, da mi je zal, pa tud ne morem rect, da sem vesel, da smo to nardil. Streha ne pusca, prezivela je nekaj toc in nekaj mocnejsega vetra. En veter je bil tako mocan, da je podrl dimnik. Dimnik po cudezu ni polomil nobenga stresnika. :D
Oziroma, ce se popravim, morda je bilo zaradi izbire kritine, sedaj lazje montirati soncno elekratno. Vem pa ne zagotovo. :)
Oziroma, ce se popravim, morda je bilo zaradi izbire kritine, sedaj lazje montirati soncno elekratno. Vem pa ne zagotovo. :)
borut_p ::
Če imaš strmo streho, potem pozabi na pločevinasto kritino brez posipa, snegobrani ne držijo. Imam Smetal na enem objektu okrog 20 let, ob segrevanju poka, prav tako hrupno ob močnejšem dežju, sneg drsi z strehe, posledično kupi spodaj, drugače kaže, da je še ok. Pravijo, da se tesnila vijakov deformirajo in začne puščati.
Na drugem objektu Gerard, ne rabiš snegobranov, proti kondenzu imajo oblikovan zgornji rob spodnje plošče, ki ga prekriva spodnji rob zgornje plošče. Obvezno je potrebno deskanje, sekundarna kritina, zračni kanal.
če je pločevina vijačena v les, je potrebno na vsake nekaj let vijake zategniti. namreč delovanje pločevine na te vijake ni ravno najbolj posrečena kombinacija.
teflonske podložke na dolgi rok tudi razpokajo, zato so "servisi" nujni
PrimoZ_ ::
Kje si pa to neumnost pobral...
Če bi to držalo bi že vsaj 3x moral servisirat streho.
Pa ne samo mi.
Če bi to držalo bi že vsaj 3x moral servisirat streho.
Pa ne samo mi.
borut_p ::
Kje si pa to neumnost pobral...
Če bi to držalo bi že vsaj 3x moral servisirat streho.
Pa ne samo mi.
ni neumnost ... sem nekaj šihtov nazaj bil zaposlen v firmi, kjer smo strehe montirali ... smo kar redno hodil zategovat. gledam dol sosedovo garažo - polovica vijakov vsaj 1cm v luftu.
tudi v navodilih za vzdrževanje strehe bi moralo biti zavedeno
je pa to samo za primer pločevinaste strehe - govorim za sistem trimo snv (oz podobno) na leseno ostrešje .... ne za razne gerarde ipd
PrimoZ_ ::
Torej je to problem teh, ki jih vijacijo od vrha dol?
Ker gerard in podobne se zabije od strani in tega še nisem slišal da bi kdo servisiral.
Ker gerard in podobne se zabije od strani in tega še nisem slišal da bi kdo servisiral.
borut_p ::
Bostjan_321 ::
Super da se debata razvija.
Kako pa je sicer z montažo SE na kovinsko streho?
Navadni strešniki jih pač dvigneš pa daš spodaj nosilce za SE, pri gerardu tega ne moreš ravno ali pač?
Kako pa je sicer z montažo SE na kovinsko streho?
Navadni strešniki jih pač dvigneš pa daš spodaj nosilce za SE, pri gerardu tega ne moreš ravno ali pač?
fikus_ ::
Bostjan_321 je izjavil:
Kako pa je sicer z montažo SE na kovinsko streho?
Navadni strešniki jih pač dvigneš pa daš spodaj nosilce za SE, pri gerardu tega ne moreš ravno ali pač?
Na pločevinaste strehe lahko ob montsaži kritine namestiš nosilce. Pri Smetal in podobnih v enem kosu od slemena do kapa, pa mislim da ne gre drugače, kot vijačenje v kritino. Kasnejše montaže na že izdelano pločevinasto streho se vsi izogibajo.
S strešniki je lažje, ker jih lahko med montažo odstraniš, namestiš nosilce in strešnike položiš nazaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Bostjan_321 ::
Gerard, Aerodek (Decra), Tilcor
Kak komentar kake so razlike v praksi ? Vsak zase trdi da so najboljši. Kako ste zadovoljni morebitni imetniki teh kritin ?
Kak komentar kake so razlike v praksi ? Vsak zase trdi da so najboljši. Kako ste zadovoljni morebitni imetniki teh kritin ?
fikus_ ::
Ne Moreš primerjat kritine s posipom in brez posipa.
Npr. za gerard, ki ima posip, ne rabiš snegobranov, za kritine brez posipa so pa obvezni.
V osnovi je pa material cinkana jeklena pločevina+barvana. Obstajajo tudi Alu kritine. Razlike so majhne, garancija 20-30 let ali celo več, temu prilagojene cene. Na koncu pa zmaga cena/izgled.
Npr. za gerard, ki ima posip, ne rabiš snegobranov, za kritine brez posipa so pa obvezni.
V osnovi je pa material cinkana jeklena pločevina+barvana. Obstajajo tudi Alu kritine. Razlike so majhne, garancija 20-30 let ali celo več, temu prilagojene cene. Na koncu pa zmaga cena/izgled.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Bostjan_321 ::
Ampak vsi navedeni imajo kritine s posipom.
https://aerodek.si/stresna-kritina-aero...
https://www.gerardroofs.si/sl/stresniki...
https://www.bonmark.si/plocevinasta-kri...
Cene med temi tremi proizvajalci tudi niso kaj prida različne. Pravzaprav ko gledaš celotni strošek še z delom krovca, pa žlebovi, deskanjem, latanjem, ... je tista mala razlika v ceni kritine popolnoma nepomembna.
Mi je pa recimo eden od krovcev dejal da je Tilcor v zadnjih letih prehitel Gerard po kvaliteti oz. se je slednji malo pokvaril. Koliko je to res pa nevem :)
Za Decro pa sem dobil občutek da je (bila) to malo bolj budget varianta ampak spet koliko to še drži danes.
https://aerodek.si/stresna-kritina-aero...
https://www.gerardroofs.si/sl/stresniki...
https://www.bonmark.si/plocevinasta-kri...
Cene med temi tremi proizvajalci tudi niso kaj prida različne. Pravzaprav ko gledaš celotni strošek še z delom krovca, pa žlebovi, deskanjem, latanjem, ... je tista mala razlika v ceni kritine popolnoma nepomembna.
Mi je pa recimo eden od krovcev dejal da je Tilcor v zadnjih letih prehitel Gerard po kvaliteti oz. se je slednji malo pokvaril. Koliko je to res pa nevem :)
Za Decro pa sem dobil občutek da je (bila) to malo bolj budget varianta ampak spet koliko to še drži danes.
fikus_ ::
Ok, nisem pogledal dovolj natančno.
Pred približno 10 leti sem dajal na streho Gerard, ker so pravili, da je ok, nič ne kaže še let, uradna garancija 30 let. Bila je pa tudi aktualna in cenejša neka SLO kritina s posipom, kjer je znanec po prvi zimi moral čistiti žlebove, ker so se povesili zaradi peska s strehe, tako da se za tisto kritino nisem odločil.
Vedeti moraš, da vsak svojega konja hvali. Na koncu so razlike v detajlih. Splošen nasvet, najami nekoga za komplet obnovo strehe (da se ne zgovarja na koga drugega), pozanimaj se o pravilni montaži (še posebej kakšni detajli) in potem krovcu glej pod prste, kaj dela. Kritine so po kvaliteti primerljive, napake se delajo pri montaži. In po npr. 5-ih letih ne boš mogel komu reklamirat slabo montažo.
Pred približno 10 leti sem dajal na streho Gerard, ker so pravili, da je ok, nič ne kaže še let, uradna garancija 30 let. Bila je pa tudi aktualna in cenejša neka SLO kritina s posipom, kjer je znanec po prvi zimi moral čistiti žlebove, ker so se povesili zaradi peska s strehe, tako da se za tisto kritino nisem odločil.
Vedeti moraš, da vsak svojega konja hvali. Na koncu so razlike v detajlih. Splošen nasvet, najami nekoga za komplet obnovo strehe (da se ne zgovarja na koga drugega), pozanimaj se o pravilni montaži (še posebej kakšni detajli) in potem krovcu glej pod prste, kaj dela. Kritine so po kvaliteti primerljive, napake se delajo pri montaži. In po npr. 5-ih letih ne boš mogel komu reklamirat slabo montažo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Invictus ::
Sam se za kritino s posipom ne bi odločil, ker gre prej ali slej dol, pa moraš menjati čisto funkcionalno streho ali pa namontirati snegolove.
Saj obstajajo strešniki, ki že imajo vgrajene snegolove, malo dražji, ampak saj jih ne rabiš za celo streho.
Saj obstajajo strešniki, ki že imajo vgrajene snegolove, malo dražji, ampak saj jih ne rabiš za celo streho.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
fikus_ ::
Sem napisal, da neka slo kritina je imela težavo z odpadanjem peska, druge ne. Sem pri Gerardu šel po prvi zimi gledat v žlebove in je bilo peska samo za vzorec, ko sem skupaj pometel še za eno pest ne na ~ 70 m2 strehe
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
l0g1t3ch ::
Sam se za kritino s posipom ne bi odločil, ker gre prej ali slej dol, pa moraš menjati čisto funkcionalno streho ali pa namontirati snegolove.
Saj obstajajo strešniki, ki že imajo vgrajene snegolove, malo dražji, ampak saj jih ne rabiš za celo streho.
Funkcija posipa ni samo zadrževanje snega.
koyotee ::
Mi smo dali dve leti nazaj gor tole https://www.sam.si/streha-in-fasada/str...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Bostjan_321 ::
Še eno vprašanje ne ravno povezano s kritino, ampak recimo da paše zraven.
Podstrešje se ne uporablja in se tudi v prihodnje ne bo, tako da namesto strehe bi izoliral kar plato, je kaj posebnega na kar je treba biti pozoren ?
Plata če temu tako rečemo so ubistvu tramovi, spodaj je fabjon, zgoraj pa deski in vmes je nekaj volne. Jaz pa bi sedaj na vrhu na deske položil še 30 ali 40cm volne.
Podstrešje se ne uporablja in se tudi v prihodnje ne bo, tako da namesto strehe bi izoliral kar plato, je kaj posebnega na kar je treba biti pozoren ?
Plata če temu tako rečemo so ubistvu tramovi, spodaj je fabjon, zgoraj pa deski in vmes je nekaj volne. Jaz pa bi sedaj na vrhu na deske položil še 30 ali 40cm volne.
fikus_ ::
Skupno 25-30 cm kamene volne je dovolj. Če želiš pohodno podstešje (prostora za kramo nikoli ni dovolj), daš/prestaviš na vrh deske.
Na kaj je potrebno biti pozoren? Na dobro izvedbo, da preprečiš toplotne mostove.
Na kaj je potrebno biti pozoren? Na dobro izvedbo, da preprečiš toplotne mostove.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Bostjan_321 ::
Podstrešje definitno ne bo za shranjevanje, gor vodi samo loputa na stropu, poleg tega je dovolj prostora v kleti.
Vsi mi predlagajo meho volno, češ da je trda samo dražja in nima neke prednosti razen pohodnosti. Kar mene skrbi pri mehki volni, koliko se bo to posedlo skozi leta ?
Za hodit bi naredil "brv" po celi dolžini hiše, torej od okna do okna in mimo dimnika. Drugega niti ne rabim imeti dostopa.
Ali je treba pod volno dati kako parno zaporo in potem še čez kako parno zaporo ?
Glede toplotnih mostov pa mislim da nimam kaj zajebat. Pač pokrijem celo površino plate od roba do roba. Slbaše definitivno ne more biti.
Vsi mi predlagajo meho volno, češ da je trda samo dražja in nima neke prednosti razen pohodnosti. Kar mene skrbi pri mehki volni, koliko se bo to posedlo skozi leta ?
Za hodit bi naredil "brv" po celi dolžini hiše, torej od okna do okna in mimo dimnika. Drugega niti ne rabim imeti dostopa.
Ali je treba pod volno dati kako parno zaporo in potem še čez kako parno zaporo ?
Glede toplotnih mostov pa mislim da nimam kaj zajebat. Pač pokrijem celo površino plate od roba do roba. Slbaše definitivno ne more biti.
borut_p ::
Pod volno parno zaporo, nad njo ne rabis. Ce bos dajal mehko - slednja se seveda sesede po dolocenem casu. Najbolj bi bila trda, bivsa dp3 al kak je ze bila.
Je pa v tem casu volna oz na splosno izolacija kar draga, ce lahko pocakas kaksne 2 leti, bo cena sigurno sla dol
Je pa v tem casu volna oz na splosno izolacija kar draga, ce lahko pocakas kaksne 2 leti, bo cena sigurno sla dol
WhiteAngel ::
Pod volno parno zaporo, nad njo ne rabis. Ce bos dajal mehko - slednja se seveda sesede po dolocenem casu. Najbolj bi bila trda, bivsa dp3 al kak je ze bila.
Je pa v tem casu volna oz na splosno izolacija kar draga, ce lahko pocakas kaksne 2 leti, bo cena sigurno sla dol
lol, eni ste še vedno prepričani, da bodo šle cene dol ob takem norem tiskanju evrov in rasti plač (brez omembe vrednega povečanja produktivnosti)?
fikus_ ::
Nad betonsko ploščo ne rabiš parne zapore.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
borut_p ::
fikus_ ::
Kondenz se nabira na ravnini rosišča v izolaciji, ki se pa ni na stiku beton izolacija! Stropna betonska plošča ne prepušča toliko vlage, da bi izolacija gnila, se suši na hladni strani.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Bostjan_321 ::
Ni betonska plošča sploh ampak gre za del ostrešne konstrukcije, spodaj je fabjon (to je strop v prostoru), potem je izolacija, na vrhu pa so deske in čez par cm betonskega estriha.
Načeloma bi morala biti že sedaj kaka parna zapora ampak vprašanje če je res in v kaem stanju je.
Torej verjetno bolje dati neko parno zaporo na vrhu, ker ne stane toliko in si miren.
Za mehko volno verjetno gledam kaj takega kot je https://www.knaufinsulation.si/proizvod...
Za trdo in pohodno pa https://www.knaufinsulation.si/proizvod... ali https://www.knaufinsulation.si/proizvod...
Načeloma bi morala biti že sedaj kaka parna zapora ampak vprašanje če je res in v kaem stanju je.
Torej verjetno bolje dati neko parno zaporo na vrhu, ker ne stane toliko in si miren.
Za mehko volno verjetno gledam kaj takega kot je https://www.knaufinsulation.si/proizvod...
Za trdo in pohodno pa https://www.knaufinsulation.si/proizvod... ali https://www.knaufinsulation.si/proizvod...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bostjan_321 ()
TheBlueOne ::
Nad betonsko ploščo ne rabiš parne zapore.
če predvidevaš da je beton absolutno paronepropusten ... samo takega betona ni (vsaj ne na privat hišah). kondenz se bo pojavil na sloju med betonom in TI, slednja bo začela gnit
Estrihi so menda minimalno propustni, beton pa je lahko bolj kot ne nepropusten, ce takega kupis. Pri nas je menda garantirano propusten do max 5cm. Skozi te zadeve verjetno ne bos dobil neke vlage, ce nimas na drugi strani mocno zalito.
Dihanje his skozi zidove je bolj mit kot realnost. Eno slabo zatesnjeno okno verjetno naredi vec stale pri vlagi, kot pa vse stene.
l0g1t3ch ::
Da so včasih hiše dihale je en tak smešen način za povedat, da ti je notr pihalo pr oknih in vratih zaradi slabega/neobstoječega tesnenja.
TheBlueOne ::
Bostjan_321 je izjavil:
Podstrešje definitno ne bo za shranjevanje, gor vodi samo loputa na stropu, poleg tega je dovolj prostora v kleti.
Vsi mi predlagajo meho volno, češ da je trda samo dražja in nima neke prednosti razen pohodnosti. Kar mene skrbi pri mehki volni, koliko se bo to posedlo skozi leta ?
Za hodit bi naredil "brv" po celi dolžini hiše, torej od okna do okna in mimo dimnika. Drugega niti ne rabim imeti dostopa.
Ali je treba pod volno dati kako parno zaporo in potem še čez kako parno zaporo ?
Glede toplotnih mostov pa mislim da nimam kaj zajebat. Pač pokrijem celo površino plate od roba do roba. Slbaše definitivno ne more biti.
Sem pred kratkim bil zraven, ko smo iz vertikalnih sten v stanovnjau trgali obloge stare 30 let, zadaj pa je bila mehka steklena volna. Sicer ni kamena, se pa ni prav nic posedla. Jaz bi vzel mehko, ker jo je lazje polagati.
Tako imamo mi na strehi (morda je nekoliko vec izolacije, nisem 100%):
1. Strešna kritina
2. Strešne letve 50 x 40 mm
3. Zračni most – distančne letve 80 x 50 mm
4. Paroprepustna strešna folija
(190 g/m2
) 0,5 mm
5. Skobljane deske 20 mm
6. Strešna konstrukcija – špirovci 100 x 200 mm
7. Steklena volna (λD=0,035 W/mK) 200 mm
8. Parna zapora – PE-folija, polepljeni stiki 0,2 mm
9. Inštalacijska ravnina – letve 60 x 44 mm
10. Kamena volna DP-5 (λD=0,035 W/mK) 40 mm
Tla v mansardi:
Zgornji del:
- Tlak
- Hidroizolacija (odvisno od prostora)
- Estrih
- Izolacija s sistemom za talno gretje
Konstrukcija tal:
1. OSB-plošča 18 mm
2. Stropna konstrukcija – stropniki 50 x 200 mm
3. Steklena volna (λD=0,040 W/mK) 100 mm
4. Letve 60 x 20 mm
5. Mavčno-kartonska ognjevarna plošča 12,5 mm
Pri tleh je v tistih plasteh, ki ostanejo pravtako izolacija. Recimo v montazni ravni.
Da so včasih hiše dihale je en tak smešen način za povedat, da ti je notr pihalo pr oknih in vratih zaradi slabega/neobstoječega tesnenja.
Menda bo tocno tako. Se rad pohecam, da ce kdo prodaja hiso, ki diha brez zato misljenega sistema, da je verjetno kaj narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
fikus_ ::
"Ni betonska plošča sploh ampak gre za del ostrešne konstrukcije, spodaj je fabjon (to je strop v prostoru), potem je izolacija, na vrhu pa so deske in čez par cm betonskega estriha.
Načeloma bi morala biti že sedaj kaka parna zapora ampak vprašanje če je res in v kaem stanju je. "
Parna zapora/ovira se daje na topli strani. Če že imaš sedaj plast izolacije+estrih in želiš na vrh dajat še dodatno izoliacijo, ti močno odsvetujem vmes še parno zaporo/oviro, ker se bo v sedanji izolaciji nabirala vlaga in boš imel resne težave.
Mogpče bi celo odstranil obstoječ estrih in pogledal sedanjo sestavo izolacije. Če je v dobrem stanju, čez daš samo dodatno izolacijo.
Načeloma bi morala biti že sedaj kaka parna zapora ampak vprašanje če je res in v kaem stanju je. "
Parna zapora/ovira se daje na topli strani. Če že imaš sedaj plast izolacije+estrih in želiš na vrh dajat še dodatno izoliacijo, ti močno odsvetujem vmes še parno zaporo/oviro, ker se bo v sedanji izolaciji nabirala vlaga in boš imel resne težave.
Mogpče bi celo odstranil obstoječ estrih in pogledal sedanjo sestavo izolacije. Če je v dobrem stanju, čez daš samo dodatno izolacijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
TheBlueOne ::
Ce je to tisi majhen prostor met konico strehe in znizanim stropom kolikor vem ne potrebujes nobenih parnih zapor. To bi moralo iti direkt pod streho, ce ze ni tam?
Pod streho bi cisto na zunanji strani menda morala biti paropropustna folijo, na notranji strani pa parna zapora.
Tudi, ce imas dvom, zakaj bi metal ven estrih. To je dela za popizdit. Ce so res neki problemi, potem naredis kaksno probo v smislu, da ga stolces toliko, da vidis stanje.
Pod streho bi cisto na zunanji strani menda morala biti paropropustna folijo, na notranji strani pa parna zapora.
Tudi, ce imas dvom, zakaj bi metal ven estrih. To je dela za popizdit. Ce so res neki problemi, potem naredis kaksno probo v smislu, da ga stolces toliko, da vidis stanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Bostjan_321 ::
To ni samo mali prostor pod konico strehe ampak je dejansko cela "plošča" nad nadstropjem, to je cca 95m2 površine. Ampak dostop je samo skozi loputo in sestavljivo lojtro na hodniku tako da ni to mišljeno da bi bilo bivalno. Tudi višina je dokaj mala samo cca 2,5m točno na sredi.
To je ogromno estriha za odstranit, pa potem še vse deske ki so spodaj, šele potem bi prišel do trenutne volne. To ni nakej kar bi želel početi :)
Če bom to volno kdaj menjal bo to nekoč, ko bom prenavljal prostore spodaj in bom obstoječe fabjon deske zmetal dol in dal nazaj gips plošče. Ampak to ni planirano prav kmalu.
To je ogromno estriha za odstranit, pa potem še vse deske ki so spodaj, šele potem bi prišel do trenutne volne. To ni nakej kar bi želel početi :)
Če bom to volno kdaj menjal bo to nekoč, ko bom prenavljal prostore spodaj in bom obstoječe fabjon deske zmetal dol in dal nazaj gips plošče. Ampak to ni planirano prav kmalu.
fikus_ ::
Potem pa samo dodatna izolacija gor in nobene parne zapore.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Streha odporna na točo? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18087 (2818) | aljaž95 |
» | Ali je to normalno za strešnike (Tondach) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17412 (12546) | FireSnake |
» | Gradnja mansarde, izolacija notranje streheOddelek: Loža | 3652 (2871) | Furbo |
» | streha proti točiOddelek: Loža | 4770 (3224) | TheBlueOne |
» | Obnova streheOddelek: Loža | 12142 (11518) | PaJo |