» »

Plače v IT industriji

Plače v IT industriji

Temo vidijo: vsi
««
129 / 357
»»

Okapi ::

Seveda lahko postane dober. Mogoče bi kje drugje postal še boljši, ampak to ne pomeni, da ne more biti dober tudi tam, kjer so službe.

WarpedGone ::

Lahko najdeš tudi diamant na smetišču, vendar je iskanje diamanta na smetišču vseeno precej slaba karierna pot.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Si dal slabo primerjavo, ker v resnici večina (večina v smislu več kot pol, da sem na varni strani trditve) dobrih ne dela tistega, kar bi delali, če bi lahko povsem prosto izbirali.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:

Lahko najdeš tudi diamant na smetišču, vendar je iskanje diamanta na smetišču vseeno precej slaba karierna pot.

Tudi študiranje tistega kar te veseli ni pot k bogastvu. Ali sploh k denarju.

Delo določa trg, ne izvajalci.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

111111111111 ::

Invictus je izjavil:


Tudi študiranje tistega kar te veseli ni pot k bogastvu. Ali sploh k denarju.

Delo določa trg, ne izvajalci.

Morda ne k bogastvu, k dobremu in polnemu življenju pa vsekakor.

Invictus ::

111111111111 je izjavil:


Morda ne k bogastvu, k dobremu in polnemu življenju pa vsekakor.

Vprašaj cel kup današnjih diplomantov, ki so 6-9 let študirali za svojo dušo, zdaj pri 30 letih, ko bi morali ustvarjati družino in premoženje, so pa natakarji, in ostali fizični delavci, za kar rabiš 3 leta srednje šole.

Ne vem, če stres pri slabih zaslužkih, in delu, ki te ne veseli, pripomore k dobremu in polnemu življenju. Kljub diplomi iz tvoje željene smeri ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

To je ena taka newagerska fora, da delaš tisto, kar te veseli. Oziroma privilegij tistih, ki so se rodili z zlato žlico v ustih. In potem vidiš ljudi z raznimi družboslovnimi diplomami, ki od države pričakujejo, da jim bo našla delo, in to ne katerokoli, ampak tisto, ki jih veseli.

Za delati tisto, kar te veseli, imaš par ur prostega časa na dan (zato so si delavci pred sto leti izborili 8-urni delavnik), vikende in en mesec dopusta na leto.

Vse kar je več od tega je samo dodaten bonus, če imaš srečo.

terryww ::

Se pridružujem Okapiju. Dal sem oglas tukaj, se itak ni noben javil. Prijatel je predlagal eno kolegico z dvema diplomama (ena iz FERI), trenutno brezposelna, ampak po eno urnem pogovoru sma zaključila, da se ona v programiranju s plačo 2k ne vidi.
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

Tody ::

Ugotovit kaj te zanima in kaj te veseli je cel projekt po svoje. Mogoče misliš da je neki cool ko se pa resno lotiš vidiš da je živ dolgčas in da mogoče le ni tako lepo in svetlo vse. Tko da tvoja najboljša stava je da v času študija probaš veliko zadev, se včlaniš vse vsa društva, poiščeš vse pripravniške službe, plačane ali ne v IT zamenjaš 3-4 študentske službe in ko boš končal študij boš imel obilico znanja od povsod in idejo kaj ti paše in kaj ne. Od tam naprej pa boš imel tako povezave, kot možnost izbire...

Samo 6 let študija ti bo prineselo veliko piflarije, sošolce, ki te bodo pozabili dan po diplomi in veliko vprašanj.

smoke ::

terryww je izjavil:

Se pridružujem Okapiju. Dal sem oglas tukaj, se itak ni noben javil. Prijatel je predlagal eno kolegico z dvema diplomama (ena iz FERI), trenutno brezposelna, ampak po eno urnem pogovoru sma zaključila, da se ona v programiranju s plačo 2k ne vidi.


S čim se pa ukvarjate?

Okapi ::

Samo 6 let študija ti bo prineselo veliko piflarije, sošolce, ki te bodo pozabili dan po diplomi in veliko vprašanj.
To recimo pa niti približno ni res. Oziroma mogoče je, če si nedružaben geek, ki doma nabija igrice.

Ravno faks ti omogoči, da spoznaš 100+ ljudi s podobnimi zanimanji, kot jih imaš ti, kar ti potem v poklicnem življenju še kako koristi.

Poleg tega večine ne zanima izključno ena sama stvar. Lahko ti je recimo všeč programiranje, potovanja, igranje saksofona in kuhanje. Z vsako od teh stvari se lahko tudi poklicno ukvarjaš.

O.

Lonsarg ::

Dobro delat tisto veseli je zelo sirok pojem. Za nekatere to pomeni da morajo 100% casa v sluzbi uzivat, kar seveda ne gre.

Jaz osebno to dojemam kot delati na necem kar ti da zadovolstvo. In jaz mislim da zelo veliko nam uspe tako delo dobit, ne lih vecina ampak naravoslovci(med katerimi smo ITjevci) pa pomoje skoraj vsi lahko dobijo delo, ki jih veseli. Je pa res da imas tudi ljudi ki so negativci in jih nobeno delo ne veseli, ter ekstreme ki jih prakticno vsako delo veseli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

sebastjan28 ::

zuicy je izjavil:

Mene pa tako recimo zanima nekaj stvari.. Glede na to da ste tukaj dobri poznavalci IT sektorja, računalništva, programiranja in podobnih stvari.

Trenutno sem še mlad v študentskih letih v smeri računalništva, zelo me zanima računalnišvo in IT torej ne glede na vrsto dela v tem sektorju, ker pa imam pred sabo še veliko študija in odločitev v kaj se bolj specializirati, me zanima, v katero področje se splača poglobiti, kjer bi lahko eventuelno uspel.. Oz kakšen kader najbolj iščejo podjetja? Saj bi si želel službo po končanem faksu, ker pa vemo da je v sloveniji bolj kriza, mislim, da bi z dobro izbiro znanj kljub temu imel nekaj prednosti..

Vsekakor se zavedam, da ni lahke poti do uspeha, in da je treba močno delati na tem, ampak mogoče pa je dobro, da dobro izbereš področje.

Zato vas sprašujem, katero področje je perspektivno, kaj je dobro znati, in v katerem področju lahko uspeš? :)


Mislim da bo najbolše zate, da začneš sodelovati pri čim več projektih iz različnih področij. Če so brezplačni še toliko bolje, ker ne bo nihče pričakoval hipnih rezultatov in boš lahko več eksperimentiral. Takrat boš bolje spoznal trg, ljudi, svoje prednosti/slabosti in seveda področje največjega zanimanja.

Sam se programskih jezikov na zalogo ravno ne-bi učil. Da bi bil zares zanimiv za podjetja, bi v tem primeru moral poznati tudi posamezne tehnologije/frameworke in imeti celo kaj domenskega znanja. Osebno bi se kot začetnik definitivno raje usmeril v bolj abstraktne stvari(npr design patterns). Če bi se vseeno na vsak način rad učil kakšen jezik se usmeri v nemščino ali pa angleščino:)

Glede konkretnih tehnologij pa. Trenutno se v tujini dokaj množično iščejo Salesforce razvijalci. Na MS področju je tradicionalno veliko pomanjkanje WPF razvijalcev v finančnem sektorju . SharePoint pozicije so bile svoj čas tudi dobro plačane. Na JAVI je bilo ogromno povpraševanje za SAP. Zadnjih par let je bilo tudi veliko povpraševanje bo mobile - vendar mislim, da se je stanje uravnotežilo. Povpraševanje je sicer še vedno ogromno, vendar se je tudi število razvijalcev na tem področju dokaj povečalo.

Zgodovina sprememb…

MaCoFaCo ::

Iz seznama top 100 podjetij z najvišjimi povp. plačami za leto 2014:

  • Microsoft, 9.307 EUR

  • IBM Slovenija, 5.274 EUR

  • Hewlett-Packard, 5.260 EUR

  • Ekipa2, 3.077 EUR

  • S & T Slovenija, 2.917 EUR

  • Adacta, 2.635 EUR

  • Halcom, 2.634 EUR

  • Actual, 2.536 EUR

  • Comtrade, 2.374 EUR

  • SRC, 2.277 EUR



Komentar? :)

Invictus ::

To so bruto plače ...

Povprečne tukaj dvigne nadpovprečno število managerjev in prodajalcev glede na inženirje. Inženirji pa dostikrat delajo preko s.p.

2.600 bruto plača pa tudi ni nekaj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

terryww ::

@smoke
Projekti za startupe. Trenutno za so stranke iz ZDA, Avstrije in Rusije. Plače so pa od 1,5 - 4k za full time. Je pa res, da nam redna zaposlitev ni zanimiva oblika sodelovanja, prednost damo ljudjem s svojim podjetjem (sp, doo).
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

111111111111 ::

Invictus je izjavil:

111111111111 je izjavil:


Morda ne k bogastvu, k dobremu in polnemu življenju pa vsekakor.

Vprašaj cel kup današnjih diplomantov, ki so 6-9 let študirali za svojo dušo, zdaj pri 30 letih, ko bi morali ustvarjati družino in premoženje, so pa natakarji, in ostali fizični delavci, za kar rabiš 3 leta srednje šole.

Ne vem, če stres pri slabih zaslužkih, in delu, ki te ne veseli, pripomore k dobremu in polnemu življenju. Kljub diplomi iz tvoje željene smeri ...


Kdo pa pravi da moraš študirat? Kolegica se ukvarja z zelišči, kolega peče torte in pecivo na s.p., od kolega kolega pa dela ribjo hrano iz kurjih ostankov, ki jih dobi zastonj. Niso bogataši imajo pa hiše, družine, stalen vir dohodkov in morda še kaj za na stran in uživajo na polno, kar pa še daleč ne pomeni, da jim ni treba delat.

Recordman ::

MaCoFaCo je izjavil:

Iz seznama top 100 podjetij z najvišjimi povp. plačami za leto 2014:

  • Microsoft, 9.307 EUR

  • IBM Slovenija, 5.274 EUR

  • Hewlett-Packard, 5.260 EUR

  • Ekipa2, 3.077 EUR

  • S & T Slovenija, 2.917 EUR

  • Adacta, 2.635 EUR

  • Halcom, 2.634 EUR

  • Actual, 2.536 EUR

  • Comtrade, 2.374 EUR

  • SRC, 2.277 EUR



Komentar? :)


Predvsem je spisek pomanjkljiv, ker večina tovrstnih člankov (od kje je spisek btw?) se osredotoča na srednje velika podjetja z vsaj 50 zaposlenimi. Imaš še kopico manjših, ki lestvico precej spremenijo in z nje hitro odpihnejo domače sistemske integratorje. Recimo EMC2, Symphony EYC, Oracle, SAP, SAS... podatki so itak javno objavljeni na Ajpesu, samo poiskat jih je treba.

Zgodovina sprememb…

Groove ::

Ve kdo kaj o tem podjetju? Hexagon oz. slovenska podružnica Planet 6?
Razmere, odnosi med zaposlenimi, razgibanost dela, nenazadnje tudi plača?
Konkreten oglas: DWH/BI razvijalec

pisco ::

Berem kakšne nizke plače nekateri določate poklicem v IT in me zanima tole:

Kakšna pa naj bi bila po vašem potem neto plača za nekoga v klicnem centru za podporo uporabnikom?
Torej nekje kjer prejmeš po nevem recimo 40-50 klicev dnevno in na koncu dneva ne veš več kje se te glava drži. Seveda ti reševanje vsakega problema vzame vsaj 10 minut.

WarpedGone ::

Kakšna naj bi bila plača?
Točno takšna, da imaš vsak dan zjutraj vse telefone pokrite in zadosten delež postavljenih vprašanj odgovorjenih.
Karkoli več, je metanje denarja stran.
Zbogom in hvala za vse ribe

pisco ::

Ja že res, vsi telefoni morajo biti pokriti in vprašanja odgovorjena. Koliko je to potem plače za takega delavca?

Pa to ne govorimo o delovnem mestu kjer se ponavljajo ene in iste napake in je stvar rutinska. Pri vsakem primeru moraš poiskat problem in ga odpravit. Količina obdelanih strank je visoka. Plastično gledano je to primerljivo s poklicem ambulantnega ali pa urgentnega zdravnika kjer nikoli ne veš kakšen primer boš dobil in kje se bo skrivala rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pisco ()

Invictus ::

pisco je izjavil:

Berem kakšne nizke plače nekateri določate poklicem v IT in me zanima tole:

Kakšna pa naj bi bila po vašem potem neto plača za nekoga v klicnem centru za podporo uporabnikom?
Torej nekje kjer prejmeš po nevem recimo 40-50 klicev dnevno in na koncu dneva ne veš več kje se te glava drži. Seveda ti reševanje vsakega problema vzame vsaj 10 minut.

Odvisno od problemov, ampak bi sklepal minimalec plus služben telefon. Mogoče 800 neto. Sploh če je vse remote, brez terenskega dela in stika s stranko. NA pogodbo so taki ljudje plačani 5 EUR/uro.

Indijci to delajo za skodelo riža. Stranke pa nočejo plačevat preveč. Zdaj pa si sam izračunaj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

pisco je izjavil:

Plastično gledano je to primerljivo s poklicem ambulantnega ali pa urgentnega zdravnika kjer nikoli ne veš kakšen primer boš dobil in kje se bo skrivala rešitev.

Plastično gledano je to primerljivo s poklicom smetarja, ne pa urgentnega zdravnika.

Tisti, ki dvigujejo telefone ne opravljajo intelektualnega dela, ali celo rešujejo težave, temveč skrbijo, da stranke ne obremenjujejo tistih, ki dejansko rešujejo probleme. Če "težava" ni rešljiva po skripti, predajo zadevo naprej.

Edine kvalifikacije, ki jih potrebujejo, so:
- pulz in dihanje;
- sposobnost ponoviti, kar jim je nekdo naročil, da morajo ponoviti;
- sposobnosti ignorirati vso agresivnost strank;
- zdrava hrbtenica.

Ker je takšnih kandidatov veliko, je plačilo seveda nizko.

McMallar ::

Zakaj je vedno službeni telefon prikazan kot benefit? Jaz to bolj vidim kot negativno stvar in sedaj, ko ga po 4. letih nimam se počutim veliko bolje. Še posebej, ko zvoni ob 2h zjutraj v soboto ali nedeljo...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Steinkauz ::

Kaj ti preprečuje, da ga ne ugasneš, ko nisi v službi?
Za klice izven delovenega časa je dežurstvo, ki je plačano posebej.

AC_DC ::

Če nisi plačan za 24/7 pripravljenost, potem da daj na tiho oz ga pusti v službi, ko oddelaš svoje kvote.

McMallar ::

Malo morgen... Ni šlo tako enostavno. Kdor je dobil službenega je pomenilo 24/7 dosegljivost. Ker sem bil vodja ekipe, so dežurni mene klicali ko niso dobili sistemcev na telefon.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Mavrik ::

McMallar je izjavil:

Malo morgen... Ni šlo tako enostavno. Kdor je dobil službenega je pomenilo 24/7 dosegljivost. Ker sem bil vodja ekipe, so dežurni mene klicali ko niso dobili sistemcev na telefon.


"Pomenilo"? A si podpisal pogodbo ali si bil samo tako glup da ga nisi ugasnil?
The truth is rarely pure and never simple.

jype ::

Morda mu pa zgolj ni bilo vseeno, da obstajajo kritični nerešeni problemi, ker bi to bilo skrajno neprofesionalno do tistih njegovih sodelavcev, ki so se jih trudili rešiti.

jukoz ::

jype je izjavil:

Morda mu pa zgolj ni bilo vseeno, da obstajajo kritični nerešeni problemi, ker bi to bilo skrajno neprofesionalno do tistih njegovih sodelavcev, ki so se jih trudili rešiti.


To.

Mavrik je izjavil:

McMallar je izjavil:

Malo morgen... Ni šlo tako enostavno. Kdor je dobil službenega je pomenilo 24/7 dosegljivost. Ker sem bil vodja ekipe, so dežurni mene klicali ko niso dobili sistemcev na telefon.


"Pomenilo"? A si podpisal pogodbo ali si bil samo tako glup da ga nisi ugasnil?



Tak odnos maš lahko samo v državnih firmah oz firmah ki živijo od države. Drugje to ne gre - če si vodja ekipe si vodja ekipe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

jukoz ::

AC_DC je izjavil:

Če nisi plačan za 24/7 pripravljenost, potem da daj na tiho oz ga pusti v službi, ko oddelaš svoje kvote.


Mimogrede, v kakšnih službah pa vi delate? A res tako sovražite svoj šiht? Sej vas šef verjetno ne kliče kar tako, ker mu je dolgčas. Ali pač? Sprememba karierene poti mogoče?

Mavrik ::

jype je izjavil:

Morda mu pa zgolj ni bilo vseeno, da obstajajo kritični nerešeni problemi, ker bi to bilo skrajno neprofesionalno do tistih njegovih sodelavcev, ki so se jih trudili rešiti.


Med reševanjem enega občasnega kritičnega problema med vikendom (ker to ekipa rabi) in situacije kjer rabiš imeti doma ločen služben telefon za nujno klicarjenje ponoči in med vikendi so svetlobna leta profesionalnosti in odnosa v ekipi. Govoriti o "profesionalnosti" delavca v takih pogojih je preprosto podlo. Podjetju, ki ne more preživeti vikendov brez konstantnega gašenja požarov (in pri tem NOČE ustrezno zaposliti 24/7 ekipo in je ustrezno kompenzirati), nisi dolžen ničesar.

Da o neumnosti uničevanja svojega prostega časa z delom za nekogar drugega niti ne začnem.

jukoz je izjavil:

AC_DC je izjavil:

Če nisi plačan za 24/7 pripravljenost, potem da daj na tiho oz ga pusti v službi, ko oddelaš svoje kvote.


Mimogrede, v kakšnih službah pa vi delate? A res tako sovražite svoj šiht? Sej vas šef verjetno ne kliče kar tako, ker mu je dolgčas. Ali pač? Sprememba karierene poti mogoče?


V takih, kjer mi je kot vodji ekipe jasno da ljudje rabijo v življenju početi še kaj drugega kot službo in od njih nikakor ne pričakujem skakanja v zrak ponoči in ob sobotah (razen če sami tako hočejo). V takih kjer je tudi drugim v podjetju to jasno. Je pa res da firma ni ne slovenska in ne javna, tako da je morda v tem problem :)

jukoz je izjavil:


Mimogrede, v kakšnih službah pa vi delate? A res tako sovražite svoj šiht? Sej vas šef verjetno ne kliče kar tako, ker mu je dolgčas. Ali pač? Sprememba karierene poti mogoče?


Torej po tvoje so edine opravljanja vredne službe tiste, kjer se dela po več kot 40 ur na teden in tudi med vikendi?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

jype ::

Mavrik> Da o neumnosti uničevanja svojega prostega časa z delom za nekogar drugega niti ne začnem.

Profesionalnost in odgovornost do sodelavcev, ne do delodajalca.

Okapi ::

Predvsem je velika razlika, ali te kličejo, ker je res nujno, ali zato, ker je lažje nekoga poklicati, kot reševati težavo (ali prevzemati odgovornost za svoje dejanje).

Problem s prenosnimi telefoni je, ker če ga ugasneš, ali ne odgovarjaš na klice, izpade najmanj neolikano, oziroma celo nesramno in ignorantsko. Ko včasih koga nisi dobil na telefon, si resignirano rekel, "nisem ga uspel dobiti", sedaj pa ogorčeno, "noče odgovarjati".

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Mavrik ::

jype je izjavil:

Mavrik> Da o neumnosti uničevanja svojega prostega časa z delom za nekogar drugega niti ne začnem.

Profesionalnost in odgovornost do sodelavcev, ne do delodajalca.


Seveda, in je prav da če je kriza pomagaš. Samo če pa so tvoji sodelavci konstantno tako nesposobni, da rabiš imeti službeni telefon vedno pri sebi da gasiš njihove požare pa se to hitro sprevrže v izkoriščanje tebe in tvojega časa. Tako degenerirani odnosi SE dogajajo in velikokrat firme ne naredijo logične poteze.
V končni fazi je originalni avtor sam povedal: "sistemci se ne javijo". ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

jype ::

Mavrik> Samo če pa so tvoji sodelavci konstantno tako nesposobni,

_Vodja_ ekipe.

Mavrik> V končni fazi je originalni avtor sam povedal: "sistemci se ne javijo". ;)

Tako je. Če delaš v taki firmi, potem prej daš odpoved, kot izklopiš telefon - razen, če te klicari tisti šef, ki je zaposlil sistemce, ki se ne javijo.

jukoz ::

Mavrik> Med reševanjem enega občasnega kritičnega problema med vikendom (ker to ekipa rabi) in situacije kjer rabiš imeti doma ločen služben telefon za nujno klicarjenje ponoči in med vikendi so svetlobna leta profesionalnosti in odnosa v ekipi. Govoriti o "profesionalnosti" delavca v takih pogojih je preprosto podlo. Podjetju, ki ne more preživeti vikendov brez konstantnega gašenja požarov (in pri tem NOČE ustrezno zaposliti 24/7 ekipo in je ustrezno kompenzirati), nisi dolžen ničesar.

Sej to pa sprašujem - je šefu/sodelavcem res tako dolgčas da vas kar naprej kličejo - če ja, se seveda ne oglašate. Če ne, vas kličejo ker je nekje resno zagustilo.

Mavrik> Torej po tvoje so edine opravljanja vredne službe tiste, kjer se dela po več kot 40 ur na teden in tudi med vikendi?
Glede na zapise na tem forumu, samo če delaš v Švabalandu (v Sloveniji so nadure neplačane, v Nemčiji se "dela na projektu") PPP pa isti =)

Okapi> Predvsem je velika razlika, ali te kličejo, ker je res nujno, ali zato, ker je lažje nekoga poklicati, kot reševati težavo (ali prevzemati odgovornost za svoje dejanje).

To.

pisco je izjavil:

Berem kakšne nizke plače nekateri določate poklicem v IT in me zanima tole:

Kakšna pa naj bi bila po vašem potem neto plača za nekoga v klicnem centru za podporo uporabnikom?
Torej nekje kjer prejmeš po nevem recimo 40-50 klicev dnevno in na koncu dneva ne veš več kje se te glava drži. Seveda ti reševanje vsakega problema vzame vsaj 10 minut.


Kaj pa dela ta firma? Če ti reševanje problema vzame samo 10 minut potem verjetno res ni kaj dobro plačano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

Mavrik ::

jype je izjavil:


Tako je. Če delaš v taki firmi, potem prej daš odpoved, kot izklopiš telefon - razen, če te klicari tisti šef, ki je zaposlil sistemce, ki se ne javijo.


Saj mogoče bi se moral izraziti druače - to da ne misliš odgovarjati na telefon je treba jasno skomunicirati ko ti ga že probajo dati in ne ko se kriza že dogaja. Obenem pa moraš kot vodja tudi jasno sam poskrbeti da postopki v firmi niso takšen fail, da ti infrastruktura konstantno crkuje in da vsi rabijo klicati tebe za vsako potezo.
The truth is rarely pure and never simple.

jukoz ::

AndrejO je izjavil:

pisco je izjavil:

Plastično gledano je to primerljivo s poklicem ambulantnega ali pa urgentnega zdravnika kjer nikoli ne veš kakšen primer boš dobil in kje se bo skrivala rešitev.

Plastično gledano je to primerljivo s poklicom smetarja, ne pa urgentnega zdravnika.

Tisti, ki dvigujejo telefone ne opravljajo intelektualnega dela, ali celo rešujejo težave, temveč skrbijo, da stranke ne obremenjujejo tistih, ki dejansko rešujejo probleme. Če "težava" ni rešljiva po skripti, predajo zadevo naprej.

Edine kvalifikacije, ki jih potrebujejo, so:
- pulz in dihanje;
- sposobnost ponoviti, kar jim je nekdo naročil, da morajo ponoviti;
- sposobnosti ignorirati vso agresivnost strank;
- zdrava hrbtenica.

Ker je takšnih kandidatov veliko, je plačilo seveda nizko.


Prehitro sklepaš - ni se razjasnil za kakšno pomoč gre. Lahko da je prvi in zadnji stik s stranko, ker tistih, kamor bi predal reševanje problema naprej ni ali pa niso sposobni normalne komunikacije s stranko.

Na koncu koncev tudi zdravniki delajo samo to kar je napisano v nekih knjigah, torej tudi ni intelektualno delo. =)

Mufasa ::

Karkoli manj od omembe vrednega steaka v firmi (beri: da ne delas le za placo) imho ni vredno imeti sluzben telefon kot benifit
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Mavrik ::

jukoz je izjavil:


Sej to pa sprašujem - je šefu/sodelavcem res tako dolgčas da vas kar naprej kličejo - če ja, se seveda ne oglašate. Če ne, vas kličejo ker je nekje resno zagustilo..


Obstaja kar nekaj podjetij ki so konstantno v kriznem stanju, kjer se konstantno načrtovanje dela s predkratkimi roki (efekt "Stranki smo obljubili da bo ta nov fičr jutri!") in potem ustrezno trpijo vsi ostali postopki in se stanje vedno slabša. Pogosto je to glih zaradi tega ker vodje ekip (ter samega podjetja v končni fazi) ne vejo kdaj in kako reči "Ne.". Tudi "Ne." ko prihajajo vodilni na ideje o delu čez vikend in čez podaljšane ure - velikokrat tudi zato ker to postane navada in ne več izjema. Število sociopatov na vodilnih položajih je velikokrat presenetljivo veliko.
The truth is rarely pure and never simple.

K3kec ::

pisco je izjavil:

Ja že res, vsi telefoni morajo biti pokriti in vprašanja odgovorjena. Koliko je to potem plače za takega delavca?

Pa to ne govorimo o delovnem mestu kjer se ponavljajo ene in iste napake in je stvar rutinska. Pri vsakem primeru moraš poiskat problem in ga odpravit. Količina obdelanih strank je visoka. Plastično gledano je to primerljivo s poklicem ambulantnega ali pa urgentnega zdravnika kjer nikoli ne veš kakšen primer boš dobil in kje se bo skrivala rešitev.

Če gre za klicni center ISP, gre v 90% primerov za čisto rutinsko delo. Been there done that, torej povem iz svojih izkušenj. Drugače pa realnosti je nekdo pred mano kar zadel plačo, okoli 800€ neto plus dodatki, kar načeloma ni slabo, glede na to da lahko streniraš opico za to delo. Največji izziv je tukaj predvsem prenašanje strank na dolgi rok(zato je delovna sila tukaj najbolj pretočna).

Drugače ti pa lahko povem da sem mel sam statistiko 75 klicev/mesec, torej šlo se je za tehnično podporo in to je bilo obdobje ko sem bil že utečen v sam delovni proces.

AndrejO ::

jukoz je izjavil:


Prehitro sklepaš - ni se razjasnil za kakšno pomoč gre. Lahko da je prvi in zadnji stik s stranko, ker tistih, kamor bi predal reševanje problema naprej ni ali pa niso sposobni normalne komunikacije s stranko.

Nerelevantno. Nobeno podjetje si ne more privoščiti plačevati strokovnjaka sposobnega reševati nepredvidene težave zato, da dviguje telefone in strankam sporoča, da naj si resnično resetirajo modem ali ekvivalent tovrstnega "reševanja težav".

Prvi novo podpore, ki dviguje telefone, so dejansko n.k. delovna sila, ki jo dobiš po poljubno nizki ceni.

jukoz je izjavil:

Na koncu koncev tudi zdravniki delajo samo to kar je napisano v nekih knjigah, torej tudi ni intelektualno delo. =)

Ko boš gledal internista, ki med oživljanjem bere iz učbenika anatomije, se lahko začnemo pogovarjati o primerljivosti.

Lahko pa razmisliš kakšne so v primerjavi z internistom na urgenci plače medicinskih sester na urgenci, ki izvajajo triažo, preden pacient sploh pride do internista.

jukoz ::

AndrejO> Nerelevantno. Nobeno podjetje si ne more privoščiti plačevati strokovnjaka sposobnega reševati nepredvidene težave zato, da dviguje telefone in strankam sporoča, da naj si resnično resetirajo modem ali ekvivalent tovrstnega "reševanja težav".
Prvi novo podpore, ki dviguje telefone, so dejansko n.k. delovna sila, ki jo dobiš po poljubno nizki ceni.

Ponovno, ne veš za kakšne probleme gre. Lahko da sploh ne gre za modeme. Lahko gre za bolj komplicirane modeme in uporabnike. In lahko da so druga linija supporta ljudje s tvojimi komunikacijskimi sposobnostmi. Ko stranke ne boš poslušal in ji rekel "nerelevantno", ne bo dolgo stranka. In ti ne boš dolgo druga linija supporta.

Prvi nivo podpore je najpomembnejši in MORA rešiti težavo, ali z dejansko rešitvijo ali z zagotovitvijo da bo odpravljena v najkrajšem možnem času. In MORA poklicati nazaj. Še Telekom Slovenije se je to naučil.

AndrejO> Lahko pa razmisliš kakšne so v primerjavi z internistom na urgenci plače medicinskih sester na urgenci, ki izvajajo triažo, preden pacient sploh pride do internista.

Verjemi da razlika v plači ni tako velika. Se pa internistom s časom poveča. Stres pa ostane.

Invictus ::

jukoz je izjavil:


Ponovno, ne veš za kakšne probleme gre. Lahko da sploh ne gre za modeme. Lahko gre za bolj komplicirane modeme in uporabnike. In lahko da so druga linija supporta ljudje s tvojimi komunikacijskimi sposobnostmi. Ko stranke ne boš poslušal in ji rekel "nerelevantno", ne bo dolgo stranka. In ti ne boš dolgo druga linija supporta.

Prvi nivo podpore je najpomembnejši in MORA rešiti težavo, ali z dejansko rešitvijo ali z zagotovitvijo da bo odpravljena v najkrajšem možnem času. In MORA poklicati nazaj. Še Telekom Slovenije se je to naučil.

Če je problem rešen v 10 minutah, potem gre za banalne probleme, ki jih lahko reši že govorno sposobna opica. Kompleksnega problema stranka niti ne zna opisati v 10 minutah.

Prvi nivo podpore je po celem svetu popolen krš. Neuporaben. Uporaben samo za trobljenje 20 scenarijev. Za kar ne rabiš znanja. Zato so vsi taki suporti v Indiji. Vsak, ki hoče tam delati kariero, naj pomisli o svojih sposobnostih kot računalničar.

Zato je temu primerna temu tudi plača.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

K3kec ::

Invictus, precej podjetji iz USA/UK seli nazaj domov klicne centre in podporo ker se zavedajo da je customer support precej važen del biznisa in da nekdo, ki momlja angleščino z zelo močno naglašeno angleščino težko zagotovi potrebno podporo.

Invictus ::

K3kec je izjavil:

Invictus, precej podjetji iz USA/UK seli nazaj domov klicne centre in podporo ker se zavedajo da je customer support precej važen del biznisa in da nekdo, ki momlja angleščino z zelo močno naglašeno angleščino težko zagotovi potrebno podporo.

Zato ker bodo tudi v Ameriki zaposlili rajo, ki je zdaj dovolj poceni in zna angleško. Bodo pač stranke malo dlje časa pol na telefonu, ampak bistvene razlike pa ne bo. Support bo ponavljal kot opica tisto kar ima na listku.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BorutF ::

Nameravam se preseliti v London in tam iskati službo kot programer. V katerem delu Londona priporočate, da si najprej poiščem nastanitev.

Invictus ::

London je razdeljen na Tube cone. Večja je cifra, bolj ven iz centra je.

Cena mesečne karte za Tube seveda s cono narašča, ampak cena nepremičnin pa pada. Celo drastično.

Lahko poskusiš v smeri proti Heatrowu. Tam kar daleč pelje podzemna. Izogibaj se Hounslowa. Tam je ostala samo še angleška raja in Pakistanci.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
129 / 357
»»