Forum » Loža » Problemi z enaa.com
Problemi z enaa.com
dacker ::
Zivijo. Sicer ne vem v katero kategorije bi spravil to temo, upam da sem na pravi. Na slo-techu nisem zasledil se nicesar podobnega, zato bi nekaj povedal s tem v zvezi.
In sicer je moj problem nastal s spletno trgovino enaa. Na zacetku bi rad povedal da se nisem imel problemov z doticno trgovino. Zmeraj sem dobil blago v dolocenem roku, vendar res ne vec kot 3 dni. Vendar se je to vse spremenilo pri uveljavljanju garancije. Namrec v mesecu oktobru sem kupil disk WD 250GB ATA100. V racunalniku sem ga imel 1 mesec in ta cas je deloval 24 ur na dan, ker uporabljam racunalnik kot server. Po enem mesecu (novembra) je disk zacel javljati napake in je bil tik pred okvaro(tako je pravil SMART sistem). No ker je disk seveda bil se v garanciji sem klical enaa kako glede popravila. Tam so mi povedali da se moram obrniti na Elkotex ki je zastopnik za to znamko. Ko sem se obrnil na Elkotex so ti rekli da se moram obrniti na enaa.
Dobro, gremo na enaa.Tam so mi lepo prevzeli disk in rekli da mi bodo javili, ko bodo iz Elkotexa dobili nov disk. Minil je en teden, potem dva. In sem zacel klicati kako je kaj s statusom popravila. Vmes so mi javili da je disk okvarjen in da mi ga bodo zamenjali. Naslednji teden so mi javili, da so jim z Elkotexa dostavili Hitachijev disk 200GB in mi ga lahko zamenjajo s tem!!! [no comment]
Zdaj mineva ze 36 dan od dneva ko sem nesel disk v popravilo in pocasi sem obupal nad tem da ga bom videl brez vecjih tezav. Zato sem se odlocil pocakati na zakonski rok 45 dni in potem nekako dobiti vrnjeno kupnino od enaa(pobozna zelja)
Kar se tice dobavnega roka za nakupljeno se mi zdi enaa spica, vendar so me sedaj res razocarali in ne vem, ce bom se kdaj pri njih kaj kupil. Vmes pa upam da mi kaj od njihovih produktov ne bo crknilo v garancijskem roku, ampak v izvengarancijskem. Da bom lahko brez slabe vesti vrgel v kos za tehnicne odpadke
In sicer je moj problem nastal s spletno trgovino enaa. Na zacetku bi rad povedal da se nisem imel problemov z doticno trgovino. Zmeraj sem dobil blago v dolocenem roku, vendar res ne vec kot 3 dni. Vendar se je to vse spremenilo pri uveljavljanju garancije. Namrec v mesecu oktobru sem kupil disk WD 250GB ATA100. V racunalniku sem ga imel 1 mesec in ta cas je deloval 24 ur na dan, ker uporabljam racunalnik kot server. Po enem mesecu (novembra) je disk zacel javljati napake in je bil tik pred okvaro(tako je pravil SMART sistem). No ker je disk seveda bil se v garanciji sem klical enaa kako glede popravila. Tam so mi povedali da se moram obrniti na Elkotex ki je zastopnik za to znamko. Ko sem se obrnil na Elkotex so ti rekli da se moram obrniti na enaa.
Dobro, gremo na enaa.Tam so mi lepo prevzeli disk in rekli da mi bodo javili, ko bodo iz Elkotexa dobili nov disk. Minil je en teden, potem dva. In sem zacel klicati kako je kaj s statusom popravila. Vmes so mi javili da je disk okvarjen in da mi ga bodo zamenjali. Naslednji teden so mi javili, da so jim z Elkotexa dostavili Hitachijev disk 200GB in mi ga lahko zamenjajo s tem!!! [no comment]
Zdaj mineva ze 36 dan od dneva ko sem nesel disk v popravilo in pocasi sem obupal nad tem da ga bom videl brez vecjih tezav. Zato sem se odlocil pocakati na zakonski rok 45 dni in potem nekako dobiti vrnjeno kupnino od enaa(pobozna zelja)
Kar se tice dobavnega roka za nakupljeno se mi zdi enaa spica, vendar so me sedaj res razocarali in ne vem, ce bom se kdaj pri njih kaj kupil. Vmes pa upam da mi kaj od njihovih produktov ne bo crknilo v garancijskem roku, ampak v izvengarancijskem. Da bom lahko brez slabe vesti vrgel v kos za tehnicne odpadke
- premaknil iz Pomoč in nasveti: Damjan Jagar ()
gabl136 ::
Da neboš presenečen, to se dogaja v mnogih trgovina (poimensko sicer ne mislim), tako da nisi prvi ki ga je doletela taka ''usoda''
toncek_95 ::
kakšne pa imate kaj izkušnje z reklamacijami pri mimovrste?
koliko časa traja če je izdelek ki bi ga menjali na zalogi?
ker morasm jutr tja poslat en dvd pekač
koliko časa traja če je izdelek ki bi ga menjali na zalogi?
ker morasm jutr tja poslat en dvd pekač
ASUS A8N-E, AMD ANTHLON 64 3200+@2500Mhz, LEADTEK 7800GT VIVO,
1GB GEIL VALUE, HITACHI 160GB SATA2,
LC POWER 550WG 140mm, GMC H-60
1GB GEIL VALUE, HITACHI 160GB SATA2,
LC POWER 550WG 140mm, GMC H-60
dacker ::
Dejstvo da se to mnogim dogaja je žalostno. Mislim da bi mogel vsak napisat nekaj glede problemovm ki jih je imel s kakšno od trgovin. Po mojem mnenju bi že pritisk negativne publicitete pripomogel k izboljšanju "storitev". In tudi da se malo ustvari lista trgovin, ki imajo take probleme. Mogoče bo kdo dvakrat pomislil preden bo nabavil komponento v trgovini, ki je znana po "zapletih". Sam vem da ne poznam serverja brez diska, in ker sem ga nujno rabil, sem po 2 tednih nabavil nov disk v drugi trgovini.
toncek_95: Veliko kupujem tudi pri mimovrste, a na srečo še nisem imel opravka z njihovim servisom oziroma oddelkom za reklamacije. Imam pa kolega ki je menjal komponento. Jo je poslal s priporočeno pošto in dobil cez cca. 4 dni nazaj novo.
toncek_95: Veliko kupujem tudi pri mimovrste, a na srečo še nisem imel opravka z njihovim servisom oziroma oddelkom za reklamacije. Imam pa kolega ki je menjal komponento. Jo je poslal s priporočeno pošto in dobil cez cca. 4 dni nazaj novo.
fosil ::
Mene pa zanima če je kdo že poskušal uveljavljat 2 in 3 odststavek 20. člena zakon o varstvu potrošnikov ki pravita:
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Tako je!
toncek_95 ::
jah kako pa dokažeš da si utrpel škodo? A boš reku da nisi mogu unih filmov k si jih z neta do9l potegnit zapečt na dvd ker pa ti je umes crknu disk je šlo vse v k****
ASUS A8N-E, AMD ANTHLON 64 3200+@2500Mhz, LEADTEK 7800GT VIVO,
1GB GEIL VALUE, HITACHI 160GB SATA2,
LC POWER 550WG 140mm, GMC H-60
1GB GEIL VALUE, HITACHI 160GB SATA2,
LC POWER 550WG 140mm, GMC H-60
Boeing ::
dacker, elkotex (iz izkušenj) zamenja TAKOJ, ampak to resnično pomeni "na licu mesta", tako da edini člen v tej verigi, ki te nateguje, je enaa. Kar ostro z njimi.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Saladin ::
DVakrat sem reklamiral zadeve pri Mimovrste in je vse izpadlo v redu. Okvarjen del pošlješ na svoje stroške, počakaš slab mesec in dobiš nazaj na dom paket (seveda na njihove stroške)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
_Matej_ ::
Pri mimovrste sm že dvakrat menjal okvarjene izdelke, pa so zamenjali brez problema in to takoj (mam srečo da so jesenice blizu pa se lahk osebno oglasim)
toncek_95 ::
kako pa me pride najceneje da pošljem na svoje stroške pa da bo kokr tolk ''varno''
ASUS A8N-E, AMD ANTHLON 64 3200+@2500Mhz, LEADTEK 7800GT VIVO,
1GB GEIL VALUE, HITACHI 160GB SATA2,
LC POWER 550WG 140mm, GMC H-60
1GB GEIL VALUE, HITACHI 160GB SATA2,
LC POWER 550WG 140mm, GMC H-60
Tear_DR0P ::
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
ko je frendu crknu DVD RW so mu na comtronu posodl drugega, po 45 dneh, pa so mu dal novejšega - s tem da tisti drugi ki so mu ga posodl še ni podpiral in + in - variante, taki časi so še bli, med tem ko je njegov okvarjeni znal delat že z obema
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
gabl136 ::
Kar sem imel jaz opraviti z Elkotex-om (in to ni malo), sem imel z garancijami ZELOOOO dorbe izkušnje, tako da pomojem tu ni problem Elkotex
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5242 (4401) | andromedar |
» | Apple zaradi zavajanja oglobljen v ItalijiOddelek: Novice / Ostale najave | 15249 (12935) | MrStein |
» | Garancija - vrnitev kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3444 (2747) | BlueRunner |
» | Garancija nokia e51 (do česa smo upravičeni) - SimobilOddelek: Mobilne tehnologije | 3932 (3597) | Goldee |
» | Grafična kartica crknjotOddelek: Pomoč in nasveti | 1651 (1200) | frosch |