Forum » Kaj kupiti » Kako so me poskusili n****
Kako so me poskusili n****
TechFreak ::
Torej,
pred nekaj časa sem se odločil za nakup Prestigia Nobile 1590W. Preko računalniške firme pri kateri ponavadi opravljam počitniško delo ga naročimo pri distributerju Asbis d.o.o.. V konfiguraciji sem izrecno zahteval NVidino Go 6600. Nakar ljudje iz omenjene firme odgovorijo, da bo potrebno počakati nekaj časa, ker jih trenutno ni na zalogi, pošiljke pa ne pričakujejo v kratkem. Nato čakam. Glede na to, da sem imel vmes kolokvije me rok dobave tudi ni tako zelo motil. In ko včeraj dospem domov opazim, da mi pri nalaganju nikakor ne sprejme NVidiinih gonilnikov. Sprva se čudim, potem pa le spustim skozi čarovnika na priloženem CD-ju, ki mi avtomatsko naloži driverje za grafični pospeševalnik Intel Gma *** (ne spomnim se že tipa, ker sem jih iz jeze takoj deinštaliral). Zatem pogledam račun in opazim da je sicer zahtevan grafični procesor zaveden kot v sistem nameščena komponenta (25.600 SIT).
Glede na splošno osveščenost ljudi glede računalniškega hardwarea in množične prodaje notesnikov zadnji čas verjamem, da nisem edini ki me je to doletelo. Sem pa opazil in stvar niti slučajno ne bom prezrl. Zanima me, v primeru da ste sprožili reklamacijski postopek kakšna taktika se je najbolj obnesla.
Hvala za odgovore in LP
pred nekaj časa sem se odločil za nakup Prestigia Nobile 1590W. Preko računalniške firme pri kateri ponavadi opravljam počitniško delo ga naročimo pri distributerju Asbis d.o.o.. V konfiguraciji sem izrecno zahteval NVidino Go 6600. Nakar ljudje iz omenjene firme odgovorijo, da bo potrebno počakati nekaj časa, ker jih trenutno ni na zalogi, pošiljke pa ne pričakujejo v kratkem. Nato čakam. Glede na to, da sem imel vmes kolokvije me rok dobave tudi ni tako zelo motil. In ko včeraj dospem domov opazim, da mi pri nalaganju nikakor ne sprejme NVidiinih gonilnikov. Sprva se čudim, potem pa le spustim skozi čarovnika na priloženem CD-ju, ki mi avtomatsko naloži driverje za grafični pospeševalnik Intel Gma *** (ne spomnim se že tipa, ker sem jih iz jeze takoj deinštaliral). Zatem pogledam račun in opazim da je sicer zahtevan grafični procesor zaveden kot v sistem nameščena komponenta (25.600 SIT).
Glede na splošno osveščenost ljudi glede računalniškega hardwarea in množične prodaje notesnikov zadnji čas verjamem, da nisem edini ki me je to doletelo. Sem pa opazil in stvar niti slučajno ne bom prezrl. Zanima me, v primeru da ste sprožili reklamacijski postopek kakšna taktika se je najbolj obnesla.
Hvala za odgovore in LP
jRk0 ::
8 dni mas itak casa, da jim neses nazaj, brez kaksnih posebnih razlogov zakaj. itak ti morjo zamenjat to vse, saj mas racun.
You fuck up once, you loose two teeth.
Lime ::
8 dni mas itak casa, da jim neses nazaj, brez kaksnih posebnih razlogov zakaj. itak ti morjo zamenjat to vse, saj mas racun
To ni ravno nujno da je res. Odvisno od same trgovine.
Najprej ga seveda na lep način reklamiraj. Nesi ga nazaj in zahtevaj zamenjavo za željenega ali pa vrnitev kupnine.
To ni ravno nujno da je res. Odvisno od same trgovine.
Najprej ga seveda na lep način reklamiraj. Nesi ga nazaj in zahtevaj zamenjavo za željenega ali pa vrnitev kupnine.
DominusSLO ::
Če ti z izdelkom nisi zadovoljen, ti MORAJO vrnit keš! Ne vem pa ali je rok 8 ali celo 14 dni.
V primeru težav, se obrni na zavod za varstvo potrošnikov.
V primeru težav, se obrni na zavod za varstvo potrošnikov.
LapD ::
Men so pa X700 dal notr namest 6600Go ampak sm reku K jih gleda k je blo že tko dost problemov pa ni neke bistvene razlike razn to da je to moj prvi Ati kjerkoli
Utk ::
Če najdeš takšno napako, ki je nastala že pri izdelavi, imaš 8 dni časa da jo prijaviš. Teh 8 dni je od takrat ko to opaziš, ni važno kdaj...tudi če čez eno leto šele.
Crimson_Shadow ::
Tale Intel gm*** ali kaj je že, so integrirana "jajca". Tko, da jim kar lepo "zateži" za tisto, kar ti je bilo obljubljeno. Najverjetneje so pozabili 6600go in so jo "založili".
Priporočam prijazen in strpen način in se boš gotovo lepo zmenil. Račun imaš tko, da ne bi smelo biti velikih težav.
Priporočam prijazen in strpen način in se boš gotovo lepo zmenil. Račun imaš tko, da ne bi smelo biti velikih težav.
We create worlds
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Crimson_Shadow ()
mkonci ::
Ej kaj ko bi napisal katera firma je to storila, da bojo eventuelni kupci vedli na kaj paziti, oziroma izbrati zaupanja vrednega ponudnika.
Jst bi na tvojem mestu napisal katera firma je to, kaj se pa grejo...
Jst bi na tvojem mestu napisal katera firma je to, kaj se pa grejo...
LapD ::
To je pa tud res a si pogledal navodila za vsak slučaj? Prestigio ma spredi gumb za preklop med integrirano in dodatko grafično tko da te ne dobo slučajn čudn gledal na servisu
Brilko ::
Kaki indijanec si ti.
Noben te ni nategnu, ti mal preveč fantaziraš.
Spredaj desno imaš gumb, z napisom EXT VGA, katerega moraš pomakniti na desno.
Drugaič pa dvakrat premisli in preberi navodila, preden postaš bedarije.
Jao,
Noben te ni nategnu, ti mal preveč fantaziraš.
Spredaj desno imaš gumb, z napisom EXT VGA, katerega moraš pomakniti na desno.
Drugaič pa dvakrat premisli in preberi navodila, preden postaš bedarije.
Jao,
Brilko ::
Aja, to ti še postam (glede na verjetno tvojo nevednost :P), da neboš gumba med delovanjem premaknu v edsno in pričakoval učinek. Potreben je restart.
Še enkrat
Še enkrat
Brilko ::
Ne, morem še tole dopisati.
>> Sem pa opazil in stvar niti slučajno ne bom prezrl. Zanima me, v primeru da ste sprožili reklamacijski postopek kakšna taktika se je najbolj obnesla.
A veš katera taktika? Prepričaj se, da je izdelek res za v reklamacijo!
>> Sem pa opazil in stvar niti slučajno ne bom prezrl. Zanima me, v primeru da ste sprožili reklamacijski postopek kakšna taktika se je najbolj obnesla.
A veš katera taktika? Prepričaj se, da je izdelek res za v reklamacijo!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prevara Spletni nakupOddelek: Pomoč in nasveti | 4923 (1220) | Blinder |
» | Prevara? Račun za 29:47 min klicev na komercialno št. pred pol letaOddelek: Loža | 8712 (5752) | GupeM |
⊘ | Naša pravica?Oddelek: Kaj kupiti | 2461 (1931) | darkolord |
» | S.M.A.R.T. javlja napako - garancija?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1303 (1031) | Kr nekdo |
» | TELEMACH spet nateguje!!!!!!!Oddelek: Omrežja in internet | 1512 (1148) | MitjaM. |