Forum » Strojna oprema » primerjava
primerjava
_Mortal_ ::
a mi kdo lahko pove kere tehnoligije podpira GF2 ker delam eno primerjavo
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
ChiefThunder ::
nism zihr, sam kokr vem ne podpira vertex pa pixel shaderjev...
... po liniji najmanjšega odpora. ;)
Senitel ::
GeForce 256 in serija GeForce 2 so DirectX 7.0. Podpirajo: Hardware t&l (do 8 luči na trikotnik), cube mapping, anisotropy filtriranje, imajo 8 bit stencil buffer, znajo (hardwaresko) generirati koordinate za teksture (environment mapping), podpirajo 32bpp, 16bpp, paletizirane in kompresirane (DXTC) teksture, dot product 3 blending, 2048x2048 teksture, 2 blending stage-a, mip mapping na texturah in cube mappih, renderiranje na teksture, vertex blending z dvema matrikama. Podpirajo pa še nekaj stvari iz DirectX 8.0, kot so: Triadične operacije (MAD - multiply add, LERP - linear interpolation) med texturami in 2x ter 4x multisampling. Možna je tudi podpora nekaterim novostim iz DirectX 8.1 vendar za to nisem povsem ziher: "high precision textures" (format textur A2R10G10B10), generiranje ID-jev za vsak trikotnik renderiran na "shadow map" (ful dobra metoda za doseganje "poceni" in dobrih senc).
GeForce 3 je DirectX 8.0 in podpira (poleg vsega kar podpirajo prejšnji GeForce-i):
Vertex shaderje verzije 1.1, pixel shaderje 1.1, 3D teksture, teksture velikosti 4096 x 4096 (x 4096 za 3D teksture), boljši anisotropy filtering, 4 blending stage-i, mip mapping na 3D teksturah, environment bump mapping. Podpira pa tudi nakaj novosti iz DirectX 8.1: generiranje ID-jev (glej zgoraj), zelo verjetno tudi "high precision textures", in zelo verjetno tudi en zelo dober (1:16) algoritem za kompresiranje 3D tekstur (mogoče tudi 2D).
Kaj podira GeForce 2 iz DirectX 8.1 dobite v ponedeljek, ko dobim DirectX 8.1 !!
GeForce 3 je DirectX 8.0 in podpira (poleg vsega kar podpirajo prejšnji GeForce-i):
Vertex shaderje verzije 1.1, pixel shaderje 1.1, 3D teksture, teksture velikosti 4096 x 4096 (x 4096 za 3D teksture), boljši anisotropy filtering, 4 blending stage-i, mip mapping na 3D teksturah, environment bump mapping. Podpira pa tudi nakaj novosti iz DirectX 8.1: generiranje ID-jev (glej zgoraj), zelo verjetno tudi "high precision textures", in zelo verjetno tudi en zelo dober (1:16) algoritem za kompresiranje 3D tekstur (mogoče tudi 2D).
Kaj podira GeForce 2 iz DirectX 8.1 dobite v ponedeljek, ko dobim DirectX 8.1 !!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | gf mx vprašanjeOddelek: Strojna oprema | 976 (917) | Trupl0 |
» | GeForce4 čipi bodo zamudiliOddelek: Novice / Grafične kartice | 2306 (2306) | franci |
» | Pixel Sharder 1.4 demotiOddelek: Zvok in slika | 1282 (1135) | luni |