» »

Pixel Sharder 1.4 demoti

Pixel Sharder 1.4 demoti

Radiant ::

Poglejte si slike in videote za nekaj kaj nvidia se ne obvlada tukaj!!!!
http://www.rage3d.com/radeon/8500demos/...
>:D>:D>:D

Jst ::

hudo!!!!!

sm preden bo kak spil prsu vn, ku bo tok zgledal, bom bil ze v pokoju :)

njok ::

jst: niti ne... doom3 ze napoveduje nekaj podobnega...

LordWorm ::

A kdo prav da to nvidia GF3 ne zmore?Se je posteno opekel

njok ::

pravim da ne... pa nic ne pece:)

ce se ne motim gf3 ne podpira hydra-visiona...ali pac?

Radiant ::

kot prvo NE GF3 tega ne zmore zato ker ne more uporabit toliko tekstur na pixel (v sharder operaciji)in tako dolgih sharder algoritmov kot drugo HYDRAVISION je za dobit samo na Ati graficnih Nvidia sicer ima TwinWiev samo tisto je zelo nefunkcionalno in tudi baje sodec po pritozbah na nvnews tudi ne dela glih v mnogih primerih!

Smartsharder omogoca simultntno uporabo do 22 textur po sharder operaciji in 265Bit dolge algoritme lahko obdrzi v "cipu" tak dolgo ko je treba.
na drugi strani GF3 zmora "le" 16 textur po operaciji in maksimalno do 128bit dolge algoritme ki pa jih mora ob vsakem novem passu rendiranja na novo vnest v infinete fx engine

Aja ce se ne veste baje da Radeon 7500 obvlada pixel sharderje 1.1 in 1.3 (nature demo namrec dela tudi na njem)

Na grobo pogledano pa zgleda da bo glavna bitka med GF3MX in radeonom 7500 medtem ko bosta GF3Ultra ali Titan 500 (kakor koli se ze imenuje) in radeon 8500 high end kartici ce pa se slucajno zgodi da bi GF3Ultra bla hitrejsa od radeona 8500 pa lahko Ati se vedno sproducira MAXX varianto od 8500 (sodec po forumu Rage3D so en prototip imeli za na nekem sejmu v New Yorku za ogledat !)

ja ja nvidia in Ati se bosta klala mi pa bomo upam da koncno lahko kupli kako high end graficno po ceni ki ni glih tam okoli 1500 DM!
>:D>:D>:D

Senitel ::

Nebo glih držal... Sedaj je navoljo pet pod verzij pixel shaderjev v1.0 in v1.1 sta DirectX 8.0 (in na teh dveh teče nature iz 3D Marka 2001) v1.2, v1.3 in v1.4 pa so nove v DirectX 8.1. GeForce 3 podpira (oziroma bo) vse verzije razen v1.4.
Smartsharder omogoca simultntno uporabo do 22 textur po sharder operaciji in 265Bit dolge algoritme lahko obdrzi v "cipu" tak dolgo ko je treba.
na drugi strani GF3 zmora "le" 16 textur po operaciji in maksimalno do 128bit dolge algoritme ki pa jih mora ob vsakem novem passu rendiranja na novo vnest v infinete fx engine

Kaj si mislil pa s tem mi pa ni čisto jasno... Pixel shaderji podpirajo SAMO 4 texture v enem shaderju, razen v1.4 ki jih hoče 6 (zato jih tudi GeForce 3 nemore podpret, ker ni dovolj pipeline-ov). Tistih 22 (in 16) je dolžina shaderjev v inštrukcijah in NE to koliko tekstur imaš lahko. Vendar moraš zopet vedeti, da je v1.4 pixel shaderjev nekakšna "RISC" verzija prejšnjih tako, da je za isti efekt tudi potrebno nekaj več ukazov kot v prejšnjih shaderjih... Seveda pa lahko vedno če ni dovolj tekstur narediš multi pass :\...

Za podrobnejše specifikacije DirectX 8.1 pa si poglejte tole prezentacijo z meltdowna. Pa še trenuten status DirectX 9.0 klik...

Radeon 8500 je cool zadeva je nekoliko hitrejša od GeForce 3 in ima nekoliko boljši instruction set, ki pa, tako kot pri Radeon-u, nebo nikoli res zaživel (DirectX 9.0 bo spet nova verzija pixel shaderjev v2.0...)... Obenem pa tudi GeForce 3 še vedno ni pokazal vseh zob zaradi driverjev (kompresiranje za 3D teksture, high precision textures,...)

P.S.: Ko smo že pri špekulacijah za MAXX... Po mojih informacijah naj bi ključni programerji (John Carmack, Tim Sweeney,...) že dobili referenčne "next gen" (DirectX 9.0 kompatibilne !!) kartice od NVidie, vendar trenutno še nevem za kateri codename gre (NV25 ali NV30?) >:D

LordWorm ::

Hja neke cudne prijave obstajajo o ATIjevi texel in pixel zmogljivosti.Recimo scekirite kaj ej pisalo v Jokerju:Radeon lahko nadeva 3texture na 1pixel(3texel pipilini na enem pixel pipilinu) opazite okrogla kolesa-na sliki je bil dzip ki je imel res okroglo kolo.A ni to odvisno od programja?!
Recimo tako kot Q3 ki zmore krivulje ki jih lahko gledam tut jst s svojim G400.:)

Potem me pa zanima zakaj se tolk govori o pixel shaderju zakaj nobem ne dela izbolsav v smeri texel shader-se mi zdi boljsa novost(pa tut GF3 je edini ki to podpira,GF2 lahk samo pixel s.)

Mislm kot da bojo igre kej grs s ps verzijo 1.3....:\

A mislte da mi bo GF3 ratal navit vsaj do 240/250MHz z blueorbom(ali kaj bolsega) in systemblowerjem?Ker me je silno razocaral z fillratom-isto kot GF2...


ps.-a Max Payne podpira pixel al pa vertex shaderje?

LP

Senitel ::

Nekaj čemur bi se reklo texel shader NE obstaja...
Pixel shader enostavno dobi za input do 4 teksture - texle (oziroma 6 če je v1.4) in sproducira en pixel, ki ga ti potem občuduješ >:D...

Pa Max Payne ne uporablja niti vertex niti pixel shaderjev...

BTW: Pixel shaderji imajo res zelo zelo malo veze s tem, kako "okroglo" bo imel džip kolo... To je odvisno izključno od tega koliko je trikotnikov (Krivuje v Q3 - če bi imel source bi lahko spremenil samo eno cifro, in bi lahko dobil toliko trikotnikov, da bi se tvoj G400 pošteno skolcal >:D).

Radiant ::

Glede na to da so o mnenja glede teh stvari se vedno zelo deljena upam da se bodo koncno zmenli za en Skupni standard glede tega ker ce mene vprasate dokler temu ne bo tako bo stevilo iger katere bodo pxel sharderje resno koristle ostalo zalo omejeno na koncu konce pa bo tak cena odlocila zmagovalca

P.S. Za vse ki nemorate vec cakat na gamestop.com sprejemajo prednarocila za:
Radeon 8500 299$ (od 10.9.2001 na zalogi)
GF3 500 TITAN 399$

To je za vse ki ne morate vec cakat in hocete te makinice met dan po izidu !>:D>:D>:D

Radiant ::

Oproscam se se za grozno slovenscino v zgornjem komentaru ampak za 18 ur nisn spal pa se mi ni dalo niti prebrat vsega se enkrat!:O:O:O:O

luni ::

lol Radiant treba je tud malo spat ne pa samo igrce spilat pa brata gnjavit ;)
Artificial Intelligentia


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GF 4 MX (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
573539 (2494) TheJack
»

GeForce4 čipi bodo zamudili

Oddelek: Novice / Grafične kartice
131501 (1501) franci
»

Razmerje moči

Oddelek: Novice / Grafične kartice
81248 (1248) ZanzeK_001
»

O Truform-u

Oddelek: Novice / Grafične kartice
51181 (1181) Radiant

Več podobnih tem