» »

Moitel, SiMobil, ...?

Moitel, SiMobil, ...?

Matthew ::

Mene pa zanima, če zna kdo kaj svetovat glede izbire mobitel ponudnika? Januarja se mi izteče naročnina pri Mobitelu in trenutni aparat je že fuč, tako da potrebujem novega. Kaj se mi zdaj najbolj splača kot študentu, če se upošteva, da pišem relativno velik SMSjev in manj kličem? Podaljšat Mobitel, al raje na SiMobil? Nov aparat naj bo najcenejši - rabim samo klice in SMS - nič drugega.

SynTax64 ::

Hmmm... jaz npr. nebi zamenjal svojega operaterja za nic (mobitel),prvo kot prvo zaradi pokritosti,omrezje je prakticno vsepovsod,
pri simobilu je pokritost slabsa. Pol naprimer sam uporabljam studentski paket, tak da mamo studenti veliko prednost brskanja po GPRS-u
(zelo poceni prenos podatkov 1kB->0,1 SIT),pa tudi zelo veliko uporabnih funkcij mamo ze vkloplenih!
Simobil pa ima spet zelo poceni narocniska razmerja, ter zelo dobro ponudbo mobitelov!
Sam namrec uporabljam Nokio 8310, pa je ne mislin menjat za nic, najmanj da bi podajso narocnisko razmerje!
Tak da ce bi bilo po mojem bi se odloco za mobitel,ce seveda ne mislis kupovat kaksnega ''dobrega'' telefona!

LP,David

roCkY ::

En kalkulator, če se še nis pogral s čim podobnim.

iskra ::

Ma ta kalkulator nč ne praša po SMS-ih, podatkih in kam kličeš. Ni lih neka natančna zadeva.
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.

H4rVeSteR ::

Moj nasvet je SIMOBIL, Orto smart paket z opcijo mobilni. Zame osebno trenutno najboljša naročniška ponudba. Je bla dilema Mobitel : Simobil, pokritost itd.. sam mam že 4. mesec Orto smart in sm ful zadovoln. BTW prjatu je meu Mobitelovo študentsko naročnino pa sva šla skupi na Simobil pa ma manjši račun k prej pr Mobitelu.
***I have a dream***

ahac ::

Pokritost pri Simobilu že dolgo ni več problem.