» »

zamenjava kupljene robe

zamenjava kupljene robe

BlazP ::

Vcasih vem, da ce si kupil npr mobilni telefon, in ti je v manj kot 8 dneh crknil, so ti zamenjali za novega. Pa spomnem se, da se je govoril o podaljsanju tega casa. A se je to kej spremenil?

Nejc Pintar ::

Ta rok je AFAIK še vedno 8 dni.
Razen kataloške prodje kjer je rok mislim da 15 dni.
Lahko je biti prvi, če si edini!

Utk ::

Nobenih rokov ni (razen pri kataloški prodaji). Vse drugo je odvisno od garancije in trgovine.

Ales ::

Kolikor jaz vem, je 8 dni zakonski rok za prijavo skritih napak, ki so bile prisotne že ob nakupu izdelka, pa jih ob samem nakupu ni bilo moč ugotoviti. V tem roku je prodajalec dolžan tak izdelek zamenjat z novim, brez da bi kupec uveljavljal garancijo. Pogoji garancije so nekaj drugega in se uporabljajo takrat, kadar je izdelek sprva deloval, potem pa se pokvaril.

Primer tega je npr. mobitel, ki ga kupiš zapakiranega. Prvič prižgeš, polniš po navodilih, itd. pa ugotoviš, da se baterija ne napolni kot bi se morala. preden mine 8 dni od nakupa neseš nazaj in dobiš nov izdelek.

Če pa čakaš več kot 8 dni ali če se taka napaka pojavi šele kasneje, sprva pa je ni bilo, uveljavljaš garancijo in tvoj izdelek gre na popravilo, ki mora biti opravljeno v roku... koliko že? Največ 40 dni? Saj piše kje na netu, pa se mi ne da iskat zdajle koliko je... Ne dobiš pa novega izdelka, razen če prodajalec tvojega ne more popraviti oz. če on tako želi... Dobiš svojega nazaj, popravljenega.

Skratka, če je izdelek pokvarjen že ob nakupu, se vsekakor splača izkoristiti ta 8 dnevni rok, ne pa uveljavljati garancije.

Če pa z izdelkom ni nič narobe, pa ga prodajalec ni dolžan zamenjati ali vzeti nazaj. To je odvisno samo od dobre volje prodajalca...

Za kataloško prodajo pa velja, da lahko izdelek v 15 dneh vrneš brez kakršnegakoli razloga, tudi če je vse v redu z njim. Ker ga pač nisi mogel videti, preden si ga kupil... Torej sploh ni potrebno, da je karkoli narobe z njim. Vrneš in dobiš denar nazaj, če tako želiš.

tratto ::

Tule je citat iz "ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV" - njegova najnovejša različica je bila objavljena v Uradnem listu 98/2004. Njegov 37c člen govori takole:

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Predvsem bodite pozorni na besede ALI. Od prodajalca lahko brez slabe vesti zahtevate denar, pa čeprav se bo tega skušal na vse možne načine izogniti. ;((


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016455 (6383) TOP
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
203004 (2642) Jaži
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110624 (9274) bobby
»

LCD in mrtvi piksli (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
546183 (5187) Hux
»

Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoni

Oddelek: Loža
244127 (3852) goba

Več podobnih tem