Reuters - Reuters in MMC rtvslo poročata, da je Yahoo! najavil uvedbo personaliziranega oglaševanja na podlagi uporabnikovega vedenja na svetovnem spletu.
Po navedbah virov naj bi Yahoo! poleg prikazovanja personaliziranih oglasov na podlagi iskalnih vnosov, uporabljal tudi druge metode za ugotavljanje uporabnikovega zanimanja. Sledil naj bi uporabnikovemu vedenju na Yahoo-jevem portalu ter klikanju na oglasna sporočila in na podlagi tega izdelal uporabnikov profil za prikazovanje ciljanih oglasov (ang. targeted ads). Po zagotovilu odgovornih, oglaševalcem ne bodo posredovani osebni podatki uporabnikov.
Oglaševalci naj bi bili po besedah Grega Colemena iz Yahoo-ja pripravljeni za tovrsten način oglaševanja plačati več. Na MMC rtvslo se ob tem sprašujejo o etičnosti tovrstnega oglaševanja.
Nestrpno čakamo na odgovor Googla.
Novice » Zasebnost » Tudi Yahoo! bo sledil uporabnikom
OwcA ::
Sam raje gledam oglase za kaj kar me zanima kot recimo za hipoteke. Če že morajo bit, mi naj bodo vsaj všeč in morebiti celo koristni.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Tear_DR0P ::
ja takšno oglaševanje me zanima iz strani potrošnika, prav tako se vidi da je ciljani oglas všeč tudi oglaševalcem. me pa tak slog oglaševanja moti, kadar si želim zasebnosti oziroma nočem videt reklam.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
OwcA ::
me pa tak slog oglaševanja moti, kadar si želim zasebnosti oziroma nočem videt reklam.
Ampak reklame tako ali tako bodo, vprašanje je samo kakšne.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Saladin ::
Me zanima, kakšne reklame bodo bile, če bodo vnosi temeljili o odprtokodnih, brezplačnih zadevah
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
OwcA ::
Recimo izobraževanje,
programske rešitve temeleče na odprti kodi,
prirejanje odprtokodnih projektov poameznikovim željam,
analiza stroškov uporabe odprotkodnih rešitev,
tržne analize, ...
za vsak okus se korenček najde.
programske rešitve temeleče na odprti kodi,
prirejanje odprtokodnih projektov poameznikovim željam,
analiza stroškov uporabe odprotkodnih rešitev,
tržne analize, ...
za vsak okus se korenček najde.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Saladin ::
Optimist ;)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
veteran ::
Sledil naj bi uporabnikovemu vedenju
Kako pa? Za vsak IP shranjuje vseh poizvedbe? Če imaš dinamični IP je to neuporabno. Če je uporabnik za routerjem, ravno tako...
No, saj se da reklame lepo blokirat. In če nam sledi Veliki brat (država), se ne bomo razburjali, če to počnejo še iskalniki. :P
Kako pa? Za vsak IP shranjuje vseh poizvedbe? Če imaš dinamični IP je to neuporabno. Če je uporabnik za routerjem, ravno tako...
No, saj se da reklame lepo blokirat. In če nam sledi Veliki brat (država), se ne bomo razburjali, če to počnejo še iskalniki. :P
Azrael ::
Tu gre samo za izpopolnitev sedanjega sistema, reklame so itak že sedaj, samo, da iskalnik Yahoo ali Google ne ve tvojih iskanj v preteklosti. V bistvu, če to zamisel izpeljejo dobro, bomo zadovoljni vsi, uporabniki in oglaševalci.
Če pa bo kogar to preveč motilo se bodo vsekakor našla zdravila, ad removerji, brisanje piškotkov ali primerni vpisi v host datoteko.
Če pa bo kogar to preveč motilo se bodo vsekakor našla zdravila, ad removerji, brisanje piškotkov ali primerni vpisi v host datoteko.
Nekoč je bil Slo-tech.
Kaufmann ::
Enkrat septembra je bil na radio slovenija pogovor o tej temi, obenem pa so "razkrivali" črna ozadja tega . Če ima kdo kakšen link do te oddaje naj ga prilima, bi še enkrat poslušal pa ne najdem.
ni podatka
Looooooka ::
veteran glede na to da gre za uporabnike yahooja gre za registrirane uporabnike.V koncni fazi bi lahko tud na cookije to limal ampak bi bil to ze kr velk piskot =).
Pa ce ze mormo gledat bannerje pol je verjetn bols da gledamo tiste,ki nas clo zanimajo.Bomo mel saj mi kj od tega pa se bl tisti,ki jih gor limajo.
Tist,ki se za svojo privatnost tko hudo boji pa sklepam da se tko al tko ne registrira na teh yahoojih s svojimi podatki...bi blo verjetno proti njegovi paranoji.
Pa ce ze mormo gledat bannerje pol je verjetn bols da gledamo tiste,ki nas clo zanimajo.Bomo mel saj mi kj od tega pa se bl tisti,ki jih gor limajo.
Tist,ki se za svojo privatnost tko hudo boji pa sklepam da se tko al tko ne registrira na teh yahoojih s svojimi podatki...bi blo verjetno proti njegovi paranoji.
Looooooka ::
pa googlu verjetn ni treba odgovarjat.Edino stvar,ki je trenutno na velko fura je search engine...ta je ma pa tko al tko ze od zacetka targeted banner service...ki ga tko al tko lahko zalimas tud na svojo stran.
Google lahko tko kot linuxasi rece:"to smo mi mel prvi in YahooSoft to kopira od nas".
Google lahko tko kot linuxasi rece:"to smo mi mel prvi in YahooSoft to kopira od nas".
aljazh ::
@Kaufmann:
Katera oddaja in na katerem programu (RA SLO 1, VAL 202)? Morda bi se dalo priti do posnetka.
Katera oddaja in na katerem programu (RA SLO 1, VAL 202)? Morda bi se dalo priti do posnetka.
[BISI] ::
No, ko je ze ravno govora o odprtokodnosti in brezplacnosti... Mozillazine ima ze kaksen mesec Googlove tekstovne bannerje - na zacetku je bilo mogoce malo negodovanja, potem pa se navadis (beri: spregledas) ali jih onemogocis.
And then I saw her face... Mozilla Firefox
Kaufmann ::
@aljazh
Nevem imena oddaje, niti na katerem izmed rtv radiev, bila je 11.07.2005 med 13h-14h(datoteka ustvarjena). Sem snemal z allsoundrecorder-jem pa mi je po 5 minutah zaštekal. V bistvu ni pogovorna oddaja ampak speaker bere nek članek. Majhen del članka sem našel tukaj, govori pa tudi o prilagajanju cen uporabnikom na Amazonu,...
Nevem imena oddaje, niti na katerem izmed rtv radiev, bila je 11.07.2005 med 13h-14h(datoteka ustvarjena). Sem snemal z allsoundrecorder-jem pa mi je po 5 minutah zaštekal. V bistvu ni pogovorna oddaja ampak speaker bere nek članek. Majhen del članka sem našel tukaj, govori pa tudi o prilagajanju cen uporabnikom na Amazonu,...
ni podatka
poweroff ::
Če imaš dinamični IP to nima kaj dosti veze. Uporablja se namreč kombinacija IPja, cookija in še nečesa. Čisto vseh oseb seveda ne zajameš, ampak zelo velik odstotek pa.
Mimogrede: pred kakšnimi 14 dnevi sem videl kako so v Sloveniji naredili en korak naprej v analizi teh podatkov. Na podlagi brskalnih navad so namreč sposobni z visoko verjetnostjo napovedati demografske karakteristike posameznika.
Sicer je pa zanimivo, kako se zabrisuje meja med produkcijo in potrošnjo. Podatki o brskalnih navadah se ustvarjajo med potrošnjo. Ampak to so v bistvu produkcijski podatki. Se pravi posameznik hkrati s potrošnjo tudi proizvaja...
Jaz tukaj vidim dva problema. Prvi je, da je mogoče na podlagi teh zadev izvajati različne oblike diskriminacije - predvsem tržne diskriminacije (kot npr. Amazon). Včasih je diskriminacija tudi pozitivna, ampak vseeno - zakj bi jaz plačeval več zgolj zato, ker sem si prej ogledal neke druge produkte kot sosed? Zakaj sem informiran samo o nekaterih ponudbah, o drugih pa ne?
Drugi ugovor je pa ta, da gre pri tem za poseg v informacijsko zasebnost. Načeloma velja, da je treba take posege upravičiti oz. kompenzirati. Se pravi: jaz vam svoje podatke, vi meni dodaten popust. No, tukaj je prvi del izpolnjen, drugi del pa seveda ne. Spet je oškodovan potrošnik...
Mimogrede: pred kakšnimi 14 dnevi sem videl kako so v Sloveniji naredili en korak naprej v analizi teh podatkov. Na podlagi brskalnih navad so namreč sposobni z visoko verjetnostjo napovedati demografske karakteristike posameznika.
Sicer je pa zanimivo, kako se zabrisuje meja med produkcijo in potrošnjo. Podatki o brskalnih navadah se ustvarjajo med potrošnjo. Ampak to so v bistvu produkcijski podatki. Se pravi posameznik hkrati s potrošnjo tudi proizvaja...
Jaz tukaj vidim dva problema. Prvi je, da je mogoče na podlagi teh zadev izvajati različne oblike diskriminacije - predvsem tržne diskriminacije (kot npr. Amazon). Včasih je diskriminacija tudi pozitivna, ampak vseeno - zakj bi jaz plačeval več zgolj zato, ker sem si prej ogledal neke druge produkte kot sosed? Zakaj sem informiran samo o nekaterih ponudbah, o drugih pa ne?
Drugi ugovor je pa ta, da gre pri tem za poseg v informacijsko zasebnost. Načeloma velja, da je treba take posege upravičiti oz. kompenzirati. Se pravi: jaz vam svoje podatke, vi meni dodaten popust. No, tukaj je prvi del izpolnjen, drugi del pa seveda ne. Spet je oškodovan potrošnik...
sudo poweroff
BBB ::
Dobro bi se dalo to nardit. Sem se že pred pol leta razpisal v diplomi o tem in še o marsičem podobnem. Vendar vidim, da gre razvoj res po otrško kratkih korakih. Personalizirane storitve so stvar bližnje prihodnosti. In ni treba, da gre le za oglaševanje. In tudi oglaševanje se da urediti tako, da sta oglaševalec in prejemnik oglasov zadovoljna. Seveda pa bo treba precej spremeniti zakoreninjeno miselnost in tradicije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavajujoči prevodi novic na rtvslo.siOddelek: Loža | 2531 (1370) | roli |
» | Tudi SOVA analizira prometne podatke?Oddelek: Novice / Zasebnost | 3532 (2497) | poweroff |
» | Power Over Kloker- IBM...Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 3687 (3009) | Mercier |
» | Množično beleženje prometnih podatkov o telefonskih klicih AmeričanovOddelek: Novice / Zasebnost | 5673 (4042) | Matevžk |
» | Kitajska zahteva registracijo mobilnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 8248 (7071) | poweroff |