Forum » Loža » Prodajni načrt
Prodajni načrt
mijagy123 ::
Zadali so mi nalogo, da naredim univerzalni prodajni načrt, od začetka do konca.
1. Kako sploh najti kupce?
2. Kako prepričati bodoče stranke, s katerimi prijemi?
3. Kako ravnati s poslovnimi subjekti, ki odklonijo naš produkt, kako jih nadaljno obravnavamo?
Torej to mora vsebovati, prosim za pomoč in namige.
Prosil bi res za pomoč, rabim urgentno, dobrodošle povezave in mnenja in vse drugo.
1. Kako sploh najti kupce?
2. Kako prepričati bodoče stranke, s katerimi prijemi?
3. Kako ravnati s poslovnimi subjekti, ki odklonijo naš produkt, kako jih nadaljno obravnavamo?
Torej to mora vsebovati, prosim za pomoč in namige.
Prosil bi res za pomoč, rabim urgentno, dobrodošle povezave in mnenja in vse drugo.
- spremenilo: mijagy123 ()
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
mijagy123 ::
Super Sonic:
A ti si malo omejen? Gpo mam že daleč za sabo, sem rekel rabim konkreten splošen primer.
Mam kar nekaj diplomskih nalog pred sabo, kjer je le teoretiziranje, jaz bi pa rad nek univerzalen splošen primer. Ni treba cela biblija, le 2-3 strani ali pa še manj.
Torej še enkrat:
Kako najti kupce za določen produkt?
Kako ravnati s tistimi, ki to stvar rabijo pri proizvodnji (repromaterial), a odklonijo našo ponudbo-kako jih psihološko prepričati?
A ti si malo omejen? Gpo mam že daleč za sabo, sem rekel rabim konkreten splošen primer.
Mam kar nekaj diplomskih nalog pred sabo, kjer je le teoretiziranje, jaz bi pa rad nek univerzalen splošen primer. Ni treba cela biblija, le 2-3 strani ali pa še manj.
Torej še enkrat:
Kako najti kupce za določen produkt?
Kako ravnati s tistimi, ki to stvar rabijo pri proizvodnji (repromaterial), a odklonijo našo ponudbo-kako jih psihološko prepričati?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mijagy123 ()
Super Sonic ::
"Mam kar nekaj diplomskih nalog pred sabo, kjer je le teoretiziranje, jaz bi pa rad nek univerzalen splošen primer."
Rabš še kej? Sigurno je še kej no.
A gre še kdo lahko delat namest tebe?
Sej zato sm ti pa nalimu tist prej - zelo sarkastično.
Rabš še kej? Sigurno je še kej no.
A gre še kdo lahko delat namest tebe?
Sej zato sm ti pa nalimu tist prej - zelo sarkastično.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
adrian007 ::
Univerzalni prodajni načrt ne obstaja, saj se vsako prodajno področje (torej ciljna skupina) po nečem razlikuje. Ne moreš upobljati istih postopkov za prodajo pomaranč in avtomobilov. Vsaka prodajna strategija ima svoje zakone, ki pa se jih ne da poiskat na enem sajtu, eni knjigi, saj določene stvari veljajo za neko področje, za drugo pa pač ne. Obstajajo sicer splošne metode, ampak res splošne metode, kako priti do kupcev. To je predlagal uporabnik uporabi google. Res pa je, da ti nihče ne bo podal popolnega prodajnega načrta, kajti pridobivanje strank je skrivnost vsakega podjetja.
Pa tudi če bi obstajal univerzalni prodajni načrt nebi dolgo deloval, saj bi postalo tržišče s tem sranjem prenasičeno. Najbolj razumevajoč primer je recimo pri izdelavi spletnih strani. Vsak študent, ki ve kaj je HTML ponuja kvalitetne spletne strani, s katerimi bodo podjetja prišla do milijonov. Vsak drugi, ki hodi na faks počne to. Zakaj? Da si zaslužijo za štipendijo, ker je slovenska država v totalni pizdi! Doma vsi ne dobimo vsega porinjeno nekam... So izjeme, ki imajo denarja... Ampak, večina nas je takih, ki nimamo štipendije, moramo pa imeti za bencin in za hamburger pri Bobru. Tako je to. Dokler se stvari ne bodo uredile na državnem nivoju, potem se tudi za študente ne bodo. Malo izven teme... ampak ok =)
Torej, če se vrnem na staro temo. Prave strategije imajo podjetja, ki se profesionalno ukvarjajo s tem. Ravnokar sem danes poslušal seminar od Brian Tracy-ja. Kogar zanima kdo je to, naj pogugla. Je pa najboljši med najboljšimi med prodajalci.
Če se še malo vrnemo, kako povečati prodajo... za večja podjetja. Dokazano je, kar je dokazal IBM (se ravno spomnim,... bili so še omenjeni tudi drugi), ki je vložil v vsakega svojega delavca določen denar v IZOBRAŽEVANJE. Statistično dokazano, je ta delavec vrnil 26 X več, saj je s pridobljenim znanjem znal več in je bil zmožen rešiti večje probleme.
Torej, vlagajte v svoje znanje, v svoje interesno področje, v področje, ki vas zanima. Polovičarstvo danes več ne gre skozi. Ali si dober, ali si slab. Slej ko prej pa to stranke tudi ugotovijo.
Lep dan.
Pa tudi če bi obstajal univerzalni prodajni načrt nebi dolgo deloval, saj bi postalo tržišče s tem sranjem prenasičeno. Najbolj razumevajoč primer je recimo pri izdelavi spletnih strani. Vsak študent, ki ve kaj je HTML ponuja kvalitetne spletne strani, s katerimi bodo podjetja prišla do milijonov. Vsak drugi, ki hodi na faks počne to. Zakaj? Da si zaslužijo za štipendijo, ker je slovenska država v totalni pizdi! Doma vsi ne dobimo vsega porinjeno nekam... So izjeme, ki imajo denarja... Ampak, večina nas je takih, ki nimamo štipendije, moramo pa imeti za bencin in za hamburger pri Bobru. Tako je to. Dokler se stvari ne bodo uredile na državnem nivoju, potem se tudi za študente ne bodo. Malo izven teme... ampak ok =)
Torej, če se vrnem na staro temo. Prave strategije imajo podjetja, ki se profesionalno ukvarjajo s tem. Ravnokar sem danes poslušal seminar od Brian Tracy-ja. Kogar zanima kdo je to, naj pogugla. Je pa najboljši med najboljšimi med prodajalci.
Če se še malo vrnemo, kako povečati prodajo... za večja podjetja. Dokazano je, kar je dokazal IBM (se ravno spomnim,... bili so še omenjeni tudi drugi), ki je vložil v vsakega svojega delavca določen denar v IZOBRAŽEVANJE. Statistično dokazano, je ta delavec vrnil 26 X več, saj je s pridobljenim znanjem znal več in je bil zmožen rešiti večje probleme.
Torej, vlagajte v svoje znanje, v svoje interesno področje, v področje, ki vas zanima. Polovičarstvo danes več ne gre skozi. Ali si dober, ali si slab. Slej ko prej pa to stranke tudi ugotovijo.
Lep dan.
mijagy123 ::
Hvala za izčrpen odgovor. Gre se namreč za polizdelek v lesni industriji. Saj teorijo vem približno, ampak problem se pojavi takrat, ko potencialni kupec odkloni sodelovanje. Kako ga prepričati, da je naš izdelek vsaj tako dober kot tisti, ki ga uporabljajo? Googlal sem cel den, vendar po slovenskih straneh, angleščina ne gre tolko da bi znal prevesti. Našel sem kar nekaj edino na zgoraj zastavljeno vprašanje preprosto ni odgovora. Sem videl, da obstajajo določeni psihološki prijemi, da se prepričajo potencialni kupci, vendar ne vem teorijo prevesti v nek konkreten primer.
adrian007 ::
Najprej, kar je potrebno, ko prodajaš določeno zadevo je ta, da verjameš v svoj izdelek, da je res dober. Šele takrat lahko začneš prodajati. Namreč, biti moraš prepričan resnično v to, kar prodajaš. Če se boš poglobil v prodajne strategije, boš na koncu ugotovil, da ni prodajne strategije, ampak moraš imeti to tudi v sebi... Namreč ta občutek. Drugače pa se da tudi natrenirati prodajo. Če se boš pa res na koncu poglobil, pa boš ugotovil, da je prodaja v bistvu samo prenos energije... Ko stranka začuti, da je nekaj za njo koristno, si ji predal pozitivno energijo, ko pa ji predaš negativno energijo... Pa se najprej vprašaj, zakaj te je stranka zavrnila. Zaradi tega, ker si slab prodajalec? Ker si slabo predstavil izdelek? Čimbolj direktno je potrebno priti do stranke, zakaj, kakšen je tisti razlog zavrnitve. Mogoče pa nima denarja. Boljše, da na začetku izveš, da stranke tvoj izdelek ne zanima. S tem prihraniš čas in pa denar (bencin :)). Problem pa je, da imaš lahko res dober izdelek, vendar ima stranka slabši izdelek, vendar samo zaradi zaupanja v tisto podjetje ne gre vstran od njega.
Moraš se zavedati ene zadeve. Stranko je 5x težje dobiti, kot pa obstoječo obdržati. Premisli o tem stavku.
Veliko o prodaji pa boš našel v knjigi Poti do uspeha, avtorja Nikole Grubiša. Res je, da ima knjiga veliko več kot 500 strani, okrog 650, vendar je zadeva prava. Priporočam ti jo.
Lp, A.
Moraš se zavedati ene zadeve. Stranko je 5x težje dobiti, kot pa obstoječo obdržati. Premisli o tem stavku.
Veliko o prodaji pa boš našel v knjigi Poti do uspeha, avtorja Nikole Grubiša. Res je, da ima knjiga veliko več kot 500 strani, okrog 650, vendar je zadeva prava. Priporočam ti jo.
Lp, A.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple se je uklonil Rusiji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / NWO | 11115 (7914) | MrStein |
» | prodaja v trgovinah (in učenje le tega)Oddelek: Loža | 3022 (2699) | m0LN4r |
» | Kako premagati bogataša?Oddelek: Loža | 3693 (2163) | GregiB |
» | Duron Vs. CeleronOddelek: Novice / Procesorji | 2636 (2636) | drislek |
» | Dosežki proizvajalcev matičnih plošč v letu 2000Oddelek: Novice / Matične plošče | 1790 (1790) | BigFoot |