» »

My computer izginil iz sistema

My computer izginil iz sistema

melt69 ::

I have a very challenging problem.
It seems i somehow removed "my computer" and "my network"(not just the icon from desktop) from the system. My computer only
appears when i hit win+e and still it shows an empty space, while my network is to find nowhere. If i go to display
properties, customize desktop... Boxes for my computer and my network are disabled, grey(as they werent there to use. See attached
picture)

Additional: i tried 100 differet tweaks for enabling those things, i even reinstalled windows(now when i press win+e before it
opens my computer it tries to install adobe acrobat from network?!?! )

I doublechecked for viruses and other malware, and since i just bought the notebook this copy of windows is not even 1 month on
it.

I dont want to format as i configured my system and installed lots of programs for my work and college. Please help

Thanks.

Marko
  • polepsal: BigWhale ()

zee ::

Just press the Windows key+E and you'll get Windows Explorer.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

R33D3M33R ::

i even reinstalled windows
You should do a format before you reinstalled windows. If you just override the installation you don't solve anything. Oh, format is not an option for you.

Hm, then you should try safe mode (press F8 at boot) and tell what do you see. Are the icons there? Maybe something has hidden them (Tweak UI maybe)...

:D
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

urban99 ::

prva varianta:

"This will allow you to access My Computer through a shortcut. You need to
first make a new shortcut and make it point to:
%windir%\explorer.exe ::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}
You can now remove My Computer from the desktop if you need to or want
to."

link

druga:

Bring back old Desktop icons. New users of WinXP may wonder what happened to the My Documents, Internet Explorer, Network Neighborhood, and My Computer icons that were planted on the Desktop in earlier Windows versions. Most of these icons are still available for the Desktop, but they are buried in the Start menu and other menus. A few twists of the Registry keys will unlock them.

The values that turn back My Documents, Internet Explorer, My Computer, and Network Neighborhood icons all are in:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel

To restore the My Documents icon, right-click the {450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103} value, modify the Value Data from 1 to 0, and click OK.

To restore the Internet Explorer icon, right-click {871C5380-42A0-1069-A2EA-08002B30309D}, modify the Value Data from 1 to 0, and click OK.

To restore the My Network Neighborhood icon, right-click {208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}, modify the Value Data from 1 to 0, and click OK.

To restore the My Computer icon, right-click the {20DD04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} value, modify the data value from 1 to 0, and click OK.

link

r5r ::

1. Google: TweakUI
2. Poledit (Windows 95/98)
3. Start - Run - gpedit.msc (Windows built on NT Technology)

It should work.

Sicer pa se mi zdi cela tema zelo čudna, saj prvič ni slike, vendar naj bi bila prilozena (See attached picture) in drugič zakaj v angleščini? :)

Alexius Heristalski ::

Citiram melt69:
se opravicujem za anglesko verzijo..ampak sem postal na tujem forumu pa se mi ni dalo se enkrat tipkat...predvideval pa sem da znate jezik. ce je potrebno ga tudi prevedem.
se enkrat sori in res bi biu hvalezen za pomoc

Človek, ti si len na kvadrat. Skoraj ne morem verjeti.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

zee: no comment

R33D3M33R: mislim da sem omenil 100 razlicnih twikov kako dobit my comp nazaj

urban99:
1.vaianta naredi samo shortcut, to ni dejanski my comp(npr. ce hoces neki shranit s kakrsnikoli programom v okencu poleg "my recent documents, desktop, my documents, my network places in ev. history, ta shortcut ni viden")

2.varianta poskusil sem tudi to in mnogo razlicnih twikov direkt v regedit, gpeidt, instalirou malo morje tweak programov kot tweakui ali tweak xp pro ipd...
vseeno najlepsa hvala za tvoj trud

r5r: ne razumem nabolj tvoje variante (za sliko pa: ce mi poves kako jo prilozit jo z veseljem)

Alexius Heristalski: slabe stvari ki jih najprej opazimo pri drugih, najveckrat sami najbolj obvladamo!!tako da te razumem zakaj se pritozujes namesto da bi tudi ti delil svoje konstruktivno znanje z ostalimi.:P

Hja, poglej, potem pač uporabljaj Total Commander, ki je odličen nadomestek za WinExplorer ter po moje najboljši file manager. Če ti še tam ne pokaže ikon diskov in tega boš pač moral zadevo namestiti čisto na novo.
In ja, si preizkusil več antivirusnih ali samo enega?

R33D3M33R: glede virusov...samo enega, ampak zato ker mislim da bi ce bi bilo to delo virusa, se nasle se kaksne druge nepravilnosti v funkcionalnosti winsow ali ne? razen tega mi komp dela perfektno

total commander..bom poskusil. hvala

Hm, virus ni nujno da ti zmede računalnik, lahko naredi tudi samo par vragolij, ki niso opazne na prvi pogled. Recimo meni je v system32 enkrat nametal .com datoteke, ki naj bi prestregle klic po izvirni datoteki. Seveda sem zadevo takoj pogruntal, saj nikakor ni šlo zagnati recimo regedit in par drugih zadevščin...

Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows 10 z reklamami tudi v Raziskovalcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
14336710 (30274) D3m
»

Božji način v Windows 7 ni tako božji

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
306889 (4299) Bor H
»

Odklepanje mape

Oddelek: Pomoč in nasveti
71505 (1408) ziciko
»

[Windows][XP] Privzeta lokacija v raziskovalcu