» »

[Naloge]Problem

[Naloge]Problem

saily ::

Lep pozdrav!

Jest mam pa en mal večji problem an. :( :'(
Pr računalništvu morm nardit 9 nalog, če ne ne dobim podpisa, ki pa je pogoj za pristop k izpitu. Pa ok, vse lepo in prov ene 4 naloge so simpl ko pasulj, ampak ostalih 5 je pa kr neki, tko da bi lepo lepo prosila za pomoč. Evo, tukej so pa navodila za posamezne naloge, pa če mi lahko kdorkol kakorkol pomaga naj se javi. Lahko mi tudi pošle private msg, pa se magar pol prek MSNja zmenmo. Hvala!

1. NALOGA:
. Preberite dele priročnika manual.hlp (v manual.hlp-2002-07-26.zip):
- namestitev na izbrani operacijski sistem (installation)
- učno gradivo (tutorial)
2. napišite ukaz za kreiranje baze podatkov
3. napišite ukaz za kreiranje ene tabele, ki bo imela vsaj 5 stolpcev.
4. napišite datoteko s podatki (vsaj 30 vrstic), ki jo boste naložili v tabelo
5. napišite ukaz za nalaganje datoteke v bazo podatkov
6. napišite vsaj 5 poizvedb (Select)
7. če imate racunalnik namestite mysql in prekusite delovanje ukazov od točke 2 do 6 (obakrat vkljucno)
8. napišite poročilo

2. NALOGA:
Napišite program v C++, ki izpiše Fibonaccijeva števila do 100. (poskusite uporabiti objektni pristop).

3. NALOGA:
Napišite program v PHP in HTML, ki bo omogočal vnos ene vrstice podatkov za tabelo (definirali ste jo pri nalogi št.6) - to je tukaj 1. naloga

4. NALOGA:
Napišite program, ki bo izračunal vsoto števil med 1 in 10d. Rezultat naj bo ob koncu programa shranjen v registru AL.

5. NALOGA:
Osnovna verzija programa:

; FIBONACCI - jeva stevila, ki so manjša od 100d
JMP PONOVI
; zacetne vrednosti v naslova 2 in 3
DB 0 ; naslov RAM [02] je 0
DB 1 ; naslov RAM [03] je 1
PONOVI:
MOV BL,[02] ; Priredi BL enako vrednosti v naslovu 2
MOV CL,[03] ; Priredi CL enako vrednosti v naslovu 2
ADD BL,CL ; izracunaj novo Fib. Stevilo
MOV [02],CL ; priredi naslov RAM [02] enako CL
MOV [03],BL ; priredi naslov RAM [03] enako BL
CMP BL, 64 ; primerjaj BL s 100d
JS PONOVI ; ponavljaj dokler je BL manjsi od 100
END

Prvotni program popravi tako, da bo uporabljal namesto pomnilnih naslovov 2 in 3 naslova B0 in B1.


Za vsakršen odgovor že vnaprej lepa hvala.

Servus!

saily

[popravil naslov - Gundolf]
On ne voit bien qu' avec le coeur. L' essentiel est invisible pour les yeux.
  • spremenil: Gundolf ()

snow ::

preberi : preberi me - označevanje topicov prvo.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

kopernik ::

Daj poizkusi čimveč narediti sam, če se ti zatakne pri reševanju, pa le vprašaj.

Gundolf ::

Ok, lahko pomagam glede Fibonaccija v C++ (2. naloga). Vprašaj bolj konkretno kaj se ti zdi tu težko, kaj te muči, kaj ti ne gre, ipd.

4. naloga. Intelov assembler verjetno, isto vprašaj konkretno. Če ti tule enostavno rešimo vse naloge, ti ne bo kaj prida pomagalo.

Tudi 5. naloga (Fibonacci v asm) ni problema. Izgleda spet kot intelov assembler, samo ni mi jasno kaj naj bi bila naslova B0 in B1.

V PHP in SQL se pa raje ne spuščam. Sta mi pretežka v primerjavi s C++ in ASM :D

rokpok ::

Glede PHP+MySQL tako vidim, da imate nek manual. Verjetno piše v manual-u vse potrebno. Če pa res slučajno nebi šlo, pa se bom jaz spustil v (@Gundolf: težki :D) PHP in MySQL. ;)
Rad bi bil pingvin.

saily ::

Ma v bistvu po pravici povedano mi ni NIČ jasno an, ker itak morm naloge samo oddat sploh ni nujno da je men kaj jasno, ker itak nucam samo podpis za izpit. :)

Hvala za pomoč, sj če ne bom probala pa še mau po netu pobrskat. Hvala. :)

Servus!
On ne voit bien qu' avec le coeur. L' essentiel est invisible pour les yeux.

Gundolf ::

Če praviš da so 4 naloge simple kot pasulj potem ti nekaj mora biti jasno :P Ok, ne vem kakšne so tiste 4 ampak vseen.

saily ::

Tiste 4 naloge so:
-registriraj se
-prijavi se na forum
-opiši se
-opiši 2 komponenti računalnika


simpl enough?
On ne voit bien qu' avec le coeur. L' essentiel est invisible pour les yeux.

Gundolf ::

Aha, se pravi te ki so simpl nimajo veze s programiranjem.

Ok, naj ti bo, tule je rešitev tvoje četrte naloge s komentarji vred.

MOV CX,10 ; CX = 10
XOR AX,AX ; AX = 0
ADDLOOP:
ADD AX,CX ; AX = AX + CX
DEC CX ; CX = CX-1
JNZ ADDLOOP ; if CX > 0 ponovi vajo od ADDLOOP dalje
;konec programa, rešitev je v registru AX

BigWhale ::

Najvecji problem tle je naslov threada... :/

NeOman ::

fibbonacija resis z rekurzijo, nikol nism delov v c++ tukj mas pascalsko funkcijo, ki jo moras samo prevest v c++:

function fib(x:integer): integer;
begin
if (x=1) or (x=2) then fib:=1
                  else fib:=fib(x-1)+fib(x-2);
end;

ql000 ::

OK sej zdej bom pes ampak si ne morem pomagat: človek se mora samo kot bejba logirat na forum pa tipi rešijo vse božje domače naloge! Sorry Saily, tudi, če si res punca (bejba) imam še vedno isto mnenje.

Gundolf ::

Napačen odgovor neoman, fibonaccija se rešuje z rekurzijo le v teoriji.

Ja ql000, ker je punca, je v 3 dneh in pol dobila eno celo nepreverjeno rešitev in eno, ki ji ne koristi. :D Poleg tega se verjetno dajo vse naloge rešiti v 10 ali manj vrsticah.

BigWhale ::

ql,

to sem jaz ze prej enkrat pripomnil... nekaj casa nazaj... :P

saily ::

Najlepša hvala za odgovore :) ste mi pomagali :)

Nekej smo tud s kolegi clo spackal skup, ampak upamo da bo profesor talu podpise kljub temu da so naloge bolj tko tko rešene :)

Hvala za podporo. :)
On ne voit bien qu' avec le coeur. L' essentiel est invisible pour les yeux.

NeOman ::

ubistvu ni narobe, je pa precej dolgocasno cakat na rezultate pri vecjih stevilih>:D

OwcA ::

Predvsem je odvisno od jezika. V kakšnem FP jeziku recimo je rekurzija edino pravo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[C++] Naloge

Oddelek: Programiranje
274068 (2399) LordiBoy
»

Pomoč pri programiranju z javo

Oddelek: Programiranje
203573 (2500) milc
»

C++ naloge

Oddelek: Programiranje
163472 (3001) kitarist
»

[Naloga](Java)Fibonaccijevo zaporedje

Oddelek: Programiranje
132520 (2237) Nuke_H2
»

Fibonacci in čas računanja

Oddelek: Šola
81419 (1203) Pegaz

Več podobnih tem