Forum » Omrežja in internet » T-2: Informacije
T-2: Informacije
Temo vidijo: vsi
broken/link ::
fora teh 2eur je ta, da je to namenjeno bolj tistim, ki nimajo pojma, kaj je sploh to router. Oni samo vedo, da imajo brezžični internet naročen in ga plačujejo in jih ostale stvari ne zanimajo. in če karkoli ne dela, pokličeš tja in rečeš "ne dela, zrihtej". če maš svoje se pa pač sam hecaš s tem, na drugi strani maš pa samo ti dostop do tega, sam nastavlaš stvari, ... itd itd itd :) pač, vsakemu svoje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
driver_x ::
T-2 je v zadnjih časih precej spremenil svojo politiko in odnos do strank. namesto da bi se bolj trudili za pridobivanje novih naročnikov so začeli šparati na vsakem koraku in prihajati s takimi forami, kot je tale WiFi. Jaz sem pretekli mesec prekinil z njimi in šel na drugega operaterja.
DjTonic ::
Če WiFi storitve nisi nikoli uradno naročil, se ti pod nobenimi pogoji nebi smela obračunati. Če ima kdo podoben primer, naj prijavi reklamacijo takoj, ko ugotovi napako na računu. Storitev si lahko vklopiš/izklopiš tudi preko servisnih strani.
MrStein ::
Jaz sem pretekli mesec prekinil z njimi in šel na drugega operaterja.
Samo kaj, če pa je še vedno najbolj ugoden. (za žični internet, če se motim, sem samo uho za predloge)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
driver_x ::
MarStre ::
Jaz sem pretekli mesec prekinil z njimi in šel na drugega operaterja.
Samo kaj, če pa je še vedno najbolj ugoden. (za žični internet, če se motim, sem samo uho za predloge)
Ni cenejše opcije, sploh če hočeš nekaj brez vezave.
Itak pa ne bi nikoli uporabljal WiFi na teh ruterjih, ker rabiš 'točno 5 minut' da Reaver najde geslo.
Lonsarg ::
Itak pa ne bi nikoli uporabljal WiFi na teh ruterjih, ker rabiš 'točno 5 minut' da Reaver najde geslo.
Si prepričan? Vsi ISP ruterji, ki sem jih v zadnjih 5 letih imel v rokah so imeli podporo WPA2-AES podporo. Po defultu so sicer imeli vklopljeno tudi WPA1 ter TKIP, ampak to je tudi čisto solidna varnost recimo. Tistih tvojih "5 minut da shekaš" velja samo na starodavnem WEP security, tega pa že res dolgo nisem videl...
MrStein ::
read first.... gre za WPS PIN luknjo.
(sicer piše "in 4-10 hours" , ne pa 5 minut, ampak testiral nisem)
(sicer piše "in 4-10 hours" , ne pa 5 minut, ampak testiral nisem)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
SeMiNeSanja ::
Reaper dejansko rabi vse od 5min pa do 10ur - čisto vprašanje sreče. Se pa na marsikateri napravi da izklopiti WPS.
Bolj zaskrbljujoča so takšna poročila
Bolj zaskrbljujoča so takšna poročila
Lonsarg ::
read first.... gre za WPS PIN luknjo.
(sicer piše "in 4-10 hours" , ne pa 5 minut, ampak testiral nisem)
A ni WPS manualna zadeva, kjer moras fizicno gumb pritisnit da dobi client dostop? Ocitno ne in moram nastudirat kaj WPS sploh je...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
MrStein ::
PIN, persnonal identification number
številka, ki se vtipka na klientu
Idiotizem, kjer se varno WPA geslo zaobide z ne-varno 4 mestno številko.
(ja, pametno je prej prebrati, pa potem komentirati)
številka, ki se vtipka na klientu
Idiotizem, kjer se varno WPA geslo zaobide z ne-varno 4 mestno številko.
(ja, pametno je prej prebrati, pa potem komentirati)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Lonsarg ::
Brat greš samo če veš, da kaj ne veš:) Če vidim 2 ruterja z WPS in brez kakršnikoli PIN kolobocij pač logično sklepam, da so vsi WPS ruterji taki. Logično sklepanje pač ni vedno pravilno:) Torej spet en standard, ki ima preveč enih obveznih in dodatnih opcij, povrhu vsega pa še ranljiv, bljak. Poleg tega WPS PIN za piko na i sploh ni enostavnejši od vpisovanja WPA gesla.
MarStre ::
5 minut je mišljenih, koliko dela imaš da prideš do gesla. Traja pa par ur ja, samo dela avtomatsko in pustiš čez noč.
SeMiNeSanja ::
5 minut je mišljenih, koliko dela imaš da prideš do gesla. Traja pa par ur ja, samo dela avtomatsko in pustiš čez noč.
Čista loterija... sprobava se vse možne pine, skratka brutforce pristop. Lahko hitro zadane pravega, lahko pa je po Murphy-ju kakšen od tistih, ki jih sproba šele takrat, ko že misliš obupati.
Je pa treba reči, da niso vsi routerji z WPS enako ranljivi. Nekateri znajo zaznati brutforce poskuse in zadevo 'zakomplicirajo'.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
MarStre ::
Mal daljše pavze daš, pa ne blokira.
Res pa je da ne dela na vseh, a vseeno potrebno upoštevati tudi varnost ko vklopiš WiFi. Sploh v današnjem svetu iz romana 1984. Newspeak pa to, ko se bojo kmalu komisarji zglasili pred vrati, da kaj izvajaš miselne zločine...
Pri Telemachu je bilo geslo po defaultu 9 mestna številka, pa WPS ranljiv. Torej tudi če si preko slovarja napadel, ne rabiš ravno dolgo. Ne vem pa kakšno geslo ima po defaultu T2?
Res pa je da ne dela na vseh, a vseeno potrebno upoštevati tudi varnost ko vklopiš WiFi. Sploh v današnjem svetu iz romana 1984. Newspeak pa to, ko se bojo kmalu komisarji zglasili pred vrati, da kaj izvajaš miselne zločine...
Pri Telemachu je bilo geslo po defaultu 9 mestna številka, pa WPS ranljiv. Torej tudi če si preko slovarja napadel, ne rabiš ravno dolgo. Ne vem pa kakšno geslo ima po defaultu T2?
MrStein ::
Brat greš samo če veš, da kaj ne veš:)
To pa je tudi res. :)
Logično sklepanje pač ni vedno pravilno
No no, če ni pravilno, ni logično.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
togo ::
ali morda kdo ve, na koga na t2 se lahko obrnem, da mi uredijo inetrnetno povezavo brez prekinitev ?
hvala
hvala
OmegaBlue ::
helpdesk ali poštne golobe.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
driver_x ::
ali morda kdo ve, na koga na t2 se lahko obrnem, da mi uredijo inetrnetno povezavo brez prekinitev ?
hvala
Zabeleži si izpade in nato reklamiraj mesečni račun (ne plačaš položnice in priporočeno s povratnico pošlješ reklamacijo računa zaradi izpadov, ki jih navedeš zraven). Pri meni se je na ta način takoj uredilo.
Reycis ::
Ali se še kdo spominja lanskega poletja, ko je imel T-2 ogromne težave z mednarodno povezljivostjo zaradi česar je bilo nemogoče igranje online iger?
Epilog, ki se je po skoraj letu dni končno zgodil še na Akosu. Po kalvariji, ki se je dogajala lansko poletje sem zavrnil račun za september. Mojo pritožbo so mi zavrnili in zato sem spisal pritožbo na akos. Na Akosu se je T-2 zagovarjal, da težava ni bila pri njih ampak pri tujem operaterju. Jaz sem se zagovarjal, da je težava bila pri njih kar sem tudi dokazoval z logi. Traceroute iz t-2 in iz tušmobila je šel po iz ljubljane dalje po identični routi preko cogent vendar pa so se pri T-2 izgubljali paketi pri tušmobilu pa ne. Nadalje sem ugovarjal, da tudi dejstvo, da težava ni bila pri njih jih ne odveže odgovornosti, ker je težava očitno bila pri njihovem tier 1 ponudniku, ki ima neposredno pogodbo s t-2. Uporabil sem enostavno analogijo s potovalno agencijo, kjer v primeru težav pri potovanju agencija odgovarja tudi za težave za katere ni neposredno kriva agencija sama. Zato je potem T-2 uporabil obrambo, da je bila kvaliteta storitev zadovoljiva za paket, ki sem ga imel. Oziroma, da bi moral za nemoteno delovanje interneta vzeti paket, ki zagotavlja boljšo razpoložljivost. Kar je seveda absurden argument. Prizadetih uporabnikov je bilo ogromno (na t-2.rula.net v sorodni temi se nas je hitro našlo kar nekaj) in zelo perverzno je, da bi morala tako velika masa uporabnikov imeti nek poseben paket (ki ga mimogrede niti ni v ceniku) za normalno uporabo interneta.
Že na prvem naroku na Akosu sem sicer opazil, da se predstavniki akosa in T-2 med sabo poznajo zato nisem pričakoval, da bi akos izdal odločbo v našo korist. In tako se je tudi zgodilo. Sej je bil minimalen znesek. Ampak vseeno sem pričakoval, da Akos deluje v dobro uporabnikov, ne pa, da so oprode slabih operaterjev.
Epilog, ki se je po skoraj letu dni končno zgodil še na Akosu. Po kalvariji, ki se je dogajala lansko poletje sem zavrnil račun za september. Mojo pritožbo so mi zavrnili in zato sem spisal pritožbo na akos. Na Akosu se je T-2 zagovarjal, da težava ni bila pri njih ampak pri tujem operaterju. Jaz sem se zagovarjal, da je težava bila pri njih kar sem tudi dokazoval z logi. Traceroute iz t-2 in iz tušmobila je šel po iz ljubljane dalje po identični routi preko cogent vendar pa so se pri T-2 izgubljali paketi pri tušmobilu pa ne. Nadalje sem ugovarjal, da tudi dejstvo, da težava ni bila pri njih jih ne odveže odgovornosti, ker je težava očitno bila pri njihovem tier 1 ponudniku, ki ima neposredno pogodbo s t-2. Uporabil sem enostavno analogijo s potovalno agencijo, kjer v primeru težav pri potovanju agencija odgovarja tudi za težave za katere ni neposredno kriva agencija sama. Zato je potem T-2 uporabil obrambo, da je bila kvaliteta storitev zadovoljiva za paket, ki sem ga imel. Oziroma, da bi moral za nemoteno delovanje interneta vzeti paket, ki zagotavlja boljšo razpoložljivost. Kar je seveda absurden argument. Prizadetih uporabnikov je bilo ogromno (na t-2.rula.net v sorodni temi se nas je hitro našlo kar nekaj) in zelo perverzno je, da bi morala tako velika masa uporabnikov imeti nek poseben paket (ki ga mimogrede niti ni v ceniku) za normalno uporabo interneta.
Že na prvem naroku na Akosu sem sicer opazil, da se predstavniki akosa in T-2 med sabo poznajo zato nisem pričakoval, da bi akos izdal odločbo v našo korist. In tako se je tudi zgodilo. Sej je bil minimalen znesek. Ampak vseeno sem pričakoval, da Akos deluje v dobro uporabnikov, ne pa, da so oprode slabih operaterjev.
Bellzmet ::
Pohvalno, da si se tako potrudil. Žal pa je rezultat isti kot povsod. Vsi se med seboj poznajo in nimaš šans.
AndrejO ::
Že na prvem naroku na Akosu sem sicer opazil, da se predstavniki akosa in T-2 med sabo poznajo zato nisem pričakoval, da bi akos izdal odločbo v našo korist.
Če se z nekom redno srečuješ in dopisuješ vsak mesec že nekaj let zapovrstjo, bi moral biti resnično mentalno prizadet, da se ne bi "poznal". To pa seveda še ne pomeni, da so zato sedaj prijatelji ali kaj podobnega.
In tako se je tudi zgodilo. Sej je bil minimalen znesek. Ampak vseeno sem pričakoval, da Akos deluje v dobro uporabnikov, ne pa, da so oprode slabih operaterjev.
Ali si kdaj morda pomislil, da so tvoji argumenti nični in tvoje pravne teorije na katerih temeljijo ne zdržijo neodvisne presoje?
Reycis ::
Osebno sem menjal na Telemach, ker za 50 eur dobimo več kot pri t-2. Odločitev je bila povsem ekonomska in ne čustvena.
Andrej0: navedel sem svoje argumente in njihove argumente tako da lahko vsak zase presodi. Vendar pa so na Akosu so šli celo tako daleč, da so opredelili igranje iger kot PROFESIONALNO RABO INTERNETA za katero bi moral pri operaterju zakupiti paket, ki presega navadno browsanje po spletu. Če ta argument lahko zdrži neodvisno presojo potem smo pa res v riti.
Andrej0: navedel sem svoje argumente in njihove argumente tako da lahko vsak zase presodi. Vendar pa so na Akosu so šli celo tako daleč, da so opredelili igranje iger kot PROFESIONALNO RABO INTERNETA za katero bi moral pri operaterju zakupiti paket, ki presega navadno browsanje po spletu. Če ta argument lahko zdrži neodvisno presojo potem smo pa res v riti.
AndrejO ::
"Enostavna analogija s potovalno agencijo" ne obstaja, ker imajo potrošniki za potovanja posebej opredeljene pravice v ZVPot. Če ne najdeš ekvivalentne zakonske podlage v OZ, ZVPot ali ZEKom, potem je tvoj argument ničen, ker brez zakonske podlage ni primerljiv s pravico, ki to zakonsko podlago ima.
Pa še kakšna napaka v sklepanju se bi našla.
Recimo to, da če trdiš, da ti je bila povzročena škoda, potem to verjetno ni "običajna uporaba". Odvisno od tega, kaj in kako si trdil, je zelo verjetno, da si se sam zašil tudi s kakšno svojo lastno izjavo v postopku. Ne bi bilo prvič.
Sicer pa si že naredil, kar ima nezadovoljna stranka možnost storiti in kar prodajalca vedno najbolj zaboli: svojo denarnico si "odnesel" drugam.
Pa še kakšna napaka v sklepanju se bi našla.
Recimo to, da če trdiš, da ti je bila povzročena škoda, potem to verjetno ni "običajna uporaba". Odvisno od tega, kaj in kako si trdil, je zelo verjetno, da si se sam zašil tudi s kakšno svojo lastno izjavo v postopku. Ne bi bilo prvič.
Sicer pa si že naredil, kar ima nezadovoljna stranka možnost storiti in kar prodajalca vedno najbolj zaboli: svojo denarnico si "odnesel" drugam.
cegu ::
Operater mora 80% časa tebi ponujati oglaševano hitrost, v nasprotnem primeru se lahko pritožiš.
Samoregulacijski kodeks
Če je hitrost torej 6 dni v mesecu nižja, se lahko pritožiš. Sam kako bo človek to meril.
Samoregulacijski kodeks
Če je hitrost torej 6 dni v mesecu nižja, se lahko pritožiš. Sam kako bo človek to meril.
AndrejO ::
Meri se vedno v operaterjevem omrežju. V drugih omrežjih tvoj operater nima vpliva na promet, zaradi česar ni možno vzpostaviti neposredno odgovornost tvojega operaterja. V odsotnosti bolj specifičnega predpisa, ki bi vzpostavil podlago za takšno odgovornost, imaš v sporu zelo malo upanja na uspeh, če bi želel kriviti svojega operaterja za npr. težave na strani Cogenta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Reycis ::
Andrej0, že iz prvega posta je očitno, da si nekdo ki pozna razmere na akosu, po drugem postu pa je več kot očitno tudi, da ste iz T-2 in točno poznate moj primer.
Izkoristili ste mojo omembo denarne škode, ki pa sploh ni bila razlog za pritožbo. To je bilo v izjavi tudi jasno povedano, vendar pa ste zadevo izkoristili, da ste to predstavili kot profesionalno uporabo interneta. Vsak laik ve, da se v online igrah obračajo veliki denarji. Konkretno v igri, ki sem jo jaz igral je nanadzorovana izguba povezave pomenila, da sem v igri umrl. To pa pomeni nekaj ur igranja, da nazaj pridobim izgubljeni EXP ali pa cca 1 EUR za revive brez izgube expa. Ni se mi šlo za ta denar ampak zato, ker ste mi povsem uničili lansko poletje z prikrivanjem problema in 5 mesečnim zavlačevanjem preden je bil problem odpravljen. Škoda v izgubljenih živcih in izgubljenem času je tista, ki me jezi. Jezi me tudi to, da je bil prizadetih še veliko mojih prijatevljev in vseskupaj najbrž na tisoče vaših uporabnikov. Večina jih najbrž niti izvedela ni, da je bil za njihove težave kriv T-2. Mogoče sem bil edini, ki sem primer privlekel do Akosa. Problem je T-2 skoraj v celoti pometel pod preprogo.
In vem, da najbolj boli odklop in sem odjavil oba priključka, ki smo jih imeli pri T-2. Nisem se ustavil tam. Prav tako sem že uredil preklop brata na siol in pravi, da na bakru deluje bolje kot je pri vas na optiki. Jeseni, ko se izteče vezava staršem bodo tudi oni menjali. Mislim, da je tudi kak uporabnik zamenjal operaterja že lansko poletje potem, ko je po zaslugi forumov izvedel, da je za njegovo slabo izkušnjo v online igrah kriv T-2.
Ma si niti nisem želel nekega masovnega prehoda uporabnikov stran od T-2, ker vsi ISPji imajo nekaj masla na glavi. Želel sem si predvsem, da bi se o problemu vedelo in da se kaj takega v prihodnosti nebi več ponovilo. Zato me je odličitev Akosa, da vam pomaga zadevo ušutkati razžalostila. Še nadalje pa ste me razžalostili vi, ki ste se poskušali predstaviti kot tretja oseba in se postavili na stran Akosa. S tem ste mi prikazali, da lahko operaterji delajo kar hočejo in pri temu jim pomaga neka inšititucija, ki bi morala biti neodvisna ampak je na njihovi strani. In seveda vi potem to inštitucijo zagovarjate. Seveda, ko pa delajo za vas. ROKA ROKO UMIJE.
Izkoristili ste mojo omembo denarne škode, ki pa sploh ni bila razlog za pritožbo. To je bilo v izjavi tudi jasno povedano, vendar pa ste zadevo izkoristili, da ste to predstavili kot profesionalno uporabo interneta. Vsak laik ve, da se v online igrah obračajo veliki denarji. Konkretno v igri, ki sem jo jaz igral je nanadzorovana izguba povezave pomenila, da sem v igri umrl. To pa pomeni nekaj ur igranja, da nazaj pridobim izgubljeni EXP ali pa cca 1 EUR za revive brez izgube expa. Ni se mi šlo za ta denar ampak zato, ker ste mi povsem uničili lansko poletje z prikrivanjem problema in 5 mesečnim zavlačevanjem preden je bil problem odpravljen. Škoda v izgubljenih živcih in izgubljenem času je tista, ki me jezi. Jezi me tudi to, da je bil prizadetih še veliko mojih prijatevljev in vseskupaj najbrž na tisoče vaših uporabnikov. Večina jih najbrž niti izvedela ni, da je bil za njihove težave kriv T-2. Mogoče sem bil edini, ki sem primer privlekel do Akosa. Problem je T-2 skoraj v celoti pometel pod preprogo.
In vem, da najbolj boli odklop in sem odjavil oba priključka, ki smo jih imeli pri T-2. Nisem se ustavil tam. Prav tako sem že uredil preklop brata na siol in pravi, da na bakru deluje bolje kot je pri vas na optiki. Jeseni, ko se izteče vezava staršem bodo tudi oni menjali. Mislim, da je tudi kak uporabnik zamenjal operaterja že lansko poletje potem, ko je po zaslugi forumov izvedel, da je za njegovo slabo izkušnjo v online igrah kriv T-2.
Ma si niti nisem želel nekega masovnega prehoda uporabnikov stran od T-2, ker vsi ISPji imajo nekaj masla na glavi. Želel sem si predvsem, da bi se o problemu vedelo in da se kaj takega v prihodnosti nebi več ponovilo. Zato me je odličitev Akosa, da vam pomaga zadevo ušutkati razžalostila. Še nadalje pa ste me razžalostili vi, ki ste se poskušali predstaviti kot tretja oseba in se postavili na stran Akosa. S tem ste mi prikazali, da lahko operaterji delajo kar hočejo in pri temu jim pomaga neka inšititucija, ki bi morala biti neodvisna ampak je na njihovi strani. In seveda vi potem to inštitucijo zagovarjate. Seveda, ko pa delajo za vas. ROKA ROKO UMIJE.
SeMiNeSanja ::
Meni pa nikoli ne bo jasno, kako je lahko nekdo tako zasvojen z neko butasto igro, da zaradi nje izgublja živce in se preganja vse do AKOS-a.
Si morda pomislil, da bi tožil ponudnika igre, ker je zadevo tako zanič naredil, da ob vsaki minimalni prekinitvi (katero je na internetu treba pričakovati!) 'umreš'? Morda pa le ni kriv provider ampak kilavo narejena igra?
Si morda pomislil, da bi tožil ponudnika igre, ker je zadevo tako zanič naredil, da ob vsaki minimalni prekinitvi (katero je na internetu treba pričakovati!) 'umreš'? Morda pa le ni kriv provider ampak kilavo narejena igra?
cegu ::
Če stranka ne more uporabljati internetne storitve je kriv operater, kdo je za njim stranke ne zanima. Tako kot mene ne zanima, kdo je tebi ukradel kolo, ki sem ti ga posodil. Vrniti mi ga moraš ti.
Človek je plačeval za storitev, ki ni bila kvalitetna in za to bi najmanj moral dobiti povrnjen denar.
Človek je plačeval za storitev, ki ni bila kvalitetna in za to bi najmanj moral dobiti povrnjen denar.
SeMiNeSanja ::
Če stranka ne more uporabljati internetne storitve je kriv operater, kdo je za njim stranke ne zanima. Tako kot mene ne zanima, kdo je tebi ukradel kolo, ki sem ti ga posodil. Vrniti mi ga moraš ti.
Človek je plačeval za storitev, ki ni bila kvalitetna in za to bi najmanj moral dobiti povrnjen denar.
Ali pa je igral igro, ki ni bila optimalno koncipirana za WAN omrežja?
Človek je plačal za hitrost prenosa podatkov - to je po vsej verjetnosti tudi dobil. Ni pa plačal za trajanje pinga, niti ni plačal za 99,99999% razpoložljivost med točko A in točbo B na internetu.
Če mu drug ponudnik nudi boljšo zanesljivost, se pač odseliš k drugemu. Jadikovati tu nimaš kaj. Lahko pa tudi obiščeš kakšnega strokovnjaka za zasvojenosti, pa teh problemov (in še katerih drugih) potem sploh ne boš več imel.
AndrejO ::
Andrej0, že iz prvega posta je očitno, da si nekdo ki pozna razmere na akosu, po drugem postu pa je več kot očitno tudi, da ste iz T-2 in točno poznate moj primer.
Saj ne vem, kaj naj napišem. Preden si se odločil na pamet ugibati, bi bilo dobro, če bi pogledal kdo sem in kaj delam. Ne skrivam se, moja identiteta je javen podatek, ravno tako tudi moj trenutni delodajalec.
Še nadalje pa ste me razžalostili vi, ki ste se poskušali predstaviti kot tretja oseba in se postavili na stran Akosa. S tem ste mi prikazali, da lahko operaterji delajo kar hočejo in pri temu jim pomaga neka inšititucija, ki bi morala biti neodvisna ampak je na njihovi strani. In seveda vi potem to inštitucijo zagovarjate. Seveda, ko pa delajo za vas. ROKA ROKO UMIJE.
Če vidiš povsod okoli sebe samo in zgolj zaroto, potem me končen izkupiček tvojega spora ne preseneča. Nimam vedno prav, pogosto se zmotim, ker ne vem vsega, ampak očitno nekaj bo na temu, da sem zgolj iz tvojih navedb uganil kaj se je v sporu pred AKOS tudi dejansko dogajalo. Vsaj to vzemi v razmislek.
Rias Gremory ::
Lahko pa tudi obiščeš kakšnega strokovnjaka za zasvojenosti
Aha, taki delajo pri internetnih ponudnikih. Zato pa je tako slabo.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Reycis ::
Andrej0, če bi zares tako odlično bral potem bi videl tudi, da se mi ni šlo za denar ampak zato, da se o problemu govori (in ne ponovi). Preko Akosa sem zahteval dobropis za en ušiv mesec naročnine - drobiž.
Moja želja je bila, da T-2 problema ne uspe pomesti pod preprogo. Zato sem želel objavo novice o problemu takrat na Slo-Techu pa so mi predlog zavrnili. Vseeno sem takrat pisal o problemu v tej temi pa tudi na t-2.rula.net forumu. Tam je moj thread prilezel do 125 postov in 20k ogledov. Na temu forumu sem si sicer izposodil tole temo ampak mislim, da je bil rezultat podoben. Zato vseeno sem zadovoljen z izkupičkom.
Moja želja je bila, da T-2 problema ne uspe pomesti pod preprogo. Zato sem želel objavo novice o problemu takrat na Slo-Techu pa so mi predlog zavrnili. Vseeno sem takrat pisal o problemu v tej temi pa tudi na t-2.rula.net forumu. Tam je moj thread prilezel do 125 postov in 20k ogledov. Na temu forumu sem si sicer izposodil tole temo ampak mislim, da je bil rezultat podoben. Zato vseeno sem zadovoljen z izkupičkom.
AndrejO ::
Andrej0, če bi zares tako odlično bral potem bi videl tudi, da se mi ni šlo za denar ampak zato, da se o problemu govori (in ne ponovi). Preko Akosa sem zahteval dobropis za en ušiv mesec naročnine - drobiž.
0,01 EUR ali pa 1.000 EUR, v postopkih ne sme biti razlikovanja. Če si pred AKOS nastopil z enakimi argumenti, kot si jih predstavil tukaj, potem je rezultat vsaj po mojem mnenju pričakovano takšen, kot je.
Moja želja je bila, da T-2 problema ne uspe pomesti pod preprogo. Zato sem želel objavo novice o problemu takrat na Slo-Techu pa so mi predlog zavrnili. Vseeno sem takrat pisal o problemu v tej temi pa tudi na t-2.rula.net forumu. Tam je moj thread prilezel do 125 postov in 20k ogledov. Na temu forumu sem si sicer izposodil tole temo ampak mislim, da je bil rezultat podoben. Zato vseeno sem zadovoljen z izkupičkom.
Potem bi lahko skoraj rekel, da ni nihče, ničesar in nikamor pometel. Sploh pa ne pod preprogo.
MrStein ::
Včeraj sem skoraj videl helikopter.
(kaj berem Lady al kva? modi?)
(kaj berem Lady al kva? modi?)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
PS: Pred časom je bil še manj opazen problem. ISP itak "pri nas vse deluje". Po več mesecih problem izgine isti teden ko reklamiram račun.
Vir: Blokirani porti pri dostopu na slo-tech.com
Občasno nedelovanje Slo-Techa iz SiOL-ovega omrežja
Odpravljena blokada TCP vrat
Vir: Blokirani porti pri dostopu na slo-tech.com
Občasno nedelovanje Slo-Techa iz SiOL-ovega omrežja
Odpravljena blokada TCP vrat
Nasvidenje v naslednji vojni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Izi ::
T-2 sporoča, da so presenečeni šele danes izvedeli za svoj stečaj in da za uporabnike ne bo nobenih sprememb saj bodo še naprej zagotavljali vse storitve.
T-2 storitve bodo delovale nemoteno
T-2 storitve bodo delovale nemoteno
Izi ::
Čak kak lahko gre firma v stečaj, pa še naprej obratuje normalno?
Če ne drugače so verjetno kakšni zakoni da se infrastrukture, ki je nujna za obratovanje države ne da kar ugasniti.
Pomisli kakšna anarhija in zmeda bi nastala, če bi tretjina Slovenije (34%) naenkrat ostala brez televizije, petina (18,6%) brez interneta in petina brez telefonov.
Potem lahko zapremo slovenijo in se vsi skupaj odpravimo na Hrvaško na nekajmesečni prisilni dopust
konspirator ::
Pomisli kakšna anarhija in zmeda bi nastala, če bi tretjina Slovenije (34%) naenkrat ostala brez televizije,
Prav nobena ?
Bolj bi bil problem, če bi zmanjkalo elektrike.
--
konspirator ::
Samo ne dolgo.
Bazne postaje delajo na elektriko, ki je na agregatih ni "za vedno".
Bazne postaje delajo na elektriko, ki je na agregatih ni "za vedno".
--
Lonsarg ::
Kako lahko T-2 GRE v stečaj, če je pa že dobro leto v stečaju in podjetje vodi stečajni upravitelj in ne lastniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
driver_x ::
Kako lahko T-2 GRE v stečaj, če je pa že dobro leto v stečaju in podjetje vodi stečajni upravitelj in ne lastniki.
Tisti stečaj so nekaj sodno izpodbijali.
Čak kak lahko gre firma v stečaj, pa še naprej obratuje normalno?
Stečaj ne pomeni konca poslovanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
Izi ::
Kako lahko T-2 GRE v stečaj, če je pa že dobro leto v stečaju in podjetje vodi stečajni upravitelj in ne lastniki.
T-2 je bil v stečaju lanskega septembra in oktobra. T-2 se je takrat pritožil na višje sodišče in uspel. Stečaja je bilo konec.
Nato so se spet pritožili dolžniki in od danes je T-2 spet v stečaju. Ali se lahko T-2 spet pritoži pa trenutno še ni znano...
Sodniška vojna torej.
T-2 je dolžan 150 milijonov, prodaja pa se za okoli 80 milijonov, ampak kupca še niso našli. Zanimanje je bilo ampak, ker ni bilo znano ali se bo lahko kupnina pretvorila v lastniški delež so vsi kupci odšli.