» »

Čip za turbo dizle

Čip za turbo dizle

Soon ::

Pozdrav

Zanima me, če imate izkušnje.
Meni so povedali: avto manj kuri, večji navor in neškoduje motorju.
Sicer tole ni najbolj primeren forum ampak bom vseno vesel nasvetov.

Lp
Miran

Primoz78 ::

Ja kolega ma to not v leonu Sport 110KM original...z chipom naj bi imel okrog 136KM...manj kuri, ker ma vec navora amapak full kadi!...zdaj nevem ali kadi ker nima dobrega izgorevanja ali kaj drugega. Pomojem pa neki ze skodi motorju...ker ce gledas 110KM in pa 130KM motorji Tdi nimajo samo drugega chipa ampak tudi turbina naj bi bila vecja itd...to ti bo kdo drug znal razlozit, ker se ne prevec spoznam. Ce bos pa kaj takega notr dajal pa daj pri pooblascenem serviserju za tvoj avto, ker mislim da ti tako ostane garancija...nisem pa zihr!

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Calligula ::

Cip je zelo vredu zadeva. Vse napisano je res. Pac izboljsa delovanje motorja-optimizira ga.
PRiporocal bi ti pa tale elektro servis na Brncicevi-pozabil kako se rece. Zelo dobre cipe imajo in tudi anredijo odlicno.

Ce mislis avto met, se ti splaca. Se obcutno pozna. Sploh pri zivahnosti in pospeskih. Avto dobi dosti bolj poskocen karakter.

IceIceBaby ::

Soon, avto enako ali malo manj kuri če voziš isto kot pred čipanjem. Ko enkrat začneš izkoriščati dodatno moč pa je logično, da kuri več.

Če misliš čipat se pozanimaj tukaj http://www.rsrmotorsport.com/ ali http://www.car-invent.com/. Pokliči oba pa se pozanimaj kako in kaj.

AndrejS ::

Pa naj ti dajo garancijo na motor - se pravi da pri pooblaščenem serviserju kupi čip.
Znani so primeri, da se je potem turbina razletela.

profii ::

Rsr motorsport na brnčičevi. tam zveš najvač.
RSR

IceIceBaby ::

AndrejS če je stvar narejena profesionalno te nima kaj skrbet. Če je avto pred čipanjem uredu in nima za sabo že 200kkm, oziroma če je redno vzdrževan praktično ni tveganja, da bi blo kaj narobe.

Drugo je pa kakšen garažni tuning, ko nekdo, ki nima pojma preprosto navije boost in pričakuje čudeže. Takrat gre lahko marsikaj narobe. Zato pa priporočam RSR ali car-invent. Oba imata dyno tester na katerem lahko opravljata tuning in na katerem se lahko prepričate o razliki pred in po čipanju.

WarpedGone ::

Čipanje pomeni zamenjava kompjuterja, ki nadzira vžig in še par motornih parametrov.

Če je to res, se pa sprašujem kaj potem z drugim čipom izgubiš?

Če nič, se še bol sprašujem zakaj ni že originalno tak čip notr.

?
Zbogom in hvala za vse ribe

Dr_M ::

Če nič, se še bol sprašujem zakaj ni že originalno tak čip notr.

zato, da lahko en s 100km stane 4 mio sit, 130km 4.5mio sit in 150km 5 mio sit.
samo in le za to. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IceIceBaby ::

WarpedOne, preberi si na strani od RSR. Je lepo napisano.

Microsoft ::

Moznost je tudi ta, da je originalen cip tako kot je zaradi tega, ker veljajo neki predpisi, kolko dizel lahko kadi.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

WarpedGone ::

Hja, stvar verjetno špila sam so haklci zram. Motor že dobi na moči, ampa vse ostalo ostane pa isto in dobiš Yugo 65 kompleks. Močnejši mašini je treba prilagodit podvozje, izpušni sistem, olje etc, pol so še morebitne težave ob garanciji in se človk vpraša al se to res splača.

Le zato da maš še večje probleme vozt po predpisih :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Calligula ::

Dizelski avtomobili majo ze po defaultu ponavadi mocnejse menjalnike,.. in vse kar naj bi prenasalo navor..

Ce bo avto vozil povsem enako kot zdaj, bo samo manj goriva pokuril. Ce ga bo tisal kot zmesan bo pac tudi obraba vecja.
Samo drugace pa ni nekih vark,..

Problem je bil ja pri Avdijih bencinarjih, ki so sli pri 1.8 litrih iz 150 na 280 konjev. To je malo kriza za bogi 4cilindrski motorcek in pa zavore, menjalnik, obese, lezaje,... ki so bli misljeni nekako do 180 ks..

Pri dizlih pa je to malo drugace...

IceIceBaby ::

Audijev 1.8T gre tudi do 400 konjev, pa se baje povsem normalno vozi po naših cestah. Pač dober tuner, ki ve kaj dela.

WarpedOne, za tistih 20, 30 konjev dodatka ni kakšne hude potrebe za prilagajanje drugih delov avtomobila. Izpuh je povsem zadosti, podvozje je pri takšnih avtomobilih tudi naravnano tako, da zmore dodatne konje, olje je potrošni material...

Pri takšnih majhnih posegih ni nekih hudih haklcev. Podobna zadeva kot če grafično s kakšnim softmodom "naviješ" na specifikacije močnejšega modela. Pač odkleneš tisto kar so v fabriki zaklenili, da lahko prodajajo več verzij. Podobno je pri avtomobilih. Motorji in nasploh vse komponente imajo precej rezerve, da mirno prenesejo tistih 20% več moči, ki pride s čipanjem.

Soon ::

Pozdrav

Mam že vgrajen čip. Čez tehničnega je šlo brez problemov-emisije.
Avto ima večji navor, boljše pospeške in malce več pokadi, če pritisnem do daske.
Čip mi je zamenjal serviser ZEGA. Cena 60.000 SIT za Alfo 156 2,4 JTD

Lep pozdrav
Miran

Calligula ::

Soon kateri motor imas? Tistega, ki ima originalno 140ps? Koliko imas sedaj konjev? 164? 170?

Soon ::

140 KM, ker je letnik 2001, Letnik 2000 imajo 138 KM
Bisto čipa je povečan navor, konjev pa je tam cca 25 KM več

Lp
Miran

Calligula ::

Si dal cipat na Brncicevi?
KAko je s porabo zdaj?

Ker kolega ravno posiljam z isto Alfo in motorjem na cipanje.

Soon ::

Avtoservis Zega - Komen

Lp
Miran


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Čipiranje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9515897 (12439) m0LN4r
»

Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDI

Oddelek: Na cesti
195061 (4380) bambam20
»

Prvi avto/tisoč vprašanj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10115886 (14088) krucymucy
»

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10819405 (16556) Unknown_001
»

Avtomob čip

Oddelek: Na cesti
254393 (3996) Dr_M

Več podobnih tem