Forum » Loža » Kaj sovražite pri drugih voznikih?
Kaj sovražite pri drugih voznikih?
Stepni Volk ::
Napake so vedno +/-
še dva načina preverjanja točnosti tahometra:
C - informativni radar - stojijo v marsikaterem mestu, mimo se zapeljite točno po omejitvi in glejte kaj pravi. Niso vedno na istem mestu, zato jih poiščite. Iz mojih izkušenj v različnih vozilih je bilo odstopanje 8-10% v minus od tega, kar mi je kazal števec (Scenic, Twingo, Polo, Modus, Kangoo)
D - radar Golovec - peljite se točno 80Km/h, obrnite in naredite še en krog, tokrat 81Km/h, potem 82Km/h... dokler vas ne slika. Sporočite nam rezultat
še dva načina preverjanja točnosti tahometra:
C - informativni radar - stojijo v marsikaterem mestu, mimo se zapeljite točno po omejitvi in glejte kaj pravi. Niso vedno na istem mestu, zato jih poiščite. Iz mojih izkušenj v različnih vozilih je bilo odstopanje 8-10% v minus od tega, kar mi je kazal števec (Scenic, Twingo, Polo, Modus, Kangoo)
D - radar Golovec - peljite se točno 80Km/h, obrnite in naredite še en krog, tokrat 81Km/h, potem 82Km/h... dokler vas ne slika. Sporočite nam rezultat
Utk ::
Vsaj v Evropi je že nekaj let zakon, da števec v avtu ne sme NIKDAR kazat manj kot je prava hitrost. Koliko kaže narobe je pa odvisno od dostih stvari, gum, temperature, marsičesa, ampak niti v najslabšem primeru ne moreš it hitreje kot kaže. Zato že kar mora bit nastavljen tako da kaže malo več, za vsak slučaj. Kakšni starejši so pa znali kazat tudi manj.
Stepni Volk ::
Rezultati testa 200 vozil in napak, ki jih kažejo merilci hitrosti: KLIK
Zanimivo, ameriški noramtiv dovoljenega odstopanja je 4% od najvišje hitrosti na merilniku :)
Evropski normativ, ECE-R 39 je bolj strikten: prikazana hitrost nikoli NE SME biti NIŽJA in ne sme biti višja od 1/10 prave hitrosti (true speed) + 4Km/h.
Potem sledi še enak nasvet, kot sem ga že podal: board computer, kot najbolj realen prikazatelj trenutne hitrosti.
Zanimivo, ameriški noramtiv dovoljenega odstopanja je 4% od najvišje hitrosti na merilniku :)
Evropski normativ, ECE-R 39 je bolj strikten: prikazana hitrost nikoli NE SME biti NIŽJA in ne sme biti višja od 1/10 prave hitrosti (true speed) + 4Km/h.
Potem sledi še enak nasvet, kot sem ga že podal: board computer, kot najbolj realen prikazatelj trenutne hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Stepni Volk ::
ADAC pravi takole:
Gesetzliche Vorschriften
Trotz der genannten Ungenauigkeitsfaktoren darf nie weniger als die tatsächlich gefahrene Geschwindigkeit angezeigt werden (wichtig für die Einhaltung von Tempolimits). Der notwendige Toleranzbereich der Anzeige muss also nach "oben" verlagert werden, d.h. angezeigt wird grundsätzlich mehr als die tatsächlich gefahrene Geschwindigkeit.
Gesetzlich zulässig ist eine Voreilung von 10 % zuzüglich 4 km/h (§57 StVZO). Bei 50 km/h darf die Voreilung also bis zu 9 km/h, bei Tempo 100 bis zu 14 km/h betragen. Diese recht großzügigen Toleranzwerte sind eine Folge der Angleichung europäischer Bauvorschriften (hier: Richtlinie ECE R-39).
Na kratko: NIKOLI MANJ od prikazane hitrosti, temveč le 10% + 4 km/h, kar znaša pri:
50Km/h max 9Km/h,
100Km/h max 14km/h
Se pravi, če vas policija ustavi, ker ste vozili 59Km/h in ne 50 oz. 114 in ne 100, je kriv proizvajalev merilnika in ne vi.
Lepa odskočna deska za pritožbe, saj "ECE-R 39" velja tudi pri nas.
ECE R-39 je v veljavi od l.2000... tako da za vozila pred tem letom velja kak drug predpis, kakšna so dovoljena odstopanja tam, ne bi vedel.
Gesetzliche Vorschriften
Trotz der genannten Ungenauigkeitsfaktoren darf nie weniger als die tatsächlich gefahrene Geschwindigkeit angezeigt werden (wichtig für die Einhaltung von Tempolimits). Der notwendige Toleranzbereich der Anzeige muss also nach "oben" verlagert werden, d.h. angezeigt wird grundsätzlich mehr als die tatsächlich gefahrene Geschwindigkeit.
Gesetzlich zulässig ist eine Voreilung von 10 % zuzüglich 4 km/h (§57 StVZO). Bei 50 km/h darf die Voreilung also bis zu 9 km/h, bei Tempo 100 bis zu 14 km/h betragen. Diese recht großzügigen Toleranzwerte sind eine Folge der Angleichung europäischer Bauvorschriften (hier: Richtlinie ECE R-39).
Na kratko: NIKOLI MANJ od prikazane hitrosti, temveč le 10% + 4 km/h, kar znaša pri:
50Km/h max 9Km/h,
100Km/h max 14km/h
Se pravi, če vas policija ustavi, ker ste vozili 59Km/h in ne 50 oz. 114 in ne 100, je kriv proizvajalev merilnika in ne vi.
Lepa odskočna deska za pritožbe, saj "ECE-R 39" velja tudi pri nas.
ECE R-39 je v veljavi od l.2000... tako da za vozila pred tem letom velja kak drug predpis, kakšna so dovoljena odstopanja tam, ne bi vedel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Jst ::
Kakšen GPS pa priporočaš, Stepni Volk? Proizvajalec, cena?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Stepni Volk ::
Yakumo Delta + Marco Polo je bil po Auto Bild-ovem izboru najboljši. Cena cca. 350 EUR.
Drugače teme o tem že obstajajo na tem forumu:
GPS navigacija
GPS sistem
...
Drugače teme o tem že obstajajo na tem forumu:
GPS navigacija
GPS sistem
...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Jst ::
Kako je z mapami?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
LPP ::
Hej! Zakaj je blo vsaj 200 odgovorov v tej temi v zvezi s hitrostjo? A vas nic drugega ne moti?
Mene denimo moti neuporaba smernikov vozil okoli mene. Pa ko vozniki pred menoj nesocialno zapeljejo v krizisce pri zavijanju levo in mislijo le na svojo rit. Globina krizisca pomeni, da se pomaknes tako globoko, da ne oviras nasprotivozecih in s tem omogocis cim vecim udelezencem za seboj, da prevozijo zeleno luc ali rumeno puscico.
Pohvalil bi pa tiste, ki mi odstopijo prednost, ko se vkljucujem na glavno cesto ali ko zavijam levo, tiste ki brez pomisleka ustavijo pred prehodom za pesce in se najbolj tiste udelezence v prometu, ki so zmozni se odlociti za uporabo javnih prevoznih sredstev, ceprav imajo na razpolago svojega jeklenega konjicka. Tako se najbolj pripomore k varnosti na cesti. (Izpodbijajte me!)
Varnost na cesti: policija je zaznamovala nekaj crnih tock na cestah. Lahko bi jih oznacili tudi s prometnim znakom.
Zalostno je, da je letos umrlo na cestah okrog 100 ljudi. Bo jih pa se enkrat toliko. Ce bo sreca :(
Pa se eno dejstvo. Vsak tretji Slovenec bo vsaj enkrat poskodovan v prometni nesreci. (jst sem ze bil)
Pa se tole, ce koga zanima oz. ce bo dalo komu misliti. Stroski prometnih nesrec v letih 1995 do vkljucno 2000 so stali slovensko druzbo, reci in pisi, 358 milijard! SIT.
Da pa ne govorimo o eksternih stroskih (tisti, ki jih povzrocitelj ne placa, oskodujejo pa sirso druzbo), ti vsako leto prispevajo tudi do 3% BDP. Sem steje vse od zastojev in izgubljenega casa v njih do brezplacnih parkirnih mest, kot tudi onesnazevanje s strupenimi izpuhi ter hrupom.
Se opravicujem, k sem se tolk razpisal, ne bom vec. ;)
Mene denimo moti neuporaba smernikov vozil okoli mene. Pa ko vozniki pred menoj nesocialno zapeljejo v krizisce pri zavijanju levo in mislijo le na svojo rit. Globina krizisca pomeni, da se pomaknes tako globoko, da ne oviras nasprotivozecih in s tem omogocis cim vecim udelezencem za seboj, da prevozijo zeleno luc ali rumeno puscico.
Pohvalil bi pa tiste, ki mi odstopijo prednost, ko se vkljucujem na glavno cesto ali ko zavijam levo, tiste ki brez pomisleka ustavijo pred prehodom za pesce in se najbolj tiste udelezence v prometu, ki so zmozni se odlociti za uporabo javnih prevoznih sredstev, ceprav imajo na razpolago svojega jeklenega konjicka. Tako se najbolj pripomore k varnosti na cesti. (Izpodbijajte me!)
Varnost na cesti: policija je zaznamovala nekaj crnih tock na cestah. Lahko bi jih oznacili tudi s prometnim znakom.
Zalostno je, da je letos umrlo na cestah okrog 100 ljudi. Bo jih pa se enkrat toliko. Ce bo sreca :(
Pa se eno dejstvo. Vsak tretji Slovenec bo vsaj enkrat poskodovan v prometni nesreci. (jst sem ze bil)
Pa se tole, ce koga zanima oz. ce bo dalo komu misliti. Stroski prometnih nesrec v letih 1995 do vkljucno 2000 so stali slovensko druzbo, reci in pisi, 358 milijard! SIT.
Da pa ne govorimo o eksternih stroskih (tisti, ki jih povzrocitelj ne placa, oskodujejo pa sirso druzbo), ti vsako leto prispevajo tudi do 3% BDP. Sem steje vse od zastojev in izgubljenega casa v njih do brezplacnih parkirnih mest, kot tudi onesnazevanje s strupenimi izpuhi ter hrupom.
Se opravicujem, k sem se tolk razpisal, ne bom vec. ;)
Ljubljanski potniški promet
poluks ::
starejsi ko se bolj pocasi vozis - najbrz zaradi proimanjkovanja energije in posledicno volje po norenju.
Je pa res da je najhujse ko en vozi 80km/h ne glede kje je v naselju al pa na avtocesti!
po moznosti je to en deda okoli 80-ih let
Je pa res da je najhujse ko en vozi 80km/h ne glede kje je v naselju al pa na avtocesti!
po moznosti je to en deda okoli 80-ih let
suse80 ::
Moje skromno mnenje na to temo: Večinoma prometni znaki omejujejo najvišjo dovoljeno hitrost, ne najnižjo... zakon je treba spoštovati, ker je pač tak kot je. In če piše omejitev 90, pač NE SMEŠ voziti hitreje, tudi če cesta dopušča 200 na uro. Lahko pa voziš npr 70 ali 80.
Vsak dan se že nekaj let vozim 100 km v službo ( 2x50 km) in mi gre pošteno na živce, ko me prehitevajo tam, kjer je omejitev 50, pa celo sam vozim nekaj več... Popolnoma nerazumno. Prehitevajo me včasih celo avti kimajo precej šibkejši motor ( vozim kangoo dci 80). In prehitevajo me na avtocesti tovornajki in kombiji, ki imajo nalepko 80, ki jim PREPOVEDUJE vožnjo več kot 80... seveda me prwehitevajo takrat, ko jaz vozim tam nekje 135 po števcu, da ne bo pomote...
Skratka v sloveniji je na cestah popolna nedisciplina in po moje bi morali kazni za prehitro vožnjo še potrojiti.
Vsak dan se že nekaj let vozim 100 km v službo ( 2x50 km) in mi gre pošteno na živce, ko me prehitevajo tam, kjer je omejitev 50, pa celo sam vozim nekaj več... Popolnoma nerazumno. Prehitevajo me včasih celo avti kimajo precej šibkejši motor ( vozim kangoo dci 80). In prehitevajo me na avtocesti tovornajki in kombiji, ki imajo nalepko 80, ki jim PREPOVEDUJE vožnjo več kot 80... seveda me prwehitevajo takrat, ko jaz vozim tam nekje 135 po števcu, da ne bo pomote...
Skratka v sloveniji je na cestah popolna nedisciplina in po moje bi morali kazni za prehitro vožnjo še potrojiti.
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org
Kitty ::
Prepotenca - človeška lastnost, ki se včasih pojavlja kot posledica pomanjkanja uveljavljenosti v družbi in privatnem življenju - ali precenjevanje samega sebe. To sovražim pri drugih voznikih. Ostale lastnosti (npr. počasnost) so v nasprotju s prepotenco zanemarljive, čeprav nadležne. Velikokrat sem priča nevarnim prehitevanjem in izsiljevanjem prednosti drugih voznikov, končni rezultat nevarnega početja pa je, da pridobi kakšno minuto, če sploh. In seveda slaba volja (če gre vse po sreči) drugih voznikov, ki ga na cesti srečajo...
poluks ::
najvecji problem je prehitra voznja skozi naselja, kaj sm hotu rect da ne bo pomote, Ne motijo me tisti ki vozijo zunaj naselja 80km/h ampak tisti ki vozijo zunaj in znotraj naselja 80km/h, ker izven naselja so najbolj pametni ces treba pocasi vozit(posledicno ustvarjajo kolone, se posebaj ce vozijo za tovornjakom/kombijom in ne prehitijo) pol se pa v naselju vozijo 80km/h in se ne zavedajo da se ne morejo pravocasno ustaviti ce bi jim slucajno kdo, recimo otrok presekal pot!
strpnost je prva vozniska vrlina
strpnost je prva vozniska vrlina
TESKAn ::
Še nekaj, kar sovražim pri drugih voznikih - vozijo počasi, eden tik za drugim, tako da jih je skoraj nemogoče prehitet - če že moreš vozit počasi za nekom, vozi na primerni razdalji, da te lahko kdo prehiti!
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
TESKAn ::
Ja, enega po enega pa tudi ne moreš, ker ni prostora vmes...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
perci ::
teskan: vedno sem bil prepričan, da če je kolona, ne smeš prehitevati niti enega po enega, ne pa samo cele kolone
Pa da ne bo kdo mislu, da sem brez greha - ze dostkrat prehitel kolono, ce sem ocenil, da je varno in da imam dovolj konjev pod havbo, da mi bo zneslo.
Pa da ne bo kdo mislu, da sem brez greha - ze dostkrat prehitel kolono, ce sem ocenil, da je varno in da imam dovolj konjev pod havbo, da mi bo zneslo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Utk ::
Ja sej je tako, ampak če recimo vozi en tovornjak, za njim pa en avto ki nima namena prehitevat, lahko prehitiš oba, enega po enega. Če je pa več takih ki nočejo prehitevat v koloni, se pa mora itak tist ta prvi umaknit. No, tako naj bi blo, pa seveda ni.
darh ::
perci -- isto tu... ampak to da kolone ne smeš prehitevat, pa prvič slišim...
Definicija kolone pa je? Več kot eden? Več kot 2? 3?
Definicija kolone pa je? Več kot eden? Več kot 2? 3?
Excuses are useless! Results are priceless!
Sergio ::
vec kot 1. jasno.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
flipflop ::
53. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
Pa da nekateri ne boste spet bluzili v tri krasne kakor je navada, si preden nameravate kaj napisati, poglejte v zakon, evo URL: http://www.avtosola-formula3000-sp.si/Z...
Pa da nekateri ne boste spet bluzili v tri krasne kakor je navada, si preden nameravate kaj napisati, poglejte v zakon, evo URL: http://www.avtosola-formula3000-sp.si/Z...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flipflop ()
Sergio ::
Ups. Nisem vedel. Sori.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
flipflop ::
Nisem ravno tebi pisal, ampak že v več temah o vožnji se je našel kdo, ki je nekaj pisal in potem tisto trdil, čeprav je bilo jasno da ni tako. Kot recimo tista o pospeševalnem pasu na avtocesti, ko eni ne vejo da se je treba do polne črte vključiti, če ne gre se je pa treba ustaviti. Mislijo, da se na tem pasu ne sme zavirati, in potem te prehitevajo po odstavnem pasu.
dj cotto ::
Kaj sovražite pri drugih voznikih?
1. Izsiljevanje prednosti s stranske ceste.
a) V smeri tvoje vožnje.
b) Prehitevaš vozilo, kreten pa s tvoje leve zavije na glavno cesto proti tebi, ker je videl, da mu z leve nihče ne pelje, desno pa se ni prepričal.
2. Neuporaba in nepravilna uporaba smernikov.
a) Najprej zabremza, po možnosti na ful, ko pa že zavija, vključi smernik, da enkrat utripne.
b) Na LJ obvoznici pripelje po klancu navzdol in ne nakaže ali se bo vključil na obvoznico, ali pa bo šel po klancu navzgor z obvoznice. Ja, dragi moji, tudi to je potrebno nakazati in ne samo z enim, ali dvema utripoma, ampak ves čas vožnje po zaviralno - pospeševalnem pasu.
c) Vključevanje smernika, ko že zapelje na zaviralni pas na AC
d) Vključevanje smernika 10m pred zavijanjem, namesto 50m, oz. privišjih hitrostih celo še prej, glede na stanje na vozišču
3. Sekanje ovinkov. Zagotovo že 50% slovenskih voznikov seka nepregledne!!! ovinke, ne glede na hitrost s katero se vozijo. Dostikrat bi lahko kakšnega voznika na dvosmerni cesti prehitel po desni v lev ovinek, ki ga le-ta pred menoj s hitrostjo 50km/h seka.
4. Neuporaba vzvratnih ogledal, ki nekaterim celo štrlijo v nebo, ali pa jih imajo zaprta.
5. Vozniki, ki se vozijo manj od omejitve, ko jih poskušam prehiteti, pa pospešijo na 100, 110 tudi 120, češ kakšen kreten sem, ker jih poskušam prehiteti! Saj oni vozijo varno v skladu z razmerami na cesti! "Zakaj bi me prehitel, saj bo povzročil prometno nesrečo! Prekleti idiot! Bolje da malo pospešim in bo ostal zadaj, da ne bo ogrožal še drugih! Ja, kaj mu paje?! Še kar se sili. Ne, ne boš me!" 100, 110, 120. Nekako mi rata priti mimo, 200m mi še sledi, jaz zmanjšam na dovoljenih 100 (po števcu med 105-110), on pa se po Dolenjki spet veselo vozi 60. Halo?!
6. Otrok čaka na prehodu za pešce in ni ga junaka, ki bi mu ustavil. (Velja tudi za ostale pešce.)
7. Prehiteva kolesarja in ne nakaže s smernikom. Še posebej je nevarno, če to napravi pred teboj vozeči tovornjak, ali kombi.
8. Vožnja po levem pasu AC, ali hitre ceste , ko na levem pasu ni nikogar. Ali pa po Celovški, trzinski obvoznici,... ker bo čez štiri križišča zavil levo "Kaj je, kreten?! Saj se vozim 130 (lahko tudi manj)! Po predpisih se vozi! Kaj se ti bom jaz umikal!" Prvič, vožnja po prehitevalnem pasu tudi ni v skladu s predpisi (razen če gre za prehitevanje, seveda) in drugič, nekdo zgoraj je napisal, da lahko nekdo iz opravičljivih razlogov vozi precej počasneje od omejitve. Enako velja tudi za hitrejšo vožnjo. Obstaja lahko tisoč razlogov, kar pa ne opravičuje nevarne vožnje!
9. Vožnja v rdečo
10. Zapiranje križišč. "Saj imam zeleno! Bodo že počakali, če ne bom mogel pravočasno zapustiti kižišča! Saj sem bil prvi v njem! Kaj mi zdaj trobiš, bedak, boš pač počakal na naslednjo zeleno."
In še bi lahko našteval.
Ni vse v predpisih, veliko je odvisno tudi od kulture voznikov in ta je pri večini Slovencev na psu! Primer: Po AC se pelješ 110. Dohitevaš tovornjak, ki vozi 70-80 km/h (vem da je to že redko ). Na varni razdalji ga hočeš začeti prehitevati. Na enaki razdalji kot si ti od tovornjaka je v istem trenutku nekdo na levem pasu, ki te že prehiteva s 130km/h. Po CPP ti ne bi smel prehiteti tovornjaka, ker te nekdo že "prehiteva". Vendar je ta, ki te "prehiteva", to storil nekoliko bolj zgodaj (ali pa se že 10km kar tako, v lastno veselje pelje po levem pasu). Razlika v hitrosti med teboj in tovornjakom je 30-40km/h, med teboj in vozilom, ki te "prehiteva" pa le 20. Kaj je sedaj bolj varno in kulturno? Da ti "žlajfaš" kot nor, ali da začneš prehitevati, vozilo za teboj pa samo nekoliko spusti gas in te spusti predse, namesto da ti začne besno blendati, žugati in po možnosti še malo pospeši?
1. Izsiljevanje prednosti s stranske ceste.
a) V smeri tvoje vožnje.
b) Prehitevaš vozilo, kreten pa s tvoje leve zavije na glavno cesto proti tebi, ker je videl, da mu z leve nihče ne pelje, desno pa se ni prepričal.
2. Neuporaba in nepravilna uporaba smernikov.
a) Najprej zabremza, po možnosti na ful, ko pa že zavija, vključi smernik, da enkrat utripne.
b) Na LJ obvoznici pripelje po klancu navzdol in ne nakaže ali se bo vključil na obvoznico, ali pa bo šel po klancu navzgor z obvoznice. Ja, dragi moji, tudi to je potrebno nakazati in ne samo z enim, ali dvema utripoma, ampak ves čas vožnje po zaviralno - pospeševalnem pasu.
c) Vključevanje smernika, ko že zapelje na zaviralni pas na AC
d) Vključevanje smernika 10m pred zavijanjem, namesto 50m, oz. privišjih hitrostih celo še prej, glede na stanje na vozišču
3. Sekanje ovinkov. Zagotovo že 50% slovenskih voznikov seka nepregledne!!! ovinke, ne glede na hitrost s katero se vozijo. Dostikrat bi lahko kakšnega voznika na dvosmerni cesti prehitel po desni v lev ovinek, ki ga le-ta pred menoj s hitrostjo 50km/h seka.
4. Neuporaba vzvratnih ogledal, ki nekaterim celo štrlijo v nebo, ali pa jih imajo zaprta.
5. Vozniki, ki se vozijo manj od omejitve, ko jih poskušam prehiteti, pa pospešijo na 100, 110 tudi 120, češ kakšen kreten sem, ker jih poskušam prehiteti! Saj oni vozijo varno v skladu z razmerami na cesti! "Zakaj bi me prehitel, saj bo povzročil prometno nesrečo! Prekleti idiot! Bolje da malo pospešim in bo ostal zadaj, da ne bo ogrožal še drugih! Ja, kaj mu paje?! Še kar se sili. Ne, ne boš me!" 100, 110, 120. Nekako mi rata priti mimo, 200m mi še sledi, jaz zmanjšam na dovoljenih 100 (po števcu med 105-110), on pa se po Dolenjki spet veselo vozi 60. Halo?!
6. Otrok čaka na prehodu za pešce in ni ga junaka, ki bi mu ustavil. (Velja tudi za ostale pešce.)
7. Prehiteva kolesarja in ne nakaže s smernikom. Še posebej je nevarno, če to napravi pred teboj vozeči tovornjak, ali kombi.
8. Vožnja po levem pasu AC, ali hitre ceste , ko na levem pasu ni nikogar. Ali pa po Celovški, trzinski obvoznici,... ker bo čez štiri križišča zavil levo "Kaj je, kreten?! Saj se vozim 130 (lahko tudi manj)! Po predpisih se vozi! Kaj se ti bom jaz umikal!" Prvič, vožnja po prehitevalnem pasu tudi ni v skladu s predpisi (razen če gre za prehitevanje, seveda) in drugič, nekdo zgoraj je napisal, da lahko nekdo iz opravičljivih razlogov vozi precej počasneje od omejitve. Enako velja tudi za hitrejšo vožnjo. Obstaja lahko tisoč razlogov, kar pa ne opravičuje nevarne vožnje!
9. Vožnja v rdečo
10. Zapiranje križišč. "Saj imam zeleno! Bodo že počakali, če ne bom mogel pravočasno zapustiti kižišča! Saj sem bil prvi v njem! Kaj mi zdaj trobiš, bedak, boš pač počakal na naslednjo zeleno."
In še bi lahko našteval.
Ni vse v predpisih, veliko je odvisno tudi od kulture voznikov in ta je pri večini Slovencev na psu! Primer: Po AC se pelješ 110. Dohitevaš tovornjak, ki vozi 70-80 km/h (vem da je to že redko ). Na varni razdalji ga hočeš začeti prehitevati. Na enaki razdalji kot si ti od tovornjaka je v istem trenutku nekdo na levem pasu, ki te že prehiteva s 130km/h. Po CPP ti ne bi smel prehiteti tovornjaka, ker te nekdo že "prehiteva". Vendar je ta, ki te "prehiteva", to storil nekoliko bolj zgodaj (ali pa se že 10km kar tako, v lastno veselje pelje po levem pasu). Razlika v hitrosti med teboj in tovornjakom je 30-40km/h, med teboj in vozilom, ki te "prehiteva" pa le 20. Kaj je sedaj bolj varno in kulturno? Da ti "žlajfaš" kot nor, ali da začneš prehitevati, vozilo za teboj pa samo nekoliko spusti gas in te spusti predse, namesto da ti začne besno blendati, žugati in po možnosti še malo pospeši?
Utk ::
Ja seveda vemo kaj je prav in kulturno, in vemo kaj se dogaja...ko se kreteni vozijo stalno 180 po levem pasu in mislijo da imajo stem pravico do celega levega pasu. Takim se še s posebenim veseljem postavim s svojih dobrih 130, pol pa naj bremzajo.
Imaš pa tudi bedakov ki te poooool ure prehitevajo, par metrov za tabo, potem pa pride tovornjak pred tabo, in kaj lahko narediš...greš pred njih, ali bremzaš. Pa pismo, če prehitevaš pejd naprej, če ne, pejd nazaj. Ne pa 4 metre za mano po levem pasu vozit.
Imaš pa tudi bedakov ki te poooool ure prehitevajo, par metrov za tabo, potem pa pride tovornjak pred tabo, in kaj lahko narediš...greš pred njih, ali bremzaš. Pa pismo, če prehitevaš pejd naprej, če ne, pejd nazaj. Ne pa 4 metre za mano po levem pasu vozit.
BigWhale ::
> on pa se po Dolenjki spet veselo vozi 60. Halo?!
A ni po dolenjki omejitev 50?
> Vožnja po levem pasu AC, ali hitre ceste , ko na levem pasu ni nikogar. Ali pa po
> Celovški, trzinski obvoznici,...
Celovska ni hitra cesta (prav tako ne dunajska, smartinka, trzaska ali pa trzinska obvoznica, niti cesta hoce-mb ni), tam se lahko clovek pelje po levem pasu in lahko ga po desnem prehitis. Za zadnjo cesto, ki sem jo nastel tega ne bi trdil, ker je afaik regionalna cesta, omejitev 90, mogoce to ne velja.
> Na enaki razdalji kot si ti od tovornjaka je v istem trenutku nekdo na levem
> pasu, ki te že prehiteva s 130km/h. Po CPP ti ne bi smel prehiteti tovornjaka,
> ker te nekdo že "prehiteva".
Ce das ti smernik, da bos prehiteval, potem te oni, ki je za tabo in bi rad prehiteval, ne sme prehiteti. Vozil, ki se lotevajo prehitevanja, se ne sme prehitevati.
A ni po dolenjki omejitev 50?
> Vožnja po levem pasu AC, ali hitre ceste , ko na levem pasu ni nikogar. Ali pa po
> Celovški, trzinski obvoznici,...
Celovska ni hitra cesta (prav tako ne dunajska, smartinka, trzaska ali pa trzinska obvoznica, niti cesta hoce-mb ni), tam se lahko clovek pelje po levem pasu in lahko ga po desnem prehitis. Za zadnjo cesto, ki sem jo nastel tega ne bi trdil, ker je afaik regionalna cesta, omejitev 90, mogoce to ne velja.
> Na enaki razdalji kot si ti od tovornjaka je v istem trenutku nekdo na levem
> pasu, ki te že prehiteva s 130km/h. Po CPP ti ne bi smel prehiteti tovornjaka,
> ker te nekdo že "prehiteva".
Ce das ti smernik, da bos prehiteval, potem te oni, ki je za tabo in bi rad prehiteval, ne sme prehiteti. Vozil, ki se lotevajo prehitevanja, se ne sme prehitevati.
TESKAn ::
b) Prehitevaš vozilo, kreten pa s tvoje leve zavije na glavno cesto proti tebi, ker je videl, da mu z leve nihče ne pelje, desno pa se ni prepričal.
Če se ne motim, mimo križišč ne smeš prehitevat, sploh pa nikoli ne veš, če se oni, ki ga prehitevaš, ne bo lotil zavijat v križišču.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
EjTi ::
trzinska obvoznica
To je cesta od rondoja na obvoznici do Trzina?
Kot vem, je na začetku te ceste en bel avtoček na pravokotni modri tabli.
To je cesta od rondoja na obvoznici do Trzina?
Kot vem, je na začetku te ceste en bel avtoček na pravokotni modri tabli.
alyscha ::
Ko vse tole berem (od zacetka naprej) mi postaja slabo.... Iz določenih vasih postov je razbrati agresivnost, prepotentnost, ki jo kazete med voznjo. Mislite, da je to pravi kraj za kazanje tega, kaj zmorete in kaj znate? Na plin zna tiščat vsak, to ni nobena umetnost. Je pa precej nevarno. Pred kratkim sem v prometni nesreci za vedno izgubila sebi drago osebo, zaradi nekega prepotentnega norca, ki je po ovinkasti magistrali vozil nekaj cez 100 namesto 80 oz 90 kot je omejitev. Verjetno je razmisljal podobno kot nekateri od vas, mogoce se mu je mudilo, vendar hitrost je bila za tisto cesto vsekakor prevelika. Ceprav je morda mislil ´da bo šlo´. Tudi on je umrl. Povejte mi, se vam zdi vredno? Pritiskat na plin in kazat svoje spretnosti, ki jih tako ali tako nihce ne opazi? Vsakemu od vas, ki vozite prehitro in nepazljivo, se lahko zgodi enaka usoda, ogrožate pa s tem še druge udeležence v prometu.
Meni je kristalno jasno, da dokler nisi priča neki hudi nesreči, dokler nisi sam čustveno prizadet, se nevarnosti premalo zavedaš. Ko pa vidiš, da lahko v nesreči umre nedolžna oseba, zaradi prepotentnosti druge strani, pa začneš na stvari gledati drugače. Zato vas lepo prosim, vozite po omejitvah (saj nič ne rečem za 5 ali pa 10 km na uro več), ne izsiljujte prednosti, bodite pozorni v avtu tako kot nikjer drugje. Če vsaj malo spremljate novice boste vedeli, da je na naših cestah skoraj vsake par dni ena smrtna žrtev. In če sebe ne cenite toliko, da bi vozili previdno, naredite to vsaj zaradi drugih.
Meni je kristalno jasno, da dokler nisi priča neki hudi nesreči, dokler nisi sam čustveno prizadet, se nevarnosti premalo zavedaš. Ko pa vidiš, da lahko v nesreči umre nedolžna oseba, zaradi prepotentnosti druge strani, pa začneš na stvari gledati drugače. Zato vas lepo prosim, vozite po omejitvah (saj nič ne rečem za 5 ali pa 10 km na uro več), ne izsiljujte prednosti, bodite pozorni v avtu tako kot nikjer drugje. Če vsaj malo spremljate novice boste vedeli, da je na naših cestah skoraj vsake par dni ena smrtna žrtev. In če sebe ne cenite toliko, da bi vozili previdno, naredite to vsaj zaradi drugih.
TESKAn ::
Ena ideja (pa čisto resno) - kaj če bi za pogoj za vozniški izpit dali eno noč dela z urgentno ekipo v rešilcu? Kot dodatek, da iz prve roke vidiš, kaj se lahko zgodi...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Super Sonic ::
"Zato vas lepo prosim, vozite po omejitvah (saj nič ne rečem za 5 ali pa 10 km na uro več), ne izsiljujte prednosti, bodite pozorni v avtu tako kot nikjer drugje. Če vsaj malo spremljate novice boste vedeli, da je na naših cestah skoraj vsake par dni ena smrtna žrtev"
Nekih 60% ljudi ne vozi po omejitvah - to je osnovni problem, ki ga je protrebno razumeti.
Če ga ne, se spravljaš v nevarno situacijo.
Tudi sam sem bil že priča prometni nesreči, v kateri so umrli 4 ljudje; nek norec je prehiteval kolono 6 vozil - jasno na čelu kolone je nekdo vozil zelo počasi (namesto 90-60), potem pa je počilo. Toliko krvi ti pač da mislit.
Čeprav bolezen naroda je neizmerna - ni dvoma.
Nekih 60% ljudi ne vozi po omejitvah - to je osnovni problem, ki ga je protrebno razumeti.
Če ga ne, se spravljaš v nevarno situacijo.
Tudi sam sem bil že priča prometni nesreči, v kateri so umrli 4 ljudje; nek norec je prehiteval kolono 6 vozil - jasno na čelu kolone je nekdo vozil zelo počasi (namesto 90-60), potem pa je počilo. Toliko krvi ti pač da mislit.
Čeprav bolezen naroda je neizmerna - ni dvoma.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
darh ::
Nekaj časa nazaj sem na TV gledal posnetek crash-testa, kako se avto zaleti v drevo pri 30, 50, ... 90 km/h.
To bi mogli predvajat namesto reklam za pralni prašek.
To bi mogli predvajat namesto reklam za pralni prašek.
Excuses are useless! Results are priceless!
alyscha ::
Ta zadeva, da bi moral vsak, ko naredi izpit, eno noc prezivet na urgentni se meni sploh ne zdi tok slaba. Al pa vsaj en obhod po intenzivnem oddelku. Pa srecanje s tistimi v bolnici, ki so zaradi nesrece ostali invalidi....Potem bi se vsak zamislil, tud ce bi bruhal takrat, ko bi moral ta ogled cez dat. Pa res bi lahko blo vec reklam, jumbo plakatov k bi opozarjal na to.
Edina stvar k me skrbi pr vsem tem je ta, da tistih norcev k majo v glavi vtepen svoj prav, nobena stvar ne premakne... Sam da je frajer v avtu pa da vozi kak njemu paše, drugi mu ze neojo govorili..... Samo problem je, ker se ne zavedajo, da zelo velik takih na cestah umre.
Edina stvar k me skrbi pr vsem tem je ta, da tistih norcev k majo v glavi vtepen svoj prav, nobena stvar ne premakne... Sam da je frajer v avtu pa da vozi kak njemu paše, drugi mu ze neojo govorili..... Samo problem je, ker se ne zavedajo, da zelo velik takih na cestah umre.
Utk ::
Ja zdej bomo otroke strašili še z racefranimi trupli ob avtocestah Tomija in Jerrija so pa umaknili, ker je preveč nasilen
No, za nesreče niso krivi samo norci. Danes sm vidu dve ljubljanske gospe, v kraju 70km izven Ljubljane, v Berlingu (petsedežnem da ne bo pomote) so pa imele 5 otrok plus one dve seveda. Na zadnjih sedežih je sedela deklca stara okoli 12, zravn nje pa še 3 malčki do petih let. Na sprednjih sedežih pa une dve, sopotnica je imela pa v naročju še enega malčka. Ki je bil tolk majhen da bi moral bit v otroškem sedežu. Kot cigani. Tudi če se je vseh drugih predpisov držala skoz do Ljubljane...to je bolano. Me pa res zanima kako drugače vozi...če vozi "počasi" je preprosto neumna, če vozi hitro, je nora.
No, za nesreče niso krivi samo norci. Danes sm vidu dve ljubljanske gospe, v kraju 70km izven Ljubljane, v Berlingu (petsedežnem da ne bo pomote) so pa imele 5 otrok plus one dve seveda. Na zadnjih sedežih je sedela deklca stara okoli 12, zravn nje pa še 3 malčki do petih let. Na sprednjih sedežih pa une dve, sopotnica je imela pa v naročju še enega malčka. Ki je bil tolk majhen da bi moral bit v otroškem sedežu. Kot cigani. Tudi če se je vseh drugih predpisov držala skoz do Ljubljane...to je bolano. Me pa res zanima kako drugače vozi...če vozi "počasi" je preprosto neumna, če vozi hitro, je nora.
Dami ::
Ok, ni se mi dal vsega brat zato bom sam povedal da se strinjam s prvim postom.
Dans sem se vozil mim Tepanj kjer je cca 1.5km čiste pregledne ravnine (omejitev 90, pač zunaj naselja) za dvema voznikoma. Čeprav včasih potegnem prek 100, nisem zgubljal živcev ter se lepo vozil 90 za njima. Nakar vidim ob cesti parkirano prazno marico, kar je v teh krajih postala navada, sam morm priznat da bojo s tem nardil več škode kot koristi. Tudi če bi škifi dejansko bli notri in veselo merili z radarjem bi bilo vseeno saj smo se pelali 90. But nooo....prvi od onih dveh kretenov takoj zabremza na 50(!?). Komaj sem se še ustavil. Pol nekje naprej sem mel prazno cesto in se lepo vozim 90-100 ko mi en iz stranske zapelje ven, čeprav za mano ni blo nobenega se je njemu očitno mudilo. Ko vidi da bremzam ko nor in blendam se umakne na desno stran vozišča in začne vozit po bankini. Ne vem kaj je mislu da bom naredu. Prehitet ga nisem mogu zaradi prometa na nasprotni strani. Pol ure kasneje se vračam in spet naletim na enga ki me izsiljuje iz stranske ceste samo ta zapelje na avtobusno postajališče ob cesti da se izogne nesreči. Zgleda dost voznikov rabi pregled oči, očitno vidijo samo 20m daleč. Sploh se ne čudim da je tok nesreč...
Dans sem se vozil mim Tepanj kjer je cca 1.5km čiste pregledne ravnine (omejitev 90, pač zunaj naselja) za dvema voznikoma. Čeprav včasih potegnem prek 100, nisem zgubljal živcev ter se lepo vozil 90 za njima. Nakar vidim ob cesti parkirano prazno marico, kar je v teh krajih postala navada, sam morm priznat da bojo s tem nardil več škode kot koristi. Tudi če bi škifi dejansko bli notri in veselo merili z radarjem bi bilo vseeno saj smo se pelali 90. But nooo....prvi od onih dveh kretenov takoj zabremza na 50(!?). Komaj sem se še ustavil. Pol nekje naprej sem mel prazno cesto in se lepo vozim 90-100 ko mi en iz stranske zapelje ven, čeprav za mano ni blo nobenega se je njemu očitno mudilo. Ko vidi da bremzam ko nor in blendam se umakne na desno stran vozišča in začne vozit po bankini. Ne vem kaj je mislu da bom naredu. Prehitet ga nisem mogu zaradi prometa na nasprotni strani. Pol ure kasneje se vračam in spet naletim na enga ki me izsiljuje iz stranske ceste samo ta zapelje na avtobusno postajališče ob cesti da se izogne nesreči. Zgleda dost voznikov rabi pregled oči, očitno vidijo samo 20m daleč. Sploh se ne čudim da je tok nesreč...
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
BigWhale ::
> But nooo....prvi od onih dveh kretenov takoj zabremza na 50(!?). Komaj sem se še
> ustavil
Torej si imel premajhno varnostno razdaljo? ;>
DG,
Ja, cisto mozno, da je trzinska obvoznica cesta rezervirana za motorna vozila. Kar se tice prehitevanja po desni tam, ne vem. Se mi zdi, da ni dovoljeno. :) Na ljubljanskih vpadnicah, je pa v vecini dovoljeno, ker so pac navadne ceste z vec prometnimi pasovi. :)
> ustavil
Torej si imel premajhno varnostno razdaljo? ;>
DG,
Ja, cisto mozno, da je trzinska obvoznica cesta rezervirana za motorna vozila. Kar se tice prehitevanja po desni tam, ne vem. Se mi zdi, da ni dovoljeno. :) Na ljubljanskih vpadnicah, je pa v vecini dovoljeno, ker so pac navadne ceste z vec prometnimi pasovi. :)
gismo ::
Povem samo par zadev.
Pravila niso zato da se jih krši ampak zato da se jih upošteva, saj so tam z razlogom.
Hitrost na cestah je omejena tako NAVZGOR kot NAVZDOL zato ne vem zakaj bi mogu vozt lih po zgornji meji
Varnostna razdalja je zato, da lahko še varno ustaviš, če voznik pred tabo nepričakovano zavre
Vožnjo je potrebno prilagditi lastni sposobnosti, razmeram na cesti in omejitvam
AC ima dva vozna pasova, en je za prehitevanje, drug pa je vozni pas in pas za pocasna vozila ... ne vem zakaj ne bi mogu po njem vozt 70 km/h
Interval na semaforju se praviloma menja na max 150sek, tako da ce zamudis eno zeleno luc, bo kmal prsla naslednja
Lep vecer se naprej
Pravila niso zato da se jih krši ampak zato da se jih upošteva, saj so tam z razlogom.
Hitrost na cestah je omejena tako NAVZGOR kot NAVZDOL zato ne vem zakaj bi mogu vozt lih po zgornji meji
Varnostna razdalja je zato, da lahko še varno ustaviš, če voznik pred tabo nepričakovano zavre
Vožnjo je potrebno prilagditi lastni sposobnosti, razmeram na cesti in omejitvam
AC ima dva vozna pasova, en je za prehitevanje, drug pa je vozni pas in pas za pocasna vozila ... ne vem zakaj ne bi mogu po njem vozt 70 km/h
Interval na semaforju se praviloma menja na max 150sek, tako da ce zamudis eno zeleno luc, bo kmal prsla naslednja
Lep vecer se naprej
Utk ::
Če teh stvari ne veš, se vpiši v avtošolo.
En je lepo vozu, povsod 50, ni važno al naselje ali ne, nobenega pravila ni prekršil, na izpitu pa na svoje veliko začudenje gladko padel. Le zakaj?
En je lepo vozu, povsod 50, ni važno al naselje ali ne, nobenega pravila ni prekršil, na izpitu pa na svoje veliko začudenje gladko padel. Le zakaj?
Utk ::
Mislil je da je pameten...če greš povsod 50 ne morš falit, pa še čas gre "hitreje" mimo, na izpitu. Prej na vožnjah ni nikdar tako vozu, sej ga ne bi inštruktor pustil. Na koncu se je pa smejčkal k je mislu da ima izpit v žepu
mchaber ::
Berem to temo: Eni se pa res preveč jezite, a res nimate česar bolj pomembnega, za kar bi se jezili Ali vam je avto vse?
.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 267211 (238242) | dzinks63 |