Forum » Loža » Gorenje in druga slovenska podjetja kot sponzorji v tujini
Gorenje in druga slovenska podjetja kot sponzorji v tujini
sid911 ::
hmm...zanč sem videl na tv da je Gorenje postal glavni sponzor francoskega nogometnega kluba Nica, zaj pa gledam boks za svetovnega prvaka po verziji IBF ( vsaj mislim da) in ima branilec naslova, madžar na hlačah velik napis GORENJE..
BOF baje sponzorira nogometni klub iz avstrije...
jah..med tem pa nekateri domači športniki in športna društva dobesedno životarijo.....
ali tako promoviranje v tujini kaj pripomore k sami proizvodnji v podjetju ( posledično: večja reklama - večje povpraševanje)..
ali ne bi bilo bolj smotrno vložiti denar v kak domač klub, zvezo ali posameznika?
BOF baje sponzorira nogometni klub iz avstrije...
jah..med tem pa nekateri domači športniki in športna društva dobesedno životarijo.....
ali tako promoviranje v tujini kaj pripomore k sami proizvodnji v podjetju ( posledično: večja reklama - večje povpraševanje)..
ali ne bi bilo bolj smotrno vložiti denar v kak domač klub, zvezo ali posameznika?
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
klemen22 ::
poglej. gorenje je mednarodno podjetje in veliko robe proda zunaj naših mej.Očitno mora biti francoski trg za njih interesanten če sponzorirajo kljub.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
_marko ::
-> jah..med tem pa nekateri domači športniki in športna društva dobesedno životarijo.....
Učitno se podjetju bolj splača delat reklamo na drugem trgu. Nič tako presenetljivega.
Učitno se podjetju bolj splača delat reklamo na drugem trgu. Nič tako presenetljivega.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
Alexius Heristalski ::
ali ne bi bilo bolj smotrno vložiti denar v kak domač klub, zvezo ali posameznika?
Vklopi logiko, no! Ali res misliš, da bi sponzoriranje kluba iz Si.Mobil lige pomagalo Gorenju pri prepoznavnosti in prodaji na francoskem trgu?
Vklopi logiko, no! Ali res misliš, da bi sponzoriranje kluba iz Si.Mobil lige pomagalo Gorenju pri prepoznavnosti in prodaji na francoskem trgu?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Matek ::
ali ne bi bilo bolj smotrno vložiti denar v kak domač klub, zvezo ali posameznika?
Bolj smotrno? Nikakor. Čisto kapitalistično gledano se jim obstoječ način veliko bolj splača, ne vem zakaj bi morali zganjat neko domoljubje...
Bolj smotrno? Nikakor. Čisto kapitalistično gledano se jim obstoječ način veliko bolj splača, ne vem zakaj bi morali zganjat neko domoljubje...
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
PersonaRudis ::
sid911 ti si taki burek da ga ni večjega! Nagy János je branil svoj naslov pri IBC, to je tretja liga proti IBF. Prosim lepo, ne mešaj tega! Pri IBF je padel je na 4. mestu. ccc
sid911 ::
ok no...ni me treba linčat....saj razumem...me je zanimalo samo kaj ostali menite o tem..
aja...poznate še kako slovensko firmo poleg gorenja pa bofa ki sponzorira v tujini?
@gonzi : sori...zmotu sm se..saj sem napiso ''ali nekaj takega''...me je pač grožnja z bombo v dvorani na tisti prireditvi bolj zanimala kot to v po keri verziji se gre...nisem pač kak boksarski navdušenec..
aja...poznate še kako slovensko firmo poleg gorenja pa bofa ki sponzorira v tujini?
@gonzi : sori...zmotu sm se..saj sem napiso ''ali nekaj takega''...me je pač grožnja z bombo v dvorani na tisti prireditvi bolj zanimala kot to v po keri verziji se gre...nisem pač kak boksarski navdušenec..
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Utk ::
Sej ne sponzorirajo Nice iz dobrosrčnosti no...tako kot svojega rokometnega kluba, najbrž, ki ga res ne bi rabili, v Sloveniji itak vsak pozna gorenje. Tisti ki ne, pa najbrž niti rokometa ne gledajo:) Ampak to se spodobi da so sponzor nekomu iz svojega kraja.
Mislim da je ena slovenska firma kar velik sponzor neke hrvaške ekipe, samo se itak ne bom spomnu katere.
Mislim da je ena slovenska firma kar velik sponzor neke hrvaške ekipe, samo se itak ne bom spomnu katere.
Alexius Heristalski ::
Tule je članek o Gorenjevem sponzoriranju OGC Nice iz Poleta (5.5.2005):
Zgodba o uspehu v prvi francoski nogometni ligi. Odlična zgodba!
LUCU Jaka, Čet 05.05.2005
Samo za začetek, samo za občutek, za kakšno vrsto igre gre in kakšni igralci jo sploh igrajo. Canal+ je po podrobni raziskavi, ki ga je zanj opravilo podjetje za finančni menedžment in svetovanje Merill Lynch, za naslednje tri sezone zakupil ekskluzivne pravice za televizijske prenose prve francoske lige Ligue 1 in bo za ta privilegij, največji in najbolj zaželen na vse bolj razgretem domačem televizijskem trgu, plačal 600 milijonov evrov letno. Kar je seveda rekord, kar zadeva nogomet.
»Ta prihodek,« je ob podpisu zgodovinske pogodbe, ki bo leta finančno precej podcenjeno francosko ligo, polno nadarjenih igralcev iz nekdanjih francoskih kolonij, izstrelila med najmočnejše tri v Evropi in s tem na svetu, dejal vidno vznemirjeni Jean-Guillaume Welgryn, direktor razvoja pri LFP (Ligue de Football Professionel), »bo omogočil francoski ligi novo obdobje v investiranju, hkrati pa se bodo klubi lahko lotili razvijanja stadionov in igrišč ter objektov za trening. Seveda bodo ob veliko močnejših klubskih proračunih tudi največji francoski zvezdniki lahko ostajali doma ali pa se vrnili iz tujine, odslej jih bomo namreč lahko plačevali.«
Trg
Samo kratek opis razmer trga bele tehnike v Franciji. Vsak veletrgovski center daje proizvajalcem hladilnikov na voljo »linear«, kar pomeni, da se samo na točno določeni površini prodajajo hladilniki, ki so razvrščeni v štiri cenovne razrede. Potencialni novi ponudnik mora nekoga izriniti, da se lahko predstavi kupcem na trgu, ki je konservativen in del edine evropske države, ki se zanaša zgolj na razvoj svoje tehnologije, na ameriško pa niti ne pomisli. Ta je brez »flaira«, ki bi bil za Francoze sprejemljiv.
»Z lastno blagovno znamko prodreti v francoske veletrgovine, ki imajo pri kupcih ugled, je zelo težko. Res pa je tudi, da ko jih enkrat prepričaš, ko si enkrat notri, tudi ven težko zletiš,« je pod pariškim stadionom Parc des Princes razlagal Matjaž Geratič, direktor Gorenja na francoskem trgu, na igrišču pa so se pred začetkom prvenstvene tekme že ogrevali nogometaši domačega Paris Saint-Germaina in Nice, ki na svojih dresih nosi ime ... Gorenja.
Urejena liga
Samo za opis, kakšna je lahko urejena nogometna liga in koliko nogometni klub v prvi ligi pomeni mestu. Kateremu koli mestu v Franciji, deželi evropskih in svetovnih nogometnih prvakov, izumiteljici revolucije in prvi med tistimi, ki ZDA pokaže sredinec, ko je to primerno.
Poslovanje v francoski ligi je – razen Marseilla, ki ga že zgodovinsko pretresajo prevzemi karizmatičnih in silno sumljivih tipov (Bernard Tapie) – povsem transparentno. Ko klubi ob koncu sezone potrjujejo licenco, oddajajo bilance o poslovanju, v katerih ne sme biti potencialnih transferjev igralcev. S tem vodstvo lige seveda zagotavlja, da se klubi ne bodo rušili pod vplivom agentov-špekulantov in da se tudi ugled lige in francoskega nogometa ne bo kar tako zamajal.
Najpomembnejši sponzor vsakega kluba v prvi francoski ligi je mesto, sledi denar od prodaje televizijskih pravic, ki ga francoski klubi opravijo skupaj (postavka od prodaje televizijskih pravic bo po novi pogodbi s Canal+ prehitela finančne vložke mest), denar, ki ga vodstvo lige razdeli od skupnih sponzorskih prihodkov, in kot pika na i še sponzor, ki plača oglasni prostor na majicah nogometašev. Ki seveda še zdaleč ni samo to – dober oglasni prostor. Je eden najučinkovitejših načinov za komuniciranje z javnostjo v državi, kjer je ogled nogometne tekme pogosto osrednji družinski tedenski dogodek, kjer 28,5 milijona ljudi (Francozov je po zadnjem štetju malo več kot 60 milijonov) redno spremlja nogomet, od tega je 35 odstotkov žensk! To vse so seveda izredno zanimivi in privlačni statistični podatki za podjetje, kot je Gorenje, ki izvozi 93 odstotkov svoje proizvodnje in na velikih svetovnih trgih seveda nima stoodstotne prepoznavnosti kot doma v Sloveniji.
»Pogodbo z nogometnim klubom Nica smo po razmeroma dolgih pogajanjih sklenili oktobra 2004,« je dejal Aleksander Uranc, vodja marketinga pri Gorenju, v čigar pristojnost spada tudi usklajevanje sponzorstva Nice. »Gre za delno vezan posel, v katerem je zelo pomemben člen tudi Radio Monte Carlo, sosponzor kluba. V sklopu našega sponzoriranja Nice se tridesetsekundni oglas Gorenja petkrat na dan zavrti na radiu RMC. To se morda za Slovenijo ne zdi nič posebnega, v Franciji pa ima radio izredno moč komuniciranja, ljudje ga poslušajo na poti v službo in iz nje, v avtomobilih preživijo v poprečju po dve uri dnevno. Poleg tega je RMC med najbolj poslušanimi radijskimi postajami v Franciji, njihov športni program je okrepljen s samimi bivšimi športnimi asi in zato najboljši v državi.«
Zakaj je Gorenje izbralo Nico? In obratno.
V spremljevalnem kompleksu stadiona Parc des Princes je bilo Gorenje po tekmi, ki jo je Nica sicer izgubila, gostitelj poslovnih partnerjev in svojih nogometašev. In to gostitelj na ravni, ki jo sponzoriranje štirikratnega francoskega prvaka (1951, 1952, 1956, 1959) zahteva, z vrhuncem večera, ko sta Geratič in Maurice Cohen, direktor kluba, »oldtimerski« hladilnik, prebarvan v klubske barve Nice, kot darilo za rojstni dan izročila kapetanu kluba, 37-letnemu Joséju Cobosu. Iz pogovorov z Geratičem in Cohenom ni bilo težko ugotoviti, kako in zakaj sta se našla Gorenje in nogometni klub Nica.
Nica je iskala primernega sponzorja. Gorenje je iskalo primeren in odmeven način komuniciranja s francosko javnostjo. Ker je Nica lani praznovala stoletnico obstoja in v lokalnih derbijih dvakrat premagala finalista Lige prvakov, AS Monaco, je bila po obsežnosti medijske pokritosti v Ligue 1 na četrtem mestu in tako idealen partner za Gorenje, ki je kot klubski sponzor prvič vstopalo na francoski nogometni trg (kot sponzor nogometa v Franciji se je Gorenje prvič pojavilo na Stade de France, med tekmo Francije in Slovenije v kvalifikacijah za prejšnje evropsko prvenstvo).
Kmalu po tem, ko je Gorenje vstopilo v prvo francosko ligo, so kar sami začeli klicati trgovci, ki so bili prej, obdelani z vsemi promocijskimi in pogajalskimi prijemi, zadržani do blagovne znamke z nenavadnim imenom. Ker so Gorenje spustili na vidna mesta v svojih »linearih«, se je seveda povečala prodaja, v primerjavi z letom prej za dobrih 60 odstotkov. Del od prodaje se je seveda zlil nazaj v nogometni klub Nica. Krog se je letos sklenil tako uspešno, da so v Gorenje začeli klicati direktorji klubov iz zgornje polovice tabele. Videli so vitalno podjetje, ki vidi nogomet.
Jaka Lucu; Foto Ogc Nice
Zgodba o uspehu v prvi francoski nogometni ligi. Odlična zgodba!
Resen posel
LUCU Jaka, Čet 05.05.2005
Samo za začetek, samo za občutek, za kakšno vrsto igre gre in kakšni igralci jo sploh igrajo. Canal+ je po podrobni raziskavi, ki ga je zanj opravilo podjetje za finančni menedžment in svetovanje Merill Lynch, za naslednje tri sezone zakupil ekskluzivne pravice za televizijske prenose prve francoske lige Ligue 1 in bo za ta privilegij, največji in najbolj zaželen na vse bolj razgretem domačem televizijskem trgu, plačal 600 milijonov evrov letno. Kar je seveda rekord, kar zadeva nogomet.
»Ta prihodek,« je ob podpisu zgodovinske pogodbe, ki bo leta finančno precej podcenjeno francosko ligo, polno nadarjenih igralcev iz nekdanjih francoskih kolonij, izstrelila med najmočnejše tri v Evropi in s tem na svetu, dejal vidno vznemirjeni Jean-Guillaume Welgryn, direktor razvoja pri LFP (Ligue de Football Professionel), »bo omogočil francoski ligi novo obdobje v investiranju, hkrati pa se bodo klubi lahko lotili razvijanja stadionov in igrišč ter objektov za trening. Seveda bodo ob veliko močnejših klubskih proračunih tudi največji francoski zvezdniki lahko ostajali doma ali pa se vrnili iz tujine, odslej jih bomo namreč lahko plačevali.«
Trg
Samo kratek opis razmer trga bele tehnike v Franciji. Vsak veletrgovski center daje proizvajalcem hladilnikov na voljo »linear«, kar pomeni, da se samo na točno določeni površini prodajajo hladilniki, ki so razvrščeni v štiri cenovne razrede. Potencialni novi ponudnik mora nekoga izriniti, da se lahko predstavi kupcem na trgu, ki je konservativen in del edine evropske države, ki se zanaša zgolj na razvoj svoje tehnologije, na ameriško pa niti ne pomisli. Ta je brez »flaira«, ki bi bil za Francoze sprejemljiv.
»Z lastno blagovno znamko prodreti v francoske veletrgovine, ki imajo pri kupcih ugled, je zelo težko. Res pa je tudi, da ko jih enkrat prepričaš, ko si enkrat notri, tudi ven težko zletiš,« je pod pariškim stadionom Parc des Princes razlagal Matjaž Geratič, direktor Gorenja na francoskem trgu, na igrišču pa so se pred začetkom prvenstvene tekme že ogrevali nogometaši domačega Paris Saint-Germaina in Nice, ki na svojih dresih nosi ime ... Gorenja.
Urejena liga
Samo za opis, kakšna je lahko urejena nogometna liga in koliko nogometni klub v prvi ligi pomeni mestu. Kateremu koli mestu v Franciji, deželi evropskih in svetovnih nogometnih prvakov, izumiteljici revolucije in prvi med tistimi, ki ZDA pokaže sredinec, ko je to primerno.
Poslovanje v francoski ligi je – razen Marseilla, ki ga že zgodovinsko pretresajo prevzemi karizmatičnih in silno sumljivih tipov (Bernard Tapie) – povsem transparentno. Ko klubi ob koncu sezone potrjujejo licenco, oddajajo bilance o poslovanju, v katerih ne sme biti potencialnih transferjev igralcev. S tem vodstvo lige seveda zagotavlja, da se klubi ne bodo rušili pod vplivom agentov-špekulantov in da se tudi ugled lige in francoskega nogometa ne bo kar tako zamajal.
Najpomembnejši sponzor vsakega kluba v prvi francoski ligi je mesto, sledi denar od prodaje televizijskih pravic, ki ga francoski klubi opravijo skupaj (postavka od prodaje televizijskih pravic bo po novi pogodbi s Canal+ prehitela finančne vložke mest), denar, ki ga vodstvo lige razdeli od skupnih sponzorskih prihodkov, in kot pika na i še sponzor, ki plača oglasni prostor na majicah nogometašev. Ki seveda še zdaleč ni samo to – dober oglasni prostor. Je eden najučinkovitejših načinov za komuniciranje z javnostjo v državi, kjer je ogled nogometne tekme pogosto osrednji družinski tedenski dogodek, kjer 28,5 milijona ljudi (Francozov je po zadnjem štetju malo več kot 60 milijonov) redno spremlja nogomet, od tega je 35 odstotkov žensk! To vse so seveda izredno zanimivi in privlačni statistični podatki za podjetje, kot je Gorenje, ki izvozi 93 odstotkov svoje proizvodnje in na velikih svetovnih trgih seveda nima stoodstotne prepoznavnosti kot doma v Sloveniji.
»Pogodbo z nogometnim klubom Nica smo po razmeroma dolgih pogajanjih sklenili oktobra 2004,« je dejal Aleksander Uranc, vodja marketinga pri Gorenju, v čigar pristojnost spada tudi usklajevanje sponzorstva Nice. »Gre za delno vezan posel, v katerem je zelo pomemben člen tudi Radio Monte Carlo, sosponzor kluba. V sklopu našega sponzoriranja Nice se tridesetsekundni oglas Gorenja petkrat na dan zavrti na radiu RMC. To se morda za Slovenijo ne zdi nič posebnega, v Franciji pa ima radio izredno moč komuniciranja, ljudje ga poslušajo na poti v službo in iz nje, v avtomobilih preživijo v poprečju po dve uri dnevno. Poleg tega je RMC med najbolj poslušanimi radijskimi postajami v Franciji, njihov športni program je okrepljen s samimi bivšimi športnimi asi in zato najboljši v državi.«
Zakaj je Gorenje izbralo Nico? In obratno.
V spremljevalnem kompleksu stadiona Parc des Princes je bilo Gorenje po tekmi, ki jo je Nica sicer izgubila, gostitelj poslovnih partnerjev in svojih nogometašev. In to gostitelj na ravni, ki jo sponzoriranje štirikratnega francoskega prvaka (1951, 1952, 1956, 1959) zahteva, z vrhuncem večera, ko sta Geratič in Maurice Cohen, direktor kluba, »oldtimerski« hladilnik, prebarvan v klubske barve Nice, kot darilo za rojstni dan izročila kapetanu kluba, 37-letnemu Joséju Cobosu. Iz pogovorov z Geratičem in Cohenom ni bilo težko ugotoviti, kako in zakaj sta se našla Gorenje in nogometni klub Nica.
Nica je iskala primernega sponzorja. Gorenje je iskalo primeren in odmeven način komuniciranja s francosko javnostjo. Ker je Nica lani praznovala stoletnico obstoja in v lokalnih derbijih dvakrat premagala finalista Lige prvakov, AS Monaco, je bila po obsežnosti medijske pokritosti v Ligue 1 na četrtem mestu in tako idealen partner za Gorenje, ki je kot klubski sponzor prvič vstopalo na francoski nogometni trg (kot sponzor nogometa v Franciji se je Gorenje prvič pojavilo na Stade de France, med tekmo Francije in Slovenije v kvalifikacijah za prejšnje evropsko prvenstvo).
Kmalu po tem, ko je Gorenje vstopilo v prvo francosko ligo, so kar sami začeli klicati trgovci, ki so bili prej, obdelani z vsemi promocijskimi in pogajalskimi prijemi, zadržani do blagovne znamke z nenavadnim imenom. Ker so Gorenje spustili na vidna mesta v svojih »linearih«, se je seveda povečala prodaja, v primerjavi z letom prej za dobrih 60 odstotkov. Del od prodaje se je seveda zlil nazaj v nogometni klub Nica. Krog se je letos sklenil tako uspešno, da so v Gorenje začeli klicati direktorji klubov iz zgornje polovice tabele. Videli so vitalno podjetje, ki vidi nogomet.
Jaka Lucu; Foto Ogc Nice
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Košarka ali nogometOddelek: Šport | 4458 (3320) | ramiz?! |
» | Slovenski nogomet (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 17316 (10539) | Alexius Heristalski |
» | Maribor - DinamoOddelek: Loža | 6639 (5281) | MisterR |
» | Kk olimpija - se reŠuje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8998 (7221) | djordjevic |