» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
67 / 69
»»

Kodrnusa ::

Enako enako. Sesalec za bazen. Kupili maja 2023, delal celo poletje. Letos nekaj steka, sem pisal na support, so mi poslali nalepke za na posto in dobim refund. Noro kako se jim to splaca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

delavec44 ::

Čakajte, da ugotovite, da včasih sploh ne zahtevajo, da jim vrneš izdelek ;)

Magic1 ::

Sej ravno to je prednost Amazona. Če imaš probleme s izdelkom, ti skoraj avtomatično dajo denar nazaj, potem se pa lahko sam odločiš ali nabaviš isto, ali kaj konkurenčnega. Sploh pri kakšni pametni elektronki, kjer ga proizvajalci konstantno serjejo, je to zelo dobra rešilna bilka.
Magic

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sem ti rekel, da pokliči (na chat supportu ti bodo dal novo telefonsko). Verjetno so mi z razlogom priporočali da kličem in ne pišem na support. Sem zrihtal v enem dnevu.


Za chat moraš biti logiran notri, tista telefonska pa ni več aktivna. So kar prebrisani na Amazonu.


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.
Quack !

Kodi ::

LeQuack je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sem ti rekel, da pokliči (na chat supportu ti bodo dal novo telefonsko). Verjetno so mi z razlogom priporočali da kličem in ne pišem na support. Sem zrihtal v enem dnevu.


Za chat moraš biti logiran notri, tista telefonska pa ni več aktivna. So kar prebrisani na Amazonu.


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.


Prosim, da se tega trolla @LeQuack odstrani iz teme, ker ne dela drugega kot samo štalo po forumu!

LeQuack ::

Kodi je izjavil:

LeQuack je izjavil:


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.


Prosim, da se tega trolla @LeQuack odstrani iz teme, ker ne dela drugega kot samo štalo po forumu!


Lol, jaz samo povem izkušnjo ki jo imam z njihovim supportom. Ne morem pomagat če je slaba, sploh ker so kao znani po dobrem supportu.
Quack !

Kodi ::

LeQuack je izjavil:

Kodi je izjavil:

LeQuack je izjavil:


Po 2 tednih še vedno nič od njih. Niti feedbacka niti niso onemogočili 2FA, tako da še vedno ne more v račun. Res porazen support, sploh ne vem kako so še v biznisu lahko.


Prosim, da se tega trolla @LeQuack odstrani iz teme, ker ne dela drugega kot samo štalo po forumu!


Lol, jaz samo povem izkušnjo ki jo imam z njihovim supportom. Ne morem pomagat če je slaba, sploh ker so kao znani po dobrem supportu.

Jaz le mislim, da je problem v tebi in ne v Amazonu. Tudi glede na to kakšne neumnosti mečeš ven v drugih temah o temu sploh ne dvomim.

Kripto mesi ::

Se strinjam, kvaka bedarije po vseh temah. Saj ga nihce resno ne jemlje, pa tudi na ostalih forumih ne.

LeQuack ::

Potem pa predlagajte kako rešitev. Kot sem rekel ne moreš jih kontaktirati ker moraš biti logiran za chat, telefonska pa jim ne dela.
Quack !

Magic1 ::

Če bi bil malo bolj "prijeten", bi verjetno nekdo kontaktiral Amazon in vprašal za aktualno telefonsko. Samo se zate zgleda noče nihče pretegnit. Zna bit, da si kaj narobe izpolnil pri pisni prijavi in so preprosto zavrgel tvojo vlogo. Sej zna bit, da ti bodo tudi telefon dol vrgel, če se boš obnašal po svoje.
Magic

barakus ::

A se je komu že zgodilo, da bi oddal naročilo (7 junij) nikoli prejel paket (verjetno ga sploh niso odposlali, ker nisem prejel emaila o tem) potem pa zdaj dobil email "hvala za vračilo izdelkov" in da bom dobil full refund. Huh?

Magic1 ::

Pod naročili lahko pogledaš tracking, v primeru da je bilo odposlano. Če malo poklikaš dobiš zelo natančne podatke, kaj se je dogajalo s paketom.
Magic

LeQuack ::

Magic1 je izjavil:

Če bi bil malo bolj "prijeten", bi verjetno nekdo kontaktiral Amazon in vprašal za aktualno telefonsko. Samo se zate zgleda noče nihče pretegnit. Zna bit, da si kaj narobe izpolnil pri pisni prijavi in so preprosto zavrgel tvojo vlogo. Sej zna bit, da ti bodo tudi telefon dol vrgel, če se boš obnašal po svoje.


Saj ni bilo kaj izpolnit pri vlogi, samo priložiti sem moral sken osebne in kliniti gumb, potem pa sem dobil mail da bodo kontaktirali v 24-48 urah, in to je bilo to, sem še optimistično probal kak teden nazaj reply-at na ta mail, ampak nič.
Quack !

RutS ::

Pozdravljeni,
lahko da je na to vprašanje že odgovor, vendar ga nisem zasledil.
Kupujem na amazon.de, na izdelku in v košarici taka cena, ko dam checkout je cena za 2 do 3 % dražja.
Domnevam da je to pri izdelku nemški davek, pri nam ki ga je nekaj več, vendar sem ob nakupovanju prijavljen in mi piše povsod deliver to " moj naslov",in če izdelkov ne pošiljajo v SLO, ti to tudi ne napiše, zakaj cena glede na davek (oziroma če je kaj drugega trik) ni potem pravilna?
Hvala vam

k4vz0024 ::

Je pri Amazonu odstop od pogodbe standardnih 14 dni?

delavec44 ::

RutS je izjavil:

Pozdravljeni,
lahko da je na to vprašanje že odgovor, vendar ga nisem zasledil.
Kupujem na amazon.de, na izdelku in v košarici taka cena, ko dam checkout je cena za 2 do 3 % dražja.
Domnevam da je to pri izdelku nemški davek, pri nam ki ga je nekaj več, vendar sem ob nakupovanju prijavljen in mi piše povsod deliver to " moj naslov",in če izdelkov ne pošiljajo v SLO, ti to tudi ne napiše, zakaj cena glede na davek (oziroma če je kaj drugega trik) ni potem pravilna?
Hvala vam


Ker šele ob naročilu izbereš naslov pošiljanja. Jih imaš lahko več.

Pač imajo aplikacijo tako narejeno, da pravilen davek obračuna na koncu. Če bo kdaj amazon.si bodo pa že cene z našim DDV.

Lonsarg ::

Ja amazon.de strikno kaže cene z 19% DDV, ne glede na izbran naslov dostave. In šele ob checkout preračuna v 22% DDV (torej 3% ekstra).

bastadu ::

k4vz0024 je izjavil:

Je pri Amazonu odstop od pogodbe standardnih 14 dni?

Možnost vračila imeš nekje 1 mesec po prejemu blaga, za nakupe pred božičem še nekoliko dlje ...

k4vz0024 ::

bastadu, hvala. Je treba pri vrnitvi plačati poštnino?

bastadu ::

Ne, če že pride do tega, pišeš na support in ti jo vrnejo.

vinkop ::

imam v košarici na amazon.de 66€ in mi še vedno piše, da mi manjka 34€ do brezplačne poštnine. na njihovi strani pa jim piše, da je 59€ meja za brezplačno poštnino. kaj je zdaj to spet za en nateg ?

mtosev ::

Prodajalec rabi biti Amazon ali dispatched by Amazon drugače ni free.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Lonsarg ::

Ja amazon je nek miks trgovine in posrednika.

Kjer ni "dispatched by amazon" pomeni da je zgolj posrednik in ne posilja amazon in je postnina v domeni prodajalca in tudi v kvoto zastonj postnine ne gre.

Tudi meni gre na jetra da se moram izogibat teh kjer ni dispatched by amazon, bi jih raje iz search izlocil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Okapi ::

Lonsarg je izjavil:



Tudi meni gre na jetra da se moram izogibat teh kjer ni dispatched by amazon, bi jih raje iz search izlocil.
Saj jih lahko. Na levi imaš filtre in odkljukaš Eligible for free delivery

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Če bi bil malo bolj "prijeten", bi verjetno nekdo kontaktiral Amazon in vprašal za aktualno telefonsko. Samo se zate zgleda noče nihče pretegnit. Zna bit, da si kaj narobe izpolnil pri pisni prijavi in so preprosto zavrgel tvojo vlogo. Sej zna bit, da ti bodo tudi telefon dol vrgel, če se boš obnašal po svoje.


Saj ni bilo kaj izpolnit pri vlogi, samo priložiti sem moral sken osebne in kliniti gumb, potem pa sem dobil mail da bodo kontaktirali v 24-48 urah, in to je bilo to, sem še optimistično probal kak teden nazaj reply-at na ta mail, ampak nič.


Sem potem še enkrat izpolnil to vlogo na amazon.de, spet so poslali mail da me kontaktirajo v 24-48 urah, in spet nič. Potem pa sem probal na amazon.com izpolniti isto, in tam pa končno po 3 dneh mi poslal mail da so mi izklopili two step login, tako da končno lahko pride v account, po ene 2 mesecih. V vsem tem času nisem niti enega SMS dobil za enkratno kodo, na Telekomu pa so tudi rekli da oni nič ne blokirajo in da ne vidijo da bi te SMSi prišli v njihov sistem.

Tako da zaenkrat če bom spet vklopil two step login, bom uporabil nek authenticator app, ker tile SMSi so očitno nezanesljivi pri nas. Pa če bo kdo imel iste težave, naj proba resetirati account na amazon.com in ne amazon.de.
Quack !

Lonsarg ::

Nasploh je trend da se SMS kot avtentikacija ukinja. Hvalabogu.

LeQuack ::

PS: A je kdo opazil da vedno več artiklov nočejo več pošiljati v Slovenijo? In to tudi ko je seller direktno Amazon.
Quack !

OK.d ::

Res je barabe:)
LPOK.d

OK.d ::

Se je pa dostava podaljšala nenormalno po prime day-u.
Rok dostave imam 14.8., cca. 3 tedne od naročila.
Še AE jih prehiteva:)
LPOK.d

Daniel ::

Odvisno kaj kupiš, pri meni je še zmeraj nekje 1 teden. Razen za 1 artikel, ki prihaja iz CN.

OK.d ::

Ja, možno da se čaka na en obesek za airtage iz CN, katerega sem vrgel v košarico, da zadostim pogojem za free shiping:P
LPOK.d

Buggy ::

Se je pa dostava podaljšala nenormalno po prime day-u.


Za monitor kupljen v soboto 20.7 je predvidena dostava 30.7, niso pa se poslali obvestila da so ga odposlali, ceprav sem imel pri nakupu v kosarici se dva artikla z istim datumom dostave za kater sem pa obvestilo ze dobil. Upam da bo vse ok.

kixs ::

Naj kdo napise kako so se v zadnjem casu drzali pricakovanega datuma dostave. Je bilo kasneje, prej?

Namrec sem danes nekaj narocil. Pise datum 1.8., ce ne bo dostavljeno do 2.8., potem zadeve ne rabim vec.

Daniel ::

Boš pač vračal. Drugače pa je pri nas zmeraj dostavljeno še kak dan prej.

Djole ::

Ravno včeraj prejel na predviden dan dostave, neko naročilo pred tem pa kak dan prej. Zaenkrat še ni zamujalo.

dr.Akula ::

Pozdravljeni. A je ze kdo dobil tako sporocilo:
"Unfortunately, Hrvatska posta wasn't able to complete your delivery and needs additional information to try again. We're sorry for the inconvenience.
Please contact Hrvatska posta."

Narocilo iz .de, za oba izdelka prodajalec Amazon. Na misel mi pride edino, da so nekaj pobrkljali pri naslovu oz. je slabo viden.
ni podatka

tomaz- ::

to sem jaz dobil pred kakim mesecem dni. Na Amazonu mi je pisalo še damaged-undeliverable. Naslednji dan je bil paket pri meni, nepoškodovan, vse ok :)

dr.Akula ::

Hvala, bom še malo počakal :)
ni podatka

Buggy ::

Dobil vceraj mail, da je bil odposlan tudi monitor, cas dostave se vedno isti. Se je pa med tem monitorju spremenila cena (padla za 65€), kar je po posredovanju na support, rezultiralo da mi bodo razliko vrnili na racun.
Sicer prvi agent, na to ni pristal in je rekel da naj izdelek vrnem in narocim novega po novi ceni, ker pa sem "ekolosko osvescen :P", sem sprobal z drugim, ki je brez problema pristal na povracilo razlike. Podobno situacijo sem imel v preteklosti ze vsak 2x in vsakic je namrec slo s povracilom razlike, samo prijazen moras biti, kot ponavadi v zivljenju ;)

delavec44 ::

Če bi narasla za 65€, bi pa ekološko doplačal :D

Buggy ::

...skril bi se v luknjo in ploskal z usesi :))
Ti bi v mojem primeru poslal nazaj in se enkrat narocil ali stoicno pozrl razliko - ker si dec?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

kixs ::

Pred kaksnim tednom sem nekaj narocil preko Banggooda. In seveda grem pogledat ceno, ko sem zadevo ze imel kak dan. ~13€ nizja. Pa niti ne vem kje bi lahko zatezil in sem kar pustil. Itak je bilo 50€ ceneje kot na AliExpressu in 70€ kot na Amazonu. Tako sem vseeno happy ;) Pa dostavljeno je bilo v 5 dneh.

delavec44 ::

Jaz bi naredil enako kot ti, če bi sploh še gledal ceno. Saj se hecam :)

Buggy ::

Naceloma se tudi jaz drzim pravila, da ko kupim ne gledam vec cen kupljenega, sam kaj kurec, ker zdaj sestavljam (tudi na Amazon) nov setup in sem razliko tako pac tudi opazil.
No vsekakor pohvale Amazaonu, ker v drugih stacunah to nekako ni praksa, to je vse kar sem zelil pridodati temi. Za ceno se da v takih primerih, ko cena pade se kej zrihtat, da ne boste po nepotrebnem posiljali nazaj...60EUR je bila takoj skoraj nazaj za novo mis, ki je trenutno tudi dober skonto (kupuje tamal). STari se je baje odlepila baterija, rabi pa poleg stacionarca se eno za studentski dom in laptop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

kixs ::

kixs je izjavil:

Naj kdo napise kako so se v zadnjem casu drzali pricakovanega datuma dostave. Je bilo kasneje, prej?

Namrec sem danes nekaj narocil. Pise datum 1.8., ce ne bo dostavljeno do 2.8., potem zadeve ne rabim vec.


Zdej sem dobil na mail "Delivery attempted today". Sam ni bilo nobenega doma. Klicem na UPS in bodo jutri dostavili na drugi naslov.

Navadno poklicejo in jim povem kje lahko pustijo.

Master_Yoda ::

Kaj je z amazon.de naenkrat, nekatere stvari ne posiljajo vec v Slovenijo, npr. ryzen x3d procesorjev. "Navadne" lahko posiljajo, a te pa ne. Kaj je to za ena diskriminacija ...
Dovie'andi se tovya sagain.

Han ::

Imajo in pošiljajo, a moraš kliknit na See All Buying Options. Pri Mlacomu je 5700X3D za 219, pri Funtechu za 200 eur.

https://www.mlacom.si/komponente/proces...

https://www.funtech.si/si/vsi-oddelki/r...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

delavec44 ::

Na amazonu je pa 202€, iz tega linka zgoraj, ki ga nočejo poslati. All Buying Options so vsi dražji.

AMD Ryzen 7 5700X3D Box - Kostenloser Versand ab 29€. Jetzt bei Amazon.de bestellen!
Ocena: 4,8 ? ?422 mnenj ? ?201,95 € ? ?Na zalogi

Legon ::

Iz nekega razloga je ta na voljo izkljucno za nemski trg. Tudi v avstrijo ga recimo ne posiljajo.

lolipop2 ::

hmm, a ostali amazoni, razed .de nimajo več gratis poštnine nad 59? ravno hotel nekaj naročiti na .es, pa mi je zaračunalo 30€ poštnine, znesek nakupa pa naj bi bil 63€. :-/
««
67 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
27028869 (3289) undertacker
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124151 (3725) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376764 (3048) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8435906 (19026) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510542 (9628) Robert

Več podobnih tem