Forum » Loža » Nakup preko Amazon-a.
Nakup preko Amazon-a.
Temo vidijo: vsi
ZveeZ ::
Furbo ::
Amazon ima vsako praznično sezono težave s delovno silo. Mi smo sploh zdaj na zadnji prioriteti. Imam dve opciji dostave. Slovenski in Avstrijski naslov. Sem pogledal dostave za en artikel in je bilo 13.dec dostava v AT in 3.jan v Slo...
Jaz sem tudi gledal en radio na amazonu, dobavni roki neumni.. sem šel naročiti na electonic4you.. so poslali še isti dan. Dobil v par dneh.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
RutS ::
V shopping basket mi kaže eno ceno...ko grem na checkout se vsak izdelek podraža za nekaj 10 centov in na koncu pride 3 eur dražje. Ko grem na vsak izdelek posebej je še vedno "stara" cena, v checkoutu pa kot pravim malenkost dražje.
V čem je fora??
p.s. nima veze s poštnino ker je prišteta in odšteta.
V čem je fora??
p.s. nima veze s poštnino ker je prišteta in odšteta.
Tiger ::
V DDV-je fora. Cene na določenem Amazonu (npr.) nemškem so preračunane na nemški DDV (19%, 7%), slovenski (22%, 9.5%) je pač višji.
_Denny_ ::
Verjetno 3% razlike med njihovim 19% MwSt. in našim 22% DDV-jem.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RutS ::
Aha OK. sem mislil da je spet kak nateg.
Glede na to da si prijavljen z računom (kjer imaš SLO dostavo) sem mislil da dobiš že avtomatsko izdelek z 22 VAT.
Ok hvala za info :)
Glede na to da si prijavljen z računom (kjer imaš SLO dostavo) sem mislil da dobiš že avtomatsko izdelek z 22 VAT.
Ok hvala za info :)
barakus ::
Ja neki so spreminjali na amazonu s tem DDV, tudi na firmi ko naročamo je še nekaj časa nazaj amazon odbijal nemški VAT, je bil reverse charge, sedaj pa zgleda obračuna kar slovenski DDV in upam da bo FURS pol to tud refundiral
Ales ::
Ja neki so spreminjali na amazonu s tem DDV, tudi na firmi ko naročamo je še nekaj časa nazaj amazon odbijal nemški VAT, je bil reverse charge, sedaj pa zgleda obračuna kar slovenski DDV in upam da bo FURS pol to tud refundiral
Zgleda bolj kot napaka. Ali vam je izpadla kaka nastavitev v profilu ali pa je sistemska napaka pri njih.
Je to nekaj čisto novega? Zadnjih par dni?
vinkop ::
ja, amazon odšteje najprej nemški davek, potem doda strošek pakiranja, doda slovenski davek in potem še odšteje kakšno ugodnost, če je na voljo...takšen je bil izračun za moj telefon...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vinkop ()
bastadu ::
Sem pred kakšnim tednom nazaj naročal preko firme neki in smo plačali brez DDV. Se pa najde včasih kakšen produkt, pri katerem posebej piše, da nakup brez davka ni možen. Verjetno si naletel na takšnega...
Ales ::
ja, amazon odšteje najprej nemški davek, potem doda strošek pakiranja, doda slovenski davek in potem še odšteje kakšno ugodnost, če je na voljo...takšen je bil izračun za moj telefon...
A je to kupljeno na firmo z davčno številko? Ker če ni, potem mešaš malo stvari med sabo. Slike pa ne odpre...
vinkop ::
ne, ni na firmo...klasičen nakup...jaz sem hotel samo povedati, da je znesek drugačen na koncu zaradi 3% razlike v davku, ker amazon ponuja telefon za 999€ z 19% davkom, pri checkuotu pa je potem znesek 1024€....
predi ::
Z NLB MasterCardom nisem mogel plačati zadnjega nakupa na Amazonu.
Kjub potrditvi plačila preko NLB Pay, sem dobil namesto standard SMSa o opravljeni transakciji dva SMSa od NLB: prvi pravi "Zavrnitev splet/tel nakup" in navede Amazon.de, drugi pa "Zaznali smo transakcijo...in omejili poslovanje. Če ste transakcijo opravili sami, odgovorite s tem in tem SMSom."
Ko odgovorim, dobim še tretji SMS, ki pravi "Ponovno izvedite plačilo". Grem na Amazon order in probam spremenit Payment type, kar uspe - spet je treba potrdit zadevo v NLB Pay, kar gre skozi. Potem pa se zgodba ponovi - spet dobim podobna dva SMSa od NLB-ja... Skratka začaran krog.
Na koncu sem plačal z drugo kartico druge banke. NLB očitno ni kompatibilen z Amazonom.de. Je pa šlo za večji znesek.
Kjub potrditvi plačila preko NLB Pay, sem dobil namesto standard SMSa o opravljeni transakciji dva SMSa od NLB: prvi pravi "Zavrnitev splet/tel nakup" in navede Amazon.de, drugi pa "Zaznali smo transakcijo...in omejili poslovanje. Če ste transakcijo opravili sami, odgovorite s tem in tem SMSom."
Ko odgovorim, dobim še tretji SMS, ki pravi "Ponovno izvedite plačilo". Grem na Amazon order in probam spremenit Payment type, kar uspe - spet je treba potrdit zadevo v NLB Pay, kar gre skozi. Potem pa se zgodba ponovi - spet dobim podobna dva SMSa od NLB-ja... Skratka začaran krog.
Na koncu sem plačal z drugo kartico druge banke. NLB očitno ni kompatibilen z Amazonom.de. Je pa šlo za večji znesek.
lolipop2 ::
Z NLB MasterCardom nisem mogel plačati zadnjega nakupa na Amazonu.
Kjub potrditvi plačila preko NLB Pay, sem dobil namesto standard SMSa o opravljeni transakciji dva SMSa od NLB: prvi pravi "Zavrnitev splet/tel nakup" in navede Amazon.de, drugi pa "Zaznali smo transakcijo...in omejili poslovanje. Če ste transakcijo opravili sami, odgovorite s tem in tem SMSom."
Ko odgovorim, dobim še tretji SMS, ki pravi "Ponovno izvedite plačilo". Grem na Amazon order in probam spremenit Payment type, kar uspe - spet je treba potrdit zadevo v NLB Pay, kar gre skozi. Potem pa se zgodba ponovi - spet dobim podobna dva SMSa od NLB-ja... Skratka začaran krog.
Na koncu sem plačal z drugo kartico druge banke. NLB očitno ni kompatibilen z Amazonom.de. Je pa šlo za večji znesek.
Kak pa imaš limit na kartici?
toro69 ::
NLB po defaultu blokira Amazon. Jih moraš poklicat in zahtevat da jih dajo na whitelist. Je bilo že večkrat omenjeno..
predi ::
Limit ne obstaja (v nobenem bančnem appu ni nastavljiv, po hitrem pregledu).
Spomnim se drugih s podobnimi problemi, ampak zadnjih par naročil na Amazon.de je zame šlo skozi čisto običajno z NLB. Tole je zdaj nekaj novega.
Spomnim se drugih s podobnimi problemi, ampak zadnjih par naročil na Amazon.de je zame šlo skozi čisto običajno z NLB. Tole je zdaj nekaj novega.
lolipop2 ::
Limit ne obstaja (v nobenem bančnem appu ni nastavljiv, po hitrem pregledu).
Spomnim se drugih s podobnimi problemi, ampak zadnjih par naročil na Amazon.de je zame šlo skozi čisto običajno z NLB. Tole je zdaj nekaj novega.
na NLB klik si lahko nastaviš višino limita na kartici. ČE je ta presežen, plačila ne gredo skozi.
Daniel ::
To se je meni zgodilo zadnjič, ko sem iz DBS preko Curve polnil Revolut. 500 eur, transakcija blokirana. Pošljem SMS in poskusim še enkrat, spet transakcija blokirana, spet pošljem SMS in kličem kaj je zdaj to na banko. No ironično je denar na Revolutu ostal in transakcija s kartico se je čez par dni pravilno poknjižila na banki.
lolipop2 ::
predi ::
Jaz tam nimam navedenih kartic. Prikazuje mi tri produkte: osnovni račun, varčevalni račun in NLB Sklad. Kreditnih nimam pri NLB, samo debetno MasterCard, ki je navedena na samo enem mestu - v NLB Pay appu, kjer se ne da nastavljati omejitev porabe. Tebi kaže debetno pod Moji produkti?
lolipop2 ::
Jaz tam nimam navedenih kartic. Prikazuje mi tri produkte: osnovni račun, varčevalni račun in NLB Sklad. Kreditnih nimam pri NLB, samo debetno MasterCard, ki je navedena na samo enem mestu - v NLB Pay appu, kjer se ne da nastavljati omejitev porabe. Tebi kaže debetno pod Moji produkti?
nimam debetne. Klasično samo
Kaj pa če na banko pokličeš? Saj imajo 24h support
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lolipop2 ()
predi ::
Sem našel pod Moji produkti / Osnovni račun / Podrobosti / Debetne kartice. Ampak se da samo nastavljat tisto, kar gre v NLB Pay: preklic, spletna plačila on/off, bankomat on/off, ipd.
Furbo ::
Meni je tudi zavračalo Intesa Sanpaolo Bank, vedno problemi na probleme.. sem si naročil še predplačniško kartico zaradi takih oslarij.
Pa spet enkrat dela, drugič ne, misliš da si oddal naročilo, gre skozi, potem pa pride mail, da ni uspelo.
Potem sem pa zdaj dal, da naj kar direktno bremenijo račun, samo IBAN je bilo potrebno vesti. To pa dela brez problema, nobenih avtorizacij, sredi noči potegne dol denar..
Te banke so vse ruknjene.
Pa spet enkrat dela, drugič ne, misliš da si oddal naročilo, gre skozi, potem pa pride mail, da ni uspelo.
Potem sem pa zdaj dal, da naj kar direktno bremenijo račun, samo IBAN je bilo potrebno vesti. To pa dela brez problema, nobenih avtorizacij, sredi noči potegne dol denar..
Te banke so vse ruknjene.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
Skyman ::
Mbills dela
Madonis tale dostava je pa ubitacna 3.1 narocil pa 4 dni nazaj..se ne mudi niso darila ampak vseeno
Madonis tale dostava je pa ubitacna 3.1 narocil pa 4 dni nazaj..se ne mudi niso darila ampak vseeno
brst ::
Sredi novembra sem naročal na Amazon DE z Mastercard debetno NLB, naročilo preko 500 EUR. NLB je poslal SMS "zavrnitev nakupa" in drugi SMS iz številke +386 30 400 405 "zaznali sumljivo transakcijo, omejili poslovanje, če sem jaz naj odgovorim na SMS, LP NLB". Po mojem odgovoru prišel SMS "ponovno izvedite plačilo". Na Amazon DE sem šel pod naročila, kjer je pod pravkar opravljenim naročilom pisalo, da plačilo ni bilo izvedeno, naj pregledam stvar. Tam je bil gumb, da ponovno sprožiš proces plačila. Sem spet sprožil plačilo preko iste Mastercard debetne NLB in plačilo je bilo uspešno izvedeno.
predi ::
Hmm. Potem pa sem moral jaz nekaj za*ebat, ker meni je tam pisalo podobno, ampak ko sem šel čez postopek, se je vseskupaj začelo jovo na novo kot nova transakcija, torej ne ista. Šel sem na order v Amazon Android appu in potem Change this order, kjer je potem bilo mogoče upravljati z načinom plačila. Na tem page-u je pisalo opozorilo, da je banka zavrnila plačilo, ne spomnim pa se detajlov. Gumba za retry se ne spomnim, možno je bilo samo izbirat med znanimi karticami.
Dobro je vedet, da se tole da nekako razrešit. Tudi moja transakcija je bila nad 500€.
Dobro je vedet, da se tole da nekako razrešit. Tudi moja transakcija je bila nad 500€.
darkolord ::
Amazon ima tudi kakšne ultra retarded fore.
11.12. naročim, doplačam 30+ za Express shipping, da bo ja letos. Predvidena dostava 16.-18.12.
12.12. dobim mail, da je payment refused; se dogaja pogosto, samo kliknem "Update payment method" in gre skozi. Naredim to isti dan.
21.12. pošljejo
28.12. paket še v Italiji, predvidena dostava 4.1.
Support pravi, da sem jaz zajebal in da oni vidijo samo, da je bilo plačilo avtorizirano 21.12. (takrat ko pošljejo, kar je itak vedno, se mi zdi?) in da je bil paket poslan "isti dan". In da je 14 dni normalen dostavni čas za ekspresno službo "HRVATSKA_POST_PARCEL".
11.12. naročim, doplačam 30+ za Express shipping, da bo ja letos. Predvidena dostava 16.-18.12.
12.12. dobim mail, da je payment refused; se dogaja pogosto, samo kliknem "Update payment method" in gre skozi. Naredim to isti dan.
21.12. pošljejo
28.12. paket še v Italiji, predvidena dostava 4.1.
Support pravi, da sem jaz zajebal in da oni vidijo samo, da je bilo plačilo avtorizirano 21.12. (takrat ko pošljejo, kar je itak vedno, se mi zdi?) in da je bil paket poslan "isti dan". In da je 14 dni normalen dostavni čas za ekspresno službo "HRVATSKA_POST_PARCEL".
roCkY ::
Zadne zadeve kar sem naročal 16 naročeno dobil 22 datum po oddaji je bil 28. 11-tega naročeno dobil 20. datum je bil 4.1. ...
Že nekaj let nisem dal hitre dostave, ker je bilo ponavadi le dan 2 razlike. V času odkar je free dostava nisem nikoli poskušal.
So pa datumi dostave velikokrat kar nekaj že nekaj mesecev. Kaka zadeva res traja 3 tedne kot napiše ponavadi ne več kot 10 dni.
Če je dopoldne v Bergamu IT ali pri Gradcu v AT je večinokrat v času normalnega prometa naslednji dan na vratih čeprav je datum dostave 3-4 dni kasnejši... Pa niti ni važno zadnji mesec ali je Pošta ali Express One (zadnje tedne so bili zelo pridni v primerjavi z nekaj meseci nazaj) last mile.
Že nekaj let nisem dal hitre dostave, ker je bilo ponavadi le dan 2 razlike. V času odkar je free dostava nisem nikoli poskušal.
So pa datumi dostave velikokrat kar nekaj že nekaj mesecev. Kaka zadeva res traja 3 tedne kot napiše ponavadi ne več kot 10 dni.
Če je dopoldne v Bergamu IT ali pri Gradcu v AT je večinokrat v času normalnega prometa naslednji dan na vratih čeprav je datum dostave 3-4 dni kasnejši... Pa niti ni važno zadnji mesec ali je Pošta ali Express One (zadnje tedne so bili zelo pridni v primerjavi z nekaj meseci nazaj) last mile.
Miha 333 ::
Precej naročam na nemškem amazonu na firmo. Večinoma vse štima, imajo pa grdo navado, da občasno zadeve sploh ne pošljejo - tracking number dajo v sistem in označijo da je shipped, ampak če greš na sledenje od dostavne službe, pa kaže, da paket po 14 dneh sploh še ni prevzet. Kontaktiram support in takoj ponudijo refund, brez da ga sploh zahtevam. Jaz nočem refund, ampak naročeno robo. To se mi je zgodilo že tretjič. Kot da se jim rahlo j*** in namesto da bi reševali problem in poizvedli, kje je pošiljka in zakaj ni poslana, ponudijo kar avtomatsko refund.
Skyman ::
Jaz sem letos narocil 11.12 sedaj je v italiji bergano od 22.12 rok dostave je 3.1 pa še sedaj kar v italiji paket caka...Na sreco nic takega kar bi zivljensko rabil,ce bo 3.1 prislo ali 5ga bo vredu.Ce ne pa bomo dal pritozbo ponavadi uspem iztrziti za naslednji nakup free hitro posiljanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
Tiger ::
Precej naročam na nemškem amazonu na firmo. Večinoma vse štima, imajo pa grdo navado, da občasno zadeve sploh ne pošljejo - tracking number dajo v sistem in označijo da je shipped, ampak če greš na sledenje od dostavne službe, pa kaže, da paket po 14 dneh sploh še ni prevzet. Kontaktiram support in takoj ponudijo refund, brez da ga sploh zahtevam. Jaz nočem refund, ampak naročeno robo. To se mi je zgodilo že tretjič. Kot da se jim rahlo j*** in namesto da bi reševali problem in poizvedli, kje je pošiljka in zakaj ni poslana, ponudijo kar avtomatsko refund.
Saj si pomislil, da pakete tudi kradejo?
Ales ::
Precej naročam na nemškem amazonu na firmo. Večinoma vse štima, imajo pa grdo navado, da občasno zadeve sploh ne pošljejo - tracking number dajo v sistem in označijo da je shipped, ampak če greš na sledenje od dostavne službe, pa kaže, da paket po 14 dneh sploh še ni prevzet. Kontaktiram support in takoj ponudijo refund, brez da ga sploh zahtevam. Jaz nočem refund, ampak naročeno robo. To se mi je zgodilo že tretjič. Kot da se jim rahlo j*** in namesto da bi reševali problem in poizvedli, kje je pošiljka in zakaj ni poslana, ponudijo kar avtomatsko refund.
Kako Amazon v ozadju to rešuje s prodajalci niti ne moreš vedeti, to je končno njihova stvar.
Ko dobiš rafund lahko še enkrat naročiš pri istem prodajalcu, če misliš, da bo tokrat poslal...
Čisto iz firbca, si pred Amazonom poskusil kontaktirati take prodajalce direktno, kaj so rekli?
Miha 333 ::
Precej naročam na nemškem amazonu na firmo. Večinoma vse štima, imajo pa grdo navado, da občasno zadeve sploh ne pošljejo - tracking number dajo v sistem in označijo da je shipped, ampak če greš na sledenje od dostavne službe, pa kaže, da paket po 14 dneh sploh še ni prevzet. Kontaktiram support in takoj ponudijo refund, brez da ga sploh zahtevam. Jaz nočem refund, ampak naročeno robo. To se mi je zgodilo že tretjič. Kot da se jim rahlo j*** in namesto da bi reševali problem in poizvedli, kje je pošiljka in zakaj ni poslana, ponudijo kar avtomatsko refund.
Kako Amazon v ozadju to rešuje s prodajalci niti ne moreš vedeti, to je končno njihova stvar.
Ko dobiš rafund lahko še enkrat naročiš pri istem prodajalcu, če misliš, da bo tokrat poslal...
Čisto iz firbca, si pred Amazonom poskusil kontaktirati take prodajalce direktno, kaj so rekli?
Tu ni šlo za tretje prodajace, ampak v vseh primerih Sold by: Amazon EU S.a.r.L. Sem prosil, da preverijo, kaj je s pošiljko, pa se sploh nočejo ukvarjat, ampak takoj refund. Ni ravno nek customer service to.
Imam ravno spet en tak primer: Na Amazonu dispatched 16.12., status pri dostavni službi pa danes še vedno tak:
Malo je tečno, ko računaš na dostavo v približno doglednem času.
Miha 333 ::
Precej naročam na nemškem amazonu na firmo. Večinoma vse štima, imajo pa grdo navado, da občasno zadeve sploh ne pošljejo - tracking number dajo v sistem in označijo da je shipped, ampak če greš na sledenje od dostavne službe, pa kaže, da paket po 14 dneh sploh še ni prevzet. Kontaktiram support in takoj ponudijo refund, brez da ga sploh zahtevam. Jaz nočem refund, ampak naročeno robo. To se mi je zgodilo že tretjič. Kot da se jim rahlo j*** in namesto da bi reševali problem in poizvedli, kje je pošiljka in zakaj ni poslana, ponudijo kar avtomatsko refund.
Saj si pomislil, da pakete tudi kradejo?
Možno, ampak tu paket sploh ni bil še predan dostavni službi. Bolj mi deluje, kot da stvari sploh nimajo na zalogi in šele naročijo pri dobavitelju, v sistem pa vnaprej javijo, da je poslano, da nisi preveč neučakan.
Ales ::
To vprašanje kaj se dogaja pri njih, ja. Je pa res tečno, vsaj direktno pri Amazonu bi pričakoval, da ne bo večkrat takih primerov.
Meni se še ni zgodilo, bom od zdaj računal na to, da se lahko. Tako da, hvala za heads up.
Meni se še ni zgodilo, bom od zdaj računal na to, da se lahko. Tako da, hvala za heads up.
vinkop ::
jaz sem v tem mesecu 3x naročeval preko Amazona in pošiljko vedno prejel pred načrtovanim datumom. Pixla sem celo namesto predvidenega 29.12. dobil že 22.12.
Miha 333 ::
Sem kontaktiral support in seveda prva oz. edina opcija refund. Odgovor v smislu jebiga, pač ni bilo poslano. So pa dali nekaj malega bonusa za naslednji nakup.
undertacker ::
To je pri Amazon stalnica, imel enak primer nisem dobil paket, dobil denar nazaj. Čez nekaj dni dobil paket jim pišem, pa pravijo, da paket lahko obdržim denar pa tudi, tako da,....
omni-vor ::
Gledam da bi vzel eno avto kamero na amazon.de za 300€, zraven bi vzel še podaljšano zavarovanje za +3 leta, ampak vidim da to velja samo za kupce v Nemčiji in Avstriji.
Vidim pa tudi da se da pri naročilu manipulirati z lokacijo dostave. Tako lahko kamero naročim v SLO, zavarovanje pa na naslov prijateljice v Avstriji... zanima me ali je kdo že poskusil kupiti na tak način in da to pije vodo?
Vidim pa tudi da se da pri naročilu manipulirati z lokacijo dostave. Tako lahko kamero naročim v SLO, zavarovanje pa na naslov prijateljice v Avstriji... zanima me ali je kdo že poskusil kupiti na tak način in da to pije vodo?
DirkDiggler ::
A to pomeni, da je kartica na zalogi in mi pride do 16.1.2024 ?
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...
Sprašujem ker ne piše, da je na zalogi (In stock) tako kot na drugih karticah.
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...
Sprašujem ker ne piše, da je na zalogi (In stock) tako kot na drugih karticah.
Magic1 ::
Verjetno se je Amazon naučič iz problemov dostave in trenutno raje navaja dolge dostavne roke. Kaj hočeš več? Da ti prodaja bučke in boš razočarn?
Magic
MrStein ::
undertacker je izjavil:
To je pri Amazon stalnica, imel enak primer nisem dobil paket, dobil denar nazaj. Čez nekaj dni dobil paket jim pišem, pa pravijo, da paket lahko obdržim denar pa tudi, tako da,....
Kaka vrednost? Vsaj okvirno?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kody ::
Isti dan...
Meni je najvecji smeh...
Isti paket - eni dosatki za tefal actifry
En kos zlomljen - sem ga moral poslat nazaj /refund kakor hitro so dobili tracking number
Cez pol ure ugotovil, da sem en kos narocil za napacni model - mi dali refund in rekli, da lahko kos obdržim
Je pa drug kos bil cenovno 2x prvega
Meni je najvecji smeh...
Isti paket - eni dosatki za tefal actifry
En kos zlomljen - sem ga moral poslat nazaj /refund kakor hitro so dobili tracking number
Cez pol ure ugotovil, da sem en kos narocil za napacni model - mi dali refund in rekli, da lahko kos obdržim
Je pa drug kos bil cenovno 2x prvega
__Devil__ ::
Je kupil kdo 7900XTX ali 4070ti na nemškem amazonu? oz. katero drugo grafično? Je res, da slabo zapakirajo,zaščitijo take stvari?
Furbo ::
Hja švoh karton, slab lepilni trak, posledično napol odprta škatla in naključno zabrisan kos rjavega papirja kot 'zaščita' je amazon standard.
Ne težijo pa glede reklamacij, samo vseeno je butasto, da ne uporabljajo malce trši karton in lepilni trak, ki bi dejansko držal.
Ne težijo pa glede reklamacij, samo vseeno je butasto, da ne uporabljajo malce trši karton in lepilni trak, ki bi dejansko držal.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 31338 (5758) | undertacker |
» | Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 24811 (4385) | carlosk1966 |
» | Amazon.de nakupOddelek: Loža | 6948 (3232) | mtosev |
» | Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 36866 (19986) | AgiZ |
» | Free shipping na amazon.deOddelek: Pomoč in nasveti | 10707 (9793) | Robert |