» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
57 / 71
»»

darkolord ::

Ja, samo ta koda je v bistvu važna zanje.

lolipop2 ::

darkolord je izjavil:

Ja, samo ta koda je v bistvu važna zanje.


Tisto, ki so mi jo poslali za v paket, sem že dal v paket. Ampak ta je pa na etiketi za pošiljanje. Če bom oddajal na Pošti, bodo pa gor nalepili poštni obrazec

Reaper ::

Očitno v tvojem primeru ni bil Amazon direktni prodajalec izdelka ampak samo pošiljatelj, prodajalec je bil omenjeni Omar h kateremu se izdelek tudi vrača. Načeloma bi ti morali stroške poštnine za vračilo izdelka tudi pokriti. Ko boš zadevo poslal, in ko bo Omar Amazonu potrdil, da je izdelek prejel, zahtevaj povračilo stroškov in priloži račun Pošte Slovenije. Uvoza/Izvoza ne rabiš delati po mojem mnenju saj gre za pošiljko v EU prostoru.

lolipop2 ::

Reaper je izjavil:

Očitno v tvojem primeru ni bil Amazon direktni prodajalec izdelka ampak samo pošiljatelj, prodajalec je bil omenjeni Omar h kateremu se izdelek tudi vrača. Načeloma bi ti morali stroške poštnine za vračilo izdelka tudi pokriti. Ko boš zadevo poslal, in ko bo Omar Amazonu potrdil, da je izdelek prejel, zahtevaj povračilo stroškov in priloži račun Pošte Slovenije. Uvoza/Izvoza ne rabiš delati po mojem mnenju saj gre za pošiljko v EU prostoru.


Ja, očitno je res ta Omar prodajalec. Hvala, bom probal dobit še poštnino.

A ni ta uvoz/izvoz za vse EU države? Se mi zdi, da mi je enkrat na pošti težila za Nemčjo. Lahko pa, da se motim. Bom nesel na pošto z nalepljenim obrazcem, pa videl, kaj bo. Za vsask slučaj pa izpolnim še ta uvoz izvoz

darkolord ::

Če hočeš najbolj enostavno, greš na https://posljipaket.si/ (GLS), izpolniš obrazec, plačaš, dobiš po mailu nalepko/obrazec, gor butneš še svojo nalepko. Pol pa odneseš v paketomat ali naročiš kurirja.

lolipop2 ::

darkolord je izjavil:

Če hočeš najbolj enostavno, greš na https://posljipaket.si/ (GLS), izpolniš obrazec, plačaš, dobiš po mailu nalepko/obrazec, gor butneš še svojo nalepko. Pol pa odneseš v paketomat ali naročiš kurirja.


Sploh ni problema s Pošto. Mi je dovolj simpl + cena je ugodnejša. Bom jutri preveril, kako in kaj je s tem obrazcem za pošiljat. To bo veselje na okencu :))

BuDi79 ::

darkolord je izjavil:

Če hočeš najbolj enostavno, greš na https://posljipaket.si/ (GLS), izpolniš obrazec, plačaš, dobiš po mailu nalepko/obrazec, gor butneš še svojo nalepko. Pol pa odneseš v paketomat ali naročiš kurirja.
Samo od amazona za vračilo dobiš najnižjo možno poštnino, ki prek GLS s kurirjem ni. Točno v mailu piše koliko ti povrnejo za poštnino - in nenavadno je bil vedno tak znesek pokril samo prek Pošte, navadno.

lolipop2 ::

Še poročilo s terena:

Na pošti zahtevajo ta obrazec CN23, vedno ko se gre za pošiljko blaga. Če sem jo prav razumel, sta izjemi samo Italija in Avstrija. Vse ostalo CN23

Sem pa na eni strani paketa pustil nalepljeno amazon return label. Menda bo šlo normalno naprej. :)

predi ::

Buggy je izjavil:

ce mene vprasa, se bo na koncu pod crto vse izslo. Don't panic but be aware.
V bistvu so se vse transakcije v elektronskem bančništvu na koncu poenotile tako, da se zdaj ujemajo s transakcijami, ki so navedene v Amazon Shopping appu pod "Your account > Payments and transactions > Transactions". Niso se spreminjali samo zneski pač pa tudi število teh transakcij (na neki točki je bilo rezervirano že 100+ EUR več, ki je bilo sproščenih šele danes). Sem pa zdaj šele opazil, da NLB loči med avtorizacijami in dejanskimi odlivi, obvestila pa pošiljajo za avtorizacije. V glavnem, zdaj se vse ujema z naročilom trajalo pa je dober teden. Že leta nakupujem prek Amazon.de, takšne akrobacije z mojimi sredstvi pa vidim prvič.

BCSman ::

Sem naročil eno čelado z Amazona, pa bi jo zamenjal za številko manjšo in pri vračilu ni nobene logične izbire v stilu "velikost ne ustreza". Kaj so retardi?
Morda v takih primerih se direkt prodajalca kontaktira nekako, da zrihta številko manjšo, saj v bistvu želim številko manjšo in ne vračilo denarja?

Tidule ::

Ne, samo pricakujejo od strank da so vsaj pol pismene.

ZveeZ ::

Oznacis "no reason given", vrnes, narocis se 1x in pocakas novo posiljko in refund.

Robert ::

Kakšne izkušnje imate kaj z naročanjem na Amazon.it (Italija) ?

amacar ::

Narocis pa dobis, amazon je amazon. Postnina je nizja pa za ddv ni razlike v doplacilu.

BuDi79 ::

amacar je izjavil:

Postnina je nizja pa za ddv ni razlike v doplacilu.
od sredine prejšnjega meseca ni več nižja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

Reaper ::

Kupujem redno na vseh EU Amazonih, kjer je zadeva + poštnina cenejša.

BCSman ::

Hm paket poslat v EU pošta Slovenije 20eur kolikor gledam cenik. Sem raje prodal čelado s 7evrov izgube, namesto da bi vračal s cel kup kolobocjami in še večjo izgubo.

Reaper ::

Amazon mi je vedno kril strošek vračila izdelka, ne glede na razlog, le da je bilo to v roku 30 dni od prejema izdelka. So pa načini vračila različni, včasih dobiš return label, drugič pa rečejo da pošlji sam in priloži račun pa ti povrnejo strošek poštnine. Dobiš pa refund že po navadi takrat, ko oni dobijo potrditev, da je bil paket oddan na pošto. Zadnjič sem nekaj vračal, sem dobil return label, paket oddal na pošto, v roku nekaj ur sem prejel obvestilo o refundu.

Okapi ::

BCSman je izjavil:

Hm paket poslat v EU pošta Slovenije 20eur kolikor gledam cenik. Sem raje prodal čelado s 7evrov izgube, namesto da bi vračal s cel kup kolobocjami in še večjo izgubo.

Sem ravno včeraj nesel en paket na pošto, za Nemčijo. Malo več kot 2 kg, in so hoteli 23 evrov. Sem rekel ne, ker na DPD in GLS je tak paket 14-16 evrov.

Aja, pa še to - nekatere tuje spletne trgovine ti omogočijo, da prek njih plačaš povratno poštnino - in je 8-9 evrov, za Nemčijo ali Španijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

lolipop2 ::

PA saj, tudi če je 23€, Amazon vse vrne. Meni je v tem primeru vseeno, komu dam v pošiljanje.

Steinkauz ::

Amazon vrne stroške pošiljanja nazaj, samo kontaktiraš jih prej, da dobiš nalepko al pa ti rečejo, da kasneje priloži račun.

Okapi ::

Ampak ne prodaja vse, kar je na Amazonu, Amazon.

BCSman ::

Sprva sem nameraval vrnit, ampak niti v zadnjem koraku ni omenjalo da bom dobil vrnjeno tudi poštnino, zato sem si pred klikom na gumb za potrditev vračila premislil. Prodajalec je pa neko podjetje iz Poljske.

Okapi ::

Moraš pač vprašati prodajalca. Ampak načeloma manjši trgovci ne krijejo poštnine pri vračilu. Razen seveda, če je njihova krivda (napačen izdelek, ali z napako).

jernejl ::

Nemški Amazon mi trenutno kaže brezplačno poštnino za Slovenijo za naročilo nad 59 evrov.
Ni mi pa uspelo ugotoviti, ali je to samo kakšna trenutna akcija ali bo tako ostalo.

Furbo ::

BCSman je izjavil:

Sem naročil eno čelado z Amazona, pa bi jo zamenjal za številko manjšo in pri vračilu ni nobene logične izbire v stilu "velikost ne ustreza". Kaj so retardi?
Morda v takih primerih se direkt prodajalca kontaktira nekako, da zrihta številko manjšo, saj v bistvu želim številko manjšo in ne vračilo denarja?

To je vse predrago, da bi se en človek ubadal s tem dandanes.
Prvo vrneš, naročiš drugo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

BCSman ::

Sem jo raje prodal s 7eur izgube, menda prodajalec ne vrača stroškov pošiljanja, tako da če bi vrnil bi bil ob 20eur za pošiljanje paketa na pošti + izgubljanje časa s tem.
Sem naročil včeraj številko manjšo, je bila pa že 5 evrov dražja. :))

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Moraš pač vprašati prodajalca. Ampak načeloma manjši trgovci ne krijejo poštnine pri vračilu. Razen seveda, če je njihova krivda (napačen izdelek, ali z napako).


Jaz sem imel zadnjič tak primer, ko sem kupil napačen izdelek z gratis poštnino in ga nato vrnil. Prodajalec ni bil Amazon. A sem lepo vrnil, dobil denar nazaj, potem pa še dopisal, če lahko dobim vrnjene tudi poštne stroške in je prodajalec rekel: seveda. :) Varjetno pa ni pravilo.

Reaper ::

Kupuješ sold & sent by Amazon ali pa Fulfilled by Amazon, kjer je prodajalec 3. oseba, pošiljatelj pa Amazon. V primeru vračila, reklamacij govoriš direktno z Amazonih in on uredi vse s prodajalcem. Moja izkušnjah izpred dobrega meseca.

jocoj ::

jernejl je izjavil:

Nemški Amazon mi trenutno kaže brezplačno poštnino za Slovenijo za naročilo nad 59 evrov.
Ni mi pa uspelo ugotoviti, ali je to samo kakšna trenutna akcija ali bo tako ostalo.

Saj ti piše v košarici, da je promocija.
Splača se trenutno naročiti, če ima kdo kaj ogledanega, saj je poštnina sicer precej visoka.

jernejl ::

Ja, ampak zdaj so recimo dodali še na stran, kjer so opisani pogoji brezplačne poštnine, izjemo za Slovenijo, podobno kot je za druge države, ki imajo (že dolgo) zastonj nad nekim pragom.

Free shipping by Amazon
Delivery to Slovenia - Standard Delivery - Minimum spend of €59.00 - All items*

Nekih pogojev te "promocije" ali veljavnosti prav tako nikjer nisem zasledil.
Tako da upam da ni samo promocija, ampak bo tako (do nadaljnjega) ostalo :)

DarwiN ::

Wow, tole je prelomni trenutek, če je res. Če mal pretiravam lahko Mimovrste, računalniške trgovine in veliko drugih trgovin kar zapre svoja vrata, ker na Amazonu skoraj vse dobiš vsaj 5-10% ceneje. Včasih je treba sicer počakat na akcijo, ampak...

Kot rečeno pretiravam, ker večjih paketov še naprej ne dostavljajo.. Bela tehnika, ipd...

Philips 4K LED Ambilight TV|PUS8808|189 cm (75 Zoll). 800€ in brezplačna dostava? To je gotovo napaka.

Hitro naročit, če kdo išče TV. :DDDD
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Jerry000 ::

Eno vprašanje glede vračila. Vrnil bi rad izdelek, ki sem ga kupil preko Amazon (Italia). Navedel sem službeni naslov kot dostavo. Na nalepki za vračilo moram vnesti naslov (From). Ali tu vpišem enak naslov kot sem prvotno navedel za dostavo (službeni naslov) ali je vseeno? Prav tako me zanima, kam je najbolje odposlati paket, DHL, Pošta SLovenije,...kje je najbolje? In še eno vprašanje, če prav razumem gre nalepka z naslovom NA škatlo, potem je pa še en delček lista z bar kodo ki gre pa V paket, ali sem narobe razumel?

lolipop2 ::

Jerry000 je izjavil:

Eno vprašanje glede vračila. Vrnil bi rad izdelek, ki sem ga kupil preko Amazon (Italia). Navedel sem službeni naslov kot dostavo. Na nalepki za vračilo moram vnesti naslov (From). Ali tu vpišem enak naslov kot sem prvotno navedel za dostavo (službeni naslov) ali je vseeno? Prav tako me zanima, kam je najbolje odposlati paket, DHL, Pošta SLovenije,...kje je najbolje? In še eno vprašanje, če prav razumem gre nalepka z naslovom NA škatlo, potem je pa še en delček lista z bar kodo ki gre pa V paket, ali sem narobe razumel?


Pošta je najcenejša. Čeprav, če ti vrnejo poštnino, je tak vseeno

1) Če boš prek pošte, Za vračilo boš moral najverjetneje izpolniti tole: https://uvoz-izvoz.posta.si/sl/export To nalepiš na škatlo. Podatke bi jaz dal iste, kot si kupil, se pravi od firme
2) Amazon ti bo poslal 2 maila. Enega s kodo, ki jo daš v škatlo. drugo kodo z naslovom pa sem jaz nalepil na drugo stran škatle.

Okapi ::

lolipop2 je izjavil:



Pošta je najcenejša. Čeprav, če ti vrnejo poštnino, je tak vseeno

To ni res. Sem ravno pred par dnevi pošiljal en paket, malo čez 2 kg, v Nemčijo. Pošta je hotela 22 evrov, DPD in GLS sta pa 13-16 (odvisno a oddaš v paketomat ali ti pridejo iskat na dom).

Ali pa uporabi packagesender.com, oni ti najdejo najugodnejšo varianto.

Tilen ::

Tudi meni so v Avstriji računali 27€ za pošiljanje blenderja na RMA Philips v Nemčiji.

Amazon je pokril vse stroške. Račun sem jim poslal na mail in še isti dan dobil vračilo na kartico.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Jerry000 ::

Ja, paket je kar težek, to govorim o PC gaming monitorju 27". Pa je sigurno da povrnejo stroške pošiljanja?

Senior Dev ::

Končno je prišel konec za naše oderuhe od prodajalcev. Nemški Amazon po novem pošilja nad 60€ zastonj v Slovenijo. Adijo mimovrste=).
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

DarwiN ::

Tokrat se ne motiš, pa če trolaš ali ne, Senior. :D

Samo en hitri primer. Samsung 990 PRO Heatsink 2TB SSD - trenutne cene:
Mimovrste 198EUR, Ceneje.si 203EUR, Funtech 204EUR. Amazon pa 159EUR + slabih 5EUR zaradi razlike v davku (19% vs 22%). 164EUR torej z dostavo. Kdo pri zdravi pameti bo kupil pri nas? V tem primeru se je sicer izplačalo tudi po starem sistemu. S 13EUR poštnine je še vedno 177EUR. Ampak ogromno drugih stvari pa je padlo v vodo ravno zaradi poštnine.

Denimo kava: Lavazza Barista 1kg. Zdaj si bo lahko človek uredil subscription, da ti zadevo avtomatsko dostavijo na vsakih X mesecev in si hkrati deležen 10-15% popusta.. Znese 11-12EUR za 1kg. Res pa je, da če naročiš samo kavo, je treba vzet 5kg, da dosežeš prag brezplačne dostave 59EUR.. Morda subscription z dostavo 5kg na vsakih 10 mesecev?
Mimovrste? 21EUR za kg. Gotovo kje drugje najdeš ceneje, ampak ...
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

darkolord ::

DarwiN ::

Ja, Mimovrste še ne bodo propadli, brez skrbi. ;)

Ampak kaj če s to potezo Amazon.de nekaterim našim prodajalcem odgrizne ~10% ali bog ne daj 20% prometa. Nastane finančna luknja oziroma bo naenkrat manj dobička, a ne?
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

darkolord ::

Ne verjamem, da bo toliko.

Do nedavnega je bila poštnina na amazonu 7 eur, kar je pri 60 eur le malo več kot 10% razlike, torej pri dražjih zadevah še vedno občutno manj kot tu, pa ni videti, da bi se to našim trgovcem kaj bistveno poznalo.

Največje marže so itak pri cenejših zadevah.

Buggy ::

Skoraj 8€ je bila postnina zgolj na it, fr, es amazonih...DE je imel kar lepo 12€. Itaq pa si malenkosti metal v kosarico in kupil, ko je skupno narocilo prislo cez recimo 100€, zdej bomo pac kupovali malo prej :P

Kar se cenejsih zadev in marz tice se strinjam, problem je ker dolocenih stvari pri nas sploh ne dobis.

darkolord ::

Lansko leto (in leta prej) je bilo tudi na DE 8€

OK.d ::

Samo problem ostaja, ker vseh stvari pa še vedno ne pošiljajo k nam:P
LPOK.d

LeQuack ::

Amazon je vsak dan slabši, ni čudno da so moral dati nek incentive da folk še naprej kupuje. Dejansko je kot slabši Alibaba, samo neki noname izdelki. Včasih si lahko filtriral po sellerju da je Amazon, zdaj ne moreš več. Včasih si lahko poljubno znamko dal v filter, zdaj lahko sam filtriraš po ene top 10 znamk in to je to. Če hočeš kaj dejanskega najti good luck. In tako kot je nekdo omenil zgoraj veliko stvari ne pošiljajo več k nam. Recimo gledal sem ene sončne kreme in eno Nivea pošiljajo, drugo pa ne, čeprav obe prodaja Amazon direktno, nobene logike ni zadaj razen da jebejo stranke v glavo.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Senior Dev ::

Prodaja na splošno pada. Zdaj spodbujajo potrošnjo na vse možne načine, ker je pred vrati nova podražitev hrane vse do 50%. Vsi vemo da bo folk raje kupoval hrano kot nekaj nenujnega. Če si leta 2019 za hrano odštel na mesec 500€, si leta 2022 odštel sigurno 800€. In leta 2024 si upam trditi da bo ta cifra že krepko čez 1000€. Nekemu povprečnemo gospodinjstvu bo ostalo bolj malo oz. vedno manj na koncu mesca. Torej Amazon že zelo dobro ve zakaj je naredil to potezo. Pred vrati so težki časi.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

MrStein ::

DarwiN je izjavil:

T Kdo pri zdravi pameti bo kupil pri nas?

Tisti s pogojem "obvezno nakup v Sloveniji" ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Glugy ::

Mi je čudno da niso že prej te poteze povlekl. Očitno so končno pogruntal da bodo pod črto tako zaslužili več pa čeprav bo tud stranka pri tem profitirala napram prej. win-win.

Buggy ::

Amazon je vsak dan slabši, ni čudno da so moral dati nek incentive da folk še naprej kupuje. Dejansko je kot slabši Alibaba, samo neki noname izdelki.


tole je krneki. Res je da ponudbo sirijo izven svojih Amazon/Amazon delov in so third party prodajalci vedno bolj prisotni ampak tudi z njimi ni nobenih problemov kar se tice servisa, ce gre preko Amazona. Sem dobil zgolj na podlagi filmcka ze zasonj teleskopsko roko za stol od third party sellerja. Storitev je dalec bolsa kot pa pri nasih stacunah.

Iskat ugodne produkte na spletnih stacunah ne pa trzat instantno je pa dolocen skill, ki ga pridobis s casom :P
««
57 / 71
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
27031383 (5803) undertacker
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124835 (4409) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376956 (3240) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8436891 (20011) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510712 (9798) Robert

Več podobnih tem