Forum » Loža » Nakup preko Amazon-a.
Nakup preko Amazon-a.
Temo vidijo: vsi
darkolord ::
Po kakšni logiki?
Očitno je, da Amazon ni pravilno (elektronsko) posredoval podatkov o IOSS.
Očitno je, da Amazon ni pravilno (elektronsko) posredoval podatkov o IOSS.
iwanush ::
Po takšni logiki, da po vseh pravilih kot razumem, ko je carina opravljena posredujejo paket naprej. Prvič da imam paket že doma preden se glede carine vse zmeni.
Po sledenju iz amazonove strani je vmes del, kjer je bila elektronska informacija da je bila carina opravljena prejšnji petek, po tistem ko sem izpolnil import carinski postopek.
Amazon sam od sebe dvomim da je v tracking uturil informacijo o končanen postopku, saj to predvidevam da posredujejo naši.
Tako da postopek je končan, ampak ni končan? Paketa, ki ga že imam doma mi pa ne pošljejo dokler tiste informacije ne posredujem? Posebne sorte...
Po sledenju iz amazonove strani je vmes del, kjer je bila elektronska informacija da je bila carina opravljena prejšnji petek, po tistem ko sem izpolnil import carinski postopek.
Amazon sam od sebe dvomim da je v tracking uturil informacijo o končanen postopku, saj to predvidevam da posredujejo naši.
Tako da postopek je končan, ampak ni končan? Paketa, ki ga že imam doma mi pa ne pošljejo dokler tiste informacije ne posredujem? Posebne sorte...
darkolord ::
Narobe razumeš ta pravila. S sprostitvijo pošiljke v prost promet nastane carinski dolg, ni pa nujno, da je ta plačan takoj.
Prav tako ti lahko FURS - enako kot za vse ostale davke - dajatve obračuna naknadno.
Pri Pošti moraš res najprej plačati, ampak to je bolj iz praktičnih razlogov, ker bi z veliko težavo kasneje terjali zneske v višini nekaj evrov.
Prav tako ti lahko FURS - enako kot za vse ostale davke - dajatve obračuna naknadno.
Pri Pošti moraš res najprej plačati, ampak to je bolj iz praktičnih razlogov, ker bi z veliko težavo kasneje terjali zneske v višini nekaj evrov.
iwanush ::
Ja interpretiral sem jih kot piše v odločbi, kar pa dejansko potem počnejo pa težko človek ve.
Itak mam pa težave kakršnokoli pomoč in rešitev dobit od amazona tako da zgleda bo treba plačat ddv pa terjat od amazona nazaj. Se sliš lažje.
Itak mam pa težave kakršnokoli pomoč in rešitev dobit od amazona tako da zgleda bo treba plačat ddv pa terjat od amazona nazaj. Se sliš lažje.
lolipop2 ::
iwanush ::
Update mojega naročila.
Ker se z amazonom nikakor ni dalo zmenit kaj potrebujem od njih (račun z IOSS) sem ob zadnjem live chatu direktno rekel za refund plačanega davka, instantno ugodili, carini sporočil za refund iz strani amazona in so mi nato lepo obračunal davek na osnovno ceno naročenih produktov plus postopek in je rešeno.
Tako da če bo kdo mel problem z IOSS in amazonom se je ta pot izkazala za najhitrejšo in najlažjo.
Ker se z amazonom nikakor ni dalo zmenit kaj potrebujem od njih (račun z IOSS) sem ob zadnjem live chatu direktno rekel za refund plačanega davka, instantno ugodili, carini sporočil za refund iz strani amazona in so mi nato lepo obračunal davek na osnovno ceno naročenih produktov plus postopek in je rešeno.
Tako da če bo kdo mel problem z IOSS in amazonom se je ta pot izkazala za najhitrejšo in najlažjo.
lolipop2 ::
Hmm, a je kaj čudno, da sem na Amazonu kupil artikel 7.4., pa še do danes ni odpremljen? Sicer piše, da bo dostavljen 17.4., za kar je še čas, ampak .... ponavadi sem vedno dobil tracking po nekaj dneh.
Reaper ::
VČasih traja tudi do dneva ali dveh pred dejanskim predvidenim datumom dostave, da zadevo odpošljejo.
bastadu ::
Na Amazonu sem kupil eno elektronsko napravo, ki je po 3 mesecih odpovedala, je pa seveda še v garanciji. Pišem na Amazon support, da bi jo želel poslati v popravilo oz. zamenjati za delujočo napravo - na zalogi jih imajo, ampak so sedaj 3x dražje, kot takrat, ko sem kupil jaz. Support pa pravi, da mi lahko ponudijo samo full refund, jaz pa bi res rabil tole napravo precej bolj kot vrnjen denar ... Je že kdo imel podoben problem in kako rešiti nastalo situacijo?
bandidosss ::
Imel podoben primer. Vrni, dobil boš full refund. Potem pa jim napiši na chat, meni so ugodili, da sem dobil nov izdelek po stari ceni. Menjajo p ne ...
dejanslo ::
Jaz sem imel podobno težavo z e4y (sem opisal v namenski temi). Pomagalo je šele, da sem začel z Evropskim potrošniškim centrom, ampak verjetno je Amazon to big to care. Po zakonodaji ti lahko dajo refund in je to to, ostalo je dobra volja oz izogibanje težavam/ slabemu slovesu.
There`s More Than One Way To Do It
lolipop2 ::
Eno vprašanje: preko amazon.fr sem reklamiral nek izdelek. Preko nekakšnega chat-a. Na koncu je bilo obvestilo, da bom obveščen kako in kaj. A to me obvestijo preko maila ali moram med chat-e it gledat?
Hvala.
Hvala.
lolipop2 ::
Eno vprašanje: preko amazon.fr sem reklamiral nek izdelek. Preko nekakšnega chat-a. Na koncu je bilo obvestilo, da bom obveščen kako in kaj. A to me obvestijo preko maila ali moram med chat-e it gledat?
Hvala.
Če pa kaj, moram pa pohvaliti sistem pritožb in rešitev na Amazonu. Včeraj sem reklamiral izdelek, čeprav je poteklo več kot 30 dni. Ga sprva niti nisem hotel reklamirati, pa sem si rekel, "no, vsaj probajmo". Danes pa že dobil obvestilo o refundu.
taddeo ::
Pozdravljeni!
Imam problem rad bi zahteval refund..ampak ni nikjer buttona, da izvedem postopek.Včeraj bi je bil zadnji dan kjer je bilo tudi podaljšanje za dostavni rok.Danes se status spremeni;
Your delivery is running late
We're sorry for the additional delay. If you prefer not to wait for this package, you can request a refund.
???
hvala vnaprej
Imam problem rad bi zahteval refund..ampak ni nikjer buttona, da izvedem postopek.Včeraj bi je bil zadnji dan kjer je bilo tudi podaljšanje za dostavni rok.Danes se status spremeni;
Your delivery is running late
We're sorry for the additional delay. If you prefer not to wait for this package, you can request a refund.
???
hvala vnaprej
BlackHole ::
Jaz pri Amazonu skoraj nič več ne naročam ravno zaradi drage poštnine. Itak je veliko robe kitajske.
LP Marko
8Bit ::
Obstaja kakšen drug trik kako prepričati Amazon (de, it, fr, es) da k nam pošlje tudi baterije?
Ali samo preko posrednikov?
Ali samo preko posrednikov?
LeQuack ::
Jaz pri Amazonu skoraj nič več ne naročam ravno zaradi drage poštnine. Itak je veliko robe kitajske.
Zdaj so odstranili še možnost, da filtiraš sellerje, recimo prej sem lahko dal seller amazon.de, in se si znebil vsaj del tistih Kitajskih ponaredkov. Potem brandom ne moreš več filtrirat poljubno, samo nekaj tistih katere oni dajo na izbiro. Recimo ko sem iskal ene brisače in podobno nisem mogel filtrirati na Nike/Adidas/Puma. Tudi veliko stvari po novem sploh ne pošiljajo več v Slovenijo.
All in all, zame so postali neuporabni, ubistvu dražja Alibaba.
Quack !
mtosev ::
Jaz kar dosti naročam na Amazonu.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
mtosev ::
Ker imajo stuff, ki ga rabim/iščem. Dosti krat imajo zelo dobre cene.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
lolipop2 ::
MrStein ::
Itak, razlogi za X so : X ima boljšo ponudbo. Torej ali boljšo ceno, hitrejšo dostavo ali pa sploh imajo izdelek, ki ga iščeš.
So potem še malenkosti, ampak to so glavni razlogi.
So potem še malenkosti, ampak to so glavni razlogi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
lolipop2 ::
En artikel moram vrniti na Amazon.it pa sem že pozabil, kako gre postopek.
pri artiklu kliknem na refund in potem ti oni pošljejo return label? Kako pa potem urediš s prevoznikom?
A Amazon veliko komplicira, če daš npr. "bought wrong item"?
pri artiklu kliknem na refund in potem ti oni pošljejo return label? Kako pa potem urediš s prevoznikom?
A Amazon veliko komplicira, če daš npr. "bought wrong item"?
Reaper ::
Tako je. Potem se ti generira Return Label, ga natisneš in prilepiš na paket. Glede na izbranega logističnega ponudnika potem urejaš zadeve. Imaš priložena navodila kako se dogovoriš za prevzem paketa oz. če moraš paket oddati na Pošto Slovenije. Nikoli še nisem imel težav z vračilom izdelka.
Meee ::
Js ti lahko v naslednjih dneh povem kako je meni šlo. 10 dni nazaj sem vrnil en izdelek, ki se mi je pokvaril po več kot 1 letu uporabe. Dobiš return label, ki sem ga nalepil na paket, en listek pa dal v paket (po navodilih). Edina "težava" je v tem, da naj bi eno kopijo return labela dal v roke kurirju, ampak jaz sem poslal preko Pošte (13 eur) in tam ne moreš tega naredit, zato sem dodaten return label pač nalepil še zraven pa upam da bo ok.
Poslal sem jim še mail na orders-2@amazon.it in naj bi mi vrnili tudi poštnino. Imajo pa rok za vračilo denarja 14 dni o dneva ko sem poslal, tako da upam dobim denar do konca tedna. Vrnejo ti pa lahko na kartico s katero si plačal ali v amazon.it dobropisu.
Poslal sem jim še mail na orders-2@amazon.it in naj bi mi vrnili tudi poštnino. Imajo pa rok za vračilo denarja 14 dni o dneva ko sem poslal, tako da upam dobim denar do konca tedna. Vrnejo ti pa lahko na kartico s katero si plačal ali v amazon.it dobropisu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Meee ()
lolipop2 ::
Saj mislim, da bo vse OK. Nazadnje ko sem to delal, vem, da je bilo brez težav. SAmo pozabil sem, ali moram na pošto ali preko kakega DPD, UPS... Bom videl, samo da dobim izdelek in grem čez postopek. Tečno je samo to, ker amazon.it nima opcije angleškega jezika, pa moram sproti prevajati, kaj klikam
Leko ::
Jaz lahko povem, da ko sem naročil v avstrijo sem moral potem tudi v avstrijo oddat na pošto. Na njihovi spletni strani-trgovini imaš-dobiš podatek kje in kako lahko oddaš dobiš tudi za vsak kraj posebne lokacije. Jaz sem samo fotokopiral kar ti pošljejo na mail in nalimal na original paket, eno kodo in želje oziroma napake pa oddal v paket. Nesel na pošto katera je bila označena in nisem nič plačal za poštnino.
Okapi ::
Amazon.de za vračilo uporablja DHL - natisneš "nalepko" in neseš na našo pošto, nobenih dodatnih stroškov.
BuDi79 ::
Amazon.de za vračilo uporablja DHL - natisneš "nalepko" in neseš na našo pošto, nobenih dodatnih stroškov.
Zato pa je dodaten strošek pri višji poštnini. Sploh pa tudi pri ostalih Amazonih samo "založiš", edino kar je zoprno, je da oni vedo koliko je najnižja poštnina in ti samo toliko vrnejo (če se ne zdilaš drugače. npr: "pokvarjene slušalke vrnite po poštni službi, ki si jo sami izberete, po prejemu vrnjenega izdelka vam vrnemo do 4,7EUR za poštnino" ... in potem greš na pošto in vidiš da je za pošiljanje takih slušalk v Italijo res najnižja poštnina točno 4,7EUR ... pri GLS bi bila pa že 5,5EUR... (cene so izmišljene)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
celje ::
Najmanj tezav je z artikli kjer je amazon prodajalec in posiljatelj.
Potem amazon samo posiljatelj.
Ce ni ne prodajalec ali posiljatelj, jaz ne kupim.
Potem amazon samo posiljatelj.
Ce ni ne prodajalec ali posiljatelj, jaz ne kupim.
Buggy ::
Se strinjam z zgoraj napisanim. V zadnjem primeru se ti zgodi lahko tudi kaksno presenecenje s postnino ali z dostavo paketa in amazon servis nima kaj dosti moci posredovanja pri resevanju tezave.
lolipop2 ::
Se strinjam z zgoraj napisanim. V zadnjem primeru se ti zgodi lahko tudi kaksno presenecenje s postnino ali z dostavo paketa in amazon servis nima kaj dosti moci posredovanja pri resevanju tezave.
Načeloma tako ali tako v večini Amazonovo robo kupujem. Se mi zdi,d a je tudi v večini primerov najcenejša
predi ::
Prva res slaba izkušnja z Amazon.de.
V ponedeljek s počitnikovanja v drugi državi oddam malo večje naročilo po količini izdelkov. Želel sem optimizirati strošek poštnine. Ob oddaji naročila sem dodal novo plačilno sredstvo - NLB Mastercard, ki sem ga tudi uporabil pri plačilu. Slednjega nisem nikoli uporabljal za spletna plačila.
V dveh dneh so začeli s pošiljanjem, sočasno s pošiljko sem z NLB-ja začel dobivati obvestila o plačilih, SMS v takšnem formatu:
Niso mi trgali v celotnem znesku naročila pač pa po posameznih delih. To se mi je zdelo sicer čudno, ampak ok naj jim bo.
Da gre nekaj narobe, sem začel sumiti, ko sem seštel skupaj vse zneske v sporočilih, ki sem jih dobival kakšna dva ali tri dneve, sočasno z dispatch notifikacijami. Skupni znesek je bil konkretno previsok.
Grem gledat naročilo in račun zanj. Del slednjega je tudi izpisek z naročilom povezanih transakcij. Prvih nekaj se je ujemalo z dobljenimi sporočili, potem pa mešano - med pričakovanimi so bili tudi zneski, ki niso imeli podlage v ničemer, poleg tega račun vsebuje podvojene vnose o transakcijah. Kaos v glavnem.
Kontaktiram support preko chata, povem kaj se je zgodilo in da lahko posredujem screenshot teh obvestil o transakcijah. Zaključiva, da bo najbolje, če pošljem mail na impressum@amazon.de, kar tudi storim.
Pošljem mail, da dobivam obvestila o neznanih transakcijah za to naročilo in da zneski presegajo pričakovanega (navedem tega in takratni seštevek).
Dobim v pol ure nazaj tole:
Moj account ni bil nikoli dostopan s strani nepooblaščene osebe. Počakam nekaj ur, zlovoljen resetiram password in ugotovim, da mojega naročila sploh ni več. Grem na chat vprašat kaj za vraga se dogaja in dobim generičen odgovor, da bo posredoval dalje in dobim odgovor kmalu nazaj.
Nato je sledilo 24 ur popolne tišine, kljub temu, da sem jim poslal še dva maila, da naj nekdo vendarle pojasni kaj se dogaja. Potem pa tole:
Naročilo sploh ni bilo preklicano... Pojavilo se je nazaj in je v pričakovanem stanju (stuff arriving on ta in ta). Ja, naredili smo poln krog. Vem točno toliko kot na začetku, nihče mi ni pojasnil, od kod preveč zaračunan znesek. Zdaj pa naj se jebem s kombinatoriko teh, da bi izluščil spornega, če sploh obstaja.
Zneski iz obvestil (trgano z računa):
12,19
64,40
13,34
11,82
47,57
88,39
34,23
114,23
1,52
Skupaj 387,69.
Zneski z naročila po posameznih izdelkih:
20,50
29,86
12,05
70,72
16,30
7,16
15,82
10,75
46,08
10,76 (edini še ne poslan in verjetno še ne zaračunan)
12,25
86,24
+poštnina, ki ni nikjer navedena z DDV, brez je 12,04.
Skupaj naj bi bilo 351,94. Takole je videt na Order summary pod Credit card transactions:
Kaj naj s tem sranjem zdaj? Ta folk na mailu pojma nima o čem se gre in vedno odgovorijo z no-reply naslova. Če upoštevam, da mi bo trgan še tisti preostali izdelek, pridem do 46,42 preveč zaračunanega in seveda se nobena transakcija ne ujema s tem.
V ponedeljek s počitnikovanja v drugi državi oddam malo večje naročilo po količini izdelkov. Želel sem optimizirati strošek poštnine. Ob oddaji naročila sem dodal novo plačilno sredstvo - NLB Mastercard, ki sem ga tudi uporabil pri plačilu. Slednjega nisem nikoli uporabljal za spletna plačila.
V dveh dneh so začeli s pošiljanjem, sočasno s pošiljko sem z NLB-ja začel dobivati obvestila o plačilih, SMS v takšnem formatu:
SPLET/TEL NAKUP DD.MM.2023 hh:mm, kartica ***####, znesek ##,## EUR, AMZN Mktp DE 800-279-6620 LU.
Niso mi trgali v celotnem znesku naročila pač pa po posameznih delih. To se mi je zdelo sicer čudno, ampak ok naj jim bo.
Da gre nekaj narobe, sem začel sumiti, ko sem seštel skupaj vse zneske v sporočilih, ki sem jih dobival kakšna dva ali tri dneve, sočasno z dispatch notifikacijami. Skupni znesek je bil konkretno previsok.
Grem gledat naročilo in račun zanj. Del slednjega je tudi izpisek z naročilom povezanih transakcij. Prvih nekaj se je ujemalo z dobljenimi sporočili, potem pa mešano - med pričakovanimi so bili tudi zneski, ki niso imeli podlage v ničemer, poleg tega račun vsebuje podvojene vnose o transakcijah. Kaos v glavnem.
Kontaktiram support preko chata, povem kaj se je zgodilo in da lahko posredujem screenshot teh obvestil o transakcijah. Zaključiva, da bo najbolje, če pošljem mail na impressum@amazon.de, kar tudi storim.
Pošljem mail, da dobivam obvestila o neznanih transakcijah za to naročilo in da zneski presegajo pričakovanega (navedem tega in takratni seštevek).
"I'm seeing charges on my debit card that do not match my last order. I've attached the screenshot that contains all of them over the last couple of days. Can you identify each of them for me please?
The sum is currently at ##€, yet I was supposed to get charged 351,94€ total."
Dobim v pol ure nazaj tole:
"Thank you for contacting Amazon.de regarding the recent unauthorized activity on your account.
To protect your information, we have:
-- Disabled the password to your account.
-- Reversed any modifications made by this party.
-- Canceled any pending orders. You can ignore any confirmation emails that you received for these orders.
Please allow 2 hours for these actions to take effect.
After 2 hours, you will be able to reset your password and regain access to your account. On the Sign In page, select "Forgot your password?" and follow the instructions. If you do not have a phone number in your account, we recommend adding it by clicking "Account Settings" on our Help page:
http://www.amazon.de/hilfe
We recently processed these charges on your Master Card ending in ####:
-- EUR 351,94
We recommend that you review all recent activity on this payment and report any unauthorized charges to your financial institution. As the refund will not be issued by Amazon, your financial institution will send you forms to formally dispute the unauthorized charges. The applicable merchants will be notified and charged back, and your account will be credited.
In the meantime, we recommend that you also change your email provider's password and passwords for other websites to help protect your account from being compromised again.
Once you regain access to your account, you will need to:
-- Re-enter your complete payment method information the next time that you place an order.
-- Re-enter any addresses that you recently added to your account.
We do not know how this person got your sign-in information because that happened away from our websites. Some techniques include using malicious software to capture a user's keystrokes and sending fraudulent emails that request account information (known as "phishing").
To learn more about how this may have happened and what you can do to secure your account, please visit our "Security & Privacy" page:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/...
Moj account ni bil nikoli dostopan s strani nepooblaščene osebe. Počakam nekaj ur, zlovoljen resetiram password in ugotovim, da mojega naročila sploh ni več. Grem na chat vprašat kaj za vraga se dogaja in dobim generičen odgovor, da bo posredoval dalje in dobim odgovor kmalu nazaj.
Nato je sledilo 24 ur popolne tišine, kljub temu, da sem jim poslal še dva maila, da naj nekdo vendarle pojasni kaj se dogaja. Potem pa tole:
"Thank you for letting us know about the canceled orders in your account. We have restored your access to this account. You can now sign in and place orders.
You can review the orders canceled in the "Your Account" section of our website.
We are sorry for any inconvenience this has caused. If you still want the items, you will need to place a new order. If you want to continue using Prime benefits, please re-subscribe."
Naročilo sploh ni bilo preklicano... Pojavilo se je nazaj in je v pričakovanem stanju (stuff arriving on ta in ta). Ja, naredili smo poln krog. Vem točno toliko kot na začetku, nihče mi ni pojasnil, od kod preveč zaračunan znesek. Zdaj pa naj se jebem s kombinatoriko teh, da bi izluščil spornega, če sploh obstaja.
Zneski iz obvestil (trgano z računa):
12,19
64,40
13,34
11,82
47,57
88,39
34,23
114,23
1,52
Skupaj 387,69.
Zneski z naročila po posameznih izdelkih:
20,50
29,86
12,05
70,72
16,30
7,16
15,82
10,75
46,08
10,76 (edini še ne poslan in verjetno še ne zaračunan)
12,25
86,24
+poštnina, ki ni nikjer navedena z DDV, brez je 12,04.
Skupaj naj bi bilo 351,94. Takole je videt na Order summary pod Credit card transactions:
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €11,82
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €34,23
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €1,52
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €13,34
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €100,89
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €100,89
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €34,23
MasterCard ending in ####: 27 July 2023: €13,34
MasterCard ending in ####: 26 July 2023: €88,39
MasterCard ending in ####: 27 July 2023: €13,34
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €11,82
MasterCard ending in ####: 28 July 2023: €13,34
MasterCard ending in ####: 26 July 2023: €64,40
MasterCard ending in ####: 26 July 2023: €12,19
MasterCard ending in ####: 26 July 2023: €12,19
Kaj naj s tem sranjem zdaj? Ta folk na mailu pojma nima o čem se gre in vedno odgovorijo z no-reply naslova. Če upoštevam, da mi bo trgan še tisti preostali izdelek, pridem do 46,42 preveč zaračunanega in seveda se nobena transakcija ne ujema s tem.
Buggy ::
huh v bistvu ti ne matcha niti en znesek iz narocila in izpiska.
To je res malo strange, ti pa lahko povem da zadeve ce so kaksni bundli, razbijejo na postavke in tudi pesebej obracunajo in ne kot sam bundle kot si ga pri narocilu tudi placal.
Zadnji primer pri meni je bil Xbox bundle z Diablo 4 igro, ki je bil XYYEUR, ko pa sem dobil obvestila o odposiljanju posilke pa je bilo to razdeljeno na dva dela, kjer je bila igra obracunana posebej YYEUR in na izpisku od MC je to tudi loceno zabelezeno. Torej na izpisku nimam nikjer vrednosti XYY ampak YY in X##, ki skupaj zneseta XYY.
Morda je pri tebi podobno.
BTW: igra D4 se v transakcijah prikaze tudi kot AMZN digital...stala je pa 66,66EUR...cisto v njihovem stilu
To je res malo strange, ti pa lahko povem da zadeve ce so kaksni bundli, razbijejo na postavke in tudi pesebej obracunajo in ne kot sam bundle kot si ga pri narocilu tudi placal.
Zadnji primer pri meni je bil Xbox bundle z Diablo 4 igro, ki je bil XYYEUR, ko pa sem dobil obvestila o odposiljanju posilke pa je bilo to razdeljeno na dva dela, kjer je bila igra obracunana posebej YYEUR in na izpisku od MC je to tudi loceno zabelezeno. Torej na izpisku nimam nikjer vrednosti XYY ampak YY in X##, ki skupaj zneseta XYY.
Morda je pri tebi podobno.
BTW: igra D4 se v transakcijah prikaze tudi kot AMZN digital...stala je pa 66,66EUR...cisto v njihovem stilu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
predi ::
Sem končno zahakljal enega na chatu, da sva šla malo podrobneje čez. Naročilo naj bi bilo kljub vsemu na poti v celoti. Za preveč zaračunano pa nekako oba upava, da gre za rezervacije sredstev, ki bodo sčasoma sproščene. V ponedeljek bom še klical na banko, kjer bodo verjetno znali ločiti med dejanskimi odlivi in temi rezervacijami.
Zakaj tak clusterfuck pri zneskih, da se dejansko nič ne ujema, pa nimam pojma. Dobesedno so bili prepisani semkaj.
Ne vem kaj se bo sicer zgodilo, ko bo šel tisti zadnji item ven, ker je bila ta debetna odstranjena iz sistema med tistim "reševanjem vdora v moj račun".
Zakaj tak clusterfuck pri zneskih, da se dejansko nič ne ujema, pa nimam pojma. Dobesedno so bili prepisani semkaj.
Ne vem kaj se bo sicer zgodilo, ko bo šel tisti zadnji item ven, ker je bila ta debetna odstranjena iz sistema med tistim "reševanjem vdora v moj račun".
Leko ::
ce mene vprasa, se bo na koncu pod crto vse izslo. Don't panic but be aware.
Pa brez veze sploh kaj komentirat. Tipo-predi marsikaj nima pošlihtano ne v svoji glavi ne v svojem računu tako da brez veze se s takim sploh kaj ukvarjat. Taki najboljš, da ukinejo svoj račun in hodijo nabavljat v najbližjo štacuno, ker za kaj več niso sposobni.
Potem pa tako jokanje in vsi drugi krivi samo oni, ko so nespodsobni, ne.
LOL
Da te ni sram, da greš to potem še razlagat na forum.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: predi ()
predi ::
So mi trgali še za zadnjo stvar. Sporna transakcija je tistih 47,57 EUR. Vse drugo je bilo ok.
Boobiz ::
Ali je amazon začel zaračunavati poštnino po načinu 12EUR baza + nekaj centov glede na velikost in težo paketa?
Primeri:
https://postimg.cc/gallery/mCZjGp8
To so stroški poštnin, če vse na linku naročiš posebaj. Če vse 4 artikle vržeš v košaro in jih naročiš skupaj je strošek poštnine: https://postimg.cc/G4ct9FsS
Order Summary
Items: EUR935.31
Postage & Packing: EUR18.56
Malo za bruhat vse skupaj.
Primeri:
https://postimg.cc/gallery/mCZjGp8
To so stroški poštnin, če vse na linku naročiš posebaj. Če vse 4 artikle vržeš v košaro in jih naročiš skupaj je strošek poštnine: https://postimg.cc/G4ct9FsS
Order Summary
Items: EUR935.31
Postage & Packing: EUR18.56
Malo za bruhat vse skupaj.
I'm drunk, what's your excuse?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boobiz ()
Steinkauz ::
Leko ::
Ali je amazon začel zaračunavati poštnino po načinu 12EUR baza + nekaj centov glede na velikost in težo paketa?
Primeri:
https://postimg.cc/gallery/mCZjGp8
To so stroški poštnin, če vse na linku naročiš posebaj. Če vse 4 artikle vržeš v košaro in jih naročiš skupaj je strošek poštnine: https://postimg.cc/G4ct9FsS
Order Summary
Items: EUR935.31
Postage & Packing: EUR18.56
Malo za bruhat vse skupaj.
Kaj ti ni jasno? Če naročiš vse skupaj "prišparaš" 13€
lolipop2 ::
Hej.
Samo da preverim glede vračila na Amazon. Sedaj so mi poslali tisto kodo, da jo dam v paket. Če sem prav razumel, pa mi v roku dveh dni pošljejo še return label? Ker zaenkrat nimam še nikjer opcije "print return label"
Hvala
Samo da preverim glede vračila na Amazon. Sedaj so mi poslali tisto kodo, da jo dam v paket. Če sem prav razumel, pa mi v roku dveh dni pošljejo še return label? Ker zaenkrat nimam še nikjer opcije "print return label"
Hvala
Leko ::
Hej.
Samo da preverim glede vračila na Amazon. Sedaj so mi poslali tisto kodo, da jo dam v paket. Če sem prav razumel, pa mi v roku dveh dni pošljejo še return label? Ker zaenkrat nimam še nikjer opcije "print return label"
Hvala
Mora bit. Ker enega dobiš, da sprintaš in prelepiš staro kodo-nalepko z zunanje strani paketa in še eno tisto kodo, ki jo vstaviš v paket.
lolipop2 ::
Hmm... spet jaz, glede vračila artikla na Amazon.it
Po dveh dneh so mi sedaj poslali narisano nalepko za vračilo. Takole izgleda:
Kolikor razumem, moram sedaj sam izbrat ponudnika in jim poslati na ta naslov. Artikel sem kupil z gratis poštnino, tako da verjetno jaz sedaj krijem strošek vračila?
Pa še to: naslovljeno je na nekega Omarja iz Madrida. A je to OK?
Aja.. pa še to... če bom vrnil preko Pošte, moram tam izpolniti obrazec uvoz/izvoz pošiljk. Potem ta nalepka za pošiljanje niti nima smisla. Imam prav? Le naslov prepišem tja
Po dveh dneh so mi sedaj poslali narisano nalepko za vračilo. Takole izgleda:
Kolikor razumem, moram sedaj sam izbrat ponudnika in jim poslati na ta naslov. Artikel sem kupil z gratis poštnino, tako da verjetno jaz sedaj krijem strošek vračila?
Pa še to: naslovljeno je na nekega Omarja iz Madrida. A je to OK?
Aja.. pa še to... če bom vrnil preko Pošte, moram tam izpolniti obrazec uvoz/izvoz pošiljk. Potem ta nalepka za pošiljanje niti nima smisla. Imam prav? Le naslov prepišem tja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lolipop2 ()
lolipop2 ::
Še tole: če bom oddal preko pošte, kako pa je s to kodo, ki je na etiketi od Amazona? Jo vseeno prilepim nekam na škatlo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lolipop2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 30309 (4729) | undertacker |
» | Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 24493 (4067) | carlosk1966 |
» | Amazon.de nakupOddelek: Loža | 6849 (3133) | mtosev |
» | Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 36346 (19466) | AgiZ |
» | Free shipping na amazon.deOddelek: Pomoč in nasveti | 10619 (9705) | Robert |