» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
39 / 64
»»

JimmyO ::

Ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije na nemškem amazonu ? čez 10 dni mi poteče garancija na artikel ki je prenehal delovati. Po brskanju amazon.de spletne strani nisem nikjer zasledil warranty spletnega obrazca. Ima kdo izkušnje oz. informacije kako najlažje tole sprocesirat ?

St235 ::

JimmyO je izjavil:

Ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije na nemškem amazonu ? čez 10 dni mi poteče garancija na artikel ki je prenehal delovati. Po brskanju amazon.de spletne strani nisem nikjer zasledil warranty spletnega obrazca. Ima kdo izkušnje oz. informacije kako najlažje tole sprocesirat ?


Odvisno je od tega kdo je dejanski prodajalec. Ali amazaon ali kdo tretji.

Praviloma gre zadeva tako, da odpreš zgodovino naročil, najdeš pokvarjen artikelj in potem imaš tam možnost začet garancijski postopek.

Vedno pa lahko greš na support in imaš možnost live chat, kjer te bodo usmerili kako in kaj.

bastadu ::

Je še ena možnost: če ima izdelek EU ali worldwide garancijo lahko pošlješ direktno na servis v SLO (seveda če obstaja servis za ta produkt) skupaj z računom nakupa pri Amazonu ...

JimmyO ::

Izdelek je od Xiaomi-ja oz. Soocas X3 tako da neke garancije v EU kakor mi je znano nima. Prodajalec je Aqara. Tole mi ponudi če klikenm na return:
https://imgur.com/a/HU6ximV

Nikjer ne vidim nobene opcije za waranty replacement

St235 ::

Saj imaš med opcijami: Item defective or does not work.

JimmyO ::

Mislim da so tele opcije za takojšen ukrep pri prejetih artiklih, da že out of the box ne deluje in ne poznejše reklamacije... Razen če si narobe interpretiram vse skupaj ?

St235 ::

si probal kontaktirat njihov suport?

JimmyO ::

Nisem, ne najdem nikjer nobene forme oz. live chata. gledam na www.amazon.de me lahko kdo usmeri ?

dr.Akula ::

Drugače je tule kontakt supporta, ampak ne vem če ti bodo v tem primeru lahko pomagali.
ni podatka

yoco ::

Sredi septembra sem naročil en mali paket v vrednosti ~15€ (preko ameriškega amazona). Danes dobim pošto, not pa ni nič. Je kdo imel ta problem? Že ko sem videl paket, mi je bilo sumljivo, ker je bil čisto tanek. Sem posnel na mobitelu, ko sem odpiral.

Okapi ::

A si podpisal prejem? Če pošiljka nima sledenja, je v takih primerih najbolj preprosto reči, da sploh nisi dobil pošiljke.

yoco ::

Podpisal nisem nič, pošiljka je bila v nabiralniku. Ima sledenje.

galu ::

Enkrat dobil prazno SSD škatlo. Klical na support preko mobile appa, dobil na mail affidavit, ga izpolnil in podpisal. Čez 1 ali 2 dni sem imel ves denar nazaj na TRR.
Tako to gre.

yoco ::

Jz jim bom poslal video, ko sem odpiral paket. Je Mega v redu za upload tak video ali priporočate kaj drugega?

MrStein ::

Lahko njih vprašaš, kaki način jim je najboljši.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

yoco ::

So mi že odgovorili. Denar bom dobil nazaj. Imam pa eno vprašanje za vas. Mejbi kdo ve, če se da tak kabel dobit v sloveniji oz. vsaj na nemškem amazonu?
https://www.amazon.com/gp/product/B0769...

Ijus ::

evo ti ga na: https://www.amazon.de/Beehive-Filter-em...

najdu s prve - copy/paste naslov artikla na usa amazonu. si en šmentovec.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

roCkY ::

...from China

Ijus ::

pa saj je rekel na nemškem amazonu.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

roCkY ::

Ja je rekel. Ampak artikel je na Kitajskem. Večja verjetnost za težavo kot za artikel iz .com domene z lokacijo USA. Vsaj glede na moje izkušnje.

Ijus ::

to so že nerelevantni podatki.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

tarmiricmi ::

Eno vprasanje glede nakupa na Amazonu,
https://siol.net/posel-danes/novice/slo...

Ali to pomeni, da bodo kupci iz Slovenije lahko naročili izdelke s platforme Amazon? Seveda brez plačila visokih stroškov pošiljanja ...

Okapi ::

Ne. To pomeni, da bodo slovenska podjetja lahko prodajala svojo robo na Amazonu.

St235 ::

ne, to samo po sebi ne pomeni ničesar za kupce. Treba prebrat novico, že v naslovu piše za kaj gre.

BTW stroški pošiljanja na amazon.de praviloma niso posebej visoki, kadar je prodajalec amazon.

tarmiricmi ::

V Nemčiji, ko sem živel, sem imel Amazon Prime, za vse izdelke Prime pa je dostava brezplačna in v roku 2-3 dni.
Ali Amazon v zvezi s tem namerava zajeti Slovenijo in omogočiti takšno dostavo, kot je na zahodu, v Nemčiji, Italiji itd ..?

St235 ::

Ali Amazon v zvezi s tem namerava zajeti Slovenijo in omogočiti takšno dostavo, kot je na zahodu, v Nemčiji, Italiji itd ..?

zelo malo vrjetno, ker je še kup bistveno večjih trgov, ki tega nima.

MrStein ::

Kake tehnične rešitve pa so (bile) potrebne vključitev slovenskih trgovcev? Pozna kdo podrobnosti?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

JimmyO ::

Vprašanje glede pošiljanja v Slovenijo, Samsungove Galaxy buds slusalke hocem narocit vendar ne posiljajo v Slovenijo, zna kdo tole pojasnit ? je kaksen workaround? kupoval sem ze en kup elektronike preko amazona in vse brez problema poslali (med drugim tudi Samsung watch).

Btw: glede zgornjega problema uveljavljanja garancije na zobno scetko soocas x3, razplet je bil da so mi takoj brez kompliciranja povrnili nakup. Trajalo je cca. 5 dni vse skupaj od dneva sporocila.

St235 ::

Ce si kje blizu avstrijske poste narocis na prevzemno mesto in se ov priliki zapeljes mimo.

Sh4dy ::

Zdravo, zanima me kaj storiti v primeru, da na amazonu piše, da so bili naročeni artikli že dostavljeni, jaz pa jih nisem dobil.
https://prnt.sc/puozkd
https://prnt.sc/pup09f
Če js prov vidim, je edina opcija, da jim pišeš mail?

yoco ::

Najbolje, da jim napišeš mail. meni so zelo hitro odgovorili in še hitreje uredili zadevo!

MrStein ::

Lahko tudi live chat probaš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ecton ::

Kontaktiraj support pa ti bojo refundali nakup. Upam, da je tole le naključje ker se mi je zgodilo isto, le da je bilo "dostavljeno" 31.


Greetings from Amazon.de and thank you for bringing this issue to our attention.

I have checked tracking ID for your shipment from order xxx and it is stated that shipment returned to our warehouse.

Reason is unknown and not logged into DHL website, but my guess would be that shipment sustained heavy damage during transit and DHL simply decided to return it back.

Sh4dy ::

Hvala, smo zrihtali preko live chata v treh minutah. Bodo poslali še enkrat.

bastadu ::

Danes sem neki nabavljal na Amazon.de in takoj po potrditvi naročila mi je trgalo celoten znesek iz kartice. Ali je to sedaj na novo? Običajno so trgali malo preden je bilo odposlano ...

qwertyy ::

Zivjo, pred dnevi sem narocil neko knjigo preko Amazona. Prisla naj bi ta petek. Tako kaze tudi na trackingu, ceprav cisto ne razumem kaj pise, saj pise da je bilo "delivered" v Feucht, DE. Predvidevam da je to neko njihovo skladisce? Pise kakor da je bila delivered minuto po tem, ko je zapustila skladisce, wtf?

Ali lahko kdo, ki se bolj spozna pove kaj se dogaja z mojim paketom? Listka nisem dobil nobenega, DHL me ni klical.

Screenshoti:

https://ibb.co/zGmQQBX
https://ibb.co/FH9NCyv

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: qwertyy ()

roCkY ::

To trackerji večkrat napišejo. Največkrat gre za menjavo kurirske službe tokom dostave. Vsaj moje izkušnje so take. Zadeva pač pride, ko pride, če je seveda naslov na pošiljki pravi.

gregc1 ::

qwertyy je izjavil:

Zivjo, pred dnevi sem narocil neko knjigo preko Amazona. Prisla naj bi ta petek. Tako kaze tudi na trackingu, ceprav cisto ne razumem kaj pise, saj pise da je bilo "delivered" v Feucht, DE. Predvidevam da je to neko njihovo skladisce? Pise kakor da je bila delivered minuto po tem, ko je zapustila skladisce, wtf?

Ali lahko kdo, ki se bolj spozna pove kaj se dogaja z mojim paketom? Listka nisem dobil nobenega, DHL me ni klical.

Screenshoti:

https://ibb.co/zGmQQBX
https://ibb.co/FH9NCyv


piše da je blo dostavljeno. ti predlagam da kontaktiras amazon.

niq ::

Pozdravljeni,

na podjetje (popoldanski s.p., nisem davčni zavezanec) bi naročil par izdelkov. Uspelo mi je narediti amazon business račun, kjer sem uspešno vpisal svoje podatke razen davčne številke (ne spusi me čez brez SI predpone). Ali mora biti na računu tudi davčna številka poleg osnovnih podatkov (naslov, naziv podjetja), da lahko to dam kot stroške? (EDIT) Naročil bi iz nemškega amazona (amazon.de).

Hvala, niq.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: niq ()

Killermode ::

niq je izjavil:

Pozdravljeni,

na podjetje (popoldanski s.p., nisem davčni zavezanec) bi naročil par izdelkov. Uspelo mi je narediti amazon business račun, kjer sem uspešno vpisal svoje podatke razen davčne številke (ne spusi me čez brez SI predpone). Ali mora biti na računu tudi davčna številka poleg osnovnih podatkov (naslov, naziv podjetja), da lahko to dam kot stroške? (EDIT) Naročil bi iz nemškega amazona (amazon.de).

Hvala, niq.

Če nisi davčni zavezanec naročiš kot končni potrošnik, ter v polje o firmi vpišeš vse potrebne podatke.
Company Name:
(optional - Note: payment on account is not available for corporate customers.)

Skyman ::

Koliko casa traja da ti povrnejo znesek.Vceraj zvecer sem rabil suport nakar so mi zaradi poskodovanega paketa vrnili nazaj v amazon(poskodoval se je na poti v slo v nemciji pisalo je "delivered" a na zaklost ne k meni) ob 3h zjutraj dobim mail kot potrditev da so zahtevali povrnitev vseh nastalih stroskov,spodaj pise 5-7 delovnih dni.So mi ze vracali samo se tocno ne spomnim koliko dni je preteklo da se pokaze na kartici vsota

lp

yoco ::

Meni so vrnili v 24 urah!

rs1975 ::

A Amazon ne uporablja VISA Secure način plačila? Kako je z spremembo načina plačila (spremenil bi v Mastercard) po oddaji naročila? To poteka brez težav? Da bi ne bi slučajno potem trgali iz obeh kartic... :)

St235 ::

rs1975 je izjavil:

A Amazon ne uporablja VISA Secure način plačila? Kako je z spremembo načina plačila (spremenil bi v Mastercard) po oddaji naročila? To poteka brez težav? Da bi ne bi slučajno potem trgali iz obeh kartic... :)


ne bodo:) Lahko kontaktiraš support (live chat) in zadevo urediš v par minutah. Če naročilo še ni šlo čez bodo lahko spremenilil.

Phantomeye ::

Jaz sem preko amazona naročil neko zadevo, ki je bila like 50 % off tega, kar je povprečna cena na trgu.

Potem sem v bistvu opazil, da gre za third party prodajalca (zraven produkta piše by _____ (proizvajalec)), da je third party, sem opazil pa spodaj v primerjalniku produktov.

No, ta del ni pomemben.

Pomembno je, da piše zraven "usually shipped in 1-2 months". Včeraj je pisalo med 29 decembrom in 29 januarjem. Danes piše od med 13. december in 13. januar.

Kaj je s temi časovnimi preskoki?

blackbfm ::

Ma te 2 mesecne dostave so en nateg. Sploh ce je vrednejsa stvar in poslana brez trackinga. Leta 2020.

V tem casu bi ze z lune moglo prit. V glavnem za kreditno mas 120 dni rok za reklamacijo transakcije, just in case:))

rs1975 ::

A mi kdo konkretno za tele slušalke napiše, kje se vidi iz kje bo tole poslano. zanima me ali je to iz EU skladišča ali je China. Da vem zaradi dajatev...

https://www.amazon.de/gp/product/B07R5J...

Ijus ::

zgleda da kitajska. če klikneš pod ime prodajalca pod gumbom za oddaj naročilo pol dobiš stran prodajalca kjer piše da gre za đikitajca.
drugač pa naj še kdo prever, prosim, če je tako. jaz nisem 100% ziher.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

blackbfm ::

Meni se tut zdi cudno, pise in stock, dispatch by amazon, a ko gres naprej ni znan shipping time, niti ne doda davka. Potem sklepam da ne gre iz EU.

d0rK ::

Amazon je topšit! Imel tefal ponev, ki ji je po enem letu odpadel del dna. Neka kovinska plošča z luknjicami. Naredil sem nekaj slik potem jo je pa žena vrgla v smeti. Pišem na amazon in me naprej vprašajo če bi želel poslati staro nazaj za zamenjavo. Ko jim pa povem da jo je žena vrgla v smeti mi zrihtajo zamenjavo v dveh minutah. Niti slik stare ponve ni hotel videti!! Nova ponev prišla iz Nemčije v dveh dneh.

Res vrhunski customer support. Močno upam da zaradi njihove ustrezljivosti ne najebejo finančno od kakšnih nategunov. Četudi gre za bolano bogato podjetje.
««
39 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
25723222 (1688) DejchSLO
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8123086 (2660) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376431 (2715) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8434321 (17441) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510261 (9347) Robert

Več podobnih tem