» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
8 / 70
»»

RejZoR ::

RAM2 ti ne bo hotel upoštevat nobene reklamacije, če telefona niso uvozili oni. Sem k njim nesel Samsunga kupljenega na Mobisvetu misleč, da ker je uradni servis bo šlo pa so zavrnil češ da oni popravljajo samo kar je uvoženo oiz njihove strani. Itaq pa na podlagi obstoječih izkušenj, raje ne imo. Oz upaj, da se ti ne pokvari...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Jackass ::

Oh, tega se jaz ne bojim... pridem tja z zakonom o Varstvu potrošnikov jim odrecitiram člen, sicer dobijo za vrat inšpekcijo, Svet na Kanalu A, pa še kej, če je treba.

Ponavadi pa se začnejo vrata odpirat, ko popišeš ime in priimek vsakega skomer si se pogovarjal. Ljudje postanejo neverjetno ustrežljivi, ko jih vprašaš za ime in priimek. Naslednji korak je pa takoj klic direktorja - če ne gre drugam pa domov. In potem se po čudežu stvari začnejo odvijat.

P.s.: Po prvem občutku, da nekaj ne bo šlo skozi, vsak nadaljnji pogovor snemam, da bodo imeli mediji dovolj gradiva za kvaliteten prispevek.
jAcKaSS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackass ()

damjan1980 ::

Mater ste eni smesni. Morali bi bit srecni da imate to moznost da uveljavljate garancijo izven kokoske. Vrzes na posto priporoceno in je to to. Brez poptvja, cnn, euronewsa in snemanja pogovorov

Jackass ::

No ti Nemci na Amazon.de so očitno tako omejeni, da so mi še na drugo, še bolj konkretno, vprašanje: Ali mi boste potrdili garancijski list, če vas prosim ali ne?

Odgovorili, da mi garancijo daje proizvajalec in da prodajalcu ni potrebno nič potrdit ali izpolnit.

damjan1980: EU garancija po definiciji daje možnost servisiranja izven kokoške. Samo ne vem zakaj bi si delal stroške in jemal čas s pošiljanjem v tujino, če to lahko naredim nekaj km stran od doma.
jAcKaSS

kmetek ::

Jackass: ne kompliciraj pa kupi doma?

Jackass ::

kmetek: Saj bi z veseljem, pa me moti dejstvo, da bom dal za telefon v "akciji" (in se vezal za 2 leti na nek naročniški paket, ki niti ni morda najbolj ugoden) pri slovenskem operaterju toliko kot v Nemčiji ali Avstriji v redni prodaji.
jAcKaSS

St235 ::

Splošna EU garancija kot takšna NE obstaja. Obstaja garancija proizvajalca, ki sam diktira na kakšen načim bo le to priznaval in kako ter kje jo lahko uveljavljaš. Zakonadaja RS je na tem področju precej unikatna in dejansko predpisuje pogoje za minimalno garancijo. Ki pa seveda ne zavezujejo slovenskih uvoznikov/prodajalcev/serviserjev za izdelke, ki so kupljeni mimo njih.

Jackass je izjavil:

Oh, tega se jaz ne bojim... pridem tja z zakonom o Varstvu potrošnikov jim odrecitiram člen, sicer dobijo za vrat inšpekcijo, Svet na Kanalu A, pa še kej, če je treba.

Ponavadi pa se začnejo vrata odpirat, ko popišeš ime in priimek vsakega skomer si se pogovarjal. Ljudje postanejo neverjetno ustrežljivi, ko jih vprašaš za ime in priimek. Naslednji korak je pa takoj klic direktorja - če ne gre drugam pa domov. In potem se po čudežu stvari začnejo odvijat.

P.s.: Po prvem občutku, da nekaj ne bo šlo skozi, vsak nadaljnji pogovor snemam, da bodo imeli mediji dovolj gradiva za kvaliteten prispevek.


Komaj čakam, da stopiš čez vrata. Tisto sekundo ko boš začel sanjat o snemanju in me boš moril na domači telefon se boš pogovarjal samo še z odvetnikom in verjemi, da bo nepriznavanje garancije zadnji v dolgi vrsti problemov, ki te s takšnim odnosom čakajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

damjan1980 ::

Jackass je izjavil:



damjan1980:Samo ne vem zakaj bi si delal stroške in jemal čas s pošiljanjem v tujino, če to lahko naredim nekaj km stran od doma.


zanimivo, jemal pa si bi cas za dopisovanje z svabi, snemanjem pogovorov, letanje z odvetniki,..., vse to namesto 4€ postnine in poti na posto. eni si res sami iscete tezave tam kjer niso potrebne. Pol pa lahko pricakujemo cez 45 dni jokanje na forumu: uuueeeeee zavrnili so mi garancijo / dobil sem nazaj nepopravljen telefon,... :)

Zheegec ::

proizvajalca nobena zakonodaja ne obvezuje, da ima mednarodno garancijo. Drugo je seveda, če ti jo obljubijo pa je potem ni...
Če stvar kupiš v tujini, potem je čisto možno, da ti garancija v sloveniji ne bo veljala.
Drugo je pri velikih znamkah - HP, Apple, Asus, Lenovo, kjer je mednarodna garancija večinoma porihtana - samo to je njihova dobra volja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

damjan1980 ::

potrjen garancijski list je koliko vem tudi unikatna glupost slovenije in ne krivda svabov. v tujini tega ne rabis, je racun dovolj

St235 ::

V tujini praktično ne poznajo obvezne garancije, potrjen garantni list NI pogoj za uveljvljane garancije v RS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

damjan1980 ::

seveda ne, samo nasi pac nategujejo z takimi glupostmi in razni jackassi se lepo prosijo da lahko padejo na te fore in so nategnjeni :)

St235 ::

Zakaj je potem to glupost slovenije? kvečjemu slovencev.

Predvsem pa imajo tisti, ki še premorejo 2% možganske mase zaradi raznih jackassov kup problemov ob uveljavljnaju garancije. Ker ko cele dneve poslušaš o tem kako ima nekdo pravico karkoli vrnit v 8 dneh in kako morajo priznat garancijo za izdelek kupljen v bangladešu in kako morajo vrnit kupnino in ne vem kakšne vse vrste nebuloz, ni vrag da tudi kakšne upravičene garancije ne zajebeš.

Jackass ::

Lakotnik29:
Jaz nisem nikjer govoril o stvareh, ki jih ti pripisuješ jackassom. Jasno sem napisal, da proizvajalec daje EU garancijo in da tudi v Sloveniji pravijo, da ni problema, želijo zgolj poštemljan garancijski list. Kje je tu enačaj med nerazazumnimi zahtevami kupcev? Če pa bom imel račun in potrjen garancijski list in bom deležen neenakopravne obravnave... se bom poslužil vseh sredstev, ki so na voljo za dosego pravične obravnave.

ALi slabo bereš, ali pa imaš izredno negativen odnos do kupcev... morda celo oboje.

In kar sem napisal velja zgolj v primeru neenakopravne obravnave. Da pa je potrebno poseči po naboru orodij za dosego pravice iz množice balkanskih metod, pa je žal zato, ker nadzorne institucije (inšpekcija) v Sloveniji ne delujejo kot bi mogle. Če ti misliš, da se meni da s takimi stvarmi zezat, se globoko motiš. Ampak v Sloveniji žal drugače ne prideš skozi. In vsi so sprva pametni "tudi slaba reklama je reklama", potem ko pa se koga res lotijo mediji pa joka, da so mu uničili kariero.

npr.: A bi se kdo pustil zdravit Kaničevi? Jaz ne, pa če plačam celotno zdravljenje sam. ...my point... tudi kupoval ne bom tam, kjer bodo trije povedali svojo izredno negativno izkušnjo.

Sicer pa predmet debate na tem mestu ni "kaj se nekaterim jackassom da", ampak kaj jackassom pripada. Nikjer nisem zapisal, da bom prišel s telefonom, s katerim sem se tuširal, brez računa in garancije na servis in ko mi ne bodo priznali garancije bom pa začel balkansko izterjavat svoj prav, čeprav to ni.

In še to, Lakotnik29. Ravno jackassi, ki se pred nakupom zelo zelo dobro pozanimajo o svojih pravicah in dolžnostih (slednje si ti arogantno spregledal - kaj moram jaz, kot kupec narediti, zato da bom sploh lahko uveljavljal določeno pravico) je tista masa kupcev, ki zahteva zgolj tisto, kar jim pripada. Jackassom je natanko jasno, da je 8 dni široko uveljavljena dobra praksa, ki pa z zakonom nikakor ni obvezujoča za prodajalca. Jackassi tudi dobro vedo, da je garancija običajno pogojena z regijo.

No, konec koncev sem ocenil, da se mi ne da zezat z Nemci, ki iz neznanega razloga nočejo ugoditi kupcu pri prošnji, ki jih nič ne stane ali obvezuje, in kupil zadevo v SLO in ta luksuz tudi temu ustrezno plačal.

In roko na srce vse to nakladanje in vzdihovanje nad jackassi je popolnoma izven konteksta, kateremu je ta tema namenjena.

Moje vprašanje je bilo kako je z garancijo pri nakupu na amazon.de. In moj doprinos k tej temi je naslednji:
- amazon.de, kot je že eden izmed mojih predhodnikov napisal, ni pripravljen na prošnjo kupca potrditi garancije, zaradi česar je velika možnost, da vam garancije v Sloveniji ne bodo upoštevali.
- ponuja pa za izdelke kupljene pri njih, uveljavljanje garancije preko njih - koliko to v praksi traja in kakšni so lahko stroški s pošiljanjem žal ne vem. Vprašanje je tudi, do katere višine krijejo stroške poštnine (ta se lahko znatno razlikuje pri pošiljanju z navadno pošto ali kakšnim DHL expressom). Odgovori na ta vprašanja pa šele lahko nudijo možnost za razpravo ali je ta možnost za kupca dobra (ali kot navajate nekateri celo boljša kot v Sloveniji, kjer ti "itak" vsako uveljavljanje garancije zavrnejo in te obmetavajo z neumnim jackassom, ki nerazume kaj imajo eu garancija, nemčija in slovenija skupnega z bangladešem in drugimi nerazumnimi zahtevami kupcev).
- Glede EU garancije je sicer vse lepo razloženo tu: http://www.epc.si/sl/nakupovanje-v-eu/v...
Seveda ni nikjer rečeno, da boš za izdelek kupljen v tujini lahko defacto uveljavljal garancijska popravila v Sloveniji. Če pa (kot je omenil Alien), priznan proizvajalec obljublja EU garancijo, in ima za to vrsto izdelkov tudi v Sloveniji uradni servis (ta status je verjetno dobil od proizvajalca?!), potem je ta servis dolžan izdelek servisirati, ne glede na to, v kateri članici je bil kupljen. Žal pa se zgolj majhna masa jackassov pred nakupom pozanima tako pri kupcu kot tudi pri serviserju o možnostih in zahtevah.

Kar pa zadeva zahtevo po izpolnjenem garancijskem listu... Zelo možno je, da bi se dalo to poenostaviti in bi zadostoval račun. Glede na to, da pa garancijski list proizvajalca pogosto vsebuje polja, ki naj bi jih izpolnil prodajalec, to očitno ni slovenska domislica.
jAcKaSS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackass ()

RejZoR ::

Pri nas itaq ne izpolnjujejo nobenega garancijskega lista niti ne pomnim, da bi kdo to eksplicitno zahteval.
Dovolj je, da skupaj spneš račun in garancijski list in se to smatra kot pravilno izpolnjen garancijski list.
Edina firma, ki je mal bolj natančna kar se tega tiče je Gorenje in striktno zahteva priložitev garancijskega lista. Pri drugih tud če slednjega nimaš ne komplicirajo, dokler imaš vsaj račun kjer se vidi datum nakupa. Čeprav po eni strani dam Gorenju prav, da so striktni, ker je folk ratal totalno len in vržejo garancijos tran takoj ko prinesejo domov. V čem je pol fora, da se proizvajalec trudi če stranke ne jebejo?

Imaš pa pri nekaterih striktno navedeno glede EU garancije. Vsaj za ACER vem da so bile omejitve glede države nakupa in servisiranja pri nas. Ne vem če je še tko ampak pomoje se ni dost spremenil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Jackass ::

Še to:
Danes sem bolj podrobno pregledal garancijski list in vsebino škatlice Samsungovega telefona. Modri listek, ki ga želijo v Sloveniji na uradnem servisu je povsem v slovenščini, na njem je logo janus trade in ram 2 d.o.o. To mi vzbuja sum, da je ta garancijski list v škatlo priložil uvoznik - janus trade.

Warranty card, za katerega pa bi rekel, da je od Samsunga in je v več jezikih, pa res ne vsebuje nobenega polja, ki bi ga bilo potrebno izpolniti ali potrditi.

Če je moja domneva prava, potem si lahko le mislim, da so si na amazon.de mislili, da mi manjka kakšen kolešček ali dva, ker sem jih spraševal in gnjavil za nekaj česar v originalni Samsung škatlici sploh ni.

Na tem mestu ne vem več kdo se dela norca iz nas potrošnikov...
jAcKaSS

St235 ::

Nihče, ker gre potrošnikom to samim odlično od rok.

Garancija je lahko urejena na dva načina. Eden je zakonski, ki ga imamo pri nas in jasno definirano kateer papirje in na kakšen način jo lahko uveljavljaš, drugi pa je prostovoljna gartancija, ki je praksa v zahodni evropi in zda. In glede na zaplankanost slovenskih servisov, je prav smešno videt, da prostovoljna garancija ponavadi deluje dosti bolje kot obvezna.

Ne moreš pa teh dveh pojmov enačit in mešat. Skačeš, da poznaš svoje pravice in, da si poučen o svojih dolžnostih. Glede na izjavo
Oh, tega se jaz ne bojim... pridem tja z zakonom o Varstvu potrošnikov jim odrecitiram člen, sicer dobijo za vrat inšpekcijo, Svet na Kanalu A, pa še kej, če je treba.
je kristalno jasno da nakladaš.

Ram2 ti seveda ne rabi niti povohat telefona, ker kljub temu, da samsung bozna EU block warranty nima le te za vse izdelke. Kot je meni znano so ravno telefoni eden takih izdelkov, ki tega nima.

Drugače pa kar se tiče amazona pa je moja izkušnja takšna, da so pokrili vse stroške nove naprave (kindle) razen poštnine za pokvarjen kindle nazaj do njih. Garancija je bila rešena v 24 urah in nov kindle sem imel doma preden sem uspel starega sploh na pošto pri nest.

Maja1993 ::

Pozdravljeni, preko amazona želim kupiti ptičjo kletko. Mogoče kdo ve kateri amazon pošilja to v slovenijo? In kako je s poštnino? Naročam namreč prvič.

Lp, Maja.

St235 ::

Greš na amazon .com, .de, .it, .co.uk in daš artikel v košarico. Potem klikneš checkout in te bo tokom postopka ali opozorilo ali izpisalo ceno poštnine.

Maja1993 ::

Okei, potem sem to imela prav. Kaj pa glede pošiljanja v SLO? Vsi pošiljajo?
Nekako najbolj se mi dopade .com

Samo še nekaj, ima kdo pretvornik iz co.uk se pravi iz ? v € ?

iz ? v € sm mislila. se opravičujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Maja1993 ()

bluefish ::

Na strani Banke Slovenija imaš tečaj. Drugače pa lahko pretvarjaš tudi z Googlom > X pounds to €.

Okapi ::

Nekako najbolj se mi dopade .com
To je ameriški Amazon in plačaš potem še 20% DDV-ja pri nas, pri evropskih pa ne. Precej trgovin s to robo, ki tebe zanima, žal ne pošilja v Slovenijo. Lahko pa posebej pišeš v štacuno in jih prosiš, če vseeno pošljejo. Ali pa uporabiš storitev izanglije.

O.

cordoba ::

Lp. Naročil bi tole igro...
http://www.amazon.com/EA-Sports-Active-...
Zanima me ali me čaka še kakšen davek oz poštnina? Ali je ta cena zadnja, ker je pod 22 eur?

RejZoR ::

Raje se vprašaj če ti bo igra sploh delala na evropskem PS3. Včasih je bilo, da so imel zaklenjeno po regijah, podobno kot DVD filme... Če kupuješ original špil sklepam, da nimaš shekane konzole. Raje se to prej pozanimaj, da se ne boš jebal z vsem skupaj okoli davkov in carine ter pošiljanja, nakoncu ti pa še delalo ne bo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kmetek ::

jackass: kateri telefon si vzel na amazonu?

Killermode ::

Čaka te še poštnina + carina + DDV + čakanje skor 4 dni na našo carino + poštnina iz LJ do tebe zarad carine. Končna cena računaj okol 50+€

Alamar ::

cordoba je izjavil:

Lp. Naročil bi tole igro...
http://www.amazon.com/EA-Sports-Active-...
Zanima me ali me čaka še kakšen davek oz poštnina? Ali je ta cena zadnja, ker je pod 22 eur?
Cena s poštnino dvomim, da je pod 22 EUR. Amazon ni znan po ugodni poštnini. Pri carinskem pregledu se pa upošteva vrednost+poštnina. Na ebayu jo imaš za 22 funtov iz Anglije. Brez carine, hitreje bo prišlo in 100% bo delalo. Oziroma na bolhi dobiš že za 20 EUR rabljeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

cordoba ::

Ok hvala za pomoč. Ja na to pa sploh pomislil nisem, da imam lahko probleme z ameriško.. :)

St235 ::

Tona neumnosti!

Pri tem ali se na pošiljko zaračuna DDV je SAMO vrednost artikla BREZ poštnine. Tako da killer, almar ne nabijat tja v tri dni.

Igre za PS3 NISO regijsko zaščitene in ameriške iger brez vsakih težav delajo na slo PS3.

Killermode ::

St235 je izjavil:

Tona neumnosti!

Pri tem ali se na pošiljko zaračuna DDV je SAMO vrednost artikla BREZ poštnine. Tako da killer, almar ne nabijat tja v tri dni.

Igre za PS3 NISO regijsko zaščitene in ameriške iger brez vsakih težav delajo na slo PS3.

Poštne pristojbine za blago, ki se prevaža v poštnem prometu, do namembnega kraja se v celoti vštejejo v davčno osnovo tega blaga, razen dodatnih poštnih pristojbin, ki se po potrebi zaračunajo v državi uvoza. Stroški storitev Pošte Slovenije ali hitre pošte se ne vključujejo v davčno osnovo.

St235 ::

Če ti ne ločiš med tem kaj je davčna osnova in kaj je mejni znesek za obdavčitev blaga to ni moj problem. Ne rabiš pa širit neresnic, če ne poznaš stvari.

cordoba ::

Se pravi potem ni dodatnih stroškov in igra dela tudi v Slo? :)

St235 ::

dodaten strošek bo poštnina, in ja igra bo delala v slo.

Matija82 ::

St235 je izjavil:

dodaten strošek bo poštnina, in ja igra bo delala v slo.


Da vidim če razumem pravilno.

Lakotnik, ti trdiš, da se DDV obračuna glede na ceno artikla in ne na vsoto cene artikla in poštnine ?

St235 ::

Ne, jaz trdim, da se mejna vrednost 22€ računa zgolj na podlagi artikla. V primeru, da le ta presega 22€ pa se za davčno osnovo od katere se obračuna DDV upošteva tako artikel kot poštnina.
Treba ločit kaj je to mejna vrednost rpi kateri se zaračuna DDV in kaj je davčna osnova za izračun le tega.

BlueBerry ::

Rad bi naročil nabiralnik: http://www.amazon.com/gp/product/B000CS...
Je že kdo kdaj naročeval kaj takega?
http://www.amazon.com/gp/product/B000CS...


Eh nima smisla Amazon samo obira s poštnino.

Zgodovina sprememb…

Matija82 ::

Aha. Vedno sem mislil, da mejna vrednost vključuje artikel+poštnino.

Ravnokar naročam YubiKey (20.5€ ključ, 4€ poštnina), super primer za praktičen preizkus.

St235 ::

ČE boš imel težave si pomagaj z temle:
Zakon o DDV 117/2006-ZDDV-1

(1) Na podlagi 2. točke prvega odstavka 50. člena tega zakona se plačila DDV oprostijo:

1. pošiljke neznatne vrednosti, poslane neposredno iz tujine. Oprostitev se ne nanaša na tobak in tobačne izdelke, alkohol in alkoholne pijače ter parfume in toaletne vode. Skupna vrednost blaga v posamezni pošiljki, ki se šteje za neznatno, ne sme presegati zneska, ki ga določi minister, pristojen za finance;

Znesek je določen na 22€.

Alamar ::

Kaj pa recimo ebay - dražba - tehničen izdelek, očitno vreden več kot 22 EUR - cena 1 EUR, poštnina 50 EUR? V praksi čisto mogoč primer.

St235 ::

Potem boš imel težave dokazovat da je izdelek res vreden samo 22€. Sam to nima veze z tem kje je meja za obdavčitev.

Magic1 ::

Potem bo carina določila realno vrednost in ti zaračunala davek. Oziroma bo zahtevala izpisek plačila, ki je 51 in ti dala davek na to vrednost.
Magic

St235 ::

spet mešate stvari. Eno je kdaj se zaračuna davek in drugo je koliko se zaračuna davka. Poštnina nima nič s tem kdaj se zaračuna davek. Če bo carina ugotovila, da jih poskušaš ogoljufat z nerealno visoko poštnino in nizko ceno izdelka lahko mirno ignorirajo vrednost na računu.

Pithlit ::

Alamar je izjavil:

Kaj pa recimo ebay - dražba - tehničen izdelek, očitno vreden več kot 22 EUR - cena 1 EUR, poštnina 50 EUR? V praksi čisto mogoč primer.

Potem pač sprintaš ebay stran in to dostaviš carinski pošti (ali pa jim kar linke zmečeš v mail... so dovolj fleksibilni). Problem rešen.
Life is as complicated as we make it...

Alamar ::

Sanja svinja kukuruz.

Pithlit ::

Jah... jaz sem tist 'kukuruz' tud že pozobala parkrat.
Life is as complicated as we make it...

St235 ::

aja, da si na carino prinesla račun na carino, pa je bila poštnina v višini 50x vrednosti artikla in niso kopliciral?

Pithlit ::

Ne. Take ekstreme ne (se opravičujem, sem domnevala da je stvar karikiranje). Sem pa, recimo, kupila po par DVD-jev (5+, lepo original zapakiranih) za cca. 20€ ... Na carino poslala račun in je bil problem rešen. Se mi nekako zdi da to lepo paše v kategorijo

Alamar je izjavil:

očitno vreden več kot 22 EUR

Če pa že mora bit res tehnični izdelek pa... ummm wifi router + meterska omni antena + 25m military grade kabla. Vse skupaj za manj kot 20€. Tudi paše v tisto koategorijo, ane? Je pa za tole bila poštnina res skoraj 70$.

Ja. Ni bil izdelek za 1€ pa ni bila poštnina 50x večja (ker to tud na eBay-u ni neka pogosta cvetka... faktor 3 je pa že povsem realen in tudi dokaj pogost).

Če moram pa take blesave ekstreme resno jemat... pol pa ja, seveda, sanja svinja kukuruz.
Life is as complicated as we make it...

b0rc ::

Zdravo,

a mi lahko kdo pomaga pri nakupu preko Amazon.com? Žal nimam kreditne kartice, zato me zanima, kako se pride do tistega Amazon Gift Card-a?
lp

Ajrina ::

Tako da ti ga kupi nekdo, ki kreditno kartico ima :)

Killermode ::

b0rc je izjavil:

Zdravo,

a mi lahko kdo pomaga pri nakupu preko Amazon.com? Žal nimam kreditne kartice, zato me zanima, kako se pride do tistega Amazon Gift Card-a?
lp

Lahko imaš tudi debetno kartico kot je Visa electron, ki jo dobiš zastonj na svoji banki!
««
8 / 70
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
27030780 (5200) undertacker
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124639 (4213) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376900 (3184) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8436579 (19699) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510647 (9733) Robert

Več podobnih tem